| | |
04.11.2013 09:18 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632948
|
|
Fire
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Děkuji vem za příspěvky. Co se týče toho zda se to vyplatí, tak návratnost mám se svým nájezdem spočítanou na dva roky co mě přijde docela akceptovatelné. Co se týče z těch motorů jsem z toho trochu paf jak to tedy s těmi benzínovými dvoulitry je? Měl jsem za to, e jsou jen dva(z první stránky této diskuze) ...
Děkuji vem za příspěvky. Co se týče toho zda se to vyplatí, tak návratnost mám se svým nájezdem spočítanou na dva roky co mě přijde docela akceptovatelné. Co se týče z těch motorů jsem z toho trochu paf jak to tedy s těmi benzínovými dvoulitry je? Měl jsem za to, e jsou jen dva(z první stránky této diskuze) ...
|
|
04.11.2013 10:02 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632961
|
|
jumep
|
|
|
je HPi - robene do 2003 - problematicky motor - radsej sa vyhnut (vysokotlaky benzin)
RFN - davane do C5 1
RFJ - davane do faceliftu
(jedna sa len 2.0 motor)
je HPi - robene do 2003 - problematicky motor - radsej sa vyhnut (vysokotlaky benzin)
RFN - davane do C5 1
RFJ - davane do faceliftu
(jedna sa len 2.0 motor)
|
|
04.11.2013 10:53 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632990
|
|
Fire
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 17 |
|
|
jumep napsal(a): je HPi - robene do 2003 - problematicky motor - radsej sa vyhnut (vysokotlaky benzin)
RFN - davane do C5 1
RFJ - davane do faceliftu
(jedna sa len 2.0 motor)
Take v těch letech 2001-2004 byly dva benzínové motory HPi a RFN. RFN by se na plyn dal celkem bez problémů přestavět a opět to poznám dle VIN?
Take v těch letech 2001-2004 byly dva benzínové motory HPi a RFN. RFN by se na plyn dal celkem bez problémů přestavět a opět to poznám dle VIN?
|
|
04.11.2013 13:34 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632999
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Asi jo ,a ty HPI mívají vzadu na víku ty písmenka HPI ,stejně jako jiná auta HDI ,tak by si to měl poznat i z fotek...
Asi jo ,a ty HPI mívají vzadu na víku ty písmenka HPI ,stejně jako jiná auta HDI ,tak by si to měl poznat i z fotek...
|
|
04.11.2013 14:13 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2633008
|
|
Fire
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 17 |
|
|
ted jsem jetě koukal do německa a tam se dá do těch 50 pořídit i model po faceliftu 2004+ a je v něm RFJ motor to by lo taky pak předělat na plyn? Omlouvám se e se ptám jak retard z pomocné kolky, ale původně jsem měl za to e jsou jen dva benzínové motory ve dvoulitru a teď koukám , e jsou minimálně 4 HPi(vyhnout se) THP(vyhnout se pokud chci na plyn) RFN(vhodný na přestavu na plyn) a RFJ (netuím) je jetě nějaký benzínový dvoulitr? Ptám se protoe si auto asi nechám dovézt a potřebuji jim zadat co nejpřesnějí specifikaci.
ted jsem jetě koukal do německa a tam se dá do těch 50 pořídit i model po faceliftu 2004+ a je v něm RFJ motor to by lo taky pak předělat na plyn? Omlouvám se e se ptám jak retard z pomocné kolky, ale původně jsem měl za to e jsou jen dva benzínové motory ve dvoulitru a teď koukám , e jsou minimálně 4 HPi(vyhnout se) THP(vyhnout se pokud chci na plyn) RFN(vhodný na přestavu na plyn) a RFJ (netuím) je jetě nějaký benzínový dvoulitr? Ptám se protoe si auto asi nechám dovézt a potřebuji jim zadat co nejpřesnějí specifikaci.
|
|
04.11.2013 16:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2633087
|
|
jumep
|
|
|
zasa sa zopakujem
je HPi - robene do 2003 - problematicky motor - radsej sa vyhnut (vysokotlaky benzin)
RFN - davane do C5 1 od 2001 - do 2004 (plyn sa da dat)
RFJ - davane do faceliftu od 2005 (plyn sa da dat)
thp je 1.6 davane od 2008 ..
zasa sa zopakujem
je HPi - robene do 2003 - problematicky motor - radsej sa vyhnut (vysokotlaky benzin)
RFN - davane do C5 1 od 2001 - do 2004 (plyn sa da dat)
RFJ - davane do faceliftu od 2005 (plyn sa da dat)
thp je 1.6 davane od 2008 ..
|
|
04.11.2013 18:56 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2633182
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Jetě k rozpoznávání problémového motoru HPI: jeho papírový výkon je myslím 103 kW, na rozdíl od RFN, který má 100kW. Bacha ale RFJ (facelift) má myslím také 103 kW.
(Pokud se pletu, prosím zdejí odborníky o korekci).
Jetě k rozpoznávání problémového motoru HPI: jeho papírový výkon je myslím 103 kW, na rozdíl od RFN, který má 100kW. Bacha ale RFJ (facelift) má myslím také 103 kW.
(Pokud se pletu, prosím zdejí odborníky o korekci).
|
|
04.11.2013 19:26 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2633205
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Skusim jednoducho:
kto chce 2,0i LPG
u C5 I nebrat 2,0 HPI (ako uz HELLMUT pisal, na zadnom veku je napis HPI. Istota len podla VIN)
u C5II (facelift) mali len motory priatelske k LPG. Takze je jedno aky vezmes, do LPG ho das
Skusim jednoducho:
kto chce 2,0i LPG
u C5 I nebrat 2,0 HPI (ako uz HELLMUT pisal, na zadnom veku je napis HPI. Istota len podla VIN)
u C5II (facelift) mali len motory priatelske k LPG. Takze je jedno aky vezmes, do LPG ho das
|
|
04.11.2013 22:27 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2633420
|
|
Darja
|
|
|
Alien napsal(a): Jestli ten člověk má nízký nájezd km a odrazujete ho od LPG a ani se nedivím, můe zauvaovat na přestavbu na E85. Pořizovací náklady nízké, návratnost dobrá, pokud je jednotka dobře nakonfugurovaná spotřeba není a tak rozdílná ne u Naturalu. Nehledě na to, e dotyčný nemusí nic řeit, parkovat můe kde chce a tankuje o 10,- na litr méně.
No to sice jo, ale je potřeba doopravdy provést zástavbu (né kouzelný krabičky z ebay) a je málo benzínek, kde E85 mají stále. Vude vidím, e E85 je dočaně out...
Známej si to dal do Hamra a pochvaloval si to (a a ty benzínky)
No to sice jo, ale je potřeba doopravdy provést zástavbu (né kouzelný krabičky z ebay) a je málo benzínek, kde E85 mají stále. Vude vidím, e E85 je dočaně out...
Známej si to dal do Hamra a pochvaloval si to (a a ty benzínky)
|
|
05.11.2013 01:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2633459
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
jruze napsal(a): No zrovna u tebe mne přestavba trochu překvapila - jestli se nepletu spotřeba tuím e jsme se bavili o pod 6l drádit kobru bosou nohou?? a jsem rád e se potvrdil můj odhad o chybě plynařů(jestli jsem to dobře pochopil)
Má pravdu, e v případě 1.6 THP je to drádění kobry bosou nohou, ale já u jsem na tom LPG "závislej" - je to moje sedmé auto na plyn (začínal jsem na 120). Jinak s THP na benzin jsem jezdil za 6,5 a 7l, teď na LPG (+BA) za ekvivalent do 5l BA, take nějaká úspora by byla.
Jinak chyba montáe plynařů to u je minulost z července a neprojevovala se ádnou chybou chodu motoru - jen to prostě bralo víc BA ne LPG.
Dnes mám vyměněnou lambdu, nouzák je pryč - tak u jen aby se to potvrdilo v přítích tisícovkách km.
No zrovna u tebe mne přestavba trochu překvapila - jestli se nepletu spotřeba tuím e jsme se bavili o pod 6l drádit kobru bosou nohou?? a jsem rád e se potvrdil můj odhad o chybě plynařů(jestli jsem to dobře pochopil);-)
Má pravdu, e v případě 1.6 THP je to drádění kobry bosou nohou, ale já u jsem na tom LPG "závislej" - je to moje sedmé auto na plyn (začínal jsem na 120). Jinak s THP na benzin jsem jezdil za 6,5 a 7l, teď na LPG (+BA) za ekvivalent do 5l BA, take nějaká úspora by byla.
Jinak chyba montáe plynařů to u je minulost z července a neprojevovala se ádnou chybou chodu motoru - jen to prostě bralo víc BA ne LPG.
Dnes mám vyměněnou lambdu, nouzák je pryč - tak u jen aby se to potvrdilo v přítích tisícovkách km.
|
|
05.11.2013 12:30 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2633626
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Darja napsal(a): No to sice jo, ale je potřeba doopravdy provést zástavbu (né kouzelný krabičky z ebay) a je málo benzínek, kde E85 mají stále. Vude vidím, e E85 je dočaně out...
Známej si to dal do Hamra a pochvaloval si to (a a ty benzínky)
U to není tak hrozné, benzinky jsou a větina lidí má u "chytrý" mobil, kde je plno aplikací, které ty benzinky mají v sobě a hledají a navádí a jsou tam ceny a podobně. Nehledě na to, e na líh je daleko větí dojezd ne na LPG a o tom se taky tvrdilo, e není vude, take na trase se vdy něco najde. Prostě bude-li poptávka, budou pumpy. Například Tesco(Letňany) u prodává. Určitě vznikne a vlastně je podezření, e líh mají jen noname pumpy. No jo, kdo jiný by měl levnějí alternativu, která by mu brala z power, ultimate, formula a já nevím z jakého benzínu odtok. Take tam asi "čistý" líh hodně dlouho nebude. Já osobně jezdím na TankOno (23,90) a nemám problém. Hodně lidí tam pak kouká jak sůvy, e si dovolím natankovat 60 litrů lihu, ale tak to prostě je.
Co se týče přestavby, mám ofiko, mám ve zapsané v TP. Neel bych do toho jen s nějakou "pochybnou" krabkou, i kdy větina střílí podivné krabky. Chce to hledat, pokud se člověk rozhodne.
U to není tak hrozné, benzinky jsou a větina lidí má u "chytrý" mobil, kde je plno aplikací, které ty benzinky mají v sobě a hledají a navádí a jsou tam ceny a podobně. Nehledě na to, e na líh je daleko větí dojezd ne na LPG a o tom se taky tvrdilo, e není vude, take na trase se vdy něco najde. Prostě bude-li poptávka, budou pumpy. Například Tesco(Letňany) u prodává. Určitě vznikne a vlastně je podezření, e líh mají jen noname pumpy. No jo, kdo jiný by měl levnějí alternativu, která by mu brala z power, ultimate, formula a já nevím z jakého benzínu odtok. Take tam asi "čistý" líh hodně dlouho nebude. Já osobně jezdím na TankOno (23,90) a nemám problém. Hodně lidí tam pak kouká jak sůvy, e si dovolím natankovat 60 litrů lihu, ale tak to prostě je.
Co se týče přestavby, mám ofiko, mám ve zapsané v TP. Neel bych do toho jen s nějakou "pochybnou" krabkou, i kdy větina střílí podivné krabky. Chce to hledat, pokud se člověk rozhodne.
|
|
06.11.2013 11:58 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2634013
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Fire napsal(a): Ahoj,
uvauji, e si koupím velkého, bezpečného a dobře vybaveného kombíka do 50k Nejlépe mě vychází právě C5 z let 2001-2004. Problém mám ale s výběrem motoru. Mám poměrně malý roční nájezd cca 10k km za rok a zhruba 60% z něj je po městě nejčastěji trasy kolem 6 km z tohoto úhlu pohledu mě nejlépe vychází 2.0i benzín, jene se trochu děsím jeho městské spotřeby nechci jezdit za 10-12 litrů. A proto se chci zeptat o kolik je draí servis u dieselových motorů? Slyel jsem na HDI motory jen samou chválu, ale bojím se abych při tomhle stylu jedění nevykrvácel na servisu třeba za vstřiky atd. Případně jsou problémy s 2.0i a LPG? LPG bych tam dodatečně nedával, koupil bych ji s namontovaným asi z německa.
- Absolutně zapomeň na to, e existuje nějaký motor THP, to tě bohuel Rio zblbnul.
- pokud shání takto staré auto, vykali se na to, kolik bude rát a začni řeit důleité věci, protoe pokud nekoupí opečovávaný vůz, tak provozní náklady v podobně pohonných hmot budou to nejlevnějí.
pro v celkovém součtu nízké náklady (PHM + opravy).
- nafta 2.0 HDi- RHZ 80kw, (RHY - 66kw ) jednoduché motory, bez fap. Benzín 2.0i - jedině RFN. (existuje jetě 2.0HPi, ale na ten zapomeň). Pokud by se nala velmi zachovalá 1.8i, tak i ta by byla schůdná.
Auto do 50 000kč.... hledej auto, co má ji vyměněnou trubkohadici k servu, vyměněné nebo opravené zadní třmeny, v pořádku přední třmeny (nezasekávací třmen na ruční brzdu, také aby ji mělo vyměněné lanovody a trubky k ruční brzdě). Ji vyměněná loiska v ramenech. A také v neposlední řadě, aby ti k autu dali zimní i letní pneu s disky (není to zadarmo, docela drahé na pozdějí pořízení). Počítač na palubáku, aby neházel ádnou chybu. A takové auto najde, tak si nech nastartovat motor a pokud chytne okamitě a i přes to, e bude promrzlé a bude příd jako kočka, tak nad tímto kouskem začni uvaovat. (motor musí být jeden z vypsaných a jsi astný člověk)
Vechny věci, co jsem napsal, pokud nejsou hotové bude muset pravděpodobně udělat hned v prvním roce a zrovna zadara nebudou. Tak se vykali na jeden typ motoru a kup fungující opravené auto. (které má jedne z vypsaných motorů) Celkové náklady budou mnohem nií.
- Absolutně zapomeň na to, e existuje nějaký motor THP, to tě bohuel Rio zblbnul.
- pokud shání takto staré auto, vykali se na to, kolik bude rát a začni řeit důleité věci, protoe pokud nekoupí opečovávaný vůz, tak provozní náklady v podobně pohonných hmot budou to nejlevnějí. :-)
pro v celkovém součtu nízké náklady (PHM + opravy).
- nafta 2.0 HDi- RHZ 80kw, (RHY - 66kw ) jednoduché motory, bez fap. Benzín 2.0i - jedině RFN. (existuje jetě 2.0HPi, ale na ten zapomeň). Pokud by se nala velmi zachovalá 1.8i, tak i ta by byla schůdná.
Auto do 50 000kč.... hledej auto, co má ji vyměněnou trubkohadici k servu, vyměněné nebo opravené zadní třmeny, v pořádku přední třmeny (nezasekávací třmen na ruční brzdu, také aby ji mělo vyměněné lanovody a trubky k ruční brzdě). Ji vyměněná loiska v ramenech. A také v neposlední řadě, aby ti k autu dali zimní i letní pneu s disky (není to zadarmo, docela drahé na pozdějí pořízení). Počítač na palubáku, aby neházel ádnou chybu. A takové auto najde, tak si nech nastartovat motor a pokud chytne okamitě a i přes to, e bude promrzlé a bude příd jako kočka, tak nad tímto kouskem začni uvaovat. (motor musí být jeden z vypsaných a jsi astný člověk)
Vechny věci, co jsem napsal, pokud nejsou hotové bude muset pravděpodobně udělat hned v prvním roce a zrovna zadara nebudou. :-) Tak se vykali na jeden typ motoru a kup fungující opravené auto. (které má jedne z vypsaných motorů) ;-) Celkové náklady budou mnohem nií.
|
|
06.11.2013 16:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2634067
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Ja by som sa skôr orientoval podla podvozku a nie motorizacie,, Hydractive 3 plus majú v prvej gen. len 2.2 HDi a 3.0 V6..take to je môj výber.. keby som nechcel komfort citrona tak nekupujem citroen ale iné autá s lepími spotrebami a výkonmi (aspon tými papierovými)
Ja by som sa skôr orientoval podla podvozku a nie motorizacie,, Hydractive 3 plus majú v prvej gen. len 2.2 HDi a 3.0 V6..take to je môj výber.. keby som nechcel komfort citrona tak nekupujem citroen ale iné autá s lepími spotrebami a výkonmi (aspon tými papierovými)
|
|
06.11.2013 20:58 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2634154
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ano ano, ja mam C5 I 2,0i + Hydractive plus
ano ano, ja mam C5 I 2,0i + Hydractive plus ;-)
|
|
06.11.2013 21:30 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2634168
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Má tady někdo zkuenosti s motorizací C5 III 1.6 HDi? Píe se tu,e předchozí řady s touto motorizací nebyly tolik doporučovány.
Má tady někdo zkuenosti s motorizací C5 III 1.6 HDi? Píe se tu,e předchozí řady s touto motorizací nebyly tolik doporučovány.
|
|
06.11.2013 22:06 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2634205
|
|
jumep
|
|
|
z 99% su to socky bez hydrauliky, takze moc neni nad cim uvazovat
motor je konstrukcne ten isty
z 99% su to socky bez hydrauliky, takze moc neni nad cim uvazovat
motor je konstrukcne ten isty
|
|
06.11.2013 22:30 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2634223
|
|
Vlado
|
|
|
Dobrý večer.
Chcem sa spýta na motor 3.0 V6 24v u C5 III. Je ten istý motor ako sa montoval do C5 II (C5I) ?
Dobrý večer.
Chcem sa spýta na motor 3.0 V6 24v u C5 III. Je ten istý motor ako sa montoval do C5 II (C5I) ?
|
|
| |
|
|