| | |
20.11.2012 17:12 -
Re: FAP OFF
|
2523786
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Naprosto súhlasím s Rooozenom. Ja tie môem napísa, e autá s FAP off, ktoré poznám osobne sú zatial po xy km a xy rokoch bez závad a konečne fungujú k spokojnosti majiteža. A prial by som Vám počúva tých známych na adresu vývojárov v automobilkách, ktorí sú podža Vás tu, len tí jediní a správni, čo vetko vedia najlepie....
Naprosto súhlasím s Rooozenom. Ja tie môem napísa, e autá s FAP off, ktoré poznám osobne sú zatial po xy km a xy rokoch bez závad a konečne fungujú k spokojnosti majiteža. A prial by som Vám počúva tých známych na adresu vývojárov v automobilkách, ktorí sú podža Vás tu, len tí jediní a správni, čo vetko vedia najlepie....
|
|
20.11.2012 18:20 -
Re: FAP OFF
|
2523803
|
|
tief
|
|
|
Ok, od dnes kazde auto co kvoli fap kurvitku je nediagnostikovatelne a nedefinovatelnom stave rozkladu poslem za Roozenom a zhradom at opravuju ..
Viac naozaj niet co dodat
Ok, od dnes kazde auto co kvoli fap kurvitku je nediagnostikovatelne a nedefinovatelnom stave rozkladu poslem za Roozenom a zhradom at opravuju ..
Viac naozaj niet co dodat :)
|
|
20.11.2012 21:01 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2523837
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
vzhledem k vývoji tohoto vlákna jsem byl místo mazání nucen jej přejmenovat, děkuji za pochopení
vzhledem k vývoji tohoto vlákna jsem byl místo mazání nucen jej přejmenovat, děkuji za pochopení ;-)
|
|
21.11.2012 10:50 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2523931
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
e vás to furt baví ten FAP řeit. Kdo ho tam má, tak a se o něj sakra stará a uije si ho. Kdo ho nemá, je astný člověk. Jako třeba já.
e vás to furt baví ten FAP řeit. :-d Kdo ho tam má, tak a se o něj sakra stará a uije si ho. Kdo ho nemá, je astný člověk. Jako třeba já. :palec
|
|
21.11.2012 13:55 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2523959
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mám tady trochu vysvětlení, třeba pro Roozenu, proč se místní odborníci brání FAP OFF. Čtěte pro pobavení, i kdy je to spí k pláči. Je to o tom, jak neznalí přistupujou k FAP, jak umí bastlit, jak si fandí a jak nevědí nic. Těch co to berou odborně je minimum, ale těch, kteří si to sprasí a jetě se chlubí a chválí, těch je naprostá a drtivá větina. Jsou to příspěvky ze sousedního fóra.
.link.
.link.
Mám tady trochu vysvětlení, třeba pro Roozenu, proč se místní odborníci brání FAP OFF. Čtěte pro pobavení, i kdy je to spí k pláči. Je to o tom, jak neznalí přistupujou k FAP, jak umí bastlit, jak si fandí a jak nevědí nic. Těch co to berou odborně je minimum, ale těch, kteří si to sprasí a jetě se chlubí a chválí, těch je naprostá a drtivá větina. Jsou to příspěvky ze sousedního fóra.
http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?f=68&t=1793
http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?f=38&t=1684
|
|
21.11.2012 16:32 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2523977
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Jak tady zaznělo ,tastný ten kdo ho má a funguje a ten kdo ho nemá a nefunguje lituji. Ale rozhodnutí je na kadém
Já FAP mám a zatím bez problémů. A problém nastane tak ho nechám vyčistit a doplnit. Budu jezdit dál s eko pocitem uspokojení
Jak tady zaznělo ,tastný ten kdo ho má a funguje a ten kdo ho nemá a nefunguje lituji. Ale rozhodnutí je na kadém;-)
Já FAP mám a zatím bez problémů. A problém nastane tak ho nechám vyčistit a doplnit. Budu jezdit dál s eko pocitem uspokojení:-))
|
|
21.11.2012 18:07 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2523986
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Mikra, neviem či si sa s tým odkazom nepomýlil lebo tam píu, e mali problém a rieili ho odstránením a sú SPOKOJNÍ.. Menej ere, lepie ide...
Mikra, neviem či si sa s tým odkazom nepomýlil :-d lebo tam píu, e mali problém a rieili ho odstránením a sú SPOKOJNÍ.. Menej ere, lepie ide...
|
|
21.11.2012 18:53 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2523991
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Přečti si obě vlákna celá. Z těch názorů se mi dělá patně. Nechce se mi to rozpitvávat a vytrhávat z kontextu. Kadej si můe udělat svůj obrázek.
Přečti si obě vlákna celá. Z těch názorů se mi dělá patně. Nechce se mi to rozpitvávat a vytrhávat z kontextu. Kadej si můe udělat svůj obrázek.
|
|
21.11.2012 21:41 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524069
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Mikro kliiiiid. Kdo chce, a si ho kuchne a FAP OFFuje. Kdo nechce a jezdí s FAPem. Já osobně ho v lásce nemám, a není to kvůli tomu, e mi zvyuje spotřebu a hrozí časem totální kaput a následné investice. Ale kvůli tomu e samotná výroba toho filtru se moc nekamarádí s přesvědčením ekobohyně Gáji. Kdybych ho v autě měl a fungoval. Dobrá není co řeit, ale a by po mě časem chtěl nejlépe nový filtr, tak s láskou bych původní kopl do Vltavy a provedl FAP OFF.
Mikro kliiiiid. ;-) Kdo chce, a si ho kuchne a FAP OFFuje. Kdo nechce a jezdí s FAPem. Já osobně ho v lásce nemám, a není to kvůli tomu, e mi zvyuje spotřebu a hrozí časem totální kaput a následné investice. Ale kvůli tomu e samotná výroba toho filtru se moc nekamarádí s přesvědčením ekobohyně Gáji. Kdybych ho v autě měl a fungoval. Dobrá není co řeit, ale a by po mě časem chtěl nejlépe nový filtr, tak s láskou bych původní kopl do Vltavy a provedl FAP OFF.
|
|
21.11.2012 22:00 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524086
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Na mě ty odkazy působí spí pozitivně, ale to je to prvotní nadení, s tím jsem do toho el taky. Jde o to, jestli jde FAP odstranit pořádně - a tím nemyslím oblbnutí dif.snímače nebo zakázání chybových hláek.
Já jsem taky myslel, e je vechno ok, diagnostika funguje... dokud jsem neodpojil vechny konektory na motoru a motor běel vesele dál, bez chyby. Co je docela zásadní problém, kdy si vezmete, e vám odejde třeba klapka v sání, motor jde do nouzáku, ale nikde o tom ani zmínka.
Schválně, kdo máte fap-off, zkuste odpojit třeba váhu vzduchu, jestli vyběhne antipollution.
Na mě ty odkazy působí spí pozitivně, ale to je to prvotní nadení, s tím jsem do toho el taky. Jde o to, jestli jde FAP odstranit pořádně - a tím nemyslím oblbnutí dif.snímače nebo zakázání chybových hláek.
Já jsem taky myslel, e je vechno ok, diagnostika funguje... dokud jsem neodpojil vechny konektory na motoru a motor běel vesele dál, bez chyby. Co je docela zásadní problém, kdy si vezmete, e vám odejde třeba klapka v sání, motor jde do nouzáku, ale nikde o tom ani zmínka.
Schválně, kdo máte fap-off, zkuste odpojit třeba váhu vzduchu, jestli vyběhne antipollution.
|
|
21.11.2012 22:48 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524136
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
vdy je třeba si uvědomit e ijeme v trním kapitalismu = komu se to nelíbí a si trhne... kuchejte, offujte a vůbec se v tom hrabte jak chcete, ovem počítejte s důsledky. Věřím e s příslunými znalostmi hodnot, modelů, studií, statistik a výpočtů které v citroenu uplatnili při vymýlení FAP to vypnout půjde dokonale. jene kdo je má? A a vás v Německu nebo jnde po cestě na dovolenou zastaví a změří vám emise v mobilní STK, tak co? p.s. u i nae policie pokukuje po obdobě pojízdné STK jako mají němečtí policisté.... já mít fap, vypláchnu ho wapkou, doleju eloys a neřeim jak ochcat za 10 minut něco co se vyvýjelo přes 10 let.
vdy je třeba si uvědomit e ijeme v trním kapitalismu = komu se to nelíbí a si trhne... kuchejte, offujte a vůbec se v tom hrabte jak chcete, ovem počítejte s důsledky. Věřím e s příslunými znalostmi hodnot, modelů, studií, statistik a výpočtů které v citroenu uplatnili při vymýlení FAP to vypnout půjde dokonale. jene kdo je má? A a vás v Německu nebo jnde po cestě na dovolenou zastaví a změří vám emise v mobilní STK, tak co? p.s. u i nae policie pokukuje po obdobě pojízdné STK jako mají němečtí policisté.... já mít fap, vypláchnu ho wapkou, doleju eloys a neřeim jak ochcat za 10 minut něco co se vyvýjelo přes 10 let.
|
|
21.11.2012 23:24 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524150
|
|
jruze
|
|
|
Já ale v podstatě nejsem proti vypnout zapnout(mám tři auta s FAP a jedno auto origo bez FAP) ale mi vadí e si někdo pořídí auto s FAP a potom přemýlí jak ho za co nejmení peníze rovnající se ceně za obnovení do funkčního stavu vykubnout. A potom tito lidé (protoe do zn.servisu nejedou-u jen z důvodu této úpravy ) jedou k někomu jinému - kdo by jim mohl pomoci s jakýmikoli problémy a u se týkají čehokoli (kolem diag) a pomozte - no a díky úpravám z diag lezou bludy(nebo nic) místo chyb - u nejedou ke ,,specialistům" díky kterým je auto problematicky diagnostikovatelné (ono se to dá vyčíst třeba z měřených hodnot ale..) a přidělají těm kteří hledají příčiny proč něco nechodí jak má kteří se napřed musí vypořádat s úpravami a potom se závadou. Přitom větina těchto aut se dělá v obou verzích jak s FAP tak bez - tak proč si nedají za ty prachy záleet aby se auto chovalo jako bezfapové(nepřehrají jednotku do stavu bez fap)- asi je to náročnějí nevím.Vekeré námitky od lidí kteří opravují po nich jsou podle mne směřovány tímto směrem.Za sebe mně je jedno jestli mám auto na diag s FAP a nebo bez.Jsem zastáncem e auto má mít to co tam dal výrobce a zaráí mne e si to někdo nechá udělat za stejné peníze jako obnovení toho co tam má a fungovalo by to dalích 100000Km a upřímně za jak dlouho to najedete? Něco jiného je kdy odejde zařízení obstarávající činnost FAP a následná oprava by stála třeba 5x tolik.
Já ale v podstatě nejsem proti vypnout zapnout(mám tři auta s FAP a jedno auto origo bez FAP) ale mi vadí e si někdo pořídí auto s FAP a potom přemýlí jak ho za co nejmení peníze rovnající se ceně za obnovení do funkčního stavu vykubnout. A potom tito lidé (protoe do zn.servisu nejedou-u jen z důvodu této úpravy ) jedou k někomu jinému - kdo by jim mohl pomoci s jakýmikoli problémy a u se týkají čehokoli (kolem diag) a pomozte - no a díky úpravám z diag lezou bludy(nebo nic) místo chyb - u nejedou ke ,,specialistům" díky kterým je auto problematicky diagnostikovatelné (ono se to dá vyčíst třeba z měřených hodnot ale..) a přidělají těm kteří hledají příčiny proč něco nechodí jak má kteří se napřed musí vypořádat s úpravami a potom se závadou. Přitom větina těchto aut se dělá v obou verzích jak s FAP tak bez - tak proč si nedají za ty prachy záleet aby se auto chovalo jako bezfapové(nepřehrají jednotku do stavu bez fap)- asi je to náročnějí nevím.Vekeré námitky od lidí kteří opravují po nich jsou podle mne směřovány tímto směrem.Za sebe mně je jedno jestli mám auto na diag s FAP a nebo bez.Jsem zastáncem e auto má mít to co tam dal výrobce a zaráí mne e si to někdo nechá udělat za stejné peníze jako obnovení toho co tam má a fungovalo by to dalích 100000Km a upřímně za jak dlouho to najedete? Něco jiného je kdy odejde zařízení obstarávající činnost FAP a následná oprava by stála třeba 5x tolik.
|
|
22.11.2012 10:56 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524182
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Mám Fap Off od konce července 2012, najeto cca 3000km a hláku antipolution fault mi to občas hodí, viz můj příspěvek .link. . Problémek o kterém píu v odkazu u sám od sebe pominul, ale tak to bývalo i před fap off. Bylo období, e hláka vyskakovala častěji a bylo i období, kdy byl klid, take po fap off v tomhle případě ádná změna. Na diag jsem od fap off nebyl, tak nevím, jestli to píe nějaký bludy.
Odstranění fapu jsem nechal udělat, protoe auto má najeto přes 310000km, začala vyskakovat hláka o nízké hladině aditiva, které bylo dolito před cca 5lety současně s výplachem fapu wapkou, tudí byl předpoklad, e toto budu muset podstoupit znovu (po rozebrání fapu ale bylo vidět, e by jetě nějakou dobu vydrel). No a jeliko ve firmě, která mi fap off provedla měla akci za 1500Kč (+ 300km cesta), tak jsem neváhal....... Jejich běná cena je 5000Kč, to bych za to nedal, to bych radi dolil aditiv a fapu dal opět sprchu.
Mám Fap Off od konce července 2012, najeto cca 3000km a hláku antipolution fault mi to občas hodí, viz můj příspěvek http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/166539-antipollution-system-faulty-dieselove-motory/26/#.UK3yrOSzKSo . Problémek o kterém píu v odkazu u sám od sebe pominul, ale tak to bývalo i před fap off. Bylo období, e hláka vyskakovala častěji a bylo i období, kdy byl klid, take po fap off v tomhle případě ádná změna. Na diag jsem od fap off nebyl, tak nevím, jestli to píe nějaký bludy.
Odstranění fapu jsem nechal udělat, protoe auto má najeto přes 310000km, začala vyskakovat hláka o nízké hladině aditiva, které bylo dolito před cca 5lety současně s výplachem fapu wapkou, tudí byl předpoklad, e toto budu muset podstoupit znovu (po rozebrání fapu ale bylo vidět, e by jetě nějakou dobu vydrel). No a jeliko ve firmě, která mi fap off provedla měla akci za 1500Kč (+ 300km cesta), tak jsem neváhal....... Jejich běná cena je 5000Kč, to bych za to nedal, to bych radi dolil aditiv a fapu dal opět sprchu. ;-)
|
|
23.11.2012 15:02 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524668
|
|
odol
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Na mě ty odkazy působí spí pozitivně, ale to je to prvotní nadení, s tím jsem do toho el taky. Jde o to, jestli jde FAP odstranit pořádně - a tím nemyslím oblbnutí dif.snímače nebo zakázání chybových hláek.
Já jsem taky myslel, e je vechno ok, diagnostika funguje... dokud jsem neodpojil vechny konektory na motoru a motor běel vesele dál, bez chyby. Co je docela zásadní problém, kdy si vezmete, e vám odejde třeba klapka v sání, motor jde do nouzáku, ale nikde o tom ani zmínka.
Schválně, kdo máte fap-off, zkuste odpojit třeba váhu vzduchu, jestli vyběhne antipollution.
Tak jsem nechal opět nahrát původní SW na FAPON. Chyby to sice neukazovalo ádný, ale regenerace probíhala pořád dokola (shara stále dochlazovala, motor netáhnul). Po znovu nahrání orig. SW diagnostika hned začala hlásit chybu vstřikování (nadměrný interval regenerace FAP). Holt budu jezdit jen s HW fapoff a etřit na nový. Předpokládám e problém bude asi jen s motorem 1,6 HDI. Má někdo i pozitivní zkuenosti?
Tak jsem nechal opět nahrát původní SW na FAPON. Chyby to sice neukazovalo ádný, ale regenerace probíhala pořád dokola (shara stále dochlazovala, motor netáhnul). Po znovu nahrání orig. SW diagnostika hned začala hlásit chybu vstřikování (nadměrný interval regenerace FAP). Holt budu jezdit jen s HW fapoff a etřit na nový. Předpokládám e problém bude asi jen s motorem 1,6 HDI. Má někdo i pozitivní zkuenosti?
|
|
23.11.2012 20:02 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524740
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Já jsem taky největí buřič Fap musel ven při opravě turba, kdy se zjistilo, e je zkroucená výfuková vrtulka od neskutečnejch tlaků mezi totálně plným a pokozeným Fapem a vrtulkou. Fap musel chtě nechtě pryč.. Přemýlel jsem, e ho tam nechám dát nový ale po mém loňském bankrotu vinou C5, jsem v tý době nechtěl lít dalí prachy do Fapu. Zkusil jsem to teda bez něj. Opravu/demontá mi udělali v Holetíně a po roce a 12000 km najetých mi konečně auto začalo dělat radost.
Já jsem taky největí buřič :-) Fap musel ven při opravě turba, kdy se zjistilo, e je zkroucená výfuková vrtulka od neskutečnejch tlaků mezi totálně plným a pokozeným Fapem a vrtulkou. Fap musel chtě nechtě pryč.. Přemýlel jsem, e ho tam nechám dát nový ale po mém loňském bankrotu vinou C5, jsem v tý době nechtěl lít dalí prachy do Fapu. Zkusil jsem to teda bez něj. Opravu/demontá mi udělali v Holetíně a po roce a 12000 km najetých mi konečně auto začalo dělat radost. :-)
|
|
23.11.2012 23:52 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524853
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Zapchaty vyfuk, FAP, by mohol to turbo prehriat, nie?
Zapchaty vyfuk, FAP, by mohol to turbo prehriat, nie?
|
|
24.11.2012 00:08 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2524862
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
No u som pár krát videl červené turbo pri zapchatom výfuku. Pekne svieti Ale je pravda, e svietilo benzínové turbo.
No u som pár krát videl červené turbo pri zapchatom výfuku. Pekne svieti :-) Ale je pravda, e svietilo benzínové turbo.
|
|
| |
|
|