| | |
21.05.2016 21:53 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2953063
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
jruze napsal(a): Vyhnul bych se 1.8 a HPI nebo jak se tomu vysokotlakému nesmyslu říká. U BA mi vadí e to nemá6. a e to má tak vysoké otáčky za jízdy,říká se e plyn citroeňáckým motorům nesvědčí - nemám vlastní zkuenost nebudu hodnotit=tolik jsem jich nedělal abych mohl hodnotit - jen z doslechu a pár dílenských zkueností(ale to by se dalo říct i o ropácích= některé mají půl mega a bez problémů a jiní třeba 150000Km a u se sypou.
Jen k 2.0i 16V LPG, nemůu si stěovat, a na tu neustálou hádku mezi jednotkou LPG a beneli. Tzn. při staru za vyích teplot, cca. nad 10st., to má tendenci se dusit, nějakou tu minutu. Spotřeba je super, náklady na servis taky. Neměnil bych, naopak přemýlím, co bude dál! I otec teď chce koupit C5, ale diesel. Mno, jeho věc
Jen k 2.0i 16V LPG, nemůu si stěovat, a na tu neustálou hádku mezi jednotkou LPG a beneli. Tzn. při staru za vyích teplot, cca. nad 10st., to má tendenci se dusit, nějakou tu minutu. Spotřeba je super, náklady na servis taky. Neměnil bych, naopak přemýlím, co bude dál! I otec teď chce koupit C5, ale diesel. Mno, jeho věc :nevim
|
|
22.05.2016 07:48 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2953098
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Otec je starí, tak má zkuenosti a rozum.
Otec je starí, tak má zkuenosti a rozum. :-))))
|
|
22.05.2016 10:25 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2953186
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Kulda napsal(a): Jen k 2.0i 16V LPG, nemůu si stěovat, a na tu neustálou hádku mezi jednotkou LPG a beneli. Tzn. při staru za vyích teplot, cca. nad 10st., to má tendenci se dusit, nějakou tu minutu. Spotřeba je super, náklady na servis taky. Neměnil bych, naopak přemýlím, co bude dál! I otec teď chce koupit C5, ale diesel. Mno, jeho věc
Ja o LPG ani neviem. Jedine pri teplotách niích 5°C dava Depollution... Nijako to na chode motora neciti
Ja o LPG ani neviem. Jedine pri teplotách niích 5°C dava Depollution... Nijako to na chode motora neciti
|
|
25.05.2016 19:48 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2955523
|
|
máca
|
|
|
Náhodou jsem objevila .link.
doufám, e to sem u nikdo nedal, pokud ano, asi mi to uniklo a prosím o vymazání.
Náhodou jsem objevila https://www.stream.cz/bazarovky/10009635-citroen-c5
doufám, e to sem u nikdo nedal, pokud ano, asi mi to uniklo a prosím o vymazání.
;-)
|
|
25.05.2016 21:55 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2955596
|
|
máca
|
|
|
No to mi právě zarazilo.
No to mi právě zarazilo.
|
|
25.05.2016 22:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2955651
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
u to tu bylo v tématu testy C5
u to tu bylo :) v tématu testy C5
|
|
30.05.2016 22:36 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2956906
|
|
budo
|
Město: Soutice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Můete mi prosím mrknout do vlákna Koupě C5? .link.
Asi to u patří spíe tam, ne sem. Díky
Můete mi prosím mrknout do vlákna Koupě C5? http://www.c5club.cz/diskuze/single/2956890-re-koupe-citroenu-c5-jakou-motorizaci/
Asi to u patří spíe tam, ne sem. Díky
|
|
03.08.2016 08:24 -
Kvalita motoru C5 1,6 16V diesel
|
2977766
|
|
Damis
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj potřebovala bych poradit, chci koupit C5 1,6 16V diesel combi 2008. Slyela jsem, e jsou poruchové. Ví o tom někdo něco Díky
Ahoj potřebovala bych poradit, chci koupit C5 1,6 16V diesel combi 2008. Slyela jsem, e jsou poruchové. Ví o tom někdo něco Díky
|
|
03.08.2016 08:43 -
Re: Kvalita motoru C5 1,6 16V diesel
|
2977769
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
motory spatne nejsou,pokud se o ne majitel stara a dava jim co potrebuji vydrzi hodne
pri koupise vem nekoho kdo tomu opravdu rozumi
doporucil bych to motor druhe generage 1.6 HDi 82KW
motory spatne nejsou,pokud se o ne majitel stara a dava jim co potrebuji vydrzi hodne
pri koupise vem nekoho kdo tomu opravdu rozumi
doporucil bych to motor druhe generage 1.6 HDi 82KW
|
|
03.08.2016 09:55 -
Re: Kvalita motoru C5 1,6 16V diesel
|
2977776
|
|
jruze
|
|
|
Já myslím e je důleité si uvědomit jak chceme auto pouívat jestli pro klidnou pohodovou jízdu a nebo na ,,závodění" - výhodou 1.6HDI je mení spotřeba,rychlejí ohřátí na provozní teplotu- nevýhodou(týkající se spí servisáků) je horí přístup k mnoha komponentům na rozdíl od jiných motorizací,kratí ivotnost FAP(ale to není problém vyčistit),bývá horí výbava.Ostatní je záleitost údrby,pouívání atd.. - jestli chce někdo lítat z 1.6 180Km/h nemá pro něj tato motorizace smysl , pokud ho chce uívat k pohodové jízdě,věnovat mu větí péči (čestěji měnit olej a kvalitnějí+filtr) a trochu ho etřit - servisoval jsem dvě TAXI s nájezdem kolem 400000Km a skoro ve původní(na jednom tedy turbo,na obou samo čitěné FAP,ale to povauji za běnou údrbu s tímto nájezdem a provozem)
A souhlasím pokud né od nova tak důkladnou prohlídku stavu motoru.
Já myslím e je důleité si uvědomit jak chceme auto pouívat jestli pro klidnou pohodovou jízdu a nebo na ,,závodění" - výhodou 1.6HDI je mení spotřeba,rychlejí ohřátí na provozní teplotu- nevýhodou(týkající se spí servisáků) je horí přístup k mnoha komponentům na rozdíl od jiných motorizací,kratí ivotnost FAP(ale to není problém vyčistit),bývá horí výbava.Ostatní je záleitost údrby,pouívání atd.. - jestli chce někdo lítat z 1.6 180Km/h nemá pro něj tato motorizace smysl , pokud ho chce uívat k pohodové jízdě,věnovat mu větí péči (čestěji měnit olej a kvalitnějí+filtr) a trochu ho etřit ;-) - servisoval jsem dvě TAXI s nájezdem kolem 400000Km a skoro ve původní(na jednom tedy turbo,na obou samo čitěné FAP,ale to povauji za běnou údrbu s tímto nájezdem a provozem);-)
A souhlasím pokud né od nova tak důkladnou prohlídku stavu motoru.
|
|
04.09.2016 18:19 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991368
|
|
bidlo
|
Město: Praha, Auto: Volvo S80 II AS 2.4 225hp Executive 2009 | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Ahoj, prosím o radu/názor na motory 3.0HDi 177kW a 2.2HDi 150kW nejlépe od majitelů nebo servismenů těchto motorů. Zajímá mě spolehlivost těchto motorů a ovladatelnost auta s těmito motory. Měl jsem týden zapůjčeny dvě C5 obě s 2.2HDi 150kW, obě rok výroby 2012. Moc se mi s nimi dobře jezdilo. Nyní mě zaujala jedna krásná C5 taky r.v. 2012 s 3.0HDi 177kW za 330kKč s nájezdem cca 110.000km. Bohuel jezdil jsem v ní jen chvilku a přilo mi, e ta 2.2 byla na rozjezdy a po městě taková ivějí a lépe se řídila. Do toho mi jetě přilo, e ta 3.0Hdi byla na 18" discích tvrdí ne 2.2HDi na stejných kolech. A tak si říkám, e buď je to pouze jakýsi můj pocit (tato 3.0HDi je krátká a 2.2HDi byla kombík a ten má předek vdy o trochu odlehčený a auto se nemusí zdát tak tvrdé a těkopádné), nebo je to tím, e 3.0HDi je prostě teí motor a proto je to na stejných discích tvrdí a hůře ovladatelné auto. Nyní mám Volvo S80 2.4 D5 165kW a změnu chci jen kvůli podvozku který má C5 mnohem komfortnějí, ale chci se pohybovat kolem podobného výkonu který mám ve Volvu. Tak nějak mi paradoxně přilo, e ta 150kW C5 byla po okreskách a ve městě ivějí ne moje Volvo ale ta 177kW mi přila naopak línějí..
Ahoj, prosím o radu/názor na motory 3.0HDi 177kW a 2.2HDi 150kW nejlépe od majitelů nebo servismenů těchto motorů. Zajímá mě spolehlivost těchto motorů a ovladatelnost auta s těmito motory. Měl jsem týden zapůjčeny dvě C5 obě s 2.2HDi 150kW, obě rok výroby 2012. Moc se mi s nimi dobře jezdilo. Nyní mě zaujala jedna krásná C5 taky r.v. 2012 s 3.0HDi 177kW za 330kKč s nájezdem cca 110.000km. Bohuel jezdil jsem v ní jen chvilku a přilo mi, e ta 2.2 byla na rozjezdy a po městě taková ivějí a lépe se řídila. Do toho mi jetě přilo, e ta 3.0Hdi byla na 18" discích tvrdí ne 2.2HDi na stejných kolech. A tak si říkám, e buď je to pouze jakýsi můj pocit (tato 3.0HDi je krátká a 2.2HDi byla kombík a ten má předek vdy o trochu odlehčený a auto se nemusí zdát tak tvrdé a těkopádné), nebo je to tím, e 3.0HDi je prostě teí motor a proto je to na stejných discích tvrdí a hůře ovladatelné auto. Nyní mám Volvo S80 2.4 D5 165kW a změnu chci jen kvůli podvozku který má C5 mnohem komfortnějí, ale chci se pohybovat kolem podobného výkonu který mám ve Volvu. Tak nějak mi paradoxně přilo, e ta 150kW C5 byla po okreskách a ve městě ivějí ne moje Volvo ale ta 177kW mi přila naopak línějí..
|
|
04.09.2016 19:00 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991375
|
|
jumep
|
|
|
je to rozdiel V6 a 4 valec
V6 je stavana mierne inac a preto sa moze zdat lenivsia - aj pocitovo voci 2.7 to slabsie reaguje na plyn
V6 ma robene inac snimanie vysky atd a mala by byt o nieco lepsie na tom (vyskovy korektor na kazdom kolese), ale zasa isto je to starsie ako tie 150kw 2.2, tazko povedat
kazdopadne ta V6 bude zasa narocnejsia na opravy a udrzbu (myslene hlavne cenovo)
poviem to zjednodusene - tu 3.0 brat pre to ze chces V6 motor, inak asi radsej tu 2.2
je to rozdiel V6 a 4 valec
V6 je stavana mierne inac a preto sa moze zdat lenivsia - aj pocitovo voci 2.7 to slabsie reaguje na plyn
V6 ma robene inac snimanie vysky atd a mala by byt o nieco lepsie na tom (vyskovy korektor na kazdom kolese), ale zasa isto je to starsie ako tie 150kw 2.2, tazko povedat
kazdopadne ta V6 bude zasa narocnejsia na opravy a udrzbu (myslene hlavne cenovo)
poviem to zjednodusene - tu 3.0 brat pre to ze chces V6 motor, inak asi radsej tu 2.2
|
|
04.09.2016 19:02 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991376
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
2.2 HDi je o 90kg lehčí ne 3.0HDi a to asi bude znát.
2.2 HDi je o 90kg lehčí ne 3.0HDi a to asi bude znát.
|
|
04.09.2016 21:09 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991407
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
v těch 1700 kg bych neřekl, e to bude a takový rozdíl.. ale předevím je tam rozdíl v tom počtu válců.. ten motor se chová prostě jinak.
Jinak co se týče 2.2 HDI, je to naprosto pičkový motor.. zatím absolutně bez problémů, najeto cca 200k. Oproti třeba 2.0 HDI 120kW je to znatelný rozdíl. Taky je rozdíl automat vs. manuál, já osobně bych manuál u fakt nechtěl
v těch 1700 kg bych neřekl, e to bude a takový rozdíl.. ale předevím je tam rozdíl v tom počtu válců.. ten motor se chová prostě jinak.
Jinak co se týče 2.2 HDI, je to naprosto pičkový motor.. zatím absolutně bez problémů, najeto cca 200k. Oproti třeba 2.0 HDI 120kW je to znatelný rozdíl. Taky je rozdíl automat vs. manuál, já osobně bych manuál u fakt nechtěl ;-)
|
|
04.09.2016 22:10 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991417
|
|
certik
|
Město: , Auto: None | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Zkusim k tomu neco poznatku. Mam tu 2.2 HDI a je ted bohuzel uz druhej mesic v servisu, cca mesic jsem misto ni mel pujcenou 3.0 HDI. Obe kombik, obe prakticky stejna vybava az na navigaci.
Trilitr o neco vic zere (to se asi dalo cekat), a je na nem fakt poznat ze je to V6, jak pise jumep. Vpodstate mi prijde ze ty auta jsou zhruba stejne rychly - ten zasadni rozdil je ze 3.0 ma "spicku" kroutaku od nejakych (nevim to z hlavy presne, takze prosim brat trochu s rezervou) 1600 do neco pres 3000 otacek. To znamena, ze vpodstate v libovolnym provoznim rezimu kdyz slapnu na plyn, auto zacne plynule zrychlovat. U 2.2, kdyz slapnu na plyn tak auto taky zacne zrychlovat, ale bud pomaleji, nebo pokud na ten plyn slapnu razantneji tak vterinku pockat nez podradi a pak zacne zrychlovat - a tady si myslim ze je duvod proc je ta 2.2 pocitove "zivejsi" - proste jak to podradi, tak to jde do otacek, roztoci se turbo a trochu to "kopne". Ale je to (podle me) opravdu jen o pocitu. Rekl bych ze ten rozdil ve vykonu tak nejak kompenzuje rozdil v hmotnosti.
Dalsi dojem je, ze 2.2 v klidu je vyrazne tissi, ale jak ji slapnes za krk zacne byt slyset a je to takovej ten typickej zvuk ctyrvalcovyho dieselu - nic hroznyho ale taky nic co by si clovek vylozene uzival. Ten trilitr je slyset porad, ale tak nejak libozvucneji.
No a posledni vec - oba ty motory maji 450Nm. 2.2 ji ma ve spicce, a 3.0 ji ma softwarove orizlou (proto ten velkej rozsah otacek, ta krivka zacne byt v jednom miste plocha). Je to proto, ze 450Nm je konstrukcni limit prevodovky. Predpokladam, ze konstrukcni limit znamena ze ta prevodovka by mela snest takovou zatez dlouhodobe, ale prostym selskym rozumem - u 3litru kdyz na to slapnes, tak je prevodovka na limitu prakticky pokazde, u 2.2 jen obcas, kdyz zrovna si sahne kroutakem na spicku. Coz znamena, ze u 3litru dostava vic zabrat prevodovka, na druhou stranu 3litr asi nepujde moc snadno uhonit, protoze nikdy nemuze jet nadoraz.
A ted babo rad.. No snad to pomuze Jo, a jsou to vsechno jen moje osobni dojmy.
Zkusim k tomu neco poznatku. Mam tu 2.2 HDI a je ted bohuzel uz druhej mesic v servisu, cca mesic jsem misto ni mel pujcenou 3.0 HDI. Obe kombik, obe prakticky stejna vybava az na navigaci.
Trilitr o neco vic zere (to se asi dalo cekat), a je na nem fakt poznat ze je to V6, jak pise jumep. Vpodstate mi prijde ze ty auta jsou zhruba stejne rychly - ten zasadni rozdil je ze 3.0 ma "spicku" kroutaku od nejakych (nevim to z hlavy presne, takze prosim brat trochu s rezervou) 1600 do neco pres 3000 otacek. To znamena, ze vpodstate v libovolnym provoznim rezimu kdyz slapnu na plyn, auto zacne plynule zrychlovat. U 2.2, kdyz slapnu na plyn tak auto taky zacne zrychlovat, ale bud pomaleji, nebo pokud na ten plyn slapnu razantneji tak vterinku pockat nez podradi a pak zacne zrychlovat - a tady si myslim ze je duvod proc je ta 2.2 pocitove "zivejsi" - proste jak to podradi, tak to jde do otacek, roztoci se turbo a trochu to "kopne". Ale je to (podle me) opravdu jen o pocitu. Rekl bych ze ten rozdil ve vykonu tak nejak kompenzuje rozdil v hmotnosti.
Dalsi dojem je, ze 2.2 v klidu je vyrazne tissi, ale jak ji slapnes za krk zacne byt slyset a je to takovej ten typickej zvuk ctyrvalcovyho dieselu - nic hroznyho ale taky nic co by si clovek vylozene uzival. Ten trilitr je slyset porad, ale tak nejak libozvucneji.
No a posledni vec - oba ty motory maji 450Nm. 2.2 ji ma ve spicce, a 3.0 ji ma softwarove orizlou (proto ten velkej rozsah otacek, ta krivka zacne byt v jednom miste plocha). Je to proto, ze 450Nm je konstrukcni limit prevodovky. Predpokladam, ze konstrukcni limit znamena ze ta prevodovka by mela snest takovou zatez dlouhodobe, ale prostym selskym rozumem - u 3litru kdyz na to slapnes, tak je prevodovka na limitu prakticky pokazde, u 2.2 jen obcas, kdyz zrovna si sahne kroutakem na spicku. Coz znamena, ze u 3litru dostava vic zabrat prevodovka, na druhou stranu 3litr asi nepujde moc snadno uhonit, protoze nikdy nemuze jet nadoraz.
A ted babo rad.. No snad to pomuze :) Jo, a jsou to vsechno jen moje osobni dojmy.
|
|
04.09.2016 22:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2991429
|
|
jruze
|
|
|
certik napsal(a): Zkusim k tomu neco poznatku. Mam tu 2.2 HDI a je ted bohuzel uz druhej mesic v servisu, cca mesic jsem misto ni mel pujcenou 3.0 HDI. Obe kombik, obe prakticky stejna vybava az na navigaci.
Trilitr o neco vic zere (to se asi dalo cekat), a je na nem fakt poznat ze je to V6, jak pise jumep. Vpodstate mi prijde ze ty auta jsou zhruba stejne rychly - ten zasadni rozdil je ze 3.0 ma "spicku" kroutaku od nejakych (nevim to z hlavy presne, takze prosim brat trochu s rezervou) 1600 do neco pres 3000 otacek. To znamena, ze vpodstate v libovolnym provoznim rezimu kdyz slapnu na plyn, auto zacne plynule zrychlovat. U 2.2, kdyz slapnu na plyn tak auto taky zacne zrychlovat, ale bud pomaleji, nebo pokud na ten plyn slapnu razantneji tak vterinku pockat nez podradi a pak zacne zrychlovat - a tady si myslim ze je duvod proc je ta 2.2 pocitove "zivejsi" - proste jak to podradi, tak to jde do otacek, roztoci se turbo a trochu to "kopne". Ale je to (podle me) opravdu jen o pocitu. Rekl bych ze ten rozdil ve vykonu tak nejak kompenzuje rozdil v hmotnosti.
Dalsi dojem je, ze 2.2 v klidu je vyrazne tissi, ale jak ji slapnes za krk zacne byt slyset a je to takovej ten typickej zvuk ctyrvalcovyho dieselu - nic hroznyho ale taky nic co by si clovek vylozene uzival. Ten trilitr je slyset porad, ale tak nejak libozvucneji.
No a posledni vec - oba ty motory maji 450Nm. 2.2 ji ma ve spicce, a 3.0 ji ma softwarove orizlou (proto ten velkej rozsah otacek, ta krivka zacne byt v jednom miste plocha). Je to proto, ze 450Nm je konstrukcni limit prevodovky. Predpokladam, ze konstrukcni limit znamena ze ta prevodovka by mela snest takovou zatez dlouhodobe, ale prostym selskym rozumem - u 3litru kdyz na to slapnes, tak je prevodovka na limitu prakticky pokazde, u 2.2 jen obcas, kdyz zrovna si sahne kroutakem na spicku. Coz znamena, ze u 3litru dostava vic zabrat prevodovka, na druhou stranu 3litr asi nepujde moc snadno uhonit, protoze nikdy nemuze jet nadoraz.
A ted babo rad.. No snad to pomuze Jo, a jsou to vsechno jen moje osobni dojmy.
No nevím,ale já bych to popsal jinak: biturbo na třílitra asi nemá(na dlouhých trasách bude 3.0 o litr dole, na kratkých asi navíc) ale zátah má později protoe má omezovač, kdeto biturbu kdy naloím tak spálím gumy a od nějakých 1300-1400ot kdy mu naloím a podrím mne pole na volant protiskluz(zavře palivo) a jde do +- 3500ot (já ho tolik moc často netočím) - jen kdy mne někdo vyprovokuje tak do 4000ot - je to krátkodobé protoe to větinou hned vzdají Jinak u manuálu dovede biturbo hábnout i na trojku,někdy i čtyřku no na trojku je tam při 2500ot u dávno přes 100Km/h - nevím jak má auto seřízené,ale mé je v originále(ale ta ECU je trochu jná soft stejný jako v X7 (asi do toho dávali víc typů)- měli jsme tu ,,chcíplou" X7 a na mou jela jak z praku - mapy stejné
No nevím,ale já bych to popsal jinak: biturbo na třílitra asi nemá(na dlouhých trasách bude 3.0 o litr dole, na kratkých asi navíc) ale zátah má později protoe má omezovač, kdeto biturbu kdy naloím tak spálím gumy a od nějakých 1300-1400ot kdy mu naloím a podrím mne pole na volant protiskluz(zavře palivo) a jde do +- 3500ot (já ho tolik moc často netočím) - jen kdy mne někdo vyprovokuje tak do 4000ot - je to krátkodobé protoe to větinou hned vzdají;-) Jinak u manuálu dovede biturbo hábnout i na trojku,někdy i čtyřku no na trojku je tam při 2500ot u dávno přes 100Km/h - nevím jak má auto seřízené,ale mé je v originále(ale ta ECU je trochu jná soft stejný jako v X7:-p (asi do toho dávali víc typů)- měli jsme tu ,,chcíplou" X7 a na mou jela jak z praku - mapy stejné :nevim
|
|
| |
|
|