| | |
27.11.2012 22:50 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2526242
|
|
Darja
|
|
|
ETA jako značka je furt, ale je to mejd in čína. tak jako větina věcí
ETA jako značka je furt, ale je to mejd in čína. tak jako větina věcí :-)
|
|
27.11.2012 22:59 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2526243
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
no hlavně, e se dríte tématu, děkuji
no hlavně, e se dríte tématu, děkuji ;-)
|
|
28.11.2012 07:14 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2526270
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já si myslím, e tato diskuse je zbytečná. Podobné váně byly kolem katalyzátorů a 20 let to u nikoho nevzruuje.
Jen je mi divné (u jsem to tu dříve psal), e mne předjídí očividně nové modely BMW, Audi, Mercedes... a při akceleraci se z nich kouří jako z Tuimic. Majtělé těchto aut přitom jistě nepatří do kategorie lidí, kteří by si dělali do výfuku díry roubovákem, aby to líp znělo.
Já si myslím, e tato diskuse je zbytečná. Podobné váně byly kolem katalyzátorů a 20 let to u nikoho nevzruuje.
Jen je mi divné (u jsem to tu dříve psal), e mne předjídí očividně nové modely BMW, Audi, Mercedes... a při akceleraci se z nich kouří jako z Tuimic. Majtělé těchto aut přitom jistě nepatří do kategorie lidí, kteří by si dělali do výfuku díry roubovákem, aby to líp znělo.
|
|
28.11.2012 10:39 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2526295
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Chápu to tak, e tohle - tento způsob zachytávání sazí je jen jakýsi nutný mezistupeň k nějakému dokonalejímu a standartnějímu řeení. Stále se tu řeí, kdo má problém s FAPem, kdo má problém bez FAPu, jaká jest výhoda jej offnout a jaká to nese rizika... je kolem toho a moc humbuku na to, aby to byl opravdu bezproblémový systém, který by provozovatele vozidla netrápil o nic víc, ne je příkladně alternátor, nebo startér nemyslíte?...
Ji nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH pouívají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějích systémech, ne je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyí účinností a s podstatně jednoduí údrbou. (netřeba ádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba ádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údrby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůe prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.
Chápu to tak, e tohle - tento způsob zachytávání sazí je jen jakýsi nutný mezistupeň k nějakému dokonalejímu a standartnějímu řeení. Stále se tu řeí, kdo má problém s FAPem, kdo má problém bez FAPu, jaká jest výhoda jej offnout a jaká to nese rizika... je kolem toho a moc humbuku na to, aby to byl opravdu bezproblémový systém, který by provozovatele vozidla netrápil o nic víc, ne je příkladně alternátor, nebo startér nemyslíte?...
Ji nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH pouívají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějích systémech, ne je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyí účinností a s podstatně jednoduí údrbou. (netřeba ádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba ádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údrby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůe prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.
|
|
28.11.2012 11:09 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2526297
|
|
jruze
|
|
|
Roozena napsal(a): Chápu to tak, e tohle - tento způsob zachytávání sazí je jen jakýsi nutný mezistupeň k nějakému dokonalejímu a standartnějímu řeení. Stále se tu řeí, kdo má problém s FAPem, kdo má problém bez FAPu, jaká jest výhoda jej offnout a jaká to nese rizika... je kolem toho a moc humbuku na to, aby to byl opravdu bezproblémový systém, který by provozovatele vozidla netrápil o nic víc, ne je příkladně alternátor, nebo startér nemyslíte?...
Ji nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH pouívají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějích systémech, ne je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyí účinností a s podstatně jednoduí údrbou. (netřeba ádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba ádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údrby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůe prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.
To má asi pravdu,ale asi to bude draí a pro danou účinnost i rozměrné - a hlavně z tebe potom dostanou míň peněz - a ty 3.L nějakého sajrajtu výrobně nestojí 3500,-,repas FAP (u nich) také nestojí výrobce takovou raketu a někdo musí nějak zaplatit vývoj a ve kolem (a nejen zaplatit )
To má asi pravdu,ale asi to bude draí a pro danou účinnost i rozměrné - a hlavně z tebe potom dostanou míň peněz - a ty 3.L nějakého sajrajtu výrobně nestojí 3500,-,repas FAP (u nich) také nestojí výrobce takovou raketu a někdo musí nějak zaplatit vývoj a ve kolem (a nejen zaplatit );-)
;-)
|
|
28.11.2012 14:01 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2526336
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Roozena napsal(a): Ji nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH pouívají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějích systémech, ne je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyí účinností a s podstatně jednoduí údrbou. (netřeba ádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba ádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údrby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůe prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.
Kdyby motor v autě běel pořád jen na 2000 otáček při konstantním zatíení a teplotě, taky by to fungovalo jednodueji.
Ale motor ata se pohybuje v hodně irokém spektru reimů (1000 km nonstop po dálnici, pak měsíc popojíďky po městě...) a to dělá trochu problémy.
Kdyby motor v autě běel pořád jen na 2000 otáček při konstantním zatíení a teplotě, taky by to fungovalo jednodueji.
Ale motor ata se pohybuje v hodně irokém spektru reimů (1000 km nonstop po dálnici, pak měsíc popojíďky po městě...) a to dělá trochu problémy.
|
|
29.11.2012 01:36 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2526611
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Nejsem nějaky ekolog ale pokud eloys vydri to co má je to ok. V práci mě troku prudí tam leju ADblue kadý týden
Nejsem nějaky ekolog ale pokud eloys vydri to co má je to ok. V práci mě troku prudí tam leju ADblue kadý týden:-p
|
|
25.12.2013 22:35 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650260
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
.link. Ináč som zvedavý na políciu ako to hladá.
http://aktualne.atlas.sk/majitelia-osobnych-dieslovych-aut-riskuju-stratu-technickeho-osvedcenia/dnes/doprava/?utm_source=aktualne03&utm_medium=centrum&utm_campaign=hp Ináč som zvedavý na políciu ako to hladá.
|
|
25.12.2013 23:19 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650269
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No,chtěl bych vydět ty přístroje za pár desítek korun na zjitění,zda auto má funkční fap nebo ne,myslím e správná diagnostika k danému modelu aut ano,ale to by na technické museli nakoupit,myslím,e neexistuje univerzální pro vechny modely,nebude to asi tak jednoduché,jestli to není vyputěnej bubák i kdy poslední dobou je to v novinách i televizi dost často na přetřesu.
No,chtěl bych vydět ty přístroje za pár desítek korun na zjitění,zda auto má funkční fap nebo ne,myslím e správná diagnostika k danému modelu aut ano,ale to by na technické museli nakoupit,myslím,e neexistuje univerzální pro vechny modely,nebude to asi tak jednoduché,jestli to není vyputěnej bubák i kdy poslední dobou je to v novinách i televizi dost často na přetřesu.
|
|
25.12.2013 23:25 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650277
|
|
jumep
|
|
|
to lacne zariadenie sa vola OBD scanner a vie si s nim precitat zakladne veci o stave fapu
to lacne zariadenie sa vola OBD scanner a vie si s nim precitat zakladne veci o stave fapu
|
|
25.12.2013 23:31 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650283
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Aha,tak dalece mé znalosti nesahají,jestli mohu pro upřesnění,co ve ukazuje?
Aha,tak dalece mé znalosti nesahají,jestli mohu pro upřesnění,co ve ukazuje?
|
|
25.12.2013 23:34 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650284
|
|
jumep
|
|
|
v skratke: .link.
v skratke: http://cs.wikipedia.org/wiki/OBD-II
|
|
25.12.2013 23:48 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650285
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Zajímavá mainka,jde jetě o to,zda to budou mít vechny technický.pochybuju o tom,e by to měl kadý policajt při silniční kontrole,ale poprask by to byl pěknej,počítám,e by jezdila půlka aut.
Zajímavá mainka,jde jetě o to,zda to budou mít vechny technický.pochybuju o tom,e by to měl kadý policajt při silniční kontrole,ale poprask by to byl pěknej,počítám,e by jezdila půlka aut.
|
|
25.12.2013 23:55 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650290
|
|
jumep
|
|
|
tak u nas na emisnej to maju a vsetky auta myslim od 2005 iduce na emisnu, sa uz napajaju na obd (pri najdeni chyby automaticky neprejde)
a obd scanner je lacna zalezitost, takze je absolutne najmensi problem vybavit tym policajtov
tak u nas na emisnej to maju a vsetky auta myslim od 2005 iduce na emisnu, sa uz napajaju na obd (pri najdeni chyby automaticky neprejde)
a obd scanner je lacna zalezitost, takze je absolutne najmensi problem vybavit tym policajtov
|
|
26.12.2013 00:03 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650293
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To má pravdu,kdy je to tak laciné,proč by to neměli mít policajti,ti by to braly poctivě,tady u nás jsem jetě nikoho neslyel,e by mu měřily zda má fap,sám jezdim kadé dva roky a také ne,pravděpodobně na to kalou,nebo to jetě nemají.
To má pravdu,kdy je to tak laciné,proč by to neměli mít policajti,ti by to braly poctivě,tady u nás jsem jetě nikoho neslyel,e by mu měřily zda má fap,sám jezdim kadé dva roky a také ne,pravděpodobně na to kalou,nebo to jetě nemají.
|
|
26.12.2013 00:11 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650296
|
|
jumep
|
|
|
policajti som si neni isty tym ze to maju - skor myslim ze nie ... a emisie u vas rovnako nejsom si isty
viem len v sr, kde to maju na emisiach, policajti nie
otazka je ako mobilna stk, pripadne rakusania vedia taketo srandy riesit
ono to u nas/vas neni len o zariadeniach, ale aj o legistlative a skoleniach
stale dokola to hovoria, legislativa to dovoluje a tym je to dane ... staci ale aby niekto zistil ze sa da lahko dopatrat k tomu ze stare auto ma mat fap a tym aj dymivost inu a upravil na to legislativu a uz tie auta neprejdu
policajti som si neni isty tym ze to maju - skor myslim ze nie ... a emisie u vas rovnako nejsom si isty
viem len v sr, kde to maju na emisiach, policajti nie
otazka je ako mobilna stk, pripadne rakusania vedia taketo srandy riesit
ono to u nas/vas neni len o zariadeniach, ale aj o legistlative a skoleniach
stale dokola to hovoria, legislativa to dovoluje a tym je to dane ... staci ale aby niekto zistil ze sa da lahko dopatrat k tomu ze stare auto ma mat fap a tym aj dymivost inu a upravil na to legislativu a uz tie auta neprejdu
|
|
26.12.2013 00:45 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650298
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jojo,to má pravdu,legislativa a kolení,mnoho práce s ní a málo peněz na kolení,dnes musí mít prokolení na vechno,je to vude stejné,u nás v práci podepisujem i na rychlovarnou konvici,ale je fakt,pokavad na tyto přístroje pracovník není prokolen,nesmí tuto práci vykonávat,a to kolení není zadarmo,tak moná proto na některých technických toto měření neprovádějí.
Jojo,to má pravdu,legislativa a kolení,mnoho práce s ní a málo peněz na kolení,dnes musí mít prokolení na vechno,je to vude stejné,u nás v práci podepisujem i na rychlovarnou konvici,ale je fakt,pokavad na tyto přístroje pracovník není prokolen,nesmí tuto práci vykonávat,a to kolení není zadarmo,tak moná proto na některých technických toto měření neprovádějí.
|
|
26.12.2013 01:03 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650299
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
On můe být problém i s tím, e nedovolí, aby ti někdo něco připojoval do auta. Co kdy něco rozbijou? I o tom bude muset rozhodnout nějaká právní úprava. Nemůe mi přece kadej v uniformě na silnici připojovat neznámý zařízení do mýho soukromýho majetku.
On můe být problém i s tím, e nedovolí, aby ti někdo něco připojoval do auta. Co kdy něco rozbijou? I o tom bude muset rozhodnout nějaká právní úprava. Nemůe mi přece kadej v uniformě na silnici připojovat neznámý zařízení do mýho soukromýho majetku.
|
|
26.12.2013 01:32 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2650300
|
|
jruze
|
|
|
Nečetl jsem celé,ale jednoduchá věc jak odskouet - pokud je FAP funkční odpoj konektor od diferenčáku a to zvládne na emisích kadý - no a nevyhodí chybu je toto v jednotce zakázané a FAP tím pádem není funkční- neprojde přes emise.Po zapojení chyba není - zůstane jen uloená jako přechodná a to není nic čím by mohl někdo argumentovat. To u někomu někdo na emisích chtěli udělat jen kvůli tomu e měl moc dobré hodnoty emisí.
Nečetl jsem celé,ale jednoduchá věc jak odskouet - pokud je FAP funkční odpoj konektor od diferenčáku a to zvládne na emisích kadý - no a nevyhodí chybu je toto v jednotce zakázané a FAP tím pádem není funkční- neprojde přes emise.Po zapojení chyba není - zůstane jen uloená jako přechodná a to není nic čím by mohl někdo argumentovat. To u někomu někdo na emisích chtěli udělat jen kvůli tomu e měl moc dobré hodnoty emisí.;-)
|
|
| |
|
|