Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|< < 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 42 > >|
21.05.2016 21:53 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2953063
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Vyhnul bych se 1.8 a HPI nebo jak se tomu vysokotlakému nesmyslu říká. U BA mi vadí že to nemá6. a že to má tak vysoké otáčky za jízdy,říká se že plyn citroeňáckým motorům nesvědčí - nemám vlastní zkušenost nebudu hodnotit=tolik jsem jich nedělal abych mohl hodnotit - jen z doslechu a pár dílenských zkušeností(ale to by se dalo říct i o ropácích= některé mají půl mega a bez problémů a jiní třeba 150000Km a už se sypou.

Jen k 2.0i 16V LPG, nemůžu si stěžovat, až na tu neustálou hádku mezi jednotkou LPG a beneli. Tzn. při staru za vyšších teplot, cca. nad 10st., to má tendenci se dusit, nějakou tu minutu. Spotřeba je super, náklady na servis taky. Neměnil bych, naopak přemýšlím, co bude dál! I otec teď chce koupit C5, ale diesel. Mno, jeho věc

22.05.2016 07:48 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2953098
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Otec je starší, tak má zkušenosti a rozum.

22.05.2016 09:32 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2953148
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Otec je starší, tak má zkušenosti a rozum.

Přesně to samé mě včera napadlo taky
Ropáček je nejlepší!!!

22.05.2016 10:25 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2953186
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
Kulda napsal(a):
Jen k 2.0i 16V LPG, nemůžu si stěžovat, až na tu neustálou hádku mezi jednotkou LPG a beneli. Tzn. při staru za vyšších teplot, cca. nad 10st., to má tendenci se dusit, nějakou tu minutu. Spotřeba je super, náklady na servis taky. Neměnil bych, naopak přemýšlím, co bude dál! I otec teď chce koupit C5, ale diesel. Mno, jeho věc

Ja o LPG ani neviem. Jedine pri teplotách nižších 5°C dava Depollution... Nijako to na chode motora neciti

22.05.2016 16:57 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2953361
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Vyhnul bych se 1.8 a HPI nebo jak se tomu vysokotlakému nesmyslu říká. U BA mi vadí že to nemá6. a že to má tak vysoké otáčky za jízdy,říká se že plyn citroeňáckým motorům nesvědčí - nemám vlastní zkušenost nebudu hodnotit=tolik jsem jich nedělal abych mohl hodnotit - jen z doslechu a pár dílenských zkušeností(ale to by se dalo říct i o ropácích= některé mají půl mega a bez problémů a jiní třeba 150000Km a už se sypou.

ano točí to hodne a na dialnici dos hlučná. Ale zasa aj v 130 vie slušne potiahnu.
Neviem či sa to da porovna ale na brachovej Vectra 1,9 uz musím podraďova ak chcem v 130 prida.

25.05.2016 19:48 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2955523
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Náhodou jsem objevila .link.
doufám, že to sem už nikdo nedal, pokud ano, asi mi to uniklo a prosím o vymazání.


25.05.2016 21:17 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2955545
autocross
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 82

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
máca napsal(a):
Náhodou jsem objevila .link.
doufám, že to sem už nikdo nedal, pokud ano, asi mi to uniklo a prosím o vymazání.


Vzduchovej podvozek

25.05.2016 21:55 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2955596
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No to mi právě zarazilo.

25.05.2016 22:51 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2955651
Royce
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 221

99 Poslat soukromou zprávu
už to tu bylo v tématu testy C5

30.05.2016 22:36 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2956906
budo
Město: Soutice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu
Můžete mi prosím mrknout do vlákna Koupě C5? .link.

Asi to už patří spíše tam, než sem. Díky

03.08.2016 08:24 - Kvalita motoru C5 1,6 16V diesel 2977766
Damis
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj potřebovala bych poradit, chci koupit C5 1,6 16V diesel combi 2008. Slyšela jsem, že jsou poruchové. Ví o tom někdo něco Díky

03.08.2016 08:43 - Re: Kvalita motoru C5 1,6 16V diesel 2977769
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
motory spatne nejsou,pokud se o ne majitel stara a dava jim co potrebuji vydrzi hodne
pri koupise vem nekoho kdo tomu opravdu rozumi
doporucil bych to motor druhe generage 1.6 HDi 82KW

03.08.2016 09:06 - Re: Kvalita motoru C5 1,6 16V diesel 2977772
tomasg
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 77
99 Poslat soukromou zprávu
Damis napsal(a):
Ahoj potřebovala bych poradit, chci koupit C5 1,6 16V diesel combi 2008. Slyšela jsem, že jsou poruchové. Ví o tom někdo něco Díky

ja mam 80kw, a momentalne 225tkm a bez problemov, bezne zavady na dnesnu dobu

03.08.2016 09:55 - Re: Kvalita motoru C5 1,6 16V diesel 2977776
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já myslím že je důležité si uvědomit jak chceme auto používat jestli pro klidnou pohodovou jízdu a nebo na ,,závodění" - výhodou 1.6HDI je menší spotřeba,rychlejší ohřátí na provozní teplotu- nevýhodou(týkající se spíš servisáků) je horší přístup k mnoha komponentům na rozdíl od jiných motorizací,kratší životnost FAP(ale to není problém vyčistit),bývá horší výbava.Ostatní je záležitost údržby,používání atd.. - jestli chce někdo lítat z 1.6 180Km/h nemá pro něj tato motorizace smysl , pokud ho chce užívat k pohodové jízdě,věnovat mu větší péči (čestěji měnit olej a kvalitnější+filtr) a trochu ho šetřit - servisoval jsem dvě TAXI s nájezdem kolem 400000Km a skoro vše původní(na jednom tedy turbo,na obou samo čištěné FAP,ale to považuji za běžnou údržbu s tímto nájezdem a provozem)
A souhlasím pokud né od nova tak důkladnou prohlídku stavu motoru.

04.09.2016 18:19 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991368
bidlo
Město: Praha, Auto: Volvo S80 II AS 2.4 225hp Executive 2009Počet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, prosím o radu/názor na motory 3.0HDi 177kW a 2.2HDi 150kW nejlépe od majitelů nebo servismenů těchto motorů. Zajímá mě spolehlivost těchto motorů a ovladatelnost auta s těmito motory. Měl jsem týden zapůjčeny dvě C5 obě s 2.2HDi 150kW, obě rok výroby 2012. Moc se mi s nimi dobře jezdilo. Nyní mě zaujala jedna krásná C5 taky r.v. 2012 s 3.0HDi 177kW za 330kKč s nájezdem cca 110.000km. Bohužel jezdil jsem v ní jen chvilku a přišlo mi, že ta 2.2 byla na rozjezdy a po městě taková živější a lépe se řídila. Do toho mi ještě přišlo, že ta 3.0Hdi byla na 18" discích tvrdší než 2.2HDi na stejných kolech. A tak si říkám, že buď je to pouze jakýsi můj pocit (tato 3.0HDi je krátká a 2.2HDi byla kombík a ten má předek vždy o trochu odlehčený a auto se nemusí zdát tak tvrdé a těžkopádné), nebo je to tím, že 3.0HDi je prostě težší motor a proto je to na stejných discích tvrdší a hůře ovladatelné auto. Nyní mám Volvo S80 2.4 D5 165kW a změnu chci jen kvůli podvozku který má C5 mnohem komfortnější, ale chci se pohybovat kolem podobného výkonu který mám ve Volvu. Tak nějak mi paradoxně přišlo, že ta 150kW C5 byla po okreskách a ve městě živější než moje Volvo ale ta 177kW mi přišla naopak línější..

04.09.2016 19:00 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991375
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je to rozdiel V6 a 4 valec
V6 je stavana mierne inac a preto sa moze zdat lenivsia - aj pocitovo voci 2.7 to slabsie reaguje na plyn

V6 ma robene inac snimanie vysky atd a mala by byt o nieco lepsie na tom (vyskovy korektor na kazdom kolese), ale zasa isto je to starsie ako tie 150kw 2.2, tazko povedat

kazdopadne ta V6 bude zasa narocnejsia na opravy a udrzbu (myslene hlavne cenovo)

poviem to zjednodusene - tu 3.0 brat pre to ze chces V6 motor, inak asi radsej tu 2.2

04.09.2016 19:02 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991376
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
2.2 HDi je o 90kg lehčí než 3.0HDi a to asi bude znát.

04.09.2016 21:09 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991407
Royce
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 221

99 Poslat soukromou zprávu
v těch 1700 kg bych neřekl, že to bude až takový rozdíl.. ale především je tam rozdíl v tom počtu válců.. ten motor se chová prostě jinak.
Jinak co se týče 2.2 HDI, je to naprosto špičkový motor.. zatím absolutně bez problémů, najeto cca 200k. Oproti třeba 2.0 HDI 120kW je to znatelný rozdíl. Taky je rozdíl automat vs. manuál, já osobně bych manuál už fakt nechtěl

04.09.2016 22:10 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991417
certik
Město: , Auto: NonePočet příspěvků: 37


Poslat soukromou zprávu
Zkusim k tomu neco poznatku. Mam tu 2.2 HDI a je ted bohuzel uz druhej mesic v servisu, cca mesic jsem misto ni mel pujcenou 3.0 HDI. Obe kombik, obe prakticky stejna vybava az na navigaci.

Trilitr o neco vic zere (to se asi dalo cekat), a je na nem fakt poznat ze je to V6, jak pise jumep. Vpodstate mi prijde ze ty auta jsou zhruba stejne rychly - ten zasadni rozdil je ze 3.0 ma "spicku" kroutaku od nejakych (nevim to z hlavy presne, takze prosim brat trochu s rezervou) 1600 do neco pres 3000 otacek. To znamena, ze vpodstate v libovolnym provoznim rezimu kdyz slapnu na plyn, auto zacne plynule zrychlovat. U 2.2, kdyz slapnu na plyn tak auto taky zacne zrychlovat, ale bud pomaleji, nebo pokud na ten plyn slapnu razantneji tak vterinku pockat nez podradi a pak zacne zrychlovat - a tady si myslim ze je duvod proc je ta 2.2 pocitove "zivejsi" - proste jak to podradi, tak to jde do otacek, roztoci se turbo a trochu to "kopne". Ale je to (podle me) opravdu jen o pocitu. Rekl bych ze ten rozdil ve vykonu tak nejak kompenzuje rozdil v hmotnosti.

Dalsi dojem je, ze 2.2 v klidu je vyrazne tissi, ale jak ji slapnes za krk zacne byt slyset a je to takovej ten typickej zvuk ctyrvalcovyho dieselu - nic hroznyho ale taky nic co by si clovek vylozene uzival. Ten trilitr je slyset porad, ale tak nejak libozvucneji.

No a posledni vec - oba ty motory maji 450Nm. 2.2 ji ma ve spicce, a 3.0 ji ma softwarove orizlou (proto ten velkej rozsah otacek, ta krivka zacne byt v jednom miste plocha). Je to proto, ze 450Nm je konstrukcni limit prevodovky. Predpokladam, ze konstrukcni limit znamena ze ta prevodovka by mela snest takovou zatez dlouhodobe, ale prostym selskym rozumem - u 3litru kdyz na to slapnes, tak je prevodovka na limitu prakticky pokazde, u 2.2 jen obcas, kdyz zrovna si sahne kroutakem na spicku. Coz znamena, ze u 3litru dostava vic zabrat prevodovka, na druhou stranu 3litr asi nepujde moc snadno uhonit, protoze nikdy nemuze jet nadoraz.

A ted babo rad.. No snad to pomuze Jo, a jsou to vsechno jen moje osobni dojmy.

04.09.2016 22:44 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2991429
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
certik napsal(a):
Zkusim k tomu neco poznatku. Mam tu 2.2 HDI a je ted bohuzel uz druhej mesic v servisu, cca mesic jsem misto ni mel pujcenou 3.0 HDI. Obe kombik, obe prakticky stejna vybava az na navigaci.

Trilitr o neco vic zere (to se asi dalo cekat), a je na nem fakt poznat ze je to V6, jak pise jumep. Vpodstate mi prijde ze ty auta jsou zhruba stejne rychly - ten zasadni rozdil je ze 3.0 ma "spicku" kroutaku od nejakych (nevim to z hlavy presne, takze prosim brat trochu s rezervou) 1600 do neco pres 3000 otacek. To znamena, ze vpodstate v libovolnym provoznim rezimu kdyz slapnu na plyn, auto zacne plynule zrychlovat. U 2.2, kdyz slapnu na plyn tak auto taky zacne zrychlovat, ale bud pomaleji, nebo pokud na ten plyn slapnu razantneji tak vterinku pockat nez podradi a pak zacne zrychlovat - a tady si myslim ze je duvod proc je ta 2.2 pocitove "zivejsi" - proste jak to podradi, tak to jde do otacek, roztoci se turbo a trochu to "kopne". Ale je to (podle me) opravdu jen o pocitu. Rekl bych ze ten rozdil ve vykonu tak nejak kompenzuje rozdil v hmotnosti.

Dalsi dojem je, ze 2.2 v klidu je vyrazne tissi, ale jak ji slapnes za krk zacne byt slyset a je to takovej ten typickej zvuk ctyrvalcovyho dieselu - nic hroznyho ale taky nic co by si clovek vylozene uzival. Ten trilitr je slyset porad, ale tak nejak libozvucneji.

No a posledni vec - oba ty motory maji 450Nm. 2.2 ji ma ve spicce, a 3.0 ji ma softwarove orizlou (proto ten velkej rozsah otacek, ta krivka zacne byt v jednom miste plocha). Je to proto, ze 450Nm je konstrukcni limit prevodovky. Predpokladam, ze konstrukcni limit znamena ze ta prevodovka by mela snest takovou zatez dlouhodobe, ale prostym selskym rozumem - u 3litru kdyz na to slapnes, tak je prevodovka na limitu prakticky pokazde, u 2.2 jen obcas, kdyz zrovna si sahne kroutakem na spicku. Coz znamena, ze u 3litru dostava vic zabrat prevodovka, na druhou stranu 3litr asi nepujde moc snadno uhonit, protoze nikdy nemuze jet nadoraz.

A ted babo rad.. No snad to pomuze Jo, a jsou to vsechno jen moje osobni dojmy.


No nevím,ale já bych to popsal jinak: biturbo na třílitra asi nemá(na dlouhých trasách bude 3.0 o litr dole, na kratkých asi navíc) ale zátah má později protože má omezovač, kdežto biturbu když naložím tak spálím gumy a od nějakých 1300-1400ot když mu naložím a podržím mne pošle na volant protiskluz(zavře palivo) a jde do +- 3500ot (já ho tolik moc často netočím) - jen když mne někdo vyprovokuje tak do 4000ot - je to krátkodobé protože to většinou hned vzdají Jinak u manuálu dovede biturbo hábnout i na trojku,někdy i čtyřku no na trojku je tam při 2500ot už dávno přes 100Km/h - nevím jak mᚠauto seřízené,ale mé je v originále(ale ta ECU je trochu jná soft stejný jako v X7 (asi do toho dávali víc typů)- měli jsme tu ,,chcíplou" X7 a na mou jela jak z praku - mapy stejné

|< < 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator