| | |
06.11.2013 22:42 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2634240
|
|
jumep
|
|
|
podla popisu ano
vstrekovanie ES9A
podla popisu ano
vstrekovanie ES9A
|
|
08.11.2013 10:41 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2635162
|
|
jruze
|
|
|
Kdyby někdo chtěl sice nehezké,ale funkčně sluné auto - jsou tam skutečně udělané uváděné věci + x dalích během uplynulého roku. .link.
Kdyby někdo chtěl sice nehezké,ale funkčně sluné auto - jsou tam skutečně udělané uváděné věci + x dalích během uplynulého roku. http://auta.bazar.cz/xad6363761-prodam-citroen-c5.aspx :nevim
|
|
26.01.2014 19:34 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662389
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Mikra napsal(a): Nevím, jestli má auto nový, nebo jetý, ale dcera má nový DS4 1.6 THP 200HP a na 30.000 km je motor na odpis. Předevím díky odborníkům v autorizovaným servisu a myslím e i díky nevhodný konstrukci motoru, choulostivýmu vstřikování a vůbec skutečnosti, e modor 1.6 můe mít 200 koní. Ano, závodní motory můou mít i víc, ale nikdo od nich nečeká, e přeijou několik zim. Zpravidla jsou po závodě zralý na generálku. To není motor pro jedení po nákupech, to je jen na předvádění v salónech a masírování novinářů. A potřebuje zvlátní zacházení a specifický znalosti. Ne diagnostiku po telefonu. A kdy je auto v záruce, tak tím spí od něj dávaj servisy ruce pryč, protoe to pro ně není vejvar.
Ta miniaturizace techniky a sniování spotřeby nás uivatele jednou zničí.
hmm spomenul som si na toto ked som to cital, zavodny motor. Zaujimave aky priestor dostal tentokrat Peugeot v tomto periodiku SME...
.link.
hmm spomenul som si na toto ked som to cital, zavodny motor. Zaujimave aky priestor dostal tentokrat Peugeot v tomto periodiku SME...
http://auto.sme.sk/c/7077901/benzinovy-peugeot-3008-sa-kazi-uz-asi-naschval.html
|
|
26.01.2014 21:34 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662468
|
|
jumep
|
|
|
tak 1.6 je v PSA zakliate slovo jak benzin tak diesel ...
tak 1.6 je v PSA zakliate slovo :) jak benzin tak diesel ...
|
|
26.01.2014 21:54 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662489
|
|
Puskin
|
Město: London, Auto: Octavia I 1.9TDi 81kW | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahoj lidicky, mel bych dotaz. Rad bych se stal take citronakem C5atkem, mam spadeno na CII, nicmene porad resim, jaky motor vzit. Me jezdeni se sklada z kratkych cest, tak 2-3x tydne zhruba 15km - vse po meste (Londyn). No a potom v letnim obdobi zhruba 5-6x vylety po UK, kazdy tak 500-600km. Na ty vylety ovsem jezdim ve vice lidech a s poradnou porci kempingoveho vybaveni, takze uvazuju i nad kombikem. To se pak uvidi mimo jine i podle ceny. Nicmene nejdulezitejsi je vybrat motor. Cely svuj motoristicky zivot jsem mel diesely (VW Transporter, Audi 80, VW Polo Variant, a ted Oktavka - s ni ale soubezne jezdi kamos, ktery ji pouziva vice nez ja, a na malinko delsi trasy. Ten se ale ted stehuje mimo Londyn, a chce si ji ponechat - takze zhanim jine vozitko, a C5 II se mi libi nejvic.) Vzhledem k tomu, ze tady v UK se plati silnicni dan podle emisi, tak rozdil mezi 2.0HDI a 2.0i je asi 100 liber rocne v neprospech nafty. Pravda, je to kompenzovano tim, ze benzin je tu levnejsi nez nafta o asi 10%. Problem je spis ve mne, ze jsem proste na naftu zvykly, a mam rad zvuk, charakteristiku i zpusob jizdy z dieselem. Takze asi potrebuji, at mi nekdo napise, ze s takhle malym najezdem (zejmena v zime) si jakykoli naftovy motor totalne odepisu behem roku-dvou, a ze to nema smysl. Fajn. V tom pripade, jaky benzinak je pro CII nejlepsi? Je ta 1.8i 16V slaba, takze 2.0i je nutnost? Ten trilitr uz je na me myslim moc, hlavne co se spotreby tyce... A dalsi vec - vzhledem k soustavnemu poskakovani v Londynskych zacpach by byl super ten automat - ale ten davali jenom do benzinovych trilitru, takze zase zpatky k nafte... Je to jako zacarovany kruh. Budu vdecny za kazdou radu a kazde postouchnuti spravnym smerem! Dik moc!
Ahoj lidicky, mel bych dotaz. Rad bych se stal take citronakem C5atkem, mam spadeno na CII, nicmene porad resim, jaky motor vzit. Me jezdeni se sklada z kratkych cest, tak 2-3x tydne zhruba 15km - vse po meste (Londyn). No a potom v letnim obdobi zhruba 5-6x vylety po UK, kazdy tak 500-600km. Na ty vylety ovsem jezdim ve vice lidech a s poradnou porci kempingoveho vybaveni, takze uvazuju i nad kombikem. To se pak uvidi mimo jine i podle ceny. Nicmene nejdulezitejsi je vybrat motor. Cely svuj motoristicky zivot jsem mel diesely (VW Transporter, Audi 80, VW Polo Variant, a ted Oktavka - s ni ale soubezne jezdi kamos, ktery ji pouziva vice nez ja, a na malinko delsi trasy. Ten se ale ted stehuje mimo Londyn, a chce si ji ponechat - takze zhanim jine vozitko, a C5 II se mi libi nejvic.) Vzhledem k tomu, ze tady v UK se plati silnicni dan podle emisi, tak rozdil mezi 2.0HDI a 2.0i je asi 100 liber rocne v neprospech nafty. Pravda, je to kompenzovano tim, ze benzin je tu levnejsi nez nafta o asi 10%. Problem je spis ve mne, ze jsem proste na naftu zvykly, a mam rad zvuk, charakteristiku i zpusob jizdy z dieselem. Takze asi potrebuji, at mi nekdo napise, ze s takhle malym najezdem (zejmena v zime) si jakykoli naftovy motor totalne odepisu behem roku-dvou, a ze to nema smysl. Fajn. V tom pripade, jaky benzinak je pro CII nejlepsi? Je ta 1.8i 16V slaba, takze 2.0i je nutnost? Ten trilitr uz je na me myslim moc, hlavne co se spotreby tyce... A dalsi vec - vzhledem k soustavnemu poskakovani v Londynskych zacpach by byl super ten automat - ale ten davali jenom do benzinovych trilitru, takze zase zpatky k nafte... Je to jako zacarovany kruh. Budu vdecny za kazdou radu a kazde postouchnuti spravnym smerem! Dik moc!
|
|
26.01.2014 21:58 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662496
|
|
jumep
|
|
|
no ... pri tom co pises ked tam das naftu, ta bude mat fap a ten sa ti podakuje
takze by som siel do benzinu, pri 2.0 sa daval aj automat, AL4 ... sice nie najlepsia volba, ale da sa s tym ak sa on staras a menis olej
ak by si jazdil aj mimo mesto aspon kazdych 200-300km, potom neni problem s tym dieselom
2.0 s automatom je dobra volba ... ale fakt treba vedet s tym z mesta vypadnut aby sa ten fap prefukol
no ... pri tom co pises ked tam das naftu, ta bude mat fap a ten sa ti podakuje
takze by som siel do benzinu, pri 2.0 sa daval aj automat, AL4 ... sice nie najlepsia volba, ale da sa s tym ak sa on staras a menis olej
ak by si jazdil aj mimo mesto aspon kazdych 200-300km, potom neni problem s tym dieselom
2.0 s automatom je dobra volba ... ale fakt treba vedet s tym z mesta vypadnut aby sa ten fap prefukol
|
|
27.01.2014 11:10 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662669
|
|
Puskin
|
Město: London, Auto: Octavia I 1.9TDi 81kW | Počet příspěvků: 6 |
|
|
No, tech 200-300km, to bude asi problem... Pres leto ne, ale tak listopad az brezen by me ten motor fakt nemel rad... Takze benzinak. Cili rozhodnout se mezi 2.0i s ctyrkvaltovym automatem (ma to nekdo? Co to zere? Jak to jezdi? Cetl jsem nekde, ze jestli automat, tak ma spis smysl ten sestikvalt... ) a nebo 1.8i manualem? Je ten motor opravdu na C5ku tak slaby, jak nekde na diskusi nekdo rikal, nebo je to v pohode? Dik!
No, tech 200-300km, to bude asi problem... Pres leto ne, ale tak listopad az brezen by me ten motor fakt nemel rad... Takze benzinak. Cili rozhodnout se mezi 2.0i s ctyrkvaltovym automatem (ma to nekdo? Co to zere? Jak to jezdi? Cetl jsem nekde, ze jestli automat, tak ma spis smysl ten sestikvalt... :-( ) a nebo 1.8i manualem? Je ten motor opravdu na C5ku tak slaby, jak nekde na diskusi nekdo rikal, nebo je to v pohode? Dik!
|
|
27.01.2014 14:29 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662763
|
|
jumep
|
|
|
1.8 by som asi nebral ... ked uz radsej 2.0 s manualom
vseobecne tych 1.8 ani moc faceliftovych nebolo
1.8 by som asi nebral ... ked uz radsej 2.0 s manualom
vseobecne tych 1.8 ani moc faceliftovych nebolo
|
|
27.01.2014 17:06 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662819
|
|
Puskin
|
Město: London, Auto: Octavia I 1.9TDi 81kW | Počet příspěvků: 6 |
|
|
No ono prave tady v UK jich je docela dost, maji najeto kolem 50-70 tisic mil (a tady se rocne na kazde technicke eviduje stav tachometru, cili se nestaci!), rocniky 2005-6, v cenach kolem 1500-2500 liber podle stavu a vybavy... Takze docela lakave... Ted uz jenom odchytit nekoho, kdo ji ma, at rekne, jak to jezdi...
No ono prave tady v UK jich je docela dost, maji najeto kolem 50-70 tisic mil (a tady se rocne na kazde technicke eviduje stav tachometru, cili se nestaci!), rocniky 2005-6, v cenach kolem 1500-2500 liber podle stavu a vybavy... Takze docela lakave... Ted uz jenom odchytit nekoho, kdo ji ma, at rekne, jak to jezdi... :-)
|
|
27.01.2014 17:26 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662822
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Já bych doporučil spí ten dvoulitr. V C5 II je dost povedený a i spotřeba se dá udret na velice pěkné úrovni. Podle mě je to takový řekl bych sluný základ pro takový vůz. ono i s tou 1.8 se určitě dá jezdit, a na jedění po městě by asi stačilo, ale pokud píe o těch výletech s plně naloeným vozem, tam u bude ten výkon troku chybět. Snad jedině pokud by byl k dostání model 1.8 Vti, 92kw - určitě bude lepí ne 1.8, 85kw.
Já bych doporučil spí ten dvoulitr. V C5 II je dost povedený a i spotřeba se dá udret na velice pěkné úrovni. Podle mě je to takový řekl bych sluný základ pro takový vůz. ono i s tou 1.8 se určitě dá jezdit, a na jedění po městě by asi stačilo, ale pokud píe o těch výletech s plně naloeným vozem, tam u bude ten výkon troku chybět. Snad jedině pokud by byl k dostání model 1.8 Vti, 92kw - určitě bude lepí ne 1.8, 85kw. :-)
|
|
27.01.2014 18:00 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662829
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
A sehnat disel bez FAP? (myslím original z výroby,né FAP of)
A sehnat disel bez FAP? :nevim (myslím original z výroby,né FAP of)
|
|
27.01.2014 19:33 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662861
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Kdy jsem se před tak 45ti lety učil o spalovacích motorech tak platilo: váze vozidla má být přizpůsoben výkon motoru, a poadovaným výkonem je dán obsah. Kdy jsem pak jezdi soutěe, potvrdilo se pravidlo, e pokud něco navýím, někde jinde to bude chybět (konkrétně la 1300 nahnat na velmi sluný výkon, ale za cenu podstatně zkrácené ivotnosti). Proto pro mě připadá do úvahy pro C5 minimálně 2.0. (Asi mám zkostnatělé názory).
Kdy jsem se před tak 45ti lety učil o spalovacích motorech tak platilo: váze vozidla má být přizpůsoben výkon motoru, a poadovaným výkonem je dán obsah. Kdy jsem pak jezdi soutěe, potvrdilo se pravidlo, e pokud něco navýím, někde jinde to bude chybět (konkrétně la 1300 nahnat na velmi sluný výkon, ale za cenu podstatně zkrácené ivotnosti). Proto pro mě připadá do úvahy pro C5 minimálně 2.0. (Asi mám zkostnatělé názory).
|
|
27.01.2014 19:38 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662862
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Já si to myslím té - a jako ideál bych bral motor něco jako 2.2 Vti, tak cca 115 kw. Jene bohuel nic takového se do C5 nedávalo. Třílitr je pro mě osobně u zbytečně moc....(Myslím komplexně - tj. nejen výkon, ale i spotřeba, údrba, servis atd...)
Já si to myslím té - a jako ideál bych bral motor něco jako 2.2 Vti, tak cca 115 kw. :-d Jene bohuel nic takového se do C5 nedávalo. Třílitr je pro mě osobně u zbytečně moc....(Myslím komplexně - tj. nejen výkon, ale i spotřeba, údrba, servis atd...)
|
|
27.01.2014 19:49 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662863
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Třílitr - ideál, jen poněkud nákladnějí provoz i údrba.
Třílitr - ideál, jen poněkud nákladnějí provoz i údrba.
|
|
27.01.2014 20:53 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662872
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
To Puskin: Dvoulitrový benzin 100 kW mohu z vlastní zkuenosti doporučit, můj byl neskutečný drák bez závad.
1.8 92 kW by, myslím, výkonově měl jetě stačit, i kdy bude hůř akcelerovat (se spolehlivostí nemám zkuenost).
A teď abych si ohřál svoji polívčičku - 1.6 THP 115 kW má obecně a na tomto fóru nevyjímaje, patnou pověst. Doufám, e se mi ji podaří časem vylepit, ale to bude muset jetě aspoň 100 tis km makat bez větích problémů. Podle mých informací stejný motor montujou do Mini Morisů. Zajímalo by mne, jestli bys v UK neměl nějaké reference.
To Puskin: Dvoulitrový benzin 100 kW mohu z vlastní zkuenosti doporučit, můj byl neskutečný drák bez závad.
1.8 92 kW by, myslím, výkonově měl jetě stačit, i kdy bude hůř akcelerovat (se spolehlivostí nemám zkuenost).
A teď abych si ohřál svoji polívčičku - 1.6 THP 115 kW má obecně a na tomto fóru nevyjímaje, patnou pověst. Doufám, e se mi ji podaří časem vylepit, ale to bude muset jetě aspoň 100 tis km makat bez větích problémů. Podle mých informací stejný motor montujou do Mini Morisů. Zajímalo by mne, jestli bys v UK neměl nějaké reference.
|
|
27.01.2014 20:58 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662873
|
|
martinrx
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) najk, 27.01.14 21:15 Důvod: jse tady chvilku a u si koleduje o dovolenou?? tady to není sociální sí, tady to není Ksichtokniha (FB), děkuji a přečíst pravidlá, to samé platí i pro ostatní, díky hoi mám i jinou práci a tato mně neiví | | |
|
27.01.2014 23:39 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662883
|
|
Puskin
|
Město: London, Auto: Octavia I 1.9TDi 81kW | Počet příspěvků: 6 |
|
|
To MartinRX - rikas 1.8VTi 92kW - no podle tohohle .link. jsou vsechny jednaosmicky v UK 125ti konove, cili 93kW! (Nejsem si jisty ohledne toho VTi...)
To Helmut, jruze - oj, on existuje HDI diesel bez FAP? Muzes to malinko rozvest? Pises "2.0L RHR" - to znamena motor DW10 BTED4? 100kW - 136 koni? A vsechny tyhle motory byly BEZ filtru pevnych castic? Podle odkazu vyse se tady 136ti konove motory montovaly jenom do sestikvaltovych automatu - to by znamenalo zabiti dvou much jednou ranou!
Takze to shrnu - pokud si myslite, ze naftovy dvoulitr 100kW bez FAP neodrovnam svymi "10km tam, za hodinu 10km zpatky, a to 3x tydne" cestami, byl by to IDEALNI motor pro me - nejen, ze by mi vyhovoval pro letni vylety po UK, ale navic, kdyby byla potreba, by me pripadna cesta z UK do CR financne nezruinovala... Tedy pokud ho tady nekde sezenu. Jinak prepokladam, ze bych sel do benzinove 2.0i. Dava to smysl?
To MartinRX - rikas 1.8VTi 92kW - no podle tohohle http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/facts-and-figures/citroen/c5/hatchback-2004/ jsou vsechny jednaosmicky v UK 125ti konove, cili 93kW! (Nejsem si jisty ohledne toho VTi...)
To Helmut, jruze - oj, on existuje HDI diesel bez FAP? Muzes to malinko rozvest? Pises "2.0L RHR" - to znamena motor DW10 BTED4? 100kW - 136 koni? A vsechny tyhle motory byly BEZ filtru pevnych castic? Podle odkazu vyse se tady 136ti konove motory montovaly jenom do sestikvaltovych automatu - to by znamenalo zabiti dvou much jednou ranou!
Takze to shrnu - pokud si myslite, ze naftovy dvoulitr 100kW bez FAP neodrovnam svymi "10km tam, za hodinu 10km zpatky, a to 3x tydne" cestami, byl by to IDEALNI motor pro me - nejen, ze by mi vyhovoval pro letni vylety po UK, ale navic, kdyby byla potreba, by me pripadna cesta z UK do CR financne nezruinovala... :-) Tedy pokud ho tady nekde sezenu. Jinak prepokladam, ze bych sel do benzinove 2.0i. Dava to smysl?
|
|
27.01.2014 23:49 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662884
|
|
jumep
|
|
|
to je len zly prepocet a VTi maju (kabelaz je zhodna s 2.0i)
bez fapu existuju, oznacene su rovnako rhr ale robili sa len pre krajiny kde este emisne normy to dovolovali alebo na to neboli haklivy, co si myslim ze neni pripad UK
najviac bezfapov je z IT, ale kedze si v UK, tak si obmedzeny na pravostranne riadenie a tympadom je to uplne vsetko dane
to je len zly prepocet a VTi maju (kabelaz je zhodna s 2.0i)
bez fapu existuju, oznacene su rovnako rhr ale robili sa len pre krajiny kde este emisne normy to dovolovali alebo na to neboli haklivy, co si myslim ze neni pripad UK
najviac bezfapov je z IT, ale kedze si v UK, tak si obmedzeny na pravostranne riadenie a tympadom je to uplne vsetko dane
|
|
28.01.2014 00:13 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2662886
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ak by si sa este vratil k myslienke 1,8i ak si to tu trochu studoval, vela ludi sa tu trapi s tymito motormi kod motora: 6FZ (spotreba oleja ...)
Niekedy v roku 2006 sa zacali montovat nove 1,8i kod motora: 6FY. Tie by uz nemuseli byt zle ale su to vody neprebadane. Takze ak 1,8i tak by som bral asi len F6Y
Vykonovo neviem posudit...
Ak by si sa este vratil k myslienke 1,8i ak si to tu trochu studoval, vela ludi sa tu trapi s tymito motormi kod motora: 6FZ (spotreba oleja ...)
Niekedy v roku 2006 sa zacali montovat nove 1,8i kod motora: 6FY. Tie by uz nemuseli byt zle ale su to vody neprebadane. Takze ak 1,8i tak by som bral asi len F6Y
Vykonovo neviem posudit...:nevim
|
|
| |
|
|