| | |
14.05.2015 19:47 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2821407
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
taaaak a uz ho predali
taaaak a uz ho predali :-((((
|
|
14.05.2015 20:09 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2821413
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
aale, zoenie lepiu
aale, zoenie lepiu ;-)
|
|
14.05.2015 20:36 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2821423
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
@citrus - ďakujem za podporu uz nejdem hladat, pozrem potom aby som nebol sklamany
@citrus - ďakujem za podporu :) uz nejdem hladat, pozrem potom aby som nebol sklamany :)
|
|
20.08.2015 11:55 -
2.0 HDI 120 kW
|
2852987
|
|
Werry
|
Město: Dačice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zdravím,
jeliko nedotaenost koncernových motorů mě pomalu přestává bavit, uvauji o koupi C5 s 2.0 HDI.
Můe mi tu někdo, prosím, shrnout, jaký je rozdíl mezi 100 kW, 103 kW a 120 kW verzí?
Je to jen v naprogramování řidící jednotky, nebo jsou i rozdíly v něčem jiném?
Jak se pohybují ceny ND - vstřiky, turbo, dvouhmota, DPF?
Můe se u tohoto motoru jetě něco více prodrait?
Je rozdíl mezi 2.0 HDI v C5 a v Peugeotu 508?
Je třeba i v rámci jednoho motoru HDI 120 kW více modifikací (tzn., e mohu narazit na 2.0 HDI 120 kW se dvěma i více kódy motorů)? V rámci koncernu je např. 2.0 TDI BPW, 2.0 TDI BLB, 2.0 TDI BKP - a jsou v nich opravdu razantní odlinosti!
Díky za reakce, s naftou od koncernu končím .
Zdravím,
jeliko nedotaenost koncernových motorů mě pomalu přestává bavit, uvauji o koupi C5 s 2.0 HDI.
Můe mi tu někdo, prosím, shrnout, jaký je rozdíl mezi 100 kW, 103 kW a 120 kW verzí?
Je to jen v naprogramování řidící jednotky, nebo jsou i rozdíly v něčem jiném?
Jak se pohybují ceny ND - vstřiky, turbo, dvouhmota, DPF?
Můe se u tohoto motoru jetě něco více prodrait?
Je rozdíl mezi 2.0 HDI v C5 a v Peugeotu 508?
Je třeba i v rámci jednoho motoru HDI 120 kW více modifikací (tzn., e mohu narazit na 2.0 HDI 120 kW se dvěma i více kódy motorů)? V rámci koncernu je např. 2.0 TDI BPW, 2.0 TDI BLB, 2.0 TDI BKP - a jsou v nich opravdu razantní odlinosti!
Díky za reakce, s naftou od koncernu končím :-).
|
|
20.08.2015 13:30 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2852998
|
|
jruze
|
|
|
Werry napsal(a): Zdravím,
jeliko nedotaenost koncernových motorů mě pomalu přestává bavit, uvauji o koupi C5 s 2.0 HDI.
Můe mi tu někdo, prosím, shrnout, jaký je rozdíl mezi 100 kW, 103 kW a 120 kW verzí?
Je to jen v naprogramování řidící jednotky, nebo jsou i rozdíly v něčem jiném?
Jak se pohybují ceny ND - vstřiky, turbo, dvouhmota, DPF?
Můe se u tohoto motoru jetě něco více prodrait?
Je rozdíl mezi 2.0 HDI v C5 a v Peugeotu 508?
Je třeba i v rámci jednoho motoru HDI 120 kW více modifikací (tzn., e mohu narazit na 2.0 HDI 120 kW se dvěma i více kódy motorů)? V rámci koncernu je např. 2.0 TDI BPW, 2.0 TDI BLB, 2.0 TDI BKP - a jsou v nich opravdu razantní odlinosti!
Díky za reakce, s naftou od koncernu končím .
:nevim
Přílohy: Bez názvu.jpg ( 296500b ) - |
|
20.08.2015 13:37 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853007
|
|
jumep
|
|
|
100kw - je vstrekovanie siemens co sa v X7 uz nejako nepouzivalo
103kw - je ten isty motor co 100kw, akurat ma delphi vstrekovanie
120kw - je uz uplne iny motor - ina hlava, inak celkovo riesene - rozdieli su len v tom ze starsia verzia ma bypass intercooleru a novsia uz nie (softwarova uprava a odstranenie jednej klapky)
spojka je vsade klasicky s dvojhmotou a zalezi od toho ako sa s tym jazdi, jej vydrz by mala byt bezne okolo 200t km - menit samozrejme aj so zotrvakom celu sadu ked k tomu pride
zeby nejako extra tie zotrvaky odchadzali sa povedat neda, jedine teda ze sa nevymeni aj so spojkou
DPF - tu pouzivane FAP je riesene inac ako v koncerne, je tu aditivum a to zabezpecuje ze filter sa nezapece ako tomu byva v koncerne, ale zanese sa aditivom a ma predpisany interval na vymenu / vycistenie
100kw - je vstrekovanie siemens co sa v X7 uz nejako nepouzivalo
103kw - je ten isty motor co 100kw, akurat ma delphi vstrekovanie
120kw - je uz uplne iny motor - ina hlava, inak celkovo riesene - rozdieli su len v tom ze starsia verzia ma bypass intercooleru a novsia uz nie (softwarova uprava a odstranenie jednej klapky)
spojka je vsade klasicky s dvojhmotou a zalezi od toho ako sa s tym jazdi, jej vydrz by mala byt bezne okolo 200t km - menit samozrejme aj so zotrvakom celu sadu ked k tomu pride
zeby nejako extra tie zotrvaky odchadzali sa povedat neda, jedine teda ze sa nevymeni aj so spojkou
DPF - tu pouzivane FAP je riesene inac ako v koncerne, je tu aditivum a to zabezpecuje ze filter sa nezapece ako tomu byva v koncerne, ale zanese sa aditivom a ma predpisany interval na vymenu / vycistenie
|
|
20.08.2015 17:16 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853091
|
|
Werry
|
Město: Dačice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Dobře, bavme se tedy dál o 120 kW verzi.
Co je tu za vstřiky? Kolik stojí nový, resp. repase?
Kolik stojí repase turba (nebo nové)?
Co stojí nový FAP (nebo ho Citroen repasuje)?
Dobře, bavme se tedy dál o 120 kW verzi.
Co je tu za vstřiky? Kolik stojí nový, resp. repase?
Kolik stojí repase turba (nebo nové)?
Co stojí nový FAP (nebo ho Citroen repasuje)?
|
|
20.08.2015 22:11 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853147
|
|
jumep
|
|
|
repas turba som pri tomto motore este nepotreboval
striky su DELPHI - rovnako nebolo este treba riesit (maju sa dat repasovat, cenu netusim)
fap - neviem ako to bude, zatial nemaju lacne repasy
repas turba som pri tomto motore este nepotreboval
striky su DELPHI - rovnako nebolo este treba riesit (maju sa dat repasovat, cenu netusim)
fap - neviem ako to bude, zatial nemaju lacne repasy
|
|
20.08.2015 22:31 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853155
|
|
Werry
|
Město: Dačice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 6 |
|
|
C5, popř. Peugeota 508 řeím proto, protoe předraené díly u koncernu mě začínají tvát. Má současná Audi A4 2.0 TDI potřebuje nový DPF, a stojí 41 000 Kč!
U Peugeota 508 ve Světě motorů píou, e výrobce řeí repasi "výměnným způsobem" za 14 800, co je oproti 41 000 za filtr u Audi pohodička . Za mě se mi ale daleko více líbí vzhledově i z hlediska komfortu C5, a z toho důvodu se ptám .
Kdyby někdo věděl ceny náhradních dílu na C5 (a zda se od Peugeota 508 nějak lií - jsou to přeci jen stejné motory), budu vděčný za odpověď.
C5, popř. Peugeota 508 řeím proto, protoe předraené díly u koncernu mě začínají tvát. Má současná Audi A4 2.0 TDI potřebuje nový DPF, a stojí 41 000 Kč!
U Peugeota 508 ve Světě motorů píou, e výrobce řeí repasi "výměnným způsobem" za 14 800, co je oproti 41 000 za filtr u Audi pohodička :-). Za mě se mi ale daleko více líbí vzhledově i z hlediska komfortu C5, a z toho důvodu se ptám :-).
Kdyby někdo věděl ceny náhradních dílu na C5 (a zda se od Peugeota 508 nějak lií - jsou to přeci jen stejné motory), budu vděčný za odpověď.
|
|
20.08.2015 22:40 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853160
|
|
jumep
|
|
|
hmm, 300E je cena repasu, ale pre starsie motorizacie (103kw)
u 120kw je fap spolu s katalyzatorom a upravene aj davkovanie aditiva a podobne, neviem teda presne ako to cele bude, niekedy si sadnem k dokumentacii, momentalne nestiham
hmm, 300E je cena repasu, ale pre starsie motorizacie (103kw)
u 120kw je fap spolu s katalyzatorom a upravene aj davkovanie aditiva a podobne, neviem teda presne ako to cele bude, niekedy si sadnem k dokumentacii, momentalne nestiham
|
|
20.08.2015 23:01 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853167
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): hmm, 300E je cena repasu, ale pre starsie motorizacie (103kw)
u 120kw je fap spolu s katalyzatorom a upravene aj davkovanie aditiva a podobne, neviem teda presne ako to cele bude, niekedy si sadnem k dokumentacii, momentalne nestiham
Spí si sednout k FAPU a najítsprávné místo pro řez - potom u to bude stejné ale myslím e na to je jetě čas a i ten FAP asi bude mít delí ivotnost - jinak je to hodně podobně jako na 3.0HDI a ten stojí ke 40000,- pokud ho u nezlevnili (repase nebyla) - domnívám se e ivotnost těchto FAPů se blíí 300000Km , vstřik bude stát +- stejně jako ostatní (kolem 12000,-)
Spí si sednout k FAPU a najítsprávné místo pro řez :-o - potom u to bude stejné ;-) ale myslím e na to je jetě čas a i ten FAP asi bude mít delí ivotnost - jinak je to hodně podobně jako na 3.0HDI a ten stojí ke 40000,- pokud ho u nezlevnili (repase nebyla) - domnívám se e ivotnost těchto FAPů se blíí 300000Km , vstřik bude stát +- stejně jako ostatní (kolem 12000,-):nevim
|
|
20.08.2015 23:12 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853170
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
pasuje tento na x7???
.link.
nepasuje
pasuje tento na x7???
http://dpfcentrum.sk/citroen-c5/18-filter-citroen-c5-20-hdi-101-kw.html
nepasuje :)
|
|
20.08.2015 23:13 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853171
|
|
jumep
|
|
|
volvo ma fap rieseny (RHR motor) tak ze ma aj vpredu len maly otvor a normalne sme ho preplachli, podla mna to bude mozne takto spravit aj s tymto spojenym, aj ked je otazka co to spravi s katom
volvo ma fap rieseny (RHR motor) tak ze ma aj vpredu len maly otvor a normalne sme ho preplachli, podla mna to bude mozne takto spravit aj s tymto spojenym, aj ked je otazka co to spravi s katom
|
|
20.08.2015 23:43 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853188
|
|
jumep
|
|
|
no to som robil aj ja, v predkate bol tak liter a koncak sa nedal normalne vyplachnut tak som bielim oblakom to vypalil
pri dieseli ten kat nejako asi nezbadas ze nejde, otazka je co mu to realne spravi, ak nic, tak neni moc co riesit, naco to polit, skratka vycistit tak ako je
no to som robil aj ja, v predkate bol tak liter a koncak sa nedal normalne vyplachnut tak som bielim oblakom to vypalil
pri dieseli ten kat nejako asi nezbadas ze nejde, otazka je co mu to realne spravi, ak nic, tak neni moc co riesit, naco to polit, skratka vycistit tak ako je
|
|
21.08.2015 01:13 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853195
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Koknul jsem a aktuálně je cena KAT/FAP pro 2.0 163k cca 25-30 tisíc (repas) a 30-35 tisíc (nový).
Ceny se mění podle OPR čísla (jsou tam celkem 4 různé typy)
Koknul jsem a aktuálně je cena KAT/FAP pro 2.0 163k cca 25-30 tisíc (repas) a 30-35 tisíc (nový).
Ceny se mění podle OPR čísla (jsou tam celkem 4 různé typy)
|
|
21.08.2015 10:40 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853227
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
KAT+FAP jak bylo řečeno (25-30k repas)
Vstřiky - 1ks nový 10k
Dvouhmota - 13k + spojka 10k
Turbo - repase 14k (nové 22k)
KAT+FAP jak bylo řečeno (25-30k repas)
Vstřiky - 1ks nový 10k
Dvouhmota - 13k + spojka 10k
Turbo - repase 14k (nové 22k)
|
|
21.08.2015 10:53 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2853230
|
|
jumep
|
|
|
tu sa jedna o ceny citroen repasov, este sa daju aj inymi cestami za ine peniaze, ale to je na konkretnej firme ...
tu sa jedna o ceny citroen repasov, este sa daju aj inymi cestami za ine peniaze, ale to je na konkretnej firme ...
|
|
| |
|
|