| | |
04.09.2016 22:45 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991430
|
|
jumep
|
|
|
ale tu uz sa nebavime o biturbe, alo o 150kw 2.2
ale tu uz sa nebavime o biturbe, alo o 150kw 2.2
|
|
04.09.2016 22:54 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991431
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ty mas jardo totiz raketu. Trilitr pri rozjezdu zahrabne na jednicku, a tim to konci. Bavime se o letnich gumach na suchu. Pokud budes pri tom rozjezdu zatacet tak ano, bude mozna hrabat trosku i dvojka. Ty 245/45/18 ti toho tolik nepusti. Rad bych videl, jak hrabes s C5tkou pri 100km/h na suchu na ctyrku...to uz trosku prehanis, nebo spis moc. A tusim 150kW 2.2 uz biturbo neni, ma to jedno velke turbo, ne?
Ty mas jardo totiz raketu. Trilitr pri rozjezdu zahrabne na jednicku, a tim to konci. Bavime se o letnich gumach na suchu. Pokud budes pri tom rozjezdu zatacet tak ano, bude mozna hrabat trosku i dvojka. Ty 245/45/18 ti toho tolik nepusti. Rad bych videl, jak hrabes s C5tkou pri 100km/h na suchu na ctyrku...to uz trosku prehanis, nebo spis moc. A tusim 150kW 2.2 uz biturbo neni, ma to jedno velke turbo, ne?
|
|
04.09.2016 22:56 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991432
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
A aky je rozdiel medzi 2.2 125 kW a 2.2 150 kW?
A v com je rozdiel u 2.0 120 kW a 2.0 133 kW?
A aky je rozdiel medzi 2.2 125 kW a 2.2 150 kW?
A v com je rozdiel u 2.0 120 kW a 2.0 133 kW?
|
|
05.09.2016 10:42 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991526
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
eisy811 napsal(a): A aky je rozdiel medzi 2.2 125 kW a 2.2 150 kW?
A v com je rozdiel u 2.0 120 kW a 2.0 133 kW?
Ten slabsi 2.2 je klasika biturbo, daval se uz do dvojkove C5. Novejsi je jinaci motor, ma jedno vetsi turbo. Svara to ma v Peugeotu 508 a je to pekne, srovnatelne s mym trilitrem, je to lehci motor, vyjde to pri akceleraci na stejno a bude zrat trosku mene nez trilitr. A ta nova 2.0 je tusim uz s adblue a start/stop? Trilitr je jakoze fajn,, necha se nahodou hodne dobre vytacet do vysokych otacek, nepada mu tak kroutak. Ale ty servisni naklady jsou 2x tolik (ne ty bezne jako olej a tak, ale kdyz se neco podela). Precejenom to ma 2 hlavy, 2 egry, 2 turba, slozitejsi vyfuk atp. Kdyby k tomu meli adekvatni prevodovku (tj. neco co zvladne vetsi kroutak), tak ten motor mohl mit klidne 190kw a kroutak 550 ( i vic). V jaguaru davaji stejny blok motoru (Ford Lion V6), vstrikovani nevim, ale ma 600nm. Tak by to bylo o necem jinem, takhle je to otupene softwarove.
Ten slabsi 2.2 je klasika biturbo, daval se uz do dvojkove C5. Novejsi je jinaci motor, ma jedno vetsi turbo. Svara to ma v Peugeotu 508 a je to pekne, srovnatelne s mym trilitrem, je to lehci motor, vyjde to pri akceleraci na stejno a bude zrat trosku mene nez trilitr. A ta nova 2.0 je tusim uz s adblue a start/stop? Trilitr je jakoze fajn,, necha se nahodou hodne dobre vytacet do vysokych otacek, nepada mu tak kroutak. Ale ty servisni naklady jsou 2x tolik (ne ty bezne jako olej a tak, ale kdyz se neco podela). Precejenom to ma 2 hlavy, 2 egry, 2 turba, slozitejsi vyfuk atp. Kdyby k tomu meli adekvatni prevodovku (tj. neco co zvladne vetsi kroutak), tak ten motor mohl mit klidne 190kw a kroutak 550 ( i vic). V jaguaru davaji stejny blok motoru (Ford Lion V6), vstrikovani nevim, ale ma 600nm. Tak by to bylo o necem jinem, takhle je to otupene softwarove.
|
|
04.10.2016 12:01 -
Koupě C5, dotazy
|
2999619
|
|
FiskusCZ
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ahoj, koukám po větím kombíku v ceně do 80tis a zvauju i C5 vzhledem k cenám ostatních předraených aut po té co jsem vyřadi Mazdu 6 (vechny reznou jak staré 120, moná jetě rychleji) mi toho na výběr u moc nezbývá. Byl jsem teda kouknout i na C5 (před rokem jednu benzínovou 2.0i na LPG a letos 2.2HDI). Momentálně zvařuju i 3.0 V6 s LPG. U té 2.2 HDi mi přilo e to prostě nejede, pod 2000ot vůbec, rozjet se z křiovatky hrůza. Nad 2000ot lepí, ale právě kvůli té tuposti z nízkých otáček jsem ten motor zavrhl, moná předčasně, ale tohle bych v autě nikdy nechtěl. Chci se tedy zeptat, je to normální? Auto prý mělo "vyplý FAP", co mi nedává smysl protoe sítko ve výfuku přece nejde nějak elektronicky "vypnout", pokud se vypne regenerace tak se to sítko akorát ucpe, nebo je v tom nějaký zázrak který nechápu? Jinak majitel mi tvrdil e jezdí za 7-8l nafty, město 8-9l, co mi na naftu přijde dost hodně, dříve jsem měl větí pětiválec JTD a ten byl úspornějí (dálky do 6l, město 7,5). Dává se do c5 nějaký nafák bez DPF kurvítka? Jaký motor by jste doporučili? Upřímně výhodu LPG V6 motoru vidím v tom, e nebudu řeit klasické naftové průseru (EGR, DPF, vstřiky, turbo, čerpadlo, snímače veho druhu...), zase ale katalyzátor na V6 stojí stejně jako nový DPF na HDi, take těko říct. 2l benzín mi přiel troku slabý, ale jetě by se dalo, nicméně na tipcars jej dost hanili co se spolehlivosti týče. Díky za info.
Ahoj, koukám po větím kombíku v ceně do 80tis a zvauju i C5 vzhledem k cenám ostatních předraených aut po té co jsem vyřadi Mazdu 6 (vechny reznou jak staré 120, moná jetě rychleji) mi toho na výběr u moc nezbývá. Byl jsem teda kouknout i na C5 (před rokem jednu benzínovou 2.0i na LPG a letos 2.2HDI). Momentálně zvařuju i 3.0 V6 s LPG. U té 2.2 HDi mi přilo e to prostě nejede, pod 2000ot vůbec, rozjet se z křiovatky hrůza. Nad 2000ot lepí, ale právě kvůli té tuposti z nízkých otáček jsem ten motor zavrhl, moná předčasně, ale tohle bych v autě nikdy nechtěl. Chci se tedy zeptat, je to normální? Auto prý mělo "vyplý FAP", co mi nedává smysl protoe sítko ve výfuku přece nejde nějak elektronicky "vypnout", pokud se vypne regenerace tak se to sítko akorát ucpe, nebo je v tom nějaký zázrak který nechápu? Jinak majitel mi tvrdil e jezdí za 7-8l nafty, město 8-9l, co mi na naftu přijde dost hodně, dříve jsem měl větí pětiválec JTD a ten byl úspornějí (dálky do 6l, město 7,5). Dává se do c5 nějaký nafák bez DPF kurvítka? Jaký motor by jste doporučili? Upřímně výhodu LPG V6 motoru vidím v tom, e nebudu řeit klasické naftové průseru (EGR, DPF, vstřiky, turbo, čerpadlo, snímače veho druhu...), zase ale katalyzátor na V6 stojí stejně jako nový DPF na HDi, take těko říct. 2l benzín mi přiel troku slabý, ale jetě by se dalo, nicméně na tipcars jej dost hanili co se spolehlivosti týče. Díky za info.
|
|
04.10.2016 12:42 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2999627
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Kdyz je vypnuty FAP, tak se cele keramicke teleso z vyfuku dava pryc aby to bylo pruchozi, samozrejme. Melo by to timpadem i trosku lepe jet. Stara 98kW 2.2HDi pokud to byl automat ma velmi pomaly rozjezd, to ano. Ten motor ma proste turbolag jak prase. Pokud uz ma ale otacky pod stabilnim plynem, rek bych, ze jede dobre. Ja jezdil s automatem za 8 v lete (pul mesto, pul okrsky), za 9 v zime. Na dalnici to umi jet i za 7 neco. Manual by mel jezdit minimalne o litr levneji. O benzinu nic nevim, to at reknou jini.
Kdyz je vypnuty FAP, tak se cele keramicke teleso z vyfuku dava pryc aby to bylo pruchozi, samozrejme. Melo by to timpadem i trosku lepe jet. Stara 98kW 2.2HDi pokud to byl automat ma velmi pomaly rozjezd, to ano. Ten motor ma proste turbolag jak prase. Pokud uz ma ale otacky pod stabilnim plynem, rek bych, ze jede dobre. Ja jezdil s automatem za 8 v lete (pul mesto, pul okrsky), za 9 v zime. Na dalnici to umi jet i za 7 neco. Manual by mel jezdit minimalne o litr levneji. O benzinu nic nevim, to at reknou jini.
|
|
04.10.2016 12:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2999632
|
|
Trumpetist
|
Město: Pí, Auto: C6 2,7HDI | Počet příspěvků: 128 |
|
|
FiskusCZ napsal(a): Ahoj, koukám po větím kombíku v ceně do 80tis a zvauju i C5 vzhledem k cenám ostatních předraených aut po té co jsem vyřadi Mazdu 6 (vechny reznou jak staré 120, moná jetě rychleji) mi toho na výběr u moc nezbývá. Byl jsem teda kouknout i na C5 (před rokem jednu benzínovou 2.0i na LPG a letos 2.2HDI). Momentálně zvařuju i 3.0 V6 s LPG. U té 2.2 HDi mi přilo e to prostě nejede, pod 2000ot vůbec, rozjet se z křiovatky hrůza. Nad 2000ot lepí, ale právě kvůli té tuposti z nízkých otáček jsem ten motor zavrhl, moná předčasně, ale tohle bych v autě nikdy nechtěl. Chci se tedy zeptat, je to normální? Auto prý mělo "vyplý FAP", co mi nedává smysl protoe sítko ve výfuku přece nejde nějak elektronicky "vypnout", pokud se vypne regenerace tak se to sítko akorát ucpe, nebo je v tom nějaký zázrak který nechápu? Jinak majitel mi tvrdil e jezdí za 7-8l nafty, město 8-9l, co mi na naftu přijde dost hodně, dříve jsem měl větí pětiválec JTD a ten byl úspornějí (dálky do 6l, město 7,5). Dává se do c5 nějaký nafák bez DPF kurvítka? Jaký motor by jste doporučili? Upřímně výhodu LPG V6 motoru vidím v tom, e nebudu řeit klasické naftové průseru (EGR, DPF, vstřiky, turbo, čerpadlo, snímače veho druhu...), zase ale katalyzátor na V6 stojí stejně jako nový DPF na HDi, take těko říct. 2l benzín mi přiel troku slabý, ale jetě by se dalo, nicméně na tipcars jej dost hanili co se spolehlivosti týče. Díky za info.
Měl jsem C5Iasi 5let 2,2HDI manual ale htb verzi a spotřeba byla kolem 7 nad 8 jen ze začátku, protoe tam byl patný termostat. Hodně záleí na stavu auta pomůe i diag. Na rozjezdy, to ale takové pomalé nebylo
Měl jsem C5Iasi 5let 2,2HDI manual ale htb verzi a spotřeba byla kolem 7 nad 8 jen ze začátku, protoe tam byl patný termostat. Hodně záleí na stavu auta pomůe i diag. Na rozjezdy, to ale takové pomalé nebylo:nevim
|
|
04.10.2016 16:19 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2999663
|
|
mrazek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Čus bus,já mám dva roky C 5-2,2 (jedničkovou) po úpravě softu na 120kW jezdím s lehkou nohou v rámci předpisů za 6,6 l. a kdy jedu nějakou dálku tak i 5,2 l. auto má nalítáno necelých 300 tis. a motor je stále v dobré kondici,do nedávné doby jsem jezdil se vemi vadnými havičkami a motor chytal na jednu otočku jako benzín.Ovem kdy nehledím na spotřebu tak to lítá jak prase ale i spotřeba je kolem 8,5 - 9 ,zátah to má u od 1500 ot ale občas ze nehlídám a jezdím na 4 při 1000 ot.
Jsem s tím svým spokojen ale jezdil jsem i jinou 2,2 a to byl děs,take DOBŘE vybírat pokud chce něco tak starého.
Čus bus,já mám dva roky C 5-2,2 (jedničkovou) po úpravě softu na 120kW jezdím s lehkou nohou v rámci předpisů za 6,6 l. a kdy jedu nějakou dálku tak i 5,2 l. auto má nalítáno necelých 300 tis. a motor je stále v dobré kondici,do nedávné doby jsem jezdil se vemi vadnými havičkami a motor chytal na jednu otočku jako benzín.Ovem kdy nehledím na spotřebu tak to lítá jak prase ale i spotřeba je kolem 8,5 - 9 ,zátah to má u od 1500 ot ale občas ze nehlídám a jezdím na 4 při 1000 ot.
Jsem s tím svým spokojen ale jezdil jsem i jinou 2,2 a to byl děs,take DOBŘE vybírat pokud chce něco tak starého.
|
|
05.10.2016 15:11 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2999927
|
|
gull
|
|
|
FiskusCZ napsal(a): Ahoj, koukám po větím kombíku v ceně do 80tis a zvauju i C5 vzhledem k cenám ostatních předraených aut po té co jsem vyřadi Mazdu 6 (vechny reznou jak staré
Hele kdy kouká po kombajnu do 80tisíc, tak snad ani nepotřebuje zkouet jedničkové C5, za tu cenu má dvojkové a kdy tak mrkni na inzerci v pravo, tam má hned dvě od klubáků, a myslím, e bys ses tím vyvaroval nějakých nepříjemných překvapení po koupi.
Hele kdy kouká po kombajnu do 80tisíc, tak snad ani nepotřebuje zkouet jedničkové C5, za tu cenu má dvojkové a kdy tak mrkni na inzerci v pravo, tam má hned dvě od klubáků, a myslím, e bys ses tím vyvaroval nějakých nepříjemných překvapení po koupi.:nevim
|
|
02.06.2017 08:19 -
Názor na motor 2.0i 103kW
|
3071330
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravím,
chtěl bych kupovat auto citroen c5 II 2.0i 103kW v automatu, zajimal by mě Vá názor zkuených na tento motor a převodovku, cena oprava oproti 2.0HDi100kW a spolehlivost motoru a převodovky. Doma u máme citroen C5 2.0HDi v manuálu.
Děkuji
Zdravím,
chtěl bych kupovat auto citroen c5 II 2.0i 103kW v automatu, zajimal by mě Vá názor zkuených na tento motor a převodovku, cena oprava oproti 2.0HDi100kW a spolehlivost motoru a převodovky. Doma u máme citroen C5 2.0HDi v manuálu.
Děkuji
|
|
02.06.2017 08:27 -
Re: Názor na motor 2.0i 103kW
|
3071332
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
na servis bude benzinovy motor oproti starsimu HDI vzdy levnejsi
naopak provoz HDi je levnejsi oproti benzinu,pokud neni alternativni pohon..rekl bych ale ze i tak ceny servisu prevysi cenu za provoz
nenapsal jsi typ motoru nebo alespon rok
na servis bude benzinovy motor oproti starsimu HDI vzdy levnejsi
naopak provoz HDi je levnejsi oproti benzinu,pokud neni alternativni pohon..rekl bych ale ze i tak ceny servisu prevysi cenu za provoz
nenapsal jsi typ motoru nebo alespon rok
|
|
02.06.2017 09:49 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3071352
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
103 asi myslel zazracnou HPI takze to je kapitola sama pro sebe 😊
103 asi myslel zazracnou HPI takze to je kapitola sama pro sebe 😊
|
|
02.06.2017 11:00 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3071390
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Do C5 II se u motor HPi nedával, jde o normální 2.0i 16V 103 kW. Převodovka bude AL4. Podle mě je to jediný doporučitelný benzínový motor pro C5 v libovolné generaci (pokud člověk není vysloveně benzínový fajnmekr, kterému nevadí provozní náklady V6). Spolehlivost motoru je dobrá, spolehlivost převodovky spíe závisí na péči, kterou jí věnoval předchozí majitel. I tak je třeba počítat v této kombinaci s docela vysokou spotřebou, hlavně při městkém provozu je to běně 12 l/100 km. Mimo město se jezdí kolem 7,5, to je v pohodě.
Do C5 II se u motor HPi nedával, jde o normální 2.0i 16V 103 kW. Převodovka bude AL4. Podle mě je to jediný doporučitelný benzínový motor pro C5 v libovolné generaci (pokud člověk není vysloveně benzínový fajnmekr, kterému nevadí provozní náklady V6). Spolehlivost motoru je dobrá, spolehlivost převodovky spíe závisí na péči, kterou jí věnoval předchozí majitel. I tak je třeba počítat v této kombinaci s docela vysokou spotřebou, hlavně při městkém provozu je to běně 12 l/100 km. Mimo město se jezdí kolem 7,5, to je v pohodě.
|
|
02.06.2017 12:11 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3071409
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
rok výroby auta by bylo 2005 a novějí
rok výroby auta by bylo 2005 a novějí
|
|
02.06.2017 21:55 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3071533
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
S tou prvni generaci s tebou souhlasim,ale s vykonem ne. HPI melo 103kw. 😜
S tou prvni generaci s tebou souhlasim,ale s vykonem ne. HPI melo 103kw. 😜
|
|
03.06.2017 08:22 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3071549
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mas pravdu
PS: vono to melo spis ty 3 nez 103
:palec mas pravdu
PS: vono to melo spis ty 3 nez 103 :D
|
|
03.06.2017 14:22 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3071667
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
A motor v c5 2005 a novějí ten 2.0i je jaký? A co v těchto autech 3.0i V6 ? Ma nějaké problémy které by byli extra náročné na opravu a finančně? Kolik si veme 3.0i ve městě podle vlastní skusenosti? A vzali by jste si skrz servisní náročnost raději 2.0i nebo 3.0i? Bylo by to auto do města a jedění asi 5km dom mimo město. Děkuji
A motor v c5 2005 a novějí ten 2.0i je jaký? A co v těchto autech 3.0i V6 ? Ma nějaké problémy které by byli extra náročné na opravu a finančně? Kolik si veme 3.0i ve městě podle vlastní skusenosti? A vzali by jste si skrz servisní náročnost raději 2.0i nebo 3.0i? Bylo by to auto do města a jedění asi 5km dom mimo město. Děkuji
|
|
03.06.2017 14:48 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
3071670
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
michal napsal(a): A motor v c5 2005 a novějí ten 2.0i je jaký? A co v těchto autech 3.0i V6 ? Ma nějaké problémy které by byli extra náročné na opravu a finančně? Kolik si veme 3.0i ve městě podle vlastní skusenosti? A vzali by jste si skrz servisní náročnost raději 2.0i nebo 3.0i? Bylo by to auto do města a jedění asi 5km dom mimo město. Děkuji
V6 mam v automatu, auto jsem koupil zanovni se 160 tkm za 28. Nejlepsi kup v zivote. Najel jsem uz 40 tkm, dily a servis me zatim prisel do 2 tisic. Neduhu V6 moc nema, musim pretesnit dekly vyfuk vacek, kde me tece olej na svody, potrapily me civky a svicky, reseni bylo jednobod a jedna nova civka, auto ma tak na ho*** diagnostiku emisi, ze ti je schopno vypinat benzin do valcu, civky, a pamatuje si to, sr*c ! Neexistuje na ten motor zadnej poradnej tuning ( vacky, svody, atd. ) a katy se svodama jsou jako na dieselu - hnus. Po okreskach se da jet kolem 9 a mesto 12. Rozvody jsou za cca 10 na 120 tkm.
V6 mam v automatu, auto jsem koupil zanovni se 160 tkm za 28. Nejlepsi kup v zivote. Najel jsem uz 40 tkm, dily a servis me zatim prisel do 2 tisic. Neduhu V6 moc nema, musim pretesnit dekly vyfuk vacek, kde me tece olej na svody, potrapily me civky a svicky, reseni bylo jednobod a jedna nova civka, auto ma tak na ho*** diagnostiku emisi, ze ti je schopno vypinat benzin do valcu, civky, a pamatuje si to, sr*c ! Neexistuje na ten motor zadnej poradnej tuning ( vacky, svody, atd. ) a katy se svodama jsou jako na dieselu - hnus. Po okreskach se da jet kolem 9 a mesto 12. Rozvody jsou za cca 10 na 120 tkm.
|
|
| |
|
|