| | |
17.08.2013 13:34 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609321
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No já kufr nepotřebuju, mně by C6 vyhovovala po vech stránkách, tak jak je
Nerozumím tomu, kdy teda u C5 je monost volby hydro/pruina. Tak proč tato monost neexistuje u jiných modelů? Stojí to tolik peněz vytvářet dvě konstrukce? Vdy můou mít jednu platformu a vpodstatě to cpát vude, ne?
No já kufr nepotřebuju, mně by C6 vyhovovala po vech stránkách, tak jak je :-))))
Nerozumím tomu, kdy teda u C5 je monost volby hydro/pruina. Tak proč tato monost neexistuje u jiných modelů? Stojí to tolik peněz vytvářet dvě konstrukce? Vdy můou mít jednu platformu a vpodstatě to cpát vude, ne?
|
|
17.08.2013 13:57 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609328
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
mono drobným zásahom by bolo moné spravi z C6 aspoň liftback xm bol tie ponímaný ako exclusiv auto a robil sa aj vo verzii break.. tá mala s hydractivom nosnos a 700kg
mono drobným zásahom by bolo moné spravi z C6 aspoň liftback :-d xm bol tie ponímaný ako exclusiv auto a robil sa aj vo verzii break.. tá mala s hydractivom nosnos a 700kg
|
|
17.08.2013 14:17 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609329
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
To já bych byl teda proti, C6 je tím čím je i proto, e existuje jako sedan a jako top model. Kdyby se nabízela v kombi nebo liftu, u by to (aspoň pro mě) ztratilo mrnc a stalo se to lidovou záleitostí. Co je dobře, e to tak není
To já bych byl teda proti, C6 je tím čím je i proto, e existuje jako sedan a jako top model. Kdyby se nabízela v kombi nebo liftu, u by to (aspoň pro mě) ztratilo mrnc a stalo se to lidovou záleitostí. Co je dobře, e to tak není :-)
|
|
17.08.2013 14:57 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609330
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No právě proto, e to není lidovka, není to praktický, není to v kombíku ... Proto se toho tak málo prodalo a proto se ukončila výroba. Málo která automobilka si dovolí vyrábět auta pro pár mlsných jedinců. Prostě strategie Citroenu je nepochopitelná. A vede k záhubě. Kdyby se snaili vyhovět zákazníkům, prodali by toho víc. Místo toho se staví na stranu poadavků Evropy a ta je za to zahubí. Ve prospěch konceru a Německa.
A jen tak na okraj. Kolik evropských států jetě vyrábí svoje (ne německý) auta?
No právě proto, e to není lidovka, není to praktický, není to v kombíku ... Proto se toho tak málo prodalo a proto se ukončila výroba. Málo která automobilka si dovolí vyrábět auta pro pár mlsných jedinců. Prostě strategie Citroenu je nepochopitelná. A vede k záhubě. Kdyby se snaili vyhovět zákazníkům, prodali by toho víc. Místo toho se staví na stranu poadavků Evropy a ta je za to zahubí. Ve prospěch konceru a Německa.
A jen tak na okraj. Kolik evropských států jetě vyrábí svoje (ne německý) auta?
|
|
18.08.2013 09:02 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609373
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Podívejte se kolik jezdí Mercedesů E v kombíku, jezdí jich hodně. Pokud by C6 byla i jako hezký kombík, tak si myslím, e by se jich prodalo víc ne těch "krátkých".
Podívejte se kolik jezdí Mercedesů E v kombíku, jezdí jich hodně. Pokud by C6 byla i jako hezký kombík, tak si myslím, e by se jich prodalo víc ne těch "krátkých".
|
|
18.08.2013 16:07 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609450
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Já teda C6 vnímám jako uplně odliný auto oproti MB E DS přece taky nebylo kombi...
Já teda C6 vnímám jako uplně odliný auto oproti MB E :nevim DS přece taky nebylo kombi...
|
|
18.08.2013 17:40 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609466
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tak to je pro mě naprosto nová informace beru zpět, co jsem napsal. Nicméně neúspěch C6 nevidím tolik v tom, e není kombi, jako spí, e kdo měl peníze na novou C6, tak radi koupil němce. Protoe jeden a půl míče za citroena dá jen někdo, kdo opravdu ví, proč si to auto kupuje.
Tak to je pro mě naprosto nová informace :-o beru zpět, co jsem napsal. Nicméně neúspěch C6 nevidím tolik v tom, e není kombi, jako spí, e kdo měl peníze na novou C6, tak radi koupil němce. Protoe jeden a půl míče za citroena dá jen někdo, kdo opravdu ví, proč si to auto kupuje.
|
|
18.08.2013 20:54 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609512
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
artsvec napsal(a):
Co mě na tom dostalo, je ta třetí řada sedadel, tak to jsem nevěděl
Co mě na tom dostalo, je ta třetí řada sedadel, tak to jsem nevěděl :palec
|
|
19.08.2013 16:19 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609621
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
Vetky velké citróny boli vdy aj vo verzii kombi, Traction Avant (familiale-hatchback a commerciale-ekvivalent break alebo mpv), DS break, CX break,XM break a c6 break z neznamych dôvodov nikde...
Vetky velké citróny boli vdy aj vo verzii kombi, Traction Avant (familiale-hatchback a commerciale-ekvivalent break alebo mpv), DS break, CX break,XM break a c6 break z neznamych dôvodov nikde... ;-)
|
|
19.08.2013 16:25 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609622
|
|
jumep
|
|
|
to neni neznamy dovod, C6 je uz v kategorii v akej tie ostatne skratka neboli ... to je to ponemcovanie sa citroenu, nerobia veci tak ako kedysi ze nedali na trend, ale urcovali si ho, teraz skratka je trend ze top limuzina je top limuzina a nerobime z toho luxusne nakladne auto ...
neviem co furt placete nad kombikmi, su veci ktore skratka nebudu, lebo na to neboli urcene, skor mohli ako som uz povedal, spravit MPV na hydre (tj C8)
to neni neznamy dovod, C6 je uz v kategorii v akej tie ostatne skratka neboli ... to je to ponemcovanie sa citroenu, nerobia veci tak ako kedysi ze nedali na trend, ale urcovali si ho, teraz skratka je trend ze top limuzina je top limuzina a nerobime z toho luxusne nakladne auto ...
neviem co furt placete nad kombikmi, su veci ktore skratka nebudu, lebo na to neboli urcene, skor mohli ako som uz povedal, spravit MPV na hydre (tj C8)
|
|
19.08.2013 21:58 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609722
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Pláčeme protoe kombi je designnově vdy hezčí! DS(jak někdo nemůe znát Ds kombi to nechápu!)Cx i XM Vdy nádhera!A cx estiklolo to je absolutní sen!Jen Bx se mi kombi nelíbil proto jsem měl jediný normální...
Pláčeme protoe kombi je designnově vdy hezčí! DS(jak někdo nemůe znát Ds kombi to nechápu!)Cx i XM Vdy nádhera!A cx estiklolo to je absolutní sen!Jen Bx se mi kombi nelíbil proto jsem měl jediný normální...
|
|
19.08.2013 22:04 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609727
|
|
jumep
|
|
|
to je strasne ale strasne subjektivny pocit, mne sa kombi nepaci a poznam par ludi ktorym tiez nie
a tiez CX bolo prave uplne nieco ine, proste C6 nebola nikdy stavana ako uzitkove auto
to je strasne ale strasne subjektivny pocit, mne sa kombi nepaci a poznam par ludi ktorym tiez nie
a tiez CX bolo prave uplne nieco ine, proste C6 nebola nikdy stavana ako uzitkove auto
|
|
19.08.2013 22:38 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609737
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Pro mě platí: osobní auto je sedan (hatchback je úlitba Citroenu C5 I.) Kombi pro mne znamená lepí pracovní vůz. A C6 v provedení kombi by nutně (vzhledem ke tvarům a rozměrům) bezpochyby nabuzovala představu pohřebáku.
Pro mě platí: osobní auto je sedan (hatchback je úlitba Citroenu C5 I.) Kombi pro mne znamená lepí pracovní vůz. A C6 v provedení kombi by nutně (vzhledem ke tvarům a rozměrům) bezpochyby nabuzovala představu pohřebáku.
|
|
20.08.2013 09:11 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609906
|
|
Devilian
|
|
|
Myslim ze som velky milovnik citroenu. Velmi sa mi paci najme XM, ale XM kombi je podla mna najskaredsi citroen vsetkych cias. A bojim sa, ze aj C6 kombi by dopadlo podobne. XM kombi sa nepredavalo najlepsie a teraz su dost vzacne.
Myslim ze som velky milovnik citroenu. Velmi sa mi paci najme XM, ale XM kombi je podla mna najskaredsi citroen vsetkych cias. A bojim sa, ze aj C6 kombi by dopadlo podobne. XM kombi sa nepredavalo najlepsie a teraz su dost vzacne.
|
|
20.08.2013 09:15 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609907
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jste jako muslimové Ty musí mít náklad oddělen od posádky pevnou hrází
Mě právě Citroen u jako malé dítě nadchnul tím e je to velká loď.Proto pohřebák je pro mě vzor krásy....
Tak se mi to líbí i kdy z 99% v tom nic nevozím.Ale představa e kdykoli muů přespat je super
Ale je to věc vkusu tak se nebudeme hádat
Jinak potom bych bral Citroen SM To je taky krása i kdy to není kombi...
Jste jako muslimové :-)))) Ty musí mít náklad oddělen od posádky pevnou hrází:-))))
Mě právě Citroen u jako malé dítě nadchnul tím e je to velká loď.Proto pohřebák je pro mě vzor krásy....
Tak se mi to líbí i kdy z 99% v tom nic nevozím.Ale představa e kdykoli muů přespat je super:-))))
Ale je to věc vkusu tak se nebudeme hádat:-)))):-)))):-)))):-)))):-))
Jinak potom bych bral Citroen SM To je taky krása i kdy to není kombi...
|
|
20.08.2013 10:37 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609920
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Podívejte se na C4 první generace, 5dveřová má zcela jiný zadek ne 3dveřová a kdyby tímto způsobem byla udělána C6 kombi, tak bychom se jetě divili jak hezký by to byl kombík.
Podívejte se na C4 první generace, 5dveřová má zcela jiný zadek ne 3dveřová a kdyby tímto způsobem byla udělána C6 kombi, tak bychom se jetě divili jak hezký by to byl kombík.
|
|
20.08.2013 11:29 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609941
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
artsvec napsal(a): Podívejte se na C4 první generace, 5dveřová má zcela jiný zadek ne 3dveřová a kdyby tímto způsobem byla udělána C6 kombi, tak bychom se jetě divili jak hezký by to byl kombík.
Ale C4 kombi není a nebyla. Pouze coupé, hatchback a sedan. Coupé je dokonce o malý kousíček delí ne hatchback.
Velikost kufru:
coupé: 314l
hatchback: 320l
sedan: 513l
C6 bez toho svého zadku by ji nebyla C6, leda by mezi B a C sloupkem přidali 40cm a ve prospěch kufru to prostě protáhli. pokud by udělali kombi, tak by z toho byl určitě stejně nechutný paskvil, jako vechny zmiňované kombíky (a dalí) DS, CX, XM, BX, ZX, Xantie. Vechny tyto kombajny vypadají, jako by soudruzi měli sedan/liftback (nebo hatchback) a teprve po roce začali přemýlet, jak na napařit větí kufr, nakonec jsou z toho nevzhledné krabice přivařené k původní kastli. Jediné, co se jim upřít nemůe je to, e skutečně prostornost je veliká. První designove skutečně hezký kombi(break), co se jim povedl je C5 III. (to můj názor)
A k C5 IV - nevěřím toho, e by se Citroen vzdal hydrauliky, jen bude zřejmě limitovaná. Základ by byly pruiny a hydraulika třeba pouze k verzi exclusive jako příplatková výbava... Ten kdo kupuje základní výbavu pravděpodobně stejně nevyaduje pohodlí. A ten, kdo pohodlí rád, tak chce mít v autě ve a připlatí si za to.
Edit: Breaky se jim nedaří (dle mého), ovem Picassa jsou hezká (jen C3 je taková, e nevím, co si o ní mám myslet )
Ale C4 kombi není a nebyla. Pouze coupé, hatchback a sedan. Coupé je dokonce o malý kousíček delí ne hatchback.
Velikost kufru:
coupé: 314l
hatchback: 320l
sedan: 513l
C6 bez toho svého zadku by ji nebyla C6, leda by mezi B a C sloupkem přidali 40cm a ve prospěch kufru to prostě protáhli. :-D pokud by udělali kombi, tak by z toho byl určitě stejně nechutný paskvil, jako vechny zmiňované kombíky (a dalí) DS, CX, XM, BX, ZX, Xantie. Vechny tyto kombajny vypadají, jako by soudruzi měli sedan/liftback (nebo hatchback) a teprve po roce začali přemýlet, jak na napařit větí kufr, nakonec jsou z toho nevzhledné krabice přivařené k původní kastli. Jediné, co se jim upřít nemůe je to, e skutečně prostornost je veliká. První designove skutečně hezký kombi(break), co se jim povedl je C5 III. (to můj názor)
A k C5 IV - nevěřím toho, e by se Citroen vzdal hydrauliky, jen bude zřejmě limitovaná. Základ by byly pruiny a hydraulika třeba pouze k verzi exclusive jako příplatková výbava... Ten kdo kupuje základní výbavu pravděpodobně stejně nevyaduje pohodlí. A ten, kdo pohodlí rád, tak chce mít v autě ve a připlatí si za to.
Edit: Breaky se jim nedaří (dle mého), ovem Picassa jsou hezká (jen C3 je taková, e nevím, co si o ní mám myslet :-D )
|
|
20.08.2013 12:01 -
Re: Nová C5 IV.
|
2609948
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Tak jsem trochu sondoval u naeho zákaznika PSA a nová C5 se bude vyrábět i s pohonem 4x4 (HYbrid4),ale jenom u modelu EXLUSIVE 3.0HDi. Hydra by měla zůstat
Tak jsem trochu sondoval u naeho zákaznika PSA a nová C5 se bude vyrábět i s pohonem 4x4 (HYbrid4),ale jenom u modelu EXLUSIVE 3.0HDi. Hydra by měla zůstat :)
Přílohy: Future_Citroen_C5_2014.jpg ( 137682b ) - Moc pěkný |
|
| |
|
|