| | |
19.09.2015 13:28 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864528
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Jruze - tak jasně, e to nemá jen vw, ale fakt má ty rozdíly ukrutně největí, předevím u TSI motorů..
K citrouovi - např já mam v TP kombinovanou 7/100 a jezdim za 7/100 a fakt to neetřim (s lehkou nohou bych měl cca 6,5/100).. U TSI ti udaj 7 a jezdí s lehounkou nohou za 10..
Jruze - tak jasně, e to nemá jen vw, ale fakt má ty rozdíly ukrutně největí, předevím u TSI motorů..
K citrouovi - např já mam v TP kombinovanou 7/100 a jezdim za 7/100 a fakt to neetřim (s lehkou nohou bych měl cca 6,5/100).. U TSI ti udaj 7 a jezdí s lehounkou nohou za 10.. :-)
|
|
19.09.2015 17:15 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864561
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
U mě spotřeba celkem sedí s TP - nebo, dá se za tolik jet. Oni to měří při zahřátém motoru, okolní teplota 25°... Já teď mám kombinovanou 4,9 a v TP je něco přes 5. Ale stačí a se ochladí, bude víc kratích cest po městě a půjde to přes 6.
U TSI se vichni ale chlubí, jak jezdí jetě za míň ne v TP, tak pak je asi někde chyba, kdy k hodnotě v TP se VW dostal podvodným měřením
Ale taky myslím, e u novějích aut to tak bude u vech, teď jak měli v Autosalonu ty DS5, tam kombinovaná 3,3, to je mimo realitu. Ono to bude kvůli CO2. Kdy se vyráběly nae I a II, tak CO2 nikdo neřeil, mohli do TP psát klidně reálnou spotřebu. Teď u za kadý gram navíc platí pokuty, tak se jim asi vyplatí vindlovat.
Mě hlavně zaujalo, e s fap-off je člověk za vyvrhela, ale kdy podobnou věc dělá přímo automobilka, tak to společnosti tolik nevadí (v Evropě)...
U mě spotřeba celkem sedí s TP - nebo, dá se za tolik jet. Oni to měří při zahřátém motoru, okolní teplota 25°... Já teď mám kombinovanou 4,9 a v TP je něco přes 5. Ale stačí a se ochladí, bude víc kratích cest po městě a půjde to přes 6.
U TSI se vichni ale chlubí, jak jezdí jetě za míň ne v TP, tak pak je asi někde chyba, kdy k hodnotě v TP se VW dostal podvodným měřením:)
Ale taky myslím, e u novějích aut to tak bude u vech, teď jak měli v Autosalonu ty DS5, tam kombinovaná 3,3, to je mimo realitu. Ono to bude kvůli CO2. Kdy se vyráběly nae I a II, tak CO2 nikdo neřeil, mohli do TP psát klidně reálnou spotřebu. Teď u za kadý gram navíc platí pokuty, tak se jim asi vyplatí vindlovat.
Mě hlavně zaujalo, e s fap-off je člověk za vyvrhela, ale kdy podobnou věc dělá přímo automobilka, tak to společnosti tolik nevadí (v Evropě)...
|
|
19.09.2015 18:16 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864565
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
No vzhledem k fapu asi u i u naich aut co2 řeili.. Jinak u vw, pokud vím, tak dost kecá i palubák..
No vzhledem k fapu asi u i u naich aut co2 řeili.. ;) Jinak u vw, pokud vím, tak dost kecá i palubák.. ;)
|
|
19.09.2015 18:27 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864566
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
FAP zachycuje saze, ne CO2.
FAP zachycuje saze, ne CO2.
|
|
19.09.2015 18:33 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864568
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No jestli začnou dělat tecnickou a emise jak vyhroují, třeba s napíchlou diagnostikou, tak FAP OFF nebo patné hodnoty CO2 asi auto neprojde, pak by mne zajímalo auto na první STK, kdy by neprolo, prokazatelně závada z výroby, co by se pak dělo, ale to je asi hudba daleké budoucnosti.
No jestli začnou dělat tecnickou a emise jak vyhroují, třeba s napíchlou diagnostikou, tak FAP OFF nebo patné hodnoty CO2 asi auto neprojde, pak by mne zajímalo auto na první STK, kdy by neprolo, prokazatelně závada z výroby, co by se pak dělo, ale to je asi hudba daleké budoucnosti. :nevim
|
|
19.09.2015 20:47 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864649
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Byl jsem na STK a emisích v pátek s manelčinou benzínovou C3 a hodil řeč s technikem na emisích.
Diagnostiku u nás budou mít od nového roku - nové protokoly s automatickým výpisem z diagnostiky - a pokud jim to načte nějaké chyby v řídící jednotce motoru, emise nedají.
Ptal jsem se třeba konkrétně na chybu havicích svíček (kterou tam mám u od koupě auta 6 let) a i to je závada a důvod proč emisemi neprojde.
Byl jsem na STK a emisích v pátek s manelčinou benzínovou C3 a hodil řeč s technikem na emisích.
Diagnostiku u nás budou mít od nového roku - nové protokoly s automatickým výpisem z diagnostiky - a pokud jim to načte nějaké chyby v řídící jednotce motoru, emise nedají.
Ptal jsem se třeba konkrétně na chybu havicích svíček (kterou tam mám u od koupě auta 6 let) a i to je závada a důvod proč emisemi neprojde.
|
|
19.09.2015 21:02 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864664
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
jen pro pořádek: CO2 je kysličník uhličitý - nekodný, třeba v limo, CO je kysličník uhelnatý - a ten je smrtelný
jen pro pořádek: CO2 je kysličník uhličitý - nekodný, třeba v limo, CO je kysličník uhelnatý - a ten je smrtelný ;-)
|
|
19.09.2015 22:47 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864741
|
|
Bllizzard
|
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 186 |
|
|
No, nevím. Moc se mi nelíbí představa, e se bude vrtat v diag. (vím, e se nebudou poutět do ádných akcí, ale stejně)
No, nevím. Moc se mi nelíbí představa, e se bude vrtat v diag. (vím, e se nebudou poutět do ádných akcí, ale stejně)
|
|
20.09.2015 00:15 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864749
|
|
jumep
|
|
|
neni to nic ine, len obd scanner s ktorym to precita chyby z riadiacky (rovnako ako ked si kupis tie bluetooth blbosti na mobil co si pichnes do OBD)
neni to nic ine, len obd scanner s ktorym to precita chyby z riadiacky (rovnako ako ked si kupis tie bluetooth blbosti na mobil co si pichnes do OBD)
|
|
20.09.2015 00:32 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2864756
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Malo by to by od roku 2006 sa mi vidí take pre C5 I. iadna hrozba
Malo by to by od roku 2006 sa mi vidí take pre C5 I. iadna hrozba :-d
|
|
01.10.2015 18:26 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2869202
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Já se u toho "vw skandálu" nestačím divit. Dalí článek:
.link.
Pokud se řidiči ke kontrole nedostaví, tak podle naí analýzy budou mít vůz, který můe mít vyí emise v běném provozu. Je to jenom na nich. Já bych to kontrolu vak řidičům vřele doporučil, dodal ok.
Take vlastně vymlácení katalyzátoru a fapu je ok? V nejhorím bude mít vůz v běném provozu, o nic nejde. Jak můe tohle říct ministr? Vdy ty auta pak nesplňují podmínky homologace. No a v extrému můeme zruit i STK, protoe takhle se dá zdůvodnit cokoliv. Nefunguje ABS? Vak co, v nejhorím bude vůz v běném provozu hůř brzdit. atd.
Zajímavé je i to video dole. Ta oktávka má asi na neutrál omezené otáčky na 2500, víc to nikdy nevytočí. Ale co pak chtějí měřit? Při 2500 otáčkách nezakouří ani úplný vrak. Čím dál víc mi připadá, e o emise nebo nějakou kontrolu vůbec nejde, ani ze strany státu, ani ze strany výrobců, celé je to jenom divadlo, jakoe něco kontrolujeme, vytváříme si zaměstnanost...
Já se u toho "vw skandálu" nestačím divit. Dalí článek:
http://auto.idnes.cz/laborator-test-emisi-tdi-0xd-/automoto.aspx?c=A151001_155119_automoto_fdv
Pokud se řidiči ke kontrole nedostaví, tak podle naí analýzy budou mít vůz, který můe mít vyí emise v běném provozu. Je to jenom na nich. Já bych to kontrolu vak řidičům vřele doporučil, dodal ok.
Take vlastně vymlácení katalyzátoru a fapu je ok? V nejhorím bude mít vůz v běném provozu, o nic nejde. Jak můe tohle říct ministr? Vdy ty auta pak nesplňují podmínky homologace. No a v extrému můeme zruit i STK, protoe takhle se dá zdůvodnit cokoliv. Nefunguje ABS? Vak co, v nejhorím bude vůz v běném provozu hůř brzdit. atd.
Zajímavé je i to video dole. Ta oktávka má asi na neutrál omezené otáčky na 2500, víc to nikdy nevytočí. Ale co pak chtějí měřit? Při 2500 otáčkách nezakouří ani úplný vrak. Čím dál víc mi připadá, e o emise nebo nějakou kontrolu vůbec nejde, ani ze strany státu, ani ze strany výrobců, celé je to jenom divadlo, jakoe něco kontrolujeme, vytváříme si zaměstnanost...
|
|
01.10.2015 21:37 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2869279
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Dnes jsem poslouchal v rozhlase rozhovor s Kulhánkem (bývalý éf kody) o aféře s VW.
Podle něj v Evropě není k ádné panice důvod - ty dieselové motory vyráběné 2009-2013 projdou homologačním testem pro EURO5 (nato běným emisním testem) i se standardní mapou určenou pro běný provoz.
Problém je jedině v USA, kde jsou limity na NOx výrazně tvrdí - tam by neproly a tam skutečně k "podvodu" dolo.
Existence speciální homologační mapy a detekce homologačního měřícího cyklu (otázka je jakého cyklu? EU nebo USA?) v SW evropských aut tedy není ádný problém - je klidně moné, e při EU homologačních testech vůbec nebyla aktivní a není aktivní ani ve větině evropských aut.
Současné EURO6 motory pak prý plní limity v EU i USA bez speciální "úpravy".
Dnes jsem poslouchal v rozhlase rozhovor s Kulhánkem (bývalý éf kody) o aféře s VW.
Podle něj v Evropě není k ádné panice důvod - ty dieselové motory vyráběné 2009-2013 projdou homologačním testem pro EURO5 (nato běným emisním testem) i se standardní mapou určenou pro běný provoz.
Problém je jedině v USA, kde jsou limity na NOx výrazně tvrdí - tam by neproly a tam skutečně k "podvodu" dolo.
Existence speciální homologační mapy a detekce homologačního měřícího cyklu (otázka je jakého cyklu? EU nebo USA?) v SW evropských aut tedy není ádný problém - je klidně moné, e při EU homologačních testech vůbec nebyla aktivní a není aktivní ani ve větině evropských aut.
Současné EURO6 motory pak prý plní limity v EU i USA bez speciální "úpravy".
|
|
01.10.2015 21:56 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2869281
|
|
Hanz 397
|
|
|
TomasT napsal(a): Dnes jsem poslouchal v rozhlase rozhovor s Kulhánkem (bývalý éf kody) o aféře s VW.
Podle něj v Evropě není k ádné panice důvod - ty dieselové motory vyráběné 2009-2013 projdou homologačním testem pro EURO5 (nato běným emisním testem) i se standardní mapou určenou pro běný provoz.
Problém je jedině v USA, kde jsou limity na NOx výrazně tvrdí - tam by neproly a tam skutečně k "podvodu" dolo.
Existence speciální homologační mapy a detekce homologačního měřícího cyklu (otázka je jakého cyklu? EU nebo USA?) v SW evropských aut tedy není ádný problém - je klidně moné, e při EU homologačních testech vůbec nebyla aktivní a není aktivní ani ve větině evropských aut.
Současné EURO6 motory pak prý plní limity v EU i USA bez speciální "úpravy".
A kolik ti je (jak dlouho ije v týhle republice), e mu věří?
Myslí si,e by ti řekl: pouívali jsme to do vech aut,protoe jinak byste tam měli technologii na čitění emisí za desetitisíce a auto by bylo pooooodstatně draí a ralo by jednou tolik? Já osobně jim nevěřím ani slovo...
A nejvíc mě rozesmál ředitel Skanska (a mimo to i ministr dopravy ok),kdyx prohlásil,e v servisu provedou zásah,aby auto vyhovovalo,ale majitel nic nepozná...
Tak ku...va,kdy nic nepozná (roz. auto pojede stejně a stejně bude i rát),tak proč tam sakra tu ojebávku dávali?
A kolik ti je (jak dlouho ije v týhle republice), e mu věří?
Myslí si,e by ti řekl: pouívali jsme to do vech aut,protoe jinak byste tam měli technologii na čitění emisí za desetitisíce a auto by bylo pooooodstatně draí a ralo by jednou tolik? Já osobně jim nevěřím ani slovo...
A nejvíc mě rozesmál ředitel Skanska (a mimo to i ministr dopravy ok),kdyx prohlásil,e v servisu provedou zásah,aby auto vyhovovalo,ale majitel nic nepozná...
Tak ku...va,kdy nic nepozná (roz. auto pojede stejně a stejně bude i rát),tak proč tam sakra tu ojebávku dávali?
|
|
01.10.2015 22:04 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2869283
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
To jsou kecy ovčí babičky, v Evropě nikdo na STK NOx neměří. A ty limity v US je 0.03, Kulhánek říkal, e EURO5 má 0.18 a EURO6 0.08, take by to v US prolo, podle mě je stále 0.08 více ne 0.03
To jsou kecy ovčí babičky, v Evropě nikdo na STK NOx neměří. A ty limity v US je 0.03, Kulhánek říkal, e EURO5 má 0.18 a EURO6 0.08, take by to v US prolo, podle mě je stále 0.08 více ne 0.03 :nevim
|
|
01.10.2015 22:47 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2869288
|
|
jruze
|
|
|
- Zkus se povozit s autem v tomto reimu a půjde ho reklamovat e je v P...li - to auto nepojede dobře!!! - to auto v tomto reimu předjede i dítě na tříkolce (pojede to podobně jako v nouzáku
:-)))) - Zkus se povozit s autem v tomto reimu a půjde ho reklamovat e je v P...li - to auto nepojede dobře!!! - to auto v tomto reimu předjede i dítě na tříkolce:-)))) (pojede to podobně jako v nouzáku:-p
|
|
01.10.2015 22:51 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2869289
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
BlueSeven napsal(a): To jsou kecy ovčí babičky, v Evropě nikdo na STK NOx neměří. A ty limity v US je 0.03, Kulhánek říkal, e EURO5 má 0.18 a EURO6 0.08, take by to v US prolo, podle mě je stále 0.08 více ne 0.03
EURO6 motory mají SCR (AdBlue) a to je technologie, která je schopná sníit hodnoty NOx i na americký limit (i níe). To neříká jen Kulhánek ale i dalí zdroje na Internetu.
Ale někde jsem četl, e v USA měly problém i motory s SCR - protoe VW nechtěl Američany nutit k častému dolévání AdBlue, tak snioval pro běný provoz dávkování, aby obsah nádrky vydrel do dalího servisu.
EURO6 motory mají SCR (AdBlue) a to je technologie, která je schopná sníit hodnoty NOx i na americký limit (i níe). To neříká jen Kulhánek ale i dalí zdroje na Internetu.
Ale někde jsem četl, e v USA měly problém i motory s SCR - protoe VW nechtěl Američany nutit k častému dolévání AdBlue, tak snioval pro běný provoz dávkování, aby obsah nádrky vydrel do dalího servisu.
|
|
02.10.2015 09:00 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
2869323
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
řekl bych e splňují, i na motoru do sekačky je nálepka, jaké kalifornské normy splňuje... V tomhle na ekologii hodně dají. Hlavně výrobci mají strach ze alob, stačí aby nějaký zahradník dostal rakovinu nebo astma, zjistí se e sekačka nesplňovala normy a výrobce platí miliony. To teď čeká VW... Určitě je v tom i konkurenční boj. Navíc VW tam prý dostal dotaci 1300USD na kadé auto, jakoe je ekologické Take podvod i po finanční stránce.
Jestli VW motory plní i tak EU emise a upravený sw ničemu nevadí, tak pořád je to stejné jako s naím FAPem - kdy emise splní i auto bez Fapu, tak by to mělo být ok? Jako... Kulhánek i ok moc dobře ví, e to právně není v pořádku. Těmahle řečma ze sebe dělají blbý, aby nemuseli jít proti VW.
Stejně tak to ministerské kontrolní měření kodovky, změří emise 1 auta před úpravou a po úpravě. Vdy to je fraka. Jen aby jakoe něco udělali. Měli by vzít z registru náhodně 50 aut, ty změřit, a pak za rok, a VW vechno opraví, vybrat jiných 50 aut a změřit je.
Je to jak píe jruze, kdyby lo o závadné hračky z Číny, tak se dovozce nedoplatí, vechno se bude zpětně stahovat, platit odkodné, pokuty...ale jakmile jde o evropský VW, proti němu nikdo nepůjde.
řekl bych e splňují, i na motoru do sekačky je nálepka, jaké kalifornské normy splňuje... V tomhle na ekologii hodně dají. Hlavně výrobci mají strach ze alob, stačí aby nějaký zahradník dostal rakovinu nebo astma, zjistí se e sekačka nesplňovala normy a výrobce platí miliony. To teď čeká VW... Určitě je v tom i konkurenční boj. Navíc VW tam prý dostal dotaci 1300USD na kadé auto, jakoe je ekologické:) Take podvod i po finanční stránce.
Jestli VW motory plní i tak EU emise a upravený sw ničemu nevadí, tak pořád je to stejné jako s naím FAPem - kdy emise splní i auto bez Fapu, tak by to mělo být ok? Jako... Kulhánek i ok moc dobře ví, e to právně není v pořádku. Těmahle řečma ze sebe dělají blbý, aby nemuseli jít proti VW.
Stejně tak to ministerské kontrolní měření kodovky, změří emise 1 auta před úpravou a po úpravě. Vdy to je fraka. Jen aby jakoe něco udělali. Měli by vzít z registru náhodně 50 aut, ty změřit, a pak za rok, a VW vechno opraví, vybrat jiných 50 aut a změřit je.
Je to jak píe jruze, kdyby lo o závadné hračky z Číny, tak se dovozce nedoplatí, vechno se bude zpětně stahovat, platit odkodné, pokuty...ale jakmile jde o evropský VW, proti němu nikdo nepůjde.
|
|
| |
|
|