| | |
15.10.2013 18:24 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627402
|
|
jumep
|
|
|
ked das auto do vrchnej polohy, nemusis otvarat vicko
problem nastava ked nechas auto v normalnej polohe (co spravi 99% pneuservisov)
zdvihnes auto, vsetky 4 kola vo vzduchu, auto zisti ze je vysoko a chce klesnut, otvori ventil, a nakomplet odtlakuje napravy - ked je tam vicko vznikne tlak v nadrzke a teda prepade - okolo 3 bar - ktory je vacsi ako tlak v piestnici a prerazi nejake tesnenie v piestnici
po polozeni na kola zacne tlakovat a cez dieru v piestnici kym nastane dostatocny tlak a narve ten zbytok tesnenia do diery vytecu zhruba 3dcl LDS - pri kazdom odtlakovani - samozrejme ked mas stastie a tu dieru to zapcha - bude to najskor nejaky kuzel kde sa nerata z tlakom na opacnej strane
vilous:
1. tak ze nevznikne tlak v prepade a teda neprestreli tesnenie
2. je to ina konstrukcia
3. bohuzial - XY C5 X7 a C6 maju tento problem, ono to nevidis az po prve odtlakovanie naprav
robo: vlkost a vzduch sa tam dostava stale, to vicko ma nasavaciu dierku
ako to uz jruze napisal - su to vase peniaze a vase piestnice ... kazdopadne je to povinne ked sa ma odtlakovat naprava
ked das auto do vrchnej polohy, nemusis otvarat vicko
problem nastava ked nechas auto v normalnej polohe (co spravi 99% pneuservisov)
zdvihnes auto, vsetky 4 kola vo vzduchu, auto zisti ze je vysoko a chce klesnut, otvori ventil, a nakomplet odtlakuje napravy - ked je tam vicko vznikne tlak v nadrzke a teda prepade - okolo 3 bar - ktory je vacsi ako tlak v piestnici a prerazi nejake tesnenie v piestnici
po polozeni na kola zacne tlakovat a cez dieru v piestnici kym nastane dostatocny tlak a narve ten zbytok tesnenia do diery vytecu zhruba 3dcl LDS - pri kazdom odtlakovani - samozrejme ked mas stastie a tu dieru to zapcha - bude to najskor nejaky kuzel kde sa nerata z tlakom na opacnej strane
vilous:
1. tak ze nevznikne tlak v prepade a teda neprestreli tesnenie
2. je to ina konstrukcia
3. bohuzial - XY C5 X7 a C6 maju tento problem, ono to nevidis az po prve odtlakovanie naprav
robo: vlkost a vzduch sa tam dostava stale, to vicko ma nasavaciu dierku
ako to uz jruze napisal - su to vase peniaze a vase piestnice ... kazdopadne je to povinne ked sa ma odtlakovat naprava
|
|
15.10.2013 18:37 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627408
|
|
jumep
|
|
|
uz to sem raz daval, ale aj tak
BOD 7
neni nikde moc rozpisane, ale je to tu a je to problem, kde ked prides potom do citroenu ze ti tece piestnica ti povedia ze to bolo zdvihane bez otvorenej nadrzky a treba vymenit piesnicu ... po tejto skusenosti si das na to pozor
(niekto to tu vo fore uz pisal, tiez mi to prislo ako blbost, ale nasiel som to v tej dokumentacii)
uz to sem raz daval, ale aj tak
BOD 7
neni nikde moc rozpisane, ale je to tu a je to problem, kde ked prides potom do citroenu ze ti tece piestnica ti povedia ze to bolo zdvihane bez otvorenej nadrzky a treba vymenit piesnicu ... po tejto skusenosti si das na to pozor
(niekto to tu vo fore uz pisal, tiez mi to prislo ako blbost, ale nasiel som to v tej dokumentacii)
Přílohy: C5 (X7) - E2AK2LP0 - Zvednutí - zajitění _ Vozidlo.pdf ( 182461b ) - |
|
15.10.2013 18:51 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627414
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no a ked zamknem c5 s klucom, aj vtedy sa moze sama stelovat? dufam ze nie? aj vtedy to hrozi?
neni najbezpecnejsie v pneuservise mat ten najvyssiu polohu a zamknut dialkacom?
ktovie ci sa aj toto nestalo pri vymene pneu!.link.
Záhy na to byl kvůli netěsnosti vyměněn pruící válec předního kola a maneta pruícího válce u zadního kola. Oba úkony proběhly v rámci záruky bezplatně, navíc výrobce později tuto konstrukční vadu odstranil.
no a ked zamknem c5 s klucom, aj vtedy sa moze sama stelovat? dufam ze nie? aj vtedy to hrozi?
neni najbezpecnejsie v pneuservise mat ten najvyssiu polohu a zamknut dialkacom?
ktovie ci sa aj toto nestalo pri vymene pneu!http://www.auto.cz/citroen-c5-100000-km-68833
Záhy na to byl kvůli netěsnosti vyměněn pruící válec předního kola a maneta pruícího válce u zadního kola. Oba úkony proběhly v rámci záruky bezplatně, navíc výrobce později tuto konstrukční vadu odstranil.
|
|
15.10.2013 19:10 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627427
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Konečně fundovaná odpověď a já se omlouvám za dezinformaci o povolování víčka i v případě zvednutýho auta do nejvyí polohy před zvednutím celýho auta na zvedáku.
A s tím zamykáním u jsem to psal. Pokud je auto v nejvyí poloze, tak se nedorovnává ani kdy je odemčený. Ledae by snad někde utíkal tlak a auto kleslo, pak by moná chtělo dorovnat. Ale to nevím jistě.
Konečně fundovaná odpověď a já se omlouvám za dezinformaci o povolování víčka i v případě zvednutýho auta do nejvyí polohy před zvednutím celýho auta na zvedáku.
A s tím zamykáním u jsem to psal. Pokud je auto v nejvyí poloze, tak se nedorovnává ani kdy je odemčený. Ledae by snad někde utíkal tlak a auto kleslo, pak by moná chtělo dorovnat. Ale to nevím jistě.
|
|
15.10.2013 19:14 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627429
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jsi tak naivní, nebo co ?
Dnení auta ti píou, e má navtívit autorizovaný servis i k dolití vody do ostřikovače. Tak proč by ti psali, e má něco udělat, ne si to doma v garái, nebo při defektu na silnici, zvedne celý do luftu?
Jsi tak naivní, nebo co ?
Dnení auta ti píou, e má navtívit autorizovaný servis i k dolití vody do ostřikovače. Tak proč by ti psali, e má něco udělat, ne si to doma v garái, nebo při defektu na silnici, zvedne celý do luftu?
|
|
15.10.2013 19:30 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627433
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já nevím, ale moná pneuservisy u C5 znají a zvedají to do nejvyí polohy před zvednutím na zvedáku. Nebo jim to řekne znalý řidič, e to mají nejdřív nechat stoupnout. No a nebo se to někdo dozví a po odjezdu ze servisu a a kdy zjistí, e má pod autem loui. A ani netuí, e mu pístnice odely kvůli nevhodnýmu zvednutí. Moná e se to neprorazí pokadý, ale jen někdy... Prostě co chce? Jak ti máme na tohle odpovědět?
Nejlepí asi bude, kdy si to vyzkouí na svým autě a potom nám můe sdělit, jestli se to podělalo a nebo ne.
Přece tě tady nikdo nenutí to dělat tak, jak je to popsaný v servisní příručce.
Já nevím, ale moná pneuservisy u C5 znají a zvedají to do nejvyí polohy před zvednutím na zvedáku. Nebo jim to řekne znalý řidič, e to mají nejdřív nechat stoupnout. No a nebo se to někdo dozví a po odjezdu ze servisu a a kdy zjistí, e má pod autem loui. A ani netuí, e mu pístnice odely kvůli nevhodnýmu zvednutí. Moná e se to neprorazí pokadý, ale jen někdy... Prostě co chce? Jak ti máme na tohle odpovědět?
Nejlepí asi bude, kdy si to vyzkouí na svým autě a potom nám můe sdělit, jestli se to podělalo a nebo ne.
Přece tě tady nikdo nenutí to dělat tak, jak je to popsaný v servisní příručce.
|
|
15.10.2013 19:57 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627447
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep : ked je tam vicko vznikne tlak v nadrzke a teda prepade - okolo 3 bar
to akoze ta plastova nadrzka vydrzi taky tlak? to ma iba prekvapilo
vidim ze tato tema nie je uplne nazorovo jednoznacna. Pytal som sa hlavne preto aby som to neskusal na svojom aute alebo nevyparatil nejaku blbost. Tak asi to budem menit sam, len beda ked budu triast kolesa a budem muset do pneuservisu expertom. to bude divne, pockajte pockajte este otvorit kufor a otocit vickom LDS, to budem vyzerat jak pako
jumep : ked je tam vicko vznikne tlak v nadrzke a teda prepade - okolo 3 bar
to akoze ta plastova nadrzka vydrzi taky tlak? to ma iba prekvapilo
vidim ze tato tema nie je uplne nazorovo jednoznacna. Pytal som sa hlavne preto aby som to neskusal na svojom aute alebo nevyparatil nejaku blbost. Tak asi to budem menit sam, len beda ked budu triast kolesa a budem muset do pneuservisu expertom. to bude divne, pockajte pockajte este otvorit kufor a otocit vickom LDS, to budem vyzerat jak pako :)
|
|
15.10.2013 20:05 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627451
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To bude, jestli bude hledat víčko LDS v kufru.
Nic se neboj. Jumep ti psal, e pokud auto zvedne do nejvyí polohy, tak víčko povolovat nemusí. Tak nic neře a klidně do servisu jeď. A na zvedáku to taky zamykat nemusí, take neznalý servisáky jen ohromí tím, e umí dělat s autem dřepy a s jejich pixlama to nejde.
To bude, jestli bude hledat víčko LDS v kufru. :-))))
Nic se neboj. Jumep ti psal, e pokud auto zvedne do nejvyí polohy, tak víčko povolovat nemusí. Tak nic neře a klidně do servisu jeď. A na zvedáku to taky zamykat nemusí, take neznalý servisáky jen ohromí tím, e umí dělat s autem dřepy a s jejich pixlama to nejde. :-d
|
|
15.10.2013 20:09 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627454
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no myslim ze viem ktore je to vicko
no s tymi drepami som zatial ohuril kolegyne
diky vsetkym,
no myslim ze viem ktore je to vicko
no s tymi drepami som zatial ohuril kolegyne :palec
diky vsetkym,
|
|
15.10.2013 20:37 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627466
|
|
Hanz 397
|
|
|
vilous napsal(a): No i selským rozumem - má to prostě za řadící pákou tlačítka na zvedání a nikde se neříká, e se mohou pouívat jen s otevřenou nádrkou. Zase tolik pastisu soudruzi konstruktéři nepopili. Tady si píeme lidi znalí, ale kolik majitelů C5 ví o nějaké LDS? A přesto s tím v klidu jezdí. Já jsem to měl u C I exklusive dokonce kryté nějakým deklem, aby ten punt nepovoloval nějaký amatér.
C5 III vlastním dokonce s kompletním českým návodem a k nádrce se píe jen, e na ni smí sahat je autorizovaný servis Citroen!
Jestli tomu nevěří,tak se stav u mě-mám tady u dvě,který takhle v pneuservisu odely... Chystám se je otevřít a kouknout,co přesně se tam stane....
Jestli tomu nevěří,tak se stav u mě-mám tady u dvě,který takhle v pneuservisu odely... Chystám se je otevřít a kouknout,co přesně se tam stane....
|
|
15.10.2013 21:04 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627478
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Já auto do horní polohy zvedám u od Xantie, protoe kdy se zvedla v normální poloze, tak se kola zatáhla do kastle a při sjetí zvedáku a dolů zůstavala kola ve vzduchu a muselo se nastartovat, aby se kola dostala na zem a aby se ty 4 výsuvy na zvedáku daly vůbec zasunout.
Já auto do horní polohy zvedám u od Xantie, protoe kdy se zvedla v normální poloze, tak se kola zatáhla do kastle a při sjetí zvedáku a dolů zůstavala kola ve vzduchu a muselo se nastartovat, aby se kola dostala na zem a aby se ty 4 výsuvy na zvedáku daly vůbec zasunout.
|
|
15.10.2013 22:25 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627510
|
|
jumep
|
|
|
osobna skusenost s prerazenu piestnicu
robil som manzety na poloosiach a este nejake drobnosti, auto som mal odtlakovane (s povolenou narzkou)
piestnica bola mokra a okolo toho, nevenoval som tomu pozornost, porobil som co bolo treba, poskladal, dal na kola auto sa zacalo dvihat a s piestnice zacala valit lds - zhruba 3dcl ako som pisal, potom nastastie prestala, po tom co som sa bavil s majitelom hovoril ze tiez tak raz po pneuservise mu ostalo mokro pod autom, myslel ze to tam bolo a ze to nebolo z jeho auta - bohuzial bolo
skusit si to moze kazdy z vas (samozrejme sa to tyka len X7)
auto do vrchnej polohy
otvorit nadrzku
dvihnut auto obe predne kola vo vzduchu
nastavit nizsiu polohu - predok sa komplet odtlakuje lebo nebude moc klesat a bude ho to chcet spustit, mozes pripadne skusit podvihnut kolesa - jak to je odtlakovane malo by sa s nim dat trocha pohnut
spustit auto na kola, jak sa zacne dvihat a nic nepotece - mozete byt radi, piestnice by mali byt vporiadku, ak zacne valit - holt smola - odporucam vymenit
kazdopadne si davat pozor na to .... (vilous - tebe to odporucam dvojnasob a ak chces experimentovat tak kludne nechaj nadrzku zatvorenu a skusaj kolko to vydrzi)
osobna skusenost s prerazenu piestnicu
robil som manzety na poloosiach a este nejake drobnosti, auto som mal odtlakovane (s povolenou narzkou)
piestnica bola mokra a okolo toho, nevenoval som tomu pozornost, porobil som co bolo treba, poskladal, dal na kola auto sa zacalo dvihat a s piestnice zacala valit lds - zhruba 3dcl ako som pisal, potom nastastie prestala, po tom co som sa bavil s majitelom hovoril ze tiez tak raz po pneuservise mu ostalo mokro pod autom, myslel ze to tam bolo a ze to nebolo z jeho auta - bohuzial bolo
skusit si to moze kazdy z vas (samozrejme sa to tyka len X7)
auto do vrchnej polohy
otvorit nadrzku
dvihnut auto obe predne kola vo vzduchu
nastavit nizsiu polohu - predok sa komplet odtlakuje lebo nebude moc klesat a bude ho to chcet spustit, mozes pripadne skusit podvihnut kolesa - jak to je odtlakovane malo by sa s nim dat trocha pohnut
spustit auto na kola, jak sa zacne dvihat a nic nepotece - mozete byt radi, piestnice by mali byt vporiadku, ak zacne valit - holt smola - odporucam vymenit
kazdopadne si davat pozor na to .... (vilous - tebe to odporucam dvojnasob a ak chces experimentovat tak kludne nechaj nadrzku zatvorenu a skusaj kolko to vydrzi)
|
|
16.10.2013 06:25 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627545
|
|
gull
|
|
|
No zajímavá diskuse...moná jsem si měl vlákno otevřít dřív , včera jsem byl měnit gumy, do horní polohy jsem auto zvedl, pak jsem jetě přeparkoval na geometrii, bohuel poprvé, take jsem netuil co se s autem bude dít....tam jsem zůstal s normální polohou...a najednou mechanik zvedl celé auto ... no nic mi nevyteklo, alespoň jsem si neviml..leda přes noc na parkoviti, ale v tom deti to asi neuvidím....snad to bude v klidu
No zajímavá diskuse...moná jsem si měl vlákno otevřít dřív :nevim, včera jsem byl měnit gumy, do horní polohy jsem auto zvedl, pak jsem jetě přeparkoval na geometrii, bohuel poprvé, take jsem netuil co se s autem bude dít....tam jsem zůstal s normální polohou...a najednou mechanik zvedl celé auto ... no nic mi nevyteklo, alespoň jsem si neviml..leda přes noc na parkoviti, ale v tom deti to asi neuvidím....snad to bude v klidu
|
|
16.10.2013 06:50 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627548
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Má chybu v podpisu, nebo neumí číst? Jedná se o problém, který mají jenom C5 III, neboli X7. C5 I a II se to netýká.
Má chybu v podpisu, nebo neumí číst? Jedná se o problém, který mají jenom C5 III, neboli X7. C5 I a II se to netýká.
|
|
16.10.2013 07:31 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627566
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Doufat můe, ale to je asi tak vechno. Připadá mi, e pořád nechápe, o čem je tu řeč.
Vůbec tu přece nejde o normální pérování a zvedání auta tlačítkem s kolama na zemi. Jde o situaci, kdy se zvedá celý auto. Teda vechny kola do luftu. A navíc jumep napsal, e problém nastane jen v případě, e zvedne celý auto do luftu a nedá ho předem do nejvyí polohy. Co je na tom tak nepochopitelnýho? I C5 I a II mají v návodu psáno, e při výměně kola má nejdřív auto dát do nejvyí polohy a a potom zvedat heverem. Pokud tohle majitel auta dodrí, tak se mu nic nestane. Myslí, e v nějakým uivatelským návodu je psáno, e kdy bude lít do nádre třeba močůvku, tak to nepojede? Nemá. A přesto je to pravda. Tak proč by výrobce auta měl dávat do návodu vysvětlení, co se stane, kdy nedodrí to co má? Teda nezvedne auto do nejvyí polohy před tím, ne ho začne zvedat na zvedáku, nebo doma na heveru. Jasně píou před heverováním zvednout, tak zvedej a neře. Jednoduí u to být nemůe. A to otvírání víčka LDS nech autorizovaným servisům, který si s tím poradí. Můe se toti stát i to, e jde měnit třeba výkový korektor, nebo řeit jinou závadu na podvozku a v takovým případě nemusí jít auto zvednout do nejvyí polohy. Pak nastupuje to povolování víčka. Ale to u by měl dělat odborník a ten, pokud odborníkem je, by to měl znát. Přinejmením by si to měl přečíst v dílenský příručce, tak jako jsme si to tady přečetli my.
Doufat můe, ale to je asi tak vechno. Připadá mi, e pořád nechápe, o čem je tu řeč.
Vůbec tu přece nejde o normální pérování a zvedání auta tlačítkem s kolama na zemi. Jde o situaci, kdy se zvedá celý auto. Teda vechny kola do luftu. A navíc jumep napsal, e problém nastane jen v případě, e zvedne celý auto do luftu a nedá ho předem do nejvyí polohy. Co je na tom tak nepochopitelnýho? I C5 I a II mají v návodu psáno, e při výměně kola má nejdřív auto dát do nejvyí polohy a a potom zvedat heverem. Pokud tohle majitel auta dodrí, tak se mu nic nestane. Myslí, e v nějakým uivatelským návodu je psáno, e kdy bude lít do nádre třeba močůvku, tak to nepojede? Nemá. A přesto je to pravda. Tak proč by výrobce auta měl dávat do návodu vysvětlení, co se stane, kdy nedodrí to co má? Teda nezvedne auto do nejvyí polohy před tím, ne ho začne zvedat na zvedáku, nebo doma na heveru. Jasně píou před heverováním zvednout, tak zvedej a neře. Jednoduí u to být nemůe. A to otvírání víčka LDS nech autorizovaným servisům, který si s tím poradí. Můe se toti stát i to, e jde měnit třeba výkový korektor, nebo řeit jinou závadu na podvozku a v takovým případě nemusí jít auto zvednout do nejvyí polohy. Pak nastupuje to povolování víčka. Ale to u by měl dělat odborník a ten, pokud odborníkem je, by to měl znát. Přinejmením by si to měl přečíst v dílenský příručce, tak jako jsme si to tady přečetli my.
|
|
16.10.2013 07:55 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627570
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No nejasné bylo to, e ty a jruze jste včera psali, e i v pneuservisu i z nejvyí polohy je nutné otevřít LDS a jumep psal, e nikoli. Jak si z toho má lajk vybrat.
A jetě jedna rada - kdy budu dávat do noname servisu třeba na destičky, tak bych to měl servismanovi napsat na čelo.
No nejasné bylo to, e ty a jruze jste včera psali, e i v pneuservisu i z nejvyí polohy je nutné otevřít LDS a jumep psal, e nikoli. Jak si z toho má lajk vybrat.
A jetě jedna rada - kdy budu dávat do noname servisu třeba na destičky, tak bych to měl servismanovi napsat na čelo.
|
|
16.10.2013 10:15 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627623
|
|
jumep
|
|
|
este poznamka, ked je auto uspate, tak je vypate aj bhi a snimanie od korektorov, preto sa vlastne po odomknuti dorovnava (po noci a podobne kedy teplotne rozdieli zmenia vysku) -- cize pripadne zdvihnutie odtahovkou alebo podobne tomu neublizi
vilous - pri jazde samozrejme auto pruzi, ale system je natlakovany, ja stale hovorim o stave ze sa system odtlakuje, tj. zdvihnes kolesa a auto chce klesnut leby na korektore zisti zlu vysku, klesat samozrejme nemoze lebo je podoprete tak vypusti komplet tlak z piestov, vtedy nastave vyssi tlak v prepade a ten prerazi v piestnici nejake tesnenie (inak povedane pretlak ) - co za jazdy neni mozne, jedine zeby si asi 2 - 3 minuty letel vzduchom a to si myslim ze posledne co ta bude trapit je nejaka prerazena piestnica
problem nastava len pri zobudenom aute ktore proste dvihnes a ono chce klesnut
schvalne o5 si to mozete skusit, nechat auto uspat (5 min zavrete)
dvihnut obe kola, ked ho polozis dole, ostane v povodnej vyske
zobudene auto - tj. najjednoduchsie nechat zapaty kluc
! otvorit nadrzku
dvihni obe kolesa a bude pocut sycanie ako sa to bude snazit klesnut az do stavu ze nebude uz nic sycat lebo je odtlakovane
polozis ho dole tak ostane uplne dole a zacne sa dvihat
ked mas defekt a zdvihas len jednu stranu, rovnako ho neodtlakujes
za jazdy ho neodtlakujes
odtahovka ho neodtlakuje, nemyslim ze do 5 min po tom co si ty od neho odisiel ho stihnu nalozit
odlakuje ho pneuservis kde behas okolo auta a este aj na tom heveri otvoris dvere
odtlakuje ho servis pri dostickach ... akurat pri vrchnej polohe ho neodtlakuje, lebo nebude mat tendenciu chciet klesnut kedze je na dorazoch
este poznamka, ked je auto uspate, tak je vypate aj bhi a snimanie od korektorov, preto sa vlastne po odomknuti dorovnava (po noci a podobne kedy teplotne rozdieli zmenia vysku) -- cize pripadne zdvihnutie odtahovkou alebo podobne tomu neublizi
vilous - pri jazde samozrejme auto pruzi, ale system je natlakovany, ja stale hovorim o stave ze sa system odtlakuje, tj. zdvihnes kolesa a auto chce klesnut leby na korektore zisti zlu vysku, klesat samozrejme nemoze lebo je podoprete tak vypusti komplet tlak z piestov, vtedy nastave vyssi tlak v prepade a ten prerazi v piestnici nejake tesnenie (inak povedane pretlak :) ) - co za jazdy neni mozne, jedine zeby si asi 2 - 3 minuty letel vzduchom a to si myslim ze posledne co ta bude trapit je nejaka prerazena piestnica
problem nastava len pri zobudenom aute ktore proste dvihnes a ono chce klesnut
schvalne o5 si to mozete skusit, nechat auto uspat (5 min zavrete)
dvihnut obe kola, ked ho polozis dole, ostane v povodnej vyske
zobudene auto - tj. najjednoduchsie nechat zapaty kluc
! otvorit nadrzku
dvihni obe kolesa a bude pocut sycanie ako sa to bude snazit klesnut az do stavu ze nebude uz nic sycat lebo je odtlakovane
polozis ho dole tak ostane uplne dole a zacne sa dvihat
ked mas defekt a zdvihas len jednu stranu, rovnako ho neodtlakujes
za jazdy ho neodtlakujes
odtahovka ho neodtlakuje, nemyslim ze do 5 min po tom co si ty od neho odisiel ho stihnu nalozit
odlakuje ho pneuservis kde behas okolo auta a este aj na tom heveri otvoris dvere
odtlakuje ho servis pri dostickach ... akurat pri vrchnej polohe ho neodtlakuje, lebo nebude mat tendenciu chciet klesnut kedze je na dorazoch
|
|
16.10.2013 14:43 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627716
|
|
jruze
|
|
|
Tak tuto debatu ukončíme. V příloze je psáno a dáno - neuvádí se nic o poloze vozidla!! logické to sice je ale... (mám za to e vrámci ochrany svého majetku nikoho nezabije povolení nádobky nebo upozornění na to.......
Jinak se omlouvám za některé výrazy - páč u jsem dva dny namočenej v sar...X7 a její sahaře,kterou se zřejmě u někdo pokuel rozchodit a nevím co s tím kdo provedl - take jsem z toho na chocholouka.
Tak tuto debatu ukončíme. V příloze je psáno a dáno - neuvádí se nic o poloze vozidla!! logické to sice je ale... (mám za to e vrámci ochrany svého majetku nikoho nezabije povolení nádobky nebo upozornění na to.......;-)
Jinak se omlouvám za některé výrazy - páč u jsem dva dny namočenej v sar...X7 a její sahaře,kterou se zřejmě u někdo pokuel rozchodit a nevím co s tím kdo provedl - take jsem z toho na chocholouka.
Přílohy: X7-zdvihanie_auta.pdf ( 561294b ) - |
|
31.10.2013 16:06 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2631355
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Kedze vymena diskov sa blizi, aky je utahovaci moment original Alu diskov
90, alebo 120nm?
origo skrutka z fabriky na letnom iba pokusne isla povolit velmi velmi lahko....
dakujem
Kedze vymena diskov sa blizi, aky je utahovaci moment original Alu diskov
90, alebo 120nm?
origo skrutka z fabriky na letnom iba pokusne isla povolit velmi velmi lahko....
dakujem
|
|
| |
|
|