Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 > >|
24.11.2012 01:53 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524876
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ne že by to bylo nějaký super čtení, ale něco na tom bude.
.link.

24.11.2012 07:27 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524884
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Má někdo už zkušenost se SmartCleanem ?

24.11.2012 09:45 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524898
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No koukal jsem na to a u mě vychází cena docela dobře-.link. kde mám doplnění aditiv.
Takže si myslím,že Juruze nemusí mít strach o zákazníky. I když tam tuto metodu odsuzují,protože to prý není 100%tní.
Tak nevím,ale je to zajímavé

24.11.2012 10:30 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2524923
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Ne že by to bylo nějaký super čtení, ale něco na tom bude. .link.


Klasické ekofašistické čtení. Výhružky pomalu sešrotováním auta...
Proto jsem odpůrcem povinného Fapu. Kdo chce, a si ho má. Kdo nechce, a má auto bez něj. A si lidi klidně jezdí ve smradlavé Š105, dokud z jejich pohledu není lepší alternativa.

V historii se vždycky prosadily věci, které lidem přinášely skutečný užitek a pokrok. Ne to, co bylo zrovna prosazované zákonem a případně dotované.

To jenom v dnešní době jsme si zavedli poplatek z každé prodané tiskárny (pro Jandu a spol.), povinné S-karty, 2.důchodový pilíř, STK každý rok, povinné kurzy pro majitele "bojových" psů, povinné zimní pneumatiky (u nás od 1.11., ve Finsku od 1.12. - že by u nás byly t잚í zimy?), dotace na ekologickou solární energii, zakázali jsme si žárovky a nahradili je eko výbojkama plnýma rtuti... tohle všechno je tady pro blaho nás, ovčanů.

Pečují o nás úředníci podobní těm z MV, kteří teď rozhodli, že 50% chyb v jednom vzorku a 50% chyb v druhým vzorku je dohromady 100% chyb A vysvětlení - takto je to v zákoně, oni nejsou od toho, aby posuzovali matematickou správnost.

Proč nejezdíme parním povozem, nebydlíme v domech z nepálených cihel, nemáme doma elektronkové CRT televize, nejezdíme parním vlakem, nelétáme vzducholodí? Rozhodně to není proto, že by to zakázal Franz Josef. Lidi prostě sami našli lepší alternativu.

Nejhorší na tom všem je, že lidi, kteří se živí výrobou, recyklací a zaváděním vyhlášek ohledně Fapu, solárních panelů, dotací apod., to jsou uměle zaměstnaní lidi, kteří by jinak dělali užitečnou práci. Kteří už si ale odvykli normálně pracovat. Když je z úřadu vyhodíte, oni nejsou schopní se uživit. A takovýchhle úředníků jsme si vytvořili statisícovou armádu, kterou živíme z daní.

Teď to krásně shrnul v Květech ekonom Aleš Michl. Na otázku: Poroste dál nezaměstnanost? odpověděl: Ano. Na idioty, kteří sami sobě zvyšují daně, zdražují energie a výrobu, vždy čeká vyšší nezaměstnanost.

Takže po netechnické stránce já jsem PRO Fap-off - to aby bylo jasno, že příspěvek je ve správném vláknu

edit: Pokud teda ale Fap nejde regulerně (myšleno bez vlivu na motor, ne na úředníka) odstranit, tak bych dnes už dal 8000 za nový, a o nějakém fap-off nebo neoficiálním repasu za 5000 bych ani neuvažoval.

25.11.2012 10:29 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525203
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
V historii se vždycky prosadily věci, které lidem přinášely skutečný užitek a pokrok. Ne to, co bylo zrovna prosazované zákonem a případně dotované.



Tohle před 25ti lety mleli i o katalyzátorech, kurvítko, je to k ničemu.. teď je normální mít v autě i 3 katalyzátory... Vidíš někde komerčně vyráběné vozidlo BEZ katalyzátoru?? Tak dopadneme, až budeme cvakat protézama (v práci, páč v práci budeme i po 70ti), budou auta jen s FAP... Teda, pokud vůbec se buje jezdit na fosilní paliva Hehehehe


K hlášení regenerace:
U koncernu auto hlasí, že potřebuje regenerovat.. což sice prudí majitele, ale regenerace (pokud řidič není ouplná vokurka) proběhne. Lidi na to nadávaj, ale zase auto se staví do naprosto blbuvzdorné pozice.
Tohle mi u PSA vadí, sice nezatahuje řidiče do dění, ale zase šouralové po městě neumožní auto renegerovat..



A z vlastní zkušenosti, u nás jsou permanentně na nucený regenerace nafáky, co se šouraj po městě a nikdá neviděly přes 2000rpm. Kdo si koupí diesel s FAP na 10km do práce, je cvok. A na druhou stranu, když vidím C5 co mají přes 300tis a za sebou JEDNO čištění FAPu... čím to sakra je?

25.11.2012 11:01 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525229
tomikku
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 308
99 Poslat soukromou zprávu
nevím čím to je, možná stylem jízdy, převažující dálniční jízdou, kvalitou paliva, kondicí motoru. Těch faktorů je mnoho. Já mám v práci dva auta s filtrem pevných částic, jsou z opačných konců světa jedno je nová Fabia s 1.6 TDI a druhé je Mitsubishi L200 s 2,5 litrem. když jsme přebírali L200 tak nám dealer nepředstavoval auto ale filtr pevných částic. Byla to novinka a on jako oficiální prodejce nebyl schopen podat žádnou zkušenost, jen pořád dokola upozorňoval na to že to má "FAP" a že je k tomu autu taky tak přistupovat. Máme nalítaných cca 13 tis. km. takže je brzo dělat jakýkoliv závěr. Fabia to je jiné tam jsem o přítomnosti filtru dozvděl z příručky nikdo nic neřekl nikdo na nic neupozornil prostě mi na parkovišti dali klíče doklady ukázali mi sadu druhých gum a hotovo. Takže čekáme kdy se filtr ozve. Je pravda že obě auta čas od času protáhneme po dálnici a se trochu prohřejou. Ono to pomůže i katům a motoru obecně

25.11.2012 11:32 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525235
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No problém bude za čas v tom že auto bez FAP a s FAP je rozdíl normy s FAP o třídu vejš a v D tě třeba nepustí do velkých měst(třeba do centra) s euro 3 a až se budou u nás provádět emise tak že mᚠmít euro 4. tak ty hodnoty tam mᚠOK nemᚠneprošel jsi a né všeobecnou normou.A na regeneraci ti stačí třeba cesta z centra na jižní město(než se vymotᚠz centra se to ohřeje a těch 8.-10. Km dalších potom jedeš 60.-80.KM/h a to k regeneraci stačí)-najezdil jsem za 3.roky po Praze víc jak 100tkm a nikdy jsem nemusel nuceně regenerovat.No příjde doba jako s foliema - nikomu leta nevadili a dnes tě na STK buď vyhodí nebo si je musíš sundat(paradox je že i u stejného auta co má místo skla+folie plech tam to nevadí)ale tak zní zákon.A u FAPof se divím že ještě nenapadlo výrobce(zastoupení) stíhat za nedovolený zásah do konstrukce vozu a softu, ekology za úmyslné porušování normy - což by přineslo do jejich pokladničky spoustu peněz (za pokuty,uvedení do původního stavu atd..)Tenhle stát se naučil tahat z lidí peníze za každou cenu páč jich naše panstvo potřebuje čím dál víc a jakékoli vychytávky (a už jsou dobré nebo špatné a jsem jejich odpůrcem nebo přívržencem) okrádá především jejich kapsu.U FAP of mi vadí jen provedení - pokud by to bylo provedeno tak aby to nenarušilo funkčnost všeho ostatního(RHR provedení bez i s ,1.6 to samé) tak je to každého volba.

25.11.2012 15:13 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525318
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Darja: Historií nemyslím 25 let, zvl᚝ když je ekologická lobby čím dál silnější. Historie je 100, 200 let. Ber to tak: kdybys měla v konfigurátoru auta na výběr motor parní/spalovací, který by sis vybrala? A pod tím kdyby byla položka: bez katalyzátoru/3 katalyzátory. Kolik lidí by si zakliklo 3 katy?
...to, že dnes auto bez katu nekoupíš neznamená, že je to správný vývoj.

Jestli před 20 lety byl diesel schopen jezdit denně 5km trasy, stejně jako dálky s 5l spotřebou, a dnešní diesel ani jedno nedokáže, tak podle mě nejdeme správným směrem.

25.11.2012 16:41 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525342
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já teda nejsem žádný eko blázen,ale pokud to někdo vymyslí a dá to do seriové výroby auáku tak si myslím,že je spravné to tam mít i pokud se to musí vyměnit.
Vím,že je to vše jenom o penězích,ale jsme Češi kteří jsou po léta zkoušení režimem a umíme si poradit.
Stejně nebude na výběr a nic s tím neuděláme a půjdou po FAP-off. A bude to ještě dražší ho tam dát zpět než ho nechat vyčistit.
No není nic příjemného když jedeš v koloně a před tebou je Diesel který kouří a dusí vše v autě i mimo
Já jsem jednoznačně pro FAP-on

25.11.2012 17:17 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525346
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Darja: Historií nemyslím 25 let, zvl᚝ když je ekologická lobby čím dál silnější. Historie je 100, 200 let. Ber to tak: kdybys měla v konfigurátoru auta na výběr motor parní/spalovací, který by sis vybrala? A pod tím kdyby byla položka: bez katalyzátoru/3 katalyzátory. Kolik lidí by si zakliklo 3 katy?
...to, že dnes auto bez katu nekoupíš neznamená, že je to správný vývoj.

Jestli před 20 lety byl diesel schopen jezdit denně 5km trasy, stejně jako dálky s 5l spotřebou, a dnešní diesel ani jedno nedokáže, tak podle mě nejdeme správným směrem.

No, 5l spotřebu, ale výkon 40kw.... teď jezdíš se skoro dvojnásobným výkonem a taky za 5l... dnešní diesly jsou výkonější víc eko, ale citlivější na zacházení a na naftu a milion už to nenajede...

smiř se s tím, nebo se odstěhuj na ostrov, pořiď si parní stroj

Kdybych si kupovala nový auto, tak třeba 3 katy a 3 FAPy a je mi to u zadku, páč než to odejde, to auto mít dávno nebudu. Auto je projektovaný cca na 200-300tisíc, to že si kupujeme ojetiny, je holt nᚠproblém...

a když už jsme u toho hekání... ani ty benzíny nejsou to co bejvaly... je to plný kabílků, čidílek, když se něco posere, je težký najít co... bez diagnostiky si ani neprdnu... zlatý bx! Tam všechno bylo jednoduchý jak přímka a vopravit se to dalo za pomoci šikovnejch ruk a hlavy.

25.11.2012 17:35 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525362
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
jruze: No mezi turbem a Fapem byly obrovské teploty, stávalo se ke konci, že jsem dojel z práce cca 25 km, vystoupil z auta a smrděla spálenina, zřejmě se spouštěla regenerace, a totálně se to tam tavilo, taky se spouštěla každých 150 km a míň. Prostě u mě jiná cesta nebyla, když to v Holetíně rozdělaný, byl Fap zborcený, popraskaný a hlavně beznadějně ucpaný. Ono je hezký si koupit si auto v top vizuálním stavu po nějakým strýcovi,ale jeho styl to vše dojebal. Je pravda, že od chvíle, co je Fap pryč je mi líp Nemusím myslet na to, že se něco někde přicpává, můžu si čerpat třeba naftu za 200,- a ne plnou kvuli aditivům atd. Až zavedou povinný Fap, nechám ho zase v Holetíně zapojit.
Ještě všichni mluví, že když se vypojí, tak se ku..ví motor, ale co konkrétně, to už jsem se nedozvěděl

25.11.2012 19:02 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525385
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
DaveLbc: Tak já mám naštěstí Fap schovaný v garáži. Kdyby to začli kontrolovat na emisích, tak ho namontuju a těch 10km dojedu i bez regenerace. Že by mě odchytli na silnici to nehrozí, museli by jít po kouři, kterej se ale nekoná. A jen tak na blint mě na STK nepošlou - po silnicích jezdí daleko větší vraky
Vadí mi akorát ta nefunkční diagnostika a úbytek výkonu při "regeneraci". Teď jsem ale všechny konektory vyčistil a prostříknul sprejem a zatím 500km jsem nadšenej. Motor krásně táhne až do omezovače a spotřeba šla o půl litru dolů. Tak možná to byl jenom náhodně špatný kontakt na snímači na railu/váze-bez té diag právě člověk prd pozná...

Darja: Já nechci parní stroj Chci diesel s přímým vstřikem bez Fapu, a ještě pokud možno ne CR. Něco jako stará 1,9 81kW.
Právě, je problém, že tyhle moderní auta budou jako ojetiny neprodejný. Příští auto už koupím jedině nový, 200tisíc snad nahrká bez větších problémů a pak vrakoviště. Taková je holt moderní ekologická doba- použij a zahoď.

Majk-fox: Další věc je, že kolikrát to není jen o výměně Fapu. Může být v háji třeba kvůli nefunkční aditivaci... Pak zjistíš, že to odneslo i turbo, egr, a nakonec jseš v tom za 50 ani nevíš jak.

25.11.2012 19:27 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525392
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vidim to tak, ze vsetci obhajcovia fap off vidia vo vsetkom len problem .... lebo zo vsetkeho moze byt problem ...
mam pre vas odporucenie, kupte si fabiu 1.2htp bez akejkolvek vybavy, aby sa vam nemalo co pokazit ....

25.11.2012 20:01 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525406
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
tak to si nedal dobrý príklad. To tiež nieje spožahlivý motor. Egr, katalyzátor, cievky, snímac vacky a hlavne špičkový bezudrzbovy reazový rozvod...

25.11.2012 20:18 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525424
Majk-fox
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 164
99 Poslat soukromou zprávu
Jumep: Nic proti,ale tyhle zabedněný názory o tom že si Fap off majitelé mají koupit Fábie atd. jsou ohranou písničkou těch, kteří nedokážou pochopit to, že se může někdy stát , že si člověk koupí zajíce v pytli a veškeré úspory vloží do oprav důležitějších věcí, než je nějaký kurvítko, kvůli kterému ty problémy nastaly. Člověk nemá chu dát dalších 12 000,- a ani je nemá,za věc, která je v tu chvíli naprosto nepodstatná a radši opravy věci, který jsou nezbytný k chodu motoru. ANO koupil jsem si auto s FAPem a taky jsem si toho byl vědom a nevadilo mi to, to auto jsem si koupil protože se mi líbí a mám rád Citroeny. Nevím, proč bych si měl kupovat nějakou tuctovou 1.2 Htp šlupku. Někteří jste tady se vším hotovi a hned odsuzujete, ti ,kteří neměli takový štěstí, že jim FAP funguje ok, jako vám. Věřte, že by mi bylo 100 krát milejší, kdyby ta zatracená věc fungovala a neotravovala život jejím náchylným a drahým chodem.
Těm, který FAP funguje, tak gratuluju...

25.11.2012 20:21 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525430
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ty si dost specificky priklad a myslim ze sme to dost riesili vtedy ked si mal problem ...
ale aj ty robis s fapu k.....tko ... a strasiaka, ale fap odide z uplne ineho dovodu, dovodu poruchy ineho zariadenia a nie kvoli fapu odide nieco v motore .... ale howgh ... robte si co chcete, vase auta ...

25.11.2012 20:44 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525495
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
a ja bych dodal všem výše diskutujícím jednu radu, nepište už nic a přečtěte si to vše od prvního příspěvku, vše již bylo řečeno a plácáte tady vymlácenou slámu

25.11.2012 21:02 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2525532
vasa
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 78

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Když už se tu to FAPování tak pěkně rozjelo (a zase se to krotí) , já bych snad ještě dodal nějaké info co mám teď ze školy:
1) V současné době je bez FAPu téměř nemožné homologovat nové auto s dieselem, aspoň pro Evropu... A budoucnost podle našich profesorů rozhodně na žádné změny nevypadá, spíš naopak - budou filtry a katy odpředu až dozadu
2) Abych udělal radost příznivcům benzínu - nebezpečně blízko za dveřmi je doba, kdy se jakýsi derivát FAPu objeví i u moderních zážehových motorů - jelikož přímý vstřik, zvyšující se tlaky + přeplňování začínají tyhle moderní motůrky přibližovat dieselovým manýrům, a zhoršená homogenita směsi ve válci + vysoké teploty atd. vedou k nadprodukci sazí už i u benzínu...
Máme se na co těšit

27.11.2012 17:26 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526106
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Darja: Já nechci parní stroj Chci diesel s přímým vstřikem bez Fapu, a ještě pokud možno ne CR. Něco jako stará 1,9 81kW.
Právě, je problém, že tyhle moderní auta budou jako ojetiny neprodejný. Příští auto už koupím jedině nový, 200tisíc snad nahrká bez větších problémů a pak vrakoviště. Taková je holt moderní ekologická doba- použij a zahoď.


To je ono, trefil si to, doba je prostě jiná. Holt si musíme zvykat
Možná někdo bude si bude myslet něco o ovcích, ale nic jinýho nám nezbejvá. Viz ekovýpalný za přepis... snaha zlikvidovat neEKO auta, nacpat nám nový EKO auta, ale kde na to sakra maj lidi brát? Že to už nevydrží takový věci jako dřív?? Dy jen doma mám starej mixér od Ety, novej se po dvou rocích potento a tak mixuju v mixéru, co je stejně starej jako já Holt spotřební doba

27.11.2012 19:12 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2526153
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
nevydrží takový věci jako dřív?? Dy jen doma mám starej mixér od Ety, novej se po dvou rocích potento a tak mixuju v mixéru, co je stejně starej jako já Holt spotřební doba


A víš proč už ETA není - páč dělala něco co moc dlouho vydrželo a další neměla komu prodat a toho se snaží dnešní výrobci vyvarovat


|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator