Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 > >|
09.12.2015 13:43 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2895899
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Hellmut: přesně tak, nezmění se nic. Jenom bude potřeba mít další známé na správných místech. Stát je úplně neschopný a snaží se všechno shazovat na lidi. Než by úředníci na FÚ používali "mozkové myšlení" a šli po očividných dlouhodobých podvodech, tak se zavedou další nesmyslné papíry, hlášení pod pokutou atd. Kdo bude chtít, tak to stejně obejde. No a stejně tak emise. Než by stát zatlačil na výrobce, aby emisní systém auta musel vydržet 100tisíc mil nebo kolik, jak mají v usa, tak budou šikanovat lidi. Povolí/přikážou biopaliva, které tyhle systémy poškozují, ale proč ne, když lidi to zaplatí.
Krásně je to vidět teď na vw aféře. Už vyplouvá na povrch, jak budou svolávačky povinné, kdo na ni nepůjde, neprojde na stk... A že by šel někdo po vw/škodě? Ani náznakem. Někde byl článek, kde ministr Mládek říkal, a Češi s odškodněním nepočítají

Najk: Na STK do žádného service.citroen nahlížet nebudou. Museli by mít přístup do databází všech automobilek, což je nereálné.

Trochu mimo téma, k úpravám řídících jednotek - včera byl článek na novinkách, jak se dá pomocí kabelu vypnout start/stop systém. Jenom obtěžuje, vypnutí je záležitost pár minut, v podstatě to byl návod a doporučení. Ale to auto přece bylo k provozu schválené s tímto systémem, takže natvrdo ho vypnout je zákonně totéž, co např. fap off. Tohle by si měli uvědomit všichni odpůrci fap off, že dnes jde jenom o ten fap, ale za pár let budeme mít v autech takových k***** a nebudeme je smět vypnout - časem třeba i online sledování gps... no ale zatleskejme tomu, jak proti změnám sw bojujeme, pořádek musí být

09.12.2015 13:50 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2895900
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě doplním, že v usa by si moderní diesely kvůli poruchovosti nedovolil nikdo ani prodávat. Zkusil to vw tím, že obešel emise. Kdyby na to šel legálně, tak po x desítkách tisíc km by měli na krku žaloby kvůli zanášení filtrů, nuceným regeneracím, zničeným vstřikům...

09.12.2015 20:33 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2895928
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tento FAP 6x překračuje limit(žádná úprava,fizicky tam je)hulílo to jak darebné kamna.A když tam nebude tak obal vypadá úplně stejně a k úpravám jednotek - už vidím kde najednou vezmou tolik odborníků kteří vyčtou data z jednotky a porovnají s origo mapami(která má-může mít každá jednotka trochu jiné) nebo že by šlo auto na brzdu? (jen to vyčtení a porovnání bude trvat tak 1/2 hodiny) - nevím kolik která jednotka ale biturbo má tuším asi 8. map a je dost problém vědět která je na co. A i na to porovnávání musí mít spečl zařízení a znalost map v jednotkách. Jediné co má být že v jednotce nesmí být chyba - potom je nefunkční - myslím že jim ani výrobci nepůjdou na ruku už jen z toho důvodu že by mohli přijít na jejich nelegá úpravy na kouřivost a chyby v jednotce tě dostanou ale.....

Jinak jsem stále pro zachování FAP - to jestli ano nebo ne je jen otázka dvou cenovejch nabídek.

Přílohy:
04122015187.jpg ( 746559b ) -

22.12.2015 15:36 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2899802
milda67
Město: Brno - Humpolec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 125

99 Poslat soukromou zprávu
asi to bude opravdu přísnější nebo má PowerTec málo kšeftů

.link.

22.12.2015 15:48 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2899807
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
milda67 napsal(a):
asi to bude opravdu přísnější

.link.


clanek napsany sice hezky a poutave ale docela by me zajimalo kde budou u PSA vozidel,a nejen u nich, provadet readliness kdyz tohle je vysada koncernu VW,viz take screen VCDS diagnostiky

23.12.2015 12:37 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900013
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tiež zaujimavý článok, hlavne pre susedov z Česka.

.link.

23.12.2015 13:26 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900033
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Majo77 napsal(a):
Tiež zaujimavý článok, hlavne pre susedov z Česka.

.link.


Až na pár kravin píšou pravdu. No je paradox že napřed je odstraňovaly a teď je budou vracet FAP je to nejmenší,soft také , ale aditivační zařízení a jeho zpět uvedení do provozuschopného stavu to je záležitost u starších vozů převišující jejich hodnotu. (jen jsem zvědav jak to s jejch technikou chtějí změřit)

23.12.2015 13:49 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900044
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
První zmínku o úpravě legislativy jsem sem dával v listopadu 2012. - .link.
To bylo tenkrát komentářů a keců. A už je to tady.
Kdo se nudí, může si tu diskuzi projít znova. Je to v tomhle vlákně od 24.11.2012.

24.12.2015 19:42 - Re: FAP OFF 2900514
matej
Město: Hlohovec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Chcel by som SA opytat ako by ste hodnotili C5 , 2005, 100kw HDI bez fapu origo t.j. Euro 3 norma, je taketo auto cennejsie? Oproti Euro 4 s FAP. V zahranici na to nik ohlad neberie , je to jazdenka suca na Export ale ako to je v CZ alebo SK ? Stale rozmyslam nad zamenou za novsie ale kedze toto stale sluzi a za posledne try roky ziadna porucha , ziadne zavady , tak mi ho je luto.
Je TU niekdo s Euro 3 normou u 2.0 HDI?

24.12.2015 20:40 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900532
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
matej napsal(a):
Chcem by som SA opytat ako by ste hodnotili C5 , 2005, 100kw HDI bez fapu origo t.j. Euro 3 norma, je taketo auto cennejsie? Oproti Euro 4 s FAP. V zahranici na to nik ohladom neberie , je to jazdenka suca na Export ale ako to je v CZ alebo SK ? Stale rozmyslam nad zamenou za novsie ale kedze toto stale sluzi a za posledne try roky ziadna porucha , ziadne zavady , tak mi ho je luto.
Je TU niekdo s Euro 3 normou u 2.0 HDI?


Mám jí doma také tuším 6.let celkem najeto 230000Km bez problémů - teď jsem dělal komplet celou př.nápravu ale jinak bez oprav.Jestli je cennější? : odpadá problém aditiva,FAP , nižší spotřeba,jednodušší ovládání motoru - to by měly být výhody takže z tohoto důvodu by mohla být .

24.12.2015 21:02 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900545
matej
Město: Hlohovec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Jedine co mi vadi je hluk od vyfuku, je mozne ze ked nema FAP tak je hluk vyssi? Inak napravy tiez po oprave ,menil som komplet ramena, SA mi nechcelo lisovat . Bol som skusit 3.0 HDI a pevne som SA rozhodol ze tadial cesta nevedie. Bud ostanem alebo pojdem do C6 .

24.12.2015 21:31 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900556
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
matej napsal(a):
Jedine co mi vadi je hluk od vyfuku, je mozne ze ked nema FAP tak je hluk vyssi? Inak napravy tiez po oprave ,menil som komplet ramena, SA mi nechcelo lisovat . Bol som skusit 3.0 HDI a pevne som SA rozhodol ze tadial cesta nevedie. Bud ostanem alebo pojdem do C6 .


To že je na tomto clubu něco divného v poslední době vím,ale že se tu dost lidí zbláznilo jsem netušil - no všichni si nakupte tyto zázraky a hlavně ve 2.7HDI (Luki už zhronažďuje motory a díly ) docela se bavím.

24.12.2015 21:58 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900563
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Majo77 napsal(a):
Tiež zaujimavý článok, hlavne pre susedov z Česka.

.link.

Mě hlavně v tom článku zaráží jedna věc,o které jsem už párkrát četl a pořád jí nějak nerozumím. A to jsem dělal docela dlouho (už teda před pár lety) sám emise...
Tou věcí je dvojí započítání koeficientu kouřivosti. K udané opacitě se totiž připočítával koeficient 0,5 , který se údajně započítával dvakrát,tudíž mi mou mizernou středoškolskou matikou vychází 0,5 + 0,5 = 1,0...
Tak jak je možný,že spoooooousta aut,vč. třeba už starý 2,2 HDi má korigovaný součinitel absorbce 0,51. To by, podle obyčejných kupeckých počtů vycházelo,že bez toho dvojího započtení koeficientu by mělo kouřivost - 0,49. A to by v reálu znamenalo,že vůbec nekouří,naopak ještě požírá saze z ostatních aut
Na mysl se mi vkrádá úžasná věta ze seriálu Monte Karlo ( .link. ): Vy si myslíte,že jsem kretén...

24.12.2015 22:30 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900578
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Mě hlavně v tom článku zaráží jedna věc,o které jsem už párkrát četl a pořád jí nějak nerozumím. A to jsem dělal docela dlouho (už teda před pár lety) sám emise...
Tou věcí je dvojí započítání koeficientu kouřivosti. K udané opacitě se totiž připočítával koeficient 0,5 , který se údajně započítával dvakrát,tudíž mi mou mizernou středoškolskou matikou vychází 0,5 + 0,5 = 1,0...
Tak jak je možný,že spoooooousta aut,vč. třeba už starý 2,2 HDi má korigovaný součinitel absorbce 0,51. To by, podle obyčejných kupeckých počtů vycházelo,že bez toho dvojího započtení koeficientu by mělo kouřivost - 0,49. A to by v reálu znamenalo,že vůbec nekouří,naopak ještě požírá saze z ostatních aut
Na mysl se mi vkrádá úžasná věta ze seriálu Monte Karlo ( .link. ): Vy si myslíte,že jsem kretén...


Na kolik ti jde vytočit motor na místě? A jakou kouřivost bude mít když jde jen do 3000ot ? ( a můžou si ..... je to origo)- tak to mám já

24.12.2015 22:58 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900592
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Na kolik ti jde vytočit motor na místě? A jakou kouřivost bude mít když jde jen do 3000ot ? ( a můžou si ..... je to origo)- tak to mám já

Ano,přesně tak, to je další věc... Starý motory s rozdělovacím čerpadlem šly roztočit klidně až do nebe,ale CR do přeběhovek nedostaneš ani smykem... Ty motory nejsou blbý

25.12.2015 12:17 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900630
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Ano,přesně tak, to je další věc... Starý motory s rozdělovacím čerpadlem šly roztočit klidně až do nebe,ale CR do přeběhovek nedostaneš ani smykem... Ty motory nejsou blbý

No neviem, ale 103kW HDi mi moc starý nepripadá a na emisiách som mal klasiku prebehové otáčky 5050 ot/min a dymivos 0,06

25.12.2015 15:46 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900655
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pěkný vánoční darek
Tak teď nevim jestli mám dodávce ještě dopřát nějakou údržbu. Měnit zadní ložiska? A nebo se na vše vykašlat, lít jen naftu a až zdechne dát na vrakáč.
Představa že mi za dva roky nedají technickou a ještě k tomu dostanu flastr 50k není moc dobrá.
To asi každá koruna do servisu je házení peněz do kanálu

25.12.2015 16:55 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900670
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
Pěkný vánoční darek
Tak teď nevim jestli mám dodávce ještě dopřát nějakou údržbu. Měnit zadní ložiska? A nebo se na vše vykašlat, lít jen naftu a až zdechne dát na vrakáč.
Představa že mi za dva roky nedají technickou a ještě k tomu dostanu flastr 50k není moc dobrá.
To asi každá koruna do servisu je házení peněz do kanálu


Ono to nebude asi tak horké no necháme se překvapit - to by asi nerozdejchalo víc jak 50% aut a myslím že to zakouří až když tomu pořádně naložíš nebo i při volné jízdě?

25.12.2015 17:26 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900684
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
No neviem, ale 103kW HDi mi moc starý nepripadá a na emisiách som mal klasiku prebehové otáčky 5050 ot/min a dymivos 0,06

A byl jsi při tom měření?
Zkus ten motor na místě roztočit výš,než na 4000...
Já tu mám 100kw v manuálu a 4000 max a moje biturbo 3500... Šel jsem to schválně zkusit,motory teplý
Nevím teď,jak je to u 103kw,ale třeba u VW PD to šlo obejít otevřenou kapotou motoru,nebo dveřma a dvakrát za sebou plným plynem(uknout,pustit,uknout,pustit). Teď mi tak došlo,že tím se asi aktivoval i ten slavnej mód měření emisí pro Dieselgate

25.12.2015 17:35 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2900685
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Ono to nebude asi tak horké no necháme se překvapit - to by asi nerozdejchalo víc jak 50% aut a myslím že to zakouří až když tomu pořádně naložíš nebo i při volné jízdě?

Ještě jsem to kouřit neviděl...
Ale jde o to co uvidí ty na STK až se na to podívají
A to se dozvim až tam. No ještě jsou do konce necelé dva roky,tak asi tady někdo bude informovat až to absolvuje...

|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator