| | |
25.07.2015 00:07 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844054
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Vechny auta co mají ve předu větí rejd, mají pohon zadních kol, ne předních.
Vechny auta co mají ve předu větí rejd, mají pohon zadních kol, ne předních. ;-)
|
|
25.07.2015 00:12 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844058
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Nerikam ze je to dobre nebo spatne. Spis si myslim ze smerem kterym se auta odviji jim nic jineho nezbylo. Proste jedno litinove rameno je prezitek. Kazdy chce litat 200km/h, chce mit kazdy velke kola protoze je to IN. Nevim doba je fakt zla. Spatna ta naprava neni jen proste musis koupit nove auto a po 3-4 letech ho prodat a ses v klidu.
Nerikam ze je to dobre nebo spatne. Spis si myslim ze smerem kterym se auta odviji jim nic jineho nezbylo. Proste jedno litinove rameno je prezitek. Kazdy chce litat 200km/h, chce mit kazdy velke kola protoze je to IN. Nevim doba je fakt zla. Spatna ta naprava neni jen proste musis koupit nove auto a po 3-4 letech ho prodat a ses v klidu.
|
|
25.07.2015 00:44 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844067
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
A to je to co automobilka presne potrebuje. Menit veci jak nabezicim pasu. Neni umeni prodat auto, ale je umeni pak prodavat celou zivotnost auta predrazene dily. Kdyz by si vzal vsechny dily v aute a dal je na papir tak c5 nestoji 800 tis ale 5 milionu. To je to umeni. Prodat i 1000x predrazene dily... Jardo pojdme radsi spat
A to je to co automobilka presne potrebuje. Menit veci jak nabezicim pasu. Neni umeni prodat auto, ale je umeni pak prodavat celou zivotnost auta predrazene dily. Kdyz by si vzal vsechny dily v aute a dal je na papir tak c5 nestoji 800 tis ale 5 milionu. To je to umeni. Prodat i 1000x predrazene dily... Jardo pojdme radsi spat :-))))
|
|
25.07.2015 10:13 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844180
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Zas tu nerozbehávejte hate na X7. Mal som XA, čie nápravy takmer identické s C5 I/II a po naich tankodromoch odchádzadli čapy častejie ako na terajej X7. Hlavne predné tyčky stabilizátorov na XA sa menili čo 20-30tkm, zadné silentbloky ramien pribline čo 50tkm. A to som dával viacero značiek (Febi, Meyle, Lemforder) a vetko cca rovnako...
Ak u idem autom, tak väčinou v 4-5 osobách (dochádzanie do práce) a pri X7 je to u celková váha cez 2 tony.
Zas ta náprava drí auto na tej ceste neskutočne aj pri fakt vysokých rýchlostiach, spravi nejaký vyhýbací manéver zvláda s prstom v nose. Keď sme sa vracali z Paría zo zrazu, v aute 4 osoby a na nemeckej diažnici pri 190km/h to auto ilo ako keby som bol na okreske pri 90km/h
Ak to zosumarizujem, tak:
XA (cca 100tkm)
- 1x oba spodné gužové čapy
- 1x oba čapy riadenia + oba axiálne čapy
- 2x zadné silentbloky ramien
- 3x predné tyčky stabilizátorov
X7 (80 tkm)
- 1x spodný gužový čap (pravdepodobne výrobná vada, uplatnená reklamácia)
- 1x pravé axiálne tiahlo riadenia
- 1x žavý čap riadenia
- 1x obe zadné tyčky stabilizátorov
BTW: bolo by dobré porovna váhu kolesa u C5 I/II a X7. Sezónne meni kolesá na X7 nie je iadna sranda, u bený rozmer 225/55 R17 vái celkom dos.
Zas tu nerozbehávejte hate na X7. Mal som XA, čie nápravy takmer identické s C5 I/II a po naich tankodromoch odchádzadli čapy častejie ako na terajej X7. Hlavne predné tyčky stabilizátorov na XA sa menili čo 20-30tkm, zadné silentbloky ramien pribline čo 50tkm. A to som dával viacero značiek (Febi, Meyle, Lemforder) a vetko cca rovnako...
Ak u idem autom, tak väčinou v 4-5 osobách (dochádzanie do práce) a pri X7 je to u celková váha cez 2 tony.
Zas ta náprava drí auto na tej ceste neskutočne aj pri fakt vysokých rýchlostiach, spravi nejaký vyhýbací manéver zvláda s prstom v nose. Keď sme sa vracali z Paría zo zrazu, v aute 4 osoby a na nemeckej diažnici pri 190km/h to auto ilo ako keby som bol na okreske pri 90km/h ;-)
Ak to zosumarizujem, tak:
XA (cca 100tkm)
- 1x oba spodné gužové čapy
- 1x oba čapy riadenia + oba axiálne čapy
- 2x zadné silentbloky ramien
- 3x predné tyčky stabilizátorov
X7 (80 tkm)
- 1x spodný gužový čap (pravdepodobne výrobná vada, uplatnená reklamácia)
- 1x pravé axiálne tiahlo riadenia
- 1x žavý čap riadenia
- 1x obe zadné tyčky stabilizátorov
BTW: bolo by dobré porovna váhu kolesa u C5 I/II a X7. Sezónne meni kolesá na X7 nie je iadna sranda, u bený rozmer 225/55 R17 vái celkom dos.
|
|
25.07.2015 18:59 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844271
|
|
jruze
|
|
|
No problém X7 náprav je e se to neprojevuje v podstatě ničím ne e to začne rát gumy,plavat a odskakovat. Je to tak ,,humpolácký" e se to nedá dost dobře určit-najít ne rozebrat a asi potom udělat celé aby to mělo efekt.C5I i II se to dá odhalit daleko sná a repas potom i celé stojí 10% ceny ne X7. - to e větina majitelů X7 vlastně neví jak se to auto má chovat tak si myslí e je to její vlastnost a e je to tak OK.Mám 4. C5 II a udrovat(zrepasovat) vechny čtyři podvozky by mne stálo stejně jako kdy koupím jednu X7 s nájezdem 150-200000Km a jetě by mi zbylo na dovolenou.Nehledě e bych na dovču za X7 musel vzít vozejk abych to pobral- přiznávám e kdy je dobrá tak jízdní vlastnosti má dobré páč jsme rodina malejch rozměrů - no mít 2m a 120Kg +- je problém pro vechny cestující (posádka 4.-5. osob) - nevejde se mi tam ani vercajk na ryby(nebo ho musím dát napříč , nebo brát jen teleskopy)
No problém X7 náprav je e se to neprojevuje v podstatě ničím ne e to začne rát gumy,plavat a odskakovat. Je to tak ,,humpolácký" e se to nedá dost dobře určit-najít ne rozebrat a asi potom udělat celé aby to mělo efekt.C5I i II se to dá odhalit daleko sná a repas potom i celé stojí 10% ceny ne X7. - to e větina majitelů X7 vlastně neví jak se to auto má chovat tak si myslí e je to její vlastnost a e je to tak OK.Mám 4. C5 II a udrovat(zrepasovat) vechny čtyři podvozky by mne stálo stejně jako kdy koupím jednu X7 s nájezdem 150-200000Km a jetě by mi zbylo na dovolenou.Nehledě e bych na dovču za X7 musel vzít vozejk abych to pobral- přiznávám e kdy je dobrá tak jízdní vlastnosti má dobré páč jsme rodina malejch rozměrů - no mít 2m a 120Kg +- je problém pro vechny cestující (posádka 4.-5. osob) - nevejde se mi tam ani vercajk na ryby(nebo ho musím dát napříč , nebo brát jen teleskopy):nevim
|
|
25.07.2015 20:00 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844277
|
|
jumep
|
|
|
toto su reci typu - aka bola stara skodovka super, opravit si si vedel vsetko sam a stacilo na to 13, 17, srobovak a kladivo ....
toto su reci typu - aka bola stara skodovka super, opravit si si vedel vsetko sam a stacilo na to 13, 17, srobovak a kladivo ....
|
|
25.07.2015 20:42 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844287
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no mohol by hadam aj niekto iny kto ma x7 potvrdit ze sa to rozpada pri 80tkm-100tkm podvozok? lebo skoda teoretizovat od tych co ju nemaju od nova a teda nevedia co zazila a subjektivne priznat, ano zobral som par dier.....
ja mam 38tisic km a teda netesia ma tieto reci tu. lebo pre mna neni problem zaplatit tieto diely ale problem je to dat osobe ktora to da zopdpovedne da dokopy . teda napriklad na mam 16 zimne a letne 17. tusili ste Geo 16 maju rozbiehavost a 17 zbiehavost na predu???a jaky je to aj rozdiel v riadeni?
hej na piestanskom tankodrome som rozhodil c4 ku, c5 na nu nevytahujem a c3 sa drzi aj pri 130tkm.
jedna z právd je ze malokto vie ako jazdi nova c5, to je fakt pecka. lenze staci jama a je to v haji....
no mohol by hadam aj niekto iny kto ma x7 potvrdit ze sa to rozpada pri 80tkm-100tkm podvozok? lebo skoda teoretizovat od tych co ju nemaju od nova a teda nevedia co zazila a subjektivne priznat, ano zobral som par dier.....
ja mam 38tisic km a teda netesia ma tieto reci tu. lebo pre mna neni problem zaplatit tieto diely ale problem je to dat osobe ktora to da zopdpovedne da dokopy . teda napriklad na mam 16 zimne a letne 17. tusili ste Geo 16 maju rozbiehavost a 17 zbiehavost na predu???a jaky je to aj rozdiel v riadeni?
hej na piestanskom tankodrome som rozhodil c4 ku, c5 na nu nevytahujem a c3 sa drzi aj pri 130tkm.
jedna z právd je ze malokto vie ako jazdi nova c5, to je fakt pecka. lenze staci jama a je to v haji....:-((((
:-((((
|
|
25.07.2015 21:03 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844296
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Určitě ta nová náprava je modernějí a vymakanějí, líp to bude sedět i pruit, ale něco za něco. Je sloitějí, tudí asi choulostivějí a taky draí na servis. C5 I a II nejsou v rychlých zatáčkách nijak perfektní, ale dá se na to zvyknout a jezdit s tím autem podle toho. X7 jistě sedí líp i při větích rychlostech, je teda asi bezpečnějí, ale provoz/údrba vyjde drá. Jinak to u nebude, starý nápravy u se dělat nebudou, tak kdo chce novějí C5, musí vzít to co je. Kdyby první generace C5 neexistovaly, nebylo by s čím porovnávat a X7 by byla jako vechny novějí auta s víceprvkovýma nápravama úplně normální. Nemá cenu se tu o tom hádat. Změnit to nemůeme.
Určitě ta nová náprava je modernějí a vymakanějí, líp to bude sedět i pruit, ale něco za něco. Je sloitějí, tudí asi choulostivějí a taky draí na servis. C5 I a II nejsou v rychlých zatáčkách nijak perfektní, ale dá se na to zvyknout a jezdit s tím autem podle toho. X7 jistě sedí líp i při větích rychlostech, je teda asi bezpečnějí, ale provoz/údrba vyjde drá. Jinak to u nebude, starý nápravy u se dělat nebudou, tak kdo chce novějí C5, musí vzít to co je. Kdyby první generace C5 neexistovaly, nebylo by s čím porovnávat a X7 by byla jako vechny novějí auta s víceprvkovýma nápravama úplně normální. Nemá cenu se tu o tom hádat. Změnit to nemůeme.
|
|
25.07.2015 21:05 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844297
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Mikra napsal(a): Určitě ta nová náprava je modernějí a vymakanějí, líp to bude sedět i pruit, ale něco za něco. Je sloitějí, tudí asi choulostivějí a taky draí na servis. C5 I a II nejsou v rychlých zatáčkách nijak perfektní, ale dá se na to zvyknout a jezdit s tím autem podle toho. X7 jistě sedí líp i při větích rychlostech, je teda asi bezpečnějí, ale provoz/údrba vyjde drá. Jinak to u nebude, starý nápravy u se dělat nebudou, tak kdo chce novějí C5, musí vzít to co je. Kdyby první generace C5 neexistovaly, nebylo by s čím porovnávat a X7 by byla jako vechny novějí auta s víceprvkovýma nápravama úplně normální. Nemá cenu se tu o tom hádat. Změnit to nemůeme.
win - win
win - win :palec
|
|
25.07.2015 21:06 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844298
|
|
jumep
|
|
|
no P508 ma stale staru napravu ....
a s tym rozbijanim ja neviem, nepride mi to nijako tragicke
no P508 ma stale staru napravu ....
a s tym rozbijanim ja neviem, nepride mi to nijako tragicke
|
|
25.07.2015 21:15 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844317
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nemyslím, e by se musela nějak extra často rozbít. Ale kdy u, tak to stojí za to, kdy vidím cenu dílů. Moná u to není tak tragický, jak se to tu kdysi popisovalo, třeba u jsou k sehnání samotný silenty, nebo kuláky, místo celýho ramena, nebo náboje, ale proti starým je to určitě draí. No a co jsme pochybovačům vdycky říkali? e podvozek a hydra je to nejmení, co se na C5 podělá a vdycky to vydrí dýl, ne ostatní auta. Moná u to u X7 platit nebude, kdy se ta náprava rovná k ostatním autům. Ani ty pístnice u nejsou tak odolný, jako ty starý. Stačí blbej pneuservis a je vymalováno. Čas to ukáe. A druhovýroba srovná ceny a bude po problému.
Nemyslím, e by se musela nějak extra často rozbít. Ale kdy u, tak to stojí za to, kdy vidím cenu dílů. Moná u to není tak tragický, jak se to tu kdysi popisovalo, třeba u jsou k sehnání samotný silenty, nebo kuláky, místo celýho ramena, nebo náboje, ale proti starým je to určitě draí. No a co jsme pochybovačům vdycky říkali? e podvozek a hydra je to nejmení, co se na C5 podělá a vdycky to vydrí dýl, ne ostatní auta. Moná u to u X7 platit nebude, kdy se ta náprava rovná k ostatním autům. Ani ty pístnice u nejsou tak odolný, jako ty starý. Stačí blbej pneuservis a je vymalováno. Čas to ukáe. A druhovýroba srovná ceny a bude po problému.
|
|
25.07.2015 21:17 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844323
|
|
jumep
|
|
|
ked bola c5 2 nova, tiez tie ceny boli jak to ....
ked som to riesil na P407, tak tam stal co cap to 100E a kost okolo 50, teraz je to uz normalne, okolo 20E a silent do ramena sa da v pohode tiez zohnat
co mam skusenost pri C5 1 a 2, ked nieco na prednej naprave, tak z 90% uz stalo zato ju vymenit celu, tu je to vzdy o tom zlom kuse ...
(najst je to trocha ine ako pri starej, ale aj tu sa to vcelku da, len treba naskumat co sa kedy hybe a potom to uz ide raz dva)
ked bola c5 2 nova, tiez tie ceny boli jak to ....
ked som to riesil na P407, tak tam stal co cap to 100E a kost okolo 50, teraz je to uz normalne, okolo 20E a silent do ramena sa da v pohode tiez zohnat
co mam skusenost pri C5 1 a 2, ked nieco na prednej naprave, tak z 90% uz stalo zato ju vymenit celu, tu je to vzdy o tom zlom kuse ...
(najst je to trocha ine ako pri starej, ale aj tu sa to vcelku da, len treba naskumat co sa kedy hybe a potom to uz ide raz dva)
|
|
25.07.2015 21:27 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844342
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Sqt zaujimalo by ma jak si prisiel na ten problem, pises ze to buchotalo, to bol jediny priznak?
prejavovalo sa to aj nejako inak ?
Sqt zaujimalo by ma jak si prisiel na ten problem, pises ze to buchotalo, to bol jediny priznak?
prejavovalo sa to aj nejako inak ?
|
|
26.07.2015 07:02 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844418
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Nemyslím, e by se musela nějak extra často rozbít. Ale kdy u, tak to stojí za to, kdy vidím cenu dílů. Moná u to není tak tragický, jak se to tu kdysi popisovalo, třeba u jsou k sehnání samotný silenty, nebo kuláky, místo celýho ramena, nebo náboje, ale proti starým je to určitě draí. No a co jsme pochybovačům vdycky říkali? e podvozek a hydra je to nejmení, co se na C5 podělá a vdycky to vydrí dýl, ne ostatní auta. Moná u to u X7 platit nebude, kdy se ta náprava rovná k ostatním autům. Ani ty pístnice u nejsou tak odolný, jako ty starý. Stačí blbej pneuservis a je vymalováno. Čas to ukáe. A druhovýroba srovná ceny a bude po problému.
No jak vichni víme kadý pohybliví díl se opotřebovává a čím víc jich je tím se jích víc opotřebí - vzniklé vůle se násobí . K jísdním vlastnostem auta? no zdaleka si s X7 nedovolím to co s C5II . K opravám : dá se samo opravit jen to co u je KO , ale snad mi nikdo nechce tvrdit e je jeden pohybliví díl KO a ostatní co se hýbe je netknuté? - tam to není jen tak markantní - z toho vyplývá jen to e buď je to nekonečný příběh (vyměním ten nejhorí díl a počkám a odejde dalí,který mezitím načne ten novej)nebo jí udělám celou.V případě C5 I a II to byly jen 1.čep a 2. silentbloky.Ale tak jsou na tom novějí auta asi vechny - ono stačí sledovat na křiovatce(semaforech) přední kola při zastavení a rozjídění kdy ,,cestují" dopředu-dozadu a to se děje i za jízdy přitom se samo mění geometrie ....
No jak vichni víme kadý pohybliví díl se opotřebovává a čím víc jich je tím se jích víc opotřebí - vzniklé vůle se násobí . K jísdním vlastnostem auta? no zdaleka si s X7 nedovolím to co s C5II . K opravám : dá se samo opravit jen to co u je KO , ale snad mi nikdo nechce tvrdit e je jeden pohybliví díl KO a ostatní co se hýbe je netknuté? - tam to není jen tak markantní - z toho vyplývá jen to e buď je to nekonečný příběh (vyměním ten nejhorí díl a počkám a odejde dalí,který mezitím načne ten novej)nebo jí udělám celou.V případě C5 I a II to byly jen 1.čep a 2. silentbloky.Ale tak jsou na tom novějí auta asi vechny - ono stačí sledovat na křiovatce(semaforech) přední kola při zastavení a rozjídění kdy ,,cestují" dopředu-dozadu;-) a to se děje i za jízdy přitom se samo mění geometrie ....
|
|
26.07.2015 09:12 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844435
|
|
DOUFAK
|
|
|
Obecně: Mluvím- li s Praskými a Plzenskými taxikáři na letiti,coby skalními Citroenáři,kteří si proli kolečkem C5-I,II,a ted mají či měli C5 III tak jde jedna řeč - KLUMP. Neuvěřitelnej klump,kterej neovlivní ani kdy je nebo není C5 na hydře.Veká poruchovost měněných dílů,nestabilita spodku,časté opravy,abnormální sjídění pneu,či dokonce nemonost najít příčinu a samotnou závadu.Jedno opraví a za 14 dní se hlásí dalí ! Obecně je X7 a na vyjímky velkým krokem zpět na častost udrby,oproti I,II, kdy vůz stále,NEBO ČASTĚJI POADUJE NEMALÉ INVESTICE.Nemluvě o tom,e je X7 mení,tvrdí a prostorově pocitově stísněnějí s malými okny. Obecně kdy se bavíme a srovnáváme s I-II tak jde jeden hlas - jooooo,to bejvávalo jiný kafe...
Obecně: Mluvím- li s Praskými a Plzenskými taxikáři na letiti,coby skalními Citroenáři,kteří si proli kolečkem C5-I,II,a ted mají či měli C5 III tak jde jedna řeč - KLUMP. Neuvěřitelnej klump,kterej neovlivní ani kdy je nebo není C5 na hydře.Veká poruchovost měněných dílů,nestabilita spodku,časté opravy,abnormální sjídění pneu,či dokonce nemonost najít příčinu a samotnou závadu.Jedno opraví a za 14 dní se hlásí dalí ! Obecně je X7 a na vyjímky velkým krokem zpět na častost udrby,oproti I,II, kdy vůz stále,NEBO ČASTĚJI POADUJE NEMALÉ INVESTICE.Nemluvě o tom,e je X7 mení,tvrdí a prostorově pocitově stísněnějí s malými okny. Obecně kdy se bavíme a srovnáváme s I-II tak jde jeden hlas - jooooo,to bejvávalo jiný kafe...
|
|
26.07.2015 09:36 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844448
|
|
jruze
|
|
|
Je to jednoduché (ale skoro u vech novejch aut) : auto od nova - první rok vychytat chyby (pokud mono v záruce) - druhý rok jezdí a jsi spokojenej e má káru - třetí rok opravuje a snaí se udret auto ,,jako nové" - čtvrtý rok opravuje a opravuje,přemýlí co s tím a začíná být nasranej - a se to zlomí a začne doufat e to prodá jetě za pro tabe sluné prachy aby jsi si koupil zase nějaký ,,klump" pá jsou vechny skoro stejné.(abych nepomlouval jen Citroeny) - ono je to ze vemi stejné (a nebo přemýlí jak zboharnout aby jsi měl kadé dva - tři roky na nové) Proč se asi mohutně rozmáhají (hlavně třeba v D) operativní leasing. (to je ideální řeení pro komerční vyuívání aut.)
Je to jednoduché (ale skoro u vech novejch aut) : auto od nova - první rok vychytat chyby (pokud mono v záruce) - druhý rok jezdí a jsi spokojenej e má káru - třetí rok opravuje a snaí se udret auto ,,jako nové" - čtvrtý rok opravuje a opravuje,přemýlí co s tím a začíná být nasranej - a se to zlomí a začne doufat e to prodá jetě za pro tabe sluné prachy aby jsi si koupil zase nějaký ,,klump" pá jsou vechny skoro stejné.(abych nepomlouval jen Citroeny) - ono je to ze vemi stejné;-) (a nebo přemýlí jak zboharnout aby jsi měl kadé dva - tři roky na nové) Proč se asi mohutně rozmáhají (hlavně třeba v D) operativní leasing.:palec (to je ideální řeení pro komerční vyuívání aut.)
|
|
| |
|
|