Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Maximální rychlost
|< < 1 2 3 4 5 > >|
05.08.2013 21:39 - Re: Maximální rychlost 2605199
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zbyňa napsal(a):
Nekouřilo to jak zaoceánskej parník?


Ne a jezdila za 7/100

05.08.2013 23:18 - Re: Maximální rychlost 2605220
Gabo
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 81
99 Poslat soukromou zprávu
Podla vyrobcu je udavana max. rychlost 205km/h - nikdy som nevyskusal. Raz som siel 170 na nemeckej dialnici, tusim, ze tam bolo 3000ot. na 6-ke. Inak vzdy jazdim do 130, viac netreba.

05.08.2013 23:23 - Re: Maximální rychlost 2605226
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Tak to buď v klidu, že to pojede víc. Letos cestou z D naloženej ve čtyřech lidech a 200 (navi) je tam ani nemrkneš, až se německý wágny nestačej divit Víc jsem nezkoušel, přecejen jsem byl na výletě a né na závodech

06.08.2013 11:13 - Re: Maximální rychlost 2605270
Gabo
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 81
99 Poslat soukromou zprávu
Zbyňa - pamatas si, kolko to bolo na tachometri, ked podla navi to bolo 200km/h? Necudoval by som sa, keby 205 V C5 je velmi presny tachometer, ked nastavim tempomat na 133, tak idem 130.

06.08.2013 11:39 - Re: Maximální rychlost 2605282
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hmm, no tak kde berete ty rychlosti, kdyz 3.0 Hdi ma napsano maximalku 239. Ne ze bych to teda jeste zkousel, ale tam bude omezeni asi na maximum otacek motoru co ?

06.08.2013 12:18 - Re: Maximální rychlost 2605299
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Gabo napsal(a):
Zbyňa - pamatas si, kolko to bolo na tachometri, ked podla navi to bolo 200km/h? Necudoval by som sa, keby 205 V C5 je velmi presny tachometer, ked nastavim tempomat na 133, tak idem 130.


Asi tak to mohlo být. V těch 130 mi to proměřuje o ty 3 km (přesně jak píšeš), tak jestli tady bylo o 5, tak by to dávalo smysl. Já se koukl na navi kolik tam je a jinak jsem koukal okolo sebe Do 200 to jde bez přemlouvání, potom dál, už to chce víc prostoru a času, ale šla by Nicméně běžně jezdím do 170-180 a do těchto rychlostí je ta dynamika vzhledem k motoru fakt slušná. Tam jsem si všiml, že držím krok s o něco silnějšími motorizacemi konkurenčních značek, jestli na to má vliv ta aerodynamika...

RimmerCZ: nevím teda jak přesně to myslíš, ale ty hodnoty v TP co se maximální rychlosti týče jsou podle mě dost orientační. Měli jsme na firmě kdysi Fiat Dobló 1.3JTD, mělo to psanou maximálku 140 a jelo to podle tacho skoro 180. Což je o dost víc, než výrobce tvrdí

06.08.2013 14:45 - Re: Maximální rychlost 2605350
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
RimmerCZ napsal(a):
Hmm, no tak kde berete ty rychlosti, kdyz 3.0 Hdi ma napsano maximalku 239. Ne ze bych to teda jeste zkousel, ale tam bude omezeni asi na maximum otacek motoru co ?


Ano je tam omezovač.

07.08.2013 00:57 - Re: Maximální rychlost 2605611
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Alien napsal(a):
Ano je tam omezovač.


Ano,ale na max otáčky motoru né na rychlost a třeba biturbo má rychlejší převodovku(poměr z hlavy nevím)mám za to že asi o 600ot motoru rozdíl.Nějak to nesleduji ale tuším 3000ot = 180 Km/h ??(schválně to okouknu až budu mít čas přesněji) a kolik to pojede k omezovači? Omezovač je někde na 5500ot - tam se nehodlám dostávat - to je mi toho motoru líto.

07.08.2013 06:34 - Re: Maximální rychlost 2605627
roman-jc
Město: Jičín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 58
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No co jsem zatím zkoušel v D, tak 240 a ještě zbývalo k červenému poli 300ot/min, tacho při téhle rychlosti něco proměří,tak si myslím že ve skutečnosti to bylo tak 230

07.08.2013 12:27 - Re: Maximální rychlost 2605695
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Ano,ale na max otáčky motoru né na rychlost a třeba biturbo má rychlejší převodovku(poměr z hlavy nevím)mám za to že asi o 600ot motoru rozdíl.Nějak to nesleduji ale tuším 3000ot = 180 Km/h ??(schválně to okouknu až budu mít čas přesněji) a kolik to pojede k omezovači? Omezovač je někde na 5500ot - tam se nehodlám dostávat - to je mi toho motoru líto.


Nikde jsem netvrdil, že to je omezovač na rychlost.

U benzínové Xantie V6 jsem se v maximálce na otáčky do omezovače dostal (cca 6500 ot/s.)

Například na dvojku jela 90. Ale to je jen pro zajimavost.

08.09.2013 23:10 - Re: Maximální rychlost 2616497
jubileus
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 46
99 Poslat soukromou zprávu
Možná to patří do tohoto téma-za "mlada" jsem nikdy nebyl druhý a když jsme se vsadili - kolik to jede - tak jsme přišli na to, že to jede. Ještě všichni žijeme. Od spodu-start "pod kopcem Pindulka"(před Rohlenkou od Brna) mělo Ford Probe 1 na zlomu kopce 150km a trochu plavalo ale pak jsem k Rohlence naši sázku dokonal. Má ucvaknutý omezovač, jede 246, tachometr do 150 -ALE?????
Chlapi-maximální rychlost se dá brát v úvahu BEZPEČNÁ pouze u novýho auta a nebo po kompletní repase podvozku a pneumatik. Dnes mám i C5 2,2 Hdi Break se zhruba stejným výkonem motoru a určitě by to jelo podobně- i když je auto o 500kg t잚í, vyšší a nafák a nesporák. Ale je to prostě jiný auto. Kolik auto jede , když tomu člověk stojí na krku není až tak důležitý, protože na dálnici stačí do 150. Daleko důležitější pro život je, jak má poskládaný kvalty a jakou má při tom spotřebu. Stále nad C5 vítězí o 10 let starší PROBE1 2,2i benzín, kde prostě zařadím 1, 3, 5 a jedu za 20 vteřin 150. To s C5 je to jako s náklaďákem - všechny kvalty a pěkně poctivě. Vím srovnávám nesrovnatelný ale ta auta jedou skoro stejně akorát u C5, když chci jet do půl minuty 150 tak se člověk nezastaví, protože pořád řadí a sleduje otáčkoměr. Je to prostě nafák a já ho mám krátce- chce to zvyk.Je to velký auto-budí respekt.
Stejně tak spotřeba na štreku je u nafáku lepší než jezdit krátké trasy do 10 km. To benzíňáku až tolik nevadí. Jsem schopen jezdit s 2,2 i benzinem po městě 10 ti kilometrové trasy za 7,3l/100.To dřív žraly EMBÉČKA. A když potřebuji zrychlit tak klidně při 50km na 5tku prostě šlápnu na plyn a je to.-Tím jsou motory MAZDA 6 v benzínu známy( Probe ho má). Každý auto má svoje kouzlo a svoje přednosti. Když si budu chtít "zabláznit" tak mi bude stačit pouze tvrdá kára se silným motorem a nízkým podvozkem a když se budu chtít povozit - tak si sednu do C5 s namodralýma oknama , pohodlně nastoupím, nemusím se kroutit jako do rakve a v krajním případě , když na to člověk začne šlapat, tak to taky jede skoro stejně ale až ve druhé půlce otáčkoměru. Ale o to u běžného svežení přece nejde. Za normálních okolností je podle mě C5 auto dvou tváří- je velký, pohodlný, na štreku má malou spotřebu ale když se člověk zblázní a chce závodit -tak jede svižně za cenu přesného řazení a sledování otáček.
Ale to je asi můj problém-nováčka naftaře.
Ale tímto článkem chci pouze apelovat na to, že kvalita auta není pouze v maximální dosažené rychlosti.
Nejrychleji jedoucí auto sice dovede nejrychleji urazit stojan u benzinky ale co dál.
Dneska už jsem mladý děda a tak mohu poradit- neblázněte s rychlostí, soustřeďte se raději na bezpečnost a raději sledujte spodek svého vozu, protože u C5 tky to pod autem nevypadá rozhodně jako pod Oktávkou. Samý hadičky, trubičky-dokonce asi i k zadní brzdě vede jakási pružná hadička. No prostě je to "zvláštní" auto. Mám ho zachovalé, koupené nedaleko od domu s dokumentovaným původem a 136 000. Tak jsem ho vzal. Hlavní drahé věci má po repase - rozvody, filtry, aditivum+filtr p.částic , obložení brzd ale nevím, čím vypeče mě. Tak se nechám překvapit.
Ale jezdil štreky-tak mu věřím. Moje staré PROBE za 10 let nepotřebovalo prakticky žádné investice. (Najedu tak 5000 ročně). moto mého článku- bezpečnost ,bezpečnost ,bezpečnost-neberte to na lehkou váhu, dnes už nejezdím rychle ale lítám nízko. ahoj

08.09.2013 23:40 - Re: Maximální rychlost 2616498
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jubileus napsal(a):
Možná to patří do tohoto téma-za "mlada" jsem nikdy nebyl druhý a když jsme se vsadili - kolik to jede - tak jsme přišli na to, že to jede. Ještě všichni žijeme. Od spodu-start "pod kopcem Pindulka"(před Rohlenkou od Brna) mělo Ford Probe 1 na zlomu kopce 150km a trochu plavalo ale pak jsem k Rohlence naši sázku dokonal. Má ucvaknutý omezovač, jede 246, tachometr do 150 -ALE?????
Chlapi-maximální rychlost se dá brát v úvahu BEZPEČNÁ pouze u novýho auta a nebo po kompletní repase podvozku a pneumatik. Dnes mám i C5 2,2 Hdi Break se zhruba stejným výkonem motoru a určitě by to jelo podobně- i když je auto o 500kg t잚í, vyšší a nafák a nesporák. Ale je to prostě jiný auto. Kolik auto jede , když tomu člověk stojí na krku není až tak důležitý, protože na dálnici stačí do 150. Daleko důležitější pro život je, jak má poskládaný kvalty a jakou má při tom spotřebu. Stále nad C5 vítězí o 10 let starší PROBE1 2,2i benzín, kde prostě zařadím 1, 3, 5 a jedu za 20 vteřin 150. To s C5 je to jako s náklaďákem - všechny kvalty a pěkně poctivě. Vím srovnávám nesrovnatelný ale ta auta jedou skoro stejně akorát u C5, když chci jet do půl minuty 150 tak se člověk nezastaví, protože pořád řadí a sleduje otáčkoměr. Je to prostě nafák a já ho mám krátce- chce to zvyk.Je to velký auto-budí respekt.
Stejně tak spotřeba na štreku je u nafáku lepší než jezdit krátké trasy do 10 km. To benzíňáku až tolik nevadí. Jsem schopen jezdit s 2,2 i benzinem po městě 10 ti kilometrové trasy za 7,3l/100.To dřív žraly EMBÉČKA. A když potřebuji zrychlit tak klidně při 50km na 5tku prostě šlápnu na plyn a je to.-Tím jsou motory MAZDA 6 v benzínu známy( Probe ho má). Každý auto má svoje kouzlo a svoje přednosti. Když si budu chtít "zabláznit" tak mi bude stačit pouze tvrdá kára se silným motorem a nízkým podvozkem a když se budu chtít povozit - tak si sednu do C5 s namodralýma oknama , pohodlně nastoupím, nemusím se kroutit jako do rakve a v krajním případě , když na to člověk začne šlapat, tak to taky jede skoro stejně ale až ve druhé půlce otáčkoměru. Ale o to u běžného svežení přece nejde. Za normálních okolností je podle mě C5 auto dvou tváří- je velký, pohodlný, na štreku má malou spotřebu ale když se člověk zblázní a chce závodit -tak jede svižně za cenu přesného řazení a sledování otáček.
Ale to je asi můj problém-nováčka naftaře.
Ale tímto článkem chci pouze apelovat na to, že kvalita auta není pouze v maximální dosažené rychlosti.
Nejrychleji jedoucí auto sice dovede nejrychleji urazit stojan u benzinky ale co dál.
Dneska už jsem mladý děda a tak mohu poradit- neblázněte s rychlostí, soustřeďte se raději na bezpečnost a raději sledujte spodek svého vozu, protože u C5 tky to pod autem nevypadá rozhodně jako pod Oktávkou. Samý hadičky, trubičky-dokonce asi i k zadní brzdě vede jakási pružná hadička. No prostě je to "zvláštní" auto. Mám ho zachovalé, koupené nedaleko od domu s dokumentovaným původem a 136 000. Tak jsem ho vzal. Hlavní drahé věci má po repase - rozvody, filtry, aditivum+filtr p.částic , obložení brzd ale nevím, čím vypeče mě. Tak se nechám překvapit.
Ale jezdil štreky-tak mu věřím. Moje staré PROBE za 10 let nepotřebovalo prakticky žádné investice. (Najedu tak 5000 ročně). moto mého článku- bezpečnost ,bezpečnost ,bezpečnost-neberte to na lehkou váhu, dnes už nejezdím rychle ale lítám nízko. ahoj


Probe znám dost dobře jak staré tak kulaté - to silnější docela jelo(je to sporák),ale žádný zázrak- Nisan 280ZX byl jiné kafe(ten se přilepil na dorazy a stál na místě ještě na dvojku - potom ti pomalu zlomil vaz)- na něj neměla ani korveta. To vše je ale jiná kategorie

09.09.2013 06:42 - Re: Maximální rychlost 2616504
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Jak psáno, je to o převodech. Nyní mám manuální šestikvalt a na dálnici při 140 to kroutí 2400 otáček. Takže při maximálních otáčkách teoreticky přes 280. Na pětku teoreticky kolem 230. To samozřejmě nedá motor pro jízdní odpory zejména aerodynamický. Zda je kromě otáček nějaký elektronický hlídač i na rychlost nevím.
Na C5 I jsem zkusil u Drážďan 190 dokonce do táhlého kopce a bez nějakých nepříjemných pocitů. Proti 130 jen trochu narostl aerodynamický hluk. Ale na spotřebě díra v nádrži.
Současné asi někdy v Německu zkusím, ale příští rok, nyní tam mám zimáky. No a když jsem u toho - bacha na to, i pneu mají rychlostní limity! Z cenových důvodů se tam dávají většinou takové, které jen těsně překračují maximálku auta podle techničáku!

09.09.2013 11:32 - Re: Maximální rychlost 2616577
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
pred mesiacom maximalka v Nemecku, 211 podla GPS .. ale staci mierny kopec a od 190 sa tomu uz moc zrychlovat nechce

09.09.2013 11:41 - Re: Maximální rychlost 2616581
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Vždy mᚠten výkonněší dvoulitr. Nezapomněl jsi zařadit dvojku?

09.09.2013 11:59 - Re: Maximální rychlost 2616585
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
shalafi napsal(a):
pred mesiacom maximalka v Nemecku, 211 podla GPS .. ale staci mierny kopec a od 190 sa tomu uz moc zrychlovat nechce


To ani biturbo nad 220. nezrychluje nějak zázračně a zkus vystrčit ruku z okna tak se tomu nediv - ten 3.0L na tom bude lepší

09.09.2013 15:33 - Re: Maximální rychlost 2616633
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
Panove 100kW v benzinu - hrave 220 a to do kopce na D11 od Hradce na Prahu. Nafta patri do kamen a ne mezi sportaky.

09.09.2013 15:47 - Re: Maximální rychlost 2616637
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
To jsem netušil, že mám doma 2 sporáky. 5tkový BMW je tedy (vzhledem k charakteristice podvozku) supersport?

09.09.2013 16:33 - Re: Maximální rychlost 2616648
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Henry napsal(a):
Panove 100kW v benzinu - hrave 220 a to do kopce na D11 od Hradce na Prahu. Nafta patri do kamen a ne mezi sportaky.

To v tom sporáku musíš mít ale sluchátka jako Otík ve vé3s -ručička otáčkoměru na páté hodině
Nafta si pěkně přede po tichounku a těch pár km navíc rád oželím...

09.09.2013 18:20 - Re: Maximální rychlost 2616688
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
To v tom sporáku musíš mít ale sluchátka jako Otík ve vé3s -ručička otáčkoměru na páté hodině
Nafta si pěkně přede po tichounku a těch pár km navíc rád oželím...


To on zapoměl ještě dodat že musí povolit víčko na nádrži protože by měl v nádrži moc velký podtlak(jak mizí palivo) - biturbo nemá problém ani s kopcem , ani s takovou rychlostí,otáčkami a spotřebou

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator