| | |
09.12.2015 13:43 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2895899
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Hellmut: přesně tak, nezmění se nic. Jenom bude potřeba mít dalí známé na správných místech. Stát je úplně neschopný a snaí se vechno shazovat na lidi. Ne by úředníci na FÚ pouívali "mozkové mylení" a li po očividných dlouhodobých podvodech, tak se zavedou dalí nesmyslné papíry, hláení pod pokutou atd. Kdo bude chtít, tak to stejně obejde. No a stejně tak emise. Ne by stát zatlačil na výrobce, aby emisní systém auta musel vydret 100tisíc mil nebo kolik, jak mají v usa, tak budou ikanovat lidi. Povolí/přikáou biopaliva, které tyhle systémy pokozují, ale proč ne, kdy lidi to zaplatí.
Krásně je to vidět teď na vw aféře. U vyplouvá na povrch, jak budou svolávačky povinné, kdo na ni nepůjde, neprojde na stk... A e by el někdo po vw/kodě? Ani náznakem. Někde byl článek, kde ministr Mládek říkal, a Čei s odkodněním nepočítají
Najk: Na STK do ádného service.citroen nahlíet nebudou. Museli by mít přístup do databází vech automobilek, co je nereálné.
Trochu mimo téma, k úpravám řídících jednotek - včera byl článek na novinkách, jak se dá pomocí kabelu vypnout start/stop systém. Jenom obtěuje, vypnutí je záleitost pár minut, v podstatě to byl návod a doporučení. Ale to auto přece bylo k provozu schválené s tímto systémem, take natvrdo ho vypnout je zákonně toté, co např. fap off. Tohle by si měli uvědomit vichni odpůrci fap off, e dnes jde jenom o ten fap, ale za pár let budeme mít v autech takových k***** a nebudeme je smět vypnout - časem třeba i online sledování gps... no ale zatleskejme tomu, jak proti změnám sw bojujeme, pořádek musí být
Hellmut: přesně tak, nezmění se nic. Jenom bude potřeba mít dalí známé na správných místech. Stát je úplně neschopný a snaí se vechno shazovat na lidi. Ne by úředníci na FÚ pouívali "mozkové mylení" a li po očividných dlouhodobých podvodech, tak se zavedou dalí nesmyslné papíry, hláení pod pokutou atd. Kdo bude chtít, tak to stejně obejde. No a stejně tak emise. Ne by stát zatlačil na výrobce, aby emisní systém auta musel vydret 100tisíc mil nebo kolik, jak mají v usa, tak budou ikanovat lidi. Povolí/přikáou biopaliva, které tyhle systémy pokozují, ale proč ne, kdy lidi to zaplatí.
Krásně je to vidět teď na vw aféře. U vyplouvá na povrch, jak budou svolávačky povinné, kdo na ni nepůjde, neprojde na stk... A e by el někdo po vw/kodě? Ani náznakem. Někde byl článek, kde ministr Mládek říkal, a Čei s odkodněním nepočítají:)
Najk: Na STK do ádného service.citroen nahlíet nebudou. Museli by mít přístup do databází vech automobilek, co je nereálné.
Trochu mimo téma, k úpravám řídících jednotek - včera byl článek na novinkách, jak se dá pomocí kabelu vypnout start/stop systém. Jenom obtěuje, vypnutí je záleitost pár minut, v podstatě to byl návod a doporučení. Ale to auto přece bylo k provozu schválené s tímto systémem, take natvrdo ho vypnout je zákonně toté, co např. fap off. Tohle by si měli uvědomit vichni odpůrci fap off, e dnes jde jenom o ten fap, ale za pár let budeme mít v autech takových k***** a nebudeme je smět vypnout - časem třeba i online sledování gps... no ale zatleskejme tomu, jak proti změnám sw bojujeme, pořádek musí být
|
|
09.12.2015 13:50 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2895900
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jetě doplním, e v usa by si moderní diesely kvůli poruchovosti nedovolil nikdo ani prodávat. Zkusil to vw tím, e obeel emise. Kdyby na to el legálně, tak po x desítkách tisíc km by měli na krku aloby kvůli zanáení filtrů, nuceným regeneracím, zničeným vstřikům...
Jetě doplním, e v usa by si moderní diesely kvůli poruchovosti nedovolil nikdo ani prodávat. Zkusil to vw tím, e obeel emise. Kdyby na to el legálně, tak po x desítkách tisíc km by měli na krku aloby kvůli zanáení filtrů, nuceným regeneracím, zničeným vstřikům...
|
|
09.12.2015 20:33 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2895928
|
|
jruze
|
|
|
Tento FAP 6x překračuje limit(ádná úprava,fizicky tam je)hulílo to jak darebné kamna.A kdy tam nebude tak obal vypadá úplně stejně a k úpravám jednotek - u vidím kde najednou vezmou tolik odborníků kteří vyčtou data z jednotky a porovnají s origo mapami(která má-můe mít kadá jednotka trochu jiné) nebo e by lo auto na brzdu? (jen to vyčtení a porovnání bude trvat tak 1/2 hodiny) - nevím kolik která jednotka ale biturbo má tuím asi 8. map a je dost problém vědět která je na co. A i na to porovnávání musí mít spečl zařízení a znalost map v jednotkách. Jediné co má být e v jednotce nesmí být chyba - potom je nefunkční - myslím e jim ani výrobci nepůjdou na ruku u jen z toho důvodu e by mohli přijít na jejich nelegá úpravy na kouřivost a chyby v jednotce tě dostanou ale.....
Jinak jsem stále pro zachování FAP - to jestli ano nebo ne je jen otázka dvou cenovejch nabídek.
Tento FAP 6x překračuje limit(ádná úprava,fizicky tam je)hulílo to jak darebné kamna.A kdy tam nebude tak obal vypadá úplně stejně;-) a k úpravám jednotek - u vidím kde najednou vezmou tolik odborníků kteří vyčtou data z jednotky a porovnají s origo mapami(která má-můe mít kadá jednotka trochu jiné) nebo e by lo auto na brzdu? (jen to vyčtení a porovnání bude trvat tak 1/2 hodiny) - nevím kolik která jednotka ale biturbo má tuím asi 8. map a je dost problém vědět která je na co. A i na to porovnávání musí mít spečl zařízení a znalost map v jednotkách. Jediné co má být e v jednotce nesmí být chyba - potom je nefunkční - myslím e jim ani výrobci nepůjdou na ruku u jen z toho důvodu e by mohli přijít na jejich nelegá úpravy;-) na kouřivost a chyby v jednotce tě dostanou ale.....:nevim
Jinak jsem stále pro zachování FAP - to jestli ano nebo ne je jen otázka dvou cenovejch nabídek.
Přílohy: 04122015187.jpg ( 746559b ) - |
|
22.12.2015 15:36 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2899802
|
|
milda67
|
|
|
asi to bude opravdu přísnějí nebo má PowerTec málo keftů
.link.
asi to bude opravdu přísnějí nebo má PowerTec málo keftů :-D
http://www.chiptuning.cz/clanek/seznam-clanku/chiptuning/emise-2016-aneb-co-vas-ceka
|
|
22.12.2015 15:48 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2899807
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
milda67 napsal(a): asi to bude opravdu přísnějí
.link.
clanek napsany sice hezky a poutave ale docela by me zajimalo kde budou u PSA vozidel,a nejen u nich, provadet readliness kdyz tohle je vysada koncernu VW,viz take screen VCDS diagnostiky
clanek napsany sice hezky a poutave ale docela by me zajimalo kde budou u PSA vozidel,a nejen u nich, provadet readliness kdyz tohle je vysada koncernu VW,viz take screen VCDS diagnostiky :)
|
|
23.12.2015 12:37 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2900013
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Tie zaujimavý článok, hlavne pre susedov z Česka.
.link.
Tie zaujimavý článok, hlavne pre susedov z Česka.
http://www.auto.cz/mate-vuz-bez-filtru-pevnych-castic-mate-6-mesicu-si-ho-sehnat-91330/?utm_source=Facebook&utm_medium=Prispevek&utm_campaign=FBkampanAuto
|
|
23.12.2015 13:49 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2900044
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
První zmínku o úpravě legislativy jsem sem dával v listopadu 2012. - .link.
To bylo tenkrát komentářů a keců. A u je to tady.
Kdo se nudí, můe si tu diskuzi projít znova. Je to v tomhle vlákně od 24.11.2012.
První zmínku o úpravě legislativy jsem sem dával v listopadu 2012. - http://www.dpfe.cz/legislativa
To bylo tenkrát komentářů a keců. A u je to tady.
Kdo se nudí, můe si tu diskuzi projít znova. Je to v tomhle vlákně od 24.11.2012. ;-)
|
|
24.12.2015 19:42 -
Re: FAP OFF
|
2900514
|
|
matej
|
Město: Hlohovec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Chcel by som SA opytat ako by ste hodnotili C5 , 2005, 100kw HDI bez fapu origo t.j. Euro 3 norma, je taketo auto cennejsie? Oproti Euro 4 s FAP. V zahranici na to nik ohlad neberie , je to jazdenka suca na Export ale ako to je v CZ alebo SK ? Stale rozmyslam nad zamenou za novsie ale kedze toto stale sluzi a za posledne try roky ziadna porucha , ziadne zavady , tak mi ho je luto.
Je TU niekdo s Euro 3 normou u 2.0 HDI?
Chcel by som SA opytat ako by ste hodnotili C5 , 2005, 100kw HDI bez fapu origo t.j. Euro 3 norma, je taketo auto cennejsie? Oproti Euro 4 s FAP. V zahranici na to nik ohlad neberie , je to jazdenka suca na Export ale ako to je v CZ alebo SK ? Stale rozmyslam nad zamenou za novsie ale kedze toto stale sluzi a za posledne try roky ziadna porucha , ziadne zavady , tak mi ho je luto.
Je TU niekdo s Euro 3 normou u 2.0 HDI?
|
|
24.12.2015 20:40 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2900532
|
|
jruze
|
|
|
matej napsal(a): Chcem by som SA opytat ako by ste hodnotili C5 , 2005, 100kw HDI bez fapu origo t.j. Euro 3 norma, je taketo auto cennejsie? Oproti Euro 4 s FAP. V zahranici na to nik ohladom neberie , je to jazdenka suca na Export ale ako to je v CZ alebo SK ? Stale rozmyslam nad zamenou za novsie ale kedze toto stale sluzi a za posledne try roky ziadna porucha , ziadne zavady , tak mi ho je luto.
Je TU niekdo s Euro 3 normou u 2.0 HDI?
Mám jí doma také tuím 6.let celkem najeto 230000Km bez problémů - teď jsem dělal komplet celou př.nápravu ale jinak bez oprav.Jestli je cennějí? : odpadá problém aditiva,FAP , nií spotřeba,jednoduí ovládání motoru - to by měly být výhody take z tohoto důvodu by mohla být .
Mám jí doma také tuím 6.let celkem najeto 230000Km bez problémů - teď jsem dělal komplet celou př.nápravu ale jinak bez oprav.Jestli je cennějí? : odpadá problém aditiva,FAP , nií spotřeba,jednoduí ovládání motoru - to by měly být výhody take z tohoto důvodu by mohla být .;-)
|
|
24.12.2015 21:02 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2900545
|
|
matej
|
Město: Hlohovec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Jedine co mi vadi je hluk od vyfuku, je mozne ze ked nema FAP tak je hluk vyssi? Inak napravy tiez po oprave ,menil som komplet ramena, SA mi nechcelo lisovat . Bol som skusit 3.0 HDI a pevne som SA rozhodol ze tadial cesta nevedie. Bud ostanem alebo pojdem do C6 .
Jedine co mi vadi je hluk od vyfuku, je mozne ze ked nema FAP tak je hluk vyssi? Inak napravy tiez po oprave ,menil som komplet ramena, SA mi nechcelo lisovat . Bol som skusit 3.0 HDI a pevne som SA rozhodol ze tadial cesta nevedie. Bud ostanem alebo pojdem do C6 .
|
|
24.12.2015 21:58 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2900563
|
|
Hanz 397
|
|
|
Majo77 napsal(a): Tie zaujimavý článok, hlavne pre susedov z Česka.
.link.
Mě hlavně v tom článku zaráí jedna věc,o které jsem u párkrát četl a pořád jí nějak nerozumím. A to jsem dělal docela dlouho (u teda před pár lety) sám emise...
Tou věcí je dvojí započítání koeficientu kouřivosti. K udané opacitě se toti připočítával koeficient 0,5 , který se údajně započítával dvakrát,tudí mi mou mizernou středokolskou matikou vychází 0,5 + 0,5 = 1,0...
Tak jak je moný,e spoooooousta aut,vč. třeba u starý 2,2 HDi má korigovaný součinitel absorbce 0,51. To by, podle obyčejných kupeckých počtů vycházelo,e bez toho dvojího započtení koeficientu by mělo kouřivost - 0,49. A to by v reálu znamenalo,e vůbec nekouří,naopak jetě poírá saze z ostatních aut
Na mysl se mi vkrádá úasná věta ze seriálu Monte Karlo ( .link. ): Vy si myslíte,e jsem kretén...
Mě hlavně v tom článku zaráí jedna věc,o které jsem u párkrát četl a pořád jí nějak nerozumím. A to jsem dělal docela dlouho (u teda před pár lety) sám emise...
Tou věcí je dvojí započítání koeficientu kouřivosti. K udané opacitě se toti připočítával koeficient 0,5 , který se údajně započítával dvakrát,tudí mi mou mizernou středokolskou matikou vychází 0,5 + 0,5 = 1,0...
Tak jak je moný,e spoooooousta aut,vč. třeba u starý 2,2 HDi má korigovaný součinitel absorbce 0,51. To by, podle obyčejných kupeckých počtů vycházelo,e bez toho dvojího započtení koeficientu by mělo kouřivost - 0,49. A to by v reálu znamenalo,e vůbec nekouří,naopak jetě poírá saze z ostatních aut :-o
Na mysl se mi vkrádá úasná věta ze seriálu Monte Karlo ( https://www.stream.cz/porady/autobazar ): Vy si myslíte,e jsem kretén...:-p
|
|
24.12.2015 22:30 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2900578
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Mě hlavně v tom článku zaráí jedna věc,o které jsem u párkrát četl a pořád jí nějak nerozumím. A to jsem dělal docela dlouho (u teda před pár lety) sám emise...
Tou věcí je dvojí započítání koeficientu kouřivosti. K udané opacitě se toti připočítával koeficient 0,5 , který se údajně započítával dvakrát,tudí mi mou mizernou středokolskou matikou vychází 0,5 + 0,5 = 1,0...
Tak jak je moný,e spoooooousta aut,vč. třeba u starý 2,2 HDi má korigovaný součinitel absorbce 0,51. To by, podle obyčejných kupeckých počtů vycházelo,e bez toho dvojího započtení koeficientu by mělo kouřivost - 0,49. A to by v reálu znamenalo,e vůbec nekouří,naopak jetě poírá saze z ostatních aut
Na mysl se mi vkrádá úasná věta ze seriálu Monte Karlo ( .link. ): Vy si myslíte,e jsem kretén...
Na kolik ti jde vytočit motor na místě? A jakou kouřivost bude mít kdy jde jen do 3000ot ? ( a můou si ..... je to origo)- tak to mám já
Na kolik ti jde vytočit motor na místě? A jakou kouřivost bude mít kdy jde jen do 3000ot ? ( a můou si ..... je to origo:-d)- tak to mám já;-)
|
|
25.12.2015 15:46 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2900655
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Pěkný vánoční darek
Tak teď nevim jestli mám dodávce jetě dopřát nějakou údrbu. Měnit zadní loiska? A nebo se na ve vykalat, lít jen naftu a a zdechne dát na vrakáč.
Představa e mi za dva roky nedají technickou a jetě k tomu dostanu flastr 50k není moc dobrá.
To asi kadá koruna do servisu je házení peněz do kanálu
Pěkný vánoční darek :nevim
Tak teď nevim jestli mám dodávce jetě dopřát nějakou údrbu. Měnit zadní loiska? A nebo se na ve vykalat, lít jen naftu a a zdechne dát na vrakáč.
Představa e mi za dva roky nedají technickou a jetě k tomu dostanu flastr 50k není moc dobrá. :-((((
To asi kadá koruna do servisu je házení peněz do kanálu :-(
|
|
25.12.2015 17:26 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2900684
|
|
Hanz 397
|
|
|
sgt napsal(a): No neviem, ale 103kW HDi mi moc starý nepripadá a na emisiách som mal klasiku prebehové otáčky 5050 ot/min a dymivos 0,06
A byl jsi při tom měření?
Zkus ten motor na místě roztočit vý,ne na 4000...
Já tu mám 100kw v manuálu a 4000 max a moje biturbo 3500... el jsem to schválně zkusit,motory teplý
Nevím teď,jak je to u 103kw,ale třeba u VW PD to lo obejít otevřenou kapotou motoru,nebo dveřma a dvakrát za sebou plným plynem(uknout,pustit,uknout,pustit). Teď mi tak dolo,e tím se asi aktivoval i ten slavnej mód měření emisí pro Dieselgate
A byl jsi při tom měření?
Zkus ten motor na místě roztočit vý,ne na 4000...
Já tu mám 100kw v manuálu a 4000 max a moje biturbo 3500... el jsem to schválně zkusit,motory teplý
Nevím teď,jak je to u 103kw,ale třeba u VW PD to lo obejít otevřenou kapotou motoru,nebo dveřma a dvakrát za sebou plným plynem(uknout,pustit,uknout,pustit). Teď mi tak dolo,e tím se asi aktivoval i ten slavnej mód měření emisí pro Dieselgate :-o
|
|
| |
|
|