| | |
21.10.2013 00:01 -
Re: Jízda v C5 III
|
2628629
|
|
veverka69
|
Město: Rakousy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
245 a r18 Conti sport contact a taky si v zatacce poskoci. Dela to mrcha vzdycky a tak nejak se to vi- klidne to skousnu v konfrontaci s dnesnim nizkorozpoctovym letem nad ceskou republikou v C5 Liberec- Zlin a zpet. Nechapu, proc lidi na D1 porad jezdi v levem pruhu kdyz to v pravem tak prijemne pohupuje a uklidnuje
245 a r18 Conti sport contact a taky si v zatacce poskoci. Dela to mrcha vzdycky a tak nejak se to vi- klidne to skousnu v konfrontaci s dnesnim nizkorozpoctovym letem nad ceskou republikou v C5 Liberec- Zlin a zpet. Nechapu, proc lidi na D1 porad jezdi v levem pruhu kdyz to v pravem tak prijemne pohupuje a uklidnuje:-)):-)):-))
|
|
21.10.2013 06:42 -
Re: Jízda v C5 III
|
2628650
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Po koupi X7 jsem si ze zvědavosti nael desítky recenzí slovních i na youtube. Z těch novějích vyplynulo, e někdy asi 2012 proběhl u X7 lehký facelift. Kromě parkovací kamery...si recenzenti pochvalovali, e u tak skvělý podvozek proel vyladěním a zejména se méně ponořuje předek při brdění a méně to poskočí na příčné nerovnosti. Zda to poladili programem pro BHI nebo změnili i něco mechanicky - nevím.
Po koupi X7 jsem si ze zvědavosti nael desítky recenzí slovních i na youtube. Z těch novějích vyplynulo, e někdy asi 2012 proběhl u X7 lehký facelift. Kromě parkovací kamery...si recenzenti pochvalovali, e u tak skvělý podvozek proel vyladěním a zejména se méně ponořuje předek při brdění a méně to poskočí na příčné nerovnosti. Zda to poladili programem pro BHI nebo změnili i něco mechanicky - nevím.
|
|
21.10.2013 08:34 -
Re: Jízda v C5 III
|
2628670
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
veverka69 napsal(a):
X7 je úasně pohodlné auto, nedávno jsem se vrátil z dovolené - 1250 km jedna jízda, nejen po dálnicích a vystoupil jsem i přes svůj kmetský věk poměrně svěí. Dorazí mne vdycky jen D1, přestoe se pravému pruhu snaím vyhýbat, take ten výrok o "houpání" nějak nemůu brát ani s velkou nadsázkou. Auto samozřejmě nedrncá, ale ten rambajs neumoňuje ani poslech radia.
...... Nechapu, proc lidi na D1 porad jezdi v levem pruhu kdyz to v pravem tak prijemne pohupuje a uklidnuje:-)):-)):-))
X7 je úasně pohodlné auto, nedávno jsem se vrátil z dovolené - 1250 km jedna jízda, nejen po dálnicích a vystoupil jsem i přes svůj kmetský věk poměrně svěí. Dorazí mne vdycky jen D1, přestoe se pravému pruhu snaím vyhýbat, take ten výrok o "houpání" nějak nemůu brát ani s velkou nadsázkou. Auto samozřejmě nedrncá, ale ten rambajs neumoňuje ani poslech radia.
|
|
21.10.2013 09:54 -
Re: Jízda v C5 III
|
2628688
|
|
veverka69
|
Město: Rakousy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ja to psal samozrejme s nadsazkou. Kvalita te silnice je tristni, nicmene v porovnani s auty, ktere jsem mel predtim a ktere vetsinou lidi maji to je uplne nekde jinde. Radio se poslouchat da, na "Moji vlast" to neni, ale poslouchal sem celkem normalne a krom omezeni a deste jsem na tempomat jel porad 145.
Ja to psal samozrejme s nadsazkou. Kvalita te silnice je tristni, nicmene v porovnani s auty, ktere jsem mel predtim a ktere vetsinou lidi maji to je uplne nekde jinde. Radio se poslouchat da, na "Moji vlast" to neni, ale poslouchal sem celkem normalne a krom omezeni a deste jsem na tempomat jel porad 145.
|
|
21.10.2013 09:56 -
Re: Jízda v C5 III
|
2628689
|
|
veverka69
|
Město: Rakousy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
vilous napsal(a): Po koupi X7 jsem si ze zvědavosti nael desítky recenzí slovních i na youtube. Z těch novějích vyplynulo, e někdy asi 2012 proběhl u X7 lehký facelift. Kromě parkovací kamery...si recenzenti pochvalovali, e u tak skvělý podvozek proel vyladěním a zejména se méně ponořuje předek při brdění a méně to poskočí na příčné nerovnosti. Zda to poladili programem pro BHI nebo změnili i něco mechanicky - nevím.
taky jsem cetl, ze to opet o neco pritvrdili.... to bych nerad. Mam jednu s poslednich verzi pred facem.
taky jsem cetl, ze to opet o neco pritvrdili.... to bych nerad. Mam jednu s poslednich verzi pred facem.
|
|
21.10.2013 19:54 -
Re: Jízda v C5 III
|
2628763
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Těch 145 tam jezdím přiblině také, ale větinou ne v pravém pruhu. Jel bych klidně i méně, ale někteří řidiči by to zkousli jen těce. Pokud jde o ten hluk, moná má lepí gumy.
Těch 145 tam jezdím přiblině také, ale větinou ne v pravém pruhu. Jel bych klidně i méně, ale někteří řidiči by to zkousli jen těce. Pokud jde o ten hluk, moná má lepí gumy.
|
|
21.10.2013 23:18 -
Re: Jízda v C5 III
|
2628863
|
|
veverka69
|
Město: Rakousy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Gumy si myslim, ze nebudou hrat az takovo roli, mluvil jsem spis o razech pri prejezdu ostrych nerovnosti. Beru to spis v konfrontaci s jinymi auty, dostupnymi v teto cenove kategorii, kde asi C5 je bezkonkurencni.
Tu dalnici jedu nastesti max 3-4x za rok. Prijde mi, ze tam jako nikde jinde po republice je videt, jaky jsme jako narod telata za volantem. Nevadi mi, kdyz nekdo jede 120 vlevo protoze je to derave i kdyz nepredjizdi, ale tak uhnu kdyz me nekdo dojizdi. Tam znamka toho, ze chce clovek predjet je zakazane donucovani (blinkr, svetla, nalepeni se) A vazne to nemyslim nijak agresivne Jel jsem v nedeli 9 vecer, nekolikrat jsem dojel typka, ktery jel 120-130 vlevo a dokud jsem ho neproblik, tak neuhnul. A to jsem zpomalil a jel za nim treba minutu. To uz se pak na to clovek vykasle a blika jako to hovado porad, protoze proste neuhne nikdo. Jeeee, to jsem se tu rozvasnil, ale vzdycky se nakrknu uz hned za Prahou, kde ve trech pruzich znamena pravy naprostou potupu....
Gumy si myslim, ze nebudou hrat az takovo roli, mluvil jsem spis o razech pri prejezdu ostrych nerovnosti. Beru to spis v konfrontaci s jinymi auty, dostupnymi v teto cenove kategorii, kde asi C5 je bezkonkurencni.
Tu dalnici jedu nastesti max 3-4x za rok. Prijde mi, ze tam jako nikde jinde po republice je videt, jaky jsme jako narod telata za volantem. Nevadi mi, kdyz nekdo jede 120 vlevo protoze je to derave i kdyz nepredjizdi, ale tak uhnu kdyz me nekdo dojizdi. Tam znamka toho, ze chce clovek predjet je zakazane donucovani (blinkr, svetla, nalepeni se) A vazne to nemyslim nijak agresivne Jel jsem v nedeli 9 vecer, nekolikrat jsem dojel typka, ktery jel 120-130 vlevo a dokud jsem ho neproblik, tak neuhnul. A to jsem zpomalil a jel za nim treba minutu. To uz se pak na to clovek vykasle a blika jako to hovado porad, protoze proste neuhne nikdo. Jeeee, to jsem se tu rozvasnil:-)), ale vzdycky se nakrknu uz hned za Prahou, kde ve trech pruzich znamena pravy naprostou potupu....:-p
|
|
21.10.2013 23:46 -
Re: Jízda v C5 III
|
2628869
|
|
jruze
|
|
|
veverka69 napsal(a): Gumy si myslim, ze nebudou hrat az takovo roli, mluvil jsem spis o razech pri prejezdu ostrych nerovnosti. Beru to spis v konfrontaci s jinymi auty, dostupnymi v teto cenove kategorii, kde asi C5 je bezkonkurencni.
Tu dalnici jedu nastesti max 3-4x za rok. Prijde mi, ze tam jako nikde jinde po republice je videt, jaky jsme jako narod telata za volantem. Nevadi mi, kdyz nekdo jede 120 vlevo protoze je to derave i kdyz nepredjizdi, ale tak uhnu kdyz me nekdo dojizdi. Tam znamka toho, ze chce clovek predjet je zakazane donucovani (blinkr, svetla, nalepeni se) A vazne to nemyslim nijak agresivne Jel jsem v nedeli 9 vecer, nekolikrat jsem dojel typka, ktery jel 120-130 vlevo a dokud jsem ho neproblik, tak neuhnul. A to jsem zpomalil a jel za nim treba minutu. To uz se pak na to clovek vykasle a blika jako to hovado porad, protoze proste neuhne nikdo. Jeeee, to jsem se tu rozvasnil , ale vzdycky se nakrknu uz hned za Prahou, kde ve trech pruzich znamena pravy naprostou potupu....
Musí přes odstavný - tam bývá volno
Musí přes odstavný - tam bývá volno:-d
|
|
26.10.2013 11:43 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630143
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dnes jsem 2x akutně potřeboval výstrané blikače. Člověk ve 100 se blíí blikající koloně, snaí se sledovat, zda to ubrzdí i ten za ním a do chci pustit výstraná světla a jsou v oblasti, kam mne nepustí bezpečností pás brzdícího auta, protoe bych se musel hodně vyklonit. Kdo dal to tlačítko na kastlík spolujezdce by zaslouil zastřelit. To ho mohli dát rovnou do kufru.
Vlevo dole od toho velkého displeje je ideální prostor nebo kdy dali na volant 20 tlačítek, tak tam mohli dát dalí.
A dalí poznatek - seznamuji se s diagboxem a BSI mi oznamuje, e mi nesvítí osvětlení SPZ. A ejhle - je to pravda. Jene auto je plné displejů, tak proč to nedají na nějaký z nich, měl jsem to i u vectry z roku 1997.
Dnes jsem 2x akutně potřeboval výstrané blikače. Člověk ve 100 se blíí blikající koloně, snaí se sledovat, zda to ubrzdí i ten za ním a do chci pustit výstraná světla a jsou v oblasti, kam mne nepustí bezpečností pás brzdícího auta, protoe bych se musel hodně vyklonit. Kdo dal to tlačítko na kastlík spolujezdce by zaslouil zastřelit. To ho mohli dát rovnou do kufru.
Vlevo dole od toho velkého displeje je ideální prostor nebo kdy dali na volant 20 tlačítek, tak tam mohli dát dalí.
A dalí poznatek - seznamuji se s diagboxem a BSI mi oznamuje, e mi nesvítí osvětlení SPZ. A ejhle - je to pravda. Jene auto je plné displejů, tak proč to nedají na nějaký z nich, měl jsem to i u vectry z roku 1997.
|
|
26.10.2013 12:06 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630156
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Dupni pořádně na brzdu a výstrané blinkry se to rozblikají samy.
Dupni pořádně na brzdu a výstrané blinkry se to rozblikají samy.
|
|
26.10.2013 12:12 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630164
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Keďe X7 brzdí sakramentsky dobre, to by s najväčou pravdepodobnosou skončilo návtevou druhého auta v tvojom kufri
Keďe X7 brzdí sakramentsky dobre, to by s najväčou pravdepodobnosou skončilo návtevou druhého auta v tvojom kufri :-))))
|
|
26.10.2013 17:05 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630207
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
mna stve hladat klakson ked ho potrebujem, s tymi dvoma tlacitkami to j dobra blbost, neni to ono, v C4 bolo aspon take velke tlacitko...uz som ho viackrat hladal a nebolo tam na C5
na blikacky dociahnem aj ked napad to bol divny,
v palubaku sa zoznam zavad da zistit, ale iba takych pre uzivatela, jednoduchsie je stlacit tlacitko check kde je TPMS, kolko ostava do prehliadky, vypis poruch,sa to prepina samo
mna stve hladat klakson ked ho potrebujem, s tymi dvoma tlacitkami to j dobra blbost, neni to ono, v C4 bolo aspon take velke tlacitko...uz som ho viackrat hladal a nebolo tam na C5:-))))
na blikacky dociahnem aj ked napad to bol divny,
v palubaku sa zoznam zavad da zistit, ale iba takych pre uzivatela, jednoduchsie je stlacit tlacitko check kde je TPMS, kolko ostava do prehliadky, vypis poruch,sa to prepina samo
|
|
26.10.2013 17:32 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630212
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
SQT - zlatá slova. Jezdím u přes 35 let (bez nehody!) a mám tedy zaité podvědomé reakce. Jakmile vidím, e já to dobrzdím a naopak mohu brzdu trochu povolit, tak čumím do zrcátka, jak bojuje ten za mnou, větinou se toti dá na poslední chvíli uhnout (lépe k pangejtu) a on by to napral do toho přede mnou nebo by dostal 5m navíc to nějak ustát. Ale chci mu dát včas info a to tlačítko není zrovna intuitivně. Ve vech mých minulých autech bylo na zhruba stejném místě a ten grif se blbě přezvyká.
Kontrolním tlačítkem se dá podobně jako u předchozích verzí vypsat jen chyba, která momentálně způsobuje rozsvícení kontrolky Service. To natěstí prdlé árovky nedělají. Take mně to hodí pohled na vechny pneu, dojezd do výměny oleje a nápis No Fault.
robo - viděl jsem ruské klipy na youtube, e klakson jde spustit razantním úderem pěsti kdekoli na pevnou část volantu, ale osobně to zkouet nemíním.
SQT - zlatá slova. Jezdím u přes 35 let (bez nehody!) a mám tedy zaité podvědomé reakce. Jakmile vidím, e já to dobrzdím a naopak mohu brzdu trochu povolit, tak čumím do zrcátka, jak bojuje ten za mnou, větinou se toti dá na poslední chvíli uhnout (lépe k pangejtu) a on by to napral do toho přede mnou nebo by dostal 5m navíc to nějak ustát. Ale chci mu dát včas info a to tlačítko není zrovna intuitivně. Ve vech mých minulých autech bylo na zhruba stejném místě a ten grif se blbě přezvyká.
Kontrolním tlačítkem se dá podobně jako u předchozích verzí vypsat jen chyba, která momentálně způsobuje rozsvícení kontrolky Service. To natěstí prdlé árovky nedělají. Take mně to hodí pohled na vechny pneu, dojezd do výměny oleje a nápis No Fault.
robo - viděl jsem ruské klipy na youtube, e klakson jde spustit razantním úderem pěsti kdekoli na pevnou část volantu, ale osobně to zkouet nemíním.
|
|
26.10.2013 17:54 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630225
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): SQT - zlatá slova. Jezdím u přes 35 let (bez nehody!) a mám tedy zaité podvědomé reakce. Jakmile vidím, e já to dobrzdím a naopak mohu brzdu trochu povolit, tak čumím do zrcátka, jak bojuje ten za mnou, větinou se toti dá na poslední chvíli uhnout (lépe k pangejtu) a on by to napral do toho přede mnou nebo by dostal 5m navíc to nějak ustát. Ale chci mu dát včas info a to tlačítko není zrovna intuitivně. Ve vech mých minulých autech bylo na zhruba stejném místě a ten grif se blbě přezvyká.
Kontrolním tlačítkem se dá podobně jako u předchozích verzí vypsat jen chyba, která momentálně způsobuje rozsvícení kontrolky Service. To natěstí prdlé árovky nedělají. Take mně to hodí pohled na vechny pneu, dojezd do výměny oleje a nápis No Fault.
robo - viděl jsem ruské klipy na youtube, e klakson jde spustit razantním úderem pěsti kdekoli na pevnou část volantu, ale osobně to zkouet nemíním.
U od C5I mají automatické rozsvěcení varovek při silném brzdění(volitelná fukce - musí být aktivní) take pokud prudce brzdím automaticky se aktivují varovky tím upozorním auto za sebou - pokud stojím nebo volně dojel - dojídím mohu tu ruku natáhnout i na blbě umístěné tlačítko které se jim fakt moc nepovedlo,ale zase na něj dosáhne v pohodě i spolujezdkyně která můe pomoci zaneprázněnému řidiči (pokud tedy zrovna neleí v klíně - to je potom opravdu blbej přístup pro oba
U od C5I mají automatické rozsvěcení varovek při silném brzdění(volitelná fukce - musí být aktivní) take pokud prudce brzdím automaticky se aktivují varovky tím upozorním auto za sebou - pokud stojím nebo volně dojel - dojídím mohu tu ruku natáhnout i na blbě umístěné tlačítko které se jim fakt moc nepovedlo,ale zase na něj dosáhne v pohodě i spolujezdkyně která můe pomoci zaneprázněnému řidiči:-)))) (pokud tedy zrovna neleí v klíně - to je potom opravdu blbej přístup pro oba:-d
|
|
26.10.2013 18:02 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630230
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No kdy na ni zařvu "zmačkni to", tak nemusí dopravní situaci uklidnit
No kdy na ni zařvu "zmačkni to", tak nemusí dopravní situaci uklidnit :-)
|
|
26.10.2013 18:31 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630236
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
a preco svieti service ked dojde kvapalina v ostrekovaci? povedal by som ze ked to svieti service tak by sa malo cosi podstatne diat.....
a preco svieti service ked dojde kvapalina v ostrekovaci? povedal by som ze ked to svieti service tak by sa malo cosi podstatne diat.....
|
|
26.10.2013 19:36 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630244
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hláení o LDS nechybí. Jen neměří hladinu, ale ohlásí ti, e pérování nepéruje .
Tak trochu jako - "klakson troubí, stěrače stírají ..."
No a jetě k tý hladině kapaliny do ostřikovačů. Je přece samozřejmý, e "Hrdý majitel francouzský jebky" se nebude hrabat pod kapotou, ale navtíví autorizovaný servis a ten mu urgentně kapalinu doplní. Moná i bez objednání a na počkání. A to se vyplatí.
Hláení o LDS nechybí. Jen neměří hladinu, ale ohlásí ti, e pérování nepéruje :-)))).
Tak trochu jako - "klakson troubí, stěrače stírají ..." :-d
No a jetě k tý hladině kapaliny do ostřikovačů. Je přece samozřejmý, e "Hrdý majitel francouzský jebky" se nebude hrabat pod kapotou, ale navtíví autorizovaný servis a ten mu urgentně kapalinu doplní. Moná i bez objednání a na počkání. A to se vyplatí. :palec
|
|
26.10.2013 19:43 -
Re: Jízda v C5 III
|
2630248
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Som sa zasmial, nakolko sa nemam cas pohrat so vsetkym tak auto stale prekvapuje, kludne by stacilo keby sa tato hlaska objavila obcas, napr.po nastartovani, ten service je prilis, dufam ze mi teraz na zimakoch nebude celu zimu svietit tpms, lebo 60e za cidlo?
Som sa zasmial, nakolko sa nemam cas pohrat so vsetkym tak auto stale prekvapuje, kludne by stacilo keby sa tato hlaska objavila obcas, napr.po nastartovani, ten service je prilis, dufam ze mi teraz na zimakoch nebude celu zimu svietit tpms, lebo 60e za cidlo?
|
|
| |
|
|