| | |
08.08.2014 11:27 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722890
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Nedávno jsem četl zajímavý článek o tom, proč moderní nafty mají FAP. V podstatě jde o velikost produkovaných sazí. Staré předkomůrky s nízkým vstřikovacím tlakem produkovaly saze takové velikosti, které jsme dokázali časem vykalat. Současné CR diesly díky mnohem jemnějímu rozpráení nafty, produkují saze mení o několik řádů. A tady nastává hlavní problém pro lidské tělo. Tyhle mikrosaze jsou schopné v plicích projít do krevního řečitě. e to asi pro tělo není koer je zřejmé. Proto se chytají do FAP, kde se při vypalování (regeneraci) větinově likvidují. Vyboucháním FAP etřivý český filuta neočurá Brusel, ale sebe i vechny okolo.
Pokud se pletu, jistě mě někdo opraví, ale dnes u se dá FAP koupit kolem 10 tis. Není to úplně málo peněz, ale pro větinu naich ojetin je to investice na doivotí.
Nedávno jsem četl zajímavý článek o tom, proč moderní nafty mají FAP. V podstatě jde o velikost produkovaných sazí. Staré předkomůrky s nízkým vstřikovacím tlakem produkovaly saze takové velikosti, které jsme dokázali časem vykalat. Současné CR diesly díky mnohem jemnějímu rozpráení nafty, produkují saze mení o několik řádů. A tady nastává hlavní problém pro lidské tělo. Tyhle mikrosaze jsou schopné v plicích projít do krevního řečitě. e to asi pro tělo není koer je zřejmé. Proto se chytají do FAP, kde se při vypalování (regeneraci) větinově likvidují. Vyboucháním FAP etřivý český filuta neočurá Brusel, ale sebe i vechny okolo.
Pokud se pletu, jistě mě někdo opraví, ale dnes u se dá FAP koupit kolem 10 tis. Není to úplně málo peněz, ale pro větinu naich ojetin je to investice na doivotí.
|
|
08.08.2014 14:07 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722952
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Nesúhlasím.. citujem :: Pouitie systému EGR redukuje emisie NOx u v spažovacom priestore prostredníctvom recirkulácie splodín. Sprievodným javom je vak nárast pevných častíc a zníenie efektívnosti spažovania. Okrem toho kvôli vysokým emisiám pevných častíc je nutná regenerácia filtra pevných častíc (DPF = Diesel Particulate Filter) - Viac na: .link.
Aktuálne ijem vo vajčiarsku, a keď vidím e tu jazdia aj staré unky s 5x vyími emisiami, srdce ma nebolí ked ho budem reza von. Háčik je ten e emisný systém má aj kilometrové obmedzenie funkčnosti, a tolerancie, bez FAP sa do týchto tolerancií v klude vojdem podla mojho prieskumu na susedovej 406tke. iadne záhuly čiernych mrakov sa nekonajú.
Aktuálne som bol na emisnej, mám hodnoty dymivosti na úrovni 0.31 a FAP mám tam a regeneruje kadých 280km !!
P406 2.2 HDi bez FAP a bez EGR mala na emisiách 0.25 !!!!! A spotrebu má podstatne niiu,1-2L, od vybratia FAPu.
Výmena FAP je 10 000 za FAP + 5000 za aditivum.. mení sa to naraz. Nejde tu o peniaze, ak sa mi nepodarí výmena samo-domo tak to dám spravi to chiptuzing firmy kde si za to vezmú 330.
Ja nebudem trpie v aute tento výčin techniky, ked vidím ako cestou cez nemecko v kopci vetky vágeny a BMW len čmudia ako lokomotívy.
U mna sa zmenilo jazdenie, jazdím aj kratie trasy, asi tri mesiace som jazdil len mesto a FAP je v ahu..
Mercedesy majú adblue, u aj v osobákoch..nepomerne spolahlivejí systém. Aj keď musí tankova adblue..ale ked tam naleje vodu miesto adblue nič sa nedeje.
P.S : Tie som ekologicky zmýlajúci človek a preto odmietam aby v mojom aute boli nebezpečné látky ako cerín, a neaký FAP filter z bohviečoho. Tento rok kupujeme do rodiny elektromobil a budem ho ma hlavne na mestské jazdenie, kadopádne vo vajčiarsku kde sa jazdí 80-50 a občas na dialnicu 120 tu FAP nemá miesto. Kvoli tomu ale nebudem vyhadzova auto, stačí vyhodi jednu aj tak nefunkčnú brzdu z výfuku.
P.S2: ak ti toto príde ekologické..tak si ho maj a pla za naftu navye .link.
P.S3: Na dvore mám zasadených 12 stromov a 2hA zelene, kolko zelene ste prispeli vy ekológovia?
+P.S4: Cerín ktorý má na seba viaza sadze a zachytáva sa vo filtri, je to vysoko karcinogénna látka, myslí e ostane len vo filtri? Alebo občas sa mu podarí uletie z výfuku? Tento EKO-kolotoč je oničom, a jediná cesta je zvoli alternatívne palivá alebo elektromobily, kadopádne pravidelné výmeny gúm a iných ekologických častí auta neodpadnú úplne ani tam a tak jediná monos je plná recyklácia automobilov a ich odpadov..tam treba podporova.
Nesúhlasím.. citujem :: Pouitie systému EGR redukuje emisie NOx u v spažovacom priestore prostredníctvom recirkulácie splodín. Sprievodným javom je vak nárast pevných častíc a zníenie efektívnosti spažovania. Okrem toho kvôli vysokým emisiám pevných častíc je nutná regenerácia filtra pevných častíc (DPF = Diesel Particulate Filter) - Viac na: http://www.iveco.com/slovakia/press-room/tlacove-spravy/Pages/motor_euro_6_SCR_only.aspx#sthash.QSgUlZAo.dpuf
Aktuálne ijem vo vajčiarsku, a keď vidím e tu jazdia aj staré unky s 5x vyími emisiami, srdce ma nebolí ked ho budem reza von. Háčik je ten e emisný systém má aj kilometrové obmedzenie funkčnosti, a tolerancie, bez FAP sa do týchto tolerancií v klude vojdem podla mojho prieskumu na susedovej 406tke. iadne záhuly čiernych mrakov sa nekonajú.
Aktuálne som bol na emisnej, mám hodnoty dymivosti na úrovni 0.31 a FAP mám tam a regeneruje kadých 280km !!
P406 2.2 HDi bez FAP a bez EGR mala na emisiách 0.25 !!!!! A spotrebu má podstatne niiu,1-2L, od vybratia FAPu.
Výmena FAP je 10 000 za FAP + 5000 za aditivum.. mení sa to naraz. Nejde tu o peniaze, ak sa mi nepodarí výmena samo-domo tak to dám spravi to chiptuzing firmy kde si za to vezmú 330.
Ja nebudem trpie v aute tento výčin techniky, ked vidím ako cestou cez nemecko v kopci vetky vágeny a BMW len čmudia ako lokomotívy.
U mna sa zmenilo jazdenie, jazdím aj kratie trasy, asi tri mesiace som jazdil len mesto a FAP je v ahu..
Mercedesy majú adblue, u aj v osobákoch..nepomerne spolahlivejí systém. Aj keď musí tankova adblue..ale ked tam naleje vodu miesto adblue nič sa nedeje.
P.S : Tie som ekologicky zmýlajúci človek a preto odmietam aby v mojom aute boli nebezpečné látky ako cerín, a neaký FAP filter z bohviečoho. Tento rok kupujeme do rodiny elektromobil a budem ho ma hlavne na mestské jazdenie, kadopádne vo vajčiarsku kde sa jazdí 80-50 a občas na dialnicu 120 tu FAP nemá miesto. Kvoli tomu ale nebudem vyhadzova auto, stačí vyhodi jednu aj tak nefunkčnú brzdu z výfuku.
P.S2: ak ti toto príde ekologické..tak si ho maj a pla za naftu navye https://www.youtube.com/watch?v=aO83lzq_s-o
P.S3: Na dvore mám zasadených 12 stromov a 2hA zelene, kolko zelene ste prispeli vy ekológovia?
+P.S4: Cerín ktorý má na seba viaza sadze a zachytáva sa vo filtri, je to vysoko karcinogénna látka, myslí e ostane len vo filtri? Alebo občas sa mu podarí uletie z výfuku? Tento EKO-kolotoč je oničom, a jediná cesta je zvoli alternatívne palivá alebo elektromobily, kadopádne pravidelné výmeny gúm a iných ekologických častí auta neodpadnú úplne ani tam a tak jediná monos je plná recyklácia automobilov a ich odpadov..tam treba podporova.
|
|
08.08.2014 15:13 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722965
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Ach jo, já o voze a ty o koze. Ano, staré saze i kdy jich je víc, kodí méně. Tady nejde o mnoství, ale o jejich velikost. Ne kadý CR s FAP (DPF ...) funguje s přídavkem aditiv. I tak to chytrolíni bouchají ven. Kadý se pak buí v prsa, jak etří. Ohání se výcarskem, dovolí si tam někdo dát FAP off? Asi ne, e? Je to jenom o lakotě, honit kadou decku spotřeby a co jde, to oje..t.
!Nejsem zastánce ekologie a nevěřím, e člověk můe za oteplování planety!
ad. P.S.1 Elektromobil není ádná láce, ale náklady na FAP ti utrhnou srdce? Nejsem přesvědčen o tom, e elektromobil se vím vudy znamená nií zátě pro ivotní prostředí.
ad. P.S.2 Mám zatím benzín, katalizátor vybouchaný fakt nemám. Nafta je v plánu a kudlit nehodlám.
ad. P.S.3 Nejsem ekolog, jsem venkovan, vlastním ovocný sad a kus lesa. Tohle jsis mohl odpustit, beru to jako takový výkřik.
ad. P.S.4 V podstatě souhlasím, ale tohle rozhodují zájmy korporací a my můem jen čekat a se panstvo smiluje a uvolní technologie i pro uívání prosté "lůze".
Ach jo, já o voze a ty o koze. Ano, staré saze i kdy jich je víc, kodí méně. Tady nejde o mnoství, ale o jejich velikost. Ne kadý CR s FAP (DPF ...) funguje s přídavkem aditiv. I tak to chytrolíni bouchají ven. Kadý se pak buí v prsa, jak etří. Ohání se výcarskem, dovolí si tam někdo dát FAP off? Asi ne, e? ;-) Je to jenom o lakotě, honit kadou decku spotřeby a co jde, to oje..t.
!Nejsem zastánce ekologie a nevěřím, e člověk můe za oteplování planety!
ad. P.S.1 Elektromobil není ádná láce, ale náklady na FAP ti utrhnou srdce? Nejsem přesvědčen o tom, e elektromobil se vím vudy znamená nií zátě pro ivotní prostředí.
ad. P.S.2 Mám zatím benzín, katalizátor vybouchaný fakt nemám. Nafta je v plánu a kudlit nehodlám.
ad. P.S.3 Nejsem ekolog, jsem venkovan, vlastním ovocný sad a kus lesa. Tohle jsis mohl odpustit, beru to jako takový výkřik.
ad. P.S.4 V podstatě souhlasím, ale tohle rozhodují zájmy korporací a my můem jen čekat a se panstvo smiluje a uvolní technologie i pro uívání prosté "lůze".
|
|
08.08.2014 15:20 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722967
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Docela se divím, e někdo, kdo ije ve výcarsku, bude kupovat elektromobil, nemá na novej FAP a obhajuje to stromkama na zahrádce... (něco mi v tom smrdí)
Docela se divím, e někdo, kdo ije ve výcarsku, bude kupovat elektromobil, nemá na novej FAP a obhajuje to stromkama na zahrádce... (něco mi v tom smrdí)
|
|
08.08.2014 15:27 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722968
|
|
jruze
|
|
|
Mám biturbo 2.2HDI 125Kw najeto 90000Km dle počítače FAP na 30% své ivotnosti to znamená e celková ivotnost FAP a ditiv je víc jak 200000Km pokud se mi povedlo nahrát sem video tak po jízdě 190Km/h do Jablonce a zpět vypadá tak jak na videu (zkoueno bílou rukavicí) - pokud jedu do 150Km/h je úplně čistá. FAP čistím za 1500,- i s demontáí a montáí , aditiva stojí 4000,- i s úkony s tím spojenými.
Pokud má někdo nájezd 30000Km ročně a vůz má průměrně na 6.-8.let a koupí auto s docházejícími aditivy a ucpaným FAP je to sice investice 5500,-,ale potká ho to jednou a je to +- 1000,- na rok.Jetě jsem neuvedl spotřebu ta je při mírném překračování povolené rychlosti okolo 7l/100 50%město 50%venek(při 190 jsem na 8.5l)Vyřadit FAP je pro mne bez nákladů ale proč bych to dělal? A mám 1/4HA zahradu plnou zeleně.
Mám biturbo 2.2HDI 125Kw najeto 90000Km dle počítače FAP na 30% své ivotnosti to znamená e celková ivotnost FAP a ditiv je víc jak 200000Km pokud se mi povedlo nahrát sem video tak po jízdě 190Km/h do Jablonce a zpět vypadá tak jak na videu (zkoueno bílou rukavicí) - pokud jedu do 150Km/h je úplně čistá. FAP čistím za 1500,- i s demontáí a montáí , aditiva stojí 4000,- i s úkony s tím spojenými.
Pokud má někdo nájezd 30000Km ročně a vůz má průměrně na 6.-8.let a koupí auto s docházejícími aditivy a ucpaným FAP je to sice investice 5500,-,ale potká ho to jednou a je to +- 1000,- na rok.Jetě jsem neuvedl spotřebu ta je při mírném překračování povolené rychlosti okolo 7l/100 50%město 50%venek(při 190 jsem na 8.5l)Vyřadit FAP je pro mne bez nákladů ale proč bych to dělal? A mám 1/4HA zahradu plnou zeleně.
Přílohy: 08082014064.mp4 ( 6475989b ) - |
|
08.08.2014 15:44 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722977
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já se přiznám mám ho černějí,na dálnici se nedostanu tak rychlost pouze kolem 90tky,moná proto je tmaví,jinak půjdu za to posekat zahradu a zasadit teda nějakou tu vieň.
Já se přiznám mám ho černějí,na dálnici se nedostanu tak rychlost pouze kolem 90tky,moná proto je tmaví,jinak půjdu za to posekat zahradu a zasadit teda nějakou tu vieň. :-))))
|
|
08.08.2014 16:16 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722982
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Za 1. 2.2 HDi má starí model FAPu, najdrahí s najdrahím aditívom DPX42
2. Tony_Z neviem kde som písal e krobím a e na FAP nemám, ja ho tam nechcem z princípu, ak si ma chcel urazi alebo zosmieni..tak si kecaj, ja ti na podobné kecy reagova nemienim. Ak niečo che konkrétne na mňa tak SZ.
3. jruze gratulujem k záhrade, to je real eko..
4. vyčistenie je nanič pokial auto behá po vajci kde to je prevane 1km 80tka, 3km 50-60km/h.. FAP som mal dobrý do chvíle kým som 4 mesiace nebehal po vajci.. predtým regenerácie 780km priemer, teraz 280, aj ked som robil trasu 1200km. Spotreba je na 8-8,5L.. taku by som očakával na 2.7me V6 a nie na 2.2ke, predtým som robil tú istú trasu za 6,6
Ovela viac zníim emisie kludnou jazdou ako neakým FAP filtrom..vie spotrebované palivo=emisie. Môj brat na 2.5 CRDi 130kW nemá iadny FAP od výroby a je spokojný.
Ja mám len 2.2ku a nikdy nebude čmudi ako to jeho, ani po FAP offe.
P.S vo vajčiarsku vidím minimum áut s FAPom, buď sú tu autá starie, alebo sú bez FAP, napr také Dodge Ramy 5.5, vemoné TDi, SUV..ale C5ky tu na prstoch spočítam, aj to sú max 3 ročné
A Fap off sa robí aj tu
P.S2: FAP som mal menený pri 112 000km v citroene+ aditíva, teraz má auto 205 000km
Za 1. 2.2 HDi má starí model FAPu, najdrahí s najdrahím aditívom DPX42
2. Tony_Z neviem kde som písal e krobím a e na FAP nemám, ja ho tam nechcem z princípu, ak si ma chcel urazi alebo zosmieni..tak si kecaj, ja ti na podobné kecy reagova nemienim. Ak niečo che konkrétne na mňa tak SZ.
3. jruze gratulujem k záhrade, to je real eko..
4. vyčistenie je nanič pokial auto behá po vajci kde to je prevane 1km 80tka, 3km 50-60km/h.. FAP som mal dobrý do chvíle kým som 4 mesiace nebehal po vajci.. predtým regenerácie 780km priemer, teraz 280, aj ked som robil trasu 1200km. Spotreba je na 8-8,5L.. taku by som očakával na 2.7me V6 a nie na 2.2ke, predtým som robil tú istú trasu za 6,6
Ovela viac zníim emisie kludnou jazdou ako neakým FAP filtrom..vie spotrebované palivo=emisie. Môj brat na 2.5 CRDi 130kW nemá iadny FAP od výroby a je spokojný.
Ja mám len 2.2ku a nikdy nebude čmudi ako to jeho, ani po FAP offe.
P.S vo vajčiarsku vidím minimum áut s FAPom, buď sú tu autá starie, alebo sú bez FAP, napr také Dodge Ramy 5.5, vemoné TDi, SUV..ale C5ky tu na prstoch spočítam, aj to sú max 3 ročné
A Fap off sa robí aj tu
P.S2: FAP som mal menený pri 112 000km v citroene+ aditíva, teraz má auto 205 000km
|
|
08.08.2014 16:33 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722984
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
jruze: No teď jsi na 30%, ale nemůe to brát, e jezdí do 100%. Pak bude regenerovat co 100km. Skutečná ivotnost bude nií, Citroen uváděl kolem 120-160tis km. A pak nestačí vyměnit FAP a aditiva, problém bude ve vstřikovačích, které u nejsou co za mlada a brzo odrovnají i nový FAP. Take pro normálního uivatele počítej FAP 10t, aditiva 3t, vstřiky 20-30t, s prací jsi na 50. No a "investuj" do 12 let starého auta 50t, kdy emise to splní tak jak tak. Hlavně nepi, e umí jiné ceny... normální smrtelník dá auto do servisu, tam mu za 15 dají nový FAP a aditiva, po 40tkm bude díky vstřikům FAP zase K.O. a bude po záruce. Take mu navrhnou opět výměnu i se vstřiky za 50.
Já si u přítího auta počkám na euro6, aby u muselo mít adblue. Není pak potřeba tolik recirkulovat výfukové plyny, i spotřebu mají euro 6 motory mení, take budou mít i nií kouřivost a pak věřím, e to FAP pobere. Ale dávat filtr na ty nae euro 3-4 motory je blbost. A není to jenom záleitost PSA, co vím, tak úplný děs bylo, kdy VW přidal FAP za PD motory, tam ho vykuchali snad vichni.
PS: A v tom servisu větinou narazí jetě na něco dalího, EGR nebo klapky sání za osmičku...
PS2: Jsem pro ekologii, ale ne stylem, aby po 200tkm bylo potřeba "investovat" 50tisíc jen do emisního systému. e to pak lidi obchází je samozřejmý, ale nekriminalizoval bych za to lidi, ale výrobce. Proč drí ceny ND tak vysoko? V novém autě je ten emisní systém 50tKč nestojí (kdysi psali, e základní Oktávka poskládaná z ND by vyla nějak na 2miliony, take ceny ND jsou 5x předraené). Jinak je to normální vydírání lidí, extrémní třeba u Japonců, kde FAP stával kolem 100tisíc.
jruze: No teď jsi na 30%, ale nemůe to brát, e jezdí do 100%. Pak bude regenerovat co 100km. Skutečná ivotnost bude nií, Citroen uváděl kolem 120-160tis km. A pak nestačí vyměnit FAP a aditiva, problém bude ve vstřikovačích, které u nejsou co za mlada a brzo odrovnají i nový FAP. Take pro normálního uivatele počítej FAP 10t, aditiva 3t, vstřiky 20-30t, s prací jsi na 50. No a "investuj" do 12 let starého auta 50t, kdy emise to splní tak jak tak. Hlavně nepi, e umí jiné ceny... normální smrtelník dá auto do servisu, tam mu za 15 dají nový FAP a aditiva, po 40tkm bude díky vstřikům FAP zase K.O. a bude po záruce. Take mu navrhnou opět výměnu i se vstřiky za 50.
Já si u přítího auta počkám na euro6, aby u muselo mít adblue. Není pak potřeba tolik recirkulovat výfukové plyny, i spotřebu mají euro 6 motory mení, take budou mít i nií kouřivost a pak věřím, e to FAP pobere. Ale dávat filtr na ty nae euro 3-4 motory je blbost. A není to jenom záleitost PSA, co vím, tak úplný děs bylo, kdy VW přidal FAP za PD motory, tam ho vykuchali snad vichni.
PS: A v tom servisu větinou narazí jetě na něco dalího, EGR nebo klapky sání za osmičku...
PS2:-): Jsem pro ekologii, ale ne stylem, aby po 200tkm bylo potřeba "investovat" 50tisíc jen do emisního systému. e to pak lidi obchází je samozřejmý, ale nekriminalizoval bych za to lidi, ale výrobce. Proč drí ceny ND tak vysoko? V novém autě je ten emisní systém 50tKč nestojí (kdysi psali, e základní Oktávka poskládaná z ND by vyla nějak na 2miliony, take ceny ND jsou 5x předraené). Jinak je to normální vydírání lidí, extrémní třeba u Japonců, kde FAP stával kolem 100tisíc.
|
|
08.08.2014 16:40 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722986
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Sranda je tá, e po FAP OFFe motor stále plní Euro IV !
Euro normy:: .link.
Obrázok z emisnej kontroly, Peugeot 406 de-FAP ,EGR off
Sranda je tá, e po FAP OFFe motor stále plní Euro IV !
Euro normy:: http://cs.autolexicon.net/articles/emisni-norma-euro/
Obrázok z emisnej kontroly, Peugeot 406 de-FAP ,EGR off
Přílohy: 20111031_224051.jpg ( 86388b ) - FAP OFF EMISNA KONTROLA |
|
08.08.2014 17:01 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723003
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pevné částice se na emisích neměří.
Zatím. Pracuje se na legislativě.
Po vykuchání FAP auto nesmí na silnici. I to legislativa upraví a bude se to trestat.
Při potíích s motorem lituju mechanika, který to má po FAP OFF řeit.
Vechno co zde bylo řečeno na obhajobu FAP OFF je jen hledání alibi, sobectví, pokrytectví, neserióznost. Kdy chci auto bez FAP, tak si takový koupím a ne e potom zprasečím pod zástěrkou výmluv jiný. Kadý by měl hlídat sám sebe a ne hledat výmluvy. Lepí by bylo, kdy u někdo prasečí, aby si to nechal pro sebe a nedával patný příklad ostatním a jetě se hrdě bil do prsou, jak je ekologickej, chytrej a technicky vzdělanej, mazanej a správnej. Omyl, je jen vyčůranej a umí přesvědčit i sebe, e jeho rozhodnutí je jediný správný.
Pevné částice se na emisích neměří.
Zatím. Pracuje se na legislativě.
Po vykuchání FAP auto nesmí na silnici. I to legislativa upraví a bude se to trestat.
Při potíích s motorem lituju mechanika, který to má po FAP OFF řeit.
Vechno co zde bylo řečeno na obhajobu FAP OFF je jen hledání alibi, sobectví, pokrytectví, neserióznost. Kdy chci auto bez FAP, tak si takový koupím a ne e potom zprasečím pod zástěrkou výmluv jiný. Kadý by měl hlídat sám sebe a ne hledat výmluvy. Lepí by bylo, kdy u někdo prasečí, aby si to nechal pro sebe a nedával patný příklad ostatním a jetě se hrdě bil do prsou, jak je ekologickej, chytrej a technicky vzdělanej, mazanej a správnej. Omyl, je jen vyčůranej a umí přesvědčit i sebe, e jeho rozhodnutí je jediný správný.
|
|
08.08.2014 17:20 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723007
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Asi takto..pýtal som sa či niekto pozná firmu v okolí NR,NZ, nepýtal som sa či mi niekto môe dáva rozumy a tlači svoje správne názory do hlavy. Ja som sa po vlastnom výskume rozhodol pre FAP OFF, som plne presvedčený e FAP mi tam k ničomu nepomôe, ale narozdiel od toho FAP OFF mi pomôe predĺi ivotnos komponentov auta od vstrekov (post-vstrekovanie) cez turbo, katalyzátor a po výfuk.
Mechanik z toho hlavu nebude mat, lebo vetko funguje normálne, na EDC15C2 je to jednoduché a 100% s dnenými easy softmi. Deaktivujú sa 2 parametre a je to, akoby tam FAP nikdy nebol. Váha vzduchu aj vetky spomínané veci fungujú. Je vak viac spôsobov fap offu, niektorý tam strčia emulátor, alebo upravia poadované rozsahy hodnôt v mape..to je bastlenie a zbytočné. Stačí jednoducho deaktivova.
Asi takto..pýtal som sa či niekto pozná firmu v okolí NR,NZ, nepýtal som sa či mi niekto môe dáva rozumy a tlači svoje správne názory do hlavy. Ja som sa po vlastnom výskume rozhodol pre FAP OFF, som plne presvedčený e FAP mi tam k ničomu nepomôe, ale narozdiel od toho FAP OFF mi pomôe predĺi ivotnos komponentov auta od vstrekov (post-vstrekovanie) cez turbo, katalyzátor a po výfuk.
Mechanik z toho hlavu nebude mat, lebo vetko funguje normálne, na EDC15C2 je to jednoduché a 100% s dnenými easy softmi. Deaktivujú sa 2 parametre a je to, akoby tam FAP nikdy nebol. Váha vzduchu aj vetky spomínané veci fungujú. Je vak viac spôsobov fap offu, niektorý tam strčia emulátor, alebo upravia poadované rozsahy hodnôt v mape..to je bastlenie a zbytočné. Stačí jednoducho deaktivova.
|
|
08.08.2014 17:50 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723008
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
COE?! e ti tam FAP k ničemu nepomůe? Ale on vůbec nemá pomáhat tobě drahý kolego! To opravdu ne! On pomáhá vem ostatním, aby nehltali mikročástice z tvého ctěného výfuku! Napadlo by tě třeba pálit listí, kdy má sousedka pověené prádlo a vítr fouká k sousedům? Tedy pokud nechce sousedskou válku? Tohle je něco podobného. Rozdíl je v tom, e soused se ti můe pomstít, lidi na ulici ne, tak na ně kaká, e?
Mikra to napsal přesně a pod to se podepíu.
Staré nafty pokozovali zdraví méně ne nové dobastlené. Pokud chcete uívat výhod novějí technologie, pouívejte ji celou se vím co k tomu patří, pokud na to nemáte finančně, pouívejte technologii starí nebo jinou.
COE?! e ti tam FAP k ničemu nepomůe? Ale on vůbec nemá pomáhat tobě drahý kolego! To opravdu ne! On pomáhá vem ostatním, aby nehltali mikročástice z tvého ctěného výfuku! Napadlo by tě třeba pálit listí, kdy má sousedka pověené prádlo a vítr fouká k sousedům? Tedy pokud nechce sousedskou válku? Tohle je něco podobného. Rozdíl je v tom, e soused se ti můe pomstít, lidi na ulici ne, tak na ně kaká, e?
Mikra to napsal přesně a pod to se podepíu.
Staré nafty pokozovali zdraví méně ne nové dobastlené. Pokud chcete uívat výhod novějí technologie, pouívejte ji celou se vím co k tomu patří, pokud na to nemáte finančně, pouívejte technologii starí nebo jinou.
|
|
08.08.2014 17:53 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723009
|
|
jruze
|
|
|
Delict napsal(a): Asi takto..pýtal som sa či niekto pozná firmu v okolí NR,NZ, nepýtal som sa či mi niekto môe dáva rozumy a tlači svoje správne názory do hlavy. Ja som sa po vlastnom výskume rozhodol pre FAP OFF, som plne presvedčený e FAP mi tam k ničomu nepomôe, ale narozdiel od toho FAP OFF mi pomôe predĺi ivotnos komponentov auta od vstrekov (post-vstrekovanie) cez turbo, katalyzátor a po výfuk.
Mechanik z toho hlavu nebude mat, lebo vetko funguje normálne, na EDC15C2 je to jednoduché a 100% s dnenými easy softmi. Deaktivujú sa 2 parametre a je to, akoby tam FAP nikdy nebol. Váha vzduchu aj vetky spomínané veci fungujú. Je vak viac spôsobov fap offu, niektorý tam strčia emulátor, alebo upravia poadované rozsahy hodnôt v mape..to je bastlenie a zbytočné. Stačí jednoducho deaktivova.
Podle mne nestačí - ideální je toto provést u typu který se dělal s i bez (třeba RHR) pokud sedí profil 2.2HDI se nedělalo a musí se pozměnit soft . Jinak co vechno deaktivovat?
Třeba informace e je vozidlo vybaveno FAP na emisích? U nás se zatím občas pokouí o to jestli vyhodí palubák chybu při odpojení diferenčáku a jiné fígle jak to zjistit třeba fizickou kontrolou atd...
Podle mne nestačí - ideální je toto provést u typu který se dělal s i bez (třeba RHR) pokud sedí profil 2.2HDI se nedělalo a musí se pozměnit soft . Jinak co vechno deaktivovat?
Třeba informace e je vozidlo vybaveno FAP na emisích? U nás se zatím občas pokouí o to jestli vyhodí palubák chybu při odpojení diferenčáku a jiné fígle jak to zjistit třeba fizickou kontrolou atd...
|
|
08.08.2014 18:14 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723012
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Světlono :: lístie kompostujem rovnako ako vetky biomasy..
Ako mi vysvetlí SUV a offroady s CRDi technológiou a bez FAPu? Tý u môu? Tam je to v pohode? Len za to e mám citroena mám plati za FAP? A čo ostatné autá z roku 2002?
Verím e ked niekoho uvidí s cigaretou, alebo ako si griluje na dvore maso tak ho zabi lebo znečistuje ovzduie.
jruze ::ako na diag.. přítomen, nepřítomen Akonáhle je neprítomný, ostatné veci nefungujú, t.j prídavné post vstrekovanie ani aditivácia, na 2.2 HDi je to jednoduché, čím novie auto tým horie..ale novie zase majú lepie filtre s dlhou ivotnosou, lepou monosou vyčistenia a pod.
Domnievam sa (info nezaručí nikto 100%) e 2.2 HDi mal by pôvodne bez FAP, a podobne ako pri RHZ je tam ten FAP dorobený počas vývoja... predpokladám e novie motory ako napr 1.6 HDi sa vyvíjali u so skúsenosami z 2.2 HDi a je to hlbie zakopané..aj keď nič nieje nevypnutelné..len či korektne
Citroen okolo prvého 2.2 HDi s DPX42 velmi zamluje, po roku 2002 tam nastali len drobné zmeny, truktúra filtra a typ aditíva, softwarové úpravy boli minimálne, napriek tomu zakazuje výmenu za noví FAP a aditívum.. ja riskova s novím typom nejdem, radej to vyhodím ako stovky dalích. Vo francii bená prax.
Pár jednoduchích návodov:
.link.
.link.
.link.
.link.
Na novích jednotkách ako EDC15 odporúčajú program Winols a zmenu ručne..to viem len zo iroka Ale ja sa tým neplánujem ivi, chcem spravi len svoje auto.
FAP nieje v techničáku zapísaný, Lexia ani iná čítačka by nemala nájs nič..proste BSI sa na to vykale akoby tam nebol. BSI je univerzálna, čo zapojí to zhltne, čo nezapojí na to kale, aspon ja mám také skúsenosti na C5 I.
P.S na C5 2.2 HDi boli urvané obe čidlá na FAPe, nefunčkný senzor rozdielu tlakov..iadne antipollution..motor normálne beal a regeneroval kadých 800km, FAP plne funkčný
Světlono :: lístie kompostujem rovnako ako vetky biomasy..
Ako mi vysvetlí SUV a offroady s CRDi technológiou a bez FAPu? Tý u môu? Tam je to v pohode? Len za to e mám citroena mám plati za FAP? A čo ostatné autá z roku 2002?
Verím e ked niekoho uvidí s cigaretou, alebo ako si griluje na dvore maso tak ho zabi lebo znečistuje ovzduie.
jruze ::ako na diag.. přítomen, nepřítomen :) Akonáhle je neprítomný, ostatné veci nefungujú, t.j prídavné post vstrekovanie ani aditivácia, na 2.2 HDi je to jednoduché, čím novie auto tým horie..ale novie zase majú lepie filtre s dlhou ivotnosou, lepou monosou vyčistenia a pod.
Domnievam sa (info nezaručí nikto 100%) e 2.2 HDi mal by pôvodne bez FAP, a podobne ako pri RHZ je tam ten FAP dorobený počas vývoja... predpokladám e novie motory ako napr 1.6 HDi sa vyvíjali u so skúsenosami z 2.2 HDi a je to hlbie zakopané..aj keď nič nieje nevypnutelné..len či korektne
Citroen okolo prvého 2.2 HDi s DPX42 velmi zamluje, po roku 2002 tam nastali len drobné zmeny, truktúra filtra a typ aditíva, softwarové úpravy boli minimálne, napriek tomu zakazuje výmenu za noví FAP a aditívum.. ja riskova s novím typom nejdem, radej to vyhodím ako stovky dalích. Vo francii bená prax.
Pár jednoduchích návodov:
http://www.ecuedit.com/remap-peugeot-406-2-2hdi-4hx-pre-multiplex-t11
http://www.ecuedit.com/de-fapping-peugeot-406-2-2hdi-4hx-2001-pre-multiplex-t10/page10
http://mhhauto.com/Thread-Fap-OFF-Citroen-2-2-Hdi-some-help
http://www.forum-peugeot.com/Forum/forum-peugeot/Peugeot-607/Questions-techniques-11/tuto-suppression-607-sujet_35729_1.htm
Na novích jednotkách ako EDC15 odporúčajú program Winols a zmenu ručne..to viem len zo iroka :) Ale ja sa tým neplánujem ivi, chcem spravi len svoje auto.
FAP nieje v techničáku zapísaný, Lexia ani iná čítačka by nemala nájs nič..proste BSI sa na to vykale akoby tam nebol. BSI je univerzálna, čo zapojí to zhltne, čo nezapojí na to kale, aspon ja mám také skúsenosti na C5 I.
P.S na C5 2.2 HDi boli urvané obe čidlá na FAPe, nefunčkný senzor rozdielu tlakov..iadne antipollution..motor normálne beal a regeneroval kadých 800km, FAP plne funkčný
|
|
09.08.2014 00:33 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723057
|
|
jumep
|
|
|
preco myslis ze svajciari jazdia hlavne na benzinovych autach?
spravne jednanie je predat one auto ktore je na dany typ jazdenia nevhodne a vymenit ho za vhodne
a este jedna poznamka, uvazovalo sa o zavedeni fapu pre vysokoltlake benziny, lebo tie maju vo svojej podstate horsie emisie ako auto s fapom.
rovnako viem o priapade kde chlapca zastavili v rakusku na dialnici s oktavkou na ktorej si nechal vymlatit fap, mobilna stk, kontrola - vysledok 1500E pokuta + odtah domov
sam tu davas navody, preco si to nespravis a hladas nejaky fy?
preco myslis ze svajciari jazdia hlavne na benzinovych autach?
spravne jednanie je predat one auto ktore je na dany typ jazdenia nevhodne a vymenit ho za vhodne
a este jedna poznamka, uvazovalo sa o zavedeni fapu pre vysokoltlake benziny, lebo tie maju vo svojej podstate horsie emisie ako auto s fapom.
rovnako viem o priapade kde chlapca zastavili v rakusku na dialnici s oktavkou na ktorej si nechal vymlatit fap, mobilna stk, kontrola - vysledok 1500E pokuta + odtah domov
sam tu davas navody, preco si to nespravis a hladas nejaky fy?
|
|
09.08.2014 09:53 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723115
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Nieje pravda ze jazdia hlavne na benzinovych autach, skor by som povedal ze je to vyrovnane.. vdaka nizsej cene benzinu ako nafty.
To je pekná rada..vymen auto Ale nemam dôvod..ja som chcel c5..a mam ju, staci ju zbavit FAPu a moze behat spokojne dalsich 200 000.
Neviem ci si to dam spravit alebo kupim KWP 2000 a pojdem podla navodu, pravdepodobne budem v časovej tiesni na SK, mozno tam ani nepojdem len poslem auto. Takze neviem ci vobec budem mat prilezitost to spravit. Na SK pojdem len na otočku na STK/EK, pred emisiami chcem spravit FAP OFF aby som videl hodnoty.
FAP nechcem menit z toho princípu ze mam ten najhorsi mozny model, je to uplne prvý FAP, do roka a do dna boli na svete lepsie, lacnejsie, s dlhsou vydrzou. Na predchodzej C5 2003 nabehal v pohode 280 000, tu bol meneny pri 110 tkm a teraz je uz v ahu po jednom zanesení pri 210 000km.. tak o com to je?
Toto nieje absolutne o ekologií, toto je o peniazoch, o tom ze automobilky majú limity emisií, ktore musia kupovat a predavat.. a cena výmen a opráv spojených s FAP a DPF nieje tie zanedbatelna, niektoré firmy sa ivia len tým a nemajú sa zle.
Ja niesom proti výmene zásadne, ale konkrétne pre tento motor a tento model FAPu som proti. Ked sa pozries na service citroen, tak skoro kazde auto má náhradu, noví model, eolys prechádzal vývojom.. pre ostatné autá je to zámenné, ale pre C5 s DPX42 nie, nič..
P.S pri 112 000km bol menený FAP + aditívum + nádr aditivácie + robené neaké drobnosti cena 980
Nieje pravda ze jazdia hlavne na benzinovych autach, skor by som povedal ze je to vyrovnane.. vdaka nizsej cene benzinu ako nafty.
To je pekná rada..vymen auto :) Ale nemam dôvod..ja som chcel c5..a mam ju, staci ju zbavit FAPu a moze behat spokojne dalsich 200 000.
Neviem ci si to dam spravit alebo kupim KWP 2000 a pojdem podla navodu, pravdepodobne budem v časovej tiesni na SK, mozno tam ani nepojdem len poslem auto. Takze neviem ci vobec budem mat prilezitost to spravit. Na SK pojdem len na otočku na STK/EK, pred emisiami chcem spravit FAP OFF aby som videl hodnoty.
FAP nechcem menit z toho princípu ze mam ten najhorsi mozny model, je to uplne prvý FAP, do roka a do dna boli na svete lepsie, lacnejsie, s dlhsou vydrzou. Na predchodzej C5 2003 nabehal v pohode 280 000, tu bol meneny pri 110 tkm a teraz je uz v ahu po jednom zanesení pri 210 000km.. tak o com to je?
Toto nieje absolutne o ekologií, toto je o peniazoch, o tom ze automobilky majú limity emisií, ktore musia kupovat a predavat.. a cena výmen a opráv spojených s FAP a DPF nieje tie zanedbatelna, niektoré firmy sa ivia len tým a nemajú sa zle.
Ja niesom proti výmene zásadne, ale konkrétne pre tento motor a tento model FAPu som proti. Ked sa pozries na service citroen, tak skoro kazde auto má náhradu, noví model, eolys prechádzal vývojom.. pre ostatné autá je to zámenné, ale pre C5 s DPX42 nie, nič..
P.S pri 112 000km bol menený FAP + aditívum + nádr aditivácie + robené neaké drobnosti cena 980
|
|
09.08.2014 10:14 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723116
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Sám píe, e je to o penězích. A kdy ti jruze spočítal vypláchnutí a doplnění aditiva zhruba na 1000,- Kč ročně, tak se stejně raději vrhne do FAP OFF, kde utratí určitě víc a jetě si zadělá na problémy. Ekologii ponechávám bez komentáře.
Sám píe, e je to o penězích. A kdy ti jruze spočítal vypláchnutí a doplnění aditiva zhruba na 1000,- Kč ročně, tak se stejně raději vrhne do FAP OFF, kde utratí určitě víc a jetě si zadělá na problémy. Ekologii ponechávám bez komentáře. :nevim
|
|
09.08.2014 10:40 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723134
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Bolo to myslené ako e tým ludom čo toto vymýlali lo o peniaze a nie o čistejie ovzduie ani o ivotnos automobilov. Do kamiónu si niečo také nedovolia da, ani do prepravných lodí čo majú výku piestu ako človek.
Aktuálne na mojom FAPe je u neúspená regenerácia, vyčistenie je dočasná záleitos. Ty má v aute FAP tretej gen, tak váne nemá a taký dôvod sa saova a nechápa moje dôvody na fap off.
Mna presvedčila 406tka 2.2HDi.. lepia spotreba (oproti normálu, oproti zapchatému filtru sa to ani nedá zrovnáva), lepí ah motora a citežne, menia turbo diera, iadne "plamene" z výfuku a horúčava spod auta po zastavení + iadne čierne/edé dymenie sa tie nekonalo, pritom na mojej FAP C5 sa edé dymenie koná keď sa snaí regenerova
Ja regeneráciu vnímam dos dobre, zopne relé niekedy, ale vačinou sa zníi výkon, automat začne radi vyie, naahuje aj na 3000ot kým preradí na rovine, celý motor je z toho divný a automat radí vtedy zle, preradí, ale motor nemá výkon, tak podradí..zase preradí..proste jedina moznost podradit manualne, ked neregeneruje tak v poriadku, radí ani med.
Bolo to myslené ako e tým ludom čo toto vymýlali lo o peniaze a nie o čistejie ovzduie ani o ivotnos automobilov. Do kamiónu si niečo také nedovolia da, ani do prepravných lodí čo majú výku piestu ako človek.
Aktuálne na mojom FAPe je u neúspená regenerácia, vyčistenie je dočasná záleitos. Ty má v aute FAP tretej gen, tak váne nemá a taký dôvod sa saova a nechápa moje dôvody na fap off.
Mna presvedčila 406tka 2.2HDi.. lepia spotreba (oproti normálu, oproti zapchatému filtru sa to ani nedá zrovnáva), lepí ah motora a citežne, menia turbo diera, iadne "plamene" z výfuku a horúčava spod auta po zastavení + iadne čierne/edé dymenie sa tie nekonalo, pritom na mojej FAP C5 sa edé dymenie koná keď sa snaí regenerova
Ja regeneráciu vnímam dos dobre, zopne relé niekedy, ale vačinou sa zníi výkon, automat začne radi vyie, naahuje aj na 3000ot kým preradí na rovine, celý motor je z toho divný a automat radí vtedy zle, preradí, ale motor nemá výkon, tak podradí..zase preradí..proste jedina moznost podradit manualne, ked neregeneruje tak v poriadku, radí ani med.
|
|
09.08.2014 11:34 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2723148
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Jen pro zajímavost: Nemám rád FAP a tak jsem si pořídil C5 bez FAPu ji z výroby. enina C5 Fap má. A ačkoliv mám na svém voze o cca 80.000km více, tak hodnoty emisí STK mám na voze lepí ne na voze s FAPem. Přitom oboje jsou hluboce pod max. limitem.
Jen pro zajímavost: Nemám rád FAP a tak jsem si pořídil C5 bez FAPu ji z výroby. enina C5 Fap má. A ačkoliv mám na svém voze o cca 80.000km více, tak hodnoty emisí STK mám na voze lepí ne na voze s FAPem. Přitom oboje jsou hluboce pod max. limitem.
|
|
| |
|
|