| | |
31.03.2012 21:38 -
Jízda v C5 III
|
2464061
|
|
máca
|
|
|
Dnes jsem absolvovala první delí seznamovací jízdu novým vozítkem.Jsem z ní nadená, a tak mi nedá podělit se o záitky.Jeli jsme vlastně vechny moné silniční druhyálnice, okresky i ty nejmení a nejotřesnějí silnice, jakých je u nás moře.Na dálnici po panelce se to dalo snést, jízda byla tlumenějí,nekodrcalo to s námi příli moc.Pěulka jede svině. Při serpentýnách a zmačknutém tlačítku sport, to opravdu nemá chybu, myslím, e jsem si dokonce dovolila vyí rychlost ne u babičky /c5 I/.Projeli jsme dokonce silnicí do Kácova, která se spíe podobala tankodromu a hydraulika je opravdu v tomto nepřekonatelná. V autě nás sedělo 5 a je tedy opravdu znát, e v zadu ten prostor pro tři určitě není, do Chorvatska bych tam teda sedět nechtěla.Ale ve dvou normální postavy si myslím, e není problém.
Zrychlení opravdu velmi rychl, rejd super.Je koda, e výborné věci z C5 I nenechali i v tomto modelu.Kaslíků uvnitř je spoustu, ale prakticky jen na drobnosti.Dále jetě stále bojuji s el-otevíráním kufru,který při ekon.modu dá opravdu zabrat a to člověk utrousí i to sprosté slovíčko.
Pravda je ale taková, e mám z tohota auta radost, ikdy jetě spoustu věcí nemám oahaných a s multif.volantem se jetě teprve seznamuji.
Dnes jsem absolvovala první delí seznamovací jízdu novým vozítkem.Jsem z ní nadená, a tak mi nedá podělit se o záitky.Jeli jsme vlastně vechny moné silniční druhy:dálnice, okresky i ty nejmení a nejotřesnějí silnice, jakých je u nás moře.Na dálnici po panelce se to dalo snést, jízda byla tlumenějí,nekodrcalo to s námi příli moc.Pěulka jede svině. Při serpentýnách a zmačknutém tlačítku sport, to opravdu nemá chybu, myslím, e jsem si dokonce dovolila vyí rychlost ne u babičky /c5 I/.Projeli jsme dokonce silnicí do Kácova, která se spíe podobala tankodromu a hydraulika je opravdu v tomto nepřekonatelná. V autě nás sedělo 5 a je tedy opravdu znát, e v zadu ten prostor pro tři určitě není, do Chorvatska bych tam teda sedět nechtěla.Ale ve dvou normální postavy si myslím, e není problém.
Zrychlení opravdu velmi rychl, rejd super.Je koda, e výborné věci z C5 I nenechali i v tomto modelu.Kaslíků uvnitř je spoustu, ale prakticky jen na drobnosti.Dále jetě stále bojuji s el-otevíráním kufru,který při ekon.modu dá opravdu zabrat a to člověk utrousí i to sprosté slovíčko.
Pravda je ale taková, e mám z tohota auta radost, ikdy jetě spoustu věcí nemám oahaných a s multif.volantem se jetě teprve seznamuji.
|
|
31.03.2012 21:57 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464071
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak gratuluju k omlazení vozovýho parku a a ty pozitivní záitky převládají.
Tak gratuluju k omlazení vozovýho parku a a ty pozitivní záitky převládají. :palec
|
|
31.03.2012 22:00 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464072
|
|
máca
|
|
|
JJ díky moc.Jetě jsem zapomněla pochválit bezva sedačky se super masáí na záda, rozmazluje mne to
JJ díky moc.Jetě jsem zapomněla pochválit bezva sedačky se super masáí na záda, rozmazluje mne to
:-d
|
|
31.03.2012 22:35 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464075
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
By mě bavilo mít kapotu na klacek, nádr na klíč atd. hehe Je to dobrý auto, koda těch much, ale na ty to nejezdí..
By mě bavilo mít kapotu na klacek, nádr na klíč atd. hehe :-)))) Je to dobrý auto, koda těch much, ale na ty to nejezdí.. ;-)
|
|
31.03.2012 22:37 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464080
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Na rozdíl od nás se starýma plečkama ona ten klacek jetě dlouho do ruky nevezme
Na rozdíl od nás se starýma plečkama ona ten klacek jetě dlouho do ruky nevezme :-D
|
|
01.04.2012 09:07 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464103
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Jak jsi tu poznamenala vlastnost H3+. Tohle toti dle mého názoru přesně to, co je deviza tohohle auta. Cák kastle, chromové litičky, konkávní okno, vymazlený světla... to je ve na očích, lidem se to líbí či ne, ale to hlavní je v tichosti schovaný... To co dovede H3+ je něco, kam se podvozek konkurence prostě nemá anci dotahnout. Četl jsem jakési recenze nějakého rádoby pisálka stran jízdních vlastností C5III s H3+, kde je srovnával se Superbem/Passatem a e prej je to praktcky stejné. Ano - pokud se budu mrcasit na parkoviti před Tescem a hrát si na chytrýho, ale na okreskách je to, jak kdy auto jede na kolejích (pochopitelně to chce kloudný pneu a auto trochu v ruce) Pak se stane přesně to, k čemu by pan redaktůrek doel patně taky, kdyby nebyl leenej a protah auto právě tímto typem silnice - Superb sice můe soupeřit motoricky - pravda je taková, e i na mě stejná motorizace a výkon působí v podání Supa agilněji v jeho prospěch, ale přijde technický terén, kde je zapotřebí trochu víc, ne jen hamtat na plyn a ze supa se rázem stane rozhoupaná bárka, která má pramálo ancí udret se na silnici při stejném rytmu, jakého je schopna dosáhnout C5 a to jetě při velmi sluném komforu jízdy, páč, co je zajímavý (a nedovedu si to vysvětlit) i v případě svinějí jízdy, kdy se H3+ rozhodně nefláká je jetě podvozek schopen filtrovat nerovnosti a jízda je stále vcelku komfortní. Je tu cítit opravdu tecnicky dokonalý systém, který není jen nějaký "pokus", jak nalákat zákazníky. koda těch případků s 1,6 Hdi...
Je to jak kevlar pod sakem. Na venek nic nepozná, ale jaxe začne střílet, rozhodně nebude první, kdo pujde k zemi...
Jak jsi tu poznamenala vlastnost H3+. Tohle toti dle mého názoru přesně to, co je deviza tohohle auta. Cák kastle, chromové litičky, konkávní okno, vymazlený světla... to je ve na očích, lidem se to líbí či ne, ale to hlavní je v tichosti schovaný... To co dovede H3+ je něco, kam se podvozek konkurence prostě nemá anci dotahnout. Četl jsem jakési recenze nějakého rádoby pisálka stran jízdních vlastností C5III s H3+, kde je srovnával se Superbem/Passatem a e prej je to praktcky stejné. Ano - pokud se budu mrcasit na parkoviti před Tescem a hrát si na chytrýho, ale na okreskách je to, jak kdy auto jede na kolejích (pochopitelně to chce kloudný pneu a auto trochu v ruce) Pak se stane přesně to, k čemu by pan redaktůrek doel patně taky, kdyby nebyl leenej a protah auto právě tímto typem silnice - Superb sice můe soupeřit motoricky - pravda je taková, e i na mě stejná motorizace a výkon působí v podání Supa agilněji v jeho prospěch, ale přijde technický terén, kde je zapotřebí trochu víc, ne jen hamtat na plyn a ze supa se rázem stane rozhoupaná bárka, která má pramálo ancí udret se na silnici při stejném rytmu, jakého je schopna dosáhnout C5 a to jetě při velmi sluném komforu jízdy, páč, co je zajímavý (a nedovedu si to vysvětlit) i v případě svinějí jízdy, kdy se H3+ rozhodně nefláká je jetě podvozek schopen filtrovat nerovnosti a jízda je stále vcelku komfortní. Je tu cítit opravdu tecnicky dokonalý systém, který není jen nějaký "pokus", jak nalákat zákazníky. koda těch případků s 1,6 Hdi...
Je to jak kevlar pod sakem. Na venek nic nepozná, ale jaxe začne střílet, rozhodně nebude první, kdo pujde k zemi... :-)
|
|
01.04.2012 11:19 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464154
|
|
Henry
|
|
|
Mě třeba vadí, e tyhle pisálcí u 50 let opakují, e se auto s hydraulikou v zatáčkách naklání, a to píou i o H3+ . Tak to někde četli o CX nebo BX a nejsou schopní sami ten rozdíl poznat nebo je to cílené hledání nedostatků, aby vynikly "výborné jízdní vlastnosti" koncernových kostitřasů.
Mě třeba vadí, e tyhle pisálcí u 50 let opakují, e se auto s hydraulikou v zatáčkách naklání, a to píou i o H3+ . Tak to někde četli o CX nebo BX a nejsou schopní sami ten rozdíl poznat nebo je to cílené hledání nedostatků, aby vynikly "výborné jízdní vlastnosti" koncernových kostitřasů.
|
|
01.04.2012 11:32 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464165
|
|
máca
|
|
|
No je to asi tak.Je fakt, e BX a tato c5 se v tomto opravdu lií.Já bych řekla, e je znát v tomto velký pokrok.
Myslím si, e větinou Ti pisálci ani neví, o čem píí.Důleitá věc pro mne je, e jsem si koupila auto, které samozřejmě nějaké nedostatky má , ale které auto je nemá?, mne při první 500km přesvědčilo, e jsem koupila dobře a na ostatní kalu.Vimla jsem si, e mnohdy z takových lidí nejen pisálků, mluví závist.
No je to asi tak.Je fakt, e BX a tato c5 se v tomto opravdu lií.Já bych řekla, e je znát v tomto velký pokrok.
Myslím si, e větinou Ti pisálci ani neví, o čem píí.Důleitá věc pro mne je, e jsem si koupila auto, které samozřejmě nějaké nedostatky má , ale které auto je nemá?, mne při první 500km přesvědčilo, e jsem koupila dobře a na ostatní kalu.Vimla jsem si;-), e mnohdy z takových lidí nejen pisálků, mluví závist.
|
|
01.04.2012 11:50 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464175
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě nejvíc dostal novinář, který testoval C5III na pruinách a napsal, e mezi pruinama a H3+ nevidí rozdíl, který by stál za zmínku.
Mě nejvíc dostal novinář, který testoval C5III na pruinách a napsal, e mezi pruinama a H3+ nevidí rozdíl, který by stál za zmínku. :-))))
|
|
01.04.2012 12:18 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464190
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jako včera v Top Gearu. Testovali Aston Martin DBS. To je něco jako kompromis mezi supersportem a mírnějím sporákem . A na konci testu si stěovali, e to auto je pořád tvrdý, i kdy to u není supersport. No jo, ale ono pořád jezdí 300km/h. Tak jak to má být houpavý? No a u Citroenů je to podobný. Čím modernějí a rychlejí, tím i ten Hydractiv musí být bezpečnějí, teda tuí. Jene na rozdíl od pruiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit ní k silnici. A kdy jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme.
Jako včera v Top Gearu. Testovali Aston Martin DBS. To je něco jako kompromis mezi supersportem a mírnějím sporákem :-). A na konci testu si stěovali, e to auto je pořád tvrdý, i kdy to u není supersport. No jo, ale ono pořád jezdí 300km/h. Tak jak to má být houpavý? No a u Citroenů je to podobný. Čím modernějí a rychlejí, tím i ten Hydractiv musí být bezpečnějí, teda tuí. Jene na rozdíl od pruiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit ní k silnici. A kdy jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme.
|
|
01.04.2012 12:25 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464196
|
|
jumep
|
|
|
stazovatelov z top gear nesmies brat vazne
stazovatelov z top gear nesmies brat vazne :)
|
|
01.04.2012 12:33 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464199
|
|
máca
|
|
|
Hydractiv musí být bezpečnějí, teda tuí. Jene na rozdíl od pruiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit ní k silnici. A kdy jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme. Jako včera v Top Gearu. Testovali Aston Martin DBS. To je něco jako kompromis mezi supersportem a mírnějím sporákem . A na konci testu si stěovali, e to auto je pořád tvrdý, i kdy to u není supersport. No jo, ale ono pořád jezdí 300km/h. Tak jak to má být houpavý? No a u Citroenů je to podobný. Čím modernějí a rychlejí, tím i ten Hydractiv musí být bezpečnějí, teda tuí. Jene na rozdíl od pruiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit ní k silnici. A kdy jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme.
Avotom to je. Včera jsem si to náramně uila.Říkám s babičkou C5 I, bych asi tak rychle v těch serpentinách nejela jako s touto novou, a to jsem na babičce měla také sport.Ujíděla jsem audi a bmw, kteří se snaily závodit
Hydractiv musí být bezpečnějí, teda tuí. Jene na rozdíl od pruiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit ní k silnici. A kdy jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme. Jako včera v Top Gearu. Testovali Aston Martin DBS. To je něco jako kompromis mezi supersportem a mírnějím sporákem :-). A na konci testu si stěovali, e to auto je pořád tvrdý, i kdy to u není supersport. No jo, ale ono pořád jezdí 300km/h. Tak jak to má být houpavý? No a u Citroenů je to podobný. Čím modernějí a rychlejí, tím i ten Hydractiv musí být bezpečnějí, teda tuí. Jene na rozdíl od pruiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit ní k silnici. A kdy jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme.
Avotom to je.:-p Včera jsem si to náramně uila.Říkám s babičkou C5 I, bych asi tak rychle v těch serpentinách nejela jako s touto novou, a to jsem na babičce měla také sport.Ujíděla jsem audi a bmw, kteří se snaily závodit :-d
|
|
01.04.2012 13:21 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464224
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
od té doby, co jsem vyměnil baterku za správnou(viz .link. u s el. otevíráním kufru nemám nejmení problém a ani eco mod se mi nezapíná.
od té doby, co jsem vyměnil baterku za správnou(viz http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/2452395-elektricke-otevirani-patych-dveri-c5iii/3/), u s el. otevíráním kufru nemám nejmení problém a ani eco mod se mi nezapíná.
|
|
01.04.2012 13:34 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464238
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nový nebo uskladněný, je to jedno. Prodejce má určitý povinnosti při prodeji auta ohledně baterie. X7 je na baterii a její stav choulostivá. Pokud má potíe a nebo podezření, zeptej se prodejce, jestli postupoval podle předepsanýho návodu, který je v linku.
.link.
Nový nebo uskladněný, je to jedno. Prodejce má určitý povinnosti při prodeji auta ohledně baterie. X7 je na baterii a její stav choulostivá. Pokud má potíe a nebo podezření, zeptej se prodejce, jestli postupoval podle předepsanýho návodu, který je v linku.
http://www.c5club.cz/download.php?fileid=2460084
|
|
01.04.2012 20:31 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464423
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
máca napsal(a): Dnes jsem absolvovala první delí seznamovací jízdu novým vozítkem.Jsem z ní nadená, a tak mi nedá podělit se o záitky.Jeli jsme vlastně vechny moné silniční druhy álnice, okresky i ty nejmení a nejotřesnějí silnice, jakých je u nás moře.Na dálnici po panelce se to dalo snést, jízda byla tlumenějí,nekodrcalo to s námi příli moc.Pěulka jede svině. Při serpentýnách a zmačknutém tlačítku sport, to opravdu nemá chybu, myslím, e jsem si dokonce dovolila vyí rychlost ne u babičky /c5 I/.Projeli jsme dokonce silnicí do Kácova, která se spíe podobala tankodromu a hydraulika je opravdu v tomto nepřekonatelná. V autě nás sedělo 5 a je tedy opravdu znát, e v zadu ten prostor pro tři určitě není, do Chorvatska bych tam teda sedět nechtěla.Ale ve dvou normální postavy si myslím, e není problém. Zrychlení opravdu velmi rychl, rejd super.Je koda, e výborné věci z C5 I nenechali i v tomto modelu.Kaslíků uvnitř je spoustu, ale prakticky jen na drobnosti.Dále jetě stále bojuji s el-otevíráním kufru,který při ekon.modu dá opravdu zabrat a to člověk utrousí i to sprosté slovíčko. Pravda je ale taková, e mám z tohota auta radost, ikdy jetě spoustu věcí nemám oahaných a s multif.volantem se jetě teprve seznamuji.
Tak přeju hodně bezproblémových , houpavých kilometrů s novým autí !!
U jste ho vyvezli na ryby ?
Dnes jsem absolvovala první delí seznamovací jízdu novým vozítkem.Jsem z ní nadená, a tak mi nedá podělit se o záitky.Jeli jsme vlastně vechny moné silniční druhy:dálnice, okresky i ty nejmení a nejotřesnějí silnice, jakých je u nás moře.Na dálnici po panelce se to dalo snést, jízda byla tlumenějí,nekodrcalo to s námi příli moc.Pěulka jede svině. Při serpentýnách a zmačknutém tlačítku sport, to opravdu nemá chybu, myslím, e jsem si dokonce dovolila vyí rychlost ne u babičky /c5 I/.Projeli jsme dokonce silnicí do Kácova, která se spíe podobala tankodromu a hydraulika je opravdu v tomto nepřekonatelná. V autě nás sedělo 5 a je tedy opravdu znát, e v zadu ten prostor pro tři určitě není, do Chorvatska bych tam teda sedět nechtěla.Ale ve dvou normální postavy si myslím, e není problém. Zrychlení opravdu velmi rychl, rejd super.Je koda, e výborné věci z C5 I nenechali i v tomto modelu.Kaslíků uvnitř je spoustu, ale prakticky jen na drobnosti.Dále jetě stále bojuji s el-otevíráním kufru,který při ekon.modu dá opravdu zabrat a to člověk utrousí i to sprosté slovíčko. Pravda je ale taková, e mám z tohota auta radost, ikdy jetě spoustu věcí nemám oahaných a s multif.volantem se jetě teprve seznamuji.
Tak přeju hodně bezproblémových , houpavých kilometrů s novým autí !!
U jste ho vyvezli na ryby ?
|
|
01.04.2012 20:46 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464449
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Mikra napsal(a): ... Pokud má potíe a nebo podezření, zeptej se prodejce, jestli postupoval podle předepsanýho návodu, který je v linku.
Ty zná nějakýho prodejce, který by na takovou otázku odpověděl ne? (bez ohledu na to co skutečně dělal)
Ty zná nějakýho prodejce, který by na takovou otázku odpověděl ne? (bez ohledu na to co skutečně dělal)
|
|
01.04.2012 21:16 -
Re: Jízda v C5 III
|
2464464
|
|
máca
|
|
|
Tak přeju hodně bezproblémových , houpavých kilometrů s novým autí !! U jste ho vyvezli na ryby ?
jetě ne, ale určitě to co nejdřív napravíme, zatím autí testuju, abych ho dostala do ruky
Tak přeju hodně bezproblémových , houpavých kilometrů s novým autí !! U jste ho vyvezli na ryby ?
jetě ne, ale určitě to co nejdřív napravíme, zatím autí testuju, abych ho dostala do ruky:-)
|
|
| |
|
|