| | |
05.12.2014 08:41 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761373
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Také si myslím e to je moc, i s opravami se stejně dostane kolem 80 tisíc, za ty peníze seene u C5 II v dobrém stavu, to bych si raději nechal auto dovézt z ciziny, nebo si dej inzerát zde na klubu.
Také si myslím e to je moc, i s opravami se stejně dostane kolem 80 tisíc, za ty peníze seene u C5 II v dobrém stavu, to bych si raději nechal auto dovézt z ciziny, nebo si dej inzerát zde na klubu. ;-)
|
|
05.12.2014 08:59 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761376
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
No ja jsem svou C5 r.2001 2.0 HDi 79kW cca 280.000km prodal v lete za 54.000,- . Nicmene byla tam udelana spojka v 230.000km a komplet zadni brzdy. Je fakt, ze nefungoval zadni sterac (motorek) a otvirani okna kufru a aditivum pro FAP potrebovalo dolit a asi procistit FAP. Takze jsem za tu cenu pani pridal sadu komplet zimnich kol a byla spokojenost na obou stranach.
EDIT: jo a jestli to nevis, tak ta 79kW verze ma FAP. (nechci nikoho strasit, ale je dobry to vedet a pocitat s tim)
No ja jsem svou C5 r.2001 2.0 HDi 79kW cca 280.000km prodal v lete za 54.000,- . Nicmene byla tam udelana spojka v 230.000km a komplet zadni brzdy. Je fakt, ze nefungoval zadni sterac (motorek) a otvirani okna kufru a aditivum pro FAP potrebovalo dolit a asi procistit FAP. Takze jsem za tu cenu pani pridal sadu komplet zimnich kol a byla spokojenost na obou stranach. :palec
EDIT: jo a jestli to nevis, tak ta 79kW verze ma FAP. (nechci nikoho strasit, ale je dobry to vedet a pocitat s tim)
|
|
05.12.2014 11:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761413
|
|
Holi
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Co se týče spojky, bude opravena (dostanu tam nějakou starí, ale dobrou)
Vymění i rozvojovou sadu řemene s tím, e si dodám díly a on práci.
Z+L pneu jsou součástí vozu.
Co se týče spojky, bude opravena (dostanu tam nějakou starí, ale dobrou)
Vymění i rozvojovou sadu řemene s tím, e si dodám díly a on práci.
Z+L pneu jsou součástí vozu.
|
|
05.12.2014 13:03 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761432
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Citroen teď nabízí některé repasované spojky v akci, zapátrej zda by to nebyla lepí varianta...
Citroen teď nabízí některé repasované spojky v akci, zapátrej zda by to nebyla lepí varianta...
|
|
05.12.2014 13:07 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761434
|
|
Holi
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Jasan, díky...
Hele, kolik tak ten motor a hydraulika snese? Je mi jasný, e je to o lidech... Ale abych měl zhruba představu, jestli mě do budoucna čeká něco větího...
Stav tacho 250 tis km. 79Kw. 2.0 HDI
Jasan, díky...
Hele, kolik tak ten motor a hydraulika snese? Je mi jasný, e je to o lidech... Ale abych měl zhruba představu, jestli mě do budoucna čeká něco větího...
Stav tacho 250 tis km. 79Kw. 2.0 HDI
|
|
05.12.2014 13:17 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761444
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Motory vydrí dost, ale bez prohlídky a diagnostiky asi nikdo nic konkrétního neřekne, záleí, jak se kdo o to staral a jak jezdil, prostě jaká byla údrba, jinak koule na hydře se mění kolem 200 000km i s LDS, ale je to orientační, někomu vydrí aj 300 tis. km., pročti vlákna o hydře, pístnicích a koulích, uvidí e není proč se té hydrauliky bát.
Motory vydrí dost, ale bez prohlídky a diagnostiky asi nikdo nic konkrétního neřekne, záleí, jak se kdo o to staral a jak jezdil, prostě jaká byla údrba, jinak koule na hydře se mění kolem 200 000km i s LDS, ale je to orientační, někomu vydrí aj 300 tis. km., pročti vlákna o hydře, pístnicích a koulích, uvidí e není proč se té hydrauliky bát. ;-)
|
|
05.12.2014 13:23 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761448
|
|
Holi
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Jasný, díky.
Včera jsme se na to s kámoem dívali hydra i turbo jsou suchý. Nikde nic. Auto vypadá, e má poctivé km. Je k tomu i prej serviska a dostanu kontakt do Německa na původního majitele, abych si mohl ve ověřit.
Zeptám se znovu jak blbec, jakymi bolestmi auto trpí..? Kastle i ve ostatní jsou OK. Nefunguje klima u řidiče a padá zadní víko kufru, ale to prej opraví...
Díky.
Jasný, díky.
Včera jsme se na to s kámoem dívali hydra i turbo jsou suchý. Nikde nic. Auto vypadá, e má poctivé km. Je k tomu i prej serviska a dostanu kontakt do Německa na původního majitele, abych si mohl ve ověřit.
Zeptám se znovu jak blbec, jakymi bolestmi auto trpí..? Kastle i ve ostatní jsou OK. Nefunguje klima u řidiče a padá zadní víko kufru, ale to prej opraví...
Díky.
|
|
05.12.2014 13:45 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761453
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Holi napsal(a): Jasný, díky.
Včera jsme se na to s kámoem dívali hydra i turbo jsou suchý. Nikde nic. Auto vypadá, e má poctivé km. Je k tomu i prej serviska a dostanu kontakt do Německa na původního majitele, abych si mohl ve ověřit.
Zeptám se znovu jak blbec, jakymi bolestmi auto trpí..? Kastle i ve ostatní jsou OK. Nefunguje klima u řidiče a padá zadní víko kufru, ale to prej opraví...
Díky.
To se klidně ptej, pokud budu vědět, rád odpovím. Jestli padají zadní dveře, čekají tě vzpěry zadních dveří, dají se repasovat, je tu vlákno, jestli ti nefunguje klima u řidiče, budou to nejspíe klapky, také tu je vlákno na ně, jinak je to opravdu o údrbě, nechal bych to ale projet diagnostikou od místních servisáků, tyto auta znají do posledního roubku a řekli by i na kolik by vyla případná oprava, auto nekupuje kadý den, nějakou kačku také stojí, tak pokud chce uetřit, domluv se po telefonu nebo přes SZ.
To se klidně ptej, pokud budu vědět, rád odpovím. Jestli padají zadní dveře, čekají tě vzpěry zadních dveří, dají se repasovat, je tu vlákno, jestli ti nefunguje klima u řidiče, budou to nejspíe klapky, také tu je vlákno na ně, jinak je to opravdu o údrbě, nechal bych to ale projet diagnostikou od místních servisáků, tyto auta znají do posledního roubku a řekli by i na kolik by vyla případná oprava, auto nekupuje kadý den, nějakou kačku také stojí, tak pokud chce uetřit, domluv se po telefonu nebo přes SZ. ;-)
|
|
05.12.2014 13:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761460
|
|
jumep
|
|
|
slabiny RHS motora (moc ich nebolo)
je to v principe RHZ s fapom, cize je tam naviac nejaky ohrev nasavaneho vzduchu, nejaka specificka slabina tam neni, snad len dvojhmotna remenica ak tam je
pri danych km mozes este ocakavat ze ozve alternator
na ostatne otazky sa spytaj v inom vlakne, tu bude muset zasadnut cistic a mazac-presuvac
slabiny RHS motora (moc ich nebolo)
je to v principe RHZ s fapom, cize je tam naviac nejaky ohrev nasavaneho vzduchu, nejaka specificka slabina tam neni, snad len dvojhmotna remenica ak tam je
pri danych km mozes este ocakavat ze ozve alternator
na ostatne otazky sa spytaj v inom vlakne, tu bude muset zasadnut cistic a mazac-presuvac
|
|
05.12.2014 14:17 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761482
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
precti si vlakno s vypisem nejcastejsich zavad:
.link.
precti si vlakno s vypisem nejcastejsich zavad:
http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/2363700-caste-a-nejcastejsi-zavady/
|
|
05.12.2014 19:48 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2761566
|
|
DrMarvin
|
|
|
kdyz jsme u poruch....minuly tyden na ceste domu mi zacla svitit porucha motoru....parkrat jsem zkusil chcipnout a novej start a furt to same:=) furt hlasilo..dojel jsem do prahy ..auto tri hodky stalo a chyba zmizela....hydraulika a jeste samoopravovaci:=)
kdyz jsme u poruch....minuly tyden na ceste domu mi zacla svitit porucha motoru....parkrat jsem zkusil chcipnout a novej start a furt to same:=) furt hlasilo..dojel jsem do prahy ..auto tri hodky stalo a chyba zmizela....hydraulika a jeste samoopravovaci:=)
|
|
03.01.2015 19:40 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2771324
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Ahoj vem.
Jsem tu tichým společníkém, ji delí dobu. A nastal čas koupě vysněné ojeté C5 III. 2,0 HDI 120kw, 2,2 HDI 125kw či nové 2.2 se 150kw a jedním turbem. Zeptám se :
Připlatit si za 150kw třeba na úkor vybavení (omezené finance cca 300t ) Nebo plnou nálo se 120KW či starím ročníkem 2,2 biturbem.
Bude mi 50, jezdím víkend co víkend na chalupu tam a zpět 368km. Nezávodím chci se houpat.
Díky vem za vae rady.
Ahoj vem.
Jsem tu tichým společníkém, ji delí dobu. A nastal čas koupě vysněné ojeté C5 III. 2,0 HDI 120kw, 2,2 HDI 125kw či nové 2.2 se 150kw a jedním turbem. Zeptám se :
Připlatit si za 150kw třeba na úkor vybavení (omezené finance cca 300t ) Nebo plnou nálo se 120KW či starím ročníkem 2,2 biturbem.
Bude mi 50, jezdím víkend co víkend na chalupu tam a zpět 368km. Nezávodím chci se houpat.
Díky vem za vae rady.
|
|
03.01.2015 19:52 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2771326
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Pro inspiraci: .link.
Pro inspiraci: http://www.ekonomicke-vozy.cz/citroen-c5-2-2-hdi-tourer-exclusive-150kw-16003912.html
|
|
03.01.2015 19:56 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2771329
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
No nechtěl jsem dát link, ale ano to je ona.
No nechtěl jsem dát link, ale ano to je ona.
|
|
03.01.2015 20:28 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2771341
|
|
Holi
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Čau, ujela mi jedna C5 I HDI pod zadkem, tak jsem se rozhodl, e se zeptám, zda tu někdo nevíte o nějaké jiné?
C5 Break I, 2.0HDI, 8V- vstřikování Bosch. Nejlépe do 200 tis km (poctivých). Cena kolem 50-60 tis.
Díky vem.
PS; nevím, zda příspěvek patří do tohoto vlákna... Nicméně se omlouvám, pokud je patně.
Čau, ujela mi jedna C5 I HDI pod zadkem, tak jsem se rozhodl, e se zeptám, zda tu někdo nevíte o nějaké jiné?
C5 Break I, 2.0HDI, 8V- vstřikování Bosch. Nejlépe do 200 tis km (poctivých). Cena kolem 50-60 tis.
Díky vem.
PS; nevím, zda příspěvek patří do tohoto vlákna... Nicméně se omlouvám, pokud je patně.
|
|
13.02.2015 18:51 -
Nákup C5, volba motoru
|
2786465
|
|
revan03
|
|
|
Čau,
za dva a tři měsíce plánuju nakoupit auto a po přečtení tun recenzí a článků mi jako nejlepí volba pro mě připadá právě Citroen C5 o které jsem slyel samou chválu co se týče komfortu jízdy. Plánuju utratit částku kolem 250 000 Kč. Po přečtení hromady inzerátů a nabídek ve velkých autobazarech jsem troku zmatený a proto bych vás chtěl poádat o radu.
Myslím, e rozumný je nekupovat nic starího ne rok 2009. V nabídkách jsou hlavně motory 1.6 HDi a 2.0 HDi a viděl jsem i 2.7 HDi. Myslím, e lepí místo, kde se zeptat na zkuenosti s vozy Citroen ne tady nenajdu. Zajímal by mě vá názor, který motor zvolit, hlavně z hlediska spolehlivosti.
Rovně by mě zajímaly vae zkusenosti s těmito vozy se stářím cca 5let. Je rozumná volba koupit si takhle starou C5? Případně bych uvítal nějaké tipy, kde je nejlepí tyto vozy nakoupit. Návtěvu nejmenovaného velkého autobazaru mám jako poslední monost.
Doteď jsem jezdil hlavně se kodou Rapid. Nerad bych bezhlavě nakoupil dieselovou Oktávku jako 80% lidí v ČR. C5 mi po přečtení mnoha článků příjde jako lepí volba. Uvítám vekeré vae rady a typy.
Díky,
Luděk.
Čau,
za dva a tři měsíce plánuju nakoupit auto a po přečtení tun recenzí a článků mi jako nejlepí volba pro mě připadá právě Citroen C5 o které jsem slyel samou chválu co se týče komfortu jízdy. Plánuju utratit částku kolem 250 000 Kč. Po přečtení hromady inzerátů a nabídek ve velkých autobazarech jsem troku zmatený a proto bych vás chtěl poádat o radu.
Myslím, e rozumný je nekupovat nic starího ne rok 2009. V nabídkách jsou hlavně motory 1.6 HDi a 2.0 HDi a viděl jsem i 2.7 HDi. Myslím, e lepí místo, kde se zeptat na zkuenosti s vozy Citroen ne tady nenajdu. Zajímal by mě vá názor, který motor zvolit, hlavně z hlediska spolehlivosti.
Rovně by mě zajímaly vae zkusenosti s těmito vozy se stářím cca 5let. Je rozumná volba koupit si takhle starou C5? Případně bych uvítal nějaké tipy, kde je nejlepí tyto vozy nakoupit. Návtěvu nejmenovaného velkého autobazaru mám jako poslední monost.
Doteď jsem jezdil hlavně se kodou Rapid. Nerad bych bezhlavě nakoupil dieselovou Oktávku jako 80% lidí v ČR. C5 mi po přečtení mnoha článků příjde jako lepí volba. Uvítám vekeré vae rady a typy.
Díky,
Luděk.
|
|
13.02.2015 19:26 -
Re: Nákup C5, volba motoru
|
2786473
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Ahoj.. moja odpoved bude zniet trochu OT..ale je to na uvedenie do obrazu
S 2.0 HDi, 2.2 HDi a vyssimi myslim neurobis chybu..otázne je u len ako ti ktorý sadne, spotrebovo, výkonovo, krivkou momentu..to jedine vyskúa. Napr mne sa páčila tichos 2.2ky oproti ostatnym automobilkam, tie jeho prijemne rozloenie vykonu po celom pásme. Pokial ti ide o spolahlivost, pozeral by som po motoroch bez FAP.. nieje neako nespolahlivy, ale v pripade ze ho mas, ta urcite v buducnosti caka, je to spotrebak.
Nejde o samotný motor ako o samotný stav auta a starostlivos. Rád by som rozviedol jeden velky omyl..tým sú ročníky a kilometre..vysvetlím na malom príbehu
Majitel A - Kúpil nové auto..na jazdenie do práce, chcel od neho co najvacsiu výdr no nemal vela času sa stara, nechal vsetko na servise. Denne s ním jazdil 8km do vedlajsieho mesta kde kazde ráno jazdil týlom brzda plyn lebo sa ponahlal. Motor sa za tu dobu ani poriadne neohrial, nieto ete vyčistil FAP filter. Auto teda kadé ráno dostalo záhul na studeno, lebo sa ponahlal. O servis sa staral "dokladne". V citroene mu povedali ze olej v automate je večný..a tak ho nemenil. Ak sa niečo pokazilo, v servise mu namontovali tesco súčiastky za cenu originálov...a tak pan majitel dokola menil EGR, čidlá teploty atd.. Motorovy olej kúpil na radu servisu peciálny castrol long life ultra mega hyper a menil ho v odporucanom intervale 30 000km.
Po 5 rokoch, pan majitel zistil ze turbo chčije olej ..vstreky klepocú lebo vdy dostali zahul za studena..a motor ma tiez neaky divny zvuk..pravdepodobne ojnicne loiská su načaté.. auto ale vdaka kratkym vzdialenostiam nabehalo za 5 rokov len 98 000km .. a tak ho predal za peknú cenu do bazaru. V bazari auto stočili na 64 856km a predali ho za ete lepiu cenu
Novy majitel bol svetaznaly, a tak kupoval auto podla km a ročníka 2009. Do roka mu ale motor zacal blbnut..tak iel do servisu.. tam mu oznámili nemilé správy a to e nové turbo, vstreky a FAP bude nutny.. mozno vybrus kluky. A tak si nový majitel trhal vlasy a nadaval ze neostal pri zlatej kodovke,,
Majitel B :: Si kúpil nové auto, rovnako na jazdenie do práce..do práce chodil daleko, a preto sa rozhodol pre kočiar strednej triedy C5ku. Vdy si naiel čas na benu udrbu svojho miláčika, lebo v autach sa vyznal a vedel čo potrebujú. Vedel e ked kazde rano robí studené tarty tak bude vhodné meni olej častejie ako predpisuje výrobca.. menil preto radej po 15 000km, klasiku total za 800 stovák.
Do práce to mal asi 40km po dialnici take sa motor stihol aj ohria pri plynulych otáčkach..bez jazdy brzda plyn. Vetky časti auta ako silentbloky, spojka atd preto dostavali menej zabra a mali tak dlhú ivotnos. V prípade e sa niečo pokazilo, majitel nekupoval výrobky tesco kvality, ale primerane náhrady alebo originály ktoré mali tie dlhú ivotnos. Po 10 rokoch sa rozhodol e si kúpi niečo vačie kvoli rodine..napr kombíka alebo 4x4 a preto sa rozhodol preda. Aké velké bolo jeho sklamanie ked ročník 2004 s 290 000km v top stave a výbave nemohol preda ani za tvrtinu toho čo zaplatil pri kúpe.. Auto nakoniec predal pod cenu na inzerat.
Nový majitel bol skúsený a preto zobral znameho s diagnostikou, ktorý sa mu mrkol na km, stav vstrekovačov, odozvu turba, stav oleja a celkovy stav auta. Mechanik potvrdil predpoklad perfektného stavu a nový majitel ije so svojim autom tastne a dodnes, bez velkych opráv..
Asi tolko k tomu Ja mám 14 ročnú C5 a ide ako hodinky. Posledná 2-2HDi ktoru som predal kvoli búračke nabehala cca 380 000 ( a to este bola stočená pri kúpe..) Xantia HDi nabehla 466 000km a behá dodnes.. ja som o kvalitách citroenu dos presvedčený, ale napr novú C5 x7 nepoznám tak dobre..ani nebudem lebo do nej nepojdem
Ahoj.. moja odpoved bude zniet trochu OT..ale je to na uvedenie do obrazu :-d
S 2.0 HDi, 2.2 HDi a vyssimi myslim neurobis chybu..otázne je u len ako ti ktorý sadne, spotrebovo, výkonovo, krivkou momentu..to jedine vyskúa. Napr mne sa páčila tichos 2.2ky oproti ostatnym automobilkam, tie jeho prijemne rozloenie vykonu po celom pásme. Pokial ti ide o spolahlivost, pozeral by som po motoroch bez FAP.. nieje neako nespolahlivy, ale v pripade ze ho mas, ta urcite v buducnosti caka, je to spotrebak.
Nejde o samotný motor ako o samotný stav auta a starostlivos. Rád by som rozviedol jeden velky omyl..tým sú ročníky a kilometre..vysvetlím na malom príbehu :)
Majitel A - Kúpil nové auto..na jazdenie do práce, chcel od neho co najvacsiu výdr no nemal vela času sa stara, nechal vsetko na servise. Denne s ním jazdil 8km do vedlajsieho mesta kde kazde ráno jazdil týlom brzda plyn lebo sa ponahlal. Motor sa za tu dobu ani poriadne neohrial, nieto ete vyčistil FAP filter. Auto teda kadé ráno dostalo záhul na studeno, lebo sa ponahlal. O servis sa staral "dokladne". V citroene mu povedali ze olej v automate je večný..a tak ho nemenil. Ak sa niečo pokazilo, v servise mu namontovali tesco súčiastky za cenu originálov...a tak pan majitel dokola menil EGR, čidlá teploty atd.. Motorovy olej kúpil na radu servisu peciálny castrol long life ultra mega hyper a menil ho v odporucanom intervale 30 000km.
Po 5 rokoch, pan majitel zistil ze turbo chčije olej ..vstreky klepocú lebo vdy dostali zahul za studena..a motor ma tiez neaky divny zvuk..pravdepodobne ojnicne loiská su načaté.. auto ale vdaka kratkym vzdialenostiam nabehalo za 5 rokov len 98 000km .. a tak ho predal za peknú cenu do bazaru. V bazari auto stočili na 64 856km a predali ho za ete lepiu cenu :-))))
Novy majitel bol svetaznaly, a tak kupoval auto podla km a ročníka 2009. Do roka mu ale motor zacal blbnut..tak iel do servisu.. tam mu oznámili nemilé správy a to e nové turbo, vstreky a FAP bude nutny.. mozno vybrus kluky. A tak si nový majitel trhal vlasy a nadaval ze neostal pri zlatej kodovke,,
Majitel B :: Si kúpil nové auto, rovnako na jazdenie do práce..do práce chodil daleko, a preto sa rozhodol pre kočiar strednej triedy C5ku. Vdy si naiel čas na benu udrbu svojho miláčika, lebo v autach sa vyznal a vedel čo potrebujú. Vedel e ked kazde rano robí studené tarty tak bude vhodné meni olej častejie ako predpisuje výrobca.. menil preto radej po 15 000km, klasiku total za 800 stovák.
Do práce to mal asi 40km po dialnici take sa motor stihol aj ohria pri plynulych otáčkach..bez jazdy brzda plyn. Vetky časti auta ako silentbloky, spojka atd preto dostavali menej zabra a mali tak dlhú ivotnos. V prípade e sa niečo pokazilo, majitel nekupoval výrobky tesco kvality, ale primerane náhrady alebo originály ktoré mali tie dlhú ivotnos. Po 10 rokoch sa rozhodol e si kúpi niečo vačie kvoli rodine..napr kombíka alebo 4x4 a preto sa rozhodol preda. Aké velké bolo jeho sklamanie ked ročník 2004 s 290 000km v top stave a výbave nemohol preda ani za tvrtinu toho čo zaplatil pri kúpe.. Auto nakoniec predal pod cenu na inzerat.
Nový majitel bol skúsený a preto zobral znameho s diagnostikou, ktorý sa mu mrkol na km, stav vstrekovačov, odozvu turba, stav oleja a celkovy stav auta. Mechanik potvrdil predpoklad perfektného stavu a nový majitel ije so svojim autom tastne a dodnes, bez velkych opráv..
Asi tolko k tomu :-) Ja mám 14 ročnú C5 a ide ako hodinky. Posledná 2-2HDi ktoru som predal kvoli búračke nabehala cca 380 000 ( a to este bola stočená pri kúpe..) Xantia HDi nabehla 466 000km a behá dodnes.. ja som o kvalitách citroenu dos presvedčený, ale napr novú C5 x7 nepoznám tak dobre..ani nebudem lebo do nej nepojdem :-d
|
|
13.02.2015 19:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2786482
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Dakujem za presunutie temy..mozem to pisat znova
Rad by som objasnil tieto nezmysly ohladom km, ročníkov a pod..
Osobne by som volil čokolvek od 2.0HDi vyie. Mam s nimi len dlhodobé a dobré skúsenosti.
Takze zhrniem to do dvoch príbehov..snad pointu pochopí kadý
Majitel A - Si kupil novú C5ku v roku 2009. Na jazdenie do práce..nebolo to velmi vhodné auto lebo malo FAP filter..a za tých kazdodenných 2x 8km po meste sa nestihol ani zohria motor. Nehovoriac o tom e v mestskej premávke musel na to za studena aj dupnú..aj prudko brzdi..často radi.
Na servis nemal vela času..nechal to na original autorizák. Tam mu odporučili nový castrol superlonglajf a zvýili interval výmeny na 30 000km. Olej v prevodovke mu nemenili, lebo je to doivotná náplň. V prípade záručných opráv..zákaznika omejdili, a strčili mu tam tesco kvalitu..aspon sa zastaví zas no nie?
Po 5 rokoch ked auto začínalo ma problémy s FAPom, výkonom a občasným klepaním niečoho niekde, sa rozhodol auto preda. Tým e jazdil kadý den krátke trasy malo auto krásnych 112 000km a tak zan dostal v bazáre slusnu sumu.
Bazár auto stočil na ete krajích 86 000km (kedze to bol posledny servisny zaznam v knike) a predalo ho za este krajsiu cenu.
Novy majitel svetaznalo kúpil podla najlepieho ročníka, ceny a km.. Do roka a do dňa mu zdechlo turbo..vstreky..nápravy na generálku, spálená spojka..a iné vady opotrebenia
dodnes si trhá vlasy , a nadáva e mal zosta pri starej dobrej kodofke..
Majitel B - Si kúpil novú C5ku v roku 2005. Potreboval niečo na stredné a dlhie trasy do práce..hlavne komfortne. Majitel ale autá poznal..a tak kadé ráno nechal povrča motor aspon kým nenaloil veci do auta a nedofajcil cigaretu. Do práce jazdil 55km po dialnici. Motor sa tak plynule ohrieval v benych pracovnych otáčkach.
Servis si zvolil sám + bené opravy a údrbu radej urobil poctivo doma. Olej lial klasiku total za 8 stovák..ale kede myslel na denné tarty v zime..tak ho menil po 15 000km. Diely kupoval zásadne prvovýrobu alebo originál..a tak ich menil len raz za dlhú dobu. Auto udroval v top stave a často robil kontroly stavu vozidla a dával priebene vyčisti FAP aby udral jeho dobrú kondíciu.
Po 5 rokoch ale potreboval niečo iné (4wd..novsi citron..to je jedno) a tak sa rozhodol auto predat na inzerat. Auto malo uctyhodných 290 000km kedze jazdilo dlhé plynulé trasy.. a tak zan vela nedostal
Nový majitel ale nakupoval s mechanikom, rozumom a diagnostikou..a ked videli v na monitore v akom perfektnom stave sú vstreky, turbo, fap..rozhodli sa e je to kúpa storočia.
Nový majitel má auto u 5ty rok a nemusel meni iadne časti motora..pokračuje len v správnej a včasnej údrbe. Stal sa natrvalo spokojný fanuik pohodlia hydro citrónov
P.S stara c5? ja mám 14 ročnú C5. Nevidím dôvod ju predáva..slúi ako hodinky a denne ma 2x vozí do práce Novie auto idem kupova z dôvodu nutnosti dalieho auta. a tie mám jeden 27 ročný BX ktorý tie slúi ako hodinky
Dakujem za presunutie temy..mozem to pisat znova :)
Rad by som objasnil tieto nezmysly ohladom km, ročníkov a pod..
Osobne by som volil čokolvek od 2.0HDi vyie. Mam s nimi len dlhodobé a dobré skúsenosti.
Takze zhrniem to do dvoch príbehov..snad pointu pochopí kadý :-)
Majitel A - Si kupil novú C5ku v roku 2009. Na jazdenie do práce..nebolo to velmi vhodné auto lebo malo FAP filter..a za tých kazdodenných 2x 8km po meste sa nestihol ani zohria motor. Nehovoriac o tom e v mestskej premávke musel na to za studena aj dupnú..aj prudko brzdi..často radi.
Na servis nemal vela času..nechal to na original autorizák. Tam mu odporučili nový castrol superlonglajf a zvýili interval výmeny na 30 000km. Olej v prevodovke mu nemenili, lebo je to doivotná náplň. V prípade záručných opráv..zákaznika omejdili, a strčili mu tam tesco kvalitu..aspon sa zastaví zas no nie? :)
Po 5 rokoch ked auto začínalo ma problémy s FAPom, výkonom a občasným klepaním niečoho niekde, sa rozhodol auto preda. Tým e jazdil kadý den krátke trasy malo auto krásnych 112 000km a tak zan dostal v bazáre slusnu sumu.
Bazár auto stočil na ete krajích 86 000km (kedze to bol posledny servisny zaznam v knike) a predalo ho za este krajsiu cenu.
Novy majitel svetaznalo kúpil podla najlepieho ročníka, ceny a km.. Do roka a do dňa mu zdechlo turbo..vstreky..nápravy na generálku, spálená spojka..a iné vady opotrebenia
dodnes si trhá vlasy , a nadáva e mal zosta pri starej dobrej kodofke..
Majitel B - Si kúpil novú C5ku v roku 2005. Potreboval niečo na stredné a dlhie trasy do práce..hlavne komfortne. Majitel ale autá poznal..a tak kadé ráno nechal povrča motor aspon kým nenaloil veci do auta a nedofajcil cigaretu. Do práce jazdil 55km po dialnici. Motor sa tak plynule ohrieval v benych pracovnych otáčkach.
Servis si zvolil sám + bené opravy a údrbu radej urobil poctivo doma. Olej lial klasiku total za 8 stovák..ale kede myslel na denné tarty v zime..tak ho menil po 15 000km. Diely kupoval zásadne prvovýrobu alebo originál..a tak ich menil len raz za dlhú dobu. Auto udroval v top stave a často robil kontroly stavu vozidla a dával priebene vyčisti FAP aby udral jeho dobrú kondíciu.
Po 5 rokoch ale potreboval niečo iné (4wd..novsi citron..to je jedno) a tak sa rozhodol auto predat na inzerat. Auto malo uctyhodných 290 000km kedze jazdilo dlhé plynulé trasy.. a tak zan vela nedostal
Nový majitel ale nakupoval s mechanikom, rozumom a diagnostikou..a ked videli v na monitore v akom perfektnom stave sú vstreky, turbo, fap..rozhodli sa e je to kúpa storočia.
Nový majitel má auto u 5ty rok a nemusel meni iadne časti motora..pokračuje len v správnej a včasnej údrbe. Stal sa natrvalo spokojný fanuik pohodlia hydro citrónov :-)
P.S stara c5? :D ja mám 14 ročnú C5. Nevidím dôvod ju predáva..slúi ako hodinky a denne ma 2x vozí do práce :) Novie auto idem kupova z dôvodu nutnosti dalieho auta. a tie mám jeden 27 ročný BX ktorý tie slúi ako hodinky :)
|
|
| |
|
|