| | |
05.08.2013 23:18 -
Re: Maximální rychlost
|
2605220
|
|
Gabo
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 81 |
|
|
Podla vyrobcu je udavana max. rychlost 205km/h - nikdy som nevyskusal. Raz som siel 170 na nemeckej dialnici, tusim, ze tam bolo 3000ot. na 6-ke. Inak vzdy jazdim do 130, viac netreba.
Podla vyrobcu je udavana max. rychlost 205km/h - nikdy som nevyskusal. Raz som siel 170 na nemeckej dialnici, tusim, ze tam bolo 3000ot. na 6-ke. Inak vzdy jazdim do 130, viac netreba.
|
|
05.08.2013 23:23 -
Re: Maximální rychlost
|
2605226
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Tak to buď v klidu, e to pojede víc. Letos cestou z D naloenej ve čtyřech lidech a 200 (navi) je tam ani nemrkne, a se německý wágny nestačej divit Víc jsem nezkouel, přecejen jsem byl na výletě a né na závodech
Tak to buď v klidu, e to pojede víc. Letos cestou z D naloenej ve čtyřech lidech a 200 (navi) je tam ani nemrkne, a se německý wágny nestačej divit ;-) Víc jsem nezkouel, přecejen jsem byl na výletě a né na závodech :-p
|
|
06.08.2013 11:13 -
Re: Maximální rychlost
|
2605270
|
|
Gabo
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 81 |
|
|
Zbyňa - pamatas si, kolko to bolo na tachometri, ked podla navi to bolo 200km/h? Necudoval by som sa, keby 205 V C5 je velmi presny tachometer, ked nastavim tempomat na 133, tak idem 130.
Zbyňa - pamatas si, kolko to bolo na tachometri, ked podla navi to bolo 200km/h? Necudoval by som sa, keby 205 :-) V C5 je velmi presny tachometer, ked nastavim tempomat na 133, tak idem 130.
|
|
06.08.2013 11:39 -
Re: Maximální rychlost
|
2605282
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Hmm, no tak kde berete ty rychlosti, kdyz 3.0 Hdi ma napsano maximalku 239. Ne ze bych to teda jeste zkousel, ale tam bude omezeni asi na maximum otacek motoru co ?
Hmm, no tak kde berete ty rychlosti, kdyz 3.0 Hdi ma napsano maximalku 239. Ne ze bych to teda jeste zkousel, ale tam bude omezeni asi na maximum otacek motoru co ?
|
|
06.08.2013 12:18 -
Re: Maximální rychlost
|
2605299
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Gabo napsal(a): Zbyňa - pamatas si, kolko to bolo na tachometri, ked podla navi to bolo 200km/h? Necudoval by som sa, keby 205 V C5 je velmi presny tachometer, ked nastavim tempomat na 133, tak idem 130.
Asi tak to mohlo být. V těch 130 mi to proměřuje o ty 3 km (přesně jak píe), tak jestli tady bylo o 5, tak by to dávalo smysl. Já se koukl na navi kolik tam je a jinak jsem koukal okolo sebe Do 200 to jde bez přemlouvání, potom dál, u to chce víc prostoru a času, ale la by Nicméně běně jezdím do 170-180 a do těchto rychlostí je ta dynamika vzhledem k motoru fakt sluná. Tam jsem si viml, e drím krok s o něco silnějími motorizacemi konkurenčních značek, jestli na to má vliv ta aerodynamika...
RimmerCZ: nevím teda jak přesně to myslí, ale ty hodnoty v TP co se maximální rychlosti týče jsou podle mě dost orientační. Měli jsme na firmě kdysi Fiat Dobló 1.3JTD, mělo to psanou maximálku 140 a jelo to podle tacho skoro 180. Co je o dost víc, ne výrobce tvrdí
Asi tak to mohlo být. V těch 130 mi to proměřuje o ty 3 km (přesně jak píe), tak jestli tady bylo o 5, tak by to dávalo smysl. Já se koukl na navi kolik tam je a jinak jsem koukal okolo sebe :-) Do 200 to jde bez přemlouvání, potom dál, u to chce víc prostoru a času, ale la by :palec Nicméně běně jezdím do 170-180 a do těchto rychlostí je ta dynamika vzhledem k motoru fakt sluná. Tam jsem si viml, e drím krok s o něco silnějími motorizacemi konkurenčních značek, jestli na to má vliv ta aerodynamika... :nevim
RimmerCZ: nevím teda jak přesně to myslí, ale ty hodnoty v TP co se maximální rychlosti týče jsou podle mě dost orientační. Měli jsme na firmě kdysi Fiat Dobló 1.3JTD, mělo to psanou maximálku 140 a jelo to podle tacho skoro 180. Co je o dost víc, ne výrobce tvrdí:nevim
|
|
06.08.2013 14:45 -
Re: Maximální rychlost
|
2605350
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Hmm, no tak kde berete ty rychlosti, kdyz 3.0 Hdi ma napsano maximalku 239. Ne ze bych to teda jeste zkousel, ale tam bude omezeni asi na maximum otacek motoru co ?
Ano je tam omezovač.
Ano je tam omezovač.
|
|
07.08.2013 06:34 -
Re: Maximální rychlost
|
2605627
|
|
roman-jc
|
Město: Jičín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
No co jsem zatím zkouel v D, tak 240 a jetě zbývalo k červenému poli 300ot/min, tacho při téhle rychlosti něco proměří,tak si myslím e ve skutečnosti to bylo tak 230
No co jsem zatím zkouel v D, tak 240 a jetě zbývalo k červenému poli 300ot/min, tacho při téhle rychlosti něco proměří,tak si myslím e ve skutečnosti to bylo tak 230
|
|
07.08.2013 12:27 -
Re: Maximální rychlost
|
2605695
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
jruze napsal(a): Ano,ale na max otáčky motoru né na rychlost a třeba biturbo má rychlejí převodovku(poměr z hlavy nevím)mám za to e asi o 600ot motoru rozdíl.Nějak to nesleduji ale tuím 3000ot = 180 Km/h ??(schválně to okouknu a budu mít čas přesněji) a kolik to pojede k omezovači? Omezovač je někde na 5500ot - tam se nehodlám dostávat - to je mi toho motoru líto.
Nikde jsem netvrdil, e to je omezovač na rychlost.
U benzínové Xantie V6 jsem se v maximálce na otáčky do omezovače dostal (cca 6500 ot/s.)
Například na dvojku jela 90. Ale to je jen pro zajimavost.
Nikde jsem netvrdil, e to je omezovač na rychlost.
U benzínové Xantie V6 jsem se v maximálce na otáčky do omezovače dostal (cca 6500 ot/s.)
Například na dvojku jela 90. Ale to je jen pro zajimavost.
|
|
08.09.2013 23:10 -
Re: Maximální rychlost
|
2616497
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Moná to patří do tohoto téma-za "mlada" jsem nikdy nebyl druhý a kdy jsme se vsadili - kolik to jede - tak jsme přili na to, e to jede. Jetě vichni ijeme. Od spodu-start "pod kopcem Pindulka"(před Rohlenkou od Brna) mělo Ford Probe 1 na zlomu kopce 150km a trochu plavalo ale pak jsem k Rohlence nai sázku dokonal. Má ucvaknutý omezovač, jede 246, tachometr do 150 -ALE?????
Chlapi-maximální rychlost se dá brát v úvahu BEZPEČNÁ pouze u novýho auta a nebo po kompletní repase podvozku a pneumatik. Dnes mám i C5 2,2 Hdi Break se zhruba stejným výkonem motoru a určitě by to jelo podobně- i kdy je auto o 500kg těí, vyí a nafák a nesporák. Ale je to prostě jiný auto. Kolik auto jede , kdy tomu člověk stojí na krku není a tak důleitý, protoe na dálnici stačí do 150. Daleko důleitějí pro ivot je, jak má poskládaný kvalty a jakou má při tom spotřebu. Stále nad C5 vítězí o 10 let starí PROBE1 2,2i benzín, kde prostě zařadím 1, 3, 5 a jedu za 20 vteřin 150. To s C5 je to jako s náklaďákem - vechny kvalty a pěkně poctivě. Vím srovnávám nesrovnatelný ale ta auta jedou skoro stejně akorát u C5, kdy chci jet do půl minuty 150 tak se člověk nezastaví, protoe pořád řadí a sleduje otáčkoměr. Je to prostě nafák a já ho mám krátce- chce to zvyk.Je to velký auto-budí respekt.
Stejně tak spotřeba na treku je u nafáku lepí ne jezdit krátké trasy do 10 km. To benzíňáku a tolik nevadí. Jsem schopen jezdit s 2,2 i benzinem po městě 10 ti kilometrové trasy za 7,3l/100.To dřív raly EMBÉČKA. A kdy potřebuji zrychlit tak klidně při 50km na 5tku prostě lápnu na plyn a je to.-Tím jsou motory MAZDA 6 v benzínu známy( Probe ho má). Kadý auto má svoje kouzlo a svoje přednosti. Kdy si budu chtít "zabláznit" tak mi bude stačit pouze tvrdá kára se silným motorem a nízkým podvozkem a kdy se budu chtít povozit - tak si sednu do C5 s namodralýma oknama , pohodlně nastoupím, nemusím se kroutit jako do rakve a v krajním případě , kdy na to člověk začne lapat, tak to taky jede skoro stejně ale a ve druhé půlce otáčkoměru. Ale o to u běného sveení přece nejde. Za normálních okolností je podle mě C5 auto dvou tváří- je velký, pohodlný, na treku má malou spotřebu ale kdy se člověk zblázní a chce závodit -tak jede svině za cenu přesného řazení a sledování otáček.
Ale to je asi můj problém-nováčka naftaře.
Ale tímto článkem chci pouze apelovat na to, e kvalita auta není pouze v maximální dosaené rychlosti.
Nejrychleji jedoucí auto sice dovede nejrychleji urazit stojan u benzinky ale co dál.
Dneska u jsem mladý děda a tak mohu poradit- neblázněte s rychlostí, soustřeďte se raději na bezpečnost a raději sledujte spodek svého vozu, protoe u C5 tky to pod autem nevypadá rozhodně jako pod Oktávkou. Samý hadičky, trubičky-dokonce asi i k zadní brzdě vede jakási pruná hadička. No prostě je to "zvlátní" auto. Mám ho zachovalé, koupené nedaleko od domu s dokumentovaným původem a 136 000. Tak jsem ho vzal. Hlavní drahé věci má po repase - rozvody, filtry, aditivum+filtr p.částic , obloení brzd ale nevím, čím vypeče mě. Tak se nechám překvapit.
Ale jezdil treky-tak mu věřím. Moje staré PROBE za 10 let nepotřebovalo prakticky ádné investice. (Najedu tak 5000 ročně). moto mého článku- bezpečnost ,bezpečnost ,bezpečnost-neberte to na lehkou váhu, dnes u nejezdím rychle ale lítám nízko. ahoj
Moná to patří do tohoto téma-za "mlada" jsem nikdy nebyl druhý a kdy jsme se vsadili - kolik to jede - tak jsme přili na to, e to jede. Jetě vichni ijeme. Od spodu-start "pod kopcem Pindulka"(před Rohlenkou od Brna) mělo Ford Probe 1 na zlomu kopce 150km a trochu plavalo ale pak jsem k Rohlence nai sázku dokonal. Má ucvaknutý omezovač, jede 246, tachometr do 150 -ALE?????
Chlapi-maximální rychlost se dá brát v úvahu BEZPEČNÁ pouze u novýho auta a nebo po kompletní repase podvozku a pneumatik. Dnes mám i C5 2,2 Hdi Break se zhruba stejným výkonem motoru a určitě by to jelo podobně- i kdy je auto o 500kg těí, vyí a nafák a nesporák. Ale je to prostě jiný auto. Kolik auto jede , kdy tomu člověk stojí na krku není a tak důleitý, protoe na dálnici stačí do 150. Daleko důleitějí pro ivot je, jak má poskládaný kvalty a jakou má při tom spotřebu. Stále nad C5 vítězí o 10 let starí PROBE1 2,2i benzín, kde prostě zařadím 1, 3, 5 a jedu za 20 vteřin 150. To s C5 je to jako s náklaďákem - vechny kvalty a pěkně poctivě. Vím srovnávám nesrovnatelný ale ta auta jedou skoro stejně akorát u C5, kdy chci jet do půl minuty 150 tak se člověk nezastaví, protoe pořád řadí a sleduje otáčkoměr. Je to prostě nafák a já ho mám krátce- chce to zvyk.Je to velký auto-budí respekt.
Stejně tak spotřeba na treku je u nafáku lepí ne jezdit krátké trasy do 10 km. To benzíňáku a tolik nevadí. Jsem schopen jezdit s 2,2 i benzinem po městě 10 ti kilometrové trasy za 7,3l/100.To dřív raly EMBÉČKA. A kdy potřebuji zrychlit tak klidně při 50km na 5tku prostě lápnu na plyn a je to.-Tím jsou motory MAZDA 6 v benzínu známy( Probe ho má). Kadý auto má svoje kouzlo a svoje přednosti. Kdy si budu chtít "zabláznit" tak mi bude stačit pouze tvrdá kára se silným motorem a nízkým podvozkem a kdy se budu chtít povozit - tak si sednu do C5 s namodralýma oknama , pohodlně nastoupím, nemusím se kroutit jako do rakve a v krajním případě , kdy na to člověk začne lapat, tak to taky jede skoro stejně ale a ve druhé půlce otáčkoměru. Ale o to u běného sveení přece nejde. Za normálních okolností je podle mě C5 auto dvou tváří- je velký, pohodlný, na treku má malou spotřebu ale kdy se člověk zblázní a chce závodit -tak jede svině za cenu přesného řazení a sledování otáček.
Ale to je asi můj problém-nováčka naftaře.
Ale tímto článkem chci pouze apelovat na to, e kvalita auta není pouze v maximální dosaené rychlosti.
Nejrychleji jedoucí auto sice dovede nejrychleji urazit stojan u benzinky ale co dál.:-))))
Dneska u jsem mladý děda a tak mohu poradit- neblázněte s rychlostí, soustřeďte se raději na bezpečnost a raději sledujte spodek svého vozu, protoe u C5 tky to pod autem nevypadá rozhodně jako pod Oktávkou. Samý hadičky, trubičky-dokonce asi i k zadní brzdě vede jakási pruná hadička. No prostě je to "zvlátní" auto. Mám ho zachovalé, koupené nedaleko od domu s dokumentovaným původem a 136 000. Tak jsem ho vzal. Hlavní drahé věci má po repase - rozvody, filtry, aditivum+filtr p.částic , obloení brzd ale nevím, čím vypeče mě. Tak se nechám překvapit.
Ale jezdil treky-tak mu věřím. Moje staré PROBE za 10 let nepotřebovalo prakticky ádné investice. (Najedu tak 5000 ročně). moto mého článku- bezpečnost ,bezpečnost ,bezpečnost-neberte to na lehkou váhu, dnes u nejezdím rychle ale lítám nízko. ahoj:palec
|
|
08.09.2013 23:40 -
Re: Maximální rychlost
|
2616498
|
|
jruze
|
|
|
jubileus napsal(a): Moná to patří do tohoto téma-za "mlada" jsem nikdy nebyl druhý a kdy jsme se vsadili - kolik to jede - tak jsme přili na to, e to jede. Jetě vichni ijeme. Od spodu-start "pod kopcem Pindulka"(před Rohlenkou od Brna) mělo Ford Probe 1 na zlomu kopce 150km a trochu plavalo ale pak jsem k Rohlence nai sázku dokonal. Má ucvaknutý omezovač, jede 246, tachometr do 150 -ALE?????
Chlapi-maximální rychlost se dá brát v úvahu BEZPEČNÁ pouze u novýho auta a nebo po kompletní repase podvozku a pneumatik. Dnes mám i C5 2,2 Hdi Break se zhruba stejným výkonem motoru a určitě by to jelo podobně- i kdy je auto o 500kg těí, vyí a nafák a nesporák. Ale je to prostě jiný auto. Kolik auto jede , kdy tomu člověk stojí na krku není a tak důleitý, protoe na dálnici stačí do 150. Daleko důleitějí pro ivot je, jak má poskládaný kvalty a jakou má při tom spotřebu. Stále nad C5 vítězí o 10 let starí PROBE1 2,2i benzín, kde prostě zařadím 1, 3, 5 a jedu za 20 vteřin 150. To s C5 je to jako s náklaďákem - vechny kvalty a pěkně poctivě. Vím srovnávám nesrovnatelný ale ta auta jedou skoro stejně akorát u C5, kdy chci jet do půl minuty 150 tak se člověk nezastaví, protoe pořád řadí a sleduje otáčkoměr. Je to prostě nafák a já ho mám krátce- chce to zvyk.Je to velký auto-budí respekt.
Stejně tak spotřeba na treku je u nafáku lepí ne jezdit krátké trasy do 10 km. To benzíňáku a tolik nevadí. Jsem schopen jezdit s 2,2 i benzinem po městě 10 ti kilometrové trasy za 7,3l/100.To dřív raly EMBÉČKA. A kdy potřebuji zrychlit tak klidně při 50km na 5tku prostě lápnu na plyn a je to.-Tím jsou motory MAZDA 6 v benzínu známy( Probe ho má). Kadý auto má svoje kouzlo a svoje přednosti. Kdy si budu chtít "zabláznit" tak mi bude stačit pouze tvrdá kára se silným motorem a nízkým podvozkem a kdy se budu chtít povozit - tak si sednu do C5 s namodralýma oknama , pohodlně nastoupím, nemusím se kroutit jako do rakve a v krajním případě , kdy na to člověk začne lapat, tak to taky jede skoro stejně ale a ve druhé půlce otáčkoměru. Ale o to u běného sveení přece nejde. Za normálních okolností je podle mě C5 auto dvou tváří- je velký, pohodlný, na treku má malou spotřebu ale kdy se člověk zblázní a chce závodit -tak jede svině za cenu přesného řazení a sledování otáček.
Ale to je asi můj problém-nováčka naftaře.
Ale tímto článkem chci pouze apelovat na to, e kvalita auta není pouze v maximální dosaené rychlosti.
Nejrychleji jedoucí auto sice dovede nejrychleji urazit stojan u benzinky ale co dál.
Dneska u jsem mladý děda a tak mohu poradit- neblázněte s rychlostí, soustřeďte se raději na bezpečnost a raději sledujte spodek svého vozu, protoe u C5 tky to pod autem nevypadá rozhodně jako pod Oktávkou. Samý hadičky, trubičky-dokonce asi i k zadní brzdě vede jakási pruná hadička. No prostě je to "zvlátní" auto. Mám ho zachovalé, koupené nedaleko od domu s dokumentovaným původem a 136 000. Tak jsem ho vzal. Hlavní drahé věci má po repase - rozvody, filtry, aditivum+filtr p.částic , obloení brzd ale nevím, čím vypeče mě. Tak se nechám překvapit.
Ale jezdil treky-tak mu věřím. Moje staré PROBE za 10 let nepotřebovalo prakticky ádné investice. (Najedu tak 5000 ročně). moto mého článku- bezpečnost ,bezpečnost ,bezpečnost-neberte to na lehkou váhu, dnes u nejezdím rychle ale lítám nízko. ahoj
Probe znám dost dobře jak staré tak kulaté - to silnějí docela jelo(je to sporák),ale ádný zázrak- Nisan 280ZX byl jiné kafe(ten se přilepil na dorazy a stál na místě jetě na dvojku - potom ti pomalu zlomil vaz)- na něj neměla ani korveta. To ve je ale jiná kategorie
Probe znám dost dobře jak staré tak kulaté - to silnějí docela jelo(je to sporák),ale ádný zázrak- Nisan 280ZX byl jiné kafe(ten se přilepil na dorazy a stál na místě jetě na dvojku - potom ti pomalu zlomil vaz)- na něj neměla ani korveta. To ve je ale jiná kategorie;-)
|
|
09.09.2013 06:42 -
Re: Maximální rychlost
|
2616504
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jak psáno, je to o převodech. Nyní mám manuální estikvalt a na dálnici při 140 to kroutí 2400 otáček. Take při maximálních otáčkách teoreticky přes 280. Na pětku teoreticky kolem 230. To samozřejmě nedá motor pro jízdní odpory zejména aerodynamický. Zda je kromě otáček nějaký elektronický hlídač i na rychlost nevím.
Na C5 I jsem zkusil u Dráďan 190 dokonce do táhlého kopce a bez nějakých nepříjemných pocitů. Proti 130 jen trochu narostl aerodynamický hluk. Ale na spotřebě díra v nádri.
Současné asi někdy v Německu zkusím, ale přítí rok, nyní tam mám zimáky. No a kdy jsem u toho - bacha na to, i pneu mají rychlostní limity! Z cenových důvodů se tam dávají větinou takové, které jen těsně překračují maximálku auta podle techničáku!
Jak psáno, je to o převodech. Nyní mám manuální estikvalt a na dálnici při 140 to kroutí 2400 otáček. Take při maximálních otáčkách teoreticky přes 280. Na pětku teoreticky kolem 230. To samozřejmě nedá motor pro jízdní odpory zejména aerodynamický. Zda je kromě otáček nějaký elektronický hlídač i na rychlost nevím.
Na C5 I jsem zkusil u Dráďan 190 dokonce do táhlého kopce a bez nějakých nepříjemných pocitů. Proti 130 jen trochu narostl aerodynamický hluk. Ale na spotřebě díra v nádri.
Současné asi někdy v Německu zkusím, ale přítí rok, nyní tam mám zimáky. No a kdy jsem u toho - bacha na to, i pneu mají rychlostní limity! Z cenových důvodů se tam dávají větinou takové, které jen těsně překračují maximálku auta podle techničáku!
|
|
09.09.2013 11:32 -
Re: Maximální rychlost
|
2616577
|
|
shalafi
|
|
|
pred mesiacom maximalka v Nemecku, 211 podla GPS .. ale staci mierny kopec a od 190 sa tomu uz moc zrychlovat nechce
pred mesiacom maximalka v Nemecku, 211 podla GPS .. ale staci mierny kopec a od 190 sa tomu uz moc zrychlovat nechce :-p
|
|
09.09.2013 11:41 -
Re: Maximální rychlost
|
2616581
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Vdy má ten výkonněí dvoulitr. Nezapomněl jsi zařadit dvojku?
Vdy má ten výkonněí dvoulitr. Nezapomněl jsi zařadit dvojku? :-)
|
|
09.09.2013 15:33 -
Re: Maximální rychlost
|
2616633
|
|
Henry
|
|
|
Panove 100kW v benzinu - hrave 220 a to do kopce na D11 od Hradce na Prahu. Nafta patri do kamen a ne mezi sportaky.
Panove 100kW v benzinu - hrave 220 a to do kopce na D11 od Hradce na Prahu. Nafta patri do kamen a ne mezi sportaky. :-))))
|
|
09.09.2013 15:47 -
Re: Maximální rychlost
|
2616637
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To jsem netuil, e mám doma 2 sporáky. 5tkový BMW je tedy (vzhledem k charakteristice podvozku) supersport?
To jsem netuil, e mám doma 2 sporáky. 5tkový BMW je tedy (vzhledem k charakteristice podvozku) supersport? :-o
|
|
| |
|
|