| | |
15.12.2018 12:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3196527
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja jsem mel moznost se nekolikrat projet v DS19 a DS21...tomu rikam zehleni nerovnosti velikosti gumoveho policajta ..za me snad posledni dobrej podvozek melo XM
to co dnes nazivaji nekolik let u Citroenu hydraulickym podvozkem je za me uz jen marketing...
srovnavat systemy jinych automobilek (BMW,MB,AUDI a jine) neni podle me mod adekvatni..kazdy ma neco...a treba vyladit Tuarega aby stal rovne kdyz si postavi hlavu je nekdy skoro neresitelne
ja jsem mel moznost se nekolikrat projet v DS19 a DS21...tomu rikam zehleni nerovnosti velikosti gumoveho policajta :) ..za me snad posledni dobrej podvozek melo XM
to co dnes nazivaji nekolik let u Citroenu hydraulickym podvozkem je za me uz jen marketing...
srovnavat systemy jinych automobilek (BMW,MB,AUDI a jine) neni podle me mod adekvatni..kazdy ma neco...a treba vyladit Tuarega aby stal rovne kdyz si postavi hlavu je nekdy skoro neresitelne
|
|
15.12.2018 14:29 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3196531
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Náhodou vzduch měl něco do sebe, Citroen mu nesahal ani po kotníky, kdy si vzpomenu na Tatru 815, tak vzduchová sedačka vyehlila úplně vechno, i sebemení kamínek.
Náhodou vzduch měl něco do sebe, Citroen mu nesahal ani po kotníky, kdy si vzpomenu na Tatru 815, tak vzduchová sedačka vyehlila úplně vechno, i sebemení kamínek. :-)) :-))))
|
|
15.12.2018 18:06 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3196566
|
|
jruze
|
|
|
Nejlepí podvoek co sem měl byl na CX(a na ty neastný rouby v zadních ramenech na stabík) potom u ztrácel. A potom ,,káča" ale ta nebyla na hydře - zato kdy jsi si chtěl zablbnout ......
Nejlepí podvoek co sem měl byl na CX(a na ty neastný rouby v zadních ramenech na stabík) potom u ztrácel. A potom ,,káča" ale ta nebyla na hydře - zato kdy jsi si chtěl zablbnout ......:-)
|
|
23.02.2019 20:07 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3208914
|
|
Maarty 82
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
3.0hdi PC 8.5 L/100
Sluný výkon na takový koráb
3.0hdi PC 8.5 L/100
Sluný výkon na takový koráb
|
|
23.02.2019 23:20 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3208957
|
|
xantia.hd
|
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 94 |
|
|
autodiag napsal(a): ja jsem mel moznost se nekolikrat projet v DS19 a DS21...tomu rikam zehleni nerovnosti velikosti gumoveho policajta ..za me snad posledni dobrej podvozek melo XM
to co dnes nazivaji nekolik let u Citroenu hydraulickym podvozkem je za me uz jen marketing...
srovnavat systemy jinych automobilek (BMW,MB,AUDI a jine) neni podle me mod adekvatni..kazdy ma neco...a treba vyladit Tuarega aby stal rovne kdyz si postavi hlavu je nekdy skoro neresitelne
Projet se v DS je stále můj nesplněný sen, o vlastnictví takového veterána ani nesním Je fakt, e CX bylo úasné, BX taky, do XM jsem nikdy neel, trochu jsem se bál té poruchovosti, Xantia u tak houpavá nebyla a C5 ve vech generacích je u zcela něco jiného. Dokonce jsem slyel názor majitele X7, co měl hydru a pořídil si péra, e péra nejsou o nic horí ne hydra. Stejně budeme ji jenom vzpomínat, slavná éra hydraulického pérování je ji pohřbena.
Projet se v DS je stále můj nesplněný sen, o vlastnictví takového veterána ani nesním :-)))) Je fakt, e CX bylo úasné, BX taky, do XM jsem nikdy neel, trochu jsem se bál té poruchovosti, Xantia u tak houpavá nebyla a C5 ve vech generacích je u zcela něco jiného. Dokonce jsem slyel názor majitele X7, co měl hydru a pořídil si péra, e péra nejsou o nic horí ne hydra. Stejně budeme ji jenom vzpomínat, slavná éra hydraulického pérování je ji pohřbena. :-(
|
|
24.02.2019 01:54 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3208959
|
|
jruze
|
|
|
Ono největí výhodou krom pohodlí co se umí přiblíit více podvozků bez hadry , ale ádný nedovede pro mne hlavní výhodu zvednou - sníit podvozek a nemyslím 2.-5. cm rozdíl.
Ono největí výhodou krom pohodlí co se umí přiblíit více podvozků bez hadry , ale ádný nedovede pro mne hlavní výhodu zvednou - sníit podvozek a nemyslím 2.-5. cm rozdíl.
|
|
23.07.2020 18:39 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3277904
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Můete mi někdo popsat pro a proti motorizaci
2.2 hdi 125kw 2009 rok.je to sice v manuálu,ale to bych přeil (celkem sluná ivotnost zdá se)
Můete mi někdo popsat pro a proti motorizaci
2.2 hdi 125kw 2009 rok.je to sice v manuálu,ale to bych přeil (celkem sluná ivotnost zdá se);-)
|
|
21.03.2024 03:57 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3376690
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
HELLMUT napsal(a): A srovnávat Mercedes E na vzduchu s C5 bez koulí? To teda nevím, eunuch C5.jsem nejel ale tím Ečkem jo a byl nadený víc ne z Citroenu.
Přidám svou zkuenost + prosbu o vai zkuenost:
Ze své C5 II 3.0i V6 jsem přesedlal na Mercedes R550 V8 LPG na vzduchu (chci si jetě chvíli uít ten koncert V8, ne nám to z Eurosajuzu zakáou...) A musím objektnivě říct, e C5 je na hrbolatých okreskách VÝRAZNĚ komfortnějí svezení, ne defacto nejvyí německá liga (=S/R/GL). Stejně tak na příčně zvlněné silnici (by hladké) má C5 opět výrazně kultivovanějí projev. Hydractive prostě nezná srovnání. A to nezmiňuju asi 10 praktických/uitkových vychytávek, které měla teda C5ka domylené daleko líp. Na druhou stranu je fakt, e do ostřejích zatáček se C5ka naklání, nedotáčí a nejradi by jela dál rovně, zatímco Rko (i při své váze 2,2t) sedí jak přibitý a prostě neuhne. Zkrátka něco za něco.
Jeliko mi u C5 II dosluhuje, přemýlím o výměně za C5 III (chci zpět ten úasný létající koberec ) a mám otázku - je C5 III stejně komfortní jako C5 II? A je stejně spolehlivá?? Opravdu se vás tu shodne víc na tom, e se na "trojce" hydractiv kazí výrazně víc? Jetě něco dalího je tam oproti dvojce oizené?
A nakonec motorizace - sehnat benzínovou V6 je v podstatě nemoný (nato s LPG), take se asi budu muset uchýlit k naftě. Dokáete prosím někdo ze zkuenosti srovnat motorizace 2.2, 2.7 a 3.0 HDI co do jízdních vlastností a spolehlivosti/servisních nákladů? Jsou tam nějaké VÝRAZNÉ rozdíly? Příp. na co si dát při koupi pozor?
Díky za vae zkuenosti!
Přidám svou zkuenost + prosbu o vai zkuenost:
Ze své C5 II 3.0i V6 jsem přesedlal na Mercedes R550 V8 LPG na vzduchu (chci si jetě chvíli uít ten koncert V8, ne nám to z Eurosajuzu zakáou...) A musím objektnivě říct, e C5 je na hrbolatých okreskách VÝRAZNĚ komfortnějí svezení, ne defacto nejvyí německá liga (=S/R/GL). Stejně tak na příčně zvlněné silnici (by hladké) má C5 opět výrazně kultivovanějí projev. Hydractive prostě nezná srovnání. A to nezmiňuju asi 10 praktických/uitkových vychytávek, které měla teda C5ka domylené daleko líp. :palec Na druhou stranu je fakt, e do ostřejích zatáček se C5ka naklání, nedotáčí a nejradi by jela dál rovně, zatímco Rko (i při své váze 2,2t) sedí jak přibitý a prostě neuhne. Zkrátka něco za něco.
Jeliko mi u C5 II dosluhuje, přemýlím o výměně za C5 III (chci zpět ten úasný létající koberec :-p) a mám otázku - je C5 III stejně komfortní jako C5 II? A je stejně spolehlivá?? Opravdu se vás tu shodne víc na tom, e se na "trojce" hydractiv kazí výrazně víc? Jetě něco dalího je tam oproti dvojce oizené?
A nakonec motorizace - sehnat benzínovou V6 je v podstatě nemoný (nato s LPG), take se asi budu muset uchýlit k naftě. Dokáete prosím někdo ze zkuenosti srovnat motorizace 2.2, 2.7 a 3.0 HDI co do jízdních vlastností a spolehlivosti/servisních nákladů? Jsou tam nějaké VÝRAZNÉ rozdíly? Příp. na co si dát při koupi pozor?
Díky za vae zkuenosti!
|
|
21.03.2024 09:14 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3376703
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Ahojte,
Nechcem tu eskalova iadnu rozsiahlu diskusiu, take len zopár postrehov:
C5I 2.2 HDi som mal od roku 2002 (ako prvý majitež) a do roku 2023 a predal som ju s najazdenými 315 000 km v prakticky bezchybnom stave. Je to spožahlivé auto a čo sa týka hydroactive, asi najlepie v čom som sedel. Od roku 2009 máme aj C5 III 2.0 HDi v plnej výbave a viem to subjektívne porovna, take:
- interiér je stiesnenejí s meními monosami odkladacích plôch
- komfort podvozku rozoznatežne horí (okrem stability na mokrej hrbožatej vozovke v zákrutách) - je to rovnaký podvozok ako mala v tom čase A, akurát na hydroactive
- poruchovos výrazne vyia - ani zďaleka to nie je auto aké sa robili pred rokom 2008 (nehovorím o motore, ale prísluenstvo, kabelá, reproduktory, časti čalúnenia, povrchové úpravy častí interiéru, plastové kryty sedadiel, ...)
- poruchovos hydraulického systému - vežký výkričník - ani nie po 5 rokoch dolo k predratiu hlavnej trubky smerom k zadnej náprave v mieste nad predným pravým kolesom, po ďalích dvoch rokoch prehrdzavela tá istá trubka na vetkých úchytoch pod karosériou a výmeny sa dočkala aj jedna z trubiek pri zadnej kocke
- samotný hydraulický systém má oproti C5 I jeden zásadný nedostatok - pri poklese tlaku v systéme (prerazenie / prehrdzavenie trubky) sa systém neuzamkne a auto klesne na spodný doraz, zatiaž čo pri C5 I sa systém uzavrel a auto ostalo v prevádzkovej polohe dokiaž sa nepouil prepínač nastavenia výky a tak bolo moné bez problémov dôjs do servisu.
- plastové svetlomety sú po 14 rokoch opotrebované výrazne viac, ako boli svetlomety pôvodnej C I (aj keď som si u nie istý, či tie neboli náhodou sklenené)
Take tak. Motor samotný nehodnotím, je to výrazne slabia verzia po akej sa obzeráte vy, ale aj táto verzia má voči pôvodnej C5 I 2.2 HDi výrazne poddimenzovanú spojku (oba porovnané autá boli s manuálnou prevodovkou), ktorú bolo potrebné vymeni pri rovnakom spôsobe jazdy na 130 000 km, zatiaž čo na starej som to menil a na 215 000 km. To isté platí o brzdových kotúčoch, kde je ivotnos výrazne niia.
Ahojte,
Nechcem tu eskalova iadnu rozsiahlu diskusiu, take len zopár postrehov:
C5I 2.2 HDi som mal od roku 2002 (ako prvý majitež) a do roku 2023 a predal som ju s najazdenými 315 000 km v prakticky bezchybnom stave. Je to spožahlivé auto a čo sa týka hydroactive, asi najlepie v čom som sedel. Od roku 2009 máme aj C5 III 2.0 HDi v plnej výbave a viem to subjektívne porovna, take:
- interiér je stiesnenejí s meními monosami odkladacích plôch
- komfort podvozku rozoznatežne horí (okrem stability na mokrej hrbožatej vozovke v zákrutách) - je to rovnaký podvozok ako mala v tom čase A, akurát na hydroactive
- poruchovos výrazne vyia - ani zďaleka to nie je auto aké sa robili pred rokom 2008 (nehovorím o motore, ale prísluenstvo, kabelá, reproduktory, časti čalúnenia, povrchové úpravy častí interiéru, plastové kryty sedadiel, ...)
- poruchovos hydraulického systému - vežký výkričník - ani nie po 5 rokoch dolo k predratiu hlavnej trubky smerom k zadnej náprave v mieste nad predným pravým kolesom, po ďalích dvoch rokoch prehrdzavela tá istá trubka na vetkých úchytoch pod karosériou a výmeny sa dočkala aj jedna z trubiek pri zadnej kocke
- samotný hydraulický systém má oproti C5 I jeden zásadný nedostatok - pri poklese tlaku v systéme (prerazenie / prehrdzavenie trubky) sa systém neuzamkne a auto klesne na spodný doraz, zatiaž čo pri C5 I sa systém uzavrel a auto ostalo v prevádzkovej polohe dokiaž sa nepouil prepínač nastavenia výky a tak bolo moné bez problémov dôjs do servisu.
- plastové svetlomety sú po 14 rokoch opotrebované výrazne viac, ako boli svetlomety pôvodnej C I (aj keď som si u nie istý, či tie neboli náhodou sklenené)
Take tak. Motor samotný nehodnotím, je to výrazne slabia verzia po akej sa obzeráte vy, ale aj táto verzia má voči pôvodnej C5 I 2.2 HDi výrazne poddimenzovanú spojku (oba porovnané autá boli s manuálnou prevodovkou), ktorú bolo potrebné vymeni pri rovnakom spôsobe jazdy na 130 000 km, zatiaž čo na starej som to menil a na 215 000 km. To isté platí o brzdových kotúčoch, kde je ivotnos výrazne niia.
|
|
21.03.2024 11:20 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3376718
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
crown napsal(a): Přidám svou zkuenost + prosbu o vai zkuenost:
Ze své C5 II 3.0i V6 jsem přesedlal na Mercedes R550 V8 LPG na vzduchu (chci si jetě chvíli uít ten koncert V8, ne nám to z Eurosajuzu zakáou...) A musím objektnivě říct, e C5 je na hrbolatých okreskách VÝRAZNĚ komfortnějí svezení, ne defacto nejvyí německá liga (=S/R/GL). Stejně tak na příčně zvlněné silnici (by hladké) má C5 opět výrazně kultivovanějí projev. Hydractive prostě nezná srovnání. A to nezmiňuju asi 10 praktických/uitkových vychytávek, které měla teda C5ka domylené daleko líp. Na druhou stranu je fakt, e do ostřejích zatáček se C5ka naklání, nedotáčí a nejradi by jela dál rovně, zatímco Rko (i při své váze 2,2t) sedí jak přibitý a prostě neuhne. Zkrátka něco za něco.
Jeliko mi u C5 II dosluhuje, přemýlím o výměně za C5 III (chci zpět ten úasný létající koberec ) a mám otázku - je C5 III stejně komfortní jako C5 II? A je stejně spolehlivá?? Opravdu se vás tu shodne víc na tom, e se na "trojce" hydractiv kazí výrazně víc? Jetě něco dalího je tam oproti dvojce oizené?
A nakonec motorizace - sehnat benzínovou V6 je v podstatě nemoný (nato s LPG), take se asi budu muset uchýlit k naftě. Dokáete prosím někdo ze zkuenosti srovnat motorizace 2.2, 2.7 a 3.0 HDI co do jízdních vlastností a spolehlivosti/servisních nákladů? Jsou tam nějaké VÝRAZNÉ rozdíly? Příp. na co si dát při koupi pozor?
Díky za vae zkuenosti!
Ja mam ted Ecko na vzduchu, a C5 III byla vyrazne komfortnejsi. Jak podvozek tak sedacky. Je potreba ale rict,z e jsem mel C5 podvozek udelany cely vcetne hydrauliky, nove koule atd. A to samo o sobe udelalo C5tku fakt pohodlnou bez bouchani pres diry. Mercedes ma vsecko proste tvrde a to mam 19"kola s vetsim profilem nez jsem mel na C5. Mame doma jeste C4 Picasso II a i to je pohodlnejsi pres diry nez Ecko na vzduchu. Je to dobre auto, ale srovnavat se to proste vubec neda. V tomto smyslu me Ecko zklamalo, ale jinak motor, prevodovka a hlavne interier je moc pekny.
Mel jsem 3.0Hdi a jako motor k tomu autu sedel. U 2.7 je vyssi sance, ze umre nez u 3.0Hdi, 3.0 by mel mit. uz lepsi loziska na klice, urcite bych ho nenechal cipovat prave kvuli tomu. u V6 je obecne problem olejove cerpadlo (drzak napinaku rozvodu - je na tom krytu cerpadla a je tam malo materialu a po vymene rozvodaku za novy se pry muze ulomit), hlavni loziska na klice - motor umre na nedostatecne mazani.- stava se, ze se protoci. Proto bych to nenechal cipovat a musis menit olej casteji, rozhodne ne co 30tis. Ostatni veci kolem motoru jsou v pohode bych rekl. Ja jsem menil motor jak jsem koupil auto, umrel prave na ty loziska. Nastesti na pojisteni na pozarucni vady, ale i tak. Daval jsem si fora s 2.2Hdi 150kW a ten rozdil nebyl skoro poznat, takze podle me dneska dava smysl asi vic 2.2HDi 150kW nebo teda 3.0 pokud byla udrzovana a olej menen casteji. Zbytek auta, prevodovka atd. je stejne. Kazdopadne sestivalec napric je tam hodne natesno, vsecko je 2x (hlava, egr, turbo), takze i pripadne opravy techto veci budou o dost drazsi.
Ja mam ted Ecko na vzduchu, a C5 III byla vyrazne komfortnejsi. Jak podvozek tak sedacky. Je potreba ale rict,z e jsem mel C5 podvozek udelany cely vcetne hydrauliky, nove koule atd. A to samo o sobe udelalo C5tku fakt pohodlnou bez bouchani pres diry. Mercedes ma vsecko proste tvrde a to mam 19"kola s vetsim profilem nez jsem mel na C5. Mame doma jeste C4 Picasso II a i to je pohodlnejsi pres diry nez Ecko na vzduchu. Je to dobre auto, ale srovnavat se to proste vubec neda. V tomto smyslu me Ecko zklamalo, ale jinak motor, prevodovka a hlavne interier je moc pekny.
Mel jsem 3.0Hdi a jako motor k tomu autu sedel. U 2.7 je vyssi sance, ze umre nez u 3.0Hdi, 3.0 by mel mit. uz lepsi loziska na klice, urcite bych ho nenechal cipovat prave kvuli tomu. u V6 je obecne problem olejove cerpadlo (drzak napinaku rozvodu - je na tom krytu cerpadla a je tam malo materialu a po vymene rozvodaku za novy se pry muze ulomit), hlavni loziska na klice - motor umre na nedostatecne mazani.- stava se, ze se protoci. Proto bych to nenechal cipovat a musis menit olej casteji, rozhodne ne co 30tis. Ostatni veci kolem motoru jsou v pohode bych rekl. Ja jsem menil motor jak jsem koupil auto, umrel prave na ty loziska. Nastesti na pojisteni na pozarucni vady, ale i tak. Daval jsem si fora s 2.2Hdi 150kW a ten rozdil nebyl skoro poznat, takze podle me dneska dava smysl asi vic 2.2HDi 150kW nebo teda 3.0 pokud byla udrzovana a olej menen casteji. Zbytek auta, prevodovka atd. je stejne. Kazdopadne sestivalec napric je tam hodne natesno, vsecko je 2x (hlava, egr, turbo), takze i pripadne opravy techto veci budou o dost drazsi.
|
|
23.03.2024 18:10 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3376811
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Keď som jazdil kadý deň C5, tak mi to prilo ako bené auto.
4 roky som mal C5 odstavené. Ale keď som s ním nedávno zas iiel, tak a iroký úsmev z toho podvozku, ako filtruje a húpe sa.
Manelka s ním bola a u repce, e predá Renault, e asi si nechá C5...
Tých 120 kW není okúzžujúcich, ale určite aspoň dostatočných.
Ete drobnos, kúpil som tam new rádio, tak sa tu po montái pochvastám.
AA je proste silno návykové...
A keď Mercedes, tak len tožko spomínam, e GLS zákrutou neprejde rýchlejie, ne C5.
Keď som jazdil kadý deň C5, tak mi to prilo ako bené auto.
4 roky som mal C5 odstavené. Ale keď som s ním nedávno zas iiel, tak a iroký úsmev z toho podvozku, ako filtruje a húpe sa.
Manelka s ním bola a u repce, e predá Renault, e asi si nechá C5...
Tých 120 kW není okúzžujúcich, ale určite aspoň dostatočných.
Ete drobnos, kúpil som tam new rádio, tak sa tu po montái pochvastám.
AA je proste silno návykové...
A keď Mercedes, tak len tožko spomínam, e GLS zákrutou neprejde rýchlejie, ne C5.
|
|
24.03.2024 19:30 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3376869
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Dovolím si i já přidat svoji zkuenost. 17 let mám X2 2hdi sedan, vdycky nás dovezla, nereziví a stále se mi líbí. Loni mi syn přivezl z DE C5 ll 2 hdi 100kw mimořádně zachovalou z výb. exluziv. To auto si budu etřit jako oko v hlavě at mi vydrí do penze a jetě dál. Je sice větí jak X2 ale je tichí a modernějí. Syn má C5 ll kombi 2.2 hdi 125kw a na dálkové jízdy to je bezkonkurenční auto. motor dal čipnout a je pruný, výkonu dostatek, luxus jízda. Za mě nejlepí motor co se montoval, bez rizik a levný servis. Kdo s tím jel tak chválí.
Dovolím si i já přidat svoji zkuenost. 17 let mám X2 2hdi sedan, vdycky nás dovezla, nereziví a stále se mi líbí. Loni mi syn přivezl z DE C5 ll 2 hdi 100kw mimořádně zachovalou z výb. exluziv. To auto si budu etřit jako oko v hlavě at mi vydrí do penze a jetě dál. Je sice větí jak X2 ale je tichí a modernějí. Syn má C5 ll kombi 2.2 hdi 125kw a na dálkové jízdy to je bezkonkurenční auto. motor dal čipnout a je pruný, výkonu dostatek, luxus jízda. Za mě nejlepí motor co se montoval, bez rizik a levný servis. Kdo s tím jel tak chválí.
|
|
25.03.2024 22:30 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3376926
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jetik napsal(a): Ahojte,
Nechcem tu eskalova iadnu rozsiahlu diskusiu, take len zopár postrehov:
C5I 2.2 HDi som mal od roku 2002 (ako prvý majitež) a do roku 2023 a predal som ju s najazdenými 315 000 km v prakticky bezchybnom stave. Je to spožahlivé auto a čo sa týka hydroactive, asi najlepie v čom som sedel. Od roku 2009 máme aj C5 III 2.0 HDi v plnej výbave a viem to subjektívne porovna, take:
- interiér je stiesnenejí s meními monosami odkladacích plôch
- komfort podvozku rozoznatežne horí (okrem stability na mokrej hrbožatej vozovke v zákrutách) - je to rovnaký podvozok ako mala v tom čase A, akurát na hydroactive
- poruchovos výrazne vyia - ani zďaleka to nie je auto aké sa robili pred rokom 2008 (nehovorím o motore, ale prísluenstvo, kabelá, reproduktory, časti čalúnenia, povrchové úpravy častí interiéru, plastové kryty sedadiel, ...)
- poruchovos hydraulického systému - vežký výkričník - ani nie po 5 rokoch dolo k predratiu hlavnej trubky smerom k zadnej náprave v mieste nad predným pravým kolesom, po ďalích dvoch rokoch prehrdzavela tá istá trubka na vetkých úchytoch pod karosériou a výmeny sa dočkala aj jedna z trubiek pri zadnej kocke
- samotný hydraulický systém má oproti C5 I jeden zásadný nedostatok - pri poklese tlaku v systéme (prerazenie / prehrdzavenie trubky) sa systém neuzamkne a auto klesne na spodný doraz, zatiaž čo pri C5 I sa systém uzavrel a auto ostalo v prevádzkovej polohe dokiaž sa nepouil prepínač nastavenia výky a tak bolo moné bez problémov dôjs do servisu.
- plastové svetlomety sú po 14 rokoch opotrebované výrazne viac, ako boli svetlomety pôvodnej C I (aj keď som si u nie istý, či tie neboli náhodou sklenené)
Take tak. Motor samotný nehodnotím, je to výrazne slabia verzia po akej sa obzeráte vy, ale aj táto verzia má voči pôvodnej C5 I 2.2 HDi výrazne poddimenzovanú spojku (oba porovnané autá boli s manuálnou prevodovkou), ktorú bolo potrebné vymeni pri rovnakom spôsobe jazdy na 130 000 km, zatiaž čo na starej som to menil a na 215 000 km. To isté platí o brzdových kotúčoch, kde je ivotnos výrazne niia.
A tohle a jetě pár dalích věcí, jsou přesně ty důvody, proč jsem po biturbu neel do X7...
A tohle a jetě pár dalích věcí, jsou přesně ty důvody, proč jsem po biturbu neel do X7...
|
|
26.03.2024 20:50 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3376977
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Byl jsem si projet v bazaru jednu C5 III 3.0HDi a po prolápnutí plynu na neutrál jsem si viml tohohle syčivého zvuku:
.link.
Je tu nějaký zkuený "ropák", který tenhle zvuk zná? To zasyčení (jakoby tam/zpět) po prolapu je jenom přirozený doběh/dekomprese turba, anebo je to něco patologického, co signalizuje nějakej malér?
Auto jinak jede hladce, pěknej plynulej zátah. Díky!
Byl jsem si projet v bazaru jednu C5 III 3.0HDi a po prolápnutí plynu na neutrál jsem si viml tohohle syčivého zvuku:
http://www.dobiasek.net/2/turba.mp4
Je tu nějaký zkuený "ropák", který tenhle zvuk zná? To zasyčení (jakoby tam/zpět) po prolapu je jenom přirozený doběh/dekomprese turba, anebo je to něco patologického, co signalizuje nějakej malér?
Auto jinak jede hladce, pěknej plynulej zátah. Díky!
|
|
27.03.2024 19:37 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3376993
|
|
Pagvelius
|
|
|
Mně by jetě zajímalo srovnání pohodlí. Někteří psali, e oproti C5 I/II je C5 III tvrdí. A jak je to třeba s odhlučněním? A co třeba zvuk reproduktorů oproti JBL?
Mně by jetě zajímalo srovnání pohodlí. Někteří psali, e oproti C5 I/II je C5 III tvrdí. A jak je to třeba s odhlučněním? A co třeba zvuk reproduktorů oproti JBL?
|
|
| |
|
|