Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|< < 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 42 > >|
05.12.2014 08:41 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761373
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Také si myslím že to je moc, i s opravami se stejně dostaneš kolem 80 tisíc, za ty peníze seženeš už C5 II v dobrém stavu, to bych si raději nechal auto dovézt z ciziny, nebo si dej inzerát zde na klubu.

05.12.2014 08:59 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761376
Georgie
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 98
99 Poslat soukromou zprávu
No ja jsem svou C5 r.2001 2.0 HDi 79kW cca 280.000km prodal v lete za 54.000,- . Nicmene byla tam udelana spojka v 230.000km a komplet zadni brzdy. Je fakt, ze nefungoval zadni sterac (motorek) a otvirani okna kufru a aditivum pro FAP potrebovalo dolit a asi procistit FAP. Takze jsem za tu cenu pani pridal sadu komplet zimnich kol a byla spokojenost na obou stranach.

EDIT: jo a jestli to nevis, tak ta 79kW verze ma FAP. (nechci nikoho strasit, ale je dobry to vedet a pocitat s tim)

05.12.2014 11:51 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761413
Holi
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Co se týče spojky, bude opravena (dostanu tam nějakou starší, ale dobrou)
Vymění i rozvojovou sadu řemene s tím, že si dodám díly a on práci.
Z+L pneu jsou součástí vozu.

05.12.2014 13:03 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761432
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Citroen teď nabízí některé repasované spojky v akci, zapátrej zda by to nebyla lepší varianta...

05.12.2014 13:07 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761434
Holi
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Jasan, díky...
Hele, kolik tak ten motor a hydraulika snese? Je mi jasný, že je to o lidech... Ale abych měl zhruba představu, jestli mě do budoucna čeká něco většího...
Stav tacho 250 tis km. 79Kw. 2.0 HDI

05.12.2014 13:17 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761444
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Motory vydrží dost, ale bez prohlídky a diagnostiky asi nikdo nic konkrétního neřekne, záleží, jak se kdo o to staral a jak jezdil, prostě jaká byla údržba, jinak koule na hydře se mění kolem 200 000km i s LDS, ale je to orientační, někomu vydrží aj 300 tis. km., pročti vlákna o hydře, pístnicích a koulích, uvidíš že není proč se té hydrauliky bát.

05.12.2014 13:23 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761448
Holi
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Jasný, díky.
Včera jsme se na to s kámošem dívali hydra i turbo jsou suchý. Nikde nic. Auto vypadá, že má poctivé km. Je k tomu i prej serviska a dostanu kontakt do Německa na původního majitele, abych si mohl vše ověřit.
Zeptám se znovu jak blbec, jakymi bolestmi auto trpí..? Kastle i vše ostatní jsou OK. Nefunguje klima u řidiče a padá zadní víko kufru, ale to prej opraví...
Díky.

05.12.2014 13:24 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761450
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
J.Cimrman napsal(a):
Myslím že C5 je auto které je o pohodlí a ne o tom kolik jede, jaké má zrychlení atd. S tím jsem si ho taky kupoval proto že jsem se už v životě nadrncal dost a tak nějak po šedesátce nemám potřebu pospíchat a být někde první. Mám motor 2.0 HDI 120 kW a pro mě je výkon vyhovující a naprosto dostatečný na příjemné cestování jak na okreskách tak na dálnici. Nevím proč ale tohle auto mě nenutí šlapat na plyn ale k tomu si vychutnat jízdu. Sednu do manželčina Mini Cooper S a když se ohřeje neodpustím si ho vytočit až červenýmu poli ale v Citroenu to prostě k tomu autu nesedí. Ale je to jen názor. J.C.


naprosto souhlasím, ale měl jsem potřebu napsat jednoznačnou charakteristiku biturba a její nekonečný přísun krouáku k tomu prostě patří

05.12.2014 13:45 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761453
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Holi napsal(a):
Jasný, díky.
Včera jsme se na to s kámošem dívali hydra i turbo jsou suchý. Nikde nic. Auto vypadá, že má poctivé km. Je k tomu i prej serviska a dostanu kontakt do Německa na původního majitele, abych si mohl vše ověřit.
Zeptám se znovu jak blbec, jakymi bolestmi auto trpí..? Kastle i vše ostatní jsou OK. Nefunguje klima u řidiče a padá zadní víko kufru, ale to prej opraví...
Díky.



To se klidně ptej, pokud budu vědět, rád odpovím. Jestli padají zadní dveře, čekají tě vzpěry zadních dveří, dají se repasovat, je tu vlákno, jestli ti nefunguje klima u řidiče, budou to nejspíše klapky, také tu je vlákno na ně, jinak je to opravdu o údržbě, nechal bych to ale projet diagnostikou od místních servisáků, tyto auta znají do posledního šroubku a řekli by i na kolik by vyšla případná oprava, auto nekupuješ každý den, nějakou kačku také stojí, tak pokud chceš ušetřit, domluv se po telefonu nebo přes SZ.

05.12.2014 13:51 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761460
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
slabiny RHS motora (moc ich nebolo)
je to v principe RHZ s fapom, cize je tam naviac nejaky ohrev nasavaneho vzduchu, nejaka specificka slabina tam neni, snad len dvojhmotna remenica ak tam je
pri danych km mozes este ocakavat ze ozve alternator

na ostatne otazky sa spytaj v inom vlakne, tu bude muset zasadnut cistic a mazac-presuvac

05.12.2014 14:17 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761482
Georgie
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 98
99 Poslat soukromou zprávu
precti si vlakno s vypisem nejcastejsich zavad:
.link.

05.12.2014 19:48 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761566
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
kdyz jsme u poruch....minuly tyden na ceste domu mi zacla svitit porucha motoru....parkrat jsem zkusil chcipnout a novej start a furt to same:=) furt hlasilo..dojel jsem do prahy ..auto tri hodky stalo a chyba zmizela....hydraulika a jeste samoopravovaci:=)

05.12.2014 21:23 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2761594
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
kdyz jsme u poruch....minuly tyden na ceste domu mi zacla svitit porucha motoru....parkrat jsem zkusil chcipnout a novej start a furt to same:=) furt hlasilo..dojel jsem do prahy ..auto tri hodky stalo a chyba zmizela....hydraulika a jeste samoopravovaci:=)


To auto musí usnout - jeden start za druhým hned posobě asi nebude fungovat musel by si počkat mezi startama alespoň pár minut a nechat chvilku běžet aby se překontrolovala elektronika.

03.01.2015 19:40 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2771324
Petras
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 28
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem.
Jsem tu tichým společníkém, již delší dobu. A nastal čas koupě vysněné ojeté C5 III. 2,0 HDI 120kw, 2,2 HDI 125kw či nové 2.2 se 150kw a jedním turbem. Zeptám se :
Připlatit si za 150kw třeba na úkor vybavení (omezené finance cca 300t ) Nebo plnou nálož se 120KW či starším ročníkem 2,2 biturbem.
Bude mi 50, jezdím víkend co víkend na chalupu tam a zpět 368km. Nezávodím chci se houpat.
Díky všem za vaše rady.

03.01.2015 19:52 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2771326
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Pro inspiraci: .link.

03.01.2015 19:56 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2771329
Petras
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 28
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No nechtěl jsem dát link, ale ano to je ona.

03.01.2015 20:28 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2771341
Holi
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Čau, ujela mi jedna C5 I HDI pod zadkem, tak jsem se rozhodl, že se zeptám, zda tu někdo nevíte o nějaké jiné?
C5 Break I, 2.0HDI, 8V- vstřikování Bosch. Nejlépe do 200 tis km (poctivých). Cena kolem 50-60 tis.

Díky všem.
PS; nevím, zda příspěvek patří do tohoto vlákna... Nicméně se omlouvám, pokud je špatně.

13.02.2015 18:51 - Nákup C5, volba motoru 2786465
revan03
Město: Mladá Boleslav, Auto: Počet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Čau,
za dva až tři měsíce plánuju nakoupit auto a po přečtení tun recenzí a článků mi jako nejlepší volba pro mě připadá právě Citroen C5 o které jsem slyšel samou chválu co se týče komfortu jízdy. Plánuju utratit částku kolem 250 000 Kč. Po přečtení hromady inzerátů a nabídek ve velkých autobazarech jsem trošku zmatený a proto bych vás chtěl požádat o radu.

Myslím, že rozumný je nekupovat nic staršího než rok 2009. V nabídkách jsou hlavně motory 1.6 HDi a 2.0 HDi a viděl jsem i 2.7 HDi. Myslím, že lepší místo, kde se zeptat na zkušenosti s vozy Citroen než tady nenajdu. Zajímal by mě vᚠnázor, který motor zvolit, hlavně z hlediska spolehlivosti.

Rovněž by mě zajímaly vaše zkusenosti s těmito vozy se stářím cca 5let. Je rozumná volba koupit si takhle starou C5? Případně bych uvítal nějaké tipy, kde je nejlepší tyto vozy nakoupit. Návštěvu nejmenovaného velkého autobazaru mám jako poslední možnost.

Doteď jsem jezdil hlavně se Škodou Rapid. Nerad bych bezhlavě nakoupil dieselovou Oktávku jako 80% lidí v ČR. C5 mi po přečtení mnoha článků příjde jako lepší volba. Uvítám veškeré vaše rady a typy.

Díky,
Luděk.

13.02.2015 19:26 - Re: Nákup C5, volba motoru 2786473
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj.. moja odpoved bude zniet trochu OT..ale je to na uvedenie do obrazu

S 2.0 HDi, 2.2 HDi a vyssimi myslim neurobis chybu..otázne je už len ako ti ktorý sadne, spotrebovo, výkonovo, krivkou momentu..to jedine vyskúša. Napr mne sa páčila tichos 2.2ky oproti ostatnym automobilkam, tiež jeho prijemne rozloženie vykonu po celom pásme. Pokial ti ide o spolahlivost, pozeral by som po motoroch bez FAP.. nieje neako nespolahlivy, ale v pripade ze ho mas, ta urcite v buducnosti caka, je to spotrebak.

Nejde o samotný motor ako o samotný stav auta a starostlivos. Rád by som rozviedol jeden velky omyl..tým sú ročníky a kilometre..vysvetlím na malom príbehu

Majitel A - Kúpil nové auto..na jazdenie do práce, chcel od neho co najvacsiu výdrž no nemal vela času sa stara, nechal vsetko na servise. Denne s ním jazdil 8km do vedlajsieho mesta kde kazde ráno jazdil štýlom brzda plyn lebo sa ponahlal. Motor sa za tu dobu ani poriadne neohrial, nieto ešte vyčistil FAP filter. Auto teda každé ráno dostalo záhul na studeno, lebo sa ponahlal. O servis sa staral "dokladne". V citroene mu povedali ze olej v automate je večný..a tak ho nemenil. Ak sa niečo pokazilo, v servise mu namontovali tesco súčiastky za cenu originálov...a tak pan majitel dokola menil EGR, čidlá teploty atd.. Motorovy olej kúpil na radu servisu špeciálny castrol long life ultra mega hyper a menil ho v odporucanom intervale 30 000km.

Po 5 rokoch, pan majitel zistil ze turbo chčije olej ..vstreky klepocú lebo vždy dostali zahul za studena..a motor ma tiez neaky divny zvuk..pravdepodobne ojnicne ložiská su načaté.. auto ale vdaka kratkym vzdialenostiam nabehalo za 5 rokov len 98 000km .. a tak ho predal za peknú cenu do bazaru. V bazari auto stočili na 64 856km a predali ho za ešte lepšiu cenu

Novy majitel bol svetaznaly, a tak kupoval auto podla km a ročníka 2009. Do roka mu ale motor zacal blbnut..tak šiel do servisu.. tam mu oznámili nemilé správy a to že nové turbo, vstreky a FAP bude nutny.. mozno vybrus kluky. A tak si nový majitel trhal vlasy a nadaval ze neostal pri zlatej škodovke,,

Majitel B :: Si kúpil nové auto, rovnako na jazdenie do práce..do práce chodil daleko, a preto sa rozhodol pre kočiar strednej triedy C5ku. Vždy si našiel čas na bežnu udržbu svojho miláčika, lebo v autach sa vyznal a vedel čo potrebujú. Vedel že ked kazde rano robí studené štarty tak bude vhodné meni olej častejšie ako predpisuje výrobca.. menil preto radšej po 15 000km, klasiku total za 800 stovák.

Do práce to mal asi 40km po dialnici takže sa motor stihol aj ohria pri plynulych otáčkach..bez jazdy brzda plyn. Všetky časti auta ako silentbloky, spojka atd preto dostavali menej zabra a mali tak dlhú životnos. V prípade že sa niečo pokazilo, majitel nekupoval výrobky tesco kvality, ale primerane náhrady alebo originály ktoré mali tiež dlhú životnos. Po 10 rokoch sa rozhodol že si kúpi niečo vačšie kvoli rodine..napr kombíka alebo 4x4 a preto sa rozhodol preda. Aké velké bolo jeho sklamanie ked ročník 2004 s 290 000km v top stave a výbave nemohol preda ani za štvrtinu toho čo zaplatil pri kúpe.. Auto nakoniec predal pod cenu na inzerat.

Nový majitel bol skúsený a preto zobral znameho s diagnostikou, ktorý sa mu mrkol na km, stav vstrekovačov, odozvu turba, stav oleja a celkovy stav auta. Mechanik potvrdil predpoklad perfektného stavu a nový majitel žije so svojim autom štastne až dodnes, bez velkych opráv..

Asi tolko k tomu Ja mám 14 ročnú C5 a ide ako hodinky. Posledná 2-2HDi ktoru som predal kvoli búračke nabehala cca 380 000 ( a to este bola stočená pri kúpe..) Xantia HDi nabehla 466 000km a behá dodnes.. ja som o kvalitách citroenu dos presvedčený, ale napr novú C5 x7 nepoznám tak dobre..ani nebudem lebo do nej nepojdem

13.02.2015 19:44 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2786482
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Dakujem za presunutie temy..mozem to pisat znova

Rad by som objasnil tieto nezmysly ohladom km, ročníkov a pod..
Osobne by som volil čokolvek od 2.0HDi vyššie. Mam s nimi len dlhodobé a dobré skúsenosti.

Takze zhrniem to do dvoch príbehov..snad pointu pochopí každý

Majitel A - Si kupil novú C5ku v roku 2009. Na jazdenie do práce..nebolo to velmi vhodné auto lebo malo FAP filter..a za tých kazdodenných 2x 8km po meste sa nestihol ani zohria motor. Nehovoriac o tom že v mestskej premávke musel na to za studena aj dupnú..aj prudko brzdi..často radi.

Na servis nemal vela času..nechal to na original autorizák. Tam mu odporučili nový castrol superlonglajf a zvýšili interval výmeny na 30 000km. Olej v prevodovke mu nemenili, lebo je to doživotná náplň. V prípade záručných opráv..zákaznika ošmejdili, a strčili mu tam tesco kvalitu..aspon sa zastaví zas no nie?

Po 5 rokoch ked auto začínalo ma problémy s FAPom, výkonom a občasným klepaním niečoho niekde, sa rozhodol auto preda. Tým že jazdil každý den krátke trasy malo auto krásnych 112 000km a tak zan dostal v bazáre slusnu sumu.
Bazár auto stočil na ešte krajších 86 000km (kedze to bol posledny servisny zaznam v knižke) a predalo ho za este krajsiu cenu.

Novy majitel svetaznalo kúpil podla najlepšieho ročníka, ceny a km.. Do roka a do dňa mu zdechlo turbo..vstreky..nápravy na generálku, spálená spojka..a iné vady opotrebenia
dodnes si trhá vlasy , a nadáva že mal zosta pri starej dobrej škodofke..

Majitel B - Si kúpil novú C5ku v roku 2005. Potreboval niečo na stredné a dlhšie trasy do práce..hlavne komfortne. Majitel ale autá poznal..a tak každé ráno nechal povrča motor aspon kým nenaložil veci do auta a nedofajcil cigaretu. Do práce jazdil 55km po dialnici. Motor sa tak plynule ohrieval v bežnych pracovnych otáčkach.

Servis si zvolil sám + bežné opravy a údržbu radšej urobil poctivo doma. Olej lial klasiku total za 8 stovák..ale kedže myslel na denné štarty v zime..tak ho menil po 15 000km. Diely kupoval zásadne prvovýrobu alebo originál..a tak ich menil len raz za dlhú dobu. Auto udržoval v top stave a často robil kontroly stavu vozidla a dával priebežne vyčisti FAP aby udržal jeho dobrú kondíciu.

Po 5 rokoch ale potreboval niečo iné (4wd..novsi citron..to je jedno) a tak sa rozhodol auto predat na inzerat. Auto malo uctyhodných 290 000km kedze jazdilo dlhé plynulé trasy.. a tak zan vela nedostal

Nový majitel ale nakupoval s mechanikom, rozumom a diagnostikou..a ked videli v na monitore v akom perfektnom stave sú vstreky, turbo, fap..rozhodli sa že je to kúpa storočia.

Nový majitel má auto už 5ty rok a nemusel meni žiadne časti motora..pokračuje len v správnej a včasnej údržbe. Stal sa natrvalo spokojný fanušik pohodlia hydro citrónov

P.S stara c5? ja mám 14 ročnú C5. Nevidím dôvod ju predáva..slúži ako hodinky a denne ma 2x vozí do práce Novšie auto idem kupova z dôvodu nutnosti dalšieho auta. a tiež mám jeden 27 ročný BX ktorý tiež slúži ako hodinky

|< < 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator