| | |
09.10.2012 15:46 -
Výměna kol bez heveru
|
2511716
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Zdar lidi, chcem sa spytat ci sa nedaju s tym nasim genialnym podvozkom vymenit gumy, ze maximalna poloha, potom podlozit polena na miesto kde sa zapiera hever a spustit zakladnu polohu vymenit gumy a zase na maxi polohu montaznu vyhodit polena a znovu spustit
som nevedel de to dat tak kludne prehodte ...
Zdar lidi, chcem sa spytat ci sa nedaju s tym nasim genialnym podvozkom vymenit gumy, ze maximalna poloha, potom podlozit polena na miesto kde sa zapiera hever a spustit zakladnu polohu vymenit gumy a zase na maxi polohu montaznu vyhodit polena a znovu spustit :)
som nevedel de to dat tak kludne prehodte ...
|
|
09.10.2012 16:48 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511728
|
|
Henry
|
|
|
Tím jsou vechny CITROENy s koulema přece pověstné. U C5 jsem to zatím nemusel pouít, ale na XANTII to jde super. Jenom je problém sehnat patřičně vysoký palek.
Tím jsou vechny CITROENy s koulema přece pověstné. :palec U C5 jsem to zatím nemusel pouít, ale na XANTII to jde super. Jenom je problém sehnat patřičně vysoký palek. ;-)
|
|
09.10.2012 16:59 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511734
|
|
Darja
|
|
|
to ví, e se to dá. Oproti BX to bylo jednoduí, protoe C5 nemá jetě takový úniky z tlakového okruhu jako Bx. Take v maximálce vydrí.
palek si seeň velkej, vak jen člověk by měl dodrovat nějakou bezpečnost práce
to ví, e se to dá. Oproti BX to bylo jednoduí, protoe C5 nemá jetě takový úniky z tlakového okruhu jako Bx. Take v maximálce vydrí.
palek si seeň velkej, vak jen člověk by měl dodrovat nějakou bezpečnost práce :D
|
|
09.10.2012 17:55 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511742
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
XM to taky umělo
XM to taky umělo :-))
|
|
09.10.2012 18:58 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511772
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jo jde to dobře ale...- zrovna teď v sobotu jsem si chtěl na Xantii vyměnit destičky,lítal jsem po zahradě u tchýně a hledal vhodný palek nebo cihly ,nakonec jsem vyndal hever ...
Jo jde to dobře ale...- zrovna teď v sobotu jsem si chtěl na Xantii vyměnit destičky,lítal jsem po zahradě u tchýně a hledal vhodný palek nebo cihly ,nakonec jsem vyndal hever ...
|
|
09.10.2012 20:02 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511793
|
|
C5stepan
|
|
|
Váně je lepí vozit v kufru bukový palek místo zvedáku? Je! Vymění gumy a můe opékat pekáčky.
Váně je lepí vozit v kufru bukový palek místo zvedáku? Je! Vymění gumy a můe opékat pekáčky:-)))).
|
|
09.10.2012 20:46 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511811
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
to je super ! lebo sa chystam na zimu za chvilu menit gumy tak si pomozem jupiii
1) takze na servis polohu
2) podlozit spalky 4 kusy
3) nazadad poloha standart ci az ta najsamnizsia ?
4) vymena gum
5) v opacnom poradi nazad tak je ?
to je super ! lebo sa chystam na zimu za chvilu menit gumy tak si pomozem jupiii
1) takze na servis polohu
2) podlozit spalky 4 kusy
3) nazadad poloha standart ci az ta najsamnizsia ?
4) vymena gum
5) v opacnom poradi nazad tak je ?
|
|
09.10.2012 20:59 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511815
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nikdy jsem to nezkouel, ale myslím, e hydro neumí tzv. zatáhnout podvozek. Tudí nelze na čtyřech palkách měnit kola. Pokud ale zvedne jen jedno kolo, podloí práh palkem a spustí auto, pak by snad mohl stabilizátor zvednout (zasunout) podloený kolo při sputění auta do spodní polohy. Ale nezdá se mi to moc bezpečný. Auto se při tom jistě dost nakloní a palek by mohl vyletět.
A proč vlastně tohle chce dělat? Nemá hever?
Nikdy jsem to nezkouel, ale myslím, e hydro neumí tzv. zatáhnout podvozek. Tudí nelze na čtyřech palkách měnit kola. Pokud ale zvedne jen jedno kolo, podloí práh palkem a spustí auto, pak by snad mohl stabilizátor zvednout (zasunout) podloený kolo při sputění auta do spodní polohy. Ale nezdá se mi to moc bezpečný. Auto se při tom jistě dost nakloní a palek by mohl vyletět.
A proč vlastně tohle chce dělat? Nemá hever?
|
|
09.10.2012 21:09 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511819
|
|
Darja
|
|
|
nezatáhne podvozek... jen si tou normální vypustí tlak... měla by se pak dát pístnice nadzvednout. palek nevyletí, pokut to nebude nějakej klacíček... Ale s obyčejným heverem je to prostě jednoduí
I kdy je pravda, e já si u 3 roky neměnila kola na autě sama holt jsem rozmazlená
nezatáhne podvozek... jen si tou normální vypustí tlak... měla by se pak dát pístnice nadzvednout. palek nevyletí, pokut to nebude nějakej klacíček... Ale s obyčejným heverem je to prostě jednoduí
I kdy je pravda, e já si u 3 roky neměnila kola na autě sama :D holt jsem rozmazlená :-)
|
|
09.10.2012 21:19 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511824
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No tak to děkuju pěkně. Odtlakovat a potom nadzdvihnout pístnici s nábojem, brzdičem, kolem, gumou... To tak leda pákou. A 4x. To bych nechtěl dělat ani na jednom kole, nato na čtyřech. Mimochodem, a to kolo sundá, tak rameno nesjede zase vlastní váhou dolů? Asi by se dost patně dávalo kolo z5 jednou rukou, kdy bych si druhou musel zvedat spadlý rameno. Nelo by to nějak sloitěji?
No tak to děkuju pěkně. Odtlakovat a potom nadzdvihnout pístnici s nábojem, brzdičem, kolem, gumou... To tak leda pákou. A 4x. To bych nechtěl dělat ani na jednom kole, nato na čtyřech. Mimochodem, a to kolo sundá, tak rameno nesjede zase vlastní váhou dolů? Asi by se dost patně dávalo kolo z5 jednou rukou, kdy bych si druhou musel zvedat spadlý rameno. Nelo by to nějak sloitěji?
|
|
09.10.2012 21:22 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511826
|
|
Henry
|
|
|
Ale přátelé....
A budete mít čas, tak si to zkuste. Ne vytáhnete hever z kufru, tak mám dvě kola vyměněný. Netvrdím, e to je nejlepí metoda, ale: "Na chalupě, na trávníku, trochu nerovnosti -> to hever moc nemiluje. Nahoru -> dva palky průměr cca 20cm pod práh na jednu stranu -> dolů -> jedna strana se zvedne a je to. Toté opakovat na druhé straně -> kola do kůlny -> palky do kamen a je to."
Ale přátelé....:-o
A budete mít čas, tak si to zkuste. ;-) Ne vytáhnete hever z kufru, tak mám dvě kola vyměněný. Netvrdím, e to je nejlepí metoda, ale: "Na chalupě, na trávníku, trochu nerovnosti -> to hever moc nemiluje. Nahoru -> dva palky průměr cca 20cm pod práh na jednu stranu -> dolů -> jedna strana se zvedne a je to. Toté opakovat na druhé straně -> kola do kůlny -> palky do kamen a je to." :palec
|
|
09.10.2012 21:24 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511828
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
tak tady to máte, pilku palky sebou .link. jo a nezapomeňte si pokodit plasty
tak tady to máte, pilku palky sebou :-)))) http://www.youtube.com/watch?v=B8eZ8LrTQY4 jo a nezapomeňte si pokodit plasty
|
|
09.10.2012 21:32 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511831
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano. Jak jsem psal. Jedna strana moná. Asi pístnice zatlačily stabilizátory. Ale vechny 4 kola by se nedaly.
Ano. Jak jsem psal. Jedna strana moná. Asi pístnice zatlačily stabilizátory. Ale vechny 4 kola by se nedaly.
|
|
09.10.2012 21:38 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511833
|
|
jumep
|
|
|
DS nema ani hever
.link.
lenze podopret takto c5 = znicit si podbeh, nakolko na to nie je stavany
DS nema ani hever
http://www.youtube.com/watch?v=KSabTiFpIzY
lenze podopret takto c5 = znicit si podbeh, nakolko na to nie je stavany
|
|
09.10.2012 21:41 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511834
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Obě strany najednou dělat nelze. Musí se po jedné straně (větinou se zvednou obě kola do luftu - přední i zadní).
Pokud by někomu nestačilo to video od najka:
1. postavit auto na rovinu, zatáhnout brzdu, zařadit kvalt
2. povolit rouby kol na straně na které budeme kola měni
3. zvednou do nejvyí polohy
4. podloit (pouze na jedné straně!!!) palkem nebo několika prkýnky na sobě hlavně aby to bylo dřevo. (cihlu a podobné tvrdé věci nedoporučuji, kdy se auto v dalí fázi nakloní, můe se zarýpnout do podlahy) - palek umísti k přednímu kolu v místě pro hever
5. poloit auto do nejnií polohy - v nejnií poloze se mi jetě nestalo, e by zadní kolo zůstalo leet na zemi a musel to damé opakovat na zadku
6. vyměnit kolo
7. zvednout do nejvyí polohy
8. dotáhnout rouby a vyndat palky
To samé opakujeme na druhé straně
Obě strany najednou dělat nelze. Musí se po jedné straně (větinou se zvednou obě kola do luftu - přední i zadní).
Pokud by někomu nestačilo to video od najka:
1. postavit auto na rovinu, zatáhnout brzdu, zařadit kvalt
2. povolit rouby kol na straně na které budeme kola měni
3. zvednou do nejvyí polohy
4. podloit (pouze na jedné straně!!!) palkem nebo několika prkýnky na sobě hlavně aby to bylo dřevo. (cihlu a podobné tvrdé věci nedoporučuji, kdy se auto v dalí fázi nakloní, můe se zarýpnout do podlahy) - palek umísti k přednímu kolu v místě pro hever
5. poloit auto do nejnií polohy - v nejnií poloze se mi jetě nestalo, e by zadní kolo zůstalo leet na zemi a musel to damé opakovat na zadku
6. vyměnit kolo
7. zvednout do nejvyí polohy
8. dotáhnout rouby a vyndat palky
To samé opakujeme na druhé straně
|
|
09.10.2012 22:17 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511856
|
|
jumep
|
|
|
tu nepotrebujes ani spalky
.link.
tu nepotrebujes ani spalky :D
http://www.youtube.com/watch?v=Sxm8kzQGhyc&feature=endscreen&NR=1
|
|
10.10.2012 07:30 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511892
|
|
masloxy
|
Město: Trencin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Hm koda som sa teil toto sa mi zdá komplikované nechcem aby mi padlo auto ... Ináč hever mam len som lenivý
Hm koda :( som sa teil toto sa mi zdá komplikované nechcem aby mi padlo auto ... Ináč hever mam len som lenivý :)
|
|
10.10.2012 08:59 -
Re: Výměna kol bez heveru
|
2511907
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
neviem ako C5, ale na Xantii sa takto menili gumy úplne v pohode (vetky naraz). Keď ale nemáte nachystané presné palky, jednoduchie bolo da Xantiu do hornej servisnej polohy, hever za predné koleso (úchyt) a dvihnú - takto ste dostali komplet jednu stranu do vzduchu. To isté na druhej strane, čie celá výmena na dva zdvihy hevera
Bohuiaž u novej C5 III to nejde, má u aký zadok, tak celú stranu sa dvo vzduchu nepodarí dvihnú
neviem ako C5, ale na Xantii sa takto menili gumy úplne v pohode (vetky naraz). Keď ale nemáte nachystané presné palky, jednoduchie bolo da Xantiu do hornej servisnej polohy, hever za predné koleso (úchyt) a dvihnú - takto ste dostali komplet jednu stranu do vzduchu. To isté na druhej strane, čie celá výmena na dva zdvihy hevera ;-)
Bohuiaž u novej C5 III to nejde, má u aký zadok, tak celú stranu sa dvo vzduchu nepodarí dvihnú :-((((
|
|
| |
|
|