| | |
04.08.2011 16:54 -
Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2404556
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravím jaký je motor 2,0 16V benzín co se týče spolehlivosti? a kolik má asi spotřebu? rozhoduji se mezi dieselem a benzínem protoe najezdím max 15000-20000 km větinou mezí vesnici a městem a to 11km tam a 11 zpátky sem tam nějakej výlet atd. děkuji moc za rady
Zdravím jaký je motor 2,0 16V benzín co se týče spolehlivosti? a kolik má asi spotřebu? rozhoduji se mezi dieselem a benzínem protoe najezdím max 15000-20000 km větinou mezí vesnici a městem a to 11km tam a 11 zpátky sem tam nějakej výlet atd. děkuji moc za rady
|
|
04.08.2011 18:48 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2404562
|
|
flyteSVK
|
|
|
Moj ma zatial 107000 km a nic mu nebolo, az na vymenu teplotneho cidla a teraz sa chystam precistit vstreky.
Je to trochu lenive, predsalen C5 je tazke auto. Spotreba? Dlhodoba kombinovana u mna 9L. Vychadza to mesto-mimomesto zhruba v rovnakom pomere.
Moj ma zatial 107000 km a nic mu nebolo, az na vymenu teplotneho cidla a teraz sa chystam precistit vstreky.
Je to trochu lenive, predsalen C5 je tazke auto. Spotreba? Dlhodoba kombinovana u mna 9L. Vychadza to mesto-mimomesto zhruba v rovnakom pomere.
|
|
04.08.2011 19:19 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2404564
|
|
Henry
|
|
|
Zdravím michale
2,0i 16V mám teprve půl roku asi 3t km, take ti neporadím nic o spolehlivosti, ale řeknu ti proč jsem se rozhodl pro benzín C5 po 5-ti leté zkuenosti s XANTIí 1,9TD.
Do práce jezdím jako ty 17km tam a zpátky + dovolená a nějaký výlet. Xa - 7l nafty, C5 - (zatím) 7,6l benzínu.
Přečetl jsem pozorně xantiaclub.cz i c5club.cz a riziko poruch dieselových motorů bylo pro mne moc velké.
O příčinách se tady píe 1000x, take - koupit diesel - pouze nový a tolik peněz nemám.
Proto padla volba na benzín. Ale kadý si chválí to své "ropáci mě určitě přehlasujou".
Při nájezdu 14000 ročně a rozdílu dies/benz - 3l/100km je úspora asi 13 a 15t Kč, při případné porue vstřiků, FAP nebo čerpadla je úspora v ),(
Přeju astnou ruku při výběru.
Zdravím michale
2,0i 16V mám teprve půl roku asi 3t km, take ti neporadím nic o spolehlivosti, ale řeknu ti proč jsem se rozhodl pro benzín C5 po 5-ti leté zkuenosti s XANTIí 1,9TD.
Do práce jezdím jako ty 17km tam a zpátky + dovolená a nějaký výlet. Xa - 7l nafty, C5 - (zatím) 7,6l benzínu.
Přečetl jsem pozorně xantiaclub.cz i c5club.cz a riziko poruch dieselových motorů bylo pro mne moc velké.
O příčinách se tady píe 1000x, take - koupit diesel - pouze nový a tolik peněz nemám.:-(
Proto padla volba na benzín.;-) Ale kadý si chválí to své "ropáci mě určitě přehlasujou".
Při nájezdu 14000 ročně a rozdílu dies/benz - 3l/100km je úspora asi 13 a 15t Kč, při případné porue vstřiků, FAP nebo čerpadla je úspora v ),(
Přeju astnou ruku při výběru.
|
|
04.08.2011 21:24 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2404579
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Ahoj
C5 2,0i 16v mám od květná a naprostá spokojenost. Také jsem se rozhodoval jestli naftu nebo benzín. Ale jak ji je tu psáno riziko poruch je opravdu velké.Záleí na co narazí. Ono jezdit za 5-6l nafty je paráda, ale kdy ti odejdou vstřiky,čerpadlo nebo turbo,tak jsi pak po sečtení nákladů na tom stejně jako benzín při tak malém nájezdu km jak píe. Moná i hůř. Ono taky sehnat ropáka s nestočenejma kilometrama a v dobrém stavu je zázrak. Jestli se ti podaří sehnat v benzínu C5 v tak dobrém stavu jako jsem sehnal já tak bude spokojenej. Pokud se rozhodne pro benzín tak určitě né 1,8 a 2,0 HPI. 1,8 slabej a HPI nepovedenej motor. Sháněj klasiku 2,0 16v 100kw nejlepí poměr výkon/spotřeba/cena. Spotřeba 7,5-8l co je na tak těké auto paráda.
Hodně těstí při výběru. Lubo
Ahoj
C5 2,0i 16v mám od květná a naprostá spokojenost. Také jsem se rozhodoval jestli naftu nebo benzín. Ale jak ji je tu psáno riziko poruch je opravdu velké.Záleí na co narazí. Ono jezdit za 5-6l nafty je paráda, ale kdy ti odejdou vstřiky,čerpadlo nebo turbo,tak jsi pak po sečtení nákladů na tom stejně jako benzín při tak malém nájezdu km jak píe. Moná i hůř. Ono taky sehnat ropáka s nestočenejma kilometrama a v dobrém stavu je zázrak. Jestli se ti podaří sehnat v benzínu C5 v tak dobrém stavu jako jsem sehnal já tak bude spokojenej. Pokud se rozhodne pro benzín tak určitě né 1,8 a 2,0 HPI. 1,8 slabej a HPI nepovedenej motor. Sháněj klasiku 2,0 16v 100kw nejlepí poměr výkon/spotřeba/cena. Spotřeba 7,5-8l co je na tak těké auto paráda.
Hodně těstí při výběru. Lubo
|
|
24.10.2012 18:08 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2515140
|
|
milusak80
|
Město: Decin, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj ja jsem koupil C5 pred pul rokem,naj.272000km ted 283000km a naprosta spokojenost.Spotreba kolem 8.5l maximalka po rovine 216km/h podle GPS,a hlavne jezdi na E85
Ahoj ja jsem koupil C5 pred pul rokem,naj.272000km ted 283000km a naprosta spokojenost.Spotreba kolem 8.5l maximalka po rovine 216km/h podle GPS,a hlavne jezdi na E85:palec
|
|
24.10.2012 19:13 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2515161
|
|
JOSKO
|
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 58 |
|
|
ja ho mam 2 roky a jedine co som dal robit tak som dal prehrat novy program riadiacej jednotky motora lebo mi vyhadzovalo antipol faulty.spotreba okolo 7,6l.maximalna spokojnost.ale kupujes jazdene auto a nikto neni jasnovidec tak rataj s tym ze nebude ako nove.drzim palce.
ja ho mam 2 roky a jedine co som dal robit tak som dal prehrat novy program riadiacej jednotky motora lebo mi vyhadzovalo antipol faulty.spotreba okolo 7,6l.maximalna spokojnost.ale kupujes jazdene auto a nikto neni jasnovidec tak rataj s tym ze nebude ako nove.drzim palce.
|
|
25.10.2012 13:01 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2515226
|
|
Devilian
|
|
|
Ja ho mam asi mesiac, a musel som tiez menit teplotne cidlo, ale inak som s nim spokojny. Daj si ale hlavne pozor na ten blbi interval vymeny. Ja mam na nom najazdene nestocene 178000km, ale olej sa menil kazdych 30t km. A tak asi budem menit hydrostely, a mozno este nieco. Inak ide vyborne. Moja spotreba mesto/okresky 50:50 je asi 8 litrov, ale mimo mesto sa viem dostat na 6.5-6.6, a to mam na tempomate vacsinou 100. Myslim ze sa to celkom da.
Ja ho mam asi mesiac, a musel som tiez menit teplotne cidlo, ale inak som s nim spokojny. Daj si ale hlavne pozor na ten blbi interval vymeny. Ja mam na nom najazdene nestocene 178000km, ale olej sa menil kazdych 30t km. A tak asi budem menit hydrostely, a mozno este nieco. Inak ide vyborne. Moja spotreba mesto/okresky 50:50 je asi 8 litrov, ale mimo mesto sa viem dostat na 6.5-6.6, a to mam na tempomate vacsinou 100. Myslim ze sa to celkom da.
|
|
25.10.2012 13:52 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2515230
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
3 roky mám pouze jediný problém a to ranní starty, nebo studené starty ( trochu cuká, ne se ohřeje ) - moná jen LPG. No jinak spotřeba ve městě 9 - 10l/100km a mimo město 8 - 9 l /100km. Dokonce jsem jezdil i za 6.9l dálky, ale je fakt, e jsem ho skoro podtáčel.
Kdy mu dá, tak i docela jede, ale jak říkám musí ho točit.
Jo a ere mi olej, ale to snad kadej citroen, můj u 3tí a nebo je to mnou
Do roka dolévám 5l a najezdim cca 20 - 25.
3 roky mám pouze jediný problém a to ranní starty, nebo studené starty ( trochu cuká, ne se ohřeje ) - moná jen LPG. No jinak spotřeba ve městě 9 - 10l/100km a mimo město 8 - 9 l /100km. Dokonce jsem jezdil i za 6.9l dálky, ale je fakt, e jsem ho skoro podtáčel.
Kdy mu dá, tak i docela jede, ale jak říkám musí ho točit.
Jo a ere mi olej, ale to snad kadej citroen, můj u 3tí a nebo je to mnou :)
Do roka dolévám 5l a najezdim cca 20 - 25.
|
|
25.10.2012 14:40 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2515231
|
|
vlada
|
|
|
Tento motor ma nejakou silu teprve od 2000 otacek, pod nimi je to mrtvy (1.8 zabira o dost nize). Dalsi vec je jenom 5 rychlosti, 6 opravdu na dalnici chybi, kdyz jedu 140 uz je v aute dost velky hluk (a to mam dvojita okna). Spotrebu neresim, mam LPG a pocitac ukazuje prumer kolem 8,2 - dlouhe trasy, vetsinou dalnice (130), mesto minimalne.
Tento motor ma nejakou silu teprve od 2000 otacek, pod nimi je to mrtvy (1.8 zabira o dost nize). Dalsi vec je jenom 5 rychlosti, 6 opravdu na dalnici chybi, kdyz jedu 140 uz je v aute dost velky hluk (a to mam dvojita okna). Spotrebu neresim, mam LPG a pocitac ukazuje prumer kolem 8,2 - dlouhe trasy, vetsinou dalnice (130), mesto minimalne.
|
|
25.10.2012 15:25 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2515236
|
|
flyteSVK
|
|
|
sanchez: podla skusenosti viacerych ludi co maju plyn staci ak 30s-minutu pred vypnutim motora prepnes opat na benzin. Benzinova riadiacka si nacita aktualne data a ranny problem zmizne.
sanchez: podla skusenosti viacerych ludi co maju plyn staci ak 30s-minutu pred vypnutim motora prepnes opat na benzin. Benzinova riadiacka si nacita aktualne data a ranny problem zmizne.
|
|
25.10.2012 18:20 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2515278
|
|
jumep
|
|
|
citrus mal taky mensi problem ze mu prepustalo plyn do sania aj ked bol vypnuty (neviem co konkretne, povie sam snad) a to mu robilo problem .. po oprave je to v pohode a ani prepinat nemusi, prepinanie by som skor dal k nespravne zostelovanemu plynu
citrus mal taky mensi problem ze mu prepustalo plyn do sania aj ked bol vypnuty (neviem co konkretne, povie sam snad) a to mu robilo problem .. po oprave je to v pohode a ani prepinat nemusi, prepinanie by som skor dal k nespravne zostelovanemu plynu
|
|
25.10.2012 23:17 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2515372
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Ano, ako pise jumep starty som mal niekedy ako na V3S-ke. Bolo to membranami v reduktore. Pri startoch prepustil reduktor do benzinovej zmesy plyn cim ju obohatil tak ze motor to mal problem prezut. Kazdych 500-1000km sa mi stalo ze hned po starte vyhodilo depollution (podla diagnostiky bohata zmes) Nechal som vymenit membrany v reduktore a uz 7000 km bez jedineho tazkeho startu a depollutionu
Aby som nebol uplne OT, motor neni ziadny trhac asvaltu ale vykonovo postacuje. da sa v pohode obiehat ale je to asi minimum co to auto potrebuje o tosku slabsi by uz bol slaby. No a mne sa tiez zda hlucny od 130km/h. A moznost prestavby na LPG tiez neni na zahodenie. Zatial som absolvoval len vymenu termostatu, olej, filtre, pre istotu rozvody. Takze vsetko len spotrebny material
Ano, ako pise jumep starty som mal niekedy ako na V3S-ke. Bolo to membranami v reduktore. Pri startoch prepustil reduktor do benzinovej zmesy plyn cim ju obohatil tak ze motor to mal problem prezut. Kazdych 500-1000km sa mi stalo ze hned po starte vyhodilo depollution (podla diagnostiky bohata zmes) Nechal som vymenit membrany v reduktore a uz 7000 km bez jedineho tazkeho startu a depollutionu:palec
Aby som nebol uplne OT, motor neni ziadny trhac asvaltu ale vykonovo postacuje. da sa v pohode obiehat ale je to asi minimum co to auto potrebuje o tosku slabsi by uz bol slaby. No a mne sa tiez zda hlucny od 130km/h. A moznost prestavby na LPG tiez neni na zahodenie. Zatial som absolvoval len vymenu termostatu, olej, filtre, pre istotu rozvody. Takze vsetko len spotrebny material
|
|
17.04.2013 14:31 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568198
|
|
Viky
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Koukám tady na ty spotřeby a docela bych je bral. Mě to jezdí za 10L průměr a Vary - Třinec a zpět jsem jel za 8,4. Snail jsem se jet na spotřebu a na dálnici jsem 130 víceméně nepřekračoval.
Koukám tady na ty spotřeby a docela bych je bral. Mě to jezdí za 10L průměr a Vary - Třinec a zpět jsem jel za 8,4. Snail jsem se jet na spotřebu a na dálnici jsem 130 víceméně nepřekračoval.
|
|
17.04.2013 16:46 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568242
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
ta udávaná spotřeba je fakt nereálná. Já mám město průměr 11,5 l, mimo město 7,5 - 8,5.
ta udávaná spotřeba je fakt nereálná. Já mám město průměr 11,5 l, mimo město 7,5 - 8,5.
|
|
17.04.2013 17:43 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568259
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
ja s tím mým dědečkem jezdím za 9,5 litru město, musím říci e nejčastěji je cesta cca 6 Km take motor se tak tak zahřeje, v okamiku kdy do vytáhnu dál jak 30 kiláků tak jsem to schopný stlačit i pod 8 litrů, ale musím být hodný, tzn. město do 50, mimo cca 90 a dálnice do 130, pak je spotřeba opravdu příjemná. názor e 1.8 táhne víc je asi správný měl jsem ji ale v mnohem lehčím autě (pug 306) a byla ivějí, citron si opravdu vezme troku víc oleje ale není to tragedie, já dolívám asi 1,5 - 2 litry mezi výměnama. Nevím jak se to bude chovat s přívěsem ale běné naloení vozu není a tak razantně znát.
ja s tím mým dědečkem jezdím za 9,5 litru město, musím říci e nejčastěji je cesta cca 6 Km take motor se tak tak zahřeje, v okamiku kdy do vytáhnu dál jak 30 kiláků tak jsem to schopný stlačit i pod 8 litrů, ale musím být hodný, tzn. město do 50, mimo cca 90 a dálnice do 130, pak je spotřeba opravdu příjemná. názor e 1.8 táhne víc je asi správný měl jsem ji ale v mnohem lehčím autě (pug 306) a byla ivějí, citron si opravdu vezme troku víc oleje ale není to tragedie, já dolívám asi 1,5 - 2 litry mezi výměnama. Nevím jak se to bude chovat s přívěsem ale běné naloení vozu není a tak razantně znát.
|
|
18.04.2013 08:59 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568496
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Servus, motor je po 35t km v pohodě, i kdy jsem se jednou, k němu, nezachoval pěkně.....Na jedění bez adrenalinu to tačí, ikdy přítě chcu 3litr. Olej, to mě ere, ale max 1.5-2 za rok. Jinak spotřeba je jasná, počítáno 1.5 roku v kuse, kombinovaná, benzín a LPG. A jak se píe vý, tak jen ta hlučnost. Za sebe: neprohloupil jsem koupí benzínu.
Servus, motor je po 35t km v pohodě, i kdy jsem se jednou, k němu, nezachoval pěkně.....Na jedění bez adrenalinu to tačí, ikdy přítě chcu 3litr. Olej, to mě ere, ale max 1.5-2 za rok. Jinak spotřeba je jasná, počítáno 1.5 roku v kuse, kombinovaná, benzín a LPG. A jak se píe vý, tak jen ta hlučnost. Za sebe: neprohloupil jsem koupí benzínu. :palec
|
|
18.04.2013 09:26 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568500
|
|
Viky
|
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Tak koukám e C5 III ere jednoznačně nejvíc. Jen ten olej mi nebumbá
Tak koukám e C5 III ere jednoznačně nejvíc. Jen ten olej mi nebumbá :-D
|
|
18.04.2013 09:38 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568502
|
|
Devilian
|
|
|
Ja som s mojou uz nabehal od kupy asi 9t km. Nechal som jedno meranie spotreby od zaciatku, lenze po niekolkych (tisicoch) kilometroch sa mi to vynulovalo samo(Myslim ze tam svietilo 7.9). Tak meriam spotrebu od posledneho servisu a od poslednej vymeny oleja. Od posledneho servisu mam na pocitaci 7.5 litra. Od poslednej vymeny oleja (+ pripravok proti cvakaniu hydrostel=nefunguje) mam ale 7 litrov. Po meste sa to udrzuje a tak po tyzdni jazdy to stupne o 0.1, mimo mesto mi to vacsinou klesne este o 0.1. Takze to beriem ako priemer.
Pri kupe som to vynuloval a isiel som 80 kilometrov mimo mesto. Vysledna spotreba 6.3 litra.
Vsetko podla pocitaca, nie som optimista ze to meria spravne, takze si k tomu vsetkemu dajte +0.5 litra. Myslim ze je to stale dobre. Tiez som ale toho nazoru, ze 3l pojde o cosi lepsie ale dvojliter je podla mna k celkovej koncepcii a hlavne k podvozku idealna volba.
Ja som s mojou uz nabehal od kupy asi 9t km. Nechal som jedno meranie spotreby od zaciatku, lenze po niekolkych (tisicoch) kilometroch sa mi to vynulovalo samo(Myslim ze tam svietilo 7.9). Tak meriam spotrebu od posledneho servisu a od poslednej vymeny oleja. Od posledneho servisu mam na pocitaci 7.5 litra. Od poslednej vymeny oleja (+ pripravok proti cvakaniu hydrostel=nefunguje) mam ale 7 litrov. Po meste sa to udrzuje a tak po tyzdni jazdy to stupne o 0.1, mimo mesto mi to vacsinou klesne este o 0.1. Takze to beriem ako priemer.
Pri kupe som to vynuloval a isiel som 80 kilometrov mimo mesto. Vysledna spotreba 6.3 litra.
Vsetko podla pocitaca, nie som optimista ze to meria spravne, takze si k tomu vsetkemu dajte +0.5 litra. Myslim ze je to stale dobre. Tiez som ale toho nazoru, ze 3l pojde o cosi lepsie :) ale dvojliter je podla mna k celkovej koncepcii a hlavne k podvozku idealna volba.
|
|
18.04.2013 09:53 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568505
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Zdravím vechny v klubu, jsem tu nový a nedá mi to, abych se nezapojil do tohoto vlákna. S motorem 2.0 i v C5I jsem najel přes 100000 km, ale převáně na LPG. Motor byl jedna z mála věcí s nimi jsem neměl problém, přestoe podle nepřímých ukazatelů (počet servisních intervalů) měl kdy jsem ho prodával najeto přes 450000km. Jsem umírněný jezdec na pohodu a tak dlouhodobá spotřeba LPG v létě pod 9L, v zimě pod 9,5 a např. Chorvatsko (3000km) naloený, s irokým boxem a samozřejmě s klimou 9,5l. Je v tom cca 25 % jízdy po Praze. Hodnoty jsou počítáné samozřejmě z tankování a je potřeba k tomu přičíst asi jednou za 3měsíce 15l benzinu. Mě to přijde na tak těké auto docela dobré.
Byl bych zřejmě vyjímka, kdyby mne občas nezazlobil antipollution fault, to jsem vyřeil výmazem chyby a byl zas třeba na měsíc pokoj. U mne asi 90% těchto hláek, nemělo natěstí vliv na výkon ani spotřebu.
Mohl bych poslouit také zatím velmi krátkodobými zkuenostmi s benzinovým 1,6 THP motorem, ale to bych byl OT.
Zdravím vechny v klubu, jsem tu nový a nedá mi to, abych se nezapojil do tohoto vlákna. S motorem 2.0 i v C5I jsem najel přes 100000 km, ale převáně na LPG. Motor byl jedna z mála věcí s nimi jsem neměl problém, přestoe podle nepřímých ukazatelů (počet servisních intervalů) měl kdy jsem ho prodával najeto přes 450000km. Jsem umírněný jezdec na pohodu a tak dlouhodobá spotřeba LPG v létě pod 9L, v zimě pod 9,5 a např. Chorvatsko (3000km) naloený, s irokým boxem a samozřejmě s klimou 9,5l. Je v tom cca 25 % jízdy po Praze. Hodnoty jsou počítáné samozřejmě z tankování a je potřeba k tomu přičíst asi jednou za 3měsíce 15l benzinu. Mě to přijde na tak těké auto docela dobré.
Byl bych zřejmě vyjímka, kdyby mne občas nezazlobil antipollution fault, to jsem vyřeil výmazem chyby a byl zas třeba na měsíc pokoj. U mne asi 90% těchto hláek, nemělo natěstí vliv na výkon ani spotřebu.
Mohl bych poslouit také zatím velmi krátkodobými zkuenostmi s benzinovým 1,6 THP motorem, ale to bych byl OT.
|
|
18.04.2013 11:28 -
Re: Motor 2.0 16V benzín - jaký je?
|
2568556
|
|
Devilian
|
|
|
Bol by som velmi vdacny za tvoje postrehy ohladne tohoto motora. Najme spolahlivosti.
Bol by som velmi vdacny za tvoje postrehy ohladne tohoto motora. Najme spolahlivosti.
|
|
| |
|
|