| | |
03.10.2014 23:50 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2738769
|
|
jumep
|
|
|
v tom benexe podla popisu to je ako keby do nejakeho roku boli take a od nejakeho take, takze by to mohlo ist spravit
pripadne kupit oba a tie nepasujuce vratit
v tom benexe podla popisu to je ako keby do nejakeho roku boli take a od nejakeho take, takze by to mohlo ist spravit
pripadne kupit oba a tie nepasujuce vratit
|
|
04.10.2014 00:30 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2738776
|
|
DrMarvin
|
|
|
Mozna by proslo...prijet,zmerit,dat zas dohromady a ficet pryc
pak posleze najit a dodelat pozdeji
Mozna by proslo...prijet,zmerit,dat zas dohromady a ficet pryc:-)
pak posleze najit a dodelat pozdeji:-)
|
|
25.10.2014 16:42 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2745080
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Tak nám překopali silnici.Jsem dalek objídce 25 km tak litam přes pole a ejhle rany jak prase -tak prohlidka a je utreny zadní silenblok najeto 146000
Tak nám překopali silnici.Jsem dalek objídce 25 km tak litam přes pole a ejhle rany jak prase -tak prohlidka a je utreny zadní silenblok najeto 146000:-o
|
|
29.12.2014 18:32 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2769292
|
|
pepik8888
|
Město: Rudňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Zdravím majstri.Príjemné sviatky a astný Nový Rok prajem.Mám otázku.Potrebujem vymeni čapy.Na obrázku na prvej strane diely 12 a 14.Treba pri tom vybra celí tlmič.Alebo to pôjde aj keď sa zhodí brzdový kotúč a vyberie sa poloos.Podža obrázku by sa to malo da vymontova potom.Alebo sa mýlim?Ďakujem za odpovede.
Zdravím majstri.Príjemné sviatky a astný Nový Rok prajem.Mám otázku.Potrebujem vymeni čapy.Na obrázku na prvej strane diely 12 a 14.Treba pri tom vybra celí tlmič.Alebo to pôjde aj keď sa zhodí brzdový kotúč a vyberie sa poloos.Podža obrázku by sa to malo da vymontova potom.Alebo sa mýlim?Ďakujem za odpovede.
|
|
23.07.2015 09:35 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2843670
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tak pri 80tkm u aj mne začal klepa podvozok. Zatiaž nájdený vožný žavý čap riadenia a KO obe kosti na zadnej náprave. Čo ma prekvapuje, tak zadné silentbloky na predných ramenách stále OK.
Len mám otázku, ako pozisova vôle na prednej/zadnej náprave na X7? Pri XA (tipujem aj C5I/II) to bolo žahké, dvihlo sa koleso, zalomcovalo sa a bolo jasné. Tu keď to zrobím, tak nič necíti. Jediné čo viem zisti sú tyčky riadenia a kosti.
Tak pri 80tkm u aj mne začal klepa podvozok. Zatiaž nájdený vožný žavý čap riadenia a KO obe kosti na zadnej náprave. Čo ma prekvapuje, tak zadné silentbloky na predných ramenách stále OK.
Len mám otázku, ako pozisova vôle na prednej/zadnej náprave na X7? Pri XA (tipujem aj C5I/II) to bolo žahké, dvihlo sa koleso, zalomcovalo sa a bolo jasné. Tu keď to zrobím, tak nič necíti. Jediné čo viem zisti sú tyčky riadenia a kosti. :nevim
|
|
23.07.2015 09:42 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2843676
|
|
jumep
|
|
|
kolo na zemi, zabrzdene a dopredu dozadu hybat autom
kolo na zemi, zabrzdene a dopredu dozadu hybat autom
|
|
23.07.2015 12:37 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2843721
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ideálně na STK. Na těch jejich pohyblivých plotnách je toho vidět asi nejvíc.
Ideálně na STK. Na těch jejich pohyblivých plotnách je toho vidět asi nejvíc.
|
|
23.07.2015 12:44 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2843722
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
u nás na STK som ete tú pohyblivú platňu nevidel, nie to ete aby som ju videl aj v prevádzke
u nás na STK som ete tú pohyblivú platňu nevidel, nie to ete aby som ju videl aj v prevádzke :-))))
|
|
24.07.2015 21:32 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844026
|
|
DOUFAK
|
|
|
Neuvěřitelnej Klump ta X7 !!!
Neuvěřitelnej Klump ta X7 !!! :nevim:-(:nevim
|
|
24.07.2015 21:34 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844027
|
|
jumep
|
|
|
ja si myslim ze ta naprava je 10x lepsia ako to co je v C5 1 a 2, je to drahsie na udrzbu, ale lepsie
ja si myslim ze ta naprava je 10x lepsia ako to co je v C5 1 a 2, je to drahsie na udrzbu, ale lepsie
|
|
24.07.2015 22:19 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844033
|
|
jumep
|
|
|
tato debata nepovedie k nicomu ... vy mate zapaty hate na x7 a cokolvek okolo
kazdopadne ta naprava je podstatne pevnejsia, tichsia a znese viac ako MCPherson, rovnako zadok
tato debata nepovedie k nicomu ... vy mate zapaty hate na x7 a cokolvek okolo
kazdopadne ta naprava je podstatne pevnejsia, tichsia a znese viac ako MCPherson, rovnako zadok
|
|
24.07.2015 22:30 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844035
|
|
DOUFAK
|
|
|
jumep napsal(a): ja si myslim ze ta naprava je 10x lepsia ako to co je v C5 1 a 2, je to drahsie na udrzbu, ale lepsie
Jumep - co jsi to plácnul ? Přečti si to jetě jednou po sobě. Je to DRAÍ na údrbu ale LEPÍ. To přeci vůbec nedává smysl.A pak tady se lze neustále dočítat o potíích X7 s čepy,řízením apod.ji po pár desítkách tisíc najetých km... Já mám najeto 373000 km a jednou se dělaly kuláky v ramenech při 300000 km - rejdové čepy k neuvěření jsou PŮVODNÍ Moje shrnutí je: je to draí na údrbu,NIC to nevydrí a je nutné TO měnit častěji,ne tomu bývalo a je u C5 I,II... SHRNUTO: protoe je to drahej klump.
Jumep - co jsi to plácnul ? :nevim Přečti si to jetě jednou po sobě. :-p Je to DRAÍ na údrbu ale LEPÍ. To přeci vůbec nedává smysl.A pak tady se lze neustále dočítat o potíích X7 s čepy,řízením apod.ji po pár desítkách tisíc najetých km...:-(((( Já mám najeto 373000 km a jednou se dělaly kuláky v ramenech při 300000 km :palec - rejdové čepy k neuvěření jsou PŮVODNÍ :palec Moje shrnutí je: je to draí na údrbu,NIC to nevydrí a je nutné TO měnit častěji,ne tomu bývalo a je u C5 I,II... SHRNUTO: protoe je to drahej klump. :-(
|
|
24.07.2015 22:37 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844040
|
|
jumep
|
|
|
mozem porovnat C6 a C5 1 (c6 tu napravu rovnaku)
a ta C6 drzi omnoho lepsie, to ze ma byt drahsia na udrzbu je len z dovodu ze ked nieco treba tak je tam toho viac, nie ze sa to zasadne musi pokazit (ja viem, kazdy to chape po svojom)
- vsetko, vratane tyciek stabilizatora je povodne (180k km) na C6
az teraz mi prdli spodne silentbloky, na jednej strane ked mi na to zatiekla LDS, nic viac som na tej naprave neriesil, kdezto na C5 som menil spodne capy 2x, capy riadenia, silenty napravy 3x a tycky stabilizatora som neratal - piestanky tankodrom je proste smrt pre napravu
a o komforte a stabilite uz nehovorim, to su dve neporovnatelne veci
mozem porovnat C6 a C5 1 (c6 tu napravu rovnaku)
a ta C6 drzi omnoho lepsie, to ze ma byt drahsia na udrzbu je len z dovodu ze ked nieco treba tak je tam toho viac, nie ze sa to zasadne musi pokazit (ja viem, kazdy to chape po svojom)
- vsetko, vratane tyciek stabilizatora je povodne (180k km) na C6
az teraz mi prdli spodne silentbloky, na jednej strane ked mi na to zatiekla LDS, nic viac som na tej naprave neriesil, kdezto na C5 som menil spodne capy 2x, capy riadenia, silenty napravy 3x a tycky stabilizatora som neratal - piestanky tankodrom je proste smrt pre napravu
a o komforte a stabilite uz nehovorim, to su dve neporovnatelne veci
|
|
24.07.2015 22:51 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844042
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): mozem porovnat C6 a C5 1 (c6 tu napravu rovnaku)
a ta C6 drzi omnoho lepsie, to ze ma byt drahsia na udrzbu je len z dovodu ze ked nieco treba tak je tam toho viac, nie ze sa to zasadne musi pokazit (ja viem, kazdy to chape po svojom)
- vsetko, vratane tyciek stabilizatora je povodne (180k km) na C6
az teraz mi prdli spodne silentbloky, na jednej strane ked mi na to zatiekla LDS, nic viac som na tej naprave neriesil, kdezto na C5 som menil spodne capy 2x, capy riadenia, silenty napravy 3x a tycky stabilizatora som neratal - piestanky tankodrom je proste smrt pre napravu
a o komforte a stabilite uz nehovorim, to su dve neporovnatelne veci
No limuzka má 230000 a zadek původní (bez chyb) , předek jsem dělal teď (cena na materiálu tuím 3000,- ) za to koupím půl ramena na X7 - stabilita je na X7 na dvě věci zadní náprava je jetě horí - oproti C5I i II - po 100000 je to jak gumová hadice (myslím X7) a dostat to do formy ?? proč se vechny prodávají +- 150 -200 tisíc?? Jetě pokud má 200 tak je před druhou opravou př.nápravy - zadní jen odskakuje , nebo ere gumy.Ano C6 vydrí víc , ale jen amvarová.(pokud se nevysere právě ten amvar) pak u je to úplně v p.
No limuzka má 230000 a zadek původní (bez chyb) , předek jsem dělal teď (cena na materiálu tuím 3000,- ) za to koupím půl ramena na X7 - stabilita je na X7 na dvě věci zadní náprava je jetě horí - oproti C5I i II - po 100000 je to jak gumová hadice (myslím X7) a dostat to do formy ?? proč se vechny prodávají +- 150 -200 tisíc??:-o Jetě pokud má 200 tak je před druhou opravou př.nápravy - zadní jen odskakuje , nebo ere gumy.Ano C6 vydrí víc , ale jen amvarová.(pokud se nevysere právě ten amvar) pak u je to úplně v p.
|
|
24.07.2015 22:53 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844043
|
|
jumep
|
|
|
lebo porizovaci naklady boli 500-600 tisic ....
lebo porizovaci naklady boli 500-600 tisic ....
|
|
24.07.2015 23:04 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844047
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Jardo chces mi rict ze odpruzena hmota je lepsi litinove rameno nez viceprvkova hlinikova narava ? Neblazni.
Jardo chces mi rict ze odpruzena hmota je lepsi litinove rameno nez viceprvkova hlinikova narava ? Neblazni.
|
|
24.07.2015 23:38 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844051
|
|
jruze
|
|
|
Luki_C5 napsal(a): Jardo chces mi rict ze odpruzena hmota je lepsi litinove rameno nez viceprvkova hlinikova narava ? Neblazni.
kolik je tam siletbloků? A co dělá siletblok? Proč na závodních autech mění silentbloky za pevné kloubky?
Kadý silentblok pruí - proto je plavavějí, po čase se uvolní - plave.Předek je to samé, o hydraulice nemluvím - C5 I se likvidují +- ve 400000Km a BHI se sbírá na vrakáčích a dává se do II a X7 s nájezdem do 150. , vzadu výrobní vada hodněkrát KO do 100000Km , přední pístnice do 150 pokud víc jsou to ,,klikaři" , řekl bych e X7 je kdy to shrnu katastrofa - zhledově asi ne , ale prostorem a výdrí určitě.No a od září to bude jetě zajímavějí s prodejem novejch aut.
:-) kolik je tam siletbloků? A co dělá siletblok? Proč na závodních autech mění silentbloky za pevné kloubky?
Kadý silentblok pruí - proto je plavavějí, po čase se uvolní - plave.Předek je to samé, o hydraulice nemluvím - C5 I se likvidují +- ve 400000Km a BHI se sbírá na vrakáčích a dává se do II a X7 s nájezdem do 150. , vzadu výrobní vada hodněkrát KO do 100000Km , přední pístnice do 150 pokud víc jsou to ,,klikaři" , řekl bych e X7 je kdy to shrnu katastrofa - zhledově asi ne , ale prostorem a výdrí určitě.No a od září to bude jetě zajímavějí s prodejem novejch aut.
|
|
24.07.2015 23:45 -
Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
|
2844052
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
U zavodnich aut vyazdujes stabilitu a pevnost napravy. napravy na c5 I a II jsou staveny jen na 15 - 16´´ dovedes si predstavit dat tak 18 nebo 19´´ To asi ne. Prave ty hlinikove ramena a 10 sientbloku si mohli dovolit osadit auto 19 kama.
U zavodnich aut vyazdujes stabilitu a pevnost napravy. napravy na c5 I a II jsou staveny jen na 15 - 16´´ dovedes si predstavit dat tak 18 nebo 19´´ To asi ne. Prave ty hlinikove ramena a 10 sientbloku si mohli dovolit osadit auto 19 kama. :palec
|
|
| |
|
|