| | |
01.04.2012 22:25 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464492
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
ooo tie závidím, bude machrovat na srazu...
ooo tie závidím, bude machrovat na srazu... ;-)
|
|
02.04.2012 10:17 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464518
|
|
C5stepan
|
|
|
Petr72 napsal(a): Tak přeju hodně bezproblémových , houpavých kilometrů s novým autí !!
U jste ho vyvezli na ryby ?
Nevyvezli. Snědli i tu z fotky!
Nevyvezli. Snědli i tu z fotky!
|
|
02.04.2012 17:15 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464561
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
to Máca
Ono to není s H3+ ani tak o přituhování podvozku - to umí celá řada i jiných aut (mění se např viskozita media v tlumičích pomocí "zamgnetizovaných pilin") ale o velmi rychlé - online reakce na aktuální zatíení jednotlivých stran auta a řekněme kontra reakcí ze strany podvozku tyto dymanické síly kompenzovat a udrovat podvozek v pokud mono vodorovné poloze vůči vozovce, tudí - auto se prakticky nenaklání, čím nedochází ke změně geometrie podvozku a jednodue řečeno odlehčovnání vnitřních kol (bereme nečastějí variantu - průjezd zatáčkou). Odstředivé síly působí i nadále, ale auto má lepí adhezi při zachování skvělého jízdního komfortu a je schopno do jisté míry i řeit nekompaktnosti povrchu při průjezdu zatáčkou. kalkulace pro aktuální nastavení jednotlivých kol se provádí na základě údajů o hmotnosti, rychlosti, úhlu natočení volantu, polaha plynu, brzdy... zkrátka - je to hoňka to uregulovat.
Naproti tomu auta, která jsou schopna měnit tupě tuhost podvozku na principu výe uvedeném jsou sice schopna částečně zamezit náklonu v zatáčce, ale za cenu sníení komforu jízdy a u si neumí poradit s odskoky kol a pod...
to jen bránim H3+, e to jako "jenom" netuhne, ale e to aktivně pracuje... Vysvětluj to ale majitelům Audin e...
to Máca
Ono to není s H3+ ani tak o přituhování podvozku - to umí celá řada i jiných aut (mění se např viskozita media v tlumičích pomocí "zamgnetizovaných pilin") ale o velmi rychlé - online reakce na aktuální zatíení jednotlivých stran auta a řekněme kontra reakcí ze strany podvozku tyto dymanické síly kompenzovat a udrovat podvozek v pokud mono vodorovné poloze vůči vozovce, tudí - auto se prakticky nenaklání, čím nedochází ke změně geometrie podvozku a jednodue řečeno odlehčovnání vnitřních kol (bereme nečastějí variantu - průjezd zatáčkou). Odstředivé síly působí i nadále, ale auto má lepí adhezi při zachování skvělého jízdního komfortu a je schopno do jisté míry i řeit nekompaktnosti povrchu při průjezdu zatáčkou. kalkulace pro aktuální nastavení jednotlivých kol se provádí na základě údajů o hmotnosti, rychlosti, úhlu natočení volantu, polaha plynu, brzdy... zkrátka - je to hoňka to uregulovat.
Naproti tomu auta, která jsou schopna měnit tupě tuhost podvozku na principu výe uvedeném jsou sice schopna částečně zamezit náklonu v zatáčce, ale za cenu sníení komforu jízdy a u si neumí poradit s odskoky kol a pod...
to jen bránim H3+, e to jako "jenom" netuhne, ale e to aktivně pracuje... Vysvětluj to ale majitelům Audin e... :-)
|
|
02.04.2012 18:36 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464628
|
|
máca
|
|
|
to Najk- machrovat nebudu, z toho u jsem vyrostla, ale je fakt, e mám děsnou radost, e ji mám
to C5 Stepan-to u je dávnoooooo.Letos jsem zatím vechny pustila
to Roozena- díky za vyčerpávající vysvětlení H3+.A takhle dalece tomu nerozumím, ale ten komfort pociuji.
to Najk- machrovat nebudu, z toho u jsem vyrostla:-d, ale je fakt, e mám děsnou radost, e ji mám ;-)
to C5 Stepan-to u je dávnoooooo.Letos jsem zatím vechny pustila :-p
to Roozena- díky za vyčerpávající vysvětlení H3+.A takhle dalece tomu nerozumím, ale ten komfort pociuji.:palec
|
|
03.04.2012 08:11 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464958
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
nemusí tomu rozumět. základ je si to náleitě uít...
nemusí tomu rozumět. základ je si to náleitě uít... :-);-)
|
|
03.04.2012 09:02 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464976
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
presne tak, jazda v C5 je proste záitok, na to sa jednoducho nedá netei
presne tak, jazda v C5 je proste záitok, na to sa jednoducho nedá netei :palec
|
|
03.04.2012 19:53 -
Re: Jízda v C5 III
|
2465358
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
No podle mě u H3+ pouze tuhne nebo měkne celé auto, stejně jako to uměl Hydractiv H1 a H2, měnit "plynule" (16 stupňů) tuhost pérování kadého kola umí pouze C6 V6 se systémem AMWAR a vyrovnávat aktivně náklony karoserie uměla pouze Xantia Activa.
No podle mě u H3+ pouze tuhne nebo měkne celé auto, stejně jako to uměl Hydractiv H1 a H2, měnit "plynule" (16 stupňů) tuhost pérování kadého kola umí pouze C6 V6 se systémem AMWAR a vyrovnávat aktivně náklony karoserie uměla pouze Xantia Activa.
|
|
03.04.2012 20:00 -
Re: Jízda v C5 III
|
2465367
|
|
jumep
|
|
|
X7 ma pouzity podvozok C6 a myslim v max vybave rovnako vsetko ako C6
C6 tiez mala social zadnu napravu (jeden korektro na stabilizatore) ... co ma dost prekvapilo ...
X7 ma pouzity podvozok C6 a myslim v max vybave rovnako vsetko ako C6
C6 tiez mala social zadnu napravu (jeden korektro na stabilizatore) ... co ma dost prekvapilo ...
|
|
03.04.2012 20:52 -
Re: Jízda v C5 III
|
2465443
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
po tom, co sem nael kouli i v nárazníku, tak mě nic nepřekvapí ...
po tom, co sem nael kouli i v nárazníku, tak mě nic nepřekvapí ...:-))))
|
|
03.04.2012 22:56 -
Re: Jízda v C5 III
|
2465545
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Dlouhé cesty nejsou problém, zejména kdy si pustí masání program ..... nevěřil jsem ale je to faaaakt bomba.
Dlouhé cesty nejsou problém, zejména kdy si pustí masání program ..... nevěřil jsem ale je to faaaakt bomba.
|
|
04.04.2012 10:03 -
Re: Jízda v C5 III
|
2465753
|
|
Rampa
|
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Zdarec vem, taky jsem od ledna 'tastným majitelem C5/III a jízda je opravdu komfortní. Pokud mohu srovnávat s kloktávkou či prasatem tak je C5/III úplně jiná liga (samozřejmě vyí). Jediné co nechápu jsou ty malé odkládací schránky oproti předchozí C5/1, kterou jsem měl 4 roky a samozřejmě ten klacek místo plynových vzpěr pod přední kapotou. Ale ten pocit z jízdy to dostatečně vynahradí. Jó, masání sedačka je věc
Zdarec vem, taky jsem od ledna 'tastným majitelem C5/III a jízda je opravdu komfortní. Pokud mohu srovnávat s kloktávkou či prasatem tak je C5/III úplně jiná liga (samozřejmě vyí). Jediné co nechápu jsou ty malé odkládací schránky oproti předchozí C5/1, kterou jsem měl 4 roky a samozřejmě ten klacek místo plynových vzpěr pod přední kapotou. Ale ten pocit z jízdy to dostatečně vynahradí. Jó, masání sedačka je věc :-d
|
|
04.04.2012 17:43 -
Re: Jízda v C5 III
|
2465895
|
|
máca
|
|
|
tak masá je opravdu věcička a ty přihrádky a klacek u jsem komentovala.Je fakt, e jsou to pro mne nepodstatné věci a doufám, e ten klacek nebude moc často nahoře, tedy jak který, e hihihi
tak masá je opravdu věcička a ty přihrádky a klacek u jsem komentovala.Je fakt, e jsou to pro mne nepodstatné věci a doufám, e ten klacek nebude moc často nahoře, tedy jak který, e hihihi:-))))
|
|
04.04.2012 18:33 -
Re: Jízda v C5 III
|
2465909
|
|
dwarf
|
Město: Zvolen, Auto: Jeep Commander | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Tak čo se týka jazdy, dva týdne som v kuse jazdil na fabke a oktavke, a teím sa ako malý chlapec na sviatky, kedy sa konečne preveziem na aute Nikdy by som nepovedal, e práve toto mi bude "chýba"
Tak čo se týka jazdy, dva týdne som v kuse jazdil na fabke a oktavke, a teím sa ako malý chlapec na sviatky, kedy sa konečne preveziem na aute :-) Nikdy by som nepovedal, e práve toto mi bude "chýba" :-))
|
|
04.04.2012 19:14 -
Re: Jízda v C5 III
|
2465949
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
jumep napsal(a): X7 ma pouzity podvozok C6 a myslim v max vybave rovnako vsetko ako C6
C6 tiez mala social zadnu napravu (jeden korektro na stabilizatore) ... co ma dost prekvapilo ...
Ne nemá... Citroen C6 ve verzích se estiválcovými motory má úplně jinak fungující systém odpruení ne C5 V6 Exclusive. Zavěení kol je stejné u C5 i C6, ale systém odpruení je jiný. C5 se funkcí blíí více H2 ve Xantii, zatímco C6 má dvojnásobný počet výkových korektorů a koule , které nemají tlumiče, ale vypadají podobně jako koule na regulátoru tlaku. Výkový korektor je pro kadé kolo jeden a v podstatě se jedná o dva zcela nezávisle fungující počítače. Jeden (hydractive III) připojuje a odpojuje středovou kouli stejně jako u C5 a mění charakteristiku odpruení a má na starosti řízení světlé výky, druhý počítač řídí plynule proměnný systém tlumení nezávisle pro kadé kolo zvlá v 16 ti stupních (AMVAR) a nachází se napravo od motoru.C5 umoňuje jen dva stupně nastavení, tvrdý a měkký.
viz .link.
jen C6 ve verzi 2,2 HDi má stejný podvozek jako C5, tedy bez AMVAR (Amortiseur Variable).
jak vypadají hydraulické pístnice u C6 se systémem proměnného tlumení je znázorněno zde (kartue AMVAR jsou vyznačeny červeně): .link.
jetě doplňuji video, kde je o velmi pěkně popsáno: .link.
Ne nemá... Citroen C6 ve verzích se estiválcovými motory má úplně jinak fungující systém odpruení ne C5 V6 Exclusive. Zavěení kol je stejné u C5 i C6, ale systém odpruení je jiný. C5 se funkcí blíí více H2 ve Xantii, zatímco C6 má dvojnásobný počet výkových korektorů a koule , které nemají tlumiče, ale vypadají podobně jako koule na regulátoru tlaku. Výkový korektor je pro kadé kolo jeden a v podstatě se jedná o dva zcela nezávisle fungující počítače. Jeden (hydractive III) připojuje a odpojuje středovou kouli stejně jako u C5 a mění charakteristiku odpruení a má na starosti řízení světlé výky, druhý počítač řídí plynule proměnný systém tlumení nezávisle pro kadé kolo zvlá v 16 ti stupních (AMVAR) a nachází se napravo od motoru.C5 umoňuje jen dva stupně nastavení, tvrdý a měkký.
viz http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?p=842#p842
jen C6 ve verzi 2,2 HDi má stejný podvozek jako C5, tedy bez AMVAR (Amortiseur Variable).
jak vypadají hydraulické pístnice u C6 se systémem proměnného tlumení je znázorněno zde (kartue AMVAR jsou vyznačeny červeně): http://img5.rajce.idnes.cz/d0505/2/2759/2759752_c9a2a588bf0a19b4fbbb35603b7dc34c/images/AMVAR_kartuse.jpg
jetě doplňuji video, kde je o velmi pěkně popsáno: http://www.youtube.com/watch?v=L2q03XZugwg
|
|
24.07.2012 22:57 -
Re: Jízda v C5 III
|
2494868
|
|
tygr82
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Tak i já se přidávám a souhlasím se vím, co tu zakladatelka tématu napsala. Jízda s c5tkou je opravdu lahůdka. Nemá to prostě chybu. Koncern prostě tohle nedokáe. Od passata jsem přeel do 407 SW 1,6HDi a nyní v 3dny staré C5tce mám 2,0HDi a fakt to jede velmi hezky, svině.
Tak i já se přidávám a souhlasím se vím, co tu zakladatelka tématu napsala. Jízda s c5tkou je opravdu lahůdka. Nemá to prostě chybu. Koncern prostě tohle nedokáe. Od passata jsem přeel do 407 SW 1,6HDi a nyní v 3dny staré C5tce mám 2,0HDi a fakt to jede velmi hezky, svině.
|
|
25.07.2012 00:48 -
Re: Jízda v C5 III
|
2494914
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): Ne nemá... Citroen C6 ve verzích se estiválcovými motory má úplně jinak fungující systém odpruení ne C5 V6 Exclusive. Zavěení kol je stejné u C5 i C6, ale systém odpruení je jiný. C5 se funkcí blíí více H2 ve Xantii, zatímco C6 má dvojnásobný počet výkových korektorů a koule , které nemají tlumiče, ale vypadají podobně jako koule na regulátoru tlaku. Výkový korektor je pro kadé kolo jeden a v podstatě se jedná o dva zcela nezávisle fungující počítače. Jeden (hydractive III) připojuje a odpojuje středovou kouli stejně jako u C5 a mění charakteristiku odpruení a má na starosti řízení světlé výky, druhý počítač řídí plynule proměnný systém tlumení nezávisle pro kadé kolo zvlá v 16 ti stupních (AMVAR) a nachází se napravo od motoru.C5 umoňuje jen dva stupně nastavení, tvrdý a měkký.
viz .link.
jen C6 ve verzi 2,2 HDi má stejný podvozek jako C5, tedy bez AMVAR (Amortiseur Variable).
jak vypadají hydraulické pístnice u C6 se systémem proměnného tlumení je znázorněno zde (kartue AMVAR jsou vyznačeny červeně): .link.
jetě doplňuji video, kde je o velmi pěkně popsáno: .link.
To je neco jako ma 607 na tlumicich nahore a co stoji neuveritelnej ranec?
To je neco jako ma 607 na tlumicich nahore a co stoji neuveritelnej ranec?
|
|
| |
|
|