| | |
03.04.2012 14:59 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465206
|
|
Petr84
|
Město: Polička, Auto: | Počet příspěvků: 3 |
|
|
ahoj,
moje stávající auto umírá a já potřebuju velké kombi (dělám v pivovaře a furt kamarádům vozím nějaké basy nebo sudy) a nakonec mi vyly tři vozy:
- octavia II
- modeo MKIII
- C5 II
Rozpočet mám max. 200t (= cca 150t na koupi a 50t na servis). Na pocit z řízení a závodění mám motocykl, take se přikláním k C5 (proto taky píu na tohle fórum) - jde mi hlavně o pohodu při řízení, BEZPEČÍ ve voze, POHODLÍ při cestování. Auto je prostě pro mě sluha, který mě bezpečně a SPOLEHLIVĚ dopraví z bodu A do bodu B, jestli přijedu o 15min. později mě netrápí, dost často toti vyjedu o hodinu později
Ročně najezdím tak 10 - 15tkm. V podstatě celý týden auto stojí a na víkend jedu někam dál (250 - 800km).
No a řeím nekonečnou hádanku benzín nebo nafta. Zkusím tady napsat svoje pocity a byl bych rád za vae názory. Tohle fórum pročítám u nějakou dobu, moudrý jsem a nejsem. Přikláním se (zatím) benzínu (2.0i 103kW).
Benzín:
plusy:
a) auto rychleji topí
b) pro můj nájezd km lepí
c) nií předpoklad oprav po koupení a větí celková spolehlivost (???)
d) cena za km rozumná při přestavbě na LPG (je tenhle motor na to ok?) - i kdy na tipcars.cz byl o tom teď zajímavý článek a nelze nesouhlasit
e) nafta patří do kamen (pozor, vtip!)
mínusy:
a) minimum nabídky ojetin (známí tahají auta z Francie - bude to tam lepí?)
b) nemám kamaráda s diagnostikou - tady jsem četl spoustu rad, a si ho s sebou vezmu - kde a komu napsat/zavolat?
c) pro C5 je prý ideál nafta
U nafty se bojím:
a) servisu u ojetiny (setrvačník, spojka, turbo, vstřiky, FAP.....) - aby to pak nestálo jako celé auto...
b) zimy na vysočině
c) celý týden auto stojí - vrstvení nafty + zima na vysočině = nejedu a nepojedu?
Zkueností moc nemám, rád si přečtu vae názory a rady.
Díky, hezký den.
ahoj,
moje stávající auto umírá a já potřebuju velké kombi (dělám v pivovaře a furt kamarádům vozím nějaké basy nebo sudy) a nakonec mi vyly tři vozy:
- octavia II
- modeo MKIII
- C5 II
Rozpočet mám max. 200t (= cca 150t na koupi a 50t na servis). Na pocit z řízení a závodění mám motocykl, take se přikláním k C5 (proto taky píu na tohle fórum) - jde mi hlavně o pohodu při řízení, BEZPEČÍ ve voze, POHODLÍ při cestování. Auto je prostě pro mě sluha, který mě bezpečně a SPOLEHLIVĚ dopraví z bodu A do bodu B, jestli přijedu o 15min. později mě netrápí, dost často toti vyjedu o hodinu později :-)
Ročně najezdím tak 10 - 15tkm. V podstatě celý týden auto stojí a na víkend jedu někam dál (250 - 800km).
No a řeím nekonečnou hádanku benzín nebo nafta. Zkusím tady napsat svoje pocity a byl bych rád za vae názory. Tohle fórum pročítám u nějakou dobu, moudrý jsem a nejsem. Přikláním se (zatím) benzínu (2.0i 103kW).
Benzín:
plusy:
a) auto rychleji topí
b) pro můj nájezd km lepí
c) nií předpoklad oprav po koupení a větí celková spolehlivost (???)
d) cena za km rozumná při přestavbě na LPG (je tenhle motor na to ok?) - i kdy na tipcars.cz byl o tom teď zajímavý článek a nelze nesouhlasit
e) nafta patří do kamen (pozor, vtip!)
mínusy:
a) minimum nabídky ojetin (známí tahají auta z Francie - bude to tam lepí?)
b) nemám kamaráda s diagnostikou - tady jsem četl spoustu rad, a si ho s sebou vezmu - kde a komu napsat/zavolat?
c) pro C5 je prý ideál nafta
U nafty se bojím:
a) servisu u ojetiny (setrvačník, spojka, turbo, vstřiky, FAP.....) - aby to pak nestálo jako celé auto...
b) zimy na vysočině
c) celý týden auto stojí - vrstvení nafty + zima na vysočině = nejedu a nepojedu?
Zkueností moc nemám, rád si přečtu vae názory a rady.
Díky, hezký den.
|
|
03.04.2012 19:19 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465343
|
|
jumep
|
|
|
vyjadrim sa len k nafte:
a) za 50t ktore na to mas vyclenene to spravis v pohode ak nekupis hrobku
b) zozen nieco s webastom ak sa bojis
c) kvalitna nafta = ziaden problem
vyjadrim sa len k nafte:
a) za 50t ktore na to mas vyclenene to spravis v pohode ak nekupis hrobku
b) zozen nieco s webastom ak sa bojis
c) kvalitna nafta = ziaden problem
|
|
03.04.2012 20:39 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465415
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Petře, Petře, nevím jestli tomu rozumím.... Ptát se zaranců do C5, které auto má zvolit - to si snad dělá srandu - tady má odpověď: no přece jednoznačně breaka, 2 litry, nafta, 100 kW a pokud mono zlatá metalíza bez hagusů - bo s hagusy je to pouze standard
a věřím, e stejné vlákno si zaloil i u koncernových kostitřasů a u Lorda, asi taky a vichni ti dali hezkou odpověď, take zase si na začátku a to jaké auto si zvolit a ja říkám : jednoznačně breaka .........
hodně testí při výběru a anténkou vzhůru
Petře, Petře, nevím jestli tomu rozumím.... Ptát se zaranců do C5, které auto má zvolit - to si snad dělá srandu :-)))) - tady má odpověď: no přece jednoznačně breaka, 2 litry, nafta, 100 kW a pokud mono zlatá metalíza bez hagusů - bo s hagusy je to pouze standard
a věřím, e stejné vlákno si zaloil i u koncernových kostitřasů a u Lorda, asi taky a vichni ti dali hezkou odpověď, take zase si na začátku a to jaké auto si zvolit a ja říkám : jednoznačně breaka ......... ;-)
hodně testí při výběru a anténkou vzhůru
|
|
04.04.2012 06:41 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465632
|
|
Petr84
|
Město: Polička, Auto: | Počet příspěvků: 3 |
|
|
ahoj Najku, mýlí se. Jsem rozhodnut pro C5 (píu to výe - pohodlí, bezpečnost), jenom mám nejasno v motoru, proto píu tady. Na ostatní fóra jsem nepsal, vichni by chválili své koně, to nemá cenu.
e to bude break, je jasné, barva mi je fakt ukradená, hagusy bych spí bral.
V tomhle threadu proběhla jetě zmínka, e fordův duratec je hrozný mejd, proč?
Jinak děkuji za tvůj tip na motor a mohl bys to podpořit argumenty?
a) proč naftu?
b) proč 2 litr? Jenom proto, e 1,6 je málo? 100kW je bez FAP?
Důleitá je pro mě spolehlivost, tak co nejmíň "kurvítek"... no a snad netrefím páteční kus, kde mě seere elektrika, i kdy myslím, e to u snad předchozí majitel vyreil, předpokládám nájezd ojetiny 100-150tkm...
ahoj Najku, mýlí se. Jsem rozhodnut pro C5 (píu to výe - pohodlí, bezpečnost), jenom mám nejasno v motoru, proto píu tady. Na ostatní fóra jsem nepsal, vichni by chválili své koně, to nemá cenu.
e to bude break, je jasné, barva mi je fakt ukradená, hagusy bych spí bral.
V tomhle threadu proběhla jetě zmínka, e fordův duratec je hrozný mejd, proč?
Jinak děkuji za tvůj tip na motor a mohl bys to podpořit argumenty?
a) proč naftu?
b) proč 2 litr? Jenom proto, e 1,6 je málo? 100kW je bez FAP?
Důleitá je pro mě spolehlivost, tak co nejmíň "kurvítek"... no a snad netrefím páteční kus, kde mě seere elektrika, i kdy myslím, e to u snad předchozí majitel vyreil, předpokládám nájezd ojetiny 100-150tkm...
|
|
04.04.2012 10:55 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465766
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
V naftě je mezi C5 daleko větí výběr aut a PSA nafové motory umí (i kdy méně kurvítek najde asi u benzínu).
1.6 je výkonově OK (alespoň pro mě), ale pokud bude jezdit dlouhé treky po dálnici, bude 2.0 lepí, i spotřebou, má 6ti rychlostní převodovku. V novějích ročnících je s FAPem myslím vechno (i kdy můe záleet na státě, kde bylo auto prodáváno jako nové).
V naftě je mezi C5 daleko větí výběr aut a PSA nafové motory umí (i kdy méně kurvítek najde asi u benzínu).
1.6 je výkonově OK (alespoň pro mě), ale pokud bude jezdit dlouhé treky po dálnici, bude 2.0 lepí, i spotřebou, má 6ti rychlostní převodovku. V novějích ročnících je s FAPem myslím vechno (i kdy můe záleet na státě, kde bylo auto prodáváno jako nové).
|
|
04.04.2012 11:37 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465781
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Petr84:
add a) Proč naftu? Psal jsi, e jezdí převáně jen o víkendu a dálky - na dálku je nafta ideál. Na roční nájezd se v tomto případě u nemusí vůbec ohlíet, vzhledem k tomu, e ojetiny jsou stejně drahý jak benzín, tak nafta. (Koukat na to kolik najede se vyplatí u koupě fungl nových aut, kde bývá cena nafáku třeba o 100 000kč vyí a chce, aby se ti to nějak vrátilo ve spotřebě paliva. U ojetin to nemá smysl.)
add b)) Proč silnějí naftoový motor (2.0HDi vs. 1.6HDi) ? Silnějí motor, pokud je osazen ve stejném autě je méně namáhán ne motor slabí. Pokud jsou pouity stejné materiály a jednu věc namáhá méně, tak déle vydrí. To je i obecná odpověď ke spolehlivosti. Spotřeba bude v průměru přiblině stejná (ve městě ti bude rát méně 1.6HDi a na dálnici zase 2.0HDi s 6ti kvaltem).
Petr84:
add a) Proč naftu? Psal jsi, e jezdí převáně jen o víkendu a dálky - na dálku je nafta ideál. Na roční nájezd se v tomto případě u nemusí vůbec ohlíet, vzhledem k tomu, e ojetiny jsou stejně drahý jak benzín, tak nafta. (Koukat na to kolik najede se vyplatí u koupě fungl nových aut, kde bývá cena nafáku třeba o 100 000kč vyí a chce, aby se ti to nějak vrátilo ve spotřebě paliva. U ojetin to nemá smysl.)
add b)) Proč silnějí naftoový motor (2.0HDi vs. 1.6HDi) ? Silnějí motor, pokud je osazen ve stejném autě je méně namáhán ne motor slabí. Pokud jsou pouity stejné materiály a jednu věc namáhá méně, tak déle vydrí. To je i obecná odpověď ke spolehlivosti. Spotřeba bude v průměru přiblině stejná (ve městě ti bude rát méně 1.6HDi a na dálnici zase 2.0HDi s 6ti kvaltem).
|
|
04.04.2012 12:15 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465785
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Petr84 napsal(a): ahoj Najku, mýlí se. Jsem rozhodnut pro C5 (píu to výe - pohodlí, bezpečnost), jenom mám nejasno v motoru, proto píu tady. Na ostatní fóra jsem nepsal, vichni by chválili své koně, to nemá cenu. e to bude break, je jasné, barva mi je fakt ukradená, hagusy bych spí bral. V tomhle threadu proběhla jetě zmínka, e fordův duratec je hrozný mejd, proč? Jinak děkuji za tvůj tip na motor a mohl bys to podpořit argumenty? a) proč naftu? b) proč 2 litr? Jenom proto, e 1,6 je málo? 100kW je bez FAP? Důleitá je pro mě spolehlivost, tak co nejmíň "kurvítek"... no a snad netrefím páteční kus, kde mě seere elektrika, i kdy myslím, e to u snad předchozí majitel vyreil, předpokládám nájezd ojetiny 100-150tkm... já pokud bych volil tak 2litr zaplyněný.1,cena phm.2,levnějí servis
ahoj Najku, mýlí se. Jsem rozhodnut pro C5 (píu to výe - pohodlí, bezpečnost), jenom mám nejasno v motoru, proto píu tady. Na ostatní fóra jsem nepsal, vichni by chválili své koně, to nemá cenu. e to bude break, je jasné, barva mi je fakt ukradená, hagusy bych spí bral. V tomhle threadu proběhla jetě zmínka, e fordův duratec je hrozný mejd, proč? Jinak děkuji za tvůj tip na motor a mohl bys to podpořit argumenty? a) proč naftu? b) proč 2 litr? Jenom proto, e 1,6 je málo? 100kW je bez FAP? Důleitá je pro mě spolehlivost, tak co nejmíň "kurvítek"... no a snad netrefím páteční kus, kde mě seere elektrika, i kdy myslím, e to u snad předchozí majitel vyreil, předpokládám nájezd ojetiny 100-150tkm... já pokud bych volil tak 2litr zaplyněný.1,cena phm.2,levnějí servis
|
|
04.04.2012 12:41 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465788
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Petr84 napsal(a): ahoj Najku, mýlí se. Jsem rozhodnut pro C5 (píu to výe - pohodlí, bezpečnost), jenom mám nejasno v motoru, proto píu tady. Na ostatní fóra jsem nepsal, vichni by chválili své koně, to nemá cenu.
e to bude break, je jasné, barva mi je fakt ukradená, hagusy bych spí bral.
V tomhle threadu proběhla jetě zmínka, e fordův duratec je hrozný mejd, proč?
Jinak děkuji za tvůj tip na motor a mohl bys to podpořit argumenty?
a) proč naftu?
b) proč 2 litr? Jenom proto, e 1,6 je málo? 100kW je bez FAP?
Důleitá je pro mě spolehlivost, tak co nejmíň "kurvítek"... no a snad netrefím páteční kus, kde mě seere elektrika, i kdy myslím, e to u snad předchozí majitel vyreil, předpokládám nájezd ojetiny 100-150tkm...
proč nafta a proč 2 litry??? protoe 2 l nafta - velice sluný kroutící moment a vhodný na tahání karavanu, jinak mám rok 2005 dotaeno z Itálie, Fap nemám a nebyl
proč nafta a proč 2 litry??? protoe 2 l nafta - velice sluný kroutící moment a vhodný na tahání karavanu, jinak mám rok 2005 dotaeno z Itálie, Fap nemám a nebyl ;-)
|
|
04.04.2012 15:52 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2465868
|
|
jumep
|
|
|
s tym menej nakladnym servisom benzinu by som nijako to neprehanal, moze to byt rovnako nakladne ako nafta ...
a ako uz x krat bolo povedane, naftovych motorov je viac v ponuke
je to vec kazdeho co si vyberie, 1.6 neodporucam z hladiska toho ze je to proste uhnany motor v C5 a spotreba voci 2.0 neni nejako moc nizsia ...
s tym menej nakladnym servisom benzinu by som nijako to neprehanal, moze to byt rovnako nakladne ako nafta ...
a ako uz x krat bolo povedane, naftovych motorov je viac v ponuke
je to vec kazdeho co si vyberie, 1.6 neodporucam z hladiska toho ze je to proste uhnany motor v C5 a spotreba voci 2.0 neni nejako moc nizsia ...
|
|
07.04.2012 00:35 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2466801
|
|
DrMarvin
|
|
|
zhrado napsal(a): ja som sa rozhodoval takto isto a zvolil som 2.0 80kw hdi. zle to nejde, motor je to celkom spolahlivy, spotrebu mam cca 5,6 na sto a bez problemov spravim cez 1000km na nadrz. a kazda C5 ma rovnako velku nadrz okolo 68 litrov vraj. je pravda ze jazdou cisto iba po meste ide spotreba dost hore ale aj tak je to fajn na take velke a tazke auto.
inak tomasT to napisal pekne.
5,6l na sto? taky bych chtěl...za 250km v DE po peknych cestach 6,3...momentalne mi ukazuje 7,5l na sto prumernou...ale cesta 500km z toho 300km po dalnici pri 130+ ...2x tydne
5,6l na sto? taky bych chtěl...za 250km v DE po peknych cestach 6,3...momentalne mi ukazuje 7,5l na sto prumernou...ale cesta 500km z toho 300km po dalnici pri 130+ ...2x tydne
|
|
07.04.2012 08:33 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2466825
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
poslední dvě c5 II co jsme dovezly na přání zákazníka byly 2.0 benzin. není to patne ale na dálnici ve 130 točí asi 3500 a hluk v kabine by mě lezl hodně na nervy. sehnat něco na benzin c5 není úplně snadné. jak lidem říkám. c5 benzin na sklad nevozim take to řeíme formou dovozu na zakázku. já si naprosto nemuzu stěovat na 2.0 hdi 16v RHR mam to bez FAP spotřeba 5.5 litru. a to mám najeto 380 tis km a je to rok 2006.
poslední dvě c5 II co jsme dovezly na přání zákazníka byly 2.0 benzin. není to patne ale na dálnici ve 130 točí asi 3500 a hluk v kabine by mě lezl hodně na nervy. sehnat něco na benzin c5 není úplně snadné. jak lidem říkám. c5 benzin na sklad nevozim take to řeíme formou dovozu na zakázku. já si naprosto nemuzu stěovat na 2.0 hdi 16v RHR mam to bez FAP spotřeba 5.5 litru. a to mám najeto 380 tis km a je to rok 2006.:-))
|
|
10.04.2012 23:15 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2468993
|
|
Mirrra
|
|
|
Dneska jsem pojal rozhodnutí prodat svojí C5 III Tourer a následně zakoupit 2.0 HDi toté...nebo snad někdo něco proti? Případně zájemce o výměnu ?
Dneska jsem pojal rozhodnutí prodat svojí C5 III Tourer a následně zakoupit 2.0 HDi toté...nebo snad někdo něco proti? Případně zájemce o výměnu ? :-) :-p
|
|
10.04.2012 23:17 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2468994
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
e by - "Chybama se člověk učí"?
e by - "Chybama se člověk učí"? :-d
|
|
10.04.2012 23:28 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2468997
|
|
zico
|
|
|
Keby sa ucil chybami, tak by napisal, ze ide do 2,2 HDi (200k).
Ale nic to, za dva roky bude dalsi switch
mirra nic proti ale musel som
Keby sa ucil chybami, tak by napisal, ze ide do 2,2 HDi (200k).
Ale nic to, za dva roky bude dalsi switch :-))))
mirra nic proti ale musel som :-))
|
|
11.04.2012 19:21 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2469286
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Já zase přítě pujdu spí do benzínu s LPG a nebudu muset pozorovat vyděeně budík se spotřebou. Horí je co jsem vypozoroval nebo aspon co je tady v čr ,e jsou vetinou benzínové c5III bez koulí a do dvoulitrů se dává jen 4° automat, ale s tím plynem mi to bude u zadku pte budě jezdit levnějc ne mi ted jezdí nafta v automatu...
Já zase přítě pujdu spí do benzínu s LPG a nebudu muset pozorovat vyděeně budík se spotřebou. Horí je co jsem vypozoroval nebo aspon co je tady v čr ,e jsou vetinou benzínové c5III bez koulí a do dvoulitrů se dává jen 4° automat, ale s tím plynem mi to bude u zadku pte budě jezdit levnějc ne mi ted jezdí nafta v automatu...
|
|
11.04.2012 19:36 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2469290
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A já budu přítě kupovat vozidlo, tak mám dojem, e u bude na galuskách .
Ale k tomu LPG. Čím dál častěji naráím na prognózy, e nai vyvolení hodlají lidu dát pocit rovnocennosti tím, e srovnají cenu plynu a benzínu. Protoe u jsme od nich podobný vymoenosti párkrát obdreli, je asi jasný, e benzín se zlevňovat nebude. Moná jsou to nesmysly a nebo je to hudba daleký budoucnosti, ale do budoucna bych se podobných prohláení o výhodnosti LPG raději zdrel. To co je evidentně výhodný dnes u zítra nemusí být pravda. Bohuel.
A já budu přítě kupovat vozidlo, tak mám dojem, e u bude na galuskách :-D.
Ale k tomu LPG. Čím dál častěji naráím na prognózy, e nai vyvolení hodlají lidu dát pocit rovnocennosti tím, e srovnají cenu plynu a benzínu. Protoe u jsme od nich podobný vymoenosti párkrát obdreli, je asi jasný, e benzín se zlevňovat nebude. Moná jsou to nesmysly a nebo je to hudba daleký budoucnosti, ale do budoucna bych se podobných prohláení o výhodnosti LPG raději zdrel. To co je evidentně výhodný dnes u zítra nemusí být pravda. Bohuel.
|
|
11.04.2012 19:38 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2469291
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Mikra:Jo četl jsem něco okolo roku 2018 do tý doby by auto s lpg zaplatatilo několikrát auto na naftu...
Mikra:Jo četl jsem něco okolo roku 2018 do tý doby by auto s lpg zaplatatilo několikrát auto na naftu...
|
|
11.04.2012 21:20 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2469320
|
|
Darja
|
|
|
Mikra napsal(a): A já budu přítě kupovat vozidlo, tak mám dojem, e u bude na galuskách .
Ale k tomu LPG. Čím dál častěji naráím na prognózy, e nai vyvolení hodlají lidu dát pocit rovnocennosti tím, e srovnají cenu plynu a benzínu. Protoe u jsme od nich podobný vymoenosti párkrát obdreli, je asi jasný, e benzín se zlevňovat nebude. Moná jsou to nesmysly a nebo je to hudba daleký budoucnosti, ale do budoucna bych se podobných prohláení o výhodnosti LPG raději zdrel. To co je evidentně výhodný dnes u zítra nemusí být pravda. Bohuel.
To sou kecy... pokud to udělají, naprosto zruí prodej a montáe LPG... Kdo by byl takovej vůl, aby si do auta narval plyn za dvacku a jetě měl spotřebu nepatrně větí? Nikdo. Pokud by to udělali, zase by se jezdilo na benál, cena LPG by se musela sníit, aby donutili lidi plyn kupovat...
LPG se pořád vyplatí. V benzínu ročně bych projela cca 100tisíc (při ceně benálu 38Kč), V LPG projezdím cca 60 tisíc (při ceně 18 Kč)... tohle pro mě mluví jasně... Mě se to vyplatilo u první rok po montái. Někdo jezdí méně jak já, tak se mu to třeba vrátí za 3 roky.. a pak je vychechtanej...
Pro místní rejpaly.. není to počítáno přesně, jen průměrná spotřeba za poslední 3000km násobená ročním nájezdem jo?
To sou kecy... pokud to udělají, naprosto zruí prodej a montáe LPG... Kdo by byl takovej vůl, aby si do auta narval plyn za dvacku a jetě měl spotřebu nepatrně větí? Nikdo. Pokud by to udělali, zase by se jezdilo na benál, cena LPG by se musela sníit, aby donutili lidi plyn kupovat...
LPG se pořád vyplatí. V benzínu ročně bych projela cca 100tisíc (při ceně benálu 38Kč), V LPG projezdím cca 60 tisíc (při ceně 18 Kč)... tohle pro mě mluví jasně... Mě se to vyplatilo u první rok po montái. Někdo jezdí méně jak já, tak se mu to třeba vrátí za 3 roky.. a pak je vychechtanej...
Pro místní rejpaly.. není to počítáno přesně, jen průměrná spotřeba za poslední 3000km násobená ročním nájezdem jo?
|
|
| |
|
|