| | |
09.09.2011 00:28 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412640
|
|
jumep
|
|
|
az biturbo je 6rychlostny automat
toto ma 4r a zasa je tam to nestastne VDO ...
az biturbo je 6rychlostny automat
toto ma 4r a zasa je tam to nestastne VDO ...
|
|
09.09.2011 00:28 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412641
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
2,2 jsou 4r i v C5II. Jen 2.2 biturbo má 6r AT.
2,2 jsou 4r i v C5II. Jen 2.2 biturbo má 6r AT.
|
|
09.09.2011 00:32 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412642
|
|
jumep
|
|
|
toto by som siel na tvojom mieste pozret asi, zozen si niekoho s diagnostikou / sa v tom vyzna ....
toto by som siel na tvojom mieste pozret asi, zozen si niekoho s diagnostikou / sa v tom vyzna ....
|
|
09.09.2011 00:33 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412643
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nemá to daleko, seeň někoho s diagnostikou a jeď se na to podívat. Nevypadá to zle. Jen nebuď předčasně nadrenej, fotky a bazary straně lou. Ale fakt to chce někoho, kdo C5kám rozumí.
Nemá to daleko, seeň někoho s diagnostikou a jeď se na to podívat. Nevypadá to zle. Jen nebuď předčasně nadrenej, fotky a bazary straně lou. Ale fakt to chce někoho, kdo C5kám rozumí.
|
|
09.09.2011 08:41 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412651
|
|
jruze
|
|
|
Ty KM budou asi někde jinde,ale to není a takové zle-důleité je jak se o auto staral(jaký mělo servis)-ja jsem najezdil za 4.roky 150000Km auto mělo přes 200. při koupi a odhadem ten motor najel 450. nevzal víc jak 1L oleje na 1000Km . A CII nebyly 6r AT jen v biturbu.Já si osobně myslím e nejlepí motorizace je 2HDI alespoň v C5II
Ty KM budou asi někde jinde,ale to není a takové zle-důleité je jak se o auto staral(jaký mělo servis)-ja jsem najezdil za 4.roky 150000Km auto mělo přes 200. při koupi a odhadem ten motor najel 450. nevzal víc jak 1L oleje na 1000Km:nevim . A CII nebyly 6r AT jen v biturbu.Já si osobně myslím e nejlepí motorizace je 2HDI alespoň v C5II:nevim
|
|
09.09.2011 09:03 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412654
|
|
Darja
|
|
|
Jo, kdybyste se podívali do toho méhjo návodu, pánové....
.link.
AM6 : C5 II (04-07) 2.2HDi biturbo, 2.0HDi, 3.0i
C5 III (od 08) krom 2,0i vechny ostatní motorizace
Jo, kdybyste se podívali do toho méhjo návodu, pánové....
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/automaticke-prevodovky-v-c5
AM6 : C5 II (04-07) 2.2HDi biturbo, 2.0HDi, 3.0i
C5 III (od 08) krom 2,0i vechny ostatní motorizace
|
|
09.09.2011 22:52 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412701
|
|
fastarrow
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 56 |
|
|
supr članek diky
supr članek :-) diky
|
|
09.09.2011 23:07 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412703
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
behem tohoto mesice se rozhodne jestli dam svoje soucasny auto na dily a koupim nove,takze se raci pripravuju. Bylo mi receno,ze idelani motor pro me bude asi ten 2 litr,ale chci se zeptat jak se konkretne on rychle zahriva jakou ma olejovou napln? jd emi o to,ze potrebuju auto co se rychle zahreje,protoze jezdim 80% mesto do 10 km. Treba kamos ma AUDI 3.0 V6 v benzinu a rikal,ze se mu to ohreje po kilometru to samozrejme mozna voda,ale stejne neverim. Me se diesel ohreje po 4 km a pak zacina teprv zrat 6 l a vysledna spotreba je 7-7,5 u toho benzinaku pocitam tak 12l minimalne,protoze i s favoritem sem timto stylem mel spotrebu 9. Souhlasite? Docela sem ale premyslel znova o tom dieselu,protoze zrovna HDI ma dobrou podporu ND z druhovyroby a co se tyce spojek,setrvacniku,rozvodu, vstriku, turba atd neni to uuuplna hruza jako treba u TDCI nebo jinych CR.Ale stejne si myslim,ze je blbost si zase kupovat ropaka na 10 tis rocne a kratounke trasy turbo a cerpadlo dostava strasne na prdel.
behem tohoto mesice se rozhodne jestli dam svoje soucasny auto na dily a koupim nove,takze se raci pripravuju. Bylo mi receno,ze idelani motor pro me bude asi ten 2 litr,ale chci se zeptat jak se konkretne on rychle zahriva jakou ma olejovou napln? jd emi o to,ze potrebuju auto co se rychle zahreje,protoze jezdim 80% mesto do 10 km. Treba kamos ma AUDI 3.0 V6 v benzinu a rikal,ze se mu to ohreje po kilometru:D to samozrejme mozna voda,ale stejne neverim. Me se diesel ohreje po 4 km a pak zacina teprv zrat 6 l a vysledna spotreba je 7-7,5 u toho benzinaku pocitam tak 12l minimalne,protoze i s favoritem sem timto stylem mel spotrebu 9. Souhlasite? Docela sem ale premyslel znova o tom dieselu,protoze zrovna HDI ma dobrou podporu ND z druhovyroby a co se tyce spojek,setrvacniku,rozvodu, vstriku, turba atd neni to uuuplna hruza jako treba u TDCI nebo jinych CR.Ale stejne si myslim,ze je blbost si zase kupovat ropaka na 10 tis rocne a kratounke trasy turbo a cerpadlo dostava strasne na prdel.
|
|
10.09.2011 10:39 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412711
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
S benzinem se při normálním zacházením vejdu do 8l.
S benzinem se při normálním zacházením vejdu do 8l.
|
|
10.09.2011 12:37 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412713
|
|
Darja
|
|
|
bravoGT napsal(a): Treba kamos ma AUDI 3.0 V6 v benzinu a rikal,ze se mu to ohreje po kilometru to samozrejme mozna voda,ale stejne neverim.
Tak jako v zimě je to holej nesmysl, pokud to netočí jak ílenej, a i v létě, by to musel hodně točit na tom jednom kiláku. A nebo má neskutečně zarostlej chladič Kdy vezme v potaz, e 3,0 má 14 litrů vody, to se neohřeje jen tak.
A olej se ve V6 ohřeje (e znatelně stoupneručička do 1/4) jen v létě v zácpě, nebo kdy jede trochu "sportivo"... jinak za pohodové jízdy skoro ne...
Tak jako v zimě je to holej nesmysl, pokud to netočí jak ílenej, a i v létě, by to musel hodně točit na tom jednom kiláku. A nebo má neskutečně zarostlej chladič :-) Kdy vezme v potaz, e 3,0 má 14 litrů vody, to se neohřeje jen tak.
A olej se ve V6 ohřeje (e znatelně stoupneručička do 1/4) jen v létě v zácpě, nebo kdy jede trochu "sportivo"... jinak za pohodové jízdy skoro ne...
|
|
10.09.2011 14:03 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412716
|
|
jruze
|
|
|
Já tedy nevím,ale olej by se měl ohřát u jen pro to e je propojen s chladícím okruhem vody(napřed funguje jako předehřev a potom jako chladič)-jak u motorového tak AP okruhu oleje - tudí by mněl mít přiblině stejnou teplotu jako vodní okruh.To by si nikdy nemohla vyměnit olej v AP.
Já tedy nevím,ale olej by se měl ohřát u jen pro to e je propojen s chladícím okruhem vody(napřed funguje jako předehřev a potom jako chladič)-jak u motorového tak AP okruhu oleje - tudí by mněl mít přiblině stejnou teplotu jako vodní okruh.To by si nikdy nemohla vyměnit olej v AP.:nevim
|
|
10.09.2011 21:06 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412741
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Vsak ja mu to neverim zaprve jsem technik strojar narozdil od neho stavare a zadruhe sem uz par aut mel a vim jak se co a kdy zahriva. Je mi to celkem fuk on tvrdi ze mu to dokonce zere 9 ve meste a pritom to ma v papirech myslim 17.Ja si chtel kupovat passata 2,8 V6 kvuli torsenu, ale ty auta jsou hrozne moc jete vsechno nad 250 tis,takze spis nejaky normalni rodinny auto v plne palbe co me neznici spotrebou. Nejsu rozhodly pro C5 ... velkou roli hraje PEUGEOT 207,307 a 407 ,ale C5 me laka super podvozkem s moznosti zvednout ho
Vsak ja mu to neverim zaprve jsem technik strojar narozdil od neho stavare :Da zadruhe sem uz par aut mel a vim jak se co a kdy zahriva. Je mi to celkem fuk on tvrdi ze mu to dokonce zere 9 ve meste:D a pritom to ma v papirech myslim 17:D.Ja si chtel kupovat passata 2,8 V6 kvuli torsenu, ale ty auta jsou hrozne moc jete vsechno nad 250 tis,takze spis nejaky normalni rodinny auto v plne palbe co me neznici spotrebou. Nejsu rozhodly pro C5 ... velkou roli hraje PEUGEOT 207,307 a 407 ,ale C5 me laka super podvozkem s moznosti zvednout ho
|
|
10.09.2011 22:28 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412749
|
|
Darja
|
|
|
jruze napsal(a): Já tedy nevím,ale olej by se měl ohřát u jen pro to e je propojen s chladícím okruhem vody(napřed funguje jako předehřev a potom jako chladič)-jak u motorového tak AP okruhu oleje - tudí by mněl mít přiblině stejnou teplotu jako vodní okruh.To by si nikdy nemohla vyměnit olej v AP.
No, vdy jak dlouho to taky trvá při výměně, ne se olej ohřeje na 60°C... a za jízdy se ve chladí náporem, take je to jetě těí ohřát. A s novým vodním chladičem je to jetě pomalejí (tak ten desetiletej měl odslouíno).
Jezdím s V6 denně, vím jak se to auto ohřívá a vím jak se pomalu ohřívá i olej. Budíky nejsou ocejchované (leda to zkusit s diag a zjistit, kde je kolik stupňů), ale nikdy se mi nepodařilo ohřát olej víc jak kousek nad 1/4 budíku. A kdy jsem ho sportivo jízdou ohřála, pak zvolnila, tak ručička zase o kousek klesla...
Bravo GT: pro rodinu 207 ne, ani v SW (má to moje matka, mrňavý, tvrdý, fuj), 307 jedině v SW, ale i tak je to malý. Ta 407 SW u je na tom clkem dobře.... nebýt rozdíl v hydraulice, není to zlá volba. Jen trefit dobrej kus no.
No, vdy jak dlouho to taky trvá při výměně, ne se olej ohřeje na 60°C... a za jízdy se ve chladí náporem, take je to jetě těí ohřát. A s novým vodním chladičem je to jetě pomalejí (tak ten desetiletej měl odslouíno).
Jezdím s V6 denně, vím jak se to auto ohřívá a vím jak se pomalu ohřívá i olej. Budíky nejsou ocejchované (leda to zkusit s diag a zjistit, kde je kolik stupňů), ale nikdy se mi nepodařilo ohřát olej víc jak kousek nad 1/4 budíku. A kdy jsem ho sportivo jízdou ohřála, pak zvolnila, tak ručička zase o kousek klesla...
Bravo GT: pro rodinu 207 ne, ani v SW (má to moje matka, mrňavý, tvrdý, fuj), 307 jedině v SW, ale i tak je to malý. Ta 407 SW u je na tom clkem dobře.... nebýt rozdíl v hydraulice, není to zlá volba. Jen trefit dobrej kus no.
|
|
10.09.2011 22:28 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412750
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
207 je celkem mala , a 307 lakala i me ... pry kolem motora apod, veci je vsechno prilis na kupe -spatny pristup...
tak bych to spise videl na boj 407 vs. C5 ... a asi taky v tom benalu by byla lepsi volba, teda pokud jdes po C5 II...
207 je celkem mala , a 307 lakala i me ... pry kolem motora apod, veci je vsechno prilis na kupe -spatny pristup...
tak bych to spise videl na boj 407 vs. C5 ... a asi taky v tom benalu by byla lepsi volba, teda pokud jdes po C5 II...
|
|
10.09.2011 23:59 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412761
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
abych se priznal situace je nasledovna. jsem mladej kluk co mam nyni 3 dverak a celou dobu asi 4 roky sem si rikal na co velky auto,ale uz sme zjistil,ze i kdyz jezdim v 90% sam nebo ve 2 chci proste velky auto a myslim na budoucnost rodinu budu mit kdovi kdy az si najdu holku ale jezdim casto na chalupu,kde je potreba nekdy tahnout vozik nebo neoc dovest a kdyz mate v kufru basak,tak pri 250 l tam uz nic nevleze. proto chci velke auto. Na jendu stranu bych chtel zase neco silnyho v cem si zablbnu ,ale na druhou kdyz vidim jak to mam s praci a jak je drahy benzin spis neoc rozumnyho co pak do budoucna ocenim sporivosti. Dnesni auta jsou vsak tak hrozne tezky,ze nic pod obsah 1,8 neprichazi v uvahu jinak to je pomalejsi jak felcka a to si jako dejme ruku na srdce nebezpecny auto nechci predjizdet s autem co ma zrychleni 9s a 14 je rozdil. Takze opravdu nejlepsi volba je asi 2 litr ve vsech autech a hodit do LPg nebo nejlepe koupit uz v plynu. Portoze se tedka potykam s korozi a problemy,ze nemuzu nic na podvozku povolit,protoze to je zarezly chci koupit co nejnovejsi auto coz bdue samozrejme chtit hoodne penez,ale uz myslim jinak nez kdyz sme kupoval tohle a rikal si jejda to ma bourany prah a zadni blatnik tak se to strikne. jenze ono to neni jen tak kdyz mate perletovou metalizu padne 8 tis jak nic.Takze chci auto opravdu vonavku do ktere se nebudu bat vrazit penize, protoze vim,ze projde za 5 let STK. Vrazit penize myslim klidne GO motoru pri nejhorsim kdyz sme premyslel nad JEEPem tak automaticky sme pocital 40 tis za repas automatu. klidne sem blazen. 4x4 mi vazne lezi na srdci a nejlepsi volba pro cloveka co nema statisice je asi oktavia 4x4 s kterymkoliv motorem,ale bohuzel to auto je koncepcne uplne zastarale treba proti C5tce sice nabizi ESP,ale pak to velice rychle konci 4 pytlama co mam aj v bravu. Je to prave tezky kdyz chcu vybrat auto co nebude na udrzbu narocny jak VOLVO(co je udajne na druhou stranu bezporuchovy do 300 tis km) a pritom vybaveny jako AUDI S6 a jeste do toho mit spotrebu do 12 l. jeste chci dodat,ze se orientuju hodne na francouze prave z duvodu podvozku, protoze na fiatu mam seriovy sportovni podvozek a na Zlinskych silnicich to je silenost. Opravdu na co se tesim je,ze budu mit auto s mekcim a dobre odhlucnenym podvozkem.A prosim nesmejte se mi snad to vysvetluju dobre. chci proste vybrat auto pro me za uz dost velky tezce vydelany penize(150 tis) a nechci zase koupit mrchu jako to co mam a po 2 letech zjistit,ze sme utratil 85 tis a musim to hodit do srotu kvuli korozi
abych se priznal situace je nasledovna. jsem mladej kluk co mam nyni 3 dverak a celou dobu asi 4 roky sem si rikal na co velky auto,ale uz sme zjistil,ze i kdyz jezdim v 90% sam nebo ve 2 chci proste velky auto a myslim na budoucnost rodinu budu mit kdovi kdy az si najdu holku :-)))) ale jezdim casto na chalupu,kde je potreba nekdy tahnout vozik nebo neoc dovest a kdyz mate v kufru basak,tak pri 250 l tam uz nic nevleze. proto chci velke auto. Na jendu stranu bych chtel zase neco silnyho v cem si zablbnu ,ale na druhou kdyz vidim jak to mam s praci a jak je drahy benzin spis neoc rozumnyho co pak do budoucna ocenim sporivosti. Dnesni auta jsou vsak tak hrozne tezky,ze nic pod obsah 1,8 neprichazi v uvahu jinak to je pomalejsi jak felcka a to si jako dejme ruku na srdce nebezpecny auto nechci predjizdet s autem co ma zrychleni 9s a 14 je rozdil. Takze opravdu nejlepsi volba je asi 2 litr ve vsech autech a hodit do LPg nebo nejlepe koupit uz v plynu. Portoze se tedka potykam s korozi a problemy,ze nemuzu nic na podvozku povolit,protoze to je zarezly chci koupit co nejnovejsi auto coz bdue samozrejme chtit hoodne penez,ale uz myslim jinak nez kdyz sme kupoval tohle a rikal si jejda to ma bourany prah a zadni blatnik tak se to strikne. jenze ono to neni jen tak kdyz mate perletovou metalizu padne 8 tis jak nic.Takze chci auto opravdu vonavku do ktere se nebudu bat vrazit penize, protoze vim,ze projde za 5 let STK. Vrazit penize myslim klidne GO motoru pri nejhorsim kdyz sme premyslel nad JEEPem tak automaticky sme pocital 40 tis za repas automatu. klidne sem blazen. 4x4 mi vazne lezi na srdci a nejlepsi volba pro cloveka co nema statisice je asi oktavia 4x4 s kterymkoliv motorem,ale bohuzel to auto je koncepcne uplne zastarale treba proti C5tce sice nabizi ESP,ale pak to velice rychle konci 4 pytlama co mam aj v bravu. Je to prave tezky kdyz chcu vybrat auto co nebude na udrzbu narocny jak VOLVO(co je udajne na druhou stranu bezporuchovy do 300 tis km) a pritom vybaveny jako AUDI S6 a jeste do toho mit spotrebu do 12 l:D. jeste chci dodat,ze se orientuju hodne na francouze prave z duvodu podvozku, protoze na fiatu mam seriovy sportovni podvozek a na Zlinskych silnicich to je silenost. Opravdu na co se tesim je,ze budu mit auto s mekcim a dobre odhlucnenym podvozkem.A prosim nesmejte se mi snad to vysvetluju dobre. chci proste vybrat auto pro me za uz dost velky tezce vydelany penize(150 tis) a nechci zase koupit mrchu jako to co mam a po 2 letech zjistit,ze sme utratil 85 tis a musim to hodit do srotu kvuli korozi
|
|
11.09.2011 00:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412764
|
|
Darja
|
|
|
No, jestli má bravo (co asi podle svého nicku má), tak si musí uvědomit, e francouzi vymysleli pozink v 80tých letech, fiat na to přiel v půlce devadesátých. Antikorozní ochrana veobecně u francouzských aut je výborná. Nae BX z roku 1989 mělo jen jedno místečko chycené, oprava cca 1000Kč a je jako nové ) C5 nemá ani kvítek a to je to 10 let starej pekáč. Lak původní, nebořeno.
Take rozhodně se neboj koroze.
Volvo si nemůe dovolit, to ti říkám předem, protoe pod ná servis patří i volvo. Ty ceny ND a servisu jsou neskutečný... neskutečný myslím opravdu neskutečný.. a sere se to taky, jinak by v tom servise neměl nikdo co na práci.
Francouzi mají veobecně výhodu, e proněmecký národ jako je ČR a SR, tlačí ceny ojetých vozů z PSA dolů. Co nahrává nám, za sluný peníze si koupí auto s výbornou výbavou.
Do kadýho ojetýho auta bude muset něco investovat... ale tím je myleno spotřební zboí, čepy, tyčky, silentbloky, spojka a podobně. To jsou věci, co prostě jsou spotřeba. Přečti si fórum, C5 má pár drobných muek, ale díky informacím, se dají jednodue opravit.
C5 není auto na blbnutí, jestli chce blbnout, kup si nějaký třídvířko v nejsilnějí motorizaci. Ani V6 není trhač asfaltu a není to machrkára, co bude natrhávat prdel kde komu, je to příjemně silnej motor laděnej na pohodovou jízdu. Prostě C5 je koncipovaná jinak, měkký a pohodlný, aby tě ani dlouhá jízda nevyřídila k smrti.
Ideálně se slez s někým ze svého okolí, kdo má C5 a povoz se a pokecej To ti dá největí obraz o celém autě
No, jestli má bravo (co asi podle svého nicku má), tak si musí uvědomit, e francouzi vymysleli pozink v 80tých letech, fiat na to přiel v půlce devadesátých. Antikorozní ochrana veobecně u francouzských aut je výborná. Nae BX z roku 1989 mělo jen jedno místečko chycené, oprava cca 1000Kč a je jako nové :-))) C5 nemá ani kvítek a to je to 10 let starej pekáč. Lak původní, nebořeno.
Take rozhodně se neboj koroze.
Volvo si nemůe dovolit, to ti říkám předem, protoe pod ná servis patří i volvo. Ty ceny ND a servisu jsou neskutečný... neskutečný myslím opravdu neskutečný.. a sere se to taky, jinak by v tom servise neměl nikdo co na práci.
Francouzi mají veobecně výhodu, e proněmecký národ jako je ČR a SR, tlačí ceny ojetých vozů z PSA dolů. Co nahrává nám, za sluný peníze si koupí auto s výbornou výbavou.
Do kadýho ojetýho auta bude muset něco investovat... ale tím je myleno spotřební zboí, čepy, tyčky, silentbloky, spojka a podobně. To jsou věci, co prostě jsou spotřeba. Přečti si fórum, C5 má pár drobných muek, ale díky informacím, se dají jednodue opravit.
C5 není auto na blbnutí, jestli chce blbnout, kup si nějaký třídvířko v nejsilnějí motorizaci. Ani V6 není trhač asfaltu a není to machrkára, co bude natrhávat prdel kde komu, je to příjemně silnej motor laděnej na pohodovou jízdu. Prostě C5 je koncipovaná jinak, měkký a pohodlný, aby tě ani dlouhá jízda nevyřídila k smrti.
Ideálně se slez s někým ze svého okolí, kdo má C5 a povoz se a pokecej :) To ti dá největí obraz o celém autě :)
|
|
11.09.2011 12:48 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412786
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
To jsou ta správná sloava .
To jsou ta správná sloava :palec.
|
|
11.09.2011 16:27 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412798
|
|
bravoGT
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
sory,ale me pripada jako bych mluvil do dubu. psat mi,ze kazdy auto potrebuje servis je opravdu mrhani casem. Ja sem 2 roky opravoval svoje 2 auta a vim co auto potrebuje a kolik co stoji,protoze kseftuju s autodilama.Dalsi nesmysl je toi,ze fiat ma pozink od poloviny 90 let. SOry,ale toi je na facku pozink prisel s modelem TIPO nekdy kolem roku 90 a punto co zacalo 1993 ho melo samozrejme taky. To,ze bravo vyjelo z vyrobni linky poprve v roce 1995 neznamena,ze to je prvni pozinkovany ital
Moje auto je bohuzel spolnej patecne vyrobenej kus co byl nejspis zaplavenej dle koroze a roku vyroby.
Rict,ze citroen nehnije vubec je taky nesmysl,protoze takova xantia male vadne zadni lemy a videl sem kousek z roku 2001 ktery ho mel uplne uhnilej a nechodte na me s recma jako,ze to je neoriginalnim dilem,protoze jediny co se meni po bouracce jsou predni blatniky a chladicove steny . Nikoliv prahy,podlaha,podbehy,zadni blatniky nebo lemy atd.
Kdo nrikal,ze chci auto na blbnuti? ja sem dlouze vysvetloval,ze chci velke bezpecne auto do ktereho hodne nalozim,ale ne at ma zrychleni jako felicie,protoze ted mam nachipovane JTD a urcite bych nesnesl nejakou 1,4 v PEUGEOTU 307
sory,ale me pripada jako bych mluvil do dubu. psat mi,ze kazdy auto potrebuje servis je opravdu mrhani casem. Ja sem 2 roky opravoval svoje 2 auta a vim co auto potrebuje a kolik co stoji,protoze kseftuju s autodilama.Dalsi nesmysl je toi,ze fiat ma pozink od poloviny 90 let. SOry,ale toi je na facku pozink prisel s modelem TIPO nekdy kolem roku 90 a punto co zacalo 1993 ho melo samozrejme taky. To,ze bravo vyjelo z vyrobni linky poprve v roce 1995 neznamena,ze to je prvni pozinkovany ital;-)
Moje auto je bohuzel spolnej patecne vyrobenej kus co byl nejspis zaplavenej dle koroze a roku vyroby.
Rict,ze citroen nehnije vubec je taky nesmysl,protoze takova xantia male vadne zadni lemy a videl sem kousek z roku 2001 ktery ho mel uplne uhnilej a nechodte na me s recma jako,ze to je neoriginalnim dilem,protoze jediny co se meni po bouracce jsou predni blatniky a chladicove steny . Nikoliv prahy,podlaha,podbehy,zadni blatniky nebo lemy atd.
Kdo nrikal,ze chci auto na blbnuti? ja sem dlouze vysvetloval,ze chci velke bezpecne auto do ktereho hodne nalozim,ale ne at ma zrychleni jako felicie,protoze ted mam nachipovane JTD a urcite bych nesnesl nejakou 1,4 v PEUGEOTU 307
|
|
11.09.2011 19:00 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2412808
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
Jak tak čtu tak vidím e komu není rady tomu není pomoci,Darja ví co píe,ale kadý svého těstí strůjcem.Kdo chce kam a jde SÁM!!!!!!
Jak tak čtu tak vidím e komu není rady tomu není pomoci,Darja ví co píe,ale kadý svého těstí strůjcem.Kdo chce kam a jde SÁM!!!!!!:-)):-)):-)):-)):-)):-)):-)):-))
|
|
| |
|
|