Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Jízda v C5 III
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 9 > >|
25.07.2012 09:52 - Re: Jízda v C5 III 2495059
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano, amvar ma aj 607 a tych piestov bolo dost verzii, posledne z nich su uz vraj v pohode

25.07.2012 21:51 - Re: Jízda v C5 III 2495257
Jano
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 117
99 Poslat soukromou zprávu
máca napsal(a):
sgt napsal(a):
presne tak, jazda v C5 je proste zážitok, na to sa jednoducho nedá neteši

jo to je pravda.Jízda je opravdovou lahůdkou a dále nutno podotknout že i pohodlíčko, žádné kroucení při delší jízdě.Člověk z toho auta vyleze a ani mu nepřijde, že ujel 1800km.Tuto vzdálenost jsem tedy ještě jela v kuse loni s babičkou/c5I/.Tu novou to bude čekat letos.Budu tak moc porovnat.

Ja tak chodim uz 2 roky 1400km najprv sXM a teraz s C5 a je to ine ale chcel by som to vyskusat aj s III.

26.07.2012 00:48 - Re: Jízda v C5 III 2495276
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To je neco jako ma 607 na tlumicich nahore a co stoji neuveritelnej ranec?


Ano mají to Peugeoty 607 ve verzích V6 a také Peugeot 407 coupé V6 (diesel i benzín). Jedná se o počítačem řízené proměnné tlumení. U Peugeotu 607 mnohem jednodušší než u C6 (tvrdnou pouze celé nápravy a tlumení má 9 stupňů tuhosti / u C6 tuhne každé kolo nezávisle a stupňů tuhosti je 16)

Například v devadesátých letech měl Peugeot 605 také tyto tlumiče, ale tehdy se uměly jen přepínat do dvou stavů. Tvrdý nebo měkký a řídil to shodou okolností úplně stejný počítač který ovládal systém hydractive v Citroenu XM

26.07.2012 13:48 - Re: Jízda v C5 III 2495316
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
del42sa napsal(a):
Ano mají to Peugeoty 607 ve verzích V6 a také Peugeot 407 coupé V6 (diesel i benzín). Jedná se o počítačem řízené proměnné tlumení. U Peugeotu 607 mnohem jednodušší než u C6 (tvrdnou pouze celé nápravy a tlumení má 9 stupňů tuhosti / u C6 tuhne každé kolo nezávisle a stupňů tuhosti je 16)

Například v devadesátých letech měl Peugeot 605 také tyto tlumiče, ale tehdy se uměly jen přepínat do dvou stavů. Tvrdý nebo měkký a řídil to shodou okolností úplně stejný počítač který ovládal systém hydractive v Citroenu XM


Na CX a XM to bylo snad jen zapnout - vypnout(alespoň ty starší XM)

09.08.2012 16:20 - Re: Jízda v C5 III 2498274
tygr82
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem absolvoval jízdu na "dovču ke tchýni" do tater a musím říci, že takové jízdní pohodlí sem neměl v žádném autě. Seděl jsem jak doma v křesle a že to bylo 600km jsem nestačil postřehnout. Pohodlné, komfortní a místy svižná jízda. Na nádrž jsem najel 1250km. V jednu chvíli mi dojezd dokonce ukázal 1320km, to mne potěšilo,ale za chvilku to číslo bylo pryč Jen škoda, že nemám masáže v sedačkách

09.08.2012 17:25 - Re: Jízda v C5 III 2498288
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tygr82 napsal(a):
Tak jsem absolvoval jízdu na "dovču ke tchýni" do tater a musím říci, že takové jízdní pohodlí sem neměl v žádném autě. Seděl jsem jak doma v křesle a že to bylo 600km jsem nestačil postřehnout. Pohodlné, komfortní a místy svižná jízda. Na nádrž jsem najel 1250km. V jednu chvíli mi dojezd dokonce ukázal 1320km, to mne potěšilo,ale za chvilku to číslo bylo pryč Jen škoda, že nemám masáže v sedačkách


Tak to je opravdu škoda. Při delší jízdě je to opravdu bomba.Co při delší jízdě, ono stačí i kratší, aspoň hodinová jízda/ masហse po hodině sama vypne/.To fakt přícházíš o jednu z předností pohodlí.



09.08.2012 18:49 - Re: Jízda v C5 III 2498303
tygr82
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
S tím máco souhlasím. Nicméně i přes to, že masហnemám, jsem spokojen a v tuto chvíli bych nevyměnil za žádné auto.

09.08.2012 20:14 - Re: Jízda v C5 III 2498316
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tygr82 napsal(a):
S tím máco souhlasím. Nicméně i přes to, že masហnemám, jsem spokojen a v tuto chvíli bych nevyměnil za žádné auto.


To mi je jasný, to také nejezdí, že.Já taky jsem spokojená a neměnila bych.Teď listuju na netu a koukám po zimním obutí, mám totiž jen letňáče.Kdybys o něčem věděl, prosím o info.Díky předem.

09.09.2013 19:30 - Re: Jízda v C5 III 2616702
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Chtěl jsem se podělit se zkušenostmi z prvního měsíce/4000 km. Ale máca to v podstatě vystihla.
Nejvíce mne překvapilo proti první generaci ještě o mnoho větší filtrování kiksů silnic, některé recenze uvádějí, že to neumí žádné jiné auto. A mnohem jistější jízda na roletě. První generace na rychlé roletě (drobně ale soustavně rozbitá silnice) má v zatáčkách tendenci uskakovat ven. X7 sedí jako na hladké silnici. Při houpavé silnici má první generace tendenci se na vrcholu hrbu jakoby vznést, X7 se drží blíže silnice. Na youtube je slovenský klip, kde to nějaký redaktor obdivuje, že víceprvkovou hliníkovou nápravu vpředu i vzadu nemá žádná přímá konkurence. Inu o marketingu C5 nemá cenu psát ani se slzou v oku.
No a motor je slyšet, jen když se mu šlape na krk a to jen jako vzdálené hučení. V běžných režimech o něm člověk neví.
No a pro mě vysloveně drobný zázrak - bederní opěrka těsně nad zadkem jde štolovat i výškově.
Já jsem technický hračička, tak volant mi velmi vyhovuje.
U šestistupňového manuálu mi nějak přebývá pětka. Královna rychlostí je čtyřka - v klidu obcí a na předjíždění skvělá - od 50 do 160 km/h. Za obcí rozjedu k 90 a dávám 6.

No závěr - pokud si chce někdo zajezdit, tak a se tomu autu vyhne. Uvnitř kromě totálního tankodromu není znát, že to auto jede a 90 je naprosto na usnutí. Kdo chce úžasný komfort, tak je na dobré adrese.

.link.

10.09.2013 08:59 - Re: Jízda v C5 III 2616776
Martyn
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 25
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Auto mám něco málo přes měsíc, a jsem také nadšený. Na každou cestu s autem se těším jak malý kluk.

10.09.2013 13:20 - Re: Jízda v C5 III 2616815
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zase z jineho soudku:

Masaz - prijde mi to jako vysmech - nafukuje a vyfukuje se tam neco co nebo to je mechanicke (nevim), a to pouze do spodni casti zad. A frekvence je tak jednou za 10 vterin (cyklus). Moc jsem nepochopil jak tohle muze masirovat. Ale treba to nekomu vyhovuje.

Pri jizde po dirach mam pocit jak kdyby uskakovalo cele auto. Mozna je to 18" nizkoprofilovyma gumama, mozna ne, kazdopadne C5 I to nedelala. Z hlediska drncani auta nic moc - opet 18" gumy dost berou diry na silnici.

Nikdy jsem ale nepochopil, proc vsem tak vadi v recenzich naklaneni auta (logicky mekke odpruzeni nemuze fungovat bez rozumnych naklonu). Kdyz to na pekne ceste rostnu, a ze ty 18" 245/45 sedi jak pribite, tak to posledni co bych se bal, ze mi to ustreli. Ale nesmi tam byt dira, nebo hrboly, potom mi prijde, ze to ustreluje vic nez stare auto. Sedi to hodne dobre, mozna i tim, ze auto bude mit nizsi teziste nez starsi modely.

Sranda je, ze spotrebu mam stejnou jako se starou 2.2Hdi 98kW AT Akorat tech koni je tam 2x tolik heh.

10.09.2013 16:18 - Re: Jízda v C5 III 2616838
monkus
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 59
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
RimmerCZ napsal(a):
Zase z jineho soudku:

Masaz - prijde mi to jako vysmech - nafukuje a vyfukuje se tam neco co nebo to je mechanicke (nevim), a to pouze do spodni casti zad. A frekvence je tak jednou za 10 vterin (cyklus). Moc jsem nepochopil jak tohle muze masirovat. Ale treba to nekomu vyhovuje.

Pri jizde po dirach mam pocit jak kdyby uskakovalo cele auto. Mozna je to 18" nizkoprofilovyma gumama, mozna ne, kazdopadne C5 I to nedelala. Z hlediska drncani auta nic moc - opet 18" gumy dost berou diry na silnici.

Nikdy jsem ale nepochopil, proc vsem tak vadi v recenzich naklaneni auta (logicky mekke odpruzeni nemuze fungovat bez rozumnych naklonu). Kdyz to na pekne ceste rostnu, a ze ty 18" 245/45 sedi jak pribite, tak to posledni co bych se bal, ze mi to ustreli. Ale nesmi tam byt dira, nebo hrboly, potom mi prijde, ze to ustreluje vic nez stare auto. Sedi to hodne dobre, mozna i tim, ze auto bude mit nizsi teziste nez starsi modely.

Sranda je, ze spotrebu mam stejnou jako se starou 2.2Hdi 98kW AT Akorat tech koni je tam 2x tolik heh.


Nie je to tými 18" kolami, ja som si to všimol na mojej so 16"kami. Ale iba na zadnej náprave, zjavne váha robí svoje, no ale v porovaní s novou koktávkou sa nie je na čo sažova, tá skákala ako koza, ked som sa viezol.Ale robí to len pri bežnom režime, na športovom sa mi to ešte nestalo. To moje staré XM nikdy nespravilo a v mnohých veciach bolo lepšie, ako C5 III, no to by už bol off topic

11.09.2013 00:17 - Re: Jízda v C5 III 2616898
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ano odskakuje zadek pokud jedno kolo vjede do diry/vymolu i na rovne silnici. Je to zvlastni. Zrejme tu zadni napravu soudruzi nejak ne zcela dobre odladili nebo fakt nevim. Ze zacatku mi to prislo zvlastni, ted uz to tak nevnimam, ale kdo trosku jezdi autem a neni lempl to jednoznacne pozna.

11.09.2013 08:42 - Re: Jízda v C5 III 2616909
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Co mᚠobuto? Sice mám jiný auto, ale zadek má občas tendenci se torchu hýbat v příčným směru na nerovnostech, tak jak popisuješ. Nicméně na 100% vím, že u mně je to gumama. Jak dám zimáky, tak se to neděje

11.09.2013 08:54 - Re: Jízda v C5 III 2616910
gull
Město: Ostrava, Auto: Počet příspěvků: 171
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Myslím že obecně širší gumy moc nezvládají vyjeté koleje, když jsem kdysi jel na služebku superbem, tak mi taky na vyjetých kolejích krapet lítal

11.09.2013 10:43 - Re: Jízda v C5 III 2616923
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Obuto mam to, co tam mel skopcak. Tusim jsou to Micheliny, zadne smejdy tam urco nejsou. Tohle podle me dela naprava, proste jde pri najeti na vymol citit vzadu pohyb smerem do stran. Ne ze bych neco musel korigovat volantem, to ne, ale jde citit, ze to lehce hybe s autem. S vyjetyma kolejema nemam problem, kupodivu rizeni C5 III mi prijde mene nachylnejsi nez starsi C5 I s 16", kde bylo citit tahani a uhybani do stran v rizeni mnohem vice a bylo potreba i vice korigovat.

11.09.2013 10:49 - Re: Jízda v C5 III 2616927
monkus
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 59
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Včera, ako popršalo, tak to bolo cíti v o dos väčšej miere. Ale ako Zbyňa píše, tak môže to by tými gumami, no neviem či aj v mojom prípade, nakožko tam mám obuté Micheliny.

11.09.2013 10:55 - Re: Jízda v C5 III 2616932
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
Rovnaka skusenost - pri vacsej nerovnosti v zakrute zadok citelne uskoci, ale bez nutnosti korekcie. 245/45 R18 Kumho KU39.

11.09.2013 11:40 - Re: Jízda v C5 III 2616933
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
To už dávno vyřešili sověti. U žigula se musel vozit pytel cementu v kufru. Tam byla ale tuhá zadní náprava a při odskakování v zatáčce se auto tudíž stalo silně přetáčivé (tedy bez toho pytle) a korekce volantem byla jasně nutná.

11.09.2013 16:11 - Re: Jízda v C5 III 2616968
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Žigul? Pevná zadní náprava ale hlavně lehký zadek a zadní pohon - proto přetáčivost.

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 9 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator