| | |
26.12.2013 01:53 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650301
|
|
jumep
|
|
|
vies kde je diferencak na takej C8? - tudy cesta nevede ... proste OBD je dostatocne na zistenie ... + samozrejme dymivost sama o sebe
vies kde je diferencak na takej C8? - tudy cesta nevede ... proste OBD je dostatocne na zistenie ... + samozrejme dymivost sama o sebe
|
|
26.12.2013 10:15 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650333
|
|
C5stepan
|
|
|
Jardo, asi takové?
Po prvním měření technik prohlásil, e to má asi rozbité. Neměl, jen nezná ruce naeho předsedy.
Jardo, asi takové?
Po prvním měření technik prohlásil, e to má asi rozbité. Neměl, jen nezná ruce naeho předsedy:palec.
Přílohy: Emise 2013 001.jpg ( 6094855b ) - |
|
26.12.2013 10:38 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650353
|
|
roman-jc
|
Město: Jičín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
řeí se tady demontá ucpaných fapů a zkusi někdo tohle?.link.
stalo se nám to na sluebním volvu v alpách,padl do nouzáku a nejelo, kolega navtívil malý servis,ten to napíchl na diagnostiku,vyndal fap a vyčistil, oprava trvala cca 1h a auto jezdí zase jako nové, nechtělo by to taky vyzkouet ne řeit odpojování a demontáe fapu??????
řeí se tady demontá ucpaných fapů a zkusi někdo tohle?http://obchod.citroeny.cz/aditiva-pro-fap/110-dpf-flush-liquid-1l-vymyvac-fap.html
stalo se nám to na sluebním volvu v alpách,padl do nouzáku a nejelo, kolega navtívil malý servis,ten to napíchl na diagnostiku,vyndal fap a vyčistil, oprava trvala cca 1h a auto jezdí zase jako nové, nechtělo by to taky vyzkouet ne řeit odpojování a demontáe fapu??????:nevim
|
|
26.12.2013 10:54 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650360
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Myslím,e na toto téma tady u padlo hodně názorů. Já osobně jsem jednoznačně proti FAP off.Není nic lahodnějího ne jedoucí koncernak který dusí dalí za sebou. Já úplně ílím,kdy jede přede mnou Polák,který jetě jede na tu jejich bionaftu je to děs jak to krábe v krku.
Jednoznačně filtr má své opodstatnění a kdo ho vyndal tak at platí podruhé
Myslím,e na toto téma tady u padlo hodně názorů. Já osobně jsem jednoznačně proti FAP off.Není nic lahodnějího ne jedoucí koncernak který dusí dalí za sebou. Já úplně ílím,kdy jede přede mnou Polák,který jetě jede na tu jejich bionaftu:nevim je to děs jak to krábe v krku.
Jednoznačně filtr má své opodstatnění a kdo ho vyndal tak at platí podruhé:-p
|
|
26.12.2013 11:42 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650392
|
|
jumep
|
|
|
roman-jc napsal(a): řeí se tady demontá ucpaných fapů a zkusi někdo tohle? .link.
stalo se nám to na sluebním volvu v alpách,padl do nouzáku a nejelo, kolega navtívil malý servis,ten to napíchl na diagnostiku,vyndal fap a vyčistil, oprava trvala cca 1h a auto jezdí zase jako nové, nechtělo by to taky vyzkouet ne řeit odpojování a demontáe fapu??????
tieto cistice som uz komentova aspon 2x, tak preco nie aj 3ti
FAP v citroene nebyva zacpaty nespalenymi sadzami ako to je v koncene a ostatnych znackach, ale samotnym aditivom a to nejakou vodickou len tak nevyplachnes, mozes tomu mozno pomoct, ale musis stale pouzit mechanicku silu
a inak miesto hentych zazracnych vodiciek, som sa bavil s chalanmi, pouzivaju ocot, ze to smrdi jak to, ale je to ucinnejsie ako tie vodicky
tieto cistice som uz komentova aspon 2x, tak preco nie aj 3ti :)
FAP v citroene nebyva zacpaty nespalenymi sadzami ako to je v koncene a ostatnych znackach, ale samotnym aditivom a to nejakou vodickou len tak nevyplachnes, mozes tomu mozno pomoct, ale musis stale pouzit mechanicku silu
a inak miesto hentych zazracnych vodiciek, som sa bavil s chalanmi, pouzivaju ocot, ze to smrdi jak to, ale je to ucinnejsie ako tie vodicky
|
|
26.12.2013 14:32 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650489
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Proboha jakou záruku na odstranění FAPu,jako e to bude čudit,to nemá cenu komentovat.
Proboha jakou záruku na odstranění FAPu,jako e to bude čudit,to nemá cenu komentovat.
|
|
26.12.2013 17:09 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650527
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
to znizenie spotreby má niekto aj podloené? myslel som dobrý FAP vs vykuchany a nie spotrebu plny fap vs vykuchany
to znizenie spotreby má niekto aj podloené? myslel som dobrý FAP vs vykuchany a nie spotrebu plny fap vs vykuchany
|
|
26.12.2013 17:22 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650531
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Spotřeba bude nií bez FAPu vdycky. I v porovnání s novým FAPem. FAP se pomalu částečně ucpává vdycky a do regenerace. Pak se pročistí a zase se začne ucpávat. Take trochu větí odpor má i nový FAP, nehledě na to, e během regenerace si motor někdy bere a dvojnásobek paliva. Je to sice jen na chvilku, ale i tak to celkovou spotřebu nepatrně zvyuje. Mnohem víc se dá uetřit lehkou nohou ne nějakým FAP OFF.
Spotřeba bude nií bez FAPu vdycky. I v porovnání s novým FAPem. FAP se pomalu částečně ucpává vdycky a do regenerace. Pak se pročistí a zase se začne ucpávat. Take trochu větí odpor má i nový FAP, nehledě na to, e během regenerace si motor někdy bere a dvojnásobek paliva. Je to sice jen na chvilku, ale i tak to celkovou spotřebu nepatrně zvyuje. Mnohem víc se dá uetřit lehkou nohou ne nějakým FAP OFF.
|
|
26.12.2013 19:49 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650587
|
|
C5stepan
|
|
|
Koupím auto, zaplatím FAP. Odstraním FAP, zaplatím odstranění. Na STK nebo následná kontrola odhalí FAPoff, zaplatím flastr. Abych mohl jezdit, zaplatím montá FAP........
Koupím auto, zaplatím FAP. Odstraním FAP, zaplatím odstranění. Na STK nebo následná kontrola odhalí FAPoff, zaplatím flastr. Abych mohl jezdit, zaplatím montá FAP........
|
|
26.12.2013 19:54 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650588
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
A nebo prodám auto...
A nebo prodám auto... :-))))
|
|
26.12.2013 22:13 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650635
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
asi tak.. rieil som kamaratovu c5 s klepotajucimi vstrekmi a plnym fapom bez aditiv a par blbinami..ked sme zratali cenu oprav..rozhodol sa ze auto odhlasi a kupi za 2200 dalsiu schopnu c5.. ta vydrzi asi do dalsej vymeny fapu ja som sa este nerozhodol..ale asi skusim vyhodit fap sam doma s ecusafom ako to poniektory profici robia..a uvidime co to spravi..samoz si spravim zalohu ecu
asi tak.. rieil som kamaratovu c5 s klepotajucimi vstrekmi a plnym fapom bez aditiv a par blbinami..ked sme zratali cenu oprav..rozhodol sa ze auto odhlasi a kupi za 2200 dalsiu schopnu c5.. ta vydrzi asi do dalsej vymeny fapu :) ja som sa este nerozhodol..ale asi skusim vyhodit fap sam doma s ecusafom ako to poniektory profici robia..a uvidime co to spravi..samoz si spravim zalohu ecu
|
|
03.01.2014 06:53 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2653388
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Mení informace pro FAPisty.
Jááá zarytý odpůrce FAPu jsem se včera stal majitelem FAPu v Citroenu C8 2.2 HDi... Stále, opakuji stále jsem odpůrcem této voloviny bohyně Gáji.. Ale jeliko tam je, tak tam zůstane a kdy bude v piči tak se koupí novej... Kuchání vejfuku dělám u starého chrochtometa kterýmu je to fuk.. Tady nehodlám řeit nějaké trable po kanibalizaci FAPu, kdy vím co to můe způsobit.
V Praze nebudu dusit haranty Praských zmrdimatek a idiotů z Automatu. Budu připravenej na nápad praských dementů z magorstrátu, neb na okně tkví německá zelená plaketa....
Autobus zatím stojí v servisu, čekám a bude dovozová, technická, nezbytný servis (abych nic neřeil), přihláení a pak tradá oblaovat lidstvo kyselým smrádkem z vejfuku bez briket...
Mení informace pro FAPisty.
Jááá zarytý odpůrce FAPu jsem se včera stal majitelem FAPu v Citroenu C8 2.2 HDi... Stále, opakuji stále jsem odpůrcem této voloviny bohyně Gáji.. Ale jeliko tam je, tak tam zůstane a kdy bude v piči tak se koupí novej... Kuchání vejfuku dělám u starého chrochtometa kterýmu je to fuk.. :-) Tady nehodlám řeit nějaké trable po kanibalizaci FAPu, kdy vím co to můe způsobit.
V Praze nebudu dusit haranty Praských zmrdimatek a idiotů z Automatu. Budu připravenej na nápad praských dementů z magorstrátu, neb na okně tkví německá zelená plaketa....
Autobus zatím stojí v servisu, čekám a bude dovozová, technická, nezbytný servis (abych nic neřeil), přihláení a pak tradá oblaovat lidstvo kyselým smrádkem z vejfuku bez briket...:-)
|
|
03.01.2014 10:12 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2653405
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak to u tady nebude ádná sranda? e by nám panáček stárnul a zklidnili se mu hormony? Nebo si nael pořádnou babu a ta ho srovnala do latě?
No v kadým případě mám radost i za ty uzený praský chudáky a vítám tě v zeleným nebi.
Tak to u tady nebude ádná sranda? e by nám panáček stárnul a zklidnili se mu hormony? Nebo si nael pořádnou babu a ta ho srovnala do latě? :-))))
No v kadým případě mám radost i za ty uzený praský chudáky a vítám tě v zeleným nebi. :palec:-))))
|
|
03.01.2014 11:43 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2653443
|
|
jruze
|
|
|
felix81 napsal(a): Mení informace pro FAPisty.
Jááá zarytý odpůrce FAPu jsem se včera stal majitelem FAPu v Citroenu C8 2.2 HDi... Stále, opakuji stále jsem odpůrcem této voloviny bohyně Gáji.. Ale jeliko tam je, tak tam zůstane a kdy bude v piči tak se koupí novej... Kuchání vejfuku dělám u starého chrochtometa kterýmu je to fuk.. Tady nehodlám řeit nějaké trable po kanibalizaci FAPu, kdy vím co to můe způsobit.
V Praze nebudu dusit haranty Praských zmrdimatek a idiotů z Automatu. Budu připravenej na nápad praských dementů z magorstrátu, neb na okně tkví německá zelená plaketa....
Autobus zatím stojí v servisu, čekám a bude dovozová, technická, nezbytný servis (abych nic neřeil), přihláení a pak tradá oblaovat lidstvo kyselým smrádkem z vejfuku bez briket...
Moná tam dlouho nezůstane - z těchto a tomu podobných (bez hydry- těch se bojí) to umí odstranit za pár minut(vteřin) a zase se vrátí ,,ke svému přesvědčení") - známému to museli odstranit během dvaceti minut i s obhlídkou terénu.Nech si před a za uknout kulatinu(roxor) - pouívají řezačku na trubka a potom je jim k prdu.
Moná tam dlouho nezůstane - z těchto a tomu podobných (bez hydry- těch se bojí) to umí odstranit za pár minut(vteřin):nevim a zase se vrátí ,,ke svému přesvědčení"):-)))) - známému to museli odstranit během dvaceti minut i s obhlídkou terénu.Nech si před a za uknout kulatinu(roxor) - pouívají řezačku na trubka a potom je jim k prdu.
|
|
07.08.2014 17:52 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722728
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Zdravím, plánujem FAP OFF na mojej C5 I. 2.2 HDi, poradí niekto firmu na SK, v okolí NR,NZ,ZV ? So zárukou by som rád. (Myslím záruku na vrátenie orig softu)
Som v zahraničí a nemám čas si to spravi sám..čo som pozeral na FAP tak róby su zrelé tak na urvanie asi to na niekoho nechám..nech sa zabaví.
Zdravím, plánujem FAP OFF na mojej C5 I. 2.2 HDi, poradí niekto firmu na SK, v okolí NR,NZ,ZV ? So zárukou by som rád. (Myslím záruku na vrátenie orig softu)
Som v zahraničí a nemám čas si to spravi sám..čo som pozeral na FAP tak róby su zrelé tak na urvanie :) asi to na niekoho nechám..nech sa zabaví.
|
|
08.08.2014 07:00 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722850
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Není koda FAP OFF pokud není prasklej nebo jinak znehodnocen? Zarezlé rouby je to nejmení,také jsem je musel ukroutit a následně dát nové,poté jsem vyčistil pomocí horké wapky,doporučuji si opatřit nové objímky na výfukové potrubí,moje byly vytahané,pak mně neli povolit převlečné matky na trubičkách před a za FAPem tak jsem je vycvakl na přechodu z trubiček na gumové hadičky,pouze jsem si neoznačil kde která byla a samozřejmě jsem je nacvakl obráceně,poznala diagnostika ze patných hodnot,po prohození ve ok,vyčitění FAPu je jednoduchá operace a byla by koda kvůli zarezlým roubům to dávat firmě a vyrabovat ho,teda jestli pro to nemá jiný důvod.
Není koda FAP OFF pokud není prasklej nebo jinak znehodnocen? Zarezlé rouby je to nejmení,také jsem je musel ukroutit a následně dát nové,poté jsem vyčistil pomocí horké wapky,doporučuji si opatřit nové objímky na výfukové potrubí,moje byly vytahané,pak mně neli povolit převlečné matky na trubičkách před a za FAPem tak jsem je vycvakl na přechodu z trubiček na gumové hadičky,pouze jsem si neoznačil kde která byla a samozřejmě jsem je nacvakl obráceně,poznala diagnostika ze patných hodnot,po prohození ve ok,vyčitění FAPu je jednoduchá operace a byla by koda kvůli zarezlým roubům to dávat firmě a vyrabovat ho,teda jestli pro to nemá jiný důvod. :nevim ;-)
|
|
08.08.2014 08:56 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2722870
|
|
jruze
|
|
|
Ke vem dřívějím přízpěvkům : po odstranění FAP se samozřejmě zvedne výkon vechny závodní-soutění vozy nemají tlumiče výfuků nebo upravené - potřebují rychlejí a s mením odporem vyprázdňování výfukových plynů - je to na úkor spotřeby a hluku (kdy to někdo umí udělat dobře a ví co dělá a těch je hodně málo tak není problém). No kdy toto oponemene tak zbývá problém s případným problémem na emisích (i to pár lidí dovede dobře) a jiných kontrolách z důvodu zásahu do konstrukce vozu . Hlavní problém nastáva při porue-závadě kdy v důsledku FAPof jsou zakázaní hláky a elektronika neumí větinou zaznamenat chybu(zase záleí kdo a jak to provedl)-ze zkuenosti : auto neuloí chybu závady a patně se to dohledává,úpravy od rádoby odborníků způsobují spoustu závad,které se nedají identifikovat nebo patně - auta nejedou a nebo se chovají jinak ne by měly (dost jsem jich tu mněl a majitel= to řeili uvedením do původního stavu - s velkýmy problémy a náklady) a největí problém nastane v případě návtěvy origo servisu kde zřejmě postupují takz. dálkovím kódováním.Take přeji vem FAPof hodně těstí do budoucna - někteří těstí měli - narazili na dobrého FAPof a těch bylo málo.
Ke vem dřívějím přízpěvkům : po odstranění FAP se samozřejmě zvedne výkon vechny závodní-soutění vozy nemají tlumiče výfuků nebo upravené - potřebují rychlejí a s mením odporem vyprázdňování výfukových plynů - je to na úkor spotřeby a hluku (kdy to někdo umí udělat dobře a ví co dělá a těch je hodně málo tak není problém). No kdy toto oponemene tak zbývá problém s případným problémem na emisích (i to pár lidí dovede dobře) a jiných kontrolách z důvodu zásahu do konstrukce vozu . Hlavní problém nastáva při porue-závadě kdy v důsledku FAPof jsou zakázaní hláky a elektronika neumí větinou zaznamenat chybu(zase záleí kdo a jak to provedl)-ze zkuenosti : auto neuloí chybu závady a patně se to dohledává,úpravy od rádoby odborníků způsobují spoustu závad,které se nedají identifikovat nebo patně - auta nejedou a nebo se chovají jinak ne by měly (dost jsem jich tu mněl a majitel= to řeili uvedením do původního stavu - s velkýmy problémy a náklady) a největí problém nastane v případě návtěvy origo servisu kde zřejmě postupují takz. dálkovím kódováním.Take přeji vem FAPof hodně těstí do budoucna - někteří těstí měli - narazili na dobrého FAPof a těch bylo málo.;-)
|
|
| |
|
|