| | |
12.10.2012 08:42 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512268
|
|
dlavem
|
|
|
Jene normálním klíčem to tak nedorve-problémy jsou kdy přijede ze servisu kde to dorvou bouchačkou co to dá!Zlatej traktor kde to dotahuje přes 2m trubku.
Jene normálním klíčem to tak nedorve-problémy jsou kdy přijede ze servisu kde to dorvou bouchačkou co to dá!Zlatej traktor kde to dotahuje přes 2m trubku.:-p
|
|
12.10.2012 09:47 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512275
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
No, já mám na kola klíč s teleskopem a jsem zvyklý (min 2x za rok při prohazování kol)
- při utahování teleskop nevysunuju a utahuju nadoraz
- při povolování teleskop vytáhnu a jde to bez problémů povolit
No, já mám na kola klíč s teleskopem a jsem zvyklý (min 2x za rok při prohazování kol)
- při utahování teleskop nevysunuju a utahuju nadoraz
- při povolování teleskop vytáhnu a jde to bez problémů povolit
|
|
12.10.2012 21:10 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512376
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
a kdo má filipa, tak si koupí momenák v Lídlo za pár korun a opravd u funguje a je přesný a je to jo a zrovna je v akci
a kdo má filipa, tak si koupí momenák v Lídlo za pár korun a opravd u funguje a je přesný a je to ;-) jo a zrovna je v akci
|
|
12.10.2012 21:28 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512390
|
|
Hanz 397
|
|
|
TomasT:Takhle chytrej klíč byl origo v XM...
sgt:moment na vzduchovce sice nějakej nastavit jde,ale rozhodně na něj nespoléhám-ovlivňuje ho docela dost věcí jako třeba tlak v rozvodu vzduchu(my máme kvůli zouvačce na runflaty 11bar)atd,take momenák na kadý kolo a dělám to tak i doma...
sakra a u jsme docela OT sorry najku
TomasT:Takhle chytrej klíč byl origo v XM...
sgt:moment na vzduchovce sice nějakej nastavit jde,ale rozhodně na něj nespoléhám-ovlivňuje ho docela dost věcí jako třeba tlak v rozvodu vzduchu(my máme kvůli zouvačce na runflaty 11bar)atd,take momenák na kadý kolo a dělám to tak i doma...
sakra a u jsme docela OT :-d sorry najku ;-)
|
|
12.10.2012 21:53 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512396
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): TomasT:Takhle chytrej klíč byl origo v XM...
sgt:moment na vzduchovce sice nějakej nastavit jde,ale rozhodně na něj nespoléhám-ovlivňuje ho docela dost věcí jako třeba tlak v rozvodu vzduchu(my máme kvůli zouvačce na runflaty 11bar)atd,take momenák na kadý kolo a dělám to tak i doma...
sakra a u jsme docela OT sorry najku
v poho toto je netechnické vlákno
v poho toto je netechnické vlákno :-D
|
|
27.10.2012 10:45 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2515667
|
|
vos.pe
|
|
|
Měnění kol bez heveru byl oficiální postup u DS,tam byla podpěrka(stavitelná) v nářadí a na prahu pro ní specielní "teft".Kola se zvedala vzájemně přes stabilizátor.U C5 jsem to udělal ze zvyku a vystřelilo mi to odpad z manety válce,asi to není dost dimenzované. Petr.
Měnění kol bez heveru byl oficiální postup u DS,tam byla podpěrka(stavitelná) v nářadí a na prahu pro ní specielní "teft".Kola se zvedala vzájemně přes stabilizátor.U C5 jsem to udělal ze zvyku a vystřelilo mi to odpad z manety válce,asi to není dost dimenzované. Petr.
|
|
29.10.2012 13:33 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2516189
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
vos.pe napsal(a): Měnění kol bez heveru byl oficiální postup u DS,tam byla podpěrka(stavitelná) v nářadí a na prahu pro ní specielní "teft".Kola se zvedala vzájemně přes stabilizátor.U C5 jsem to udělal ze zvyku a vystřelilo mi to odpad z manety válce,asi to není dost dimenzované. Petr.
zdar co ti to odstrelilo ? som niako nepochopil ...
zdar co ti to odstrelilo ? som niako nepochopil ...
|
|
29.10.2012 13:57 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2516199
|
|
jumep
|
|
|
najskor mu vystrelil prepad ....
najskor mu vystrelil prepad ....
|
|
29.10.2012 17:41 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2516252
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Mě kdy poprvé zvedli C5 I na hever tak se mi také stáhla hadička přepadu nahoře z trubky. Dal jsem tam potom o 2cm delí a je po problému. Jinak můj postup je jednoduchý: povolím rouby, zvednu auto na max, dám ke kolu podpěru, spustím auto dolu, vyroubuju rouby, vyměním kolo, zaroubuju rouby, zvednu auto na max, vyndám podpěru, spustím auto do normální polohy přetáhnu roouby a hotovo. Při přezouvání zimní-letní pouiji 2 podpěry a vyměním obě kola na jedné straně najednou.
Mě kdy poprvé zvedli C5 I na hever tak se mi také stáhla hadička přepadu nahoře z trubky. Dal jsem tam potom o 2cm delí a je po problému. Jinak můj postup je jednoduchý: povolím rouby, zvednu auto na max, dám ke kolu podpěru, spustím auto dolu, vyroubuju rouby, vyměním kolo, zaroubuju rouby, zvednu auto na max, vyndám podpěru, spustím auto do normální polohy přetáhnu roouby a hotovo. Při přezouvání zimní-letní pouiji 2 podpěry a vyměním obě kola na jedné straně najednou.
|
|
15.10.2013 14:18 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627324
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
poprosil vas o nejake skusenosti s vymenou kolies. C5 III
kedze som este nemenil kola, co treba urobit?
Pri zdvihani rucne heverom treba mat auto v najvyssej polohe.
ok , to je v manuale a asi to tak budem sam robit
a co ked mi auto zdvihnu v pneuservise na plosine?tiez musi byt v najvyssiej polohe?
auto vzdy zamknut dialkacom aby sa nezacalo same stelovat?vzdy ked donho sadam tak sa steluje.....
radsej sa pytam
poprosil vas o nejake skusenosti s vymenou kolies. C5 III
kedze som este nemenil kola, co treba urobit?
Pri zdvihani rucne heverom treba mat auto v najvyssej polohe.
ok , to je v manuale a asi to tak budem sam robit
a co ked mi auto zdvihnu v pneuservise na plosine?tiez musi byt v najvyssiej polohe?
auto vzdy zamknut dialkacom aby sa nezacalo same stelovat?vzdy ked donho sadam tak sa steluje.....
radsej sa pytam
|
|
15.10.2013 15:21 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627332
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy má auto v nejvyí poloze, tak se při otevření dveří ani při nasedání samo neteluje.
V servise najede na zvedák, zdvihne do nejvyí polohy, vystoupí a zamykat nemusí, povolí víčko nádrky na LDS a můe zvedat vema kolama do vzduchu. Po sputění auta na zem zase víčko zaroubuje a můe spustit auto do nií polohy.
Pokud zvedá doma po jednom kole, tak je to stejný, ale nemusí povolovat víčko LDS.
Kdy má auto v nejvyí poloze, tak se při otevření dveří ani při nasedání samo neteluje.
V servise najede na zvedák, zdvihne do nejvyí polohy, vystoupí a zamykat nemusí, povolí víčko nádrky na LDS a můe zvedat vema kolama do vzduchu. Po sputění auta na zem zase víčko zaroubuje a můe spustit auto do nií polohy.
Pokud zvedá doma po jednom kole, tak je to stejný, ale nemusí povolovat víčko LDS.
|
|
15.10.2013 15:57 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627341
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
hmm to o tom vicku sa nikde nepise, okrem toho to zbytocne chyti vzdusnu vlhkost, ak to neni naplnene do plna, ?
preco by sa to malo povolit ? to je uz cela procedura, dneska v pneuservise ani nestihnete zabuchnut dvera a auto je dvihnute
fakt o tom nic neviem, tak sa mi nesmejte, ale mam z toho skor respekt.
hmm to o tom vicku sa nikde nepise, okrem toho to zbytocne chyti vzdusnu vlhkost, ak to neni naplnene do plna, ?
preco by sa to malo povolit ? to je uz cela procedura, dneska v pneuservise ani nestihnete zabuchnut dvera a auto je dvihnute
fakt o tom nic neviem, tak sa mi nesmejte, ale mam z toho skor respekt.
|
|
15.10.2013 16:20 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627350
|
|
.45acp
|
|
|
U to tu někde někdo psal. Na C5 III je prej to odtlakování v návodu k pouití. Na C5 I a II se nic dělat nemusí.
U to tu někde někdo psal. Na C5 III je prej to odtlakování v návodu k pouití. Na C5 I a II se nic dělat nemusí.
|
|
15.10.2013 16:37 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627358
|
|
jruze
|
|
|
Je to vae volba a vae pístnice - konec konců nestojí tak moc jen +-7000,- kus. A v manuálu by to mělo být(alespoň v servisním to je) Jinak se omlouvám e jsem radil - komu není rady tomu není pomoci(takové pořekadlo)
Je to vae volba a vae pístnice - konec konců nestojí tak moc jen +-7000,- kus. A v manuálu by to mělo být(alespoň v servisním to je);-) Jinak se omlouvám e jsem radil - komu není rady tomu není pomoci(takové pořekadlo):-))))
|
|
15.10.2013 16:54 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627361
|
|
.45acp
|
|
|
vilous napsal(a): No i selským rozumem - má to prostě za řadící pákou tlačítka na zvedání a nikde se neříká, e se mohou pouívat jen s otevřenou nádrkou. Zase tolik pastisu soudruzi konstruktéři nepopili. Tady si píeme lidi znalí, ale kolik majitelů C5 ví o nějaké LDS? A přesto s tím v klidu jezdí. Já jsem to měl u C I exklusive dokonce kryté nějakým deklem, aby ten punt nepovoloval nějaký amatér. C5 III vlastním dokonce s kompletním českým návodem a k nádrce se píe jen, e na ni smí sahat je autorizovaný servis Citroen!
Moná proto na I a II je ten dekl, a na III není. Aspoň co jsem koukal na fotky
No i selským rozumem - má to prostě za řadící pákou tlačítka na zvedání a nikde se neříká, e se mohou pouívat jen s otevřenou nádrkou. Zase tolik pastisu soudruzi konstruktéři nepopili. Tady si píeme lidi znalí, ale kolik majitelů C5 ví o nějaké LDS? A přesto s tím v klidu jezdí. Já jsem to měl u C I exklusive dokonce kryté nějakým deklem, aby ten punt nepovoloval nějaký amatér. C5 III vlastním dokonce s kompletním českým návodem a k nádrce se píe jen, e na ni smí sahat je autorizovaný servis Citroen!
Moná proto na I a II je ten dekl, a na III není. Aspoň co jsem koukal na fotky;-)
|
|
15.10.2013 17:00 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2627362
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
V manuálu to nebude, protoe u jste sami napsali, e tam je jen to, e to má dělat autorizovaný servis. A ten to ví a ten to víčko povolí. Kdo ho nikdy nepovoloval a nic se mu nestalo, ten měl jen těstí. Ostatní, kteří to těstí neměli si rvali vlasy, e jim neautorizovanej a neznalej servis zničil pístnice.
Jinak samotný zvedání tlačítkem smí provádět i řidič, to je jasný a k tomu se víčko povolovat nemusí. Ale pokud se auto zvedá celý na servisním zvedáku, to znamená vechny pístnice se vysunou jetě víc, ne je nejvyí poloha auta, tak můe dojít k proraení těsnění a je vyděláno.
V servisních příručkách to je popsaný. Tady je to popsaný taky několikrát a to proto, e s tím právě někdo měl problémy po návtěvě neschopnýho servisáka, kterej umí vechno, ale C5 X7 viděl poprvé.
V manuálu to nebude, protoe u jste sami napsali, e tam je jen to, e to má dělat autorizovaný servis. A ten to ví a ten to víčko povolí. Kdo ho nikdy nepovoloval a nic se mu nestalo, ten měl jen těstí. Ostatní, kteří to těstí neměli si rvali vlasy, e jim neautorizovanej a neznalej servis zničil pístnice.
Jinak samotný zvedání tlačítkem smí provádět i řidič, to je jasný a k tomu se víčko povolovat nemusí. Ale pokud se auto zvedá celý na servisním zvedáku, to znamená vechny pístnice se vysunou jetě víc, ne je nejvyí poloha auta, tak můe dojít k proraení těsnění a je vyděláno.
V servisních příručkách to je popsaný. Tady je to popsaný taky několikrát a to proto, e s tím právě někdo měl problémy po návtěvě neschopnýho servisáka, kterej umí vechno, ale C5 X7 viděl poprvé.
|
|
| |
|
|