Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 14 > >|
08.08.2014 11:27 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722890
Světlonoš
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 179

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nedávno jsem četl zajímavý článek o tom, proč moderní nafty mají FAP. V podstatě jde o velikost produkovaných sazí. Staré předkomůrky s nízkým vstřikovacím tlakem produkovaly saze takové velikosti, které jsme dokázali časem vykašlat. Současné CR diesly díky mnohem jemnějšímu rozprášení nafty, produkují saze menší o několik řádů. A tady nastává hlavní problém pro lidské tělo. Tyhle mikrosaze jsou schopné v plicích projít do krevního řečiště. Že to asi pro tělo není košer je zřejmé. Proto se chytají do FAP, kde se při vypalování (regeneraci) většinově likvidují. Vyboucháním FAP šetřivý český filuta neočurá Brusel, ale sebe i všechny okolo.
Pokud se pletu, jistě mě někdo opraví, ale dnes už se dá FAP koupit kolem 10 tis. Není to úplně málo peněz, ale pro většinu našich ojetin je to investice na doživotí.

08.08.2014 14:07 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722952
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Nesúhlasím.. citujem :: Použitie systému EGR redukuje emisie NOx už v spažovacom priestore prostredníctvom recirkulácie splodín. Sprievodným javom je však nárast pevných častíc a zníženie efektívnosti spažovania. Okrem toho kvôli vysokým emisiám pevných častíc je nutná regenerácia filtra pevných častíc (DPF = Diesel Particulate Filter) - Viac na: .link.

Aktuálne žijem vo švajčiarsku, a keď vidím že tu jazdia aj staré šunky s 5x vyššími emisiami, srdce ma nebolí ked ho budem reza von. Háčik je ten že emisný systém má aj kilometrové obmedzenie funkčnosti, a tolerancie, bez FAP sa do týchto tolerancií v klude vojdem podla mojho prieskumu na susedovej 406tke. Žiadne záhuly čiernych mrakov sa nekonajú.

Aktuálne som bol na emisnej, mám hodnoty dymivosti na úrovni 0.31 a FAP mám tam a regeneruje každých 280km !!
P406 2.2 HDi bez FAP a bez EGR mala na emisiách 0.25 !!!!! A spotrebu má podstatne nižšiu,1-2L, od vybratia FAPu.

Výmena FAP je 10 000 za FAP + 5000 za aditivum.. mení sa to naraz. Nejde tu o peniaze, ak sa mi nepodarí výmena samo-domo tak to dám spravi to chiptuzing firmy kde si za to vezmú 330€.

Ja nebudem trpie v aute tento výčin techniky, ked vidím ako cestou cez nemecko v kopci všetky vágeny a BMW len čmudia ako lokomotívy.

U mna sa zmenilo jazdenie, jazdím aj kratšie trasy, asi tri mesiace som jazdil len mesto a FAP je v ahu..

Mercedesy majú adblue, už aj v osobákoch..nepomerne spolahlivejší systém. Aj keď musíš tankova adblue..ale ked tam naleješ vodu miesto adblue nič sa nedeje.

P.S : Tiež som ekologicky zmýšlajúci človek a preto odmietam aby v mojom aute boli nebezpečné látky ako cerín, a neaký FAP filter z bohviečoho. Tento rok kupujeme do rodiny elektromobil a budem ho ma hlavne na mestské jazdenie, každopádne vo švajčiarsku kde sa jazdí 80-50 a občas na dialnicu 120 tu FAP nemá miesto. Kvoli tomu ale nebudem vyhadzova auto, stačí vyhodi jednu aj tak nefunkčnú brzdu z výfuku.

P.S2: ak ti toto príde ekologické..tak si ho maj a pla za naftu navyše .link.

P.S3: Na dvore mám zasadených 12 stromov a 2hA zelene, kolko zelene ste prispeli vy ekológovia?

+P.S4: Cerín ktorý má na seba viaza sadze a zachytáva sa vo filtri, je to vysoko karcinogénna látka, myslíš že ostane len vo filtri? Alebo občas sa mu podarí uletie z výfuku? Tento EKO-kolotoč je oničom, a jediná cesta je zvoli alternatívne palivá alebo elektromobily, každopádne pravidelné výmeny gúm a iných ekologických častí auta neodpadnú úplne ani tam a tak jediná možnos je plná recyklácia automobilov a ich odpadov..tam treba podporova.

08.08.2014 15:13 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722965
Světlonoš
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 179

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ach jo, já o voze a ty o koze. Ano, staré saze i když jich je víc, škodí méně. Tady nejde o množství, ale o jejich velikost. Ne každý CR s FAP (DPF ...) funguje s přídavkem aditiv. I tak to chytrolíni bouchají ven. Každý se pak buší v prsa, jak šetří. Oháníš se Švýcarskem, dovolí si tam někdo dát FAP off? Asi ne, že? Je to jenom o lakotě, honit každou decku spotřeby a co jde, to oje..t.

!Nejsem zastánce ekologie a nevěřím, že člověk může za oteplování planety!

ad. P.S.1 Elektromobil není žádná láce, ale náklady na FAP ti utrhnou srdce? Nejsem přesvědčen o tom, že elektromobil se vším všudy znamená nižší zátěž pro životní prostředí.
ad. P.S.2 Mám zatím benzín, katalizátor vybouchaný fakt nemám. Nafta je v plánu a škudlit nehodlám.
ad. P.S.3 Nejsem ekolog, jsem venkovan, vlastním ovocný sad a kus lesa. Tohle jsis mohl odpustit, beru to jako takový výkřik.
ad. P.S.4 V podstatě souhlasím, ale tohle rozhodují zájmy korporací a my můžem jen čekat až se panstvo smiluje a uvolní technologie i pro užívání prosté "lůze".

08.08.2014 15:20 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722967
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Docela se divím, že někdo, kdo žije ve Švýcarsku, bude kupovat elektromobil, nemá na novej FAP a obhajuje to stromkama na zahrádce... (něco mi v tom smrdí)

08.08.2014 15:27 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722968
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mám biturbo 2.2HDI 125Kw najeto 90000Km dle počítače FAP na 30% své životnosti to znamená že celková životnost FAP a ditiv je víc jak 200000Km pokud se mi povedlo nahrát sem video tak po jízdě 190Km/h do Jablonce a zpět vypadá tak jak na videu (zkoušeno bílou rukavicí) - pokud jedu do 150Km/h je úplně čistá. FAP čistím za 1500,- i s demontáží a montáží , aditiva stojí 4000,- i s úkony s tím spojenými.
Pokud má někdo nájezd 30000Km ročně a vůz má průměrně na 6.-8.let a koupí auto s docházejícími aditivy a ucpaným FAP je to sice investice 5500,-,ale potká ho to jednou a je to +- 1000,- na rok.Ještě jsem neuvedl spotřebu ta je při mírném překračování povolené rychlosti okolo 7l/100 50%město 50%venek(při 190 jsem na 8.5l)Vyřadit FAP je pro mne bez nákladů ale proč bych to dělal? A mám 1/4HA zahradu plnou zeleně.

Přílohy:
08082014064.mp4 ( 6475989b ) -

08.08.2014 15:44 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722977
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já se přiznám mám ho černější,na dálnici se nedostanu tak rychlost pouze kolem 90tky,možná proto je tmavší,jinak půjdu za to posekat zahradu a zasadit teda nějakou tu višeň.

08.08.2014 16:05 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722980
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Já se přiznám mám ho černější,na dálnici se nedostanu tak rychlost pouze kolem 90tky,možná proto je tmavší,jinak půjdu za to posekat zahradu a zasadit teda nějakou tu višeň.


Švestka je jepší - ta se lepší konzumuje

08.08.2014 16:16 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722982
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Za 1. 2.2 HDi má starší model FAPu, najdrahší s najdrahším aditívom DPX42
2. Tony_Z neviem kde som písal že škrobím a že na FAP nemám, ja ho tam nechcem z princípu, ak si ma chcel urazi alebo zosmiešni..tak si kecaj, ja ti na podobné kecy reagova nemienim. Ak niečo cheš konkrétne na mňa tak SZ.
3. jruze gratulujem k záhrade, to je real eko..
4. vyčistenie je nanič pokial auto behá po švajci kde to je prevažne 1km 80tka, 3km 50-60km/h.. FAP som mal dobrý do chvíle kým som 4 mesiace nebehal po švajci.. predtým regenerácie 780km priemer, teraz 280, aj ked som robil trasu 1200km. Spotreba je na 8-8,5L.. taku by som očakával na 2.7me V6 a nie na 2.2ke, predtým som robil tú istú trasu za 6,6

Ovela viac znížim emisie kludnou jazdou ako neakým FAP filtrom..vieš spotrebované palivo=emisie. Môj brat na 2.5 CRDi 130kW nemá žiadny FAP od výroby a je spokojný.
Ja mám len 2.2ku a nikdy nebude čmudi ako to jeho, ani po FAP offe.

P.S vo švajčiarsku vidím minimum áut s FAPom, buď sú tu autá staršie, alebo sú bez FAP, napr také Dodge Ramy 5.5, všemožné TDi, SUV..ale C5ky tu na prstoch spočítam, aj to sú max 3 ročné
A Fap off sa robí aj tu

P.S2: FAP som mal menený pri 112 000km v citroene+ aditíva, teraz má auto 205 000km

08.08.2014 16:33 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722984
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
jruze: No teď jsi na 30%, ale nemůžeš to brát, že jezdíš do 100%. Pak budeš regenerovat co 100km. Skutečná životnost bude nižší, Citroen uváděl kolem 120-160tis km. A pak nestačí vyměnit FAP a aditiva, problém bude ve vstřikovačích, které už nejsou co za mlada a brzo odrovnají i nový FAP. Takže pro normálního uživatele počítej FAP 10t, aditiva 3t, vstřiky 20-30t, s prací jsi na 50. No a "investuj" do 12 let starého auta 50t, když emise to splní tak jak tak. Hlavně nepiš, že umíš jiné ceny... normální smrtelník dá auto do servisu, tam mu za 15 dají nový FAP a aditiva, po 40tkm bude díky vstřikům FAP zase K.O. a bude po záruce. Takže mu navrhnou opět výměnu i se vstřiky za 50.
Já si u příštího auta počkám na euro6, aby už muselo mít adblue. Není pak potřeba tolik recirkulovat výfukové plyny, i spotřebu mají euro 6 motory menší, takže budou mít i nižší kouřivost a pak věřím, že to FAP pobere. Ale dávat filtr na ty naše euro 3-4 motory je blbost. A není to jenom záležitost PSA, co vím, tak úplný děs bylo, když VW přidal FAP za PD motory, tam ho vykuchali snad všichni.

PS: A v tom servisu většinou narazí ještě na něco dalšího, EGR nebo klapky sání za osmičku...
PS2: Jsem pro ekologii, ale ne stylem, aby po 200tkm bylo potřeba "investovat" 50tisíc jen do emisního systému. Že to pak lidi obchází je samozřejmý, ale nekriminalizoval bych za to lidi, ale výrobce. Proč drží ceny ND tak vysoko? V novém autě je ten emisní systém 50tKč nestojí (kdysi psali, že základní Oktávka poskládaná z ND by vyšla nějak na 2miliony, takže ceny ND jsou 5x předražené). Jinak je to normální vydírání lidí, extrémní třeba u Japonců, kde FAP stával kolem 100tisíc.

08.08.2014 16:40 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2722986
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Sranda je tá, že po FAP OFFe motor stále plní Euro IV !
Euro normy:: .link.
Obrázok z emisnej kontroly, Peugeot 406 de-FAP ,EGR off

Přílohy:
20111031_224051.jpg ( 86388b ) - FAP OFF EMISNA KONTROLA

08.08.2014 17:01 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723003
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pevné částice se na emisích neměří.
Zatím. Pracuje se na legislativě.
Po vykuchání FAP auto nesmí na silnici. I to legislativa upraví a bude se to trestat.
Při potížích s motorem lituju mechanika, který to má po FAP OFF řešit.
Všechno co zde bylo řečeno na obhajobu FAP OFF je jen hledání alibi, sobectví, pokrytectví, neserióznost. Když chci auto bez FAP, tak si takový koupím a ne že potom zprasečím pod zástěrkou výmluv jiný. Každý by měl hlídat sám sebe a ne hledat výmluvy. Lepší by bylo, když už někdo prasečí, aby si to nechal pro sebe a nedával špatný příklad ostatním a ještě se hrdě bil do prsou, jak je ekologickej, chytrej a technicky vzdělanej, mazanej a správnej. Omyl, je jen vyčůranej a umí přesvědčit i sebe, že jeho rozhodnutí je jediný správný.

08.08.2014 17:20 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723007
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Asi takto..pýtal som sa či niekto pozná firmu v okolí NR,NZ, nepýtal som sa či mi niekto môže dáva rozumy a tlači svoje správne názory do hlavy. Ja som sa po vlastnom výskume rozhodol pre FAP OFF, som plne presvedčený že FAP mi tam k ničomu nepomôže, ale narozdiel od toho FAP OFF mi pomôže predĺži životnos komponentov auta od vstrekov (post-vstrekovanie) cez turbo, katalyzátor až po výfuk.

Mechanik z toho hlavu nebude mat, lebo všetko funguje normálne, na EDC15C2 je to jednoduché a 100% s dnešnými easy softmi. Deaktivujú sa 2 parametre a je to, akoby tam FAP nikdy nebol. Váha vzduchu aj všetky spomínané veci fungujú. Je však viac spôsobov fap offu, niektorý tam strčia emulátor, alebo upravia požadované rozsahy hodnôt v mape..to je bastlenie a zbytočné. Stačí jednoducho deaktivova.

08.08.2014 17:50 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723008
Světlonoš
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 179

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
COŽE?! Že ti tam FAP k ničemu nepomůže? Ale on vůbec nemá pomáhat tobě drahý kolego! To opravdu ne! On pomáhá všem ostatním, aby nehltali mikročástice z tvého ctěného výfuku! Napadlo by tě třeba pálit listí, když má sousedka pověšené prádlo a vítr fouká k sousedům? Tedy pokud nechceš sousedskou válku? Tohle je něco podobného. Rozdíl je v tom, že soused se ti může pomstít, lidi na ulici ne, tak na ně kakáš, že?
Mikra to napsal přesně a pod to se podepíšu.
Staré nafty poškozovali zdraví méně než nové dobastlené. Pokud chcete užívat výhod novější technologie, používejte ji celou se vším co k tomu patří, pokud na to nemáte finančně, používejte technologii starší nebo jinou.

08.08.2014 17:53 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723009
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
Asi takto..pýtal som sa či niekto pozná firmu v okolí NR,NZ, nepýtal som sa či mi niekto môže dáva rozumy a tlači svoje správne názory do hlavy. Ja som sa po vlastnom výskume rozhodol pre FAP OFF, som plne presvedčený že FAP mi tam k ničomu nepomôže, ale narozdiel od toho FAP OFF mi pomôže predĺži životnos komponentov auta od vstrekov (post-vstrekovanie) cez turbo, katalyzátor až po výfuk.

Mechanik z toho hlavu nebude mat, lebo všetko funguje normálne, na EDC15C2 je to jednoduché a 100% s dnešnými easy softmi. Deaktivujú sa 2 parametre a je to, akoby tam FAP nikdy nebol. Váha vzduchu aj všetky spomínané veci fungujú. Je však viac spôsobov fap offu, niektorý tam strčia emulátor, alebo upravia požadované rozsahy hodnôt v mape..to je bastlenie a zbytočné. Stačí jednoducho deaktivova.


Podle mne nestačí - ideální je toto provést u typu který se dělal s i bez (třeba RHR) pokud sedí profil 2.2HDI se nedělalo a musí se pozměnit soft . Jinak co všechno deaktivovat?
Třeba informace že je vozidlo vybaveno FAP na emisích? U nás se zatím občas pokouší o to jestli vyhodí palubák chybu při odpojení diferenčáku a jiné fígle jak to zjistit třeba fizickou kontrolou atd...

08.08.2014 18:14 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723012
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Světlonoš :: lístie kompostujem rovnako ako všetky biomasy..

Ako mi vysvetlíš SUV a offroady s CRDi technológiou a bez FAPu? Tý už môžu? Tam je to v pohode? Len za to že mám citroena mám plati za FAP? A čo ostatné autá z roku 2002?
Verím že ked niekoho uvidíš s cigaretou, alebo ako si griluje na dvore maso tak ho zabi lebo znečistuje ovzdušie.

jruze ::ako na diag.. přítomen, nepřítomen Akonáhle je neprítomný, ostatné veci nefungujú, t.j prídavné post vstrekovanie ani aditivácia, na 2.2 HDi je to jednoduché, čím novšie auto tým horšie..ale novšie zase majú lepšie filtre s dlhšou životnosou, lepšou možnosou vyčistenia a pod.

Domnievam sa (info nezaručí nikto 100%) že 2.2 HDi mal by pôvodne bez FAP, a podobne ako pri RHZ je tam ten FAP dorobený počas vývoja... predpokladám že novšie motory ako napr 1.6 HDi sa vyvíjali už so skúsenosami z 2.2 HDi a je to hlbšie zakopané..aj keď nič nieje nevypnutelné..len či korektne

Citroen okolo prvého 2.2 HDi s DPX42 velmi zamlžuje, po roku 2002 tam nastali len drobné zmeny, štruktúra filtra a typ aditíva, softwarové úpravy boli minimálne, napriek tomu zakazuje výmenu za novší FAP a aditívum.. ja riskova s novším typom nejdem, radšej to vyhodím ako stovky dalších. Vo francii bežná prax.

Pár jednoduchších návodov:
.link.
.link.
.link.
.link.

Na novších jednotkách ako EDC15 odporúčajú program Winols a zmenu ručne..to viem len zo široka Ale ja sa tým neplánujem živi, chcem spravi len svoje auto.

FAP nieje v techničáku zapísaný, Lexia ani iná čítačka by nemala nájs nič..proste BSI sa na to vykašle akoby tam nebol. BSI je univerzálna, čo zapojíš to zhltne, čo nezapojíš na to kašle, aspon ja mám také skúsenosti na C5 I.

P.S na C5 2.2 HDi boli urvané obe čidlá na FAPe, nefunčkný senzor rozdielu tlakov..žiadne antipollution..motor normálne bežal a regeneroval každých 800km, FAP plne funkčný

09.08.2014 00:33 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723057
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
preco myslis ze svajciari jazdia hlavne na benzinovych autach?
spravne jednanie je predat one auto ktore je na dany typ jazdenia nevhodne a vymenit ho za vhodne

a este jedna poznamka, uvazovalo sa o zavedeni fapu pre vysokoltlake benziny, lebo tie maju vo svojej podstate horsie emisie ako auto s fapom.

rovnako viem o priapade kde chlapca zastavili v rakusku na dialnici s oktavkou na ktorej si nechal vymlatit fap, mobilna stk, kontrola - vysledok 1500E pokuta + odtah domov

sam tu davas navody, preco si to nespravis a hladas nejaky fy?

09.08.2014 09:53 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723115
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Nieje pravda ze jazdia hlavne na benzinovych autach, skor by som povedal ze je to vyrovnane.. vdaka nizsej cene benzinu ako nafty.
To je pekná rada..vymen auto Ale nemam dôvod..ja som chcel c5..a mam ju, staci ju zbavit FAPu a moze behat spokojne dalsich 200 000.

Neviem ci si to dam spravit alebo kupim KWP 2000 a pojdem podla navodu, pravdepodobne budem v časovej tiesni na SK, mozno tam ani nepojdem len poslem auto. Takze neviem ci vobec budem mat prilezitost to spravit. Na SK pojdem len na otočku na STK/EK, pred emisiami chcem spravit FAP OFF aby som videl hodnoty.

FAP nechcem menit z toho princípu ze mam ten najhorsi mozny model, je to uplne prvý FAP, do roka a do dna boli na svete lepsie, lacnejsie, s dlhsou vydrzou. Na predchodzej C5 2003 nabehal v pohode 280 000, tu bol meneny pri 110 tkm a teraz je uz v ahu po jednom zanesení pri 210 000km.. tak o com to je?

Toto nieje absolutne o ekologií, toto je o peniazoch, o tom ze automobilky majú limity emisií, ktore musia kupovat a predavat.. a cena výmen a opráv spojených s FAP a DPF nieje tiež zanedbatelna, niektoré firmy sa živia len tým a nemajú sa zle.

Ja niesom proti výmene zásadne, ale konkrétne pre tento motor a tento model FAPu som proti. Ked sa pozries na service citroen, tak skoro kazde auto má náhradu, novší model, eolys prechádzal vývojom.. pre ostatné autá je to zámenné, ale pre C5 s DPX42 nie, nič..

P.S pri 112 000km bol menený FAP + aditívum + nádrž aditivácie + robené neaké drobnosti cena 980€

09.08.2014 10:14 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723116
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Sám píšeš, že je to o penězích. A když ti jruze spočítal vypláchnutí a doplnění aditiva zhruba na 1000,- Kč ročně, tak se stejně raději vrhneš do FAP OFF, kde utratíš určitě víc a ještě si zadělᚠna problémy. Ekologii ponechávám bez komentáře.

09.08.2014 10:40 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723134
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Bolo to myslené ako že tým ludom čo toto vymýšlali šlo o peniaze a nie o čistejšie ovzdušie ani o životnos automobilov. Do kamiónu si niečo také nedovolia da, ani do prepravných lodí čo majú výšku piestu ako človek.

Aktuálne na mojom FAPe je už neúspešná regenerácia, vyčistenie je dočasná záležitos. Ty mᚠv aute FAP tretej gen, tak vážne nemᚠaž taký dôvod sa sažova a nechápa moje dôvody na fap off.

Mna presvedčila 406tka 2.2HDi.. lepšia spotreba (oproti normálu, oproti zapchatému filtru sa to ani nedá zrovnáva), lepší ah motora a citežne, menšia turbo diera, žiadne "plamene" z výfuku a horúčava spod auta po zastavení + žiadne čierne/šedé dymenie sa tiež nekonalo, pritom na mojej FAP C5 sa šedé dymenie koná keď sa snaží regenerova

Ja regeneráciu vnímam dos dobre, zopne relé niekedy, ale vačšinou sa zníži výkon, automat začne radi vyššie, naahuje aj na 3000ot kým preradí na rovine, celý motor je z toho divný a automat radí vtedy zle, preradí, ale motor nemá výkon, tak podradí..zase preradí..proste jedina moznost podradit manualne, ked neregeneruje tak v poriadku, radí ani med.

09.08.2014 11:34 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2723148
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Jen pro zajímavost: Nemám rád FAP a tak jsem si pořídil C5 bez FAPu již z výroby. Ženina C5 Fap má. A ačkoliv mám na svém voze o cca 80.000km více, tak hodnoty emisí STK mám na voze lepší než na voze s FAPem. Přitom oboje jsou hluboce pod max. limitem.

|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator