| | |
30.07.2015 06:23 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2846008
|
|
roman-jc
|
Město: Jičín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
ja mam najeto 170 000km, zatím v záruce 1X zadní pístnice začala sáknout, před 2 měsíci výměna obou předních pístnic,(začaly lehce sáknout)jinak drobnosti, nemůu si vůbec stěovat , přední náprava je konstrukčně velmi povedená i po těch kilometrech bez vůlí, motoricky bez chyby, převodovka super, nevim na co si tu stěujete, kupte si koktávku a uvidíte, tohle jsou proti tomu zanedbatelé závady, myslím, e kadá značka má své závady, stačí se podívat na fóra ostatních klubů a myslí, e budete rádi, e máte C5 III,Buď si kupuji citroen protoe k této značce mám nějaký vztah a jsem schopen přehlédnou i ty nějaké závady, nebo si auto kupuji,jen pro to, e v této výbavě a třídě o proti jiným vychází auto podstatně levněji, pak není potřeba nadávat,e nestojí za nic, Měl jsem od XA po C5II.Pokud tomu dáte aspoň základní údrbu,tak jsem s nimi neměl nikdy ádný problém, Třeba mě tady za to budete pranýřovat, ale kupovat ojeté auto a neprojet se sním,máte monost zjistit podle vin i kolik má fyzicky najeto, Myslím e to je národní sport u nás i venku stáčet tacho, Dnes značkové servisy vidí i do zahraničí a můou vám zjistit kolik vůz měl při poslední opravě,
ja mam najeto 170 000km, zatím v záruce 1X zadní pístnice začala sáknout, před 2 měsíci výměna obou předních pístnic,(začaly lehce sáknout)jinak drobnosti, nemůu si vůbec stěovat , přední náprava je konstrukčně velmi povedená i po těch kilometrech bez vůlí, motoricky bez chyby, převodovka super, nevim na co si tu stěujete, kupte si koktávku a uvidíte, tohle jsou proti tomu zanedbatelé závady, myslím, e kadá značka má své závady, stačí se podívat na fóra ostatních klubů a myslí, e budete rádi, e máte C5 III,Buď si kupuji citroen protoe k této značce mám nějaký vztah a jsem schopen přehlédnou i ty nějaké závady, nebo si auto kupuji,jen pro to, e v této výbavě a třídě o proti jiným vychází auto podstatně levněji, pak není potřeba nadávat,e nestojí za nic, Měl jsem od XA po C5II.Pokud tomu dáte aspoň základní údrbu,tak jsem s nimi neměl nikdy ádný problém:palec, Třeba mě tady za to budete pranýřovat, ale kupovat ojeté auto a neprojet se sním,máte monost zjistit podle vin i kolik má fyzicky najeto, Myslím e to je národní sport u nás i venku stáčet tacho, Dnes značkové servisy vidí i do zahraničí a můou vám zjistit kolik vůz měl při poslední opravě,:nevim
|
|
30.07.2015 14:09 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2846120
|
|
jruze
|
|
|
roman-jc napsal(a): ja mam najeto 170 000km, zatím v záruce 1X zadní pístnice začala sáknout, před 2 měsíci výměna obou předních pístnic,(začaly lehce sáknout)jinak drobnosti, nemůu si vůbec stěovat , přední náprava je konstrukčně velmi povedená i po těch kilometrech bez vůlí, motoricky bez chyby, převodovka super, nevim na co si tu stěujete, kupte si koktávku a uvidíte, tohle jsou proti tomu zanedbatelé závady, myslím, e kadá značka má své závady, stačí se podívat na fóra ostatních klubů a myslí, e budete rádi, e máte C5 III,Buď si kupuji citroen protoe k této značce mám nějaký vztah a jsem schopen přehlédnou i ty nějaké závady, nebo si auto kupuji,jen pro to, e v této výbavě a třídě o proti jiným vychází auto podstatně levněji, pak není potřeba nadávat,e nestojí za nic, Měl jsem od XA po C5II.Pokud tomu dáte aspoň základní údrbu,tak jsem s nimi neměl nikdy ádný problém , Třeba mě tady za to budete pranýřovat, ale kupovat ojeté auto a neprojet se sním,máte monost zjistit podle vin i kolik má fyzicky najeto, Myslím e to je národní sport u nás i venku stáčet tacho, Dnes značkové servisy vidí i do zahraničí a můou vám zjistit kolik vůz měl při poslední opravě,
Testovací jízdu-trasu mají dobře oéfovanou aby to nebylo poznat
Km se mnohdy nedají zjistit ani z jednotek nato z vin - pouze nájezd v záruce-oprav
Záleí kdo mazal a jak. nebo otevřít jednotku a vyčíst motohodiny a to tě nikdo nenechá udělat.
A ohledně nápravy-má 2012 ta u drí a i hydaulika (zadní regulátor)
Testovací jízdu-trasu mají dobře oéfovanou aby to nebylo poznat
Km se mnohdy nedají zjistit ani z jednotek nato z vin - pouze nájezd v záruce-oprav
Záleí kdo mazal a jak. nebo otevřít jednotku a vyčíst motohodiny a to tě nikdo nenechá udělat.;-)
A ohledně nápravy-má 2012 ta u drí a i hydaulika (zadní regulátor)
|
|
30.07.2015 18:43 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2846173
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
jumep napsal(a): v akom stave su tie spodne silenty, co je spojene H s ramenom?
nebolo to niekedy (aj v zaruke) otvorene?
No to netusim v jakem stavu. Pisu ze nemam jak s autem pohnout a jedinne je ze muzu vzit za kolo a s nim hybat a tam vule jde citit... a na aute se delaly pistnice. V zaruce vsechny vymeneny. Jinak nevim jak se to dela a pokud to nekdo kuchal...
No to netusim v jakem stavu. Pisu ze nemam jak s autem pohnout a jedinne je ze muzu vzit za kolo a s nim hybat a tam vule jde citit... a na aute se delaly pistnice. V zaruce vsechny vymeneny. Jinak nevim jak se to dela a pokud to nekdo kuchal...
|
|
30.07.2015 22:53 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2846280
|
|
jumep
|
|
|
tak to mozu byt a asi aj budu, totiz tie spodne silenty sa musia pritahovat ked auto stoji v jazdnej pozicii a nie hore, inak sa utrhnu
zistis to jednoducho, len potrebujes pomocnika k tomu
vlez pod auto a nech ti kolesom zahybe dopredu dozadu pri zabrzdenom aute, mal by ten silent chodit (tiez je to na nom vidno ked sa povoli od ramena, ze je ozuvany)
rovnako sa to da aj jazdou zistit, zaslapnes plyn, a hned stupis na spojku a potom stupis na brzdu a trhne to volantom
tak to mozu byt a asi aj budu, totiz tie spodne silenty sa musia pritahovat ked auto stoji v jazdnej pozicii a nie hore, inak sa utrhnu
zistis to jednoducho, len potrebujes pomocnika k tomu
vlez pod auto a nech ti kolesom zahybe dopredu dozadu pri zabrzdenom aute, mal by ten silent chodit (tiez je to na nom vidno ked sa povoli od ramena, ze je ozuvany)
rovnako sa to da aj jazdou zistit, zaslapnes plyn, a hned stupis na spojku a potom stupis na brzdu a trhne to volantom
|
|
03.08.2015 13:44 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2847446
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Jestli muzes, najdi si nekde kanal, abys mohl vlezt pod auto - klidne popros i na STK. Zdatneho za volantem, ktery ti bude skubat s autem 10cisel vpred vzad. Rukou chytnes rameno a sleduj jak se hybe. Me se zadni cast ramene hybala skoro 1cm tam a zpet. Dobre je vzit si rukavice a chytnout postupne vsechny cepy, abys opravdu odhalil, v kterem to lita. Ja prosel postupne uplne vsechny, vcetne axialnich cepu tehlice, rizeni atd. Na vsechny se da zespod auta dostahnout tak, aby ti to pri popojizdeni autem kousek vpred vzad nic neudelalo. V tvem pripade to bude urcite zadni silentblok ramene - neco jako toho, ale potreba presny typ podle VIN - jsou dva typy tech ramen - ocelove a hlinik. napr. .link.
Vymenili se tyto zadni silentbloky a uz byl pokoj. Bohuzel v citroenu se jim jaksi nechtelo toto projit a sli naslepo, takze me to stalo dost penez a nervu, az jsem nakonec zajel k otci do byvaleho jzd na kanal a prisli jsme na to. Silentbloky si muzes docela levne objednat treba z autodilyhulin, nebo citroeny.eu Jeden stoji snad kolem 3-4stovek. Nekupuj Meyle, ale jine.
ikdyz mam VIN, jak poznam spojeni VIN a konkretniho dilu prosim?
Dnes jsem byl u mechanika pres ulici, ten mi odmitl se do toho pustit. Zitra jedu do servisu kde delaji prevazne Citroeny, necham to tam prohlednout a udelat nabidku. Tak bych rad nasel jake dily a pripadne kolik stoji predtim, nez budu pod autem a necham si vnutit vymenu mozna vice veci nez je nezbytne nutne.
chtel jsem ty zadni silentbloky, preventivne kosti ke stabilizatoru a pripadne pravy cep rizeni. To by melo byt v materialu cca 2500Kc...
ikdyz mam VIN, jak poznam spojeni VIN a konkretniho dilu prosim?
Dnes jsem byl u mechanika pres ulici, ten mi odmitl se do toho pustit. Zitra jedu do servisu kde delaji prevazne Citroeny, necham to tam prohlednout a udelat nabidku. Tak bych rad nasel jake dily a pripadne kolik stoji predtim, nez budu pod autem a necham si vnutit vymenu mozna vice veci nez je nezbytne nutne.
chtel jsem ty zadni silentbloky, preventivne kosti ke stabilizatoru a pripadne pravy cep rizeni. To by melo byt v materialu cca 2500Kc...
|
|
03.08.2015 16:18 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2847591
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Zaregistruj se na - service.citroen - .link.
Je tam i četina a tam si zadá VIN a má kompletní auto, tak jak bylo vyrobený. Pokud existuje více variant některýho dílu, ty tam po zadání VIN najde jen ty, který jsou pro tebe. Najde tam objednací čísla a kdy na díl 2x klikne, uloí se ti do koíku a v něm si potom prohlídne ceny. Ne odejde, nezapomeň koík vysypat, a se ti to tam nehromadí.
Registrovat se myslím musí jako drobný opravář, ale to nevadí. Něco si tam vymyslí a bude to fungovat. Neplacená verze tě nepustí do schémat a pracovních postupů, ale ostadní funguje.
Zaregistruj se na - service.citroen - http://service.citroen.com/
Je tam i četina a tam si zadá VIN a má kompletní auto, tak jak bylo vyrobený. Pokud existuje více variant některýho dílu, ty tam po zadání VIN najde jen ty, který jsou pro tebe. Najde tam objednací čísla a kdy na díl 2x klikne, uloí se ti do koíku a v něm si potom prohlídne ceny. Ne odejde, nezapomeň koík vysypat, a se ti to tam nehromadí.
Registrovat se myslím musí jako drobný opravář, ale to nevadí. Něco si tam vymyslí a bude to fungovat. Neplacená verze tě nepustí do schémat a pracovních postupů, ale ostadní funguje.
|
|
04.08.2015 07:51 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2847742
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
jardo, nebuď furt pesimista Ja mám zadné silentbloky ete stále originál a sú OK. Čo si vímam v eshopoch, tak ako náhradu u vyrába Meyle, Impergom, Febi, Moog, Monroe. Take treba da len dobrý tip na ten čo vydrí a je po probléme.
jardo, nebuď furt pesimista ;-) Ja mám zadné silentbloky ete stále originál a sú OK. Čo si vímam v eshopoch, tak ako náhradu u vyrába Meyle, Impergom, Febi, Moog, Monroe. Take treba da len dobrý tip na ten čo vydrí a je po probléme.
|
|
04.08.2015 08:20 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2847745
|
|
jruze
|
|
|
sgt napsal(a): jardo, nebuď furt pesimista Ja mám zadné silentbloky ete stále originál a sú OK. Čo si vímam v eshopoch, tak ako náhradu u vyrába Meyle, Impergom, Febi, Moog, Monroe. Take treba da len dobrý tip na ten čo vydrí a je po probléme.
Na kvalitu musíte přijít sami - je to jako s ostatním nebo mi někdo chce tvrdit e třeba spojka (od vech značek) vydrí to co z výroby? A proč si stěují uivatelé dříve ne co vydrela origo? Jestlie výrobce neuvolní díl tak si ohlídá to co se na trh dostane(kvalitu) protoe jinak by to postrádalo logiku a sami by se připravovali o prachy z dílů - oni to vědí a také vědí e po pár pokusech si stejně dost lidí půjde koupit origo páč ta práce vřevýí cenu origo dílu.
Ale máte pravdu zkusit se to musí i přesto e s neorigo díly to ztratí část konfortu(jsou tvrdí,spojky třeba víc kubou atd..) a kdy si spočítá cenu za opravu(několikrát) znehybnění auta .... (v poslední době jsem zjistil e cena origo dílu se o tolik nelií a odpadají reklamace atd... - no najít díl nahrazující v dobré kvalitě je v podstatě nemoné páč je v módě dodávat rádoby zn.díly přebalené jen do krabic a přitom je tam ten sajrajt (o tom u se tu i psalo - dá se poznat podle toho co je vyraeno přímo na výrobku)
Kdy u jsme u toho tak po dovče se mi vrátí spojka na berle - pán sice chtěl co nejlevněji - dostal FEBÁCKOU a po 10000Km se vysralo loisko - no a je to samo reklamace - a kdo vlastně uetřil? zákazník nebo já?O tom by třeba mohl mluvit třeba ,,Doufák"
Kdy začnu dělat z levných dílů bez záruky tak se to nikomu líbit asi nebude nebo?Ale ono to asi jinak nepůjde - i kdy se mi povede to vyreklamovat tak práce jde stejně za mnou .
Na kvalitu musíte přijít sami - je to jako s ostatním nebo mi někdo chce tvrdit e třeba spojka (od vech značek) vydrí to co z výroby? A proč si stěují uivatelé dříve ne co vydrela origo? Jestlie výrobce neuvolní díl tak si ohlídá to co se na trh dostane(kvalitu) protoe jinak by to postrádalo logiku a sami by se připravovali o prachy z dílů - oni to vědí a také vědí e po pár pokusech si stejně dost lidí půjde koupit origo páč ta práce vřevýí cenu origo dílu.:-p
Ale máte pravdu zkusit se to musí i přesto e s neorigo díly to ztratí část konfortu(jsou tvrdí,spojky třeba víc kubou atd..) a kdy si spočítá cenu za opravu(několikrát) znehybnění auta .... (v poslední době jsem zjistil e cena origo dílu se o tolik nelií a odpadají reklamace atd... - no najít díl nahrazující v dobré kvalitě je v podstatě nemoné páč je v módě dodávat rádoby zn.díly přebalené jen do krabic a přitom je tam ten sajrajt (o tom u se tu i psalo - dá se poznat podle toho co je vyraeno přímo na výrobku)
Kdy u jsme u toho tak po dovče se mi vrátí spojka na berle - pán sice chtěl co nejlevněji - dostal FEBÁCKOU a po 10000Km se vysralo loisko - no a je to samo reklamace - a kdo vlastně uetřil? zákazník nebo já?O tom by třeba mohl mluvit třeba ,,Doufák"
Kdy začnu dělat z levných dílů bez záruky tak se to nikomu líbit asi nebude nebo?Ale ono to asi jinak nepůjde - i kdy se mi povede to vyreklamovat tak práce jde stejně za mnou .
|
|
04.08.2015 10:26 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2847814
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
po kontrole je stav nasledujici - na vymenu:
silentblok předního ramene zadní
silentblok předního stabilizatoru
čep řízení
uloení kloubu těhlice
tyc stabilizatoru (kosti)
preventivne na obou stranach
po kontrole je stav nasledujici - na vymenu:
silentblok předního ramene zadní
silentblok předního stabilizatoru
čep řízení
uloení kloubu těhlice
tyc stabilizatoru (kosti)
preventivne na obou stranach
|
|
| |
|
|