| | |
24.11.2012 01:53 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524876
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ne e by to bylo nějaký super čtení, ale něco na tom bude.
.link.
Ne e by to bylo nějaký super čtení, ale něco na tom bude.
http://www.dpfe.cz/legislativa
|
|
24.11.2012 07:27 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524884
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Má někdo u zkuenost se SmartCleanem ?
Má někdo u zkuenost se SmartCleanem ?
|
|
24.11.2012 09:45 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524898
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
No koukal jsem na to a u mě vychází cena docela dobře-.link. kde mám doplnění aditiv.
Take si myslím,e Juruze nemusí mít strach o zákazníky. I kdy tam tuto metodu odsuzují,protoe to prý není 100%tní.
Tak nevím,ale je to zajímavé
No koukal jsem na to a u mě vychází cena docela dobře-http://www.dpfe.cz/smartclean,ale kde mám doplnění aditiv:nevim.
Take si myslím,e Juruze nemusí mít strach o zákazníky. I kdy tam tuto metodu odsuzují,protoe to prý není 100%tní.
Tak nevím,ale je to zajímavé:-o
|
|
24.11.2012 10:30 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524923
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Mikra napsal(a): Ne e by to bylo nějaký super čtení, ale něco na tom bude. .link.
Klasické ekofaistické čtení. Výhruky pomalu serotováním auta...
Proto jsem odpůrcem povinného Fapu. Kdo chce, a si ho má. Kdo nechce, a má auto bez něj. A si lidi klidně jezdí ve smradlavé 105, dokud z jejich pohledu není lepí alternativa.
V historii se vdycky prosadily věci, které lidem přináely skutečný uitek a pokrok. Ne to, co bylo zrovna prosazované zákonem a případně dotované.
To jenom v dnení době jsme si zavedli poplatek z kadé prodané tiskárny (pro Jandu a spol.), povinné S-karty, 2.důchodový pilíř, STK kadý rok, povinné kurzy pro majitele "bojových" psů, povinné zimní pneumatiky (u nás od 1.11., ve Finsku od 1.12. - e by u nás byly těí zimy?), dotace na ekologickou solární energii, zakázali jsme si árovky a nahradili je eko výbojkama plnýma rtuti... tohle vechno je tady pro blaho nás, ovčanů.
Pečují o nás úředníci podobní těm z MV, kteří teď rozhodli, e 50% chyb v jednom vzorku a 50% chyb v druhým vzorku je dohromady 100% chyb A vysvětlení - takto je to v zákoně, oni nejsou od toho, aby posuzovali matematickou správnost.
Proč nejezdíme parním povozem, nebydlíme v domech z nepálených cihel, nemáme doma elektronkové CRT televize, nejezdíme parním vlakem, nelétáme vzducholodí? Rozhodně to není proto, e by to zakázal Franz Josef. Lidi prostě sami nali lepí alternativu.
Nejhorí na tom vem je, e lidi, kteří se iví výrobou, recyklací a zaváděním vyhláek ohledně Fapu, solárních panelů, dotací apod., to jsou uměle zaměstnaní lidi, kteří by jinak dělali uitečnou práci. Kteří u si ale odvykli normálně pracovat. Kdy je z úřadu vyhodíte, oni nejsou schopní se uivit. A takovýchhle úředníků jsme si vytvořili statisícovou armádu, kterou ivíme z daní.
Teď to krásně shrnul v Květech ekonom Ale Michl. Na otázku: Poroste dál nezaměstnanost? odpověděl: Ano. Na idioty, kteří sami sobě zvyují daně, zdraují energie a výrobu, vdy čeká vyí nezaměstnanost.
Take po netechnické stránce já jsem PRO Fap-off - to aby bylo jasno, e příspěvek je ve správném vláknu
edit: Pokud teda ale Fap nejde regulerně (myleno bez vlivu na motor, ne na úředníka) odstranit, tak bych dnes u dal 8000 za nový, a o nějakém fap-off nebo neoficiálním repasu za 5000 bych ani neuvaoval.
Ne e by to bylo nějaký super čtení, ale něco na tom bude. http://www.dpfe.cz/legislativa
Klasické ekofaistické čtení. Výhruky pomalu serotováním auta...
Proto jsem odpůrcem povinného Fapu. Kdo chce, a si ho má. Kdo nechce, a má auto bez něj. A si lidi klidně jezdí ve smradlavé 105, dokud z jejich pohledu není lepí alternativa.
V historii se vdycky prosadily věci, které lidem přináely skutečný uitek a pokrok. Ne to, co bylo zrovna prosazované zákonem a případně dotované.
To jenom v dnení době jsme si zavedli poplatek z kadé prodané tiskárny (pro Jandu a spol.), povinné S-karty, 2.důchodový pilíř, STK kadý rok, povinné kurzy pro majitele "bojových" psů, povinné zimní pneumatiky (u nás od 1.11., ve Finsku od 1.12. - e by u nás byly těí zimy?), dotace na ekologickou solární energii, zakázali jsme si árovky a nahradili je eko výbojkama plnýma rtuti... tohle vechno je tady pro blaho nás, ovčanů.
Pečují o nás úředníci podobní těm z MV, kteří teď rozhodli, e 50% chyb v jednom vzorku a 50% chyb v druhým vzorku je dohromady 100% chyb:-) A vysvětlení - takto je to v zákoně, oni nejsou od toho, aby posuzovali matematickou správnost.
Proč nejezdíme parním povozem, nebydlíme v domech z nepálených cihel, nemáme doma elektronkové CRT televize, nejezdíme parním vlakem, nelétáme vzducholodí? Rozhodně to není proto, e by to zakázal Franz Josef. Lidi prostě sami nali lepí alternativu.
Nejhorí na tom vem je, e lidi, kteří se iví výrobou, recyklací a zaváděním vyhláek ohledně Fapu, solárních panelů, dotací apod., to jsou uměle zaměstnaní lidi, kteří by jinak dělali uitečnou práci. Kteří u si ale odvykli normálně pracovat. Kdy je z úřadu vyhodíte, oni nejsou schopní se uivit. A takovýchhle úředníků jsme si vytvořili statisícovou armádu, kterou ivíme z daní.
Teď to krásně shrnul v Květech ekonom Ale Michl. Na otázku: Poroste dál nezaměstnanost? odpověděl: Ano. Na idioty, kteří sami sobě zvyují daně, zdraují energie a výrobu, vdy čeká vyí nezaměstnanost.
Take po netechnické stránce já jsem PRO Fap-off - to aby bylo jasno, e příspěvek je ve správném vláknu:-d
edit: Pokud teda ale Fap nejde regulerně (myleno bez vlivu na motor, ne na úředníka) odstranit, tak bych dnes u dal 8000 za nový, a o nějakém fap-off nebo neoficiálním repasu za 5000 bych ani neuvaoval.
|
|
25.11.2012 10:29 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525203
|
|
Darja
|
|
|
c5vyskov napsal(a): V historii se vdycky prosadily věci, které lidem přináely skutečný uitek a pokrok. Ne to, co bylo zrovna prosazované zákonem a případně dotované.
Tohle před 25ti lety mleli i o katalyzátorech, kurvítko, je to k ničemu.. teď je normální mít v autě i 3 katalyzátory... Vidí někde komerčně vyráběné vozidlo BEZ katalyzátoru?? Tak dopadneme, a budeme cvakat protézama (v práci, páč v práci budeme i po 70ti), budou auta jen s FAP... Teda, pokud vůbec se buje jezdit na fosilní paliva Hehehehe
K hláení regenerace:
U koncernu auto hlasí, e potřebuje regenerovat.. co sice prudí majitele, ale regenerace (pokud řidič není ouplná vokurka) proběhne. Lidi na to nadávaj, ale zase auto se staví do naprosto blbuvzdorné pozice.
Tohle mi u PSA vadí, sice nezatahuje řidiče do dění, ale zase ouralové po městě neumoní auto renegerovat..
A z vlastní zkuenosti, u nás jsou permanentně na nucený regenerace nafáky, co se ouraj po městě a nikdá neviděly přes 2000rpm. Kdo si koupí diesel s FAP na 10km do práce, je cvok. A na druhou stranu, kdy vidím C5 co mají přes 300tis a za sebou JEDNO čitění FAPu... čím to sakra je?
Tohle před 25ti lety mleli i o katalyzátorech, kurvítko, je to k ničemu.. teď je normální mít v autě i 3 katalyzátory... Vidí někde komerčně vyráběné vozidlo BEZ katalyzátoru?? Tak dopadneme, a budeme cvakat protézama (v práci, páč v práci budeme i po 70ti), budou auta jen s FAP... Teda, pokud vůbec se buje jezdit na fosilní paliva :-) Hehehehe :D
K hláení regenerace:
U koncernu auto hlasí, e potřebuje regenerovat.. co sice prudí majitele, ale regenerace (pokud řidič není ouplná vokurka) proběhne. Lidi na to nadávaj, ale zase auto se staví do naprosto blbuvzdorné pozice.
Tohle mi u PSA vadí, sice nezatahuje řidiče do dění, ale zase ouralové po městě neumoní auto renegerovat..
A z vlastní zkuenosti, u nás jsou permanentně na nucený regenerace nafáky, co se ouraj po městě a nikdá neviděly přes 2000rpm. Kdo si koupí diesel s FAP na 10km do práce, je cvok. A na druhou stranu, kdy vidím C5 co mají přes 300tis a za sebou JEDNO čitění FAPu... čím to sakra je?
|
|
25.11.2012 11:01 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525229
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
nevím čím to je, moná stylem jízdy, převaující dálniční jízdou, kvalitou paliva, kondicí motoru. Těch faktorů je mnoho. Já mám v práci dva auta s filtrem pevných částic, jsou z opačných konců světa jedno je nová Fabia s 1.6 TDI a druhé je Mitsubishi L200 s 2,5 litrem. kdy jsme přebírali L200 tak nám dealer nepředstavoval auto ale filtr pevných částic. Byla to novinka a on jako oficiální prodejce nebyl schopen podat ádnou zkuenost, jen pořád dokola upozorňoval na to e to má "FAP" a e je k tomu autu taky tak přistupovat. Máme nalítaných cca 13 tis. km. take je brzo dělat jakýkoliv závěr. Fabia to je jiné tam jsem o přítomnosti filtru dozvděl z příručky nikdo nic neřekl nikdo na nic neupozornil prostě mi na parkoviti dali klíče doklady ukázali mi sadu druhých gum a hotovo. Take čekáme kdy se filtr ozve. Je pravda e obě auta čas od času protáhneme po dálnici a se trochu prohřejou. Ono to pomůe i katům a motoru obecně
nevím čím to je, moná stylem jízdy, převaující dálniční jízdou, kvalitou paliva, kondicí motoru. Těch faktorů je mnoho. Já mám v práci dva auta s filtrem pevných částic, jsou z opačných konců světa jedno je nová Fabia s 1.6 TDI a druhé je Mitsubishi L200 s 2,5 litrem. kdy jsme přebírali L200 tak nám dealer nepředstavoval auto ale filtr pevných částic. Byla to novinka a on jako oficiální prodejce nebyl schopen podat ádnou zkuenost, jen pořád dokola upozorňoval na to e to má "FAP" a e je k tomu autu taky tak přistupovat. Máme nalítaných cca 13 tis. km. take je brzo dělat jakýkoliv závěr. Fabia to je jiné tam jsem o přítomnosti filtru dozvděl z příručky nikdo nic neřekl nikdo na nic neupozornil prostě mi na parkoviti dali klíče doklady ukázali mi sadu druhých gum a hotovo. Take čekáme kdy se filtr ozve. Je pravda e obě auta čas od času protáhneme po dálnici a se trochu prohřejou. Ono to pomůe i katům a motoru obecně
|
|
25.11.2012 11:32 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525235
|
|
jruze
|
|
|
No problém bude za čas v tom e auto bez FAP a s FAP je rozdíl normy s FAP o třídu vej a v D tě třeba nepustí do velkých měst(třeba do centra) s euro 3 a a se budou u nás provádět emise tak e má mít euro 4. tak ty hodnoty tam má OK nemá neproel jsi a né veobecnou normou.A na regeneraci ti stačí třeba cesta z centra na jiní město(ne se vymotá z centra se to ohřeje a těch 8.-10. Km dalích potom jede 60.-80.KM/h a to k regeneraci stačí)-najezdil jsem za 3.roky po Praze víc jak 100tkm a nikdy jsem nemusel nuceně regenerovat.No příjde doba jako s foliema - nikomu leta nevadili a dnes tě na STK buď vyhodí nebo si je musí sundat(paradox je e i u stejného auta co má místo skla+folie plech tam to nevadí)ale tak zní zákon.A u FAPof se divím e jetě nenapadlo výrobce(zastoupení) stíhat za nedovolený zásah do konstrukce vozu a softu, ekology za úmyslné poruování normy - co by přineslo do jejich pokladničky spoustu peněz (za pokuty,uvedení do původního stavu atd..)Tenhle stát se naučil tahat z lidí peníze za kadou cenu páč jich nae panstvo potřebuje čím dál víc a jakékoli vychytávky (a u jsou dobré nebo patné a jsem jejich odpůrcem nebo přívrencem) okrádá předevím jejich kapsu.U FAP of mi vadí jen provedení - pokud by to bylo provedeno tak aby to nenaruilo funkčnost veho ostatního(RHR provedení bez i s ,1.6 to samé) tak je to kadého volba.
No problém bude za čas v tom e auto bez FAP a s FAP je rozdíl normy s FAP o třídu vej a v D tě třeba nepustí do velkých měst(třeba do centra) s euro 3 a a se budou u nás provádět emise tak e má mít euro 4. tak ty hodnoty tam má OK nemá neproel jsi a né veobecnou normou.A na regeneraci ti stačí třeba cesta z centra na jiní město(ne se vymotá z centra se to ohřeje a těch 8.-10. Km dalích potom jede 60.-80.KM/h a to k regeneraci stačí)-najezdil jsem za 3.roky po Praze víc jak 100tkm a nikdy jsem nemusel nuceně regenerovat.No příjde doba jako s foliema - nikomu leta nevadili a dnes tě na STK buď vyhodí nebo si je musí sundat(paradox je e i u stejného auta co má místo skla+folie plech tam to nevadí)ale tak zní zákon.A u FAPof se divím e jetě nenapadlo výrobce(zastoupení) stíhat za nedovolený zásah do konstrukce vozu a softu, ekology za úmyslné poruování normy - co by přineslo do jejich pokladničky spoustu peněz (za pokuty,uvedení do původního stavu atd..)Tenhle stát se naučil tahat z lidí peníze za kadou cenu páč jich nae panstvo potřebuje čím dál víc a jakékoli vychytávky (a u jsou dobré nebo patné a jsem jejich odpůrcem nebo přívrencem) okrádá předevím jejich kapsu.U FAP of mi vadí jen provedení - pokud by to bylo provedeno tak aby to nenaruilo funkčnost veho ostatního(RHR provedení bez i s ,1.6 to samé) tak je to kadého volba.
|
|
25.11.2012 15:13 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525318
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Darja: Historií nemyslím 25 let, zvlá kdy je ekologická lobby čím dál silnějí. Historie je 100, 200 let. Ber to tak: kdybys měla v konfigurátoru auta na výběr motor parní/spalovací, který by sis vybrala? A pod tím kdyby byla poloka: bez katalyzátoru/3 katalyzátory. Kolik lidí by si zakliklo 3 katy?
...to, e dnes auto bez katu nekoupí neznamená, e je to správný vývoj.
Jestli před 20 lety byl diesel schopen jezdit denně 5km trasy, stejně jako dálky s 5l spotřebou, a dnení diesel ani jedno nedokáe, tak podle mě nejdeme správným směrem.
Darja: Historií nemyslím 25 let, zvlá kdy je ekologická lobby čím dál silnějí. Historie je 100, 200 let. Ber to tak: kdybys měla v konfigurátoru auta na výběr motor parní/spalovací, který by sis vybrala? A pod tím kdyby byla poloka: bez katalyzátoru/3 katalyzátory. Kolik lidí by si zakliklo 3 katy?
...to, e dnes auto bez katu nekoupí neznamená, e je to správný vývoj.
Jestli před 20 lety byl diesel schopen jezdit denně 5km trasy, stejně jako dálky s 5l spotřebou, a dnení diesel ani jedno nedokáe, tak podle mě nejdeme správným směrem.
|
|
25.11.2012 16:41 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525342
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Já teda nejsem ádný eko blázen,ale pokud to někdo vymyslí a dá to do seriové výroby auáku tak si myslím,e je spravné to tam mít i pokud se to musí vyměnit.
Vím,e je to ve jenom o penězích,ale jsme Čei kteří jsou po léta zkouení reimem a umíme si poradit.
Stejně nebude na výběr a nic s tím neuděláme a půjdou po FAP-off. A bude to jetě draí ho tam dát zpět ne ho nechat vyčistit.
No není nic příjemného kdy jede v koloně a před tebou je Diesel který kouří a dusí ve v autě i mimo
Já jsem jednoznačně pro FAP-on
Já teda nejsem ádný eko blázen,ale pokud to někdo vymyslí a dá to do seriové výroby auáku tak si myslím,e je spravné to tam mít i pokud se to musí vyměnit.
Vím,e je to ve jenom o penězích,ale jsme Čei kteří jsou po léta zkouení reimem a umíme si poradit.
Stejně nebude na výběr a nic s tím neuděláme a půjdou po FAP-off. A bude to jetě draí ho tam dát zpět ne ho nechat vyčistit.
No není nic příjemného kdy jede v koloně a před tebou je Diesel který kouří a dusí ve v autě i mimo;-)
Já jsem jednoznačně pro FAP-on:palec
|
|
25.11.2012 17:17 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525346
|
|
Darja
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Darja: Historií nemyslím 25 let, zvlá kdy je ekologická lobby čím dál silnějí. Historie je 100, 200 let. Ber to tak: kdybys měla v konfigurátoru auta na výběr motor parní/spalovací, který by sis vybrala? A pod tím kdyby byla poloka: bez katalyzátoru/3 katalyzátory. Kolik lidí by si zakliklo 3 katy?
...to, e dnes auto bez katu nekoupí neznamená, e je to správný vývoj.
Jestli před 20 lety byl diesel schopen jezdit denně 5km trasy, stejně jako dálky s 5l spotřebou, a dnení diesel ani jedno nedokáe, tak podle mě nejdeme správným směrem.
No, 5l spotřebu, ale výkon 40kw.... teď jezdí se skoro dvojnásobným výkonem a taky za 5l... dnení diesly jsou výkonějí víc eko, ale citlivějí na zacházení a na naftu a milion u to nenajede...
smiř se s tím, nebo se odstěhuj na ostrov, pořiď si parní stroj
Kdybych si kupovala nový auto, tak třeba 3 katy a 3 FAPy a je mi to u zadku, páč ne to odejde, to auto mít dávno nebudu. Auto je projektovaný cca na 200-300tisíc, to e si kupujeme ojetiny, je holt ná problém...
a kdy u jsme u toho hekání... ani ty benzíny nejsou to co bejvaly... je to plný kabílků, čidílek, kdy se něco posere, je teký najít co... bez diagnostiky si ani neprdnu... zlatý bx! Tam vechno bylo jednoduchý jak přímka a vopravit se to dalo za pomoci ikovnejch ruk a hlavy.
No, 5l spotřebu, ale výkon 40kw.... teď jezdí se skoro dvojnásobným výkonem a taky za 5l... dnení diesly jsou výkonějí víc eko, ale citlivějí na zacházení a na naftu a milion u to nenajede...
smiř se s tím, nebo se odstěhuj na ostrov, pořiď si parní stroj :-)
Kdybych si kupovala nový auto, tak třeba 3 katy a 3 FAPy a je mi to u zadku, páč ne to odejde, to auto mít dávno nebudu. Auto je projektovaný cca na 200-300tisíc, to e si kupujeme ojetiny, je holt ná problém...
a kdy u jsme u toho hekání... ani ty benzíny nejsou to co bejvaly... je to plný kabílků, čidílek, kdy se něco posere, je teký najít co... bez diagnostiky si ani neprdnu... zlatý bx! Tam vechno bylo jednoduchý jak přímka a vopravit se to dalo za pomoci ikovnejch ruk a hlavy.
|
|
25.11.2012 17:35 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525362
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
jruze: No mezi turbem a Fapem byly obrovské teploty, stávalo se ke konci, e jsem dojel z práce cca 25 km, vystoupil z auta a smrděla spálenina, zřejmě se spoutěla regenerace, a totálně se to tam tavilo, taky se spoutěla kadých 150 km a míň. Prostě u mě jiná cesta nebyla, kdy to v Holetíně rozdělaný, byl Fap zborcený, popraskaný a hlavně beznadějně ucpaný. Ono je hezký si koupit si auto v top vizuálním stavu po nějakým strýcovi,ale jeho styl to ve dojebal. Je pravda, e od chvíle, co je Fap pryč je mi líp Nemusím myslet na to, e se něco někde přicpává, můu si čerpat třeba naftu za 200,- a ne plnou kvuli aditivům atd. A zavedou povinný Fap, nechám ho zase v Holetíně zapojit.
Jetě vichni mluví, e kdy se vypojí, tak se ku..ví motor, ale co konkrétně, to u jsem se nedozvěděl
jruze: No mezi turbem a Fapem byly obrovské teploty, stávalo se ke konci, e jsem dojel z práce cca 25 km, vystoupil z auta a smrděla spálenina, zřejmě se spoutěla regenerace, a totálně se to tam tavilo, taky se spoutěla kadých 150 km a míň. Prostě u mě jiná cesta nebyla, kdy to v Holetíně rozdělaný, byl Fap zborcený, popraskaný a hlavně beznadějně ucpaný. Ono je hezký si koupit si auto v top vizuálním stavu po nějakým strýcovi,ale jeho styl to ve dojebal. Je pravda, e od chvíle, co je Fap pryč je mi líp :-) Nemusím myslet na to, e se něco někde přicpává, můu si čerpat třeba naftu za 200,- a ne plnou kvuli aditivům atd. A zavedou povinný Fap, nechám ho zase v Holetíně zapojit.
Jetě vichni mluví, e kdy se vypojí, tak se ku..ví motor, ale co konkrétně, to u jsem se nedozvěděl :-(
|
|
25.11.2012 19:02 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525385
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
DaveLbc: Tak já mám natěstí Fap schovaný v garái. Kdyby to začli kontrolovat na emisích, tak ho namontuju a těch 10km dojedu i bez regenerace. e by mě odchytli na silnici to nehrozí, museli by jít po kouři, kterej se ale nekoná. A jen tak na blint mě na STK nepolou - po silnicích jezdí daleko větí vraky
Vadí mi akorát ta nefunkční diagnostika a úbytek výkonu při "regeneraci". Teď jsem ale vechny konektory vyčistil a prostříknul sprejem a zatím 500km jsem nadenej. Motor krásně táhne a do omezovače a spotřeba la o půl litru dolů. Tak moná to byl jenom náhodně patný kontakt na snímači na railu/váze-bez té diag právě člověk prd pozná...
Darja: Já nechci parní stroj Chci diesel s přímým vstřikem bez Fapu, a jetě pokud mono ne CR. Něco jako stará 1,9 81kW.
Právě, je problém, e tyhle moderní auta budou jako ojetiny neprodejný. Přítí auto u koupím jedině nový, 200tisíc snad nahrká bez větích problémů a pak vrakovitě. Taková je holt moderní ekologická doba- pouij a zahoď.
Majk-fox: Dalí věc je, e kolikrát to není jen o výměně Fapu. Můe být v háji třeba kvůli nefunkční aditivaci... Pak zjistí, e to odneslo i turbo, egr, a nakonec jse v tom za 50 ani neví jak.
DaveLbc: Tak já mám natěstí Fap schovaný v garái. Kdyby to začli kontrolovat na emisích, tak ho namontuju a těch 10km dojedu i bez regenerace. e by mě odchytli na silnici to nehrozí, museli by jít po kouři, kterej se ale nekoná. A jen tak na blint mě na STK nepolou - po silnicích jezdí daleko větí vraky:-d
Vadí mi akorát ta nefunkční diagnostika a úbytek výkonu při "regeneraci". Teď jsem ale vechny konektory vyčistil a prostříknul sprejem a zatím 500km jsem nadenej. Motor krásně táhne a do omezovače a spotřeba la o půl litru dolů. Tak moná to byl jenom náhodně patný kontakt na snímači na railu/váze-bez té diag právě člověk prd pozná...
Darja: Já nechci parní stroj:-) Chci diesel s přímým vstřikem bez Fapu, a jetě pokud mono ne CR. Něco jako stará 1,9 81kW.
Právě, je problém, e tyhle moderní auta budou jako ojetiny neprodejný. Přítí auto u koupím jedině nový, 200tisíc snad nahrká bez větích problémů a pak vrakovitě. Taková je holt moderní ekologická doba- pouij a zahoď.
Majk-fox: Dalí věc je, e kolikrát to není jen o výměně Fapu. Můe být v háji třeba kvůli nefunkční aditivaci... Pak zjistí, e to odneslo i turbo, egr, a nakonec jse v tom za 50 ani neví jak.
|
|
25.11.2012 19:27 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525392
|
|
jumep
|
|
|
vidim to tak, ze vsetci obhajcovia fap off vidia vo vsetkom len problem .... lebo zo vsetkeho moze byt problem ...
mam pre vas odporucenie, kupte si fabiu 1.2htp bez akejkolvek vybavy, aby sa vam nemalo co pokazit ....
vidim to tak, ze vsetci obhajcovia fap off vidia vo vsetkom len problem .... lebo zo vsetkeho moze byt problem ...
mam pre vas odporucenie, kupte si fabiu 1.2htp bez akejkolvek vybavy, aby sa vam nemalo co pokazit ....
|
|
25.11.2012 20:01 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525406
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
tak to si nedal dobrý príklad. To tie nieje spožahlivý motor. Egr, katalyzátor, cievky, snímac vacky a hlavne pičkový bezudrzbovy reazový rozvod...
tak to si nedal dobrý príklad. To tie nieje spožahlivý motor. Egr, katalyzátor, cievky, snímac vacky a hlavne pičkový bezudrzbovy reazový rozvod...
|
|
25.11.2012 20:18 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525424
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Jumep: Nic proti,ale tyhle zabedněný názory o tom e si Fap off majitelé mají koupit Fábie atd. jsou ohranou písničkou těch, kteří nedokáou pochopit to, e se můe někdy stát , e si člověk koupí zajíce v pytli a vekeré úspory vloí do oprav důleitějích věcí, ne je nějaký kurvítko, kvůli kterému ty problémy nastaly. Člověk nemá chu dát dalích 12 000,- a ani je nemá,za věc, která je v tu chvíli naprosto nepodstatná a radi opravy věci, který jsou nezbytný k chodu motoru. ANO koupil jsem si auto s FAPem a taky jsem si toho byl vědom a nevadilo mi to, to auto jsem si koupil protoe se mi líbí a mám rád Citroeny. Nevím, proč bych si měl kupovat nějakou tuctovou 1.2 Htp lupku. Někteří jste tady se vím hotovi a hned odsuzujete, ti ,kteří neměli takový těstí, e jim FAP funguje ok, jako vám. Věřte, e by mi bylo 100 krát milejí, kdyby ta zatracená věc fungovala a neotravovala ivot jejím náchylným a drahým chodem.
Těm, který FAP funguje, tak gratuluju...
Jumep: Nic proti,ale tyhle zabedněný názory o tom e si Fap off majitelé mají koupit Fábie atd. jsou ohranou písničkou těch, kteří nedokáou pochopit to, e se můe někdy stát , e si člověk koupí zajíce v pytli a vekeré úspory vloí do oprav důleitějích věcí, ne je nějaký kurvítko, kvůli kterému ty problémy nastaly. Člověk nemá chu dát dalích 12 000,- a ani je nemá,za věc, která je v tu chvíli naprosto nepodstatná a radi opravy věci, který jsou nezbytný k chodu motoru. ANO koupil jsem si auto s FAPem a taky jsem si toho byl vědom a nevadilo mi to, to auto jsem si koupil protoe se mi líbí a mám rád Citroeny. Nevím, proč bych si měl kupovat nějakou tuctovou 1.2 Htp lupku. Někteří jste tady se vím hotovi a hned odsuzujete, ti ,kteří neměli takový těstí, e jim FAP funguje ok, jako vám. Věřte, e by mi bylo 100 krát milejí, kdyby ta zatracená věc fungovala a neotravovala ivot jejím náchylným a drahým chodem.
Těm, který FAP funguje, tak gratuluju...
|
|
25.11.2012 20:21 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525430
|
|
jumep
|
|
|
ty si dost specificky priklad a myslim ze sme to dost riesili vtedy ked si mal problem ...
ale aj ty robis s fapu k.....tko ... a strasiaka, ale fap odide z uplne ineho dovodu, dovodu poruchy ineho zariadenia a nie kvoli fapu odide nieco v motore .... ale howgh ... robte si co chcete, vase auta ...
ty si dost specificky priklad a myslim ze sme to dost riesili vtedy ked si mal problem ...
ale aj ty robis s fapu k.....tko ... a strasiaka, ale fap odide z uplne ineho dovodu, dovodu poruchy ineho zariadenia a nie kvoli fapu odide nieco v motore .... ale howgh ... robte si co chcete, vase auta ...
|
|
25.11.2012 20:44 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525495
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
a ja bych dodal vem výe diskutujícím jednu radu, nepite u nic a přečtěte si to ve od prvního příspěvku, ve ji bylo řečeno a plácáte tady vymlácenou slámu
a ja bych dodal vem výe diskutujícím jednu radu, nepite u nic a přečtěte si to ve od prvního příspěvku, ve ji bylo řečeno a plácáte tady vymlácenou slámu :-))))
|
|
25.11.2012 21:02 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2525532
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Kdy u se tu to FAPování tak pěkně rozjelo (a zase se to krotí) , já bych snad jetě dodal nějaké info co mám teď ze koly:
1) V současné době je bez FAPu téměř nemoné homologovat nové auto s dieselem, aspoň pro Evropu... A budoucnost podle naich profesorů rozhodně na ádné změny nevypadá, spí naopak - budou filtry a katy odpředu a dozadu
2) Abych udělal radost příznivcům benzínu - nebezpečně blízko za dveřmi je doba, kdy se jakýsi derivát FAPu objeví i u moderních záehových motorů - jeliko přímý vstřik, zvyující se tlaky + přeplňování začínají tyhle moderní motůrky přibliovat dieselovým manýrům, a zhorená homogenita směsi ve válci + vysoké teploty atd. vedou k nadprodukci sazí u i u benzínu...
Máme se na co těit
Kdy u se tu to FAPování tak pěkně rozjelo (a zase se to krotí) :-d, já bych snad jetě dodal nějaké info co mám teď ze koly:
1) V současné době je bez FAPu téměř nemoné homologovat nové auto s dieselem, aspoň pro Evropu... A budoucnost podle naich profesorů rozhodně na ádné změny nevypadá, spí naopak - budou filtry a katy odpředu a dozadu :-p
2) Abych udělal radost příznivcům benzínu - nebezpečně blízko za dveřmi je doba, kdy se jakýsi derivát FAPu objeví i u moderních záehových motorů - jeliko přímý vstřik, zvyující se tlaky + přeplňování začínají tyhle moderní motůrky přibliovat dieselovým manýrům, a zhorená homogenita směsi ve válci + vysoké teploty atd. vedou k nadprodukci sazí u i u benzínu...
Máme se na co těit :-))))
|
|
27.11.2012 17:26 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2526106
|
|
Darja
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Darja: Já nechci parní stroj Chci diesel s přímým vstřikem bez Fapu, a jetě pokud mono ne CR. Něco jako stará 1,9 81kW.
Právě, je problém, e tyhle moderní auta budou jako ojetiny neprodejný. Přítí auto u koupím jedině nový, 200tisíc snad nahrká bez větích problémů a pak vrakovitě. Taková je holt moderní ekologická doba- pouij a zahoď.
To je ono, trefil si to, doba je prostě jiná. Holt si musíme zvykat
Moná někdo bude si bude myslet něco o ovcích, ale nic jinýho nám nezbejvá. Viz ekovýpalný za přepis... snaha zlikvidovat neEKO auta, nacpat nám nový EKO auta, ale kde na to sakra maj lidi brát? e to u nevydrí takový věci jako dřív?? Dy jen doma mám starej mixér od Ety, novej se po dvou rocích potento a tak mixuju v mixéru, co je stejně starej jako já Holt spotřební doba
To je ono, trefil si to, doba je prostě jiná. Holt si musíme zvykat :(
Moná někdo bude si bude myslet něco o ovcích, ale nic jinýho nám nezbejvá. Viz ekovýpalný za přepis... snaha zlikvidovat neEKO auta, nacpat nám nový EKO auta, ale kde na to sakra maj lidi brát? :)) e to u nevydrí takový věci jako dřív?? Dy jen doma mám starej mixér od Ety, novej se po dvou rocích potento a tak mixuju v mixéru, co je stejně starej jako já :D Holt spotřební doba :-)
|
|
| |
|
|