Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Nová C5 IV.
|< < 1 2 3 4 > >|
17.08.2013 13:34 - Re: Nová C5 IV. 2609321
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
No já kufr nepotřebuju, mně by C6 vyhovovala po všech stránkách, tak jak je

Nerozumím tomu, když teda u C5 je možnost volby hydro/pružina. Tak proč tato možnost neexistuje u jiných modelů? Stojí to tolik peněz vytvářet dvě konstrukce? Vždy můžou mít jednu platformu a vpodstatě to cpát všude, ne?

17.08.2013 13:57 - Re: Nová C5 IV. 2609328
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
možno drobným zásahom by bolo možné spravi z C6 aspoň liftback xm bol tiež ponímaný ako exclusiv auto a robil sa aj vo verzii break.. tá mala s hydractivom nosnos až 700kg

17.08.2013 14:17 - Re: Nová C5 IV. 2609329
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
To já bych byl teda proti, C6 je tím čím je i proto, že existuje jako sedan a jako top model. Kdyby se nabízela v kombi nebo liftu, už by to (aspoň pro mě) ztratilo šmrnc a stalo se to lidovou záležitostí. Což je dobře, že to tak není

17.08.2013 14:57 - Re: Nová C5 IV. 2609330
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No právě proto, že to není lidovka, není to praktický, není to v kombíku ... Proto se toho tak málo prodalo a proto se ukončila výroba. Málo která automobilka si dovolí vyrábět auta pro pár mlsných jedinců. Prostě strategie Citroenu je nepochopitelná. A vede k záhubě. Kdyby se snažili vyhovět zákazníkům, prodali by toho víc. Místo toho se staví na stranu požadavků Evropy a ta je za to zahubí. Ve prospěch konceru a Německa.
A jen tak na okraj. Kolik evropských států ještě vyrábí svoje (ne německý) auta?

17.08.2013 15:09 - Re: Nová C5 IV. 2609331
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
pre vas by tak mala byt C8 s hydrou ... co zasa pani v citoene nechapu ...

Úplne by stačila C4 grand picasso s hydrou, to by bolo rodinné auto ako vyšité. Ale citroen nie, radšej tam dajú v exclusivu na zadnú nápravu nejaké vzduchové vaky, čo vydržia ledva 100tkm a výmena oboch je len 10000Kč na materiáli...

18.08.2013 09:02 - Re: Nová C5 IV. 2609373
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Podívejte se kolik jezdí Mercedesů E v kombíku, jezdí jich hodně. Pokud by C6 byla i jako hezký kombík, tak si myslím, že by se jich prodalo víc než těch "krátkých".

18.08.2013 16:07 - Re: Nová C5 IV. 2609450
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Já teda C6 vnímám jako uplně odlišný auto oproti MB E DS přece taky nebylo kombi...

18.08.2013 17:32 - Re: Nová C5 IV. 2609464
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Zbyňa napsal(a):
Já teda C6 vnímám jako uplně odlišný auto oproti MB E DS přece taky nebylo kombi...



Tak se podívej do fotogalerie pod článkem: .link.

nebo zde: .link.

a ještě třeba zde: .link.

18.08.2013 17:40 - Re: Nová C5 IV. 2609466
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Tak to je pro mě naprosto nová informace beru zpět, co jsem napsal. Nicméně neúspěch C6 nevidím tolik v tom, že není kombi, jako spíš, že kdo měl peníze na novou C6, tak radši koupil němce. Protože jeden a půl míče za citroena dá jen někdo, kdo opravdu ví, proč si to auto kupuje.

18.08.2013 20:54 - Re: Nová C5 IV. 2609512
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
artsvec napsal(a):
.link.
nebo zde: .link.
a ještě třeba zde: .link.


Co mě na tom dostalo, je ta třetí řada sedadel, tak to jsem nevěděl

19.08.2013 16:19 - Re: Nová C5 IV. 2609621
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
Všetky velké citróny boli vždy aj vo verzii kombi, Traction Avant (familiale-hatchback a commerciale-ekvivalent break alebo mpv), DS break, CX break,XM break a c6 break z neznamych dôvodov nikde...

19.08.2013 16:25 - Re: Nová C5 IV. 2609622
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to neni neznamy dovod, C6 je uz v kategorii v akej tie ostatne skratka neboli ... to je to ponemcovanie sa citroenu, nerobia veci tak ako kedysi ze nedali na trend, ale urcovali si ho, teraz skratka je trend ze top limuzina je top limuzina a nerobime z toho luxusne nakladne auto ...

neviem co furt placete nad kombikmi, su veci ktore skratka nebudu, lebo na to neboli urcene, skor mohli ako som uz povedal, spravit MPV na hydre (tj C8)

19.08.2013 21:58 - Re: Nová C5 IV. 2609722
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pláčeme protože kombi je designnově vždy hezčí! DS(jak někdo nemůže znát Ds kombi to nechápu!)Cx i XM Vždy nádhera!A cx šestiklolo to je absolutní sen!Jen Bx se mi kombi nelíbil proto jsem měl jediný normální...

19.08.2013 22:04 - Re: Nová C5 IV. 2609727
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to je strasne ale strasne subjektivny pocit, mne sa kombi nepaci a poznam par ludi ktorym tiez nie

a tiez CX bolo prave uplne nieco ine, proste C6 nebola nikdy stavana ako uzitkove auto

19.08.2013 22:38 - Re: Nová C5 IV. 2609737
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Pro mě platí: osobní auto je sedan (hatchback je úlitba Citroenu C5 I.) Kombi pro mne znamená lepší pracovní vůz. A C6 v provedení kombi by nutně (vzhledem ke tvarům a rozměrům) bezpochyby nabuzovala představu pohřebáku.

20.08.2013 09:11 - Re: Nová C5 IV. 2609906
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
99 Poslat soukromou zprávu
Myslim ze som velky milovnik citroenu. Velmi sa mi paci najme XM, ale XM kombi je podla mna najskaredsi citroen vsetkych cias. A bojim sa, ze aj C6 kombi by dopadlo podobne. XM kombi sa nepredavalo najlepsie a teraz su dost vzacne.

20.08.2013 09:15 - Re: Nová C5 IV. 2609907
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jste jako muslimové Ty musí mít náklad oddělen od posádky pevnou hrází
Mě právě Citroen už jako malé dítě nadchnul tím že je to velká loď.Proto pohřebák je pro mě vzor krásy....
Tak se mi to líbí i když z 99% v tom nic nevozím.Ale představa že kdykoli mužů přespat je super
Ale je to věc vkusu tak se nebudeme hádat
Jinak potom bych bral Citroen SM To je taky krása i když to není kombi...

20.08.2013 10:37 - Re: Nová C5 IV. 2609920
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Podívejte se na C4 první generace, 5dveřová má zcela jiný zadek než 3dveřová a kdyby tímto způsobem byla udělána C6 kombi, tak bychom se ještě divili jak hezký by to byl kombík.

20.08.2013 11:29 - Re: Nová C5 IV. 2609941
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
artsvec napsal(a):
Podívejte se na C4 první generace, 5dveřová má zcela jiný zadek než 3dveřová a kdyby tímto způsobem byla udělána C6 kombi, tak bychom se ještě divili jak hezký by to byl kombík.


Ale C4 kombi není a nebyla. Pouze coupé, hatchback a sedan. Coupé je dokonce o malý kousíček delší než hatchback.
Velikost kufru:
coupé: 314l
hatchback: 320l
sedan: 513l

C6 bez toho svého zadku by již nebyla C6, leda by mezi B a C sloupkem přidali 40cm a ve prospěch kufru to prostě protáhli. pokud by udělali kombi, tak by z toho byl určitě stejně nechutný paskvil, jako všechny zmiňované kombíky (a další) DS, CX, XM, BX, ZX, Xantie. Všechny tyto kombajny vypadají, jako by soudruzi měli sedan/liftback (nebo hatchback) a teprve po roce začali přemýšlet, jak na napařit větší kufr, nakonec jsou z toho nevzhledné krabice přivařené k původní kastli. Jediné, co se jim upřít nemůže je to, že skutečně prostornost je veliká. První designove skutečně hezký kombi(break), co se jim povedl je C5 III. (to můj názor)
A k C5 IV - nevěřím toho, že by se Citroen vzdal hydrauliky, jen bude zřejmě limitovaná. Základ by byly pružiny a hydraulika třeba pouze k verzi exclusive jako příplatková výbava... Ten kdo kupuje základní výbavu pravděpodobně stejně nevyžaduje pohodlí. A ten, kdo pohodlí rád, tak chce mít v autě vše a připlatí si za to.

Edit: Breaky se jim nedaří (dle mého), ovšem Picassa jsou hezká (jen C3 je taková, že nevím, co si o ní mám myslet )

20.08.2013 12:01 - Re: Nová C5 IV. 2609948
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak jsem trochu sondoval u našeho zákaznika PSA a nová C5 se bude vyrábět i s pohonem 4x4 (HYbrid4),ale jenom u modelu EXLUSIVE 3.0HDi. Hydra by měla zůstat

Přílohy:
Future_Citroen_C5_2014.jpg ( 137682b ) - Moc pěkný

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator