| | |
28.01.2014 11:36 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662907
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Motory RHZ r.v.2001 - FAP pouze na objednávku, r.v. 2002-2003 mono objednat bez FAPu. MámC5 I z února 2004 RHZ 2.0 HDi bez FAPu.
Motory RHZ r.v.2001 - FAP pouze na objednávku, r.v. 2002-2003 mono objednat bez FAPu. MámC5 I z února 2004 RHZ 2.0 HDi bez FAPu.
|
|
28.01.2014 13:36 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662913
|
|
jumep
|
|
|
bavime sa o facelifte a to je uplne iny motor aj auto ...
bavime sa o facelifte a to je uplne iny motor aj auto ...
|
|
28.01.2014 18:35 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662950
|
|
DOUFAK
|
|
|
Ze starých motorů - RHZ ! Naprostá Zlatíčka a Neskonalý Drák !
Ze starých motorů - RHZ ! Naprostá Zlatíčka a Neskonalý Drák ! :palec:palec:palec
|
|
28.01.2014 19:03 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662956
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mám motor RHR a zatím velká spokojenost,protoe se střídáme v jedění do práce,jezdim ráno 10km,odpoledne to samé zpět,jednou týdně při tomto střídání 50km do práce to samé zpět,mezitím 10km úseky na nákupy a zase zpět,o víkendu někdy 100km nákupy,v létě je nájezd o něco více,roční se pohybuje od 12 do 20 tisíc km,neříkám e je to ideální pro můj FAP,ale zatím ve v pohodě,olej měním kadých 15 000tis.km,spotřeba v létě do 5l a v zimě o jeden více,toto jsou zatím mé zkuenosti s tímto naftovým motorem.Je pravda,e benzíňak je na takovéto popojídění líp stavěnej,ale zase kdy se nafák jednou za čas protáhne aspoň 50 a 100km v kuse,tak se to srovná.
Mám motor RHR a zatím velká spokojenost,protoe se střídáme v jedění do práce,jezdim ráno 10km,odpoledne to samé zpět,jednou týdně při tomto střídání 50km do práce to samé zpět,mezitím 10km úseky na nákupy a zase zpět,o víkendu někdy 100km nákupy,v létě je nájezd o něco více,roční se pohybuje od 12 do 20 tisíc km,neříkám e je to ideální pro můj FAP,ale zatím ve v pohodě,olej měním kadých 15 000tis.km,spotřeba v létě do 5l a v zimě o jeden více,toto jsou zatím mé zkuenosti s tímto naftovým motorem.Je pravda,e benzíňak je na takovéto popojídění líp stavěnej,ale zase kdy se nafák jednou za čas protáhne aspoň 50 a 100km v kuse,tak se to srovná.;-)
|
|
28.01.2014 23:45 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2663000
|
|
Puskin
|
Město: London, Auto: Octavia I 1.9TDi 81kW | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Hmmm, tak protoze pro diesel RHR s FAPem by bylo pro mojich celomestskych par kilometru asi utrpeni, a sehnat ho bez FAPu je asi sazka do loterie, tak to vypada, ze pujdu do te toho pofaceliftovaneho 2.0i... Diky moc vsem za nazory!
Hmmm, tak protoze pro diesel RHR s FAPem by bylo pro mojich celomestskych par kilometru asi utrpeni, a sehnat ho bez FAPu je asi sazka do loterie, tak to vypada, ze pujdu do te toho pofaceliftovaneho 2.0i... Diky moc vsem za nazory!
|
|
29.01.2014 09:23 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2663016
|
|
womo
|
|
|
Ahoj, vlastním kombinaci na kterou ses ptal, tedy 2.0i s automatem AL4. Jezdím hlavně město a krátké trasy a párkrát do roka vyrazím na delí tůru, zhruba 400 a 500 km. Vdy je to v 5ti lidech a kufr naloený tak, e se skoro nedá zavřít, take asi budeme mít podobný nájezd. Auto mám necelé dva roky a před ním jsem měl C5 1.6 HDi. Nebylo patné, ale právě kvůli těm krátkým trasám jsem od nafty utekl. Předminulou zimu při těch silných mrazech se mi spotřeba vyplhala a na 8l nafty a to nemluvím o častých studených startech, take pro mne je benzín jasná volba. Výkonově je auto dostačující (alespoň pro mně) a v porovnání s 1.6kou jede lépe, hlavně při plném obsazení a kopcích, kdy bylo 1.6ku potřeba dost točit. Automat zatím lape docela dobře, ale je fakt, e olej nechávám měnit častěji. Ve městě si vystačím se 3mi stupni a 4ku si řadím na delích rovinkách. Při citlivém plynu si ji to zařadí okolo 60ky. Srovnávat mám co, jezdil jsem 1.6 HDI, 2.0 HDI obě manuál a zkuenosti mám i s 3.0i 6st. automat. To je parádní svezení, ale pro mé potřeby zbytečné. To je zatím v kostce ve. Případné dalí dotazy rád zodpovím a pokud mi přes SZ pole mail, polu ti tabulku s přehledem spotřeby za 7 měsíců ne jsem auto nechal předělat na LPG.
Ahoj, vlastním kombinaci na kterou ses ptal, tedy 2.0i s automatem AL4. Jezdím hlavně město a krátké trasy a párkrát do roka vyrazím na delí tůru, zhruba 400 a 500 km. Vdy je to v 5ti lidech a kufr naloený tak, e se skoro nedá zavřít, take asi budeme mít podobný nájezd. Auto mám necelé dva roky a před ním jsem měl C5 1.6 HDi. Nebylo patné, ale právě kvůli těm krátkým trasám jsem od nafty utekl. Předminulou zimu při těch silných mrazech se mi spotřeba vyplhala a na 8l nafty a to nemluvím o častých studených startech, take pro mne je benzín jasná volba. Výkonově je auto dostačující (alespoň pro mně) a v porovnání s 1.6kou jede lépe, hlavně při plném obsazení a kopcích, kdy bylo 1.6ku potřeba dost točit. Automat zatím lape docela dobře, ale je fakt, e olej nechávám měnit častěji. Ve městě si vystačím se 3mi stupni a 4ku si řadím na delích rovinkách. Při citlivém plynu si ji to zařadí okolo 60ky. Srovnávat mám co, jezdil jsem 1.6 HDI, 2.0 HDI obě manuál a zkuenosti mám i s 3.0i 6st. automat. To je parádní svezení, ale pro mé potřeby zbytečné. To je zatím v kostce ve. Případné dalí dotazy rád zodpovím a pokud mi přes SZ pole mail, polu ti tabulku s přehledem spotřeby za 7 měsíců ne jsem auto nechal předělat na LPG.
|
|
31.01.2014 14:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2663458
|
|
Puskin
|
Město: London, Auto: Octavia I 1.9TDi 81kW | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Takze diky moc vsem, co mi odpovedeli. Vzhledem k prakticky stejnemu typu cest i celkovemu najezdeu jako ma Womo nade mnou jdu do 2.0i benzinu. A jestli automat nebo manual se rozhodnu podle konkretniho kusu a ceny. Jeste jenou diky a hezky den vsem!
Takze diky moc vsem, co mi odpovedeli. Vzhledem k prakticky stejnemu typu cest i celkovemu najezdeu jako ma Womo nade mnou jdu do 2.0i benzinu. A jestli automat nebo manual se rozhodnu podle konkretniho kusu a ceny. Jeste jenou diky a hezky den vsem!
|
|
10.02.2014 20:09 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2666757
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
Ahoj, narazil jsem na inzerát kde je uvedeno "reim SPORT (nastavení tuhosti podvozku + sportovní nastavení motoru)" Co je to to"sportovní nastevení motoru"?
Ahoj, narazil jsem na inzerát kde je uvedeno "reim SPORT (nastavení tuhosti podvozku + sportovní nastavení motoru)" Co je to to"sportovní nastevení motoru"?
|
|
10.02.2014 20:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2666781
|
|
jumep
|
|
|
len blud majitela ktory netusi co kde a ako
len blud majitela ktory netusi co kde a ako
|
|
10.02.2014 21:23 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2666806
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
Jumep diky za potvrzení mé domněnky. Doufám. e mi potvrdí i moji druhou - někdo mi taky tvrdil. e u Passatu (automat) má tlačítko na přepínaní motoru na sport. Podle mě to s motorem nemá nic společného ale s převodovkou jo - je to tak ?
Jumep diky za potvrzení mé domněnky. Doufám. e mi potvrdí i moji druhou - někdo mi taky tvrdil. e u Passatu (automat) má tlačítko na přepínaní motoru na sport. Podle mě to s motorem nemá nic společného ale s převodovkou jo - je to tak ?
|
|
10.02.2014 21:32 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2666808
|
|
jumep
|
|
|
jo, v podstate automatovy sport akurat drzi vyssie otacky
na vykonovu krivku je nieco ine
jo, v podstate automatovy sport akurat drzi vyssie otacky
na vykonovu krivku je nieco ine
|
|
07.03.2014 08:26 -
koupě c5
|
2675279
|
|
kamilfoj
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Dobrý den mám monost koupit citroen C5 hatchback 2.0 benzín 100kw r.v. 10/2003 je to dobrá volba?co spotřeba nebude vysoká? při tak silném motoru?. Děkuji za odpovědi.
Dobrý den mám monost koupit citroen C5 hatchback 2.0 benzín 100kw r.v. 10/2003 je to dobrá volba?co spotřeba nebude vysoká? při tak silném motoru?. Děkuji za odpovědi.
|
|
07.03.2014 11:56 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2675387
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Ten dvoulitr je dobrý motor, nekdy si můe vzít trochu oleje, tak je potřeba to ohlídat. při koupi se to nezjistí.
Spotřeba je okolo 8 litrů kombinačně, meziměsto se dá jet méně.
Ten dvoulitr je dobrý motor, nekdy si můe vzít trochu oleje, tak je potřeba to ohlídat. při koupi se to nezjistí.
Spotřeba je okolo 8 litrů kombinačně, meziměsto se dá jet méně. :-)
|
|
07.03.2014 13:31 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2675414
|
|
Filip
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Uvauji nad koupí Citroën C5 III Tourer 3,0 HDi - jít do toho , nebo se dret dál ? Podle financí to vychází na ojetinu tak 2010/2011 . Jetě jsem to nebyl nikde okouknout ani zkouet . Co jsem si zatím počet , tak tenhle estiválec dávali i do Jaguárů a Range Roverů .
Díky
Uvauji nad koupí Citroën C5 III Tourer 3,0 HDi - jít do toho , nebo se dret dál ? Podle financí to vychází na ojetinu tak 2010/2011 . Jetě jsem to nebyl nikde okouknout ani zkouet . Co jsem si zatím počet , tak tenhle estiválec dávali i do Jaguárů a Range Roverů .
Díky
|
|
07.03.2014 14:38 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2675431
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Motor dobry, oproti jinym trilitrum slaby zatah, ale bez turbo efektu, vykon se dostavi az od vyssich otacek, ale je tam. LR and Jag maji kroutak u tech motoru mnohem vetsi, misto 440 az 600. Spotreba fajn. Dej si pozor na to, co se stalo me, a uz i jednomu - klepani motoru. Ja jsem mel vybite loziska - axialni vule, a jeste tu je jeden, tusim romanj clen, ktery ma neco podobneho, nebo neco s kladkama atp. Ja to aktualne resim vymenou celeho motoru za novy v origo servisu, jen proto, ze to bylo z nemecka pojistene na pozarucni vady. Auto melo poctivivych 119tis km. Ted jsem se vyl podivat do servisu - faktura jako za novou C3. Uz bych narovinu do toho trilitru od forda nesel. Jinak jsem s nicim nemel problem. Problem se projevil az opravdu po poradne ohrati motoru, takze nez to koupis, udelej si minimalne 20-30km jizdu. Napis SZ jestli chces vedet vic
Motor dobry, oproti jinym trilitrum slaby zatah, ale bez turbo efektu, vykon se dostavi az od vyssich otacek, ale je tam. LR and Jag maji kroutak u tech motoru mnohem vetsi, misto 440 az 600. Spotreba fajn. Dej si pozor na to, co se stalo me, a uz i jednomu - klepani motoru. Ja jsem mel vybite loziska - axialni vule, a jeste tu je jeden, tusim romanj clen, ktery ma neco podobneho, nebo neco s kladkama atp. Ja to aktualne resim vymenou celeho motoru za novy v origo servisu, jen proto, ze to bylo z nemecka pojistene na pozarucni vady. Auto melo poctivivych 119tis km. Ted jsem se vyl podivat do servisu - faktura jako za novou C3. Uz bych narovinu do toho trilitru od forda nesel. Jinak jsem s nicim nemel problem. Problem se projevil az opravdu po poradne ohrati motoru, takze nez to koupis, udelej si minimalne 20-30km jizdu. Napis SZ jestli chces vedet vic ;)
|
|
08.03.2014 23:39 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2675867
|
|
DrMarvin
|
|
|
Máte nějaké zkuenosti s 2.0HDi 120kw?
Nikde jsme jich moc neviděl....
Drí to?
Za kolik to vrčí?
Máte nějaké zkuenosti s 2.0HDi 120kw?
Nikde jsme jich moc neviděl....
Drí to?
Za kolik to vrčí?
|
|
09.03.2014 00:53 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2675874
|
|
DrMarvin
|
|
|
za kolik jezdi 103kw?
za kolik jezdi 103kw?:-)
|
|
09.03.2014 09:19 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2675897
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Nechci nikomu vnucovat můj názor, ale nafta která bere 7 litrů mě tedy nějak nebere. Kdy naftu tak jedině kdy pojede pod 5 litrů. Jinak je to jenom o vysokém krouáku, který za tuto cenu oelím. Kdy tě zajímá spotřeba a náklady, tak se koukni na to za co jezdím já. A to mám benzín a LPG. Jasně e tady zase vypuknou boje o nevýhodách LPG ale s tím tak nějak počítám. Kdy to shrnu, a nechci aby mě C5ka serala, a přitom chci její pohodlíčko a luxus, tak jediná motorizace je benzín a LPG.
Nechci nikomu vnucovat můj názor, ale nafta která bere 7 litrů mě tedy nějak nebere. Kdy naftu tak jedině kdy pojede pod 5 litrů. Jinak je to jenom o vysokém krouáku, který za tuto cenu oelím. Kdy tě zajímá spotřeba a náklady, tak se koukni na to za co jezdím já. A to mám benzín a LPG. Jasně e tady zase vypuknou boje o nevýhodách LPG ale s tím tak nějak počítám. Kdy to shrnu, a nechci aby mě C5ka serala, a přitom chci její pohodlíčko a luxus, tak jediná motorizace je benzín a LPG.
|
|
09.03.2014 09:37 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2675900
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Take počítá s tím, e sice málo zaplatí za palivo, ale doplatí to na servisech? A taky s tím, e nemůe natankovat na kadý pumpě, e musí dlouhý trasy za hranicema plánovat s ohledem na dostupnost a krátkej dojezd na LPG a taky s tím, e nebude moct zajet do podzemních parkovi? Tak tenhle "komfort" zase za to nestojí mě. Obzvlá kdy natankuju asi tak 10x za rok.
Opravdu jsi to musel psát, i kdy jsi věděl, e se můe rozpoutat bitva o to jediný moje vlastní nejlepí řeení a e to je kadýho věc, co si pořídí a přesto e otázka zněla - kolik ere 103 kW a kolik 120 kW?
Take počítá s tím, e sice málo zaplatí za palivo, ale doplatí to na servisech? A taky s tím, e nemůe natankovat na kadý pumpě, e musí dlouhý trasy za hranicema plánovat s ohledem na dostupnost a krátkej dojezd na LPG a taky s tím, e nebude moct zajet do podzemních parkovi? Tak tenhle "komfort" zase za to nestojí mě. Obzvlá kdy natankuju asi tak 10x za rok.
Opravdu jsi to musel psát, i kdy jsi věděl, e se můe rozpoutat bitva o to jediný moje vlastní nejlepí řeení a e to je kadýho věc, co si pořídí a přesto e otázka zněla - kolik ere 103 kW a kolik 120 kW?
:nevim
|
|
| |
|
|