Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Doba zahřátí motoru
|< < 1 2 3 4 > >|
29.10.2011 22:28 - Re: Doba zahřátí motoru 2422313
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Teda soudruzi vy s moderním ropákem kterej má hooodně malý odpadní teplo, se vám ohřeje za 7 km jízdy????? Mě osobně to teda připadá vela utopický když mým historickýmu motoru to trvá při 0 stupnů
skoro 30km. To mám na vodě 90 stupnů. To beru jako provozní teplota kdy mu můžu dát pořádně loknout nafty.
Nebo je možné že berete nižší teplotu vody jako provozní teplotu.
PS: máte tam vůbec teploměr se stupnicí??????

29.10.2011 22:30 - Re: Doba zahřátí motoru 2422315
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Za 7 km jízdy už v těchto teplotách neohřeju (velmi klidnou jízdou) ani já svoje auto... holt asi nafta topí víc

Stupnice u C5 není.... provozní je, když je ručička vodorovně...

29.10.2011 22:32 - Re: Doba zahřátí motoru 2422318
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 249
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ještě musím říct že jezdím 5km mimo město a 2km po městě bydlím ve vesnici za městem

29.10.2011 22:33 - Re: Doba zahřátí motoru 2422320
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a ked uz, este stale sa da kupit auto bez fapu ...

29.10.2011 22:34 - Re: Doba zahřátí motoru 2422321
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
ale výběr se člověku s přibývajícím časem zužuje, cpou to skoro všude... zachvíli bude mít člověk FAP i na komíně

29.10.2011 22:36 - Re: Doba zahřátí motoru 2422322
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 249
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ale jedničkovou C5 nechsi a 1,6HDi taky nee a 2,0HDi 100kW se myslim bez FAPU nedělaji a jestli jo tak vyjimečně

29.10.2011 22:36 - Re: Doba zahřátí motoru 2422323
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Fakt za 5 kiláků už vyleze ručička nahoru,neni ještě uplně vodorovně ale skoro jo.A topí to už jako bláhen ale prej tam mam nějaký elektrický ohřívání či co.Olej se ohřeje trochu dýl to je fakt ale voda celkem rychle.dneska sem s tim přesně těch 5 kiláků jel a je to tak

29.10.2011 22:37 - Re: Doba zahřátí motoru 2422324
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
praveze najviac bolo 2.0HDi, len nie z nemecka ...

29.10.2011 23:33 - Re: Doba zahřátí motoru 2422335
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Tááák to jsem se chtěl dovědět. Vy už tam máte pomocný ohřívání neb ty přímí vstřiky, comonraily a jiné moderny fakt tu energii z nafty dobře využijí a prd topí. Mě holt toho tepla vzniká víc ale zase ne o tolik víc. Možná je to až moooc velkým šetrným zacházením než by mělo bejt. Hlídám rafiku teploměru a jak neni na 90 tak přes 1800ot. nejdu. Teploměr oleje tam nemám tak radši fakt čekám na tu vodu.

PS: já žiju v doměnce že benzínový motor se vždy ohřeje rychleji než naftový. Je možné že doměnka je mylná.

30.10.2011 07:17 - Re: Doba zahřátí motoru 2422366
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
tak to je pravda benzín se dostane na provozku dřív.je to velikostí agregátu,vyššími otáčkami kde si diesel jede tam má benzín málem volnoběh a také je to tím že výbušnost=teplota spalování benzínu je vyšší

30.10.2011 07:37 - Re: Doba zahřátí motoru 2422367
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
michal napsal(a):
Ale zase bude sice 4xvíc trpět vyfuk u benzínu ale to sami bude mít FAP u dieselu nee? motor a turbem tyhle vzdalenosti přežijou si myslím nesmí se to vytačet ale FAP to moc dlouho nevydrží sice jezdím tak 3-5 do měsíce po dálnici ale každej den do práce 7km právě se rozhoduji jestli jít do benzínu 2,0 nebo do 2,0HDi C5II
výfuk je kapitola sama o sobě-benzínové spaliny mají vyšší teplotu tím pádem dochází k většímu propalovaní výfukového potrubí(lze rešit nerezem)diesel palí mastnotu která si sedá uvnitř potrubí a tím pádem se jakoby impregnuje a nehnije.navíc u benzínu je rychlost spalin min.2-3x.vyšší=otáčky.jako bývalý tunner jsem vždy používal otevřený nerez výfuk s nerezovým katem ale nebyl problém i bez něj tam jsem to řešil spirálovým rezonátorem...

30.10.2011 09:27 - Re: Doba zahřátí motoru 2422373
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Je to tím, že benzín má víc odpadového tepla, protože má menší efektivitu spalování, nafta má účinost o něco vyšší. Proto se benzín rychleji ohřívá, nafta pomaleji. Teda krom zdejších HDi

30.10.2011 09:50 - Re: Doba zahřátí motoru 2422379
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jedna z dolezitych veci je ze
2.2 ma 10.4l napln
benzin ma 7.5

to rychle zohrievanie je dane ako hovorim
1. rezistor v klime
2. maly okruh
3. vymenik tepla na EGR ventile

dalsia vec je ze ten budik mierne klame ... 68 stupnov je rucicka uz skoro vodorovne

30.10.2011 17:56 - Re: Doba zahřátí motoru 2422464
standacer
Město: , Auto: Počet příspěvků: 100
99 Poslat soukromou zprávu
Mě spíš překvapuje, jak hrozně rychle motor chladne. Stačí zastavit na hodinu a ručičky jdou znovu odspodu. U j

30.10.2011 20:31 - Re: Doba zahřátí motoru 2422500
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
michal napsal(a):
Zdravím po jakém ujetí kilometru se vám zahřeje motor na provozní teplotu? V létě a v zímě?Hlavně mě zajimá 2,0HDi 16V 100kw a 2,0 16V 103kW dík

Zatím ti radí samí "ropáci" a jediná Darja má těch benzínovejch kW o trochu víc než 103
V podpisu mᚠC5 II, takže mᚠasi jiný motor než já C5 I 2.0i 16V 100kW, tak to porovnej Při teplotách kolem +10° mám ručičku teploměru vodorovně po 1,5 až 2km jízdy a její poloha se už dál nemění. Topení mám nastavený na 25°. Jezdím do práce z vesnice, takže žádné semafóry, žádné popojíždění, 17km tam a 17km zpátky. Nevím kde se to odpadní teplo bere, ale spotřebu mám 7,8l. teď se trochu zvedla proti létu)

31.10.2011 15:54 - Re: Doba zahřátí motoru 2422610
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

99 Poslat soukromou zprávu
2.0i 103kW sa zohreje relativne rychlo, v tomto pocasi po nejakych 1,5-2 km jazdy. V meste.

01.11.2011 07:02 - Re: Doba zahřátí motoru 2422824
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem si to dnes také změřil a výsledky jsou následující:

Venkovní teplota: 7°C
Otáčky motoru kolem 1500
10 km - teplota vody na maximu, výš už nešla a v kabině už to topilo jako blázen, olej cca na 1/4 maxima
20 km - olej cca na 3/4 maxima a to už jsem byl v práci

Jak to tak vidím, až uhodí mrazy, tak vodu do práce asi ohřeju, ale olej už ne
Moje bývalé autí Xantia 1.8i 16V (benzín) už topila i v mrazech cca po 2 km.

01.11.2011 10:59 - Re: Doba zahřátí motoru 2422866
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
S blížící se zimou opět 'odborní' novináři píší jak rozběhnout zmrzlé auto. Někdy mám dojem, že nikdy v zimě nestartovali. Zásadně radí auto nejdříve opucovat, vše připravit a prověřit a pak teprve startovat a ihned se rozjet. Chápu jejich ekologické nadšení, ale praktický život probíhá jinudy. Má zkušenost je tato:
- Jenco se člověk dostane do auta, tak nastartovat. I s dobrou baterkou to při silných mrazech u traktorů nemusí jít. Pak je zbytečné kolem auta půl hodiny cvičit, když nikam neodjedu.
- V zimě je většinou tma, tak světla auta silně pomohou při hrabání, čištění...
- Běžící ventilátor může pracovat na přením skle
- Očistu zadního okna nechat až nakonec, protože vyhřívání aspoň částečně zapracovalo
- Často se vyjíždí z nějaké závěje... a je potřeba motor trochu polechtat a zejména turbo poděkuje, že už několik minut běželo v klidu a olej aspoň trochu chytil rozumnou teplotu
- Nepatrně ale přece jen se zkrátí doba, kdy je v autě pak teplo

Ale u 2.2 HDi první generace při -15 je teplíčko fakt až po 15 i více minutách.

01.11.2011 18:14 - Re: Doba zahřátí motoru 2422966
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To je slovo do pranice. To je presne postup, ktery pouzivam ja.
Prvni nastartovat i kdybych tam vlezt pres spolujezdce . Pak teprve zacit hledat kostatko a ometat auto. Bohuzel, mi co nemame bufika nebo benzinovy motor, tak nam nic jineho nezbyva.

01.11.2011 18:51 - Re: Doba zahřátí motoru 2422974
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No možno budem za zlého ale ja, keď vonku poriadne mrzne, tak naštartujem, zamknem auto, idem domov dopi čaj alebo čo a po pár minútach sadám už do akotak schopného auta. Keď som mal malého benziňáka tak som nakopol, oškrabal a pálil som preč.. Starému benzínu to bolo jedno, síce aj žral, ale aj kúril ako fras.. Proste zlatý benzín do zimy

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator