Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 14 > >|
19.09.2015 13:28 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864528
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Jruze - tak jasně, že to nemá jen vw, ale fakt má ty rozdíly ukrutně největší, především u TSI motorů..
K citroušovi - např já mam v TP kombinovanou 7/100 a jezdim za 7/100 a fakt to nešetřim (s lehkou nohou bych měl cca 6,5/100).. U TSI ti udaj 7 a jezdíš s lehounkou nohou za 10..

19.09.2015 17:15 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864561
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
U mě spotřeba celkem sedí s TP - nebo, dá se za tolik jet. Oni to měří při zahřátém motoru, okolní teplota 25°... Já teď mám kombinovanou 4,9 a v TP je něco přes 5. Ale stačí až se ochladí, bude víc kratších cest po městě a půjde to přes 6.
U TSI se všichni ale chlubí, jak jezdí ještě za míň než v TP, tak pak je asi někde chyba, když k hodnotě v TP se VW dostal podvodným měřením
Ale taky myslím, že u novějších aut to tak bude u všech, teď jak měli v Autosalonu ty DS5, tam kombinovaná 3,3, to je mimo realitu. Ono to bude kvůli CO2. Když se vyráběly naše I a II, tak CO2 nikdo neřešil, mohli do TP psát klidně reálnou spotřebu. Teď už za každý gram navíc platí pokuty, tak se jim asi vyplatí švindlovat.
Mě hlavně zaujalo, že s fap-off je člověk za vyvrhela, ale když podobnou věc dělá přímo automobilka, tak to společnosti tolik nevadí (v Evropě)...

19.09.2015 18:16 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864565
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
No vzhledem k fapu asi už i u našich aut co2 řešili.. Jinak u vw, pokud vím, tak dost kecá i palubák..

19.09.2015 18:27 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864566
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
FAP zachycuje saze, ne CO2.

19.09.2015 18:33 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864568
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No jestli začnou dělat tecnickou a emise jak vyhrožují, třeba s napíchlou diagnostikou, tak FAP OFF nebo špatné hodnoty CO2 asi auto neprojde, pak by mne zajímalo auto na první STK, když by neprošlo, prokazatelně závada z výroby, co by se pak dělo, ale to je asi hudba daleké budoucnosti.

19.09.2015 20:47 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864649
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Byl jsem na STK a emisích v pátek s manželčinou benzínovou C3 a hodil řeč s technikem na emisích.
Diagnostiku u nás budou mít od nového roku - nové protokoly s automatickým výpisem z diagnostiky - a pokud jim to načte nějaké chyby v řídící jednotce motoru, emise nedají.
Ptal jsem se třeba konkrétně na chybu žhavicích svíček (kterou tam mám už od koupě auta 6 let) a i to je závada a důvod proč emisemi neprojde.

19.09.2015 21:02 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864664
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
jen pro pořádek: CO2 je kysličník uhličitý - neškodný, třeba v limo, CO je kysličník uhelnatý - a ten je smrtelný

19.09.2015 21:15 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864667
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Byl jsem na STK a emisích v pátek s manželčinou benzínovou C3 a hodil řeč s technikem na emisích.
Diagnostiku u nás budou mít od nového roku - nové protokoly s automatickým výpisem z diagnostiky - a pokud jim to načte nějaké chyby v řídící jednotce motoru, emise nedají.
Ptal jsem se třeba konkrétně na chybu žhavicích svíček (kterou tam mám už od koupě auta 6 let) a i to je závada a důvod proč emisemi neprojde.


ono ta povinnost je az od nejakeho roku vyrobi
dalsia vec, moze tam byt kopa prechodnych nezmazanych chyb, co oni s tym obd zmazu, ked nenabehne nic znova tak to pusti dalej

19.09.2015 22:47 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864741
Bllizzard
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 186
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No, nevím. Moc se mi nelíbí představa, že se bude vrtat v diag. (vím, že se nebudou pouštět do žádných akcí, ale stejně)

20.09.2015 00:15 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864749
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
neni to nic ine, len obd scanner s ktorym to precita chyby z riadiacky (rovnako ako ked si kupis tie bluetooth blbosti na mobil co si pichnes do OBD)

20.09.2015 00:32 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864756
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Malo by to by od roku 2006 sa mi vidí takže pre C5 I. žiadna hrozba

20.09.2015 09:07 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2864786
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Byl jsem na STK a emisích v pátek s manželčinou benzínovou C3 a hodil řeč s technikem na emisích.
Diagnostiku u nás budou mít od nového roku - nové protokoly s automatickým výpisem z diagnostiky - a pokud jim to načte nějaké chyby v řídící jednotce motoru, emise nedají.
Ptal jsem se třeba konkrétně na chybu žhavicích svíček (kterou tam mám už od koupě auta 6 let) a i to je závada a důvod proč emisemi neprojde.


Bude to trochu jinak - a pokud by to bylo takhle jednoduché tak by jsme byli - chyby se dají zakázat ale jak říkám bude to jinak.

01.10.2015 18:26 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2869202
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Já se u toho "vw skandálu" nestačím divit. Další článek:
.link.

„Pokud se řidiči ke kontrole nedostaví, tak podle naší analýzy budou mít vůz, který může mít vyšší emise v běžném provozu. Je to jenom na nich. Já bych to kontrolu však řidičům vřele doporučil,“ dodal ok.

Takže vlastně vymlácení katalyzátoru a fapu je ok? V nejhorším bude mít vůz v běžném provozu, o nic nejde. Jak může tohle říct ministr? Vždy ty auta pak nesplňují podmínky homologace. No a v extrému můžeme zrušit i STK, protože takhle se dá zdůvodnit cokoliv. Nefunguje ABS? Však co, v nejhorším bude vůz v běžném provozu hůř brzdit. atd.

Zajímavé je i to video dole. Ta oktávka má asi na neutrál omezené otáčky na 2500, víc to nikdy nevytočí. Ale co pak chtějí měřit? Při 2500 otáčkách nezakouří ani úplný vrak. Čím dál víc mi připadá, že o emise nebo nějakou kontrolu vůbec nejde, ani ze strany státu, ani ze strany výrobců, celé je to jenom divadlo, jakože něco kontrolujeme, vytváříme si zaměstnanost...

01.10.2015 21:37 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2869279
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem poslouchal v rozhlase rozhovor s Kulhánkem (bývalý šéf Škody) o aféře s VW.

Podle něj v Evropě není k žádné panice důvod - ty dieselové motory vyráběné 2009-2013 projdou homologačním testem pro EURO5 (natož běžným emisním testem) i se standardní mapou určenou pro běžný provoz.
Problém je jedině v USA, kde jsou limity na NOx výrazně tvrdší - tam by neprošly a tam skutečně k "podvodu" došlo.
Existence speciální homologační mapy a detekce homologačního měřícího cyklu (otázka je jakého cyklu? EU nebo USA?) v SW evropských aut tedy není žádný problém - je klidně možné, že při EU homologačních testech vůbec nebyla aktivní a není aktivní ani ve většině evropských aut.
Současné EURO6 motory pak prý plní limity v EU i USA bez speciální "úpravy".

01.10.2015 21:56 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2869281
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Dnes jsem poslouchal v rozhlase rozhovor s Kulhánkem (bývalý šéf Škody) o aféře s VW.

Podle něj v Evropě není k žádné panice důvod - ty dieselové motory vyráběné 2009-2013 projdou homologačním testem pro EURO5 (natož běžným emisním testem) i se standardní mapou určenou pro běžný provoz.
Problém je jedině v USA, kde jsou limity na NOx výrazně tvrdší - tam by neprošly a tam skutečně k "podvodu" došlo.
Existence speciální homologační mapy a detekce homologačního měřícího cyklu (otázka je jakého cyklu? EU nebo USA?) v SW evropských aut tedy není žádný problém - je klidně možné, že při EU homologačních testech vůbec nebyla aktivní a není aktivní ani ve většině evropských aut.
Současné EURO6 motory pak prý plní limity v EU i USA bez speciální "úpravy".

A kolik ti je (jak dlouho žiješ v týhle republice), že mu věříš?
Myslíš si,že by ti řekl: používali jsme to do všech aut,protože jinak byste tam měli technologii na čištění emisí za desetitisíce a auto by bylo pooooodstatně dražší a žralo by jednou tolik? Já osobně jim nevěřím ani slovo...
A nejvíc mě rozesmál ředitel Skanska (a mimo to i ministr dopravy ok),kdyxž prohlásil,že v servisu provedou zásah,aby auto vyhovovalo,ale majitel nic nepozná...
Tak ku...va,když nic nepozná (roz. auto pojede stejně a stejně bude i žrát),tak proč tam sakra tu ojebávku dávali?

01.10.2015 22:04 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2869283
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
To jsou kecy ovčí babičky, v Evropě nikdo na STK NOx neměří. A ty limity v US je 0.03, Kulhánek říkal, že EURO5 má 0.18 a EURO6 0.08, takže by to v US prošlo, podle mě je stále 0.08 více než 0.03

01.10.2015 22:47 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2869288
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
- Zkus se povozit s autem v tomto režimu a půjdeš ho reklamovat že je v P...li - to auto nepojede dobře!!! - to auto v tomto režimu předjede i dítě na tříkolce (pojede to podobně jako v nouzáku

01.10.2015 22:51 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2869289
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
BlueSeven napsal(a):
To jsou kecy ovčí babičky, v Evropě nikdo na STK NOx neměří. A ty limity v US je 0.03, Kulhánek říkal, že EURO5 má 0.18 a EURO6 0.08, takže by to v US prošlo, podle mě je stále 0.08 více než 0.03

EURO6 motory mají SCR (AdBlue) a to je technologie, která je schopná snížit hodnoty NOx i na americký limit (i níže). To neříká jen Kulhánek ale i další zdroje na Internetu.
Ale někde jsem četl, že v USA měly problém i motory s SCR - protože VW nechtěl Američany nutit k častému dolévání AdBlue, tak snižoval pro běžný provoz dávkování, aby obsah nádržky vydržel do dalšího servisu.

02.10.2015 07:20 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2869318
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
EURO6 motory mají SCR (AdBlue) a to je technologie, která je schopná snížit hodnoty NOx i na americký limit (i níže). To neříká jen Kulhánek ale i další zdroje na Internetu.
Ale někde jsem četl, že v USA měly problém i motory s SCR - protože VW nechtěl Američany nutit k častému dolévání AdBlue, tak snižoval pro běžný provoz dávkování, aby obsah nádržky vydržel do dalšího servisu.


Já bych chtěl vidět jak splňují normy ty jejich motory - to je jen boj na jejich trhu (je to stejné jako s čínským zbožím) - nemyslím tedy zrovna s díly automobilů - jak to příjde odtamtud je to nebezpečné a to samé z EU málokdo řeší Je zvláštní že xx dílů si fabriky nechají dělat tam rovnou do výroby a to samé když příjde do prodeje tak je nebezpečné nebo to sem vůbec nepustí - divné!!

02.10.2015 09:00 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2869323
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
řekl bych že splňují, i na motoru do sekačky je nálepka, jaké kalifornské normy splňuje... V tomhle na ekologii hodně dají. Hlavně výrobci mají strach ze žalob, stačí aby nějaký zahradník dostal rakovinu nebo astma, zjistí se že sekačka nesplňovala normy a výrobce platí miliony. To teď čeká VW... Určitě je v tom i konkurenční boj. Navíc VW tam prý dostal dotaci 1300USD na každé auto, jakože je ekologické Takže podvod i po finanční stránce.

Jestli VW motory plní i tak EU emise a upravený sw ničemu nevadí, tak pořád je to stejné jako s naším FAPem - když emise splní i auto bez Fapu, tak by to mělo být ok? Jako... Kulhánek i ok moc dobře ví, že to právně není v pořádku. Těmahle řečma ze sebe dělají blbý, aby nemuseli jít proti VW.
Stejně tak to ministerské kontrolní měření Škodovky, změří emise 1 auta před úpravou a po úpravě. Vždy to je fraška. Jen aby jakože něco udělali. Měli by vzít z registru náhodně 50 aut, ty změřit, a pak za rok, až VW všechno opraví, vybrat jiných 50 aut a změřit je.
Je to jak píše jruze, kdyby šlo o závadné hračky z Číny, tak se dovozce nedoplatí, všechno se bude zpětně stahovat, platit odškodné, pokuty...ale jakmile jde o evropský VW, proti němu nikdo nepůjde.

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator