27.03.2024 22:01 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3377009
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
crown napsal(a): Byl jsem si projet v bazaru jednu C5 III 3.0HDi a po prolápnutí plynu na neutrál jsem si viml tohohle syčivého zvuku:
.link.
Je tu nějaký zkuený "ropák", který tenhle zvuk zná? To zasyčení (jakoby tam/zpět) po prolapu je jenom přirozený doběh/dekomprese turba, anebo je to něco patologického, co signalizuje nějakej malér?
Auto jinak jede hladce, pěknej plynulej zátah. Díky!
Normalni projev.
Normalni projev.
|
|
28.03.2024 08:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3377042
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Pagvelius napsal(a): Mně by jetě zajímalo srovnání pohodlí. Někteří psali, e oproti C5 I/II je C5 III tvrdí. A jak je to třeba s odhlučněním? A co třeba zvuk reproduktorů oproti JBL?
Měl jsem oboje, oboje 2.2 HDi 125 kW Exclusive (pro neznalé v kůi ), take srovnání mám. C5 II je o dost pohodlnějí, uvnitř má pocit e je větí a sedačky sice mají mení "boční" vedení, ale jsou také pohodlnějí. Taky mnohem líp svítí, ne X7, protoe má dálkové halogeny a ne ty dementní clonky na xenony. Zase v X7 má pocit, e je celkově taková tuí. Odhlučnění je u obou dobré, oproti třeba VW o motoru skoro neví. Obě auta spolehlivě zabíjí převodovka, kde kdy to nechce podtáčet, tak 50 ve městě jezdí na trojku a 40 u jsi skoro ve dvojce. Jsou to auta spí na dálnici, protoe zase v 90 jse někde na spodní
hranici estky a při malinkém sníení rychlosti pod 90 u zase řadí, protoe je to podtočené. Jo a X7 je mnohem poruchovějí, take jsem si nechal starí C5 II - je to lepí auto.
Měl jsem oboje, oboje 2.2 HDi 125 kW Exclusive (pro neznalé v kůi :-) ), take srovnání mám. C5 II je o dost pohodlnějí, uvnitř má pocit e je větí a sedačky sice mají mení "boční" vedení, ale jsou také pohodlnějí. Taky mnohem líp svítí, ne X7, protoe má dálkové halogeny a ne ty dementní clonky na xenony. Zase v X7 má pocit, e je celkově taková tuí. Odhlučnění je u obou dobré, oproti třeba VW o motoru skoro neví. Obě auta spolehlivě zabíjí převodovka, kde kdy to nechce podtáčet, tak 50 ve městě jezdí na trojku a 40 u jsi skoro ve dvojce. Jsou to auta spí na dálnici, protoe zase v 90 jse někde na spodní
hranici estky a při malinkém sníení rychlosti pod 90 u zase řadí, protoe je to podtočené. Jo a X7 je mnohem poruchovějí, take jsem si nechal starí C5 II - je to lepí auto.
|
|
| |