Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 42 > >|
30.10.2013 22:23 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2631238
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
vin bude zacinat VF7__RHZ_xxxxxxx


Může být i RHR - jsou s i bez FAP

30.10.2013 22:24 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2631239
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo, ale rhr v cenovej kategorii ktoru uviedol moc nezozene

30.10.2013 22:26 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2631246
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
Jako pražákovi musím doporučit jedině benzín. Osobně mám zkušenosti jak s naftou a s benzínem, tak ve Tvém případě ber to s čím nebude tolik potíží. Do práce to mám 8km a s hadem to sice šlo, ale opravdu se trápil. Byla to epizoda po XA v6 a prodal jsem to. Tu naftu do těch 6km ani nezahřeješ. Teď mám zase třílitra a je to mnohem lepší. Nehledě na to, že nemᚠvůbec veliký nájezd km a chceš kupovat, no řekněme, již postarší auto.

30.10.2013 22:39 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2631253
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
jo, ale rhr v cenovej kategorii ktoru uviedol moc nezozene


Nečetl jsem celé , ale teď mám na dílně RHR (sice s FAP) ale cena 65000,- exclusíve,xenon najeto +- 140 (nevím dobře smazáno nezdá se mi to - řekl bych tak 50. dole),ale jinak vzhledově slušné,KO ramena,jeden kulák,vůle na jedné stráně řízení(futro)- jinak ostatní OK.

30.10.2013 23:24 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2631271
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vůbec si netroufám polemizovat se zdejšími mistry mechaniky. Loni jsem také měl dilema zda benzín nebo naftu. Ale mám pocit že sehnat benzina v plné palbě se vším co jsem si v autě přál mít je nadlidský úkol...Píšu ale o svém autě,já chtěl C5 II. O I. nemám vůbec přehled.Já třeba moc chtěl automat ,nevím jestli jsem to zde pochopil dobře ale do benzínu byly jen 4 kvalt a já v HDI mám 6ti...Jinak za sebe tvrdím že do Prahy není nic lepšího než automat!
No a v benzínu je to zase spotřeba vyšší...
Já mám auto rok a dva měsíce,najel jsem sice jednou tolik než plánuješ ty (cca 12000) a zatím super! Je to můj první disel v životě a jsem z něj úplně nadšený - je to moje nejmilejší hračka...

31.10.2013 09:10 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2631298
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jezdil jsem 7 let s C5 I 2.0 benzin s LPG. Jsem Pražák, ale nepoužíval jsem ji k cestě do práce, tedy ne v totálních zácpách, odhadem 25% po městě, roční nájezd cca 16 tis km, motor měl v okamžiku koupě najeto přes 300 tis km. Myslím, že na 12l s tímto autem po Praze se může dostat jen při prům. rychlosti 3 km/hod, nebo kdo jede jako bezmozek. Přesný údaj o spotřebě samotného benzinu nemohu poskytnout, ale jestliže jsem za ty roky nepřelezl ani v zimě přes 10 l LPG - (průměr cca 9), musí to být do 9l benzinu i v režimu v jakém jezdí Firo. Pokud se to ve městě už rozjede, tak 50km/hod zkousne v pohodě 5ka kvalt. Jinak motor bez problému do 460 tis. Tož tak ...

31.10.2013 15:12 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2631336
KostaKE
Město: Košice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 94

99 Poslat soukromou zprávu
ja som hladal presne co mam a v CZ/SK/DE sa predavali 2ks
facelift ma Aisin AM6

HELLMUT napsal(a):
... mám pocit že sehnat benzina v plné palbě se vším co jsem si v autě přál mít je nadlidský...
.... ,nevím jestli jsem to zde pochopil dobře ale do benzínu byly jen 4 kvalt ....


01.11.2013 09:51 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2631688
Fire
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
Díky všem za rady, jako nejlepší řešení se mě jeví benzínový dvoulitr a jeho přestavba do plynu

03.11.2013 12:06 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632526
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 579

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Souhlasím s tebou, jen dodatek, Neber motor THP, s tím jsou jen potíže. Nejlepší motor pro LPG je motor 2.0 16V 100 KW s označením RFN. Potíž s THP je vysokotlakej vstřk benzínu, a LPG to je takovej kompromis, protože to jede současně jak na BA tak na LPG

03.11.2013 12:07 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632528
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Myslím, že do THP by asi LPG ani nešlo namontovat.

03.11.2013 12:17 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632536
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 579

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jde, ale je to problém, stále je to ve stádiu pokus omyl. Už jsem to viděl, známej to má v jiné značce vozu, ale také vysokotlakej vstřik benzínu, jede to současně na plyn i benzín, protože by to benzínové vstřiky nepřežili bez chlazení, a chladí se právě tím že vstřikují benzín. Takže vysokotla - ruce pryč, je to o průser. Zlaté staré 16V motory nad ně není.

03.11.2013 12:20 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632544
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
THP motor je průser sám o sobě. S plynem to musí být katastrofa.

03.11.2013 12:24 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632546
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
on píse ze chce rv. 2001-2004 . THP je novy motor, takze ho urcite brat nebude.

POZOR!!! si radsej daj aby si nekupil HPI co do tych rocnikov spada. Tam LPG nedas....

Dobre si to prepocitaj lebo instalovat LPG pri nizkych najazdoch je otazne. Vypocitaj si kedy sa ti pri tvojom najazde instalacia vrati (az potom zacnes setrit) a potom si poloz otazku ci to auto budes este mat ked sa ti investicia vrati
Dalsia vec, za instalaciu musis vysolit penaze naraz. Ked neinstalujes mas vyssie naklady na palivo ale mesacne to spravi kolko??? 20€?? To si ani nevsimnes-To neplati pri vysokych najazdoch

03.11.2013 13:32 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632562
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dám si to do RHR - budu jezdit za dva litry

Přílohy:
diesellpg.jpg ( 62318b ) -

03.11.2013 14:24 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632597
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
niekto tu uz o tom pisal ze si to tam dal - LPG do THP, s tym ze sa znizuje davka benzinu ale tento musi byt vstrekovany a primiesava sa lpg ....
cista pohroma ... ale kazdy podla svojho uvazenia

a rovnako Rio v tom mas totalny chaos, na jednej strane hovoris pozor na THP a potom povies RFN, ktory kupis len v C5 1 ktoru zhodou okolnosti chce on, facelift uz mal RFJ ktory sa da este kupit aj v X7 (103kw ma fazovy posun vaciek) a THP je len X7
rovnako je HPi v C5 1 kde si treba dat na to pozor tiez, tiez vysokotlaky benzin a odchadzajuce cerpadlo vstrekovacie zhruba pri 100t najazde ... (repasovatelne - je tu na to vlakno)

a ako pisal citrus, je treba si zvazit pre a proti a ci to ma vyznam ...

03.11.2013 14:36 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632599
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
THP motor je průser sám o sobě. S plynem to musí být katastrofa.

Jsem zde asi jediný, kdo má zkušenosti s THP a LPG na vlastní kůži. Nacházím se ve fázi, kdy prozatím nemohu polemizovat s první větou příspěvku (doufám ale, že časem ano). Zato spojení THP a LPG se mi jeví dobré až na nižší ekonomický efekt, který je trochu vyvážen úsporností motoru THP.
Abych můj stav trochu vysvětlil: Při dolaďování instalace LPG se mému plynaři napozdávalo chování první lambda sondy. Nicméně motor šel pěkně, 1 km za 1.60Kč (LPG + BA) a najel jsem cca 6 tis km, včetně dovolené v Chorvatsku. Tam se objevila nepříjemná závada - nouzový režim motoru, což obnáší ztrátu asi 60% výkonu, chod motoru hladký, spotřeba odpovídající, hlášení závady žádné, chování na LPG i BA bez rozdílu . Tato závada se sama "spravila" asi po třech dnech a objevila se až na zpáteční cestě. K provizorní dočasné "opravě" stačilo odpojit baterii - zřejmě pomohl reset PC, to jsem musel na 1000km udělat několikrát. Po návratu jsem musel nejdřív řešit stav předního nárazníku po střetu s liškou - díky Jardovi jrůže. Tam se shodou náhod dostalo PC do stavu, kdy už ani reset PC nepomohl. Následovala návštěva Citroen servisu. Po diagnostice provedli první krok podle doporučení výrobce: nahráli novější SW do PC. K tomu jsem byl poněkud skeptický, je ale pravda, že to bylo cenově nejméně náročné. Po asi 300 km se situace opakovala i se "samoopravou" bez mého zásahu. Zítra jsem domluven na dalším zákroku. Na mé přání bude přeskočen doporučený krok č.2 - kontrola časování ventilů a bude proveden krok č. 3 - výměna lambda sondy. Aby se výsledku dalo trochu věřit, bude to chtít najet min 1000km. Takže další pokračování až po čase.
PS. Překvapilo mne, že i v tom nouzáku se auto na dálnici a na rovině rozjede i na 140 km/hod., ale o akceleraci nemůže být ani řeč.

03.11.2013 16:09 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632645
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nevím, jestli mᚠauto nový, nebo jetý, ale dcera má nový DS4 1.6 THP 200HP a na 30.000 km je motor na odpis. Především díky odborníkům v autorizovaným servisu a myslím že i díky nevhodný konstrukci motoru, choulostivýmu vstřikování a vůbec skutečnosti, že modor 1.6 může mít 200 koní. Ano, závodní motory můžou mít i víc, ale nikdo od nich nečeká, že přežijou několik zim. Zpravidla jsou po závodě zralý na generálku. To není motor pro ježdení po nákupech, to je jen na předvádění v salónech a masírování novinářů. A potřebuje zvláštní zacházení a specifický znalosti. Ne diagnostiku po telefonu. A když je auto v záruce, tak tím spíš od něj dávaj servisy ruce pryč, protože to pro ně není vejvar.
Ta miniaturizace techniky a snižování spotřeby nás uživatele jednou zničí.

03.11.2013 16:32 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632650
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 579

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal

a rovnako Rio v tom mas totalny chaos, na jednej strane hovoris pozor na THP a potom povies RFN, ktory kupis len v C5 1 ktoru zhodou okolnosti chce on, facelift uz mal RFJ ktory sa da este kupit aj v X7 (103kw ma fazovy posun vaciek) a THP je len X7
rovnako je HPi v C5 1 kde si treba dat na to pozor tiez, tiez vysokotlaky benzin a odchadzajuce cerpadlo vstrekovacie zhruba pri 100t najazde ... (repasovatelne - je tu na to vlakno)

a ako pisal citrus, je treba si zvazit pre a proti a ci to ma vyznam ...


Žádný chaos v tom nemám, jen jsem to možná zle napsal. Vím co je THP, HPI i RFN motory. Jen jsem uved že pro LPG v C5 neznám lepší motor než RFN, je sice starej ale je to držák a s LPG si dobře rozmí.

03.11.2013 18:11 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632718
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Upřesnění na dotaz o stáří mojí C5: má najeto přes 67 tisíc, ale jsem druhý majitel, mám ji od února (v té době necelých 51 tis km). Abych dal aspoň částečně zapravdu varovným výrokům: předchozí majitel s ní podle servisní knížky ještě v záruce zřejmě měl potíže, které ji nasměrovaly do bazaru. Nějak jsem nenašel čas a odvahu jej kontaktovat, abych v tom měl víc jasno. Já jsem až donedávna byl velmi spokojen (bere mne hlavně tah v nízkých otáčkách) a doufám, že příčina padání do nouzáku se najde. Potíže s montáží LPG jsem tu v nějakém LPG vláknu popisoval a měly až superprimitivní příčinu: údajně chybný montážní návod = záměna ovládání vstřiků BA a LPG. Poté co se na to přišlo, tak se chová stejně jako samotný benzin. (Taky jsem to někde psal: do 7,5 l LPG a současně do 1,5 l BA). BTW i v tom nouzáku jezdím na LPG a ruční přepnutí na BA nelze na chování motoru zaregistrovat.

03.11.2013 19:23 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2632746
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
Jestli ten člověk má nízký nájezd km a odrazujete ho od LPG a ani se nedivím, může zauvažovat na přestavbu na E85. Pořizovací náklady nízké, návratnost dobrá, pokud je jednotka dobře nakonfugurovaná spotřeba není až tak rozdílná než u Naturalu. Nehledě na to, že dotyčný nemusí nic řešit, parkovat může kde chce a tankuje o 10,- na litr méně.

|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator