Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Jízda v C5 III
1 2 3 4 ... 9 > >|
31.03.2012 21:38 - Jízda v C5 III 2464061
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem absolvovala první delší seznamovací jízdu novým vozítkem.Jsem z ní nadšená, a tak mi nedá podělit se o zážitky.Jeli jsme vlastně všechny možné silniční druhyálnice, okresky i ty nejmenší a nejotřesnější silnice, jakých je u nás moře.Na dálnici po panelce se to dalo snést, jízda byla tlumenější,nekodrcalo to s námi příliš moc.Pěulka jede svižně. Při serpentýnách a zmačknutém tlačítku sport, to opravdu nemá chybu, myslím, že jsem si dokonce dovolila vyšší rychlost než u babičky /c5 I/.Projeli jsme dokonce silnicí do Kácova, která se spíše podobala tankodromu a hydraulika je opravdu v tomto nepřekonatelná. V autě nás sedělo 5 a je tedy opravdu znát, že v zadu ten prostor pro tři určitě není, do Chorvatska bych tam teda sedět nechtěla.Ale ve dvou normální postavy si myslím, že není problém.
Zrychlení opravdu velmi rychl, rejd super.Je škoda, že výborné věci z C5 I nenechali i v tomto modelu.Kaslíků uvnitř je spoustu, ale prakticky jen na drobnosti.Dále ještě stále bojuji s el-otevíráním kufru,který při ekon.modu dá opravdu zabrat a to člověk utrousí i to sprosté slovíčko.
Pravda je ale taková, že mám z tohota auta radost, ikdyž ještě spoustu věcí nemám ošahaných a s multif.volantem se ještě teprve seznamuji.

31.03.2012 21:57 - Re: Jízda v C5 III 2464071
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak gratuluju k omlazení vozovýho parku a a ty pozitivní zážitky převládají.

31.03.2012 22:00 - Re: Jízda v C5 III 2464072
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
JJ díky moc.Ještě jsem zapomněla pochválit bezva sedačky se super masáží na záda, rozmazluje mne to


31.03.2012 22:35 - Re: Jízda v C5 III 2464075
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
By mě bavilo mít kapotu na klacek, nádrž na klíč atd. hehe Je to dobrý auto, škoda těch much, ale na ty to nejezdí..

31.03.2012 22:37 - Re: Jízda v C5 III 2464080
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Na rozdíl od nás se starýma plečkama ona ten klacek ještě dlouho do ruky nevezme

31.03.2012 22:44 - Re: Jízda v C5 III 2464082
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Na rozdíl od nás se starýma plečkama ona ten klacek ještě dlouho do ruky nevezme

to doufám,hehe

01.04.2012 09:07 - Re: Jízda v C5 III 2464103
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Jak jsi tu poznamenala vlastnost H3+. Tohle totiž dle mého názoru přesně to, co je deviza tohohle auta. Cák kastle, chromové lištičky, konkávní okno, vymazlený světla... to je vše na očích, lidem se to líbí či ne, ale to hlavní je v tichosti schovaný... To co dovede H3+ je něco, kam se podvozek konkurence prostě nemá šanci dotahnout. Četl jsem jakési recenze nějakého rádoby pisálka stran jízdních vlastností C5III s H3+, kde je srovnával se Superbem/Passatem a že prej je to praktcky stejné. Ano - pokud se budu mrcasit na parkovišti před Tescem a hrát si na chytrýho, ale na okreskách je to, jak když auto jede na kolejích (pochopitelně to chce kloudný pneu a auto trochu v ruce) Pak se stane přesně to, k čemu by pan redaktůrek došel patně taky, kdyby nebyl leenej a protah auto právě tímto typem silnice - Superb sice může soupeřit motoricky - pravda je taková, že i na mě stejná motorizace a výkon působí v podání Supa agilněji v jeho prospěch, ale přijde technický terén, kde je zapotřebí trochu víc, než jen hamtat na plyn a ze supa se rázem stane rozhoupaná bárka, která má pramálo šancí udržet se na silnici při stejném rytmu, jakého je schopna dosáhnout C5 a to ještě při velmi slušném komforu jízdy, páč, co je zajímavý (a nedovedu si to vysvětlit) i v případě svižnější jízdy, kdy se H3+ rozhodně nefláká je ještě podvozek schopen filtrovat nerovnosti a jízda je stále vcelku komfortní. Je tu cítit opravdu tecnicky dokonalý systém, který není jen nějaký "pokus", jak nalákat zákazníky. Škoda těch případků s 1,6 Hdi...
Je to jak kevlar pod sakem. Na venek nic nepoznáš, ale jaxe začne střílet, rozhodně nebudeš první, kdo pujde k zemi...

01.04.2012 11:19 - Re: Jízda v C5 III 2464154
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
Mě třeba vadí, že tyhle pisálcí už 50 let opakují, že se auto s hydraulikou v zatáčkách naklání, a to píšou i o H3+ . Tak to někde četli o CX nebo BX a nejsou schopní sami ten rozdíl poznat nebo je to cílené hledání nedostatků, aby vynikly "výborné jízdní vlastnosti" koncernových kostitřasů.

01.04.2012 11:32 - Re: Jízda v C5 III 2464165
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No je to asi tak.Je fakt, že BX a tato c5 se v tomto opravdu liší.Já bych řekla, že je znát v tomto velký pokrok.
Myslím si, že většinou Ti pisálci ani neví, o čem píší.Důležitá věc pro mne je, že jsem si koupila auto, které samozřejmě nějaké nedostatky má , ale které auto je nemá?, mne při první 500km přesvědčilo, že jsem koupila dobře a na ostatní kašlu.Všimla jsem si, že mnohdy z takových lidí nejen pisálků, mluví závist.

01.04.2012 11:50 - Re: Jízda v C5 III 2464175
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mě nejvíc dostal novinář, který testoval C5III na pružinách a napsal, že mezi pružinama a H3+ nevidí rozdíl, který by stál za zmínku.

01.04.2012 11:53 - Re: Jízda v C5 III 2464179
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Mě nejvíc dostal novinář, který testoval C5III na pružinách a napsal, že mezi pružinama a H3+ nevidí rozdíl, který by stál za zmínku.


No tak to je dobrej NOVINÁŘ!!!!/*/

01.04.2012 12:18 - Re: Jízda v C5 III 2464190
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jako včera v Top Gearu. Testovali Aston Martin DBS. To je něco jako kompromis mezi supersportem a mírnějším sporákem . A na konci testu si stěžovali, že to auto je pořád tvrdý, i když to už není supersport. No jo, ale ono pořád jezdí 300km/h. Tak jak to má být houpavý? No a u Citroenů je to podobný. Čím modernější a rychlejší, tím i ten Hydractiv musí být bezpečnější, teda tužší. Jenže na rozdíl od pružiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit níž k silnici. A když jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme.

01.04.2012 12:25 - Re: Jízda v C5 III 2464196
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
stazovatelov z top gear nesmies brat vazne

01.04.2012 12:33 - Re: Jízda v C5 III 2464199
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hydractiv musí být bezpečnější, teda tužší. Jenže na rozdíl od pružiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit níž k silnici. A když jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme. Jako včera v Top Gearu. Testovali Aston Martin DBS. To je něco jako kompromis mezi supersportem a mírnějším sporákem . A na konci testu si stěžovali, že to auto je pořád tvrdý, i když to už není supersport. No jo, ale ono pořád jezdí 300km/h. Tak jak to má být houpavý? No a u Citroenů je to podobný. Čím modernější a rychlejší, tím i ten Hydractiv musí být bezpečnější, teda tužší. Jenže na rozdíl od pružiňáků tenhle systém umí s přibývající rychlostí tuhnout a auto přilepit níž k silnici. A když jsme na okreskách a zpomalíme, tak se zase klidně zhoupneme.
Avotom to je. Včera jsem si to náramně užila.Říkám s babičkou C5 I, bych asi tak rychle v těch serpentinách nejela jako s touto novou, a to jsem na babičce měla také sport.Ujížděla jsem audi a bmw, kteří se snažily závodit

01.04.2012 13:21 - Re: Jízda v C5 III 2464224
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
od té doby, co jsem vyměnil baterku za správnou(viz .link. už s el. otevíráním kufru nemám nejmenší problém a ani eco mod se mi nezapíná.

01.04.2012 13:24 - Re: Jízda v C5 III 2464227
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ladman napsal(a):
od té doby, co jsem vyměnil baterku za správnou(viz .link. už s el. otevíráním kufru nemám nejmenší problém a ani eco mod se mi nezapíná.


To auto je nový a ta baterka taky, to snad neeeeeeeeeeee.No zeptam se na to v servisu.

01.04.2012 13:34 - Re: Jízda v C5 III 2464238
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nový nebo uskladněný, je to jedno. Prodejce má určitý povinnosti při prodeji auta ohledně baterie. X7 je na baterii a její stav choulostivá. Pokud mᚠpotíže a nebo podezření, zeptej se prodejce, jestli postupoval podle předepsanýho návodu, který je v linku.
.link.

01.04.2012 20:31 - Re: Jízda v C5 III 2464423
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
máca napsal(a):
Dnes jsem absolvovala první delší seznamovací jízdu novým vozítkem.Jsem z ní nadšená, a tak mi nedá podělit se o zážitky.Jeli jsme vlastně všechny možné silniční druhyálnice, okresky i ty nejmenší a nejotřesnější silnice, jakých je u nás moře.Na dálnici po panelce se to dalo snést, jízda byla tlumenější,nekodrcalo to s námi příliš moc.Pěulka jede svižně. Při serpentýnách a zmačknutém tlačítku sport, to opravdu nemá chybu, myslím, že jsem si dokonce dovolila vyšší rychlost než u babičky /c5 I/.Projeli jsme dokonce silnicí do Kácova, která se spíše podobala tankodromu a hydraulika je opravdu v tomto nepřekonatelná. V autě nás sedělo 5 a je tedy opravdu znát, že v zadu ten prostor pro tři určitě není, do Chorvatska bych tam teda sedět nechtěla.Ale ve dvou normální postavy si myslím, že není problém. Zrychlení opravdu velmi rychl, rejd super.Je škoda, že výborné věci z C5 I nenechali i v tomto modelu.Kaslíků uvnitř je spoustu, ale prakticky jen na drobnosti.Dále ještě stále bojuji s el-otevíráním kufru,který při ekon.modu dá opravdu zabrat a to člověk utrousí i to sprosté slovíčko. Pravda je ale taková, že mám z tohota auta radost, ikdyž ještě spoustu věcí nemám ošahaných a s multif.volantem se ještě teprve seznamuji.

Tak přeju hodně bezproblémových , houpavých kilometrů s novým autí !!
Už jste ho vyvezli na ryby ?

01.04.2012 20:46 - Re: Jízda v C5 III 2464449
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
... Pokud mᚠpotíže a nebo podezření, zeptej se prodejce, jestli postupoval podle předepsanýho návodu, který je v linku.

Ty znᚠnějakýho prodejce, který by na takovou otázku odpověděl ne? (bez ohledu na to co skutečně dělal)

01.04.2012 21:16 - Re: Jízda v C5 III 2464464
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak přeju hodně bezproblémových , houpavých kilometrů s novým autí !! Už jste ho vyvezli na ryby ?


ještě ne, ale určitě to co nejdřív napravíme, zatím autí testuju, abych ho dostala do ruky

1 2 3 4 ... 9 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator