| | |
14.01.2012 00:26 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2440269
|
|
jruze
|
|
|
K těm ramenům - hliníkové byly ale naposled jsem je viděl na CX.
K těm ramenům - hliníkové byly ale naposled jsem je viděl na CX.
|
|
26.02.2012 10:03 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2453932
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Jedna-estka ve střední třídě? A proč ne?
Při cestování v C5 jsem nabyl příjemného pocitu, který pramenil z klidné jízdy a velké bezpečnosti, jaká z vozu čií. Se základním dieselovým motorem není C5 ádný dravec, ale ona tímto dojmem nepůsobí ani s třílitrovým estiválcem. Citroën C5 má klidnou povahu a motor 1,6 HDi mu plně vyhovuje. Dynamika vozu je s tímto motorem dostatečná a co mu odpustíte při akceleraci, odpustí on vaí penězence při tankování paliva. Kdo hledá komfort, bezpečnost, úsporný motor a přístupný zavazadlový prostor (C5 je liftback), najde v modelu C5 dobrého kamaráda pro sebe i pro celou rodinu. Jako třeničku na dortu nabízí Citroën tento model se zajímavými akčními slevami: základní cena 744 tis. korun byla zlevněna na 585 tis korun (sleva 159 tis. korun).
Pavel Janda dodává: Překvapilo mě, kolik lidí pohlíí na Citroën C5 v této specifikaci s despektem. Cé-pětku s motorem 1,6 HDi pod kapotou mají za chudého příbuzného vozů střední třídy a nerozumnou volbu z hlediska dynamiky i spotřeba, která bývá s příli slabými motory spíe vyí ne nií. Test nás ale přesvědčil o tom, e podobné přehlíení vozu vůbec není na místě, vůz nabízí naprosto bezproblémovou dynamiku a spotřeba je naopak jeho velkou předností. Není tomu tak dávno, co byl standardem střední třídy VW Passat s motorem 1,9 TDI 81 kW, později TDI-PD 85 kW. Passatů s těmito motory se prodaly tisíce a nikdo se nad jejich výkonem nikdy nepozastavoval. C5 má s motorem 1,6 HDi výkon prakticky totoný, přesto se nad ním pozastavuje kadý druhý. e by problémem byly tři deci objemu? Těko říci, kadopádně jsem si jist, e s touto cé-pětkou si na silnici rozhodně ostudu neutrhnete...
Plusy:
- projev a spotřeba motoru
- komfort jízdy
- přístupný zavazadlový prostor (liftback)
- bohatá základní výbava, pasivní bezpečnost
Mínusy:
- málo odkládacích míst u řidiče
- občasné problémy při řazení zpátečky
Jedna-estka ve střední třídě? A proč ne?
Při cestování v C5 jsem nabyl příjemného pocitu, který pramenil z klidné jízdy a velké bezpečnosti, jaká z vozu čií. Se základním dieselovým motorem není C5 ádný dravec, ale ona tímto dojmem nepůsobí ani s třílitrovým estiválcem. Citroën C5 má klidnou povahu a motor 1,6 HDi mu plně vyhovuje. Dynamika vozu je s tímto motorem dostatečná a co mu odpustíte při akceleraci, odpustí on vaí penězence při tankování paliva. Kdo hledá komfort, bezpečnost, úsporný motor a přístupný zavazadlový prostor (C5 je liftback), najde v modelu C5 dobrého kamaráda pro sebe i pro celou rodinu. Jako třeničku na dortu nabízí Citroën tento model se zajímavými akčními slevami: základní cena 744 tis. korun byla zlevněna na 585 tis korun (sleva 159 tis. korun).
Pavel Janda dodává: Překvapilo mě, kolik lidí pohlíí na Citroën C5 v této specifikaci s despektem. Cé-pětku s motorem 1,6 HDi pod kapotou mají za chudého příbuzného vozů střední třídy a nerozumnou volbu z hlediska dynamiky i spotřeba, která bývá s příli slabými motory spíe vyí ne nií. Test nás ale přesvědčil o tom, e podobné přehlíení vozu vůbec není na místě, vůz nabízí naprosto bezproblémovou dynamiku a spotřeba je naopak jeho velkou předností. Není tomu tak dávno, co byl standardem střední třídy VW Passat s motorem 1,9 TDI 81 kW, později TDI-PD 85 kW. Passatů s těmito motory se prodaly tisíce a nikdo se nad jejich výkonem nikdy nepozastavoval. C5 má s motorem 1,6 HDi výkon prakticky totoný, přesto se nad ním pozastavuje kadý druhý. e by problémem byly tři deci objemu? Těko říci, kadopádně jsem si jist, e s touto cé-pětkou si na silnici rozhodně ostudu neutrhnete...
Plusy:
- projev a spotřeba motoru
- komfort jízdy
- přístupný zavazadlový prostor (liftback)
- bohatá základní výbava, pasivní bezpečnost
Mínusy:
- málo odkládacích míst u řidiče
- občasné problémy při řazení zpátečky
|
|
26.02.2012 10:54 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2453953
|
|
jruze
|
|
|
DaveLbc napsal(a): Jedna-estka ve střední třídě? A proč ne?
Při cestování v C5 jsem nabyl příjemného pocitu, který pramenil z klidné jízdy a velké bezpečnosti, jaká z vozu čií. Se základním dieselovým motorem není C5 ádný dravec, ale ona tímto dojmem nepůsobí ani s třílitrovým estiválcem. Citroën C5 má klidnou povahu a motor 1,6 HDi mu plně vyhovuje. Dynamika vozu je s tímto motorem dostatečná a co mu odpustíte při akceleraci, odpustí on vaí penězence při tankování paliva. Kdo hledá komfort, bezpečnost, úsporný motor a přístupný zavazadlový prostor (C5 je liftback), najde v modelu C5 dobrého kamaráda pro sebe i pro celou rodinu. Jako třeničku na dortu nabízí Citroën tento model se zajímavými akčními slevami: základní cena 744 tis. korun byla zlevněna na 585 tis korun (sleva 159 tis. korun).
Pavel Janda dodává: Překvapilo mě, kolik lidí pohlíí na Citroën C5 v této specifikaci s despektem. Cé-pětku s motorem 1,6 HDi pod kapotou mají za chudého příbuzného vozů střední třídy a nerozumnou volbu z hlediska dynamiky i spotřeba, která bývá s příli slabými motory spíe vyí ne nií. Test nás ale přesvědčil o tom, e podobné přehlíení vozu vůbec není na místě, vůz nabízí naprosto bezproblémovou dynamiku a spotřeba je naopak jeho velkou předností. Není tomu tak dávno, co byl standardem střední třídy VW Passat s motorem 1,9 TDI 81 kW, později TDI-PD 85 kW. Passatů s těmito motory se prodaly tisíce a nikdo se nad jejich výkonem nikdy nepozastavoval. C5 má s motorem 1,6 HDi výkon prakticky totoný, přesto se nad ním pozastavuje kadý druhý. e by problémem byly tři deci objemu? Těko říci, kadopádně jsem si jist, e s touto cé-pětkou si na silnici rozhodně ostudu neutrhnete...
Plusy:
- projev a spotřeba motoru
- komfort jízdy
- přístupný zavazadlový prostor (liftback)
- bohatá základní výbava, pasivní bezpečnost
Mínusy:
- málo odkládacích míst u řidiče
- občasné problémy při řazení zpátečky
A kolik 2.0HDI měnilo turbo při stejném nájezdu Km?
A kolik 2.0HDI měnilo turbo při stejném nájezdu Km?;-)
|
|
26.02.2012 11:15 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2453963
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
JÁ NEVÍM,ALE MYSLÍM,E SE VE ODVÍJÍ OD SERVISU:n Já mám najeto 180t dodrovány vechny výměny oleje podle výrobce. Jenom jsem to zredukoval na 10t. Jinak mám ve jetě původní a zatím si nestěuju.
Jo je jasný,e kdy má turbo na takovém relativně malém obsahu,e je asi více namáháno.
Ale myslím,e ti to vadit jruze nebude ne Servis bude to je jasný a co myslí kdo ho bude dělat
Ne váně já vím,e tomu více rozumíte ne kdokoliv tady. Pořád jenom slyím jsk je ta 1.6 na ho... Ale já jako spotřebitel který se dočte jen co potřebuje to asi tak nevidí.
A proto jsem tady aby mi,kdy to budu potřebovat poradil a nebo dokonce pomohl opravit.
Nebo...
JÁ NEVÍM,ALE MYSLÍM,E SE VE ODVÍJÍ OD SERVISU:n Já mám najeto 180t dodrovány vechny výměny oleje podle výrobce. Jenom jsem to zredukoval na 10t. Jinak mám ve jetě původní a zatím si nestěuju.
Jo je jasný,e kdy má turbo na takovém relativně malém obsahu,e je asi více namáháno.
Ale myslím,e ti to vadit jruze nebude ne:-)))) Servis bude to je jasný a co myslí kdo ho bude dělat:-))
Ne váně já vím,e tomu více rozumíte ne kdokoliv tady. Pořád jenom slyím jsk je ta 1.6 na ho... Ale já jako spotřebitel který se dočte jen co potřebuje to asi tak nevidí.
A proto jsem tady aby mi,kdy to budu potřebovat poradil a nebo dokonce pomohl opravit.:palec
Nebo...
|
|
26.02.2012 12:04 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2453999
|
|
jruze
|
|
|
DaveLbc napsal(a): JÁ NEVÍM,ALE MYSLÍM,E SE VE ODVÍJÍ OD SERVISU:n Já mám najeto 180t dodrovány vechny výměny oleje podle výrobce. Jenom jsem to zredukoval na 10t. Jinak mám ve jetě původní a zatím si nestěuju.
Jo je jasný,e kdy má turbo na takovém relativně malém obsahu,e je asi více namáháno.
Ale myslím,e ti to vadit jruze nebude ne Servis bude to je jasný a co myslí kdo ho bude dělat
Ne váně já vím,e tomu více rozumíte ne kdokoliv tady. Pořád jenom slyím jsk je ta 1.6 na ho... Ale já jako spotřebitel který se dočte jen co potřebuje to asi tak nevidí.
A proto jsem tady aby mi,kdy to budu potřebovat poradil a nebo dokonce pomohl opravit.
Nebo...
Já 1.6HDI a tak nepomlouvám jen si myslím e zrovna to turbo , FAP je na ní dost neastně vyřeené(to byla spí reakce na výkon-spotřeba - peněenka )
Já 1.6HDI a tak nepomlouvám jen si myslím e zrovna to turbo , FAP je na ní dost neastně vyřeené(to byla spí reakce na výkon-spotřeba - peněenka :-) )
|
|
26.02.2012 12:48 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454040
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Neber to jako rýpání,ale Prasák má pohotovostní hmotnost 1345-1436 kg a Nae krasavice má 1474 kg tak o tom to není.
Neber to jako rýpání,ale Prasák má pohotovostní hmotnost 1345-1436 kg a Nae krasavice má 1474 kg tak o tom to není.
|
|
26.02.2012 13:06 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454045
|
|
jumep
|
|
|
ja voci tej 1.6 tiez nic nemam ako uzivatel, jazdi to dobre a vykonu kazdy kolko chce, ale uz som to x krat pisal - konstrukcne, servisovatelne a vydrzou ani nahodou ... cele zle - preto ked mozem niekomu nieco odporucit, snazim sa ho od toho odhovorit
ja voci tej 1.6 tiez nic nemam ako uzivatel, jazdi to dobre a vykonu kazdy kolko chce, ale uz som to x krat pisal - konstrukcne, servisovatelne a vydrzou ani nahodou ... cele zle - preto ked mozem niekomu nieco odporucit, snazim sa ho od toho odhovorit
|
|
26.02.2012 13:35 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454048
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Jo já vím,e to berete s odborného hlediska profíku co jim pod rukama projde mnoho autí.
Ale pořád nechápu proč by měla být konstrukce tak patná.
Tím,e je to malý obsah a je namáháno mnoho dílů? Má to FAP? Je to přeci diesel jako kadý jiný akorad,e v mením obsahu. Vdyt je 1.4 HDi a ta je taky nějak patná. Vím,e je odvozena 1.6 z 1.4.
Ale proč ji nemáte rádi
Kde udělali sodruzi s France chybku kde? Myslím,e je to stejně v servise
Jo já vím,e to berete s odborného hlediska profíku co jim pod rukama projde mnoho autí.
Ale pořád nechápu proč by měla být konstrukce tak patná:nevim.
Tím,e je to malý obsah a je namáháno mnoho dílů? Má to FAP? Je to přeci diesel jako kadý jiný akorad,e v mením obsahu. Vdyt je 1.4 HDi a ta je taky nějak patná. Vím,e je odvozena 1.6 z 1.4.
Ale proč ji nemáte rádi:-o:-((((
Kde udělali sodruzi s France chybku kde? Myslím,e je to stejně v servise:nevim
|
|
26.02.2012 13:38 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454049
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Hlavne tam urobili chybu, e sa spojili s Fordom......
Hlavne tam urobili chybu, e sa spojili s Fordom......
|
|
26.02.2012 13:39 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454050
|
|
jumep
|
|
|
asi v tom ze sa spolcili s fordom
proste ked to porovnavam z inym motorom, je to des bes ...
ako uzivatel by som s toho bol nadseny ... ale tam to konci ...
asi v tom ze sa spolcili s fordom :)
proste ked to porovnavam z inym motorom, je to des bes ...
ako uzivatel by som s toho bol nadseny ... ale tam to konci ... :)
|
|
26.02.2012 13:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454051
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Jo rozumím berete to jako mechanici co se v tom vrtaj a oni jim to udělali trochu sloitějí. Aha třeba motor otočili o 180° A dalí věci tak to chápu. Děkuji a u končím s obhajobou motorku do sekačky
Děkuji za trpělivost
Jo rozumím berete to jako mechanici co se v tom vrtaj a oni jim to udělali trochu sloitějí. Aha třeba motor otočili o 180°:-)) A dalí věci tak to chápu. Děkuji a u končím s obhajobou motorku do sekačky:palec
Děkuji za trpělivost;-)
|
|
28.02.2012 12:09 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454575
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Zase, kdy to vezmeme - turbo, startér, filtrbox, FAP nejsou motor ale jen doplňková biuterie kolem něj - nahraditelná jinou biuterií bez zásahu do samotného motoru.
Zatím jediný problém, který jsem v diskuzi zaznamenal přímo u tohohle motoru je napínák řetězu mezi vačkovými hřídeli - ale netuím, jak častá je to závada a jestli to není předevím problém údrby (nevýměny oleje). A pak stínosti na servisovatelnost (ale to se kupujícího příli netýká, tak proč by ho to mělo odrazovat od koupě )
Co se týká FAP, mě naopak vyhovuje, e je tam kde je - vyndat se dá vcelku snadno a zloději, co je uřezávají z výfuků (kamarádovi ho ukradli z Berlinga 2.0HDI) ho nekradou.
Zase, kdy to vezmeme - turbo, startér, filtrbox, FAP nejsou motor ale jen doplňková biuterie kolem něj - nahraditelná jinou biuterií bez zásahu do samotného motoru.
Zatím jediný problém, který jsem v diskuzi zaznamenal přímo u tohohle motoru je napínák řetězu mezi vačkovými hřídeli - ale netuím, jak častá je to závada a jestli to není předevím problém údrby (nevýměny oleje). A pak stínosti na servisovatelnost (ale to se kupujícího příli netýká, tak proč by ho to mělo odrazovat od koupě :-) )
Co se týká FAP, mě naopak vyhovuje, e je tam kde je - vyndat se dá vcelku snadno a zloději, co je uřezávají z výfuků (kamarádovi ho ukradli z Berlinga 2.0HDI) ho nekradou.
|
|
28.02.2012 17:26 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454648
|
|
jruze
|
|
|
Ten fap je sice v bezpečí,ale to provedení je neastné pro turbo a z pohledu údrby a jiných prací je to děs. A mimo mísu kdyby měl někdo zájem o řezačku trubek(kterou zřejmě pouívají zloději) tak ji v jednom skladě mají v akci za 2750,- -ani se nedivím e jim to jde tak od ruky -je to fakt bomba je to ráčnová řezačka která nepotřebuje skoro ádný pracovní prostor.
Ten fap je sice v bezpečí,ale to provedení je neastné pro turbo a z pohledu údrby a jiných prací je to děs. A mimo mísu kdyby měl někdo zájem o řezačku trubek(kterou zřejmě pouívají zloději) tak ji v jednom skladě mají v akci za 2750,- -ani se nedivím e jim to jde tak od ruky -je to fakt bomba je to ráčnová řezačka která nepotřebuje skoro ádný pracovní prostor.
Přílohy: DSCN8010.JPG ( 886824b ) - |
|
28.02.2012 22:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454776
|
|
karneval
|
|
|
Auto u je u nás doma 3 týdne, 2.2 98kW. Zatiaž nabehalo cca 1900km, z toho asi 1500 som urobil ja a musím poveda e charakteristika motora sa mi vežmi vežmi páči. V rámci dieselov moem porovnáva iba s P406 1997 2.1TD (80kW) a Polo 2000 1.4 TDi (myslím e 55kW), a Niečo v Mazde 2, u nepamatám obsah... okrem toho som jazdil iba s malými benzínmi.
Oproti PD má vežmi pekný zvuk, vo vyích otáčkach to aj celkom pekne vrní. Na nae rýchlostné limity má síl dos, pri predbiehaní to není BMW 330i ale suverenity má dostatok, ja som aj tak kžuďas a predbieham len pokiaž niekto ide výrazne pod limit alebo mi čmudí kamión Nikdy som nepostrehol aby mi chýbali kone.
Určite nežutujem, akurát v naom kopcovitom meste si za studena a s automatom potiahne dos. Diažníce sú úplný relax, v noci strane pomáha dark mod, vidím jak sova. Okresky na 4ke ani neviem e motor beí. Priemerka je podža palubáku zatiaž na 7,3. Kto nepotrebuje nutne spotrebu 1.9 TDi ale vái si bezpečnosti, komfortu a priestoru tak smelo Take zatiaž sa doma páči, uvidíme čo prinesú roky.
Auto u je u nás doma 3 týdne, 2.2 98kW. Zatiaž nabehalo cca 1900km, z toho asi 1500 som urobil ja a musím poveda e charakteristika motora sa mi vežmi vežmi páči. V rámci dieselov moem porovnáva iba s P406 1997 2.1TD (80kW) a Polo 2000 1.4 TDi (myslím e 55kW), a Niečo v Mazde 2, u nepamatám obsah... okrem toho som jazdil iba s malými benzínmi.
Oproti PD má vežmi pekný zvuk, vo vyích otáčkach to aj celkom pekne vrní. Na nae rýchlostné limity má síl dos, pri predbiehaní to není BMW 330i ale suverenity má dostatok, ja som aj tak kžuďas a predbieham len pokiaž niekto ide výrazne pod limit alebo mi čmudí kamión :) Nikdy som nepostrehol aby mi chýbali kone.
Určite nežutujem, akurát v naom kopcovitom meste si za studena a s automatom potiahne dos. Diažníce sú úplný relax, v noci strane pomáha dark mod, vidím jak sova. Okresky na 4ke ani neviem e motor beí. Priemerka je podža palubáku zatiaž na 7,3. Kto nepotrebuje nutne spotrebu 1.9 TDi ale vái si bezpečnosti, komfortu a priestoru tak smelo :) Take zatiaž sa doma páči, uvidíme čo prinesú roky.
|
|
29.02.2012 13:09 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2454896
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No výběr motoru je i o kastli. Pokud chcete kombík, tak na benzín lze téměř zapomenout. Nedávné mrazy mne naprudily ohledně dieselu (já zas vystydnu ) a jen tak cvičně jsem se podíval na nabídku benzínových kombíků 2008 a novějí. Na jednom serveru JEDEN benzín k více ne 40 dieselům, na mnoha ÁDNÝ benzín. No a kupující si rád vybírá z mnoha moností, to lze téměř zapomenout. Je to samozřejmě četností konfigurace ve výrobním závodě.
No výběr motoru je i o kastli. Pokud chcete kombík, tak na benzín lze téměř zapomenout. Nedávné mrazy mne naprudily ohledně dieselu (já zas vystydnu :-) ) a jen tak cvičně jsem se podíval na nabídku benzínových kombíků 2008 a novějí. Na jednom serveru JEDEN benzín k více ne 40 dieselům, na mnoha ÁDNÝ benzín. No a kupující si rád vybírá z mnoha moností, to lze téměř zapomenout. Je to samozřejmě četností konfigurace ve výrobním závodě.
|
|
24.03.2012 18:59 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2461775
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
zdravím jakej je rozdíl mezi motorem 2,0 16V 100kW C5I a 2,0 16V 103kW C5II jedná se o benzín
zdravím jakej je rozdíl mezi motorem 2,0 16V 100kW C5I a 2,0 16V 103kW C5II jedná se o benzín
|
|
24.03.2012 20:18 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2461795
|
|
jumep
|
|
|
variabilne casovanie ventilov je taky najvacsi rozdiel
variabilne casovanie ventilov je taky najvacsi rozdiel
|
|
| |
|
|