Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 14 > >|
13.03.2015 07:13 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2797460
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Taky bych FapOFF nedělal a dělat nebudu... ale můj děda, budiž mu země lehká, si ten katalyzátor z Favorita vyndat nechal, aby mu to nežralo.

13.03.2015 07:42 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2797464
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
jake nervy čas a peníze? pre mna su auta zaroven hobby preco ho chcem dat von som sa vyjadril..niesom presvedceny o jeho prínose zdravotnom ani ekologickom pre mna ani moju rodinu. zato som presvedceny o jeho cene, nakladov na servis, aditivum, zvysovanie spotreby..atd atd..

P.S johnny.m : u teba fapoff nieje taky nutny, mas novsiu generaciu s o 50% lacnejsim aditivom..a ovela vyssou zivotnostou tam by som sa na to asi aj ja vykaslal

25.05.2015 08:31 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2825015
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Včera jsem si dělal před sezonou kompletní diagnostiku. Výsledky si ukládám a už jsem něco na X7 najel, takže pro dvoulitr HDi s normálním mixem provozu:

300 ml ubyde na 25 000 km. Vzhledem k objemu nádrže cca 2,2 l vychází zásoba aditiva lehce přes 180 000 km.
Procento ucpání filtru se za 30 000 km zvětšilo o necelých 10%, takže teoreticky byl měl fitr vydržet 300 000 km, ale nevím, zda se tomu dá věřit.

To s tím aditivem jde hrubým odhadem používat na najeté km. Když má auto deklarováno 112 000 km (nejčastější údaj ojetiny v ČR) a v nádržce aditiva je 90%, tak asi něco neklape.

25.05.2015 09:17 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2825026
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Včera jsem si dělal před sezonou kompletní diagnostiku. Výsledky si ukládám a už jsem něco na X7 najel, takže pro dvoulitr HDi s normálním mixem provozu:

300 ml ubyde na 25 000 km. Vzhledem k objemu nádrže cca 2,2 l vychází zásoba aditiva lehce přes 180 000 km.
Procento ucpání filtru se za 30 000 km zvětšilo o necelých 10%, takže teoreticky byl měl fitr vydržet 300 000 km, ale nevím, zda se tomu dá věřit.

To s tím aditivem jde hrubým odhadem používat na najeté km. Když má auto deklarováno 112 000 km (nejčastější údaj ojetiny v ČR) a v nádržce aditiva je 90%, tak asi něco neklape.


jak jsi přišel na obsah nádržky 2,2l (nebo aditiv)?- ta je 3l . Z tohohle bych zrovna nevycházel . mimo jiné náplň aditiv vydrží +- na tvé motorizaci 120000Km a FAP by mohl vydržet 140000Km , potom je rozdíl zanesení sazemi a aditivy. Pokud mᚠspaliny řízené lamdou(což u tvého motoru není) tak je výdrž FAPu o dost větší.

25.05.2015 10:38 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2825049
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Objem nádržky uvádí diagnostika dokonce v mililitrech. No a úbytek za dva roky je podle kilometrů krásně lineární, tak mi prostě vychází 180 000 km na nádrž.

25.05.2015 11:23 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2825052
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
No ale s FAPom plným na 100% sa jazdi moc nedá Regenerácie sa budú skracova až na 50km priemer..auto bude lenivé..nebude radi správne..proste s plným fapom je to len kopa šrotu. Nehovoriac o ostatných negatívach plného fapu.. pribúdanie nafty do oleja..vyššia pracovná záaž vstrekovačov, vyššia tepelná záaž turba..

Čítal som švajčiarsku štúdiu, tu je totiž FAP povinný na všetkom od určitých kW, nielen autá ale aj traktory, pracovné stroje, stavebné stroje.. DPF filtre spôsobujú počas životnosti 70-150% náklady oproti cene stroja !!

25.05.2015 11:40 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2825068
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Objem nádržky uvádí diagnostika dokonce v mililitrech. No a úbytek za dva roky je podle kilometrů krásně lineární, tak mi prostě vychází 180 000 km na nádrž.

Také mi to diagnostika píše v mililitrech, také je úbytek "krásně lineární".
Ale v nádržce aditiva žádný měřák hladiny není, zbývající objem se pouze dopočítává podle počtu vstřiků do nádrže.

25.05.2015 13:21 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2825081
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No jen pár info k aditivaci = doplňovací sada 1.generace - 4,5l , doplňovací sada 2.generace 3l , dolpňovací sada pro C4 picaso a Ckross (pytlík) 2.2l - tento není v X7.
Tabulka životnosti a spotřebě aditiv níže.

Přílohy:
C5 (X7) - B1KD010FP0 - Kontrola Hladina aditiva do paliva.mht ( 154161b ) -

04.06.2015 12:55 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828079
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem byl ve značkovém servisu kvůli něčemu jinému a zeptal, co stojí výměna FAP v autorizovaném. Repasovaný filtr (zcela nová střeva v repasované rouře) je za 9000 i s daní, s prací do 12 000 včetně diag. Plus do materiálu přičíst aditivum podle skutečného dolití, za litr chtějí řádově 1000.
Takže je to jako jedna sada průměrných pneu, proto se mi zdá zbytečné pokoušet různé finty a fap-off, čímž si člověk přidá nervy, čas a v důsledku peníze a občas si i zhuntuje motor.
Vedoucí příjmu přiznal, že u 2.2 je to asi o 70% více.

04.06.2015 13:19 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828081
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
A pokud si montáž, demontហa dolití aditiva udělᚠsám a vymontovaný FAP si vyčistíš/nechᚠvyčistit WAPkou, jsi s cenou ještě úplně někde jinde.

04.06.2015 13:28 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828082
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
TomasT - jasně souhlas. Mezistupeň mezi tím je domluvit se s místními fachmany.

04.06.2015 14:31 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828101
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
vilous zaujima ma kolko fap off si jazdil.. lebo sa k tomu vyjadrujes jednoznacne ako keby si mal skusenosti.

Ja skusenost mam, uz 9000km bez problemu, s nizsou spotrebou. Ziadne zadymovanie sa nekoná.

P.S policajti ma medzitym stopli 2x vo svajciarsku, a 1x v nemecku ziadny problem,, nemam z toho ziadne nervy, som nadmieru spokojny ze auto sa konečne chová ako chcem a hlavne neplytvá mojími financiami na akože ekologiu

04.06.2015 14:55 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828103
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Já mám též skušenost s 2.2 Fap off a spotřeba je opravdu nižší, jezdí to a funguje to. Mám ji tak, protože jsem ji tak koupil....Jiná otázka je ale ta, že ten bordel z toho výfuku bez Fapu je opravdu smrtící a rakovinotvorná s.r.a.č.k.a - takže žádné jakože eko! To je holý fakt. Já sám bych si to asi odstranit nenechal.

04.06.2015 14:58 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828104
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Ale pokud mᚠFAP a aditivaci v pořádku, tak také nic neřešíš a jezdíš.
Já FAP vyčistil a aditiva doplnil asi rok po koupi auta a od té doby už jen jezdím a FAP neřeším (4 roky/70kkm).
A co se týká spotřeby - je 1580km na jednu nádrž hodně nebo málo?

04.06.2015 17:48 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828144
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Delict - nemám zkušenost, protože bych si to na autě nikdy neudělal. Ale jako zkušenost mi stačí metrák zoufalých příspěvků zde. A každý měsíc přibyde jeden.
Začíná to stejně - přivezl jsem si auto a z výfuku se kouří jak z kamen, diagnostika mi přehrála i to, že mám ploché nohy...jo a kamarád mi včera vymontoval fap...
Objektivně uznávám, že asi u poloviny z nich fap nebyl (hlavní) příčinou. Ale jakmile mám na autě cokoli jinak než výrobce, tak při hledání problému má i fachman vždy více práce.
No a moje auto má splňovat Euro5 a bez FAP nejde projít emisemi. U tvého motoru konstrukce 2001 byly ještě měkčí normy a legálně se bez fap projít dá.

04.06.2015 18:11 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828145
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
martinrx :: odpoj EGR.. ten produkuje zvysene mnozstvo pevnych castic..
rakovinotvorne sra.. z toho pojdu vzdy, vies je to filter.. filtruje hrubsie (viditelne) castice..tie drobne tie pusti stale, a tie vacsie tie prakticky spáli na tie najmensie..ktore prejdu dokonca bunkovou stenou

takze miesto sadzí ktore sa eventualne dostavaju von samocistenim pluc..sa ti do pluc dostavaju mikro sadze ako pri fajceni cigariet..a tie nedostanes von

P.S ..pri novom aute, dam FAP vycistit do cistiarne..uvidime, pokial sa nebude dat udrzat zaplnenie nad 75% tak ho nechcem

04.06.2015 23:10 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2828394
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Dnes jsem byl ve značkovém servisu kvůli něčemu jinému a zeptal, co stojí výměna FAP v autorizovaném. Repasovaný filtr (zcela nová střeva v repasované rouře) je za 9000 i s daní, s prací do 12 000 včetně diag. Plus do materiálu přičíst aditivum podle skutečného dolití, za litr chtějí řádově 1000.
Takže je to jako jedna sada průměrných pneu, proto se mi zdá zbytečné pokoušet různé finty a fap-off, čímž si člověk přidá nervy, čas a v důsledku peníze a občas si i zhuntuje motor.
Vedoucí příjmu přiznal, že u 2.2 je to asi o 70% více.


pokud vše funguje tak vyčstit a doplnit se vejde +-5500,-( dělá to jednou max. dvakrát za život) , ale pokud nejde aditivace tak se může dostat až na 15000,- ????

19.09.2015 12:30 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864523
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
.link.
a pak jestli máme mít s fap-off výčitky svědomí...

19.09.2015 13:04 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864525
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov - ne náhodou má vw group největší rozdíly mezi udávanou spotřebou v TP a reálnou..

19.09.2015 13:15 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864526
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DeFuckTo napsal(a):
c5vyskov - ne náhodou má vw group největší rozdíly mezi udávanou spotřebou v TP a reálnou..


To umíme také (a to že to má citrouš v sobě to asi není tajemství)- samozřejmě musím říct asi - nevím kdo to čte

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator