| | |
25.07.2012 09:52 -
Re: Jízda v C5 III
|
2495059
|
|
jumep
|
|
|
ano, amvar ma aj 607 a tych piestov bolo dost verzii, posledne z nich su uz vraj v pohode
ano, amvar ma aj 607 a tych piestov bolo dost verzii, posledne z nich su uz vraj v pohode
|
|
09.08.2012 16:20 -
Re: Jízda v C5 III
|
2498274
|
|
tygr82
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Tak jsem absolvoval jízdu na "dovču ke tchýni" do tater a musím říci, e takové jízdní pohodlí sem neměl v ádném autě. Seděl jsem jak doma v křesle a e to bylo 600km jsem nestačil postřehnout. Pohodlné, komfortní a místy sviná jízda. Na nádr jsem najel 1250km. V jednu chvíli mi dojezd dokonce ukázal 1320km, to mne potěilo,ale za chvilku to číslo bylo pryč Jen koda, e nemám masáe v sedačkách
Tak jsem absolvoval jízdu na "dovču ke tchýni" do tater a musím říci, e takové jízdní pohodlí sem neměl v ádném autě. Seděl jsem jak doma v křesle a e to bylo 600km jsem nestačil postřehnout. Pohodlné, komfortní a místy sviná jízda. Na nádr jsem najel 1250km. V jednu chvíli mi dojezd dokonce ukázal 1320km, to mne potěilo,ale za chvilku to číslo bylo pryč:-) Jen koda, e nemám masáe v sedačkách :-(
|
|
09.08.2012 18:49 -
Re: Jízda v C5 III
|
2498303
|
|
tygr82
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
S tím máco souhlasím. Nicméně i přes to, e masá nemám, jsem spokojen a v tuto chvíli bych nevyměnil za ádné auto.
S tím máco souhlasím. Nicméně i přes to, e masá nemám, jsem spokojen a v tuto chvíli bych nevyměnil za ádné auto.
|
|
09.08.2012 20:14 -
Re: Jízda v C5 III
|
2498316
|
|
máca
|
|
|
tygr82 napsal(a): S tím máco souhlasím. Nicméně i přes to, e masá nemám, jsem spokojen a v tuto chvíli bych nevyměnil za ádné auto.
To mi je jasný, to také nejezdí, e.Já taky jsem spokojená a neměnila bych.Teď listuju na netu a koukám po zimním obutí, mám toti jen letňáče.Kdybys o něčem věděl, prosím o info.Díky předem.
To mi je jasný, to také nejezdí, e.Já taky jsem spokojená a neměnila bych.Teď listuju na netu a koukám po zimním obutí, mám toti jen letňáče.Kdybys o něčem věděl, prosím o info.Díky předem.
|
|
09.09.2013 19:30 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616702
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Chtěl jsem se podělit se zkuenostmi z prvního měsíce/4000 km. Ale máca to v podstatě vystihla.
Nejvíce mne překvapilo proti první generaci jetě o mnoho větí filtrování kiksů silnic, některé recenze uvádějí, e to neumí ádné jiné auto. A mnohem jistějí jízda na roletě. První generace na rychlé roletě (drobně ale soustavně rozbitá silnice) má v zatáčkách tendenci uskakovat ven. X7 sedí jako na hladké silnici. Při houpavé silnici má první generace tendenci se na vrcholu hrbu jakoby vznést, X7 se drí blíe silnice. Na youtube je slovenský klip, kde to nějaký redaktor obdivuje, e víceprvkovou hliníkovou nápravu vpředu i vzadu nemá ádná přímá konkurence. Inu o marketingu C5 nemá cenu psát ani se slzou v oku.
No a motor je slyet, jen kdy se mu lape na krk a to jen jako vzdálené hučení. V běných reimech o něm člověk neví.
No a pro mě vysloveně drobný zázrak - bederní opěrka těsně nad zadkem jde tolovat i výkově.
Já jsem technický hračička, tak volant mi velmi vyhovuje.
U estistupňového manuálu mi nějak přebývá pětka. Královna rychlostí je čtyřka - v klidu obcí a na předjídění skvělá - od 50 do 160 km/h. Za obcí rozjedu k 90 a dávám 6.
No závěr - pokud si chce někdo zajezdit, tak a se tomu autu vyhne. Uvnitř kromě totálního tankodromu není znát, e to auto jede a 90 je naprosto na usnutí. Kdo chce úasný komfort, tak je na dobré adrese.
.link.
Chtěl jsem se podělit se zkuenostmi z prvního měsíce/4000 km. Ale máca to v podstatě vystihla.
Nejvíce mne překvapilo proti první generaci jetě o mnoho větí filtrování kiksů silnic, některé recenze uvádějí, e to neumí ádné jiné auto. A mnohem jistějí jízda na roletě. První generace na rychlé roletě (drobně ale soustavně rozbitá silnice) má v zatáčkách tendenci uskakovat ven. X7 sedí jako na hladké silnici. Při houpavé silnici má první generace tendenci se na vrcholu hrbu jakoby vznést, X7 se drí blíe silnice. Na youtube je slovenský klip, kde to nějaký redaktor obdivuje, e víceprvkovou hliníkovou nápravu vpředu i vzadu nemá ádná přímá konkurence. Inu o marketingu C5 nemá cenu psát ani se slzou v oku.
No a motor je slyet, jen kdy se mu lape na krk a to jen jako vzdálené hučení. V běných reimech o něm člověk neví.
No a pro mě vysloveně drobný zázrak - bederní opěrka těsně nad zadkem jde tolovat i výkově.
Já jsem technický hračička, tak volant mi velmi vyhovuje.
U estistupňového manuálu mi nějak přebývá pětka. Královna rychlostí je čtyřka - v klidu obcí a na předjídění skvělá - od 50 do 160 km/h. Za obcí rozjedu k 90 a dávám 6.
No závěr - pokud si chce někdo zajezdit, tak a se tomu autu vyhne. Uvnitř kromě totálního tankodromu není znát, e to auto jede a 90 je naprosto na usnutí. Kdo chce úasný komfort, tak je na dobré adrese.
http://www.youtube.com/watch?v=GkUpakC8CZk
|
|
10.09.2013 08:59 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616776
|
|
Martyn
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Auto mám něco málo přes měsíc, a jsem také nadený. Na kadou cestu s autem se těím jak malý kluk.
Auto mám něco málo přes měsíc, a jsem také nadený. Na kadou cestu s autem se těím jak malý kluk.
|
|
10.09.2013 13:20 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616815
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Zase z jineho soudku:
Masaz - prijde mi to jako vysmech - nafukuje a vyfukuje se tam neco co nebo to je mechanicke (nevim), a to pouze do spodni casti zad. A frekvence je tak jednou za 10 vterin (cyklus). Moc jsem nepochopil jak tohle muze masirovat. Ale treba to nekomu vyhovuje.
Pri jizde po dirach mam pocit jak kdyby uskakovalo cele auto. Mozna je to 18" nizkoprofilovyma gumama, mozna ne, kazdopadne C5 I to nedelala. Z hlediska drncani auta nic moc - opet 18" gumy dost berou diry na silnici.
Nikdy jsem ale nepochopil, proc vsem tak vadi v recenzich naklaneni auta (logicky mekke odpruzeni nemuze fungovat bez rozumnych naklonu). Kdyz to na pekne ceste rostnu, a ze ty 18" 245/45 sedi jak pribite, tak to posledni co bych se bal, ze mi to ustreli. Ale nesmi tam byt dira, nebo hrboly, potom mi prijde, ze to ustreluje vic nez stare auto. Sedi to hodne dobre, mozna i tim, ze auto bude mit nizsi teziste nez starsi modely.
Sranda je, ze spotrebu mam stejnou jako se starou 2.2Hdi 98kW AT Akorat tech koni je tam 2x tolik heh.
Zase z jineho soudku:
Masaz - prijde mi to jako vysmech - nafukuje a vyfukuje se tam neco co nebo to je mechanicke (nevim), a to pouze do spodni casti zad. A frekvence je tak jednou za 10 vterin (cyklus). Moc jsem nepochopil jak tohle muze masirovat. Ale treba to nekomu vyhovuje.
Pri jizde po dirach mam pocit jak kdyby uskakovalo cele auto. Mozna je to 18" nizkoprofilovyma gumama, mozna ne, kazdopadne C5 I to nedelala. Z hlediska drncani auta nic moc - opet 18" gumy dost berou diry na silnici.
Nikdy jsem ale nepochopil, proc vsem tak vadi v recenzich naklaneni auta (logicky mekke odpruzeni nemuze fungovat bez rozumnych naklonu). Kdyz to na pekne ceste rostnu, a ze ty 18" 245/45 sedi jak pribite, tak to posledni co bych se bal, ze mi to ustreli. Ale nesmi tam byt dira, nebo hrboly, potom mi prijde, ze to ustreluje vic nez stare auto. Sedi to hodne dobre, mozna i tim, ze auto bude mit nizsi teziste nez starsi modely.
Sranda je, ze spotrebu mam stejnou jako se starou 2.2Hdi 98kW AT :-) Akorat tech koni je tam 2x tolik heh.
|
|
10.09.2013 16:18 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616838
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Zase z jineho soudku:
Masaz - prijde mi to jako vysmech - nafukuje a vyfukuje se tam neco co nebo to je mechanicke (nevim), a to pouze do spodni casti zad. A frekvence je tak jednou za 10 vterin (cyklus). Moc jsem nepochopil jak tohle muze masirovat. Ale treba to nekomu vyhovuje.
Pri jizde po dirach mam pocit jak kdyby uskakovalo cele auto. Mozna je to 18" nizkoprofilovyma gumama, mozna ne, kazdopadne C5 I to nedelala. Z hlediska drncani auta nic moc - opet 18" gumy dost berou diry na silnici.
Nikdy jsem ale nepochopil, proc vsem tak vadi v recenzich naklaneni auta (logicky mekke odpruzeni nemuze fungovat bez rozumnych naklonu). Kdyz to na pekne ceste rostnu, a ze ty 18" 245/45 sedi jak pribite, tak to posledni co bych se bal, ze mi to ustreli. Ale nesmi tam byt dira, nebo hrboly, potom mi prijde, ze to ustreluje vic nez stare auto. Sedi to hodne dobre, mozna i tim, ze auto bude mit nizsi teziste nez starsi modely.
Sranda je, ze spotrebu mam stejnou jako se starou 2.2Hdi 98kW AT Akorat tech koni je tam 2x tolik heh.
Nie je to tými 18" kolami, ja som si to vimol na mojej so 16"kami. Ale iba na zadnej náprave, zjavne váha robí svoje, no ale v porovaní s novou koktávkou sa nie je na čo saova, tá skákala ako koza, ked som sa viezol.Ale robí to len pri benom reime, na portovom sa mi to ete nestalo. To moje staré XM nikdy nespravilo a v mnohých veciach bolo lepie, ako C5 III, no to by u bol off topic
Nie je to tými 18" kolami, ja som si to vimol na mojej so 16"kami. Ale iba na zadnej náprave, zjavne váha robí svoje, no ale v porovaní s novou koktávkou sa nie je na čo saova, tá skákala ako koza, ked som sa viezol.Ale robí to len pri benom reime, na portovom sa mi to ete nestalo. To moje staré XM nikdy nespravilo a v mnohých veciach bolo lepie, ako C5 III, no to by u bol off topic
|
|
11.09.2013 00:17 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616898
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ano odskakuje zadek pokud jedno kolo vjede do diry/vymolu i na rovne silnici. Je to zvlastni. Zrejme tu zadni napravu soudruzi nejak ne zcela dobre odladili nebo fakt nevim. Ze zacatku mi to prislo zvlastni, ted uz to tak nevnimam, ale kdo trosku jezdi autem a neni lempl to jednoznacne pozna.
Ano odskakuje zadek pokud jedno kolo vjede do diry/vymolu i na rovne silnici. Je to zvlastni. Zrejme tu zadni napravu soudruzi nejak ne zcela dobre odladili nebo fakt nevim. Ze zacatku mi to prislo zvlastni, ted uz to tak nevnimam, ale kdo trosku jezdi autem a neni lempl to jednoznacne pozna.
|
|
11.09.2013 08:42 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616909
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Co má obuto? Sice mám jiný auto, ale zadek má občas tendenci se torchu hýbat v příčným směru na nerovnostech, tak jak popisuje. Nicméně na 100% vím, e u mně je to gumama. Jak dám zimáky, tak se to neděje
Co má obuto? Sice mám jiný auto, ale zadek má občas tendenci se torchu hýbat v příčným směru na nerovnostech, tak jak popisuje. Nicméně na 100% vím, e u mně je to gumama. Jak dám zimáky, tak se to neděje
|
|
11.09.2013 08:54 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616910
|
|
gull
|
|
|
Myslím e obecně irí gumy moc nezvládají vyjeté koleje, kdy jsem kdysi jel na sluebku superbem, tak mi taky na vyjetých kolejích krapet lítal
Myslím e obecně irí gumy moc nezvládají vyjeté koleje, kdy jsem kdysi jel na sluebku superbem, tak mi taky na vyjetých kolejích krapet lítal:nevim
|
|
11.09.2013 10:43 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616923
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Obuto mam to, co tam mel skopcak. Tusim jsou to Micheliny, zadne smejdy tam urco nejsou. Tohle podle me dela naprava, proste jde pri najeti na vymol citit vzadu pohyb smerem do stran. Ne ze bych neco musel korigovat volantem, to ne, ale jde citit, ze to lehce hybe s autem. S vyjetyma kolejema nemam problem, kupodivu rizeni C5 III mi prijde mene nachylnejsi nez starsi C5 I s 16", kde bylo citit tahani a uhybani do stran v rizeni mnohem vice a bylo potreba i vice korigovat.
Obuto mam to, co tam mel skopcak. Tusim jsou to Micheliny, zadne smejdy tam urco nejsou. Tohle podle me dela naprava, proste jde pri najeti na vymol citit vzadu pohyb smerem do stran. Ne ze bych neco musel korigovat volantem, to ne, ale jde citit, ze to lehce hybe s autem. S vyjetyma kolejema nemam problem, kupodivu rizeni C5 III mi prijde mene nachylnejsi nez starsi C5 I s 16", kde bylo citit tahani a uhybani do stran v rizeni mnohem vice a bylo potreba i vice korigovat.
|
|
11.09.2013 10:49 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616927
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Včera, ako popralo, tak to bolo cíti v o dos väčej miere. Ale ako Zbyňa píe, tak môe to by tými gumami, no neviem či aj v mojom prípade, nakožko tam mám obuté Micheliny.
Včera, ako popralo, tak to bolo cíti v o dos väčej miere. Ale ako Zbyňa píe, tak môe to by tými gumami, no neviem či aj v mojom prípade, nakožko tam mám obuté Micheliny.
|
|
11.09.2013 10:55 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616932
|
|
shalafi
|
|
|
Rovnaka skusenost - pri vacsej nerovnosti v zakrute zadok citelne uskoci, ale bez nutnosti korekcie. 245/45 R18 Kumho KU39.
Rovnaka skusenost - pri vacsej nerovnosti v zakrute zadok citelne uskoci, ale bez nutnosti korekcie. 245/45 R18 Kumho KU39.
|
|
11.09.2013 11:40 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616933
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To u dávno vyřeili sověti. U igula se musel vozit pytel cementu v kufru. Tam byla ale tuhá zadní náprava a při odskakování v zatáčce se auto tudí stalo silně přetáčivé (tedy bez toho pytle) a korekce volantem byla jasně nutná.
To u dávno vyřeili sověti. U igula se musel vozit pytel cementu v kufru. Tam byla ale tuhá zadní náprava a při odskakování v zatáčce se auto tudí stalo silně přetáčivé (tedy bez toho pytle) a korekce volantem byla jasně nutná.
|
|
11.09.2013 16:11 -
Re: Jízda v C5 III
|
2616968
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
igul? Pevná zadní náprava ale hlavně lehký zadek a zadní pohon - proto přetáčivost.
igul? Pevná zadní náprava ale hlavně lehký zadek a zadní pohon - proto přetáčivost.
|
|
| |
|
|