| | |
30.10.2013 22:24 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2631239
|
|
jumep
|
|
|
jo, ale rhr v cenovej kategorii ktoru uviedol moc nezozene
jo, ale rhr v cenovej kategorii ktoru uviedol moc nezozene
|
|
30.10.2013 22:26 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2631246
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Jako praákovi musím doporučit jedině benzín. Osobně mám zkuenosti jak s naftou a s benzínem, tak ve Tvém případě ber to s čím nebude tolik potíí. Do práce to mám 8km a s hadem to sice lo, ale opravdu se trápil. Byla to epizoda po XA v6 a prodal jsem to. Tu naftu do těch 6km ani nezahřeje. Teď mám zase třílitra a je to mnohem lepí. Nehledě na to, e nemá vůbec veliký nájezd km a chce kupovat, no řekněme, ji postarí auto.
Jako praákovi musím doporučit jedině benzín. Osobně mám zkuenosti jak s naftou a s benzínem, tak ve Tvém případě ber to s čím nebude tolik potíí. Do práce to mám 8km a s hadem to sice lo, ale opravdu se trápil. Byla to epizoda po XA v6 a prodal jsem to. Tu naftu do těch 6km ani nezahřeje. Teď mám zase třílitra a je to mnohem lepí. Nehledě na to, e nemá vůbec veliký nájezd km a chce kupovat, no řekněme, ji postarí auto.
|
|
30.10.2013 22:39 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2631253
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): jo, ale rhr v cenovej kategorii ktoru uviedol moc nezozene
Nečetl jsem celé , ale teď mám na dílně RHR (sice s FAP) ale cena 65000,- exclusíve,xenon najeto +- 140 (nevím dobře smazáno nezdá se mi to - řekl bych tak 50. dole),ale jinak vzhledově sluné,KO ramena,jeden kulák,vůle na jedné stráně řízení(futro)- jinak ostatní OK.
Nečetl jsem celé , ale teď mám na dílně RHR (sice s FAP) ale cena 65000,- exclusíve,xenon najeto +- 140 (nevím dobře smazáno nezdá se mi to - řekl bych tak 50. dole),ale jinak vzhledově sluné,KO ramena,jeden kulák,vůle na jedné stráně řízení(futro)- jinak ostatní OK.;-)
|
|
30.10.2013 23:24 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2631271
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Vůbec si netroufám polemizovat se zdejími mistry mechaniky. Loni jsem také měl dilema zda benzín nebo naftu. Ale mám pocit e sehnat benzina v plné palbě se vím co jsem si v autě přál mít je nadlidský úkol...Píu ale o svém autě,já chtěl C5 II. O I. nemám vůbec přehled.Já třeba moc chtěl automat ,nevím jestli jsem to zde pochopil dobře ale do benzínu byly jen 4 kvalt a já v HDI mám 6ti...Jinak za sebe tvrdím e do Prahy není nic lepího ne automat!
No a v benzínu je to zase spotřeba vyí...
Já mám auto rok a dva měsíce,najel jsem sice jednou tolik ne plánuje ty (cca 12000) a zatím super! Je to můj první disel v ivotě a jsem z něj úplně nadený - je to moje nejmilejí hračka...
Vůbec si netroufám polemizovat se zdejími mistry mechaniky. Loni jsem také měl dilema zda benzín nebo naftu. Ale mám pocit e sehnat benzina v plné palbě se vím co jsem si v autě přál mít je nadlidský úkol...Píu ale o svém autě,já chtěl C5 II. O I. nemám vůbec přehled.Já třeba moc chtěl automat ,nevím jestli jsem to zde pochopil dobře ale do benzínu byly jen 4 kvalt a já v HDI mám 6ti...Jinak za sebe tvrdím e do Prahy není nic lepího ne automat!
No a v benzínu je to zase spotřeba vyí...
Já mám auto rok a dva měsíce,najel jsem sice jednou tolik ne plánuje ty (cca 12000) a zatím super! Je to můj první disel v ivotě a jsem z něj úplně nadený - je to moje nejmilejí hračka...
|
|
31.10.2013 09:10 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2631298
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Jezdil jsem 7 let s C5 I 2.0 benzin s LPG. Jsem Praák, ale nepouíval jsem ji k cestě do práce, tedy ne v totálních zácpách, odhadem 25% po městě, roční nájezd cca 16 tis km, motor měl v okamiku koupě najeto přes 300 tis km. Myslím, e na 12l s tímto autem po Praze se můe dostat jen při prům. rychlosti 3 km/hod, nebo kdo jede jako bezmozek. Přesný údaj o spotřebě samotného benzinu nemohu poskytnout, ale jestlie jsem za ty roky nepřelezl ani v zimě přes 10 l LPG - (průměr cca 9), musí to být do 9l benzinu i v reimu v jakém jezdí Firo. Pokud se to ve městě u rozjede, tak 50km/hod zkousne v pohodě 5ka kvalt. Jinak motor bez problému do 460 tis. To tak ...
Jezdil jsem 7 let s C5 I 2.0 benzin s LPG. Jsem Praák, ale nepouíval jsem ji k cestě do práce, tedy ne v totálních zácpách, odhadem 25% po městě, roční nájezd cca 16 tis km, motor měl v okamiku koupě najeto přes 300 tis km. Myslím, e na 12l s tímto autem po Praze se můe dostat jen při prům. rychlosti 3 km/hod, nebo kdo jede jako bezmozek. Přesný údaj o spotřebě samotného benzinu nemohu poskytnout, ale jestlie jsem za ty roky nepřelezl ani v zimě přes 10 l LPG - (průměr cca 9), musí to být do 9l benzinu i v reimu v jakém jezdí Firo. Pokud se to ve městě u rozjede, tak 50km/hod zkousne v pohodě 5ka kvalt. Jinak motor bez problému do 460 tis. To tak ...
|
|
01.11.2013 09:51 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2631688
|
|
Fire
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Díky vem za rady, jako nejlepí řeení se mě jeví benzínový dvoulitr a jeho přestavba do plynu
Díky vem za rady, jako nejlepí řeení se mě jeví benzínový dvoulitr a jeho přestavba do plynu
|
|
03.11.2013 12:06 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632526
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Souhlasím s tebou, jen dodatek, Neber motor THP, s tím jsou jen potíe. Nejlepí motor pro LPG je motor 2.0 16V 100 KW s označením RFN. Potí s THP je vysokotlakej vstřk benzínu, a LPG to je takovej kompromis, protoe to jede současně jak na BA tak na LPG
Souhlasím s tebou, jen dodatek, Neber motor THP, s tím jsou jen potíe. Nejlepí motor pro LPG je motor 2.0 16V 100 KW s označením RFN. Potí s THP je vysokotlakej vstřk benzínu, a LPG to je takovej kompromis, protoe to jede současně jak na BA tak na LPG
|
|
03.11.2013 12:07 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632528
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Myslím, e do THP by asi LPG ani nelo namontovat.
Myslím, e do THP by asi LPG ani nelo namontovat.
|
|
03.11.2013 12:17 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632536
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Jde, ale je to problém, stále je to ve stádiu pokus omyl. U jsem to viděl, známej to má v jiné značce vozu, ale také vysokotlakej vstřik benzínu, jede to současně na plyn i benzín, protoe by to benzínové vstřiky nepřeili bez chlazení, a chladí se právě tím e vstřikují benzín. Take vysokotla - ruce pryč, je to o průser. Zlaté staré 16V motory nad ně není.
Jde, ale je to problém, stále je to ve stádiu pokus omyl. U jsem to viděl, známej to má v jiné značce vozu, ale také vysokotlakej vstřik benzínu, jede to současně na plyn i benzín, protoe by to benzínové vstřiky nepřeili bez chlazení, a chladí se právě tím e vstřikují benzín. Take vysokotla - ruce pryč, je to o průser. Zlaté staré 16V motory nad ně není.
|
|
03.11.2013 12:20 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632544
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
THP motor je průser sám o sobě. S plynem to musí být katastrofa.
THP motor je průser sám o sobě. S plynem to musí být katastrofa.
|
|
03.11.2013 12:24 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632546
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
on píse ze chce rv. 2001-2004 . THP je novy motor, takze ho urcite brat nebude.
POZOR!!! si radsej daj aby si nekupil HPI co do tych rocnikov spada. Tam LPG nedas....
Dobre si to prepocitaj lebo instalovat LPG pri nizkych najazdoch je otazne. Vypocitaj si kedy sa ti pri tvojom najazde instalacia vrati (az potom zacnes setrit) a potom si poloz otazku ci to auto budes este mat ked sa ti investicia vrati
Dalsia vec, za instalaciu musis vysolit penaze naraz. Ked neinstalujes mas vyssie naklady na palivo ale mesacne to spravi kolko??? 20?? To si ani nevsimnes-To neplati pri vysokych najazdoch
on píse ze chce rv. 2001-2004 . THP je novy motor, takze ho urcite brat nebude.
POZOR!!! si radsej daj aby si nekupil HPI co do tych rocnikov spada. Tam LPG nedas....
Dobre si to prepocitaj lebo instalovat LPG pri nizkych najazdoch je otazne. Vypocitaj si kedy sa ti pri tvojom najazde instalacia vrati (az potom zacnes setrit) a potom si poloz otazku ci to auto budes este mat ked sa ti investicia vrati:nevim
Dalsia vec, za instalaciu musis vysolit penaze naraz. Ked neinstalujes mas vyssie naklady na palivo ale mesacne to spravi kolko??? 20?? To si ani nevsimnes-To neplati pri vysokych najazdoch
|
|
03.11.2013 13:32 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632562
|
|
jruze
|
|
|
Dám si to do RHR - budu jezdit za dva litry
Dám si to do RHR - budu jezdit za dva litry:-))))
Přílohy: diesellpg.jpg ( 62318b ) - |
|
03.11.2013 14:24 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632597
|
|
jumep
|
|
|
niekto tu uz o tom pisal ze si to tam dal - LPG do THP, s tym ze sa znizuje davka benzinu ale tento musi byt vstrekovany a primiesava sa lpg ....
cista pohroma ... ale kazdy podla svojho uvazenia
a rovnako Rio v tom mas totalny chaos, na jednej strane hovoris pozor na THP a potom povies RFN, ktory kupis len v C5 1 ktoru zhodou okolnosti chce on, facelift uz mal RFJ ktory sa da este kupit aj v X7 (103kw ma fazovy posun vaciek) a THP je len X7
rovnako je HPi v C5 1 kde si treba dat na to pozor tiez, tiez vysokotlaky benzin a odchadzajuce cerpadlo vstrekovacie zhruba pri 100t najazde ... (repasovatelne - je tu na to vlakno)
a ako pisal citrus, je treba si zvazit pre a proti a ci to ma vyznam ...
niekto tu uz o tom pisal ze si to tam dal - LPG do THP, s tym ze sa znizuje davka benzinu ale tento musi byt vstrekovany a primiesava sa lpg ....
cista pohroma ... ale kazdy podla svojho uvazenia
a rovnako Rio v tom mas totalny chaos, na jednej strane hovoris pozor na THP a potom povies RFN, ktory kupis len v C5 1 ktoru zhodou okolnosti chce on, facelift uz mal RFJ ktory sa da este kupit aj v X7 (103kw ma fazovy posun vaciek) a THP je len X7
rovnako je HPi v C5 1 kde si treba dat na to pozor tiez, tiez vysokotlaky benzin a odchadzajuce cerpadlo vstrekovacie zhruba pri 100t najazde ... (repasovatelne - je tu na to vlakno)
a ako pisal citrus, je treba si zvazit pre a proti a ci to ma vyznam ...
|
|
03.11.2013 14:36 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632599
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Mikra napsal(a): THP motor je průser sám o sobě. S plynem to musí být katastrofa.
Jsem zde asi jediný, kdo má zkuenosti s THP a LPG na vlastní kůi. Nacházím se ve fázi, kdy prozatím nemohu polemizovat s první větou příspěvku (doufám ale, e časem ano). Zato spojení THP a LPG se mi jeví dobré a na nií ekonomický efekt, který je trochu vyváen úsporností motoru THP.
Abych můj stav trochu vysvětlil: Při dolaďování instalace LPG se mému plynaři napozdávalo chování první lambda sondy. Nicméně motor el pěkně, 1 km za 1.60Kč (LPG + BA) a najel jsem cca 6 tis km, včetně dovolené v Chorvatsku. Tam se objevila nepříjemná závada - nouzový reim motoru, co obnáí ztrátu asi 60% výkonu, chod motoru hladký, spotřeba odpovídající, hláení závady ádné, chování na LPG i BA bez rozdílu . Tato závada se sama "spravila" asi po třech dnech a objevila se a na zpáteční cestě. K provizorní dočasné "opravě" stačilo odpojit baterii - zřejmě pomohl reset PC, to jsem musel na 1000km udělat několikrát. Po návratu jsem musel nejdřív řeit stav předního nárazníku po střetu s likou - díky Jardovi jrůe. Tam se shodou náhod dostalo PC do stavu, kdy u ani reset PC nepomohl. Následovala návtěva Citroen servisu. Po diagnostice provedli první krok podle doporučení výrobce: nahráli novějí SW do PC. K tomu jsem byl poněkud skeptický, je ale pravda, e to bylo cenově nejméně náročné. Po asi 300 km se situace opakovala i se "samoopravou" bez mého zásahu. Zítra jsem domluven na dalím zákroku. Na mé přání bude přeskočen doporučený krok č.2 - kontrola časování ventilů a bude proveden krok č. 3 - výměna lambda sondy. Aby se výsledku dalo trochu věřit, bude to chtít najet min 1000km. Take dalí pokračování a po čase.
PS. Překvapilo mne, e i v tom nouzáku se auto na dálnici a na rovině rozjede i na 140 km/hod., ale o akceleraci nemůe být ani řeč.
THP motor je průser sám o sobě. S plynem to musí být katastrofa.
Jsem zde asi jediný, kdo má zkuenosti s THP a LPG na vlastní kůi. Nacházím se ve fázi, kdy prozatím nemohu polemizovat s první větou příspěvku (doufám ale, e časem ano). Zato spojení THP a LPG se mi jeví dobré a na nií ekonomický efekt, který je trochu vyváen úsporností motoru THP.
Abych můj stav trochu vysvětlil: Při dolaďování instalace LPG se mému plynaři napozdávalo chování první lambda sondy. Nicméně motor el pěkně, 1 km za 1.60Kč (LPG + BA) a najel jsem cca 6 tis km, včetně dovolené v Chorvatsku. Tam se objevila nepříjemná závada - nouzový reim motoru, co obnáí ztrátu asi 60% výkonu, chod motoru hladký, spotřeba odpovídající, hláení závady ádné, chování na LPG i BA bez rozdílu . Tato závada se sama "spravila" asi po třech dnech a objevila se a na zpáteční cestě. K provizorní dočasné "opravě" stačilo odpojit baterii - zřejmě pomohl reset PC, to jsem musel na 1000km udělat několikrát. Po návratu jsem musel nejdřív řeit stav předního nárazníku po střetu s likou - díky Jardovi jrůe. Tam se shodou náhod dostalo PC do stavu, kdy u ani reset PC nepomohl. Následovala návtěva Citroen servisu. Po diagnostice provedli první krok podle doporučení výrobce: nahráli novějí SW do PC. K tomu jsem byl poněkud skeptický, je ale pravda, e to bylo cenově nejméně náročné. Po asi 300 km se situace opakovala i se "samoopravou" bez mého zásahu. Zítra jsem domluven na dalím zákroku. Na mé přání bude přeskočen doporučený krok č.2 - kontrola časování ventilů a bude proveden krok č. 3 - výměna lambda sondy. Aby se výsledku dalo trochu věřit, bude to chtít najet min 1000km. Take dalí pokračování a po čase.
PS. Překvapilo mne, e i v tom nouzáku se auto na dálnici a na rovině rozjede i na 140 km/hod., ale o akceleraci nemůe být ani řeč.
|
|
03.11.2013 16:09 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632645
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nevím, jestli má auto nový, nebo jetý, ale dcera má nový DS4 1.6 THP 200HP a na 30.000 km je motor na odpis. Předevím díky odborníkům v autorizovaným servisu a myslím e i díky nevhodný konstrukci motoru, choulostivýmu vstřikování a vůbec skutečnosti, e modor 1.6 můe mít 200 koní. Ano, závodní motory můou mít i víc, ale nikdo od nich nečeká, e přeijou několik zim. Zpravidla jsou po závodě zralý na generálku. To není motor pro jedení po nákupech, to je jen na předvádění v salónech a masírování novinářů. A potřebuje zvlátní zacházení a specifický znalosti. Ne diagnostiku po telefonu. A kdy je auto v záruce, tak tím spí od něj dávaj servisy ruce pryč, protoe to pro ně není vejvar.
Ta miniaturizace techniky a sniování spotřeby nás uivatele jednou zničí.
Nevím, jestli má auto nový, nebo jetý, ale dcera má nový DS4 1.6 THP 200HP a na 30.000 km je motor na odpis. Předevím díky odborníkům v autorizovaným servisu a myslím e i díky nevhodný konstrukci motoru, choulostivýmu vstřikování a vůbec skutečnosti, e modor 1.6 můe mít 200 koní. Ano, závodní motory můou mít i víc, ale nikdo od nich nečeká, e přeijou několik zim. Zpravidla jsou po závodě zralý na generálku. To není motor pro jedení po nákupech, to je jen na předvádění v salónech a masírování novinářů. A potřebuje zvlátní zacházení a specifický znalosti. Ne diagnostiku po telefonu. A kdy je auto v záruce, tak tím spí od něj dávaj servisy ruce pryč, protoe to pro ně není vejvar.
Ta miniaturizace techniky a sniování spotřeby nás uivatele jednou zničí.
|
|
03.11.2013 16:32 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632650
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
jumep napsal
a rovnako Rio v tom mas totalny chaos, na jednej strane hovoris pozor na THP a potom povies RFN, ktory kupis len v C5 1 ktoru zhodou okolnosti chce on, facelift uz mal RFJ ktory sa da este kupit aj v X7 (103kw ma fazovy posun vaciek) a THP je len X7
rovnako je HPi v C5 1 kde si treba dat na to pozor tiez, tiez vysokotlaky benzin a odchadzajuce cerpadlo vstrekovacie zhruba pri 100t najazde ... (repasovatelne - je tu na to vlakno)
a ako pisal citrus, je treba si zvazit pre a proti a ci to ma vyznam ...
ádný chaos v tom nemám, jen jsem to moná zle napsal. Vím co je THP, HPI i RFN motory. Jen jsem uved e pro LPG v C5 neznám lepí motor ne RFN, je sice starej ale je to drák a s LPG si dobře rozmí.
jumep napsal
a rovnako Rio v tom mas totalny chaos, na jednej strane hovoris pozor na THP a potom povies RFN, ktory kupis len v C5 1 ktoru zhodou okolnosti chce on, facelift uz mal RFJ ktory sa da este kupit aj v X7 (103kw ma fazovy posun vaciek) a THP je len X7
rovnako je HPi v C5 1 kde si treba dat na to pozor tiez, tiez vysokotlaky benzin a odchadzajuce cerpadlo vstrekovacie zhruba pri 100t najazde ... (repasovatelne - je tu na to vlakno)
a ako pisal citrus, je treba si zvazit pre a proti a ci to ma vyznam ...
ádný chaos v tom nemám, jen jsem to moná zle napsal. Vím co je THP, HPI i RFN motory. Jen jsem uved e pro LPG v C5 neznám lepí motor ne RFN, je sice starej ale je to drák a s LPG si dobře rozmí.
|
|
03.11.2013 18:11 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632718
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Upřesnění na dotaz o stáří mojí C5: má najeto přes 67 tisíc, ale jsem druhý majitel, mám ji od února (v té době necelých 51 tis km). Abych dal aspoň částečně zapravdu varovným výrokům: předchozí majitel s ní podle servisní kníky jetě v záruce zřejmě měl potíe, které ji nasměrovaly do bazaru. Nějak jsem nenael čas a odvahu jej kontaktovat, abych v tom měl víc jasno. Já jsem a donedávna byl velmi spokojen (bere mne hlavně tah v nízkých otáčkách) a doufám, e příčina padání do nouzáku se najde. Potíe s montáí LPG jsem tu v nějakém LPG vláknu popisoval a měly a superprimitivní příčinu: údajně chybný montání návod = záměna ovládání vstřiků BA a LPG. Poté co se na to přilo, tak se chová stejně jako samotný benzin. (Taky jsem to někde psal: do 7,5 l LPG a současně do 1,5 l BA). BTW i v tom nouzáku jezdím na LPG a ruční přepnutí na BA nelze na chování motoru zaregistrovat.
Upřesnění na dotaz o stáří mojí C5: má najeto přes 67 tisíc, ale jsem druhý majitel, mám ji od února (v té době necelých 51 tis km). Abych dal aspoň částečně zapravdu varovným výrokům: předchozí majitel s ní podle servisní kníky jetě v záruce zřejmě měl potíe, které ji nasměrovaly do bazaru. Nějak jsem nenael čas a odvahu jej kontaktovat, abych v tom měl víc jasno. Já jsem a donedávna byl velmi spokojen (bere mne hlavně tah v nízkých otáčkách) a doufám, e příčina padání do nouzáku se najde. Potíe s montáí LPG jsem tu v nějakém LPG vláknu popisoval a měly a superprimitivní příčinu: údajně chybný montání návod = záměna ovládání vstřiků BA a LPG. Poté co se na to přilo, tak se chová stejně jako samotný benzin. (Taky jsem to někde psal: do 7,5 l LPG a současně do 1,5 l BA). BTW i v tom nouzáku jezdím na LPG a ruční přepnutí na BA nelze na chování motoru zaregistrovat.
|
|
03.11.2013 19:23 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2632746
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Jestli ten člověk má nízký nájezd km a odrazujete ho od LPG a ani se nedivím, můe zauvaovat na přestavbu na E85. Pořizovací náklady nízké, návratnost dobrá, pokud je jednotka dobře nakonfugurovaná spotřeba není a tak rozdílná ne u Naturalu. Nehledě na to, e dotyčný nemusí nic řeit, parkovat můe kde chce a tankuje o 10,- na litr méně.
Jestli ten člověk má nízký nájezd km a odrazujete ho od LPG a ani se nedivím, můe zauvaovat na přestavbu na E85. Pořizovací náklady nízké, návratnost dobrá, pokud je jednotka dobře nakonfugurovaná spotřeba není a tak rozdílná ne u Naturalu. Nehledě na to, e dotyčný nemusí nic řeit, parkovat můe kde chce a tankuje o 10,- na litr méně.
|
|
| |
|
|