| | |
26.07.2015 10:48 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844454
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
@robo: ze mas problem s podvozkom zistis klasicky, pocujes buchanie ked vymeties nejaku dieru. Potom je uz len problem najst, co to bucha A ako pise jumep, fakt mi to pripada ze menis vzdy len jeden vadny diel, ostatne pri tej naprave drzi pevne. Ked mi pridu diely vymenim ich a uvidim ci vsetko zmizne
Inak ja som nikdy nemal problemy so zle zjazdenymi gumami, pri sezonnom prezuti aj v priebehu roka si kontrolujem drazky sublerou, aby som vedel ci je v poriadku tlak v pneu a tak si viem aj priblizne overit aj stav geometrie.
Ked sa tu uz basni o tych "vysokych" cenach, tak vypisem tie bezne menene co sa tu spominaju (Kč/)
- predna tycka stabilizatora: 500/18
- zadna tycka stabilizatora: 300/11
- cap riadenia: 500/18
- zadny silent prednej napravy: 800/30
- ostatne male siletnty: cca 200/7
Ak som len tak zbezne pozrel ceny C5I/II, tak je to drahsie o cca 30%
@robo: ze mas problem s podvozkom zistis klasicky, pocujes buchanie ked vymeties nejaku dieru. Potom je uz len problem najst, co to bucha :-p A ako pise jumep, fakt mi to pripada ze menis vzdy len jeden vadny diel, ostatne pri tej naprave drzi pevne. Ked mi pridu diely vymenim ich a uvidim ci vsetko zmizne ;-)
Inak ja som nikdy nemal problemy so zle zjazdenymi gumami, pri sezonnom prezuti aj v priebehu roka si kontrolujem drazky sublerou, aby som vedel ci je v poriadku tlak v pneu a tak si viem aj priblizne overit aj stav geometrie.
Ked sa tu uz basni o tych "vysokych" cenach, tak vypisem tie bezne menene co sa tu spominaju (Kč/)
- predna tycka stabilizatora: 500/18
- zadna tycka stabilizatora: 300/11
- cap riadenia: 500/18
- zadny silent prednej napravy: 800/30
- ostatne male siletnty: cca 200/7
Ak som len tak zbezne pozrel ceny C5I/II, tak je to drahsie o cca 30%
|
|
26.07.2015 11:58 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844471
|
|
jruze
|
|
|
sgt napsal(a): @robo: ze mas problem s podvozkom zistis klasicky, pocujes buchanie ked vymeties nejaku dieru. Potom je uz len problem najst, co to bucha A ako pise jumep, fakt mi to pripada ze menis vzdy len jeden vadny diel, ostatne pri tej naprave drzi pevne. Ked mi pridu diely vymenim ich a uvidim ci vsetko zmizne
Inak ja som nikdy nemal problemy so zle zjazdenymi gumami, pri sezonnom prezuti aj v priebehu roka si kontrolujem drazky sublerou, aby som vedel ci je v poriadku tlak v pneu a tak si viem aj priblizne overit aj stav geometrie.
Ked sa tu uz basni o tych "vysokych" cenach, tak vypisem tie bezne menene co sa tu spominaju (Kč/)
- predna tycka stabilizatora: 500/18
- zadna tycka stabilizatora: 300/11
- cap riadenia: 500/18
- zadny silent prednej napravy: 800/30
- ostatne male siletnty: cca 200/7
Ak som len tak zbezne pozrel ceny C5I/II, tak je to drahsie o cca 30%
Úsměvné - u několik lidí zde měnily vymlácené čepy(jak spodní tak horní) prosím kolik stojí? - jen za tyto čepy je repas celé nápravy C5 I a II a to nemluvím o ceně za práci , o problémech pístnice atd...
Uvádím u obou ceny ve zn.servisu a nejčastějí díly na repas př.nápravy - jestli jsem na něco zapoměl,nebo uvedl chybné údaje tak se omlouvám. - jen pro upřesnění ceny.Samozřejmě ceny se sníí druhokou,ale to u obou.
Úsměvné - u několik lidí zde měnily vymlácené čepy(jak spodní tak horní) prosím kolik stojí? - jen za tyto čepy je repas celé nápravy C5 I a II a to nemluvím o ceně za práci , o problémech pístnice atd...:-o
Uvádím u obou ceny ve zn.servisu a nejčastějí díly na repas př.nápravy - jestli jsem na něco zapoměl,nebo uvedl chybné údaje tak se omlouvám. - jen pro upřesnění ceny.Samozřejmě ceny se sníí druhokou,ale to u obou.
Přílohy: X7..xps ( 218012b ) - C5II.xps ( 215482b ) - |
|
26.07.2015 12:24 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844483
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Horny cap 500, spodny 600-1700, mne tie ceny pripadajú na to e je to najnoví model úplne normálne.
Osobne mi menili len spodny a v zaruke ako som spominal vyssie - vyrobna vada.
Horny cap 500, spodny 600-1700, mne tie ceny pripadajú na to e je to najnoví model úplne normálne.
Osobne mi menili len spodny a v zaruke ako som spominal vyssie - vyrobna vada.
|
|
26.07.2015 12:45 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844502
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jaroui, proč to pořád řeí? Přece ví, e někdo ty čepy oddělá za rok a jinýmu to vydrí deset let. Podle způsobu jedění. A co mají asi tak majitelé nových C5 (X7) dělat? Mají si nechat namontovat starý nápravy? Nemůou, a tak nezbývá, ne si uívat stabilnějí jízdy a občas holt tu cenu, a u je vyí, nebo nií, zaplatit. Druhoka to určitě zlevní a na starý C5 u druhoka levnějí nebude. Tak se to srovná a za pár let po starých nápravách ani pes netěkne. Naskladni si pár dílů pro veterány a pro mě a pro ostatní se předělej na X7. Bude jich přibývat, jako přibývají biturba. Před pár lety jsem byl rarita a kde kdo tvrdil, e se z toho brzy poseru. No, zatím jsem se neposral a jetě iju. Asi to teprve přijde.
Jaroui, proč to pořád řeí? Přece ví, e někdo ty čepy oddělá za rok a jinýmu to vydrí deset let. Podle způsobu jedění. A co mají asi tak majitelé nových C5 (X7) dělat? Mají si nechat namontovat starý nápravy? Nemůou, a tak nezbývá, ne si uívat stabilnějí jízdy a občas holt tu cenu, a u je vyí, nebo nií, zaplatit. Druhoka to určitě zlevní a na starý C5 u druhoka levnějí nebude. Tak se to srovná a za pár let po starých nápravách ani pes netěkne. Naskladni si pár dílů pro veterány a pro mě a pro ostatní se předělej na X7. Bude jich přibývat, jako přibývají biturba. Před pár lety jsem byl rarita a kde kdo tvrdil, e se z toho brzy poseru. No, zatím jsem se neposral a jetě iju. Asi to teprve přijde. :-d
|
|
26.07.2015 12:54 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844509
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
ja nevidím dôvod meni komplet nápravu, pokiaž ostatné diely dria a nemajú vôžu tak načo? To keď ti po komplet výmene dajme tomu po 30tkm začne klepa jeden čap tak zase vymení vetko?
Kožko mám najazdené som písal pár príspevkov vyie pri porovnaní s bývalou XA - (X7 80tkm). A pri podobnom km priebehu oboch áut čo som ich mal som mal viac problémov s podvozkom XA (áno, mala viac nabehané, bral som ju jazdenú). A to ani nevravím, e stav ciest sa u nás značne zhoril, take X7 dostáva na frak viacej ako XA...
ja nevidím dôvod meni komplet nápravu, pokiaž ostatné diely dria a nemajú vôžu tak načo? To keď ti po komplet výmene dajme tomu po 30tkm začne klepa jeden čap tak zase vymení vetko? :-o
Kožko mám najazdené som písal pár príspevkov vyie pri porovnaní s bývalou XA - (X7 80tkm). A pri podobnom km priebehu oboch áut čo som ich mal som mal viac problémov s podvozkom XA (áno, mala viac nabehané, bral som ju jazdenú). A to ani nevravím, e stav ciest sa u nás značne zhoril, take X7 dostáva na frak viacej ako XA...
|
|
26.07.2015 13:58 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844530
|
|
DOUFAK
|
|
|
sgt napsal(a): A teba to prekvapuje? Keď vetko draie, len ceny nových sú stále niie, tak kde sa to asi tak musí prejavi
Ako píe Mikra, snívaj ďalej o poctivo vyrobených autách s kvalitnými súčiastkami čo majú dlhú ivotnos
Sorry- ale o tom se tu celou tu dobu bavíme,e jde o straný krok zpět a e dnení kvalita "Nové" C5-X7 stojí za pendrek a e je to klump na entou s srovnáním starých I,II-C5 na kterou jsem ostatně Velmi hrdý,protoe po mě nikdy nic nechtěla a kdy tak hlouposti naprosto cenově zanedbatelné při tom co mi vydělala (taxi-12 let-373000km) a kdy pak slyí hodnocení jiných lidí co mají X7 -tak se musí ptát co se stalo,proč a kde je chyba...
Sorry- ale o tom se tu celou tu dobu bavíme,e jde o straný krok zpět a e dnení kvalita "Nové" C5-X7 stojí za pendrek a e je to klump na entou s srovnáním starých I,II-C5 na kterou jsem ostatně Velmi hrdý,protoe po mě nikdy nic nechtěla a kdy tak hlouposti naprosto cenově zanedbatelné při tom co mi vydělala (taxi-12 let-373000km) a kdy pak slyí hodnocení jiných lidí co mají X7 -tak se musí ptát co se stalo,proč a kde je chyba...
|
|
26.07.2015 14:40 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844555
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Smutný na tom je to, e to není krok zpět, ale vpřed. Takhle se toti řítí kupředu snad vekerý průmysl. Tam směřujeme, čili je to pokrok a cesta vpřed.
Smutný na tom je to, e to není krok zpět, ale vpřed. Takhle se toti řítí kupředu snad vekerý průmysl. Tam směřujeme, čili je to pokrok a cesta vpřed.
|
|
26.07.2015 16:49 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844585
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Mně ta diskuse připomíná kecy na téma, e pivo stávalo 1,70 Kč.
Prostě výrobce udělal konečně funkčně dokonalou nápravu přesně podle teorie a fakt to funguje. Je sloitějí, zase déle vydrí. Mnohdy jsou věci draí ani by něco přinesly, toto je aspoň pokrok ohledně konstrukce a jízdy.
Kdo to nechce, tak a to prostě nebere. Doporučuji třeba igula, celé auto stojí méně ne nae převodovka.
Projel jsem v posledních týdnech půl Evropy a je to úasné svezení a o tom to je.
Mně ta diskuse připomíná kecy na téma, e pivo stávalo 1,70 Kč.
Prostě výrobce udělal konečně funkčně dokonalou nápravu přesně podle teorie a fakt to funguje. Je sloitějí, zase déle vydrí. Mnohdy jsou věci draí ani by něco přinesly, toto je aspoň pokrok ohledně konstrukce a jízdy.
Kdo to nechce, tak a to prostě nebere. Doporučuji třeba igula, celé auto stojí méně ne nae převodovka.
Projel jsem v posledních týdnech půl Evropy a je to úasné svezení a o tom to je.
|
|
26.07.2015 19:27 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844633
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
A jsme zase zpet u toho ze si to vyzaduje doba. 18 ky 19ky kola jsou na sterych nemyslitelny. Tak i kdyby nic tak mas privilegium mit 19 ky a na kombortu si nevymlatis zuby jako treba v koncernu. Ale jak rikam pokud je naprava v poradku tak je perfekni...
A jsme zase zpet u toho ze si to vyzaduje doba. 18 ky 19ky kola jsou na sterych nemyslitelny. Tak i kdyby nic tak mas privilegium mit 19 ky a na kombortu si nevymlatis zuby jako treba v koncernu. Ale jak rikam pokud je naprava v poradku tak je perfekni...
|
|
26.07.2015 20:19 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844670
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
jruze - no to byl fakt "veselý" příběh. Aby se čep neopotřeboval, tak ho nechat rovnou upadnout
Ale to nesvědčí o kvalitě nápravy, ale o kvalitě českých "dovozců".
Navíc je vidět, e je ta náprava inteligentní, kdy se to stalo 2 km od Radonic
jruze - no to byl fakt "veselý" příběh. Aby se čep neopotřeboval, tak ho nechat rovnou upadnout :-)
Ale to nesvědčí o kvalitě nápravy, ale o kvalitě českých "dovozců".
Navíc je vidět, e je ta náprava inteligentní, kdy se to stalo 2 km od Radonic :-)
|
|
26.07.2015 20:21 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844671
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Za me teda nova naprava na X7 je super, neda se to srovnat se starou. Ma to teda i svoje mouchy, ale celkove je to krok vpred. Bohuzel je tam vice cepu a spojeni a timpadem toho vice odchazi. Ja jsem spis nez s cenou narazil na problem neschopnosti servisu(jako autorizovaneho, tak garaznika) urcit, ktery cep byl spatny (nakonec jsem si to na kanale zjistil ja jako teoretik sam), a timpadem mi bylo vymeneno nekolikrat neco co bylo OK. A co se pohodli tyce, v kombinaci s nejakyma 16" kolama to musi byt zaoceanska plavba. Ja jezdim na 18tkach, ale vezl jsem se chvili na 17tkach a rozdil byl znatelny.
Co se tyce ceny, tak nejvetsi darda jsou axialni cepy, tam to jde v origo do cca 3.5tis, neorigo cca 2tisice. Zbytek jsou stokoruny, zadna silenost.
Za me teda nova naprava na X7 je super, neda se to srovnat se starou. Ma to teda i svoje mouchy, ale celkove je to krok vpred. Bohuzel je tam vice cepu a spojeni a timpadem toho vice odchazi. Ja jsem spis nez s cenou narazil na problem neschopnosti servisu(jako autorizovaneho, tak garaznika) urcit, ktery cep byl spatny (nakonec jsem si to na kanale zjistil ja jako teoretik sam), a timpadem mi bylo vymeneno nekolikrat neco co bylo OK. A co se pohodli tyce, v kombinaci s nejakyma 16" kolama to musi byt zaoceanska plavba. Ja jezdim na 18tkach, ale vezl jsem se chvili na 17tkach a rozdil byl znatelny.
Co se tyce ceny, tak nejvetsi darda jsou axialni cepy, tam to jde v origo do cca 3.5tis, neorigo cca 2tisice. Zbytek jsou stokoruny, zadna silenost.
|
|
27.07.2015 23:48 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2845169
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Na kritiku X7 jsem alergickej. Jasně, auto samozřejmě není bez chyb, ale tvrdit, e to je křáp (klump)...? Já bych si zase nekoupil C5 I ani II, to auto se mi nelíbí zvenku ani zevnitř (teď mne kamenujte), ale rozhodně ho nehaním. Kdysi jsem uvaoval o koupi XM, nakonec jsem koupil P 405, později jsem přemýlel nad Xantií, vyhrál to P 406 break (máme dodnes). 407 mne neoslovila, zato X7 byla láska na první pohled. Mám ji 3,5 roku, celkem najeto 145 000 km, já od koupi najel 40 000 km a na podvozku jsem nic nikdy nedělal. Rozhodně je to nejméně poruchové auto, co jsem kdy měl. A taky nejpohodlnějí a s nejlepími jízdními vlastnostmi.
Na kritiku X7 jsem alergickej. Jasně, auto samozřejmě není bez chyb, ale tvrdit, e to je křáp (klump)...? Já bych si zase nekoupil C5 I ani II, to auto se mi nelíbí zvenku ani zevnitř (teď mne kamenujte), ale rozhodně ho nehaním. Kdysi jsem uvaoval o koupi XM, nakonec jsem koupil P 405, později jsem přemýlel nad Xantií, vyhrál to P 406 break (máme dodnes). 407 mne neoslovila, zato X7 byla láska na první pohled. Mám ji 3,5 roku, celkem najeto 145 000 km, já od koupi najel 40 000 km a na podvozku jsem nic nikdy nedělal. Rozhodně je to nejméně poruchové auto, co jsem kdy měl. A taky nejpohodlnějí a s nejlepími jízdními vlastnostmi.
|
|
29.07.2015 21:40 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2845935
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
prodam se do klubu tech co maji problem... nemel jsem moznost s autem popojet dopredu a dozadu abych videl co to dela, ale kdyz vezmu predni prave kolo a pokusim se s nim zaviklat, tak jde citit vule, slysitelne a viditelne tam je "vakl". zato nepozoruju co bylo predtim popsano a to tupe rany pri rozjezdu a brzdeni, zatim. Pri prejezdu nerovnosti se ozivaji rany, zhorsuje se to. Auto najeto 56tisic, uz bohuzel neni v zatuce (r.v.2011). Premyslim jestli s tom do znackoveho servisu, nebo nekam jinam.
a jeste k tomu jestli C5I, II nebo III Mel jsem hodne dlouho C5I, velkem prostorne, krasne pri pohledu zezadu. C5III je uplne neco jineho. Jezdi rozhodne lepe, jako po kolejich, ale neni tak pohodlne a prostorne a mam hodne vyhrad. Kdyby to nebyl Citroen, tak to resim a uz by bylo asi davno z domu pryc, jenze toto neni zatim za co vymenit
prodam se do klubu tech co maji problem... nemel jsem moznost s autem popojet dopredu a dozadu abych videl co to dela, ale kdyz vezmu predni prave kolo a pokusim se s nim zaviklat, tak jde citit vule, slysitelne a viditelne tam je "vakl". zato nepozoruju co bylo predtim popsano a to tupe rany pri rozjezdu a brzdeni, zatim. Pri prejezdu nerovnosti se ozivaji rany, zhorsuje se to. Auto najeto 56tisic, uz bohuzel neni v zatuce (r.v.2011). Premyslim jestli s tom do znackoveho servisu, nebo nekam jinam.
a jeste k tomu jestli C5I, II nebo III :-) Mel jsem hodne dlouho C5I, velkem prostorne, krasne pri pohledu zezadu. C5III je uplne neco jineho. Jezdi rozhodne lepe, jako po kolejich, ale neni tak pohodlne a prostorne a mam hodne vyhrad. Kdyby to nebyl Citroen, tak to resim a uz by bylo asi davno z domu pryc, jenze toto neni zatim za co vymenit :-(
|
|
29.07.2015 22:19 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2845954
|
|
jumep
|
|
|
v akom stave su tie spodne silenty, co je spojene H s ramenom?
nebolo to niekedy (aj v zaruke) otvorene?
v akom stave su tie spodne silenty, co je spojene H s ramenom?
nebolo to niekedy (aj v zaruke) otvorene?
|
|
| |
|
|