| | |
13.03.2015 07:13 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2797460
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Taky bych FapOFF nedělal a dělat nebudu... ale můj děda, budi mu země lehká, si ten katalyzátor z Favorita vyndat nechal, aby mu to neralo.
Taky bych FapOFF nedělal a dělat nebudu... ale můj děda, budi mu země lehká, si ten katalyzátor z Favorita vyndat nechal, aby mu to neralo.:-)))):-)))):-))))
|
|
13.03.2015 07:42 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2797464
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
jake nervy čas a peníze? pre mna su auta zaroven hobby preco ho chcem dat von som sa vyjadril..niesom presvedceny o jeho prínose zdravotnom ani ekologickom pre mna ani moju rodinu. zato som presvedceny o jeho cene, nakladov na servis, aditivum, zvysovanie spotreby..atd atd..
P.S johnny.m : u teba fapoff nieje taky nutny, mas novsiu generaciu s o 50% lacnejsim aditivom..a ovela vyssou zivotnostou tam by som sa na to asi aj ja vykaslal
jake nervy čas a peníze? pre mna su auta zaroven hobby :-d preco ho chcem dat von som sa vyjadril..niesom presvedceny o jeho prínose zdravotnom ani ekologickom pre mna ani moju rodinu. zato som presvedceny o jeho cene, nakladov na servis, aditivum, zvysovanie spotreby..atd atd..
P.S johnny.m : u teba fapoff nieje taky nutny, mas novsiu generaciu s o 50% lacnejsim aditivom..a ovela vyssou zivotnostou :) tam by som sa na to asi aj ja vykaslal
|
|
25.05.2015 08:31 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2825015
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Včera jsem si dělal před sezonou kompletní diagnostiku. Výsledky si ukládám a u jsem něco na X7 najel, take pro dvoulitr HDi s normálním mixem provozu:
300 ml ubyde na 25 000 km. Vzhledem k objemu nádre cca 2,2 l vychází zásoba aditiva lehce přes 180 000 km.
Procento ucpání filtru se za 30 000 km zvětilo o necelých 10%, take teoreticky byl měl fitr vydret 300 000 km, ale nevím, zda se tomu dá věřit.
To s tím aditivem jde hrubým odhadem pouívat na najeté km. Kdy má auto deklarováno 112 000 km (nejčastějí údaj ojetiny v ČR) a v nádrce aditiva je 90%, tak asi něco neklape.
Včera jsem si dělal před sezonou kompletní diagnostiku. Výsledky si ukládám a u jsem něco na X7 najel, take pro dvoulitr HDi s normálním mixem provozu:
300 ml ubyde na 25 000 km. Vzhledem k objemu nádre cca 2,2 l vychází zásoba aditiva lehce přes 180 000 km.
Procento ucpání filtru se za 30 000 km zvětilo o necelých 10%, take teoreticky byl měl fitr vydret 300 000 km, ale nevím, zda se tomu dá věřit.
To s tím aditivem jde hrubým odhadem pouívat na najeté km. Kdy má auto deklarováno 112 000 km (nejčastějí údaj ojetiny v ČR) a v nádrce aditiva je 90%, tak asi něco neklape.
|
|
25.05.2015 09:17 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2825026
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Včera jsem si dělal před sezonou kompletní diagnostiku. Výsledky si ukládám a u jsem něco na X7 najel, take pro dvoulitr HDi s normálním mixem provozu:
300 ml ubyde na 25 000 km. Vzhledem k objemu nádre cca 2,2 l vychází zásoba aditiva lehce přes 180 000 km.
Procento ucpání filtru se za 30 000 km zvětilo o necelých 10%, take teoreticky byl měl fitr vydret 300 000 km, ale nevím, zda se tomu dá věřit.
To s tím aditivem jde hrubým odhadem pouívat na najeté km. Kdy má auto deklarováno 112 000 km (nejčastějí údaj ojetiny v ČR) a v nádrce aditiva je 90%, tak asi něco neklape.
jak jsi přiel na obsah nádrky 2,2l (nebo aditiv)?- ta je 3l . Z tohohle bych zrovna nevycházel . mimo jiné náplň aditiv vydrí +- na tvé motorizaci 120000Km a FAP by mohl vydret 140000Km , potom je rozdíl zanesení sazemi a aditivy. Pokud má spaliny řízené lamdou(co u tvého motoru není) tak je výdr FAPu o dost větí.
:nevim jak jsi přiel na obsah nádrky 2,2l (nebo aditiv)?- ta je 3l . Z tohohle bych zrovna nevycházel . mimo jiné náplň aditiv vydrí +- na tvé motorizaci 120000Km a FAP by mohl vydret 140000Km , potom je rozdíl zanesení sazemi a aditivy. Pokud má spaliny řízené lamdou(co u tvého motoru není) tak je výdr FAPu o dost větí.;-)
|
|
25.05.2015 10:38 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2825049
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Objem nádrky uvádí diagnostika dokonce v mililitrech. No a úbytek za dva roky je podle kilometrů krásně lineární, tak mi prostě vychází 180 000 km na nádr.
Objem nádrky uvádí diagnostika dokonce v mililitrech. No a úbytek za dva roky je podle kilometrů krásně lineární, tak mi prostě vychází 180 000 km na nádr.
|
|
25.05.2015 11:23 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2825052
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
No ale s FAPom plným na 100% sa jazdi moc nedá Regenerácie sa budú skracova a na 50km priemer..auto bude lenivé..nebude radi správne..proste s plným fapom je to len kopa rotu. Nehovoriac o ostatných negatívach plného fapu.. pribúdanie nafty do oleja..vyia pracovná záa vstrekovačov, vyia tepelná záa turba..
Čítal som vajčiarsku túdiu, tu je toti FAP povinný na vetkom od určitých kW, nielen autá ale aj traktory, pracovné stroje, stavebné stroje.. DPF filtre spôsobujú počas ivotnosti 70-150% náklady oproti cene stroja !!
No ale s FAPom plným na 100% sa jazdi moc nedá :) Regenerácie sa budú skracova a na 50km priemer..auto bude lenivé..nebude radi správne..proste s plným fapom je to len kopa rotu. Nehovoriac o ostatných negatívach plného fapu.. pribúdanie nafty do oleja..vyia pracovná záa vstrekovačov, vyia tepelná záa turba..
Čítal som vajčiarsku túdiu, tu je toti FAP povinný na vetkom od určitých kW, nielen autá ale aj traktory, pracovné stroje, stavebné stroje.. DPF filtre spôsobujú počas ivotnosti 70-150% náklady oproti cene stroja !!
|
|
25.05.2015 13:21 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2825081
|
|
jruze
|
|
|
No jen pár info k aditivaci = doplňovací sada 1.generace - 4,5l , doplňovací sada 2.generace 3l , dolpňovací sada pro C4 picaso a Ckross (pytlík) 2.2l - tento není v X7.
Tabulka ivotnosti a spotřebě aditiv níe.
No jen pár info k aditivaci = doplňovací sada 1.generace - 4,5l , doplňovací sada 2.generace 3l , dolpňovací sada pro C4 picaso a Ckross (pytlík) 2.2l - tento není v X7.
Tabulka ivotnosti a spotřebě aditiv níe.
Přílohy: C5 (X7) - B1KD010FP0 - Kontrola Hladina aditiva do paliva.mht ( 154161b ) - |
|
04.06.2015 12:55 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828079
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dnes jsem byl ve značkovém servisu kvůli něčemu jinému a zeptal, co stojí výměna FAP v autorizovaném. Repasovaný filtr (zcela nová střeva v repasované rouře) je za 9000 i s daní, s prací do 12 000 včetně diag. Plus do materiálu přičíst aditivum podle skutečného dolití, za litr chtějí řádově 1000.
Take je to jako jedna sada průměrných pneu, proto se mi zdá zbytečné pokouet různé finty a fap-off, čím si člověk přidá nervy, čas a v důsledku peníze a občas si i zhuntuje motor.
Vedoucí příjmu přiznal, e u 2.2 je to asi o 70% více.
Dnes jsem byl ve značkovém servisu kvůli něčemu jinému a zeptal, co stojí výměna FAP v autorizovaném. Repasovaný filtr (zcela nová střeva v repasované rouře) je za 9000 i s daní, s prací do 12 000 včetně diag. Plus do materiálu přičíst aditivum podle skutečného dolití, za litr chtějí řádově 1000.
Take je to jako jedna sada průměrných pneu, proto se mi zdá zbytečné pokouet různé finty a fap-off, čím si člověk přidá nervy, čas a v důsledku peníze a občas si i zhuntuje motor.
Vedoucí příjmu přiznal, e u 2.2 je to asi o 70% více.
|
|
04.06.2015 13:19 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828081
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
A pokud si montá, demontá a dolití aditiva udělá sám a vymontovaný FAP si vyčistí/nechá vyčistit WAPkou, jsi s cenou jetě úplně někde jinde.
A pokud si montá, demontá a dolití aditiva udělá sám a vymontovaný FAP si vyčistí/nechá vyčistit WAPkou, jsi s cenou jetě úplně někde jinde.
|
|
04.06.2015 13:28 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828082
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
TomasT - jasně souhlas. Mezistupeň mezi tím je domluvit se s místními fachmany.
TomasT - jasně souhlas. Mezistupeň mezi tím je domluvit se s místními fachmany.
|
|
04.06.2015 14:31 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828101
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
vilous zaujima ma kolko fap off si jazdil.. lebo sa k tomu vyjadrujes jednoznacne ako keby si mal skusenosti.
Ja skusenost mam, uz 9000km bez problemu, s nizsou spotrebou. Ziadne zadymovanie sa nekoná.
P.S policajti ma medzitym stopli 2x vo svajciarsku, a 1x v nemecku ziadny problem,, nemam z toho ziadne nervy, som nadmieru spokojny ze auto sa konečne chová ako chcem a hlavne neplytvá mojími financiami na akoe ekologiu
vilous zaujima ma kolko fap off si jazdil.. lebo sa k tomu vyjadrujes jednoznacne ako keby si mal skusenosti.
Ja skusenost mam, uz 9000km bez problemu, s nizsou spotrebou. Ziadne zadymovanie sa nekoná.
P.S policajti ma medzitym stopli 2x vo svajciarsku, a 1x v nemecku ziadny problem,, nemam z toho ziadne nervy, som nadmieru spokojny ze auto sa konečne chová ako chcem a hlavne neplytvá mojími financiami na akoe ekologiu
|
|
04.06.2015 14:55 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828103
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Já mám té skuenost s 2.2 Fap off a spotřeba je opravdu nií, jezdí to a funguje to. Mám ji tak, protoe jsem ji tak koupil....Jiná otázka je ale ta, e ten bordel z toho výfuku bez Fapu je opravdu smrtící a rakovinotvorná s.r.a.č.k.a - take ádné jakoe eko! To je holý fakt. Já sám bych si to asi odstranit nenechal.
Já mám té skuenost s 2.2 Fap off a spotřeba je opravdu nií, jezdí to a funguje to. Mám ji tak, protoe jsem ji tak koupil....Jiná otázka je ale ta, e ten bordel z toho výfuku bez Fapu je opravdu smrtící a rakovinotvorná s.r.a.č.k.a - take ádné jakoe eko! To je holý fakt. Já sám bych si to asi odstranit nenechal.
|
|
04.06.2015 14:58 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828104
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ale pokud má FAP a aditivaci v pořádku, tak také nic neřeí a jezdí.
Já FAP vyčistil a aditiva doplnil asi rok po koupi auta a od té doby u jen jezdím a FAP neřeím (4 roky/70kkm).
A co se týká spotřeby - je 1580km na jednu nádr hodně nebo málo?
Ale pokud má FAP a aditivaci v pořádku, tak také nic neřeí a jezdí.
Já FAP vyčistil a aditiva doplnil asi rok po koupi auta a od té doby u jen jezdím a FAP neřeím (4 roky/70kkm).
A co se týká spotřeby - je 1580km na jednu nádr hodně nebo málo? :-)
|
|
04.06.2015 17:48 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828144
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Delict - nemám zkuenost, protoe bych si to na autě nikdy neudělal. Ale jako zkuenost mi stačí metrák zoufalých příspěvků zde. A kadý měsíc přibyde jeden.
Začíná to stejně - přivezl jsem si auto a z výfuku se kouří jak z kamen, diagnostika mi přehrála i to, e mám ploché nohy...jo a kamarád mi včera vymontoval fap...
Objektivně uznávám, e asi u poloviny z nich fap nebyl (hlavní) příčinou. Ale jakmile mám na autě cokoli jinak ne výrobce, tak při hledání problému má i fachman vdy více práce.
No a moje auto má splňovat Euro5 a bez FAP nejde projít emisemi. U tvého motoru konstrukce 2001 byly jetě měkčí normy a legálně se bez fap projít dá.
Delict - nemám zkuenost, protoe bych si to na autě nikdy neudělal. Ale jako zkuenost mi stačí metrák zoufalých příspěvků zde. A kadý měsíc přibyde jeden.
Začíná to stejně - přivezl jsem si auto a z výfuku se kouří jak z kamen, diagnostika mi přehrála i to, e mám ploché nohy...jo a kamarád mi včera vymontoval fap...
Objektivně uznávám, e asi u poloviny z nich fap nebyl (hlavní) příčinou. Ale jakmile mám na autě cokoli jinak ne výrobce, tak při hledání problému má i fachman vdy více práce.
No a moje auto má splňovat Euro5 a bez FAP nejde projít emisemi. U tvého motoru konstrukce 2001 byly jetě měkčí normy a legálně se bez fap projít dá.
|
|
04.06.2015 18:11 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828145
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
martinrx :: odpoj EGR.. ten produkuje zvysene mnozstvo pevnych castic..
rakovinotvorne sra.. z toho pojdu vzdy, vies je to filter.. filtruje hrubsie (viditelne) castice..tie drobne tie pusti stale, a tie vacsie tie prakticky spáli na tie najmensie..ktore prejdu dokonca bunkovou stenou
takze miesto sadzí ktore sa eventualne dostavaju von samocistenim pluc..sa ti do pluc dostavaju mikro sadze ako pri fajceni cigariet..a tie nedostanes von
P.S ..pri novom aute, dam FAP vycistit do cistiarne..uvidime, pokial sa nebude dat udrzat zaplnenie nad 75% tak ho nechcem
martinrx :: odpoj EGR.. ten produkuje zvysene mnozstvo pevnych castic..
rakovinotvorne sra.. z toho pojdu vzdy, vies je to filter.. filtruje hrubsie (viditelne) castice..tie drobne tie pusti stale, a tie vacsie tie prakticky spáli na tie najmensie..ktore prejdu dokonca bunkovou stenou :)
takze miesto sadzí ktore sa eventualne dostavaju von samocistenim pluc..sa ti do pluc dostavaju mikro sadze ako pri fajceni cigariet..a tie nedostanes von
P.S ..pri novom aute, dam FAP vycistit do cistiarne..uvidime, pokial sa nebude dat udrzat zaplnenie nad 75% tak ho nechcem
|
|
04.06.2015 23:10 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2828394
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Dnes jsem byl ve značkovém servisu kvůli něčemu jinému a zeptal, co stojí výměna FAP v autorizovaném. Repasovaný filtr (zcela nová střeva v repasované rouře) je za 9000 i s daní, s prací do 12 000 včetně diag. Plus do materiálu přičíst aditivum podle skutečného dolití, za litr chtějí řádově 1000.
Take je to jako jedna sada průměrných pneu, proto se mi zdá zbytečné pokouet různé finty a fap-off, čím si člověk přidá nervy, čas a v důsledku peníze a občas si i zhuntuje motor.
Vedoucí příjmu přiznal, e u 2.2 je to asi o 70% více.
pokud ve funguje tak vyčstit a doplnit se vejde +-5500,-( dělá to jednou max. dvakrát za ivot) , ale pokud nejde aditivace tak se můe dostat a na 15000,- ????
pokud ve funguje tak vyčstit a doplnit se vejde +-5500,-( dělá to jednou max. dvakrát za ivot) , ale pokud nejde aditivace tak se můe dostat a na 15000,- ????
|
|
19.09.2015 12:30 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864523
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
.link.
a pak jestli máme mít s fap-off výčitky svědomí...
http://auto.idnes.cz/mereni-spotreby-a-emisi-volkswagen-usa-pokuta-f4o-/ak_aktual.aspx?c=A150919_111823_ak_aktual_fdv
a pak jestli máme mít s fap-off výčitky svědomí...
|
|
19.09.2015 13:04 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864525
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
c5vyskov - ne náhodou má vw group největí rozdíly mezi udávanou spotřebou v TP a reálnou..
c5vyskov - ne náhodou má vw group největí rozdíly mezi udávanou spotřebou v TP a reálnou.. ;)
|
|
| |
|
|