| | |
10.10.2012 08:59 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511908
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
já za tu dobu co mám c-5 jsem přezouval 3x.a můj postupojezdovým heverem zvednout jednu stranu u řidiče a po chvíli mi samy se zvedly kola nahoru-vyměna,spustit hever nastartovat a autí se samo srovnalo do prac.výky-potom druhá strana.
já za tu dobu co mám c-5 jsem přezouval 3x.a můj postup:pojezdovým heverem zvednout jednu stranu u řidiče a po chvíli mi samy se zvedly kola nahoru-vyměna,spustit hever nastartovat a autí se samo srovnalo do prac.výky-potom druhá strana.
|
|
10.10.2012 09:17 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511910
|
|
Zaborák
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Take hever potřebuje, jo?
:-))))Take hever potřebuje, jo?
|
|
10.10.2012 15:28 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511973
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
tak mě napadlo změřit výku při max.zvednutí-svařit si trojnoku o kousem nií,dát pod autko a zatáhnout podvozek...ale v kadém případě já pokud měním kola vdy aspon jedno dávám vedle zvedáku pod auto páč kdy zhučí dolů a má sundané přední+zadní sákra těko to zvene nahoru
tak mě napadlo změřit výku při max.zvednutí-svařit si trojnoku o kousem nií,dát pod autko a zatáhnout podvozek...ale v kadém případě já pokud měním kola vdy aspon jedno dávám vedle zvedáku pod auto páč kdy zhučí dolů a má sundané přední+zadní sákra těko to zvene nahoru :-(
|
|
10.10.2012 18:49 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512003
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
masloxy: No zjevně si to nepochopil... Pokud pouívá ten unka nouzovej hever se závitem z prostoru rezervy a auto ti z něho nespadlo, tak nevím, co bys musel dělat aby ti spadlo ze palku, kterej je několikanásobně stabilnějí ne ten hever. Vůbec se divím, e se to nazývá hever, spí by to mělo mít ofiko název nouzový odlehčovač kola...
Pablík: má zvednuté obě kola - vymění přední a teprve potom vymění zadní, nemusí sundavat obě najednou . Co se týče tý trojnoky, tak si můe koupit s nastavitelnou výkou.
masloxy: No zjevně si to nepochopil... Pokud pouívá ten unka nouzovej hever se závitem z prostoru rezervy a auto ti z něho nespadlo, tak nevím, co bys musel dělat aby ti spadlo ze palku, kterej je několikanásobně stabilnějí ne ten hever. Vůbec se divím, e se to nazývá hever, spí by to mělo mít ofiko název nouzový odlehčovač kola...
Pablík: má zvednuté obě kola - vymění přední a teprve potom vymění zadní, nemusí sundavat obě najednou :-D. Co se týče tý trojnoky, tak si můe koupit s nastavitelnou výkou.
|
|
10.10.2012 23:43 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512059
|
|
jumep
|
|
|
co vsetko je clovek kvoli lenivosti ochotny vyrobit .....
co vsetko je clovek kvoli lenivosti ochotny vyrobit .....
|
|
11.10.2012 07:45 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512066
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Tony_Z napsal(a): masloxy: No zjevně si to nepochopil... Pokud pouívá ten unka nouzovej hever se závitem z prostoru rezervy a auto ti z něho nespadlo, tak nevím, co bys musel dělat aby ti spadlo ze palku, kterej je několikanásobně stabilnějí ne ten hever. Vůbec se divím, e se to nazývá hever, spí by to mělo mít ofiko název nouzový odlehčovač kola... Pablík: má zvednuté obě kola - vymění přední a teprve potom vymění zadní, nemusí sundavat obě najednou . Co se týče tý trojnoky, tak si můe koupit s nastavitelnou výkou. jj.mám dvě dělané(mnou-max výka 55cm)ale byl bych schopný udělet skládací-jako detník take ve finále by zabralo místo jako ten rádoby zvedák a kola sundávám obě=zvyk z doby závodů...
masloxy: No zjevně si to nepochopil... Pokud pouívá ten unka nouzovej hever se závitem z prostoru rezervy a auto ti z něho nespadlo, tak nevím, co bys musel dělat aby ti spadlo ze palku, kterej je několikanásobně stabilnějí ne ten hever. Vůbec se divím, e se to nazývá hever, spí by to mělo mít ofiko název nouzový odlehčovač kola... Pablík: má zvednuté obě kola - vymění přední a teprve potom vymění zadní, nemusí sundavat obě najednou :-D. Co se týče tý trojnoky, tak si můe koupit s nastavitelnou výkou. jj.mám dvě dělané(mnou-max výka 55cm)ale byl bych schopný udělet skládací-jako detník take ve finále by zabralo místo jako ten rádoby zvedák :palec a kola sundávám obě=zvyk z doby závodů...
|
|
11.10.2012 08:26 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512074
|
|
dlavem
|
|
|
Podpěry mají v akci v Lidlu-skládací.Jinak já stále vozím ten úasný"hever"-u druhý protoe jeden se mi zkroutil jak paragraf a to prosím na rovném asfaltu-neumím si představit zvedat auto na měkké krajnici.Asi taky začnu vozit palík nebo aspoň mot. pilu.
Podpěry mají v akci v Lidlu-skládací.Jinak já stále vozím ten úasný"hever"-u druhý protoe jeden se mi zkroutil jak paragraf a to prosím na rovném asfaltu-neumím si představit zvedat auto na měkké krajnici.Asi taky začnu vozit palík nebo aspoň mot. pilu.:-p
|
|
11.10.2012 16:23 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512161
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
jumep napsal(a): co vsetko je clovek kvoli lenivosti ochotny vyrobit .....
no neviem ako ty prezuvas ale mna nebavi tocit ako trdlo makovve s tym zaloznym heverom nuda proste ...
no neviem ako ty prezuvas ale mna nebavi tocit ako trdlo makovve s tym zaloznym heverom nuda proste ...
|
|
11.10.2012 16:30 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512164
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
.link.
http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_27746.htm ;-)
|
|
11.10.2012 17:13 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512168
|
|
C5stepan
|
|
|
Dalí zavazedla do garáe dobré snad pro časté plazení se pod autem. Já pouívám origo zvedák jen k výměně kol (2x do roka) a tak mi nevadí. Jen ten klíč na kola jsem vyměnil za klasický kří kdy se z něj stala pletýnka.
Dalí zavazedla do garáe dobré snad pro časté plazení se pod autem. Já pouívám origo zvedák jen k výměně kol (2x do roka) a tak mi nevadí. Jen ten klíč na kola jsem vyměnil za klasický kří kdy se z něj stala pletýnka;-).
|
|
11.10.2012 19:41 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512206
|
|
dlavem
|
|
|
Jen ten klíč na kola jsem vyměnil za klasický kří kdy se z něj stala pletýnka----------o tom pseudoklíči mi ani nemluv.
Jen ten klíč na kola jsem vyměnil za klasický kří kdy se z něj stala pletýnka----------o tom pseudoklíči mi ani nemluv.:-o
|
|
11.10.2012 20:33 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512211
|
|
C5stepan
|
|
|
Je tvarohovej!!!!!!
Je tvarohovej:-((((!!!!!!
|
|
11.10.2012 21:31 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512232
|
|
jumep
|
|
|
ja menim normlane
dvihnem auto, zoberem vozik, 2x zapumpujem, zhodim kolo, nahodim, spustim
viac roboty je s dotahovanim a povolovanim
origo zdvihak je nudzovka a osobne by som ho normalne nepouzival ....
ja menim normlane
dvihnem auto, zoberem vozik, 2x zapumpujem, zhodim kolo, nahodim, spustim
viac roboty je s dotahovanim a povolovanim
origo zdvihak je nudzovka a osobne by som ho normalne nepouzival ....
|
|
11.10.2012 21:34 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512234
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): ja menim normlane
dvihnem auto, zoberem vozik, 2x zapumpujem, zhodim kolo, nahodim, spustim
viac roboty je s dotahovanim a povolovanim
Koupil jse si novej kompresor s utahovačkou
ja menim normlane
dvihnem auto, zoberem vozik, 2x zapumpujem, zhodim kolo, nahodim, spustim
viac roboty je s dotahovanim a povolovanim
:-p
Koupil jse si novej kompresor s utahovačkou
|
|
11.10.2012 22:00 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512246
|
|
Hanz 397
|
|
|
dlavem napsal(a): Jen ten klíč na kola jsem vyměnil za klasický kří kdy se z něj stala pletýnka----------o tom pseudoklíči mi ani nemluv.
Nestala by se,kdyby to lidi utahovali s rozumem,tzn při utahování neskákali po klíči,jako pominutý,pro jistotu,aby se to nepovolilo. Kolikrát se mi u stalo,e jsem vzuchovkou roztrhnul kovanej ořech právě proto,e to bylo dorvaný,jako nevím co...
Jinak jsem v souvislosti s touhle výměnou viděl i dalí video,kde ukazovali,co se (ne)stane,kdy myslím,e na DS praskne pneu... Taky dooobrý
Nestala by se,kdyby to lidi utahovali s rozumem,tzn při utahování neskákali po klíči,jako pominutý,pro jistotu,aby se to nepovolilo. Kolikrát se mi u stalo,e jsem vzuchovkou roztrhnul kovanej ořech právě proto,e to bylo dorvaný,jako nevím co...
Jinak jsem v souvislosti s touhle výměnou viděl i dalí video,kde ukazovali,co se (ne)stane,kdy myslím,e na DS praskne pneu... Taky dooobrý :-d
|
|
12.10.2012 08:28 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2512267
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Nestala by se,kdyby to lidi utahovali s rozumem,tzn při utahování neskákali po klíči,jako pominutý,pro jistotu,aby se to nepovolilo. Kolikrát se mi u stalo,e jsem vzuchovkou roztrhnul kovanej ořech právě proto,e to bylo dorvaný,jako nevím co...
Súhlasím. Veď tandardný uahovací moment na kolesá osobných áut je cca 100 Nm, t.j. sila 10kg na 1m páke.
Take ak mám obyčajný kžúč na kolesá (dajme tomu 33cm pre žahí výpočet), tak uahujem silou na konci kžúča 10x3=30kg! Veď to bez problémov spravím jednou rukou, keď na to budem skáka, tak to uahujem 3x viac...
Súhlasím. Veď tandardný uahovací moment na kolesá osobných áut je cca 100 Nm, t.j. sila 10kg na 1m páke.
Take ak mám obyčajný kžúč na kolesá (dajme tomu 33cm pre žahí výpočet), tak uahujem silou na konci kžúča 10x3=30kg! Veď to bez problémov spravím jednou rukou, keď na to budem skáka, tak to uahujem 3x viac...:-o
|
|
| |
|
|