Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 > >|
09.08.2014 12:05 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723154
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já netvrdím, že FAP je nějaký ekologický zázrak, ale srovnávat to třeba s lodí, která za ty vyprodukovaný saze převeze mnohonásobně víc nákladu než naše auta, nebo i s kamionem, to je dost mimo. Na víc už i kamiony to budou muset řešit a v blízký budoucnosti i benzínový motory dostanou nějakej špunt do výfuku. Já narážím především na dobastlenost motoru po takovým zásahu a nevěřím, že to někdo udělá naprosto korektně a bez nejmenších následků. I ten motor s tím špuntem počítal a snadnější odchod spalin po zásahu už nikdo při FAP OFF řešit nebude. Když si vzpomenu, co to dělalo s našima prvníma puberáckýma zásahama do výfuků na pionýrech a prvních autech, že to sice míň jelo, ale o to víc řvalo, tak si myslím, že bez patřičný úpravy ostatních důležitých věcí na motoru to bude mít nějaký neblahý vliv na jeho správný chod. Sám píšeš, že při regeneraci ani AP neví, co se děje. Prostě u takhle složitých motorů je všechno propojený se vším a takových machrů, který to dokážou vychytat, moc nebude. A už určitě ne ve firmách, který se tím živěj a musej to zmáknout za co nejkratší čas, mají programy na všechny značky a typy motorů a všechno to dělal jeden superman, kterej má zmáknutý úplně všechno. Kdyby se s tím měl ladit, testovat a předělávat týden, asi by se neuživil. A za hodinu toho moc neobjeví a neupraví tak, aby motor šel jako hodinky. A aby taky vydržel.

09.08.2014 12:55 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723164
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Na emisie vplýva vela vecí, hlavne štýl jazdy, ak jazdíš nízke otáčky, časté mesto, kde motor dostane záhul, brzda tak množstvo emisií je niekožkokrát vyššie. Ak občas prebehneš motor tak vyfúkne aj EGR (hlavne kritický bod je výmenník voda/EGR plyny ,tam sa to rado upchá..) a keď to potom prebehnú na emisnej kontrole tak je to v poriadku..keď je to tam však nahromadené a prebehnú to na emisnej tak neprejdeš

Podla zistení je dôležitá aj kvalita a vek paliva, palivá z noname benziniek mali vyššie podiely pevných častíc ako palivá z normálnych benzíniek. Palivá s BIO zložkami mali nižšie podiely pevných častíc..

Trochu som študoval ako je to vo švajčiarsku.. chiptunerske firmy to tu robia..neoficiálne, po známosti. S upozornením že cez kontrolu neprejdeš, a nemal by si jazdi na verejnej komunikácií. Dos sa tu o tom diskutuje hlavne od zavedenia povinnosti DPF pre pracovné stroje s výkonom nad 18kW. Velké spoločnosti vykazujú straty v súvislosti s DPF filtrami (aktívnymi aj pasívnymi) vačšie ako cena samotného stroja. Zničené motory, opravy filtrov na konkrétnom stroji za 35 000chf sa vyšplhali na 50 000chf.

Vedú sa diskusie ako je táto technika nedotiahnutá a zlyháva..popri tom spôsobuje škody..
+ jedna citácia
odvracena strana DPF

uz sme na aute dpf menili, planovana zivotnost 250tis km, realne 135tis km, cena 50 000kc, o 5tis km se menil i motor. Prave kvuli regeneracim filtru, do doby kdy auto jezdilo v rezimu 300km po dalnicich denne ok, pak se presunulo na 4 mesice ciste jen do prahy, kratke jizdy do 20min a za tri mesice bylo po filtru... U motoru vznikl problem s regeneracema jeste u nezahrateho motoru kdy se protlacovala nespalena nafta pod pistni krouzky a redila olej ktery ztracel mazaci schopnosti. Zacal sem se tomuhle tematu venovat i v diplomce, z autorizovanyho servisu sem si stahoval vyjete oleje z aut u kterych sem mel udaje o kilometrech, vetsinovem vyuziti vozu atd, tyto oleje sem pak nechaval testovat v ustavu paliv a maziv (ted uz sgs) a v jedne nasi rafinerii vyrabejici oleje. U nejhorsich vysledku vyslo ze olej po ujeti 12tis km byl uz natolik zredeny naftou ze nevyhovoval nekterym normam na mazivost, slo tedy o testy spise orientacni protoze testy ktere by bylo potreba udelat aby to bylo vse "kovany" byly za statisice Doporuceni pak znelo u mestskych aut zkratit interval vymeny z 30tis km na 10tis km nebo tyto auta pouzivat jen na dlouhy trasy, haha Takze kdyz si clovek vezme vypousteni emisi behem regenerace, vyssi spotreba a tim i vyssi emise z pritomnosti dpf, spotreba oleju, vyroba nahradnich motoru... A pri zkoumani filtru sem se dostal jeste do jedne casti, tedy vlivu na zdravi. V jedne praci, nevim jestli uz z CVUT nebo TUL, se merila hmotnost a cetnost castic s filtrem a bez. Instalace filtru mela za nasledek opravdu vyraznou redukci hmotnosti pevnych castic, ale taky vyrazny narust poctu techto castic, tedy vypousti se castice ktere sou malinkaty a jejich vice nez u motoru bez filtru, ale suma jejich hmotnosti je vyrazne mensi. Je to zpusobeno tim ze u motoru bez filtru se starsi generaci vstrikovani dochazelo k vetsi kumulaci castic ktery se na sebe "lepej". Tyto castice i pak zachytava DPF a ty mikro stejne propousti. V navaznosti na to sem nasel nejakou studii ze svycarska, kde nejaky pan dokazoval, ze prave ty nejmensi castice ktere vznikaji u nejnovejsich dieselu spolecne s DPF skodi lidem nejvic, proniknou plici nejdale a nici primo nejake bunky, snad makrofagy? uz si nepamatuju... a celkove to je proste o tom ze dopady tohodle smejdu nejsou jeste natolik prozkoumany aby EU mohla tabulkama narizovat snizovani nektereho parametru emisi aniz by bylo znamo co tim vlastne delaji a pokud jde o me, tak si myslim ze soucasna norma euro 4 a vyssi by se mela trosku zrevidovat, zavest sirsi diskuzi a zhodnit jejich skutecny dopady... Ted zrovna byl clanek ze aby auto splnilo emisni normy v roce 2020 tak pri soucasnych technologiich by jeho cena musela stoupnout o cca 75tis kc a dokonce jeden europoslanec i rekl ze nelze technicky pokrok vynutit administrativnim opatreni...

19.11.2014 09:52 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2753442
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
FAP a FAP off Fiat 2.2 HDi Ulysee (to isté čo v 807,C8)

Přílohy:
FAP a FAPOFF.jpg ( 125266b ) -
Znecistenie.jpg ( 51234b ) -

19.11.2014 10:40 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2753460
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vytahovat zasa graf znecistenia - kazdy graf a statistika sa da prisposobit tomu co chces vidiet ...

vratim sa k jednemu videu ktore som len nahodou popri inych videl
60te roky, amerika, auta ohromnych objemov a vykonov - cize stara dobra amerika
mesto zamorene smogom, v podstate neustala hmla, zdravotne problemi
70te roky, zakon obmedzujuci emisie, spotrebu, vyzadovanie katalyzatorov atd. prave kvoli znizeniu tohoto smogu
2000 - zabery rovnakych miest a hodnotenie zmeny, jasne bolo vidiet rozdiel v cistote ovzdusia, smogova hmla nikde, statistiky ochoreni o 95% nizsie

ked by si v tych 70tych rokoch hovoril nieco o katalyzatore, znelo by to uplne rovnako ako teraz o fapoch, nikto nehovori ze to je dokonale ale stale sa to zlepsuje, rovnako chapem ze mas ten stary system, osobne to poviem takto - mal som ho v C5 1 tiez, 2.2 - najazdil som obcas s tym 2 nadrze len cisteho mesta, tj. doma nastartoval, presiel 4-5km, zaparkoval, zhasol, za pol hodinu zasa nastartoval a premiestnil sa 2km ... a nemal som s fapom problem, jedine co bolo, ked som vedel ze idem von, pockal som si kym sa zohreje motor a potom ho vyprasil - to bola vacsinou cesta tak okolo 80-120km jednym smerom
auto malo ked som ho posuval bratrancovi cez 400t km, otvarali sme rozvody a hlavu, dokonca nebola ani nejako extra zanesena

toto je debata ktora nikam nepovedie, mas svoj ciel a snazis sa dokazat ze je to tak dobre

19.11.2014 11:38 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2753480
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kdyby to tak bylo jak je v grafu a ekologii tak se nemusí nikdo nemusí fapu bát protože by se nikdy nezanesl a logicky v tom fapu jsou saze a to co po nich zůstalo a když tam není tak to dᚠostatním sežrat a už je toho kolik chce.(vzhledem k tomu že jsme chudý národ a když se systém posere tak off vyjde levněji,ale pokud funguje tak to je jednou vyčistit za život auta nebo doba po kterou to auto mᚠa takovej ranec to nestojí)

19.11.2014 11:53 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2753483
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Delict:
Na prvním obrázku se to na první pohled zdá jako hezký porovnání, ale musíš si ten obrázek přečíst celý. Koukni na otáčky, koukni taky na to, že to bylo měřeno pokaždý jinde, nebo jinou mašinou, protože takhle je to neobjektivní a troufám si říct, že zmanipulovaný měření.
Chápu že mᚠproblém s FAPem, protože je to ten nejstarší. Jestli chceš mít problém s celým autem, myslím tím např. nastupující legislativu, tak si ho vykuchej. Nám tady nemusíš dokazovat, že tvoje rozhodnutí je správný. Vždycky najdeš oponenta, který by to řešil jinak. Třeba mě.
Ale proboha alespoň uznej, že ten FAP něco zachytí, protože jinak by se ti neucpával. A nesnaž se tady tvrdit, že bez FAP to hulí míň.

19.11.2014 23:03 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2753777
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Takovýhle emise ti naměřím na takovýmhle opacimetru i na jedničkovým Golfu...
Přesně,jak píše Mikra,když se podívᚠna otáčky,tak jsou skoro o kilo menší... To znamená jediný-že ten motor se do těch otáček nedostal jak měl,tzn volnou akcelerací do přeběhových otáček,ale opatrným přidáním plynu
Lepší opacimetr by ti tohle nesežral,protože měří i dobu zrychlení a dobu potřebnou k dosažení požadovaných otáček a to už v podstatě nejde takhle oje..at .
Bohužel naše SME ještě nemají povinnost takovýhle přístroje používat. Osobně jsem byl třeba svědkem měření dieselových emisí,kde se motor do přeběhových otáček nedostal ani jednou(natož pětkrát,jak by správně měl-jedno ověřovací a čtyři měřící) a bez problému dostal podobnej protokol...

20.11.2014 07:51 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2753813
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
nene.. ja nemam problem FAP vymenit, len niesom presvedceny o jeho velkých plusoch. Myslím si že jednoducho funguje na princípe - v meste nedymím a na dialnici vypalujem.

Prakticky za životnos auta ušetrím životné prostredie o neaký pol kýblik sadzí, ale spálim o 1-2 kubíky nafty viac.. to sa mi nevidí ako plus. Či FAP dám von alebo nie..asi dám, nemá cenu čisti/ meni ked jazdim v meste.. s autom budem jazdi ešte rok ca a potom už len dlhé trasy SK-CH. Cajtov sa nebojím, lebo tý idú po novších autách bez fap. C5tiek zas tolko s FAPom nieje, v techničáku ho tiež nemám a nemám ani umwelt plakette, takže dôvod na kontroli minimálny.

Možno s ním prestanem jazdi ešte tento rok, kupujem BX GTi 4WD s klímou..a nič mi tam prakticky nechýba a viac netreba..
Proti katalyzátoru niesom, ten mení sajrajt na menej škodlivé CO2, ale FAP len schováva viditelné častice, prídáva k tomu cerín. Aj napriek jeho funkčnosti vypúšta mikro častice do ovzdušia. Pritom ich tvorí významne vačšie množstvo ako pri bezFAP aute. Sadze sú totiž ažšie a klesaju k zemi, mikročastice víria v ovzduší dalej. Ale ludia su samozrejme spokojnejší..čo oko nevidí..

+Nehovorím o novom FAPe, ale o plnom starom FAP, je priamo záaž pre životné prostredie a čmudí viac ako bezFAP auto.

20.11.2014 18:31 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2754234
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Nakoniec som sa rozhodol pre tretiu cestu, nič nevymlátim..fap nevymením ani nevyčistím Vymením pekne celý predný výfuk za 2.0 HDi.. takže tam bude normálny katalyzátor a nie ten krátky ako pri fape. Emisie budem mat vzdy mensie ako 2.0 HDi bezfap tak prosím nezačínajte zase o konci sveta. Výfuk predny diel objednaný , ešte kabel a soft

V papieroch FAP nemám nikde napísaný, je tam len Euro norma ktorú plni budem. Po takých starých autách ako to moje, rakušáci nepojdu, ich zaujímajú skôr nové autá ktore boli vykastrované hneď po kúpe. Moje auto si svojich 300tis. ekologických odkrútilo. Na novšom aute by som to FAP offom neriešil..po pokeci s chiptunerom sme došli k záveru ze by sa musela spravit komplet nová mapa.. 2.2 HDi 4HX má ale ten FAP dolepený na poslednu chvílu..tam je to jednoduché odstráni.
Prakticky tak nebudem mat FAP off auto , ale len bez FAP verziu

20.11.2014 22:00 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2754764
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
Nakoniec som sa rozhodol pre tretiu cestu, nič nevymlátim..fap nevymením ani nevyčistím Vymením pekne celý predný výfuk za 2.0 HDi.. takže tam bude normálny katalyzátor a nie ten krátky ako pri fape. Emisie budem mat vzdy mensie ako 2.0 HDi bezfap tak prosím nezačínajte zase o konci sveta. Výfuk predny diel objednaný , ešte kabel a soft

V papieroch FAP nemám nikde napísaný, je tam len Euro norma ktorú plni budem. Po takých starých autách ako to moje, rakušáci nepojdu, ich zaujímajú skôr nové autá ktore boli vykastrované hneď po kúpe. Moje auto si svojich 300tis. ekologických odkrútilo. Na novšom aute by som to FAP offom neriešil..po pokeci s chiptunerom sme došli k záveru ze by sa musela spravit komplet nová mapa.. 2.2 HDi 4HX má ale ten FAP dolepený na poslednu chvílu..tam je to jednoduché odstráni.
Prakticky tak nebudem mat FAP off auto , ale len bez FAP verziu


No pokud na to na emisích půjdou z diagnostikou tak by problém mohl být - pokud je proškolej tak 4HXnenajde bez fap , pokud by šlo o RHR a někdo po FAPof označí jednotku(program v ní) jako bezfapovou tak si v tabulkách které jim asi dají dle označení co vyčte v diag mu vyleze že je to vozidlo bez FAP (podle verze a označení) a nezbude mu nic jiného než zadat tyto údaje do mašiny a vše bud jak má.A pochybuji že by měli přístup do datebáze citroen service online (2800euro ročně) - V tomto případě si diag může jen ověřit že nevykazuje chybu a splňuje normu kouřivosti.

20.11.2014 22:52 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2754867
xm.milan
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturboPočet příspěvků: 114
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak to mít strach nemusíme se znalostmi a ochotou dělat něco důsledně při kontrole emisí v našich zemích opravdu nehrozí.A z jedné tě vykopnou a najdeš jinou kde ti to skousnou.O prvnich se to roznese a je po vatě.Propojeny jako stk to nemají a asi nebudou a pak kde je psáno,že jsi to neopravil.Je to v podstatě jako při revizi posuzuješ stav v daném okamžiku .Nakolik se používáním zařízeni - stroj změni do dalši kontroly tě nezajímá a ani nemůže každý to provozuje jinak.

21.11.2014 07:49 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2754958
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Norma Euro 3 je dostatočne tolerantná. Nehrozí že by ma niekto vykopol z STK len preto lebo mal zlý deň. To stačí nahlási nadriadenému a pán technik skončil..prípadne zostane bez prémií. Za C5 nepriplácam, nech to pekne preklepnú, je to auto v tip top stave.

V zahraničí nemôžu od pohladu vedie že moja c5 je 2.2 a nie 2.0. Je to 12 rocne auto, a holt tam neaka ta sadza vyletiet moze.

Pri zastaveni, vacsinou viacerych len vopchaju za vyfuk biely terčík.
Potom ak by som neuspel v servítkovom teste, tak sa moze pozriet zrkadlom na paličke či je FAP prítomný. To je najjednoduchsia cesta pre nich..a potom odšikujú na TUV kde zistuju emisie.

No nebude tam...bude tam len orig katalyzátor. A nech mi dokáže že to nieje verzia pre export do ruska a mimo EU...

Tak isto ako u nás, je pre nich citroen španielska dedina..vedia že to má hydro..niečo neaké. A tiež nevedia či všetky verzie mali FAP, lebo aj v minulosti boli iné emisné systémy pre CH,D,A krajiny a zvyšok sveta.

21.11.2014 08:15 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2754961
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
Norma Euro 3 je dostatočne tolerantná. Nehrozí že by ma niekto vykopol z STK len preto lebo mal zlý deň. To stačí nahlási nadriadenému a pán technik skončil..prípadne zostane bez prémií. Za C5 nepriplácam, nech to pekne preklepnú, je to auto v tip top stave.

V zahraničí nemôžu od pohladu vedie že moja c5 je 2.2 a nie 2.0. Je to 12 rocne auto, a holt tam neaka ta sadza vyletiet moze.

Pri zastaveni, vacsinou viacerych len vopchaju za vyfuk biely terčík.
Potom ak by som neuspel v servítkovom teste, tak sa moze pozriet zrkadlom na paličke či je FAP prítomný. To je najjednoduchsia cesta pre nich..a potom odšikujú na TUV kde zistuju emisie.

No nebude tam...bude tam len orig katalyzátor. A nech mi dokáže že to nieje verzia pre export do ruska a mimo EU...

Tak isto ako u nás, je pre nich citroen španielska dedina..vedia že to má hydro..niečo neaké. A tiež nevedia či všetky verzie mali FAP, lebo aj v minulosti boli iné emisné systémy pre CH,D,A krajiny a zvyšok sveta.


Nechci se hádat ale všechny 2.2HDI jsou vybaveny FAP filtrem u 1.6 si myslím jsou obě verza a u 2.0 také.
Pošli mi jakékoli vin a do pěti minut ti řeknu jestli je vybaveno FAP filtrem to by si měli najít i na emisích - nastaví hodnoty a musí se to do nich vejít - pokud to někdo udělá dobře tak by mělo - není to jen o FAP , ale o stavu motoru.
Ještě k dřívějšímu příspěvku - já na své C5 I 2.2 HDI najezdil jen po Praze 200000Km (bez nějakých 5000Km) , FAP jsem čistil jednou(nejdelší trasa byla z domova do centra 17Km - při té to dovedlo v případě regenerace bezproblému proběhnout). Jedna dročka mi sem jezdí s nájezdem přes 250000Km po Praze - jednou čištěný FAP 2x aditiva(jezdí převážně den).

21.11.2014 08:37 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2754962
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Aditivum FAP .link.

Oxid céru + Rhodium

12.03.2015 20:06 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2797184
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Btw: nevie niekto aku velku davku aditiva to vstrekne na nadrz? Uvazujem..ze ked bude fap vonku, tak by som zachoval aditivacny system, ale miesto aditiva by som tam nalial VIF

12.03.2015 20:15 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2797189
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
"dobrej nápad"

12.03.2015 20:27 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2797207
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
Btw: nevie niekto aku velku davku aditiva to vstrekne na nadrz? Uvazujem..ze ked bude fap vonku, tak by som zachoval aditivacny system, ale miesto aditiva by som tam nalial VIF


to je jednoduchá matematika - aditiva vydrží +- 120000Km - mᚠtam buď 4,5l nebo 3l a žere ti to ?

Jen jsem zvědavej jak to naplníš,zresetuješ a jak to přiměješ k dávkování při FAPoff
Nebo to mám brát jako výzvu k úpravě elektroniky?

12.03.2015 21:03 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2797248
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Toho VIFu je potřeba na jednu nádrž asi 2x víc než Eolysu.

12.03.2015 23:06 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2797386
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
hm..tak chystam sa na to tento mesiac alebo buduci.. budem to robit programom a kablom ..+vymena vyfuku za bezfap,,

je mozne ze program len vyradi cidla fapu..a cisto teoreticky jednotka aditivacie je samostatna..pri kazdom tankovani vstrekne nie? ak by sa deaktivovala aj aditivacia..tak zdemontujem nadrz

Mikra :: tak vstrekne to aspon neake aditivum ,bude to len polopremium palivo

13.03.2015 06:45 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2797450
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Proč furt něco vymýšlíte?
Já jsem přesně se stejným autem přijel k jruzemu a druhý den odjel s propláchnutým FAP a doplněným aditivem. Cena několikrát menší než ve značkovém a auto je v korektním stavu jako od výrobce a na mnoho let pokoj.
Když si vezmu náklady spojené se zde popsanými pokusy, pak 10x na diagnostiku než se to poštěluje, pak se něco podělá, pak možná neprojdete emisema, pak něco začne blbnout a nebudete vědět, zda to není tím...ty nervy a ten čas a ty peníze - PROČ?
Navíc mi to přijde divné - je to prostě součástí auta. Napadne někoho vymontovat z Favoritu katalyzátor? A taky kolem toho kdysi býval humbuk a výměna drahá.

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator