| | |
11.11.2013 02:18 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2636373
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Kdyby to nevylo, tak pouít manelku. Stejně stále klape, tak stačí jen sesynchronizovat s levou páčkou.
Kdyby to nevylo, tak pouít manelku. Stejně stále klape, tak stačí jen sesynchronizovat s levou páčkou.
|
|
14.01.2014 15:33 -
Re: árovky denního svícení / C5 III
|
2657271
|
|
sukee
|
Město: Havlíčkův Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
.link.
Nael jsem jetě levnějí náhradu spec.pro C5. V vozů Citroen C5, existují dva typy svítidel na bublinu skla árovky Hp24w jiný průměr pro montání árovku. K dispozici jsou modely s průměrem 14 mm a 16 mm.
Tento produkt má průměr 16 mm. Před nákupem zkontrolujte, zda je opravdu vhodný pro vae auto, protoe není moné instalovat árovky o průměru 16 mm v dráku 14 mm.
.link.
Tady jsou led árovky pro oba rozměry patice.
.link.
http://www.ebay.co.uk/itm/HP24W-DRL-HIGH-POWER-LED-SMD-BULBS-CAN-BUS-CITROEN-PEUGEOT-/141120228105?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20db6bcb09
Nael jsem jetě levnějí náhradu spec.pro C5. V vozů Citroen C5, existují dva typy svítidel na bublinu skla árovky Hp24w jiný průměr pro montání árovku. K dispozici jsou modely s průměrem 14 mm a 16 mm.
Tento produkt má průměr 16 mm. Před nákupem zkontrolujte, zda je opravdu vhodný pro vae auto, protoe není moné instalovat árovky o průměru 16 mm v dráku 14 mm.
http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka-Led-Hp24w-DRL-6W-4xHigh-Power-Citroen-C5/496
Tady jsou led árovky pro oba rozměry patice.
http://www.sklepledowy.pl/pl/c/Citroen/106
|
|
14.01.2014 16:24 -
Re: árovky denního svícení / C5 III
|
2657286
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Za tie ceny tých LED si môem rovno kúpi originál, za 22 rovno v Citroëne
A koniec koncov tam LEDka nemá čo hžada.
Za tie ceny tých LED si môem rovno kúpi originál, za 22 rovno v Citroëne
A koniec koncov tam LEDka nemá čo hžada.
|
|
26.02.2014 23:11 -
Re: árovky denního svícení / C5 III
|
2672270
|
|
veverka69
|
Město: Rakousy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
problem je, ze puvodni zarovky nic nevydrzi a pujdes pro ne znovu. Mam najetu uz 20 000 na Led uvedene v prvnim odkazu, nikdo na me neblika a zarovky funguji. Pravdou je, ze sviti mene, nez puvodni reseni.
problem je, ze puvodni zarovky nic nevydrzi a pujdes pro ne znovu. Mam najetu uz 20 000 na Led uvedene v prvnim odkazu, nikdo na me neblika a zarovky funguji. Pravdou je, ze sviti mene, nez puvodni reseni.
|
|
28.02.2014 12:57 -
Re: árovky denního svícení / C5 III
|
2672739
|
|
maros.h
|
|
|
Originály vydrali 60 000 km...take iadny problém. A po osobnej skúsenosti s rôznymi náhradami (G4), pri ktorých mi zapieklo petice a zadymilo celý reflektor, ktorý u z vnútra nejde úplne vyčisti, doporučujem len originál. LED-ky podža mňa svietili nedostačujúco.
Originály vydrali 60 000 km...take iadny problém. A po osobnej skúsenosti s rôznymi náhradami (G4), pri ktorých mi zapieklo petice a zadymilo celý reflektor, ktorý u z vnútra nejde úplne vyčisti, doporučujem len originál. LED-ky podža mňa svietili nedostačujúco.
|
|
19.03.2014 15:07 -
Re: árovky denního svícení / C5 III
|
2678016
|
|
filipxec
|
Město: Beroun, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Víte, co je na tomto tématu smutné? e tu řeíme takovou pitomost. Je to ostuda u takového auta. V Citroenu to davno zjistili, takze od roku 2010 maji jine svetlomety. Pro mne o to hur, ze jsem tesne pred tim musel menit od kamenu rozbity reflektor. Takze jsem si koupil jeste tenhle stupidni...
Moje zkusenosti: ty drahe originalni zarovky nic nevydrzi, nema cenu je kupovat. jednou jsem ji koupil a prdla po 20ti tisicich (7mesicu). Nejhorsi je, ze musi dolu naraznik. Dalsi hruza (moji kamaradi Skodovkari se muzou potrhat smichy - slabou utechou budiz, ze Superb ma tuto blbou zarovku take ). Tak jsem si sam sundal naraznik a vymenil ty banky - patice zustala, jak nekdo vyse popisuje - za LED cipy. Ty vsak odesly take. Je to blbe konstruovane svetlo a zatim kazda zarovka se mi v tom upekla. Ted zkusim ty LEDky, ktere tu ted v lednu popisoval sukee, z Polska.
Narozdil od maros.he NEDOPORUCUJI original. Pominu fakt, ze je to nesmyslne a nezduvodnitelne draha zarovka (jsem vzdelan v elektro oboru, delam obchod a navic automobilovem prumyslu). Protoze se musi sundavat naraznik (zkusil jsem to bez toho a prizval i nekolik sikovnych pratel a kamaradu, clenu rodiny a nikomu se to nepodarilo a konstatovali jsme, ze by to chtelo dva klouby na ruce navic - klobouk dolu pred tim, komu se to podarilo), povazuji i 60tisic km za malo - mne vydrzelo 20tisic. V me Xantosce, ktera ma aktualne 536tisic km, jsem nemenil zarovky snad 200tisic, mozna vic.
Dam vedet, az vyzkousim ty nove ledky. Na fotce maji i dostatecny svit. Technicka data take vypadaji uspokojive.
Víte, co je na tomto tématu smutné? e tu řeíme takovou pitomost. Je to ostuda u takového auta. V Citroenu to davno zjistili, takze od roku 2010 maji jine svetlomety. Pro mne o to hur, ze jsem tesne pred tim musel menit od kamenu rozbity reflektor. Takze jsem si koupil jeste tenhle stupidni...
Moje zkusenosti: ty drahe originalni zarovky nic nevydrzi, nema cenu je kupovat. jednou jsem ji koupil a prdla po 20ti tisicich (7mesicu). Nejhorsi je, ze musi dolu naraznik. Dalsi hruza (moji kamaradi Skodovkari se muzou potrhat smichy - slabou utechou budiz, ze Superb ma tuto blbou zarovku take :-) ). Tak jsem si sam sundal naraznik a vymenil ty banky - patice zustala, jak nekdo vyse popisuje - za LED cipy. Ty vsak odesly take. Je to blbe konstruovane svetlo a zatim kazda zarovka se mi v tom upekla. Ted zkusim ty LEDky, ktere tu ted v lednu popisoval sukee, z Polska.
Narozdil od maros.he NEDOPORUCUJI original. Pominu fakt, ze je to nesmyslne a nezduvodnitelne draha zarovka (jsem vzdelan v elektro oboru, delam obchod a navic automobilovem prumyslu). Protoze se musi sundavat naraznik (zkusil jsem to bez toho a prizval i nekolik sikovnych pratel a kamaradu, clenu rodiny a nikomu se to nepodarilo a konstatovali jsme, ze by to chtelo dva klouby na ruce navic - klobouk dolu pred tim, komu se to podarilo), povazuji i 60tisic km za malo - mne vydrzelo 20tisic. V me Xantosce, ktera ma aktualne 536tisic km, jsem nemenil zarovky snad 200tisic, mozna vic.
Dam vedet, az vyzkousim ty nove ledky. Na fotce maji i dostatecny svit. Technicka data take vypadaji uspokojive.
|
|
19.03.2014 15:10 -
Re: árovky denního svícení / C5 III
|
2678017
|
|
LionVTS
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Na moji C5 vymenim obe normalne seshora
Na moji C5 vymenim obe normalne seshora
|
|
19.03.2014 15:18 -
Re: árovky denního svícení / C5 III
|
2678018
|
|
filipxec
|
Město: Beroun, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Poprve mi je menili v Citroenu a take sundavali naraznik. Ja pak k tomu pozval kamose a meli jsme to nejdrive jako zabavu, ja vypsal odmenu, ale nikomu se to seshora od motoru nepodarilo...
Kdyz mi das navod, jak na to, budu rad.
Poprve mi je menili v Citroenu a take sundavali naraznik. Ja pak k tomu pozval kamose a meli jsme to nejdrive jako zabavu, ja vypsal odmenu, ale nikomu se to seshora od motoru nepodarilo...
Kdyz mi das navod, jak na to, budu rad.
|
|
19.03.2014 15:57 -
Re: árovky denního svícení / C5 III
|
2678019
|
|
LionVTS
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Mozna je na 3litru min mista, ale u me na 2,0hdi tam normalne strcim ruku nahmatam zarovku zatocim a vytahnu
Mozna je na 3litru min mista, ale u me na 2,0hdi tam normalne strcim ruku nahmatam zarovku zatocim a vytahnu
|
|
26.03.2014 12:24 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2680235
|
|
prog
|
Město: Fryták, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím vechny, kterým se podařilo dostat bez sundání nárazníku k denním světlům, já jsem přes vekerou snahu neuspěl, postupně se mi podařilo namátrat pravděpodobný torx otvor a po výrobě přípravku i povolit patici árovky, ale u ne vytáhnout ze světla, není to za co chytit, vlastně jsem rád, e na to krkolomně dosáhnu. Dostat novou árovku zpět bude taky oříek... máte na to nějakou fintu, jak patici uvolnit ven?
Zoufalý pokus, dostat se na to místo od chladiče či blatníku je bez ance
Jinak přidám zkuenosti s LED světly, zapomeňte na různé skládané destičky s SMD5050, které se do měsíce přehřejí, vytřepou a začnou kvůli mizerným spojům blikat a do dvou měsíců svítit úplně. Zkusil jsem i osazené do hliníkového "chladiče", který má ale minimální plochu, take se uvaří taky, jen vydrí o dost víc (mě půl roku, to u jsem se radoval, e dlouho a dobře svítí). Jediné, které se mi dlouhodobě osvědčily je typ, který je zalitý do porcelánové patice T10, má 1W a pouitelný na značku a obrysové světla. Pak je jetě dobře provedená destička s 5050 od fy Canbus do osvětlení interiéru. Podle mě, ve, co má více jak 1W, má nedostatečný chladič. Předělával jsem doma některá světla na čistě LEDková (10W+driver) a bez pořádného kusu chladiče se to neobejde. Na DRL by bylo potřeba min 5W, ale v tom malém prostoru není jak chladit.... a představte si to v létě při 30+
Zdravím vechny, kterým se podařilo dostat bez sundání nárazníku k denním světlům, já jsem přes vekerou snahu neuspěl, postupně se mi podařilo namátrat pravděpodobný torx otvor a po výrobě přípravku i povolit patici árovky, ale u ne vytáhnout ze světla, není to za co chytit, vlastně jsem rád, e na to krkolomně dosáhnu. Dostat novou árovku zpět bude taky oříek... máte na to nějakou fintu, jak patici uvolnit ven?
Zoufalý pokus, dostat se na to místo od chladiče či blatníku je bez ance :-(
Jinak přidám zkuenosti s LED světly, zapomeňte na různé skládané destičky s SMD5050, které se do měsíce přehřejí, vytřepou a začnou kvůli mizerným spojům blikat a do dvou měsíců svítit úplně. Zkusil jsem i osazené do hliníkového "chladiče", který má ale minimální plochu, take se uvaří taky, jen vydrí o dost víc (mě půl roku, to u jsem se radoval, e dlouho a dobře svítí). Jediné, které se mi dlouhodobě osvědčily je typ, který je zalitý do porcelánové patice T10, má 1W a pouitelný na značku a obrysové světla. Pak je jetě dobře provedená destička s 5050 od fy Canbus do osvětlení interiéru. Podle mě, ve, co má více jak 1W, má nedostatečný chladič. Předělával jsem doma některá světla na čistě LEDková (10W+driver) a bez pořádného kusu chladiče se to neobejde. Na DRL by bylo potřeba min 5W, ale v tom malém prostoru není jak chladit.... a představte si to v létě při 30+
|
|
26.03.2014 15:24 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2680303
|
|
jruze
|
|
|
Tak k denímu svícení na X7 - pokud se někdo pokouí u tuto operaci a je majitelem X7 s ostřikovacem světel tak se pokouí zcela zbytečně protoe pod árovkou(paticí) je ostřikovač a i kdyby jí pootočil z bajonetu tak ji nemůe dostat ven - vadí tryska.Pokud dělá jednu stranu stačí narazník o kousek odtáhnout(práce na pár minut) a přístup bez problému .
Tak k denímu svícení na X7 - pokud se někdo pokouí u tuto operaci a je majitelem X7 s ostřikovacem světel tak se pokouí zcela zbytečně protoe pod árovkou(paticí) je ostřikovač a i kdyby jí pootočil z bajonetu tak ji nemůe dostat ven - vadí tryska.Pokud dělá jednu stranu stačí narazník o kousek odtáhnout(práce na pár minut) a přístup bez problému .;-)
|
|
28.03.2014 19:54 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2681158
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
jruze napsal(a): Tak k denímu svícení na X7 - pokud se někdo pokouí u tuto operaci a je majitelem X7 s ostřikovacem světel tak se pokouí zcela zbytečně protoe pod árovkou(paticí) je ostřikovač a i kdyby jí pootočil z bajonetu tak ji nemůe dostat ven - vadí tryska.Pokud dělá jednu stranu stačí narazník o kousek odtáhnout(práce na pár minut) a přístup bez problému .
Nieje to celkom pravda, Dnes sa mi podarilo vymenit lavu ziarovku (na soferovej strane). Najskor mi trochu trvalo kym som si nacvicil nasadenie "homemade" pripravku .link. , pootocit ziarovku islo lahko ale vytiahnut ju dalo celkom zabrat. Svina drzala za tu tesiacu gumicku, jak som ju klatil tak sa stale snazila zatiahnut, takze som ju musel priebezne povolovat tym pripravkom. Asi po 20 minutach som ju dostal konecne von. Nasadenie novej bolo v pohode. Chcel som skusit aj pravu stranu ale tam som to vzdal, je tam strasne malo miesta. Nastastie ta este svieti. Az sa vypali tak pojde asi naraznik dolu
Nieje to celkom pravda, Dnes sa mi podarilo vymenit lavu ziarovku (na soferovej strane). Najskor mi trochu trvalo kym som si nacvicil nasadenie "homemade" pripravku http://www.c5club.cz/profiles/igok.html?kod=32&ids=igok&gal=105300628#pc , pootocit ziarovku islo lahko ale vytiahnut ju dalo celkom zabrat. Svina drzala za tu tesiacu gumicku, jak som ju klatil tak sa stale snazila zatiahnut, takze som ju musel priebezne povolovat tym pripravkom. Asi po 20 minutach som ju dostal konecne von. Nasadenie novej bolo v pohode. Chcel som skusit aj pravu stranu ale tam som to vzdal, je tam strasne malo miesta. Nastastie ta este svieti. Az sa vypali tak pojde asi naraznik dolu :)
|
|
28.03.2014 20:40 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2681182
|
|
jruze
|
|
|
igok napsal(a): Nieje to celkom pravda, Dnes sa mi podarilo vymenit lavu ziarovku (na soferovej strane). Najskor mi trochu trvalo kym som si nacvicil nasadenie "homemade" pripravku .link. , pootocit ziarovku islo lahko ale vytiahnut ju dalo celkom zabrat. Svina drzala za tu tesiacu gumicku, jak som ju klatil tak sa stale snazila zatiahnut, takze som ju musel priebezne povolovat tym pripravkom. Asi po 20 minutach som ju dostal konecne von. Nasadenie novej bolo v pohode. Chcel som skusit aj pravu stranu ale tam som to vzdal, je tam strasne malo miesta. Nastastie ta este svieti. Az sa vypali tak pojde asi naraznik dolu
dobrej výkon- já to konzultoval s klukama v Citroenu,následně měřil a mezi světlem a tryskou mi vycházelo 2,5cm a patice+ árovka teď u nevím přesně +- 3,5cm - nicméně odtáhnout nárazník (a samo povolit ve k tomu) mi trvalo 5. minut,výměna patice 2. minuty a zpět nárazník také +- 5. minut dělal jsem tedy stranu u serva , ale trysky jsou tuím na obou stranách stejně
:palec dobrej výkon- já to konzultoval s klukama v Citroenu,následně měřil a mezi světlem a tryskou mi vycházelo 2,5cm a patice+ árovka teď u nevím přesně +- 3,5cm :nevim - nicméně odtáhnout nárazník (a samo povolit ve k tomu) mi trvalo 5. minut,výměna patice 2. minuty a zpět nárazník také +- 5. minut;-) dělal jsem tedy stranu u serva , ale trysky jsou tuím na obou stranách stejně :nevim
|
|
11.06.2014 22:07 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2705054
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Rampa napsal(a): Vyzkoueno, funguje!!! Potvrzuji, co psal shalafi - ty bumerangy na denní světla mají podle nastavení v diag. dvě úrovně svítivosti. Pokud svítí společně z obrysovkami (vzadu), tak pouze z nízkou intenzitou, která odpovídá parkovačkám. Pokud bez obrysových světel, tak svítí jako ďas Podle obrázku v příloze, který mi poslal shalafi, by zvýrazněná volba v diagnostice měla být označena "NO" a pak to svítí tak, e jste dostatečně vidět. Jetě jednou dík shalafi
tak som sa konecne dokopal pocas 1 prehliadky stazovat sa na LED svetla a tiez ponukol horeuvedene riesenie.
chalani v servise len krutili hlavou najprv ze to tak ma byt a nakoniec ze to kto nakonfiguroval aby denne boli ako parkovacky s obrysovkami, chvilu to trvalo, bolo to zasite v nejakom menu personalizacie, po vypnuti obrysoviek to konecne svieti jak som ocakaval. Dik chlapi za ten tip.
tak som sa konecne dokopal pocas 1 prehliadky stazovat sa na LED svetla a tiez ponukol horeuvedene riesenie.
chalani v servise len krutili hlavou najprv ze to tak ma byt a nakoniec ze to kto nakonfiguroval aby denne boli ako parkovacky s obrysovkami, chvilu to trvalo, bolo to zasite v nejakom menu personalizacie, po vypnuti obrysoviek to konecne svieti jak som ocakaval. Dik chlapi za ten tip.
|
|
13.06.2014 22:44 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2705488
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Tak me to taky ceka. Prava uz nesviti. Ted mam dilema, bud tam strcim objednane 5W ledky G4, jedna za cca 6 USD (z DX.com) nebo zacaluju 1200 za zarovku a par set za praci v Citroenu. Ma sanci tam ta LEDka prezit aspon leto? Jsem na vazkach, ale ta cena za zarovku mi zveda mandle. Mate to nekdo? Na zahranicnich Citro forech to dost hojne nahrazujou LEDkama, ale vysledky jsou takove vselijake.
Tak me to taky ceka. Prava uz nesviti. Ted mam dilema, bud tam strcim objednane 5W ledky G4, jedna za cca 6 USD (z DX.com) nebo zacaluju 1200 za zarovku a par set za praci v Citroenu. Ma sanci tam ta LEDka prezit aspon leto? Jsem na vazkach, ale ta cena za zarovku mi zveda mandle. Mate to nekdo? Na zahranicnich Citro forech to dost hojne nahrazujou LEDkama, ale vysledky jsou takove vselijake.
|
|
14.06.2014 07:04 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2705501
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Tak me to taky ceka. Prava uz nesviti. Ted mam dilema, bud tam strcim objednane 5W ledky G4, jedna za cca 6 USD (z DX.com) nebo zacaluju 1200 za zarovku a par set za praci v Citroenu. Ma sanci tam ta LEDka prezit aspon leto? Jsem na vazkach, ale ta cena za zarovku mi zveda mandle. Mate to nekdo? Na zahranicnich Citro forech to dost hojne nahrazujou LEDkama, ale vysledky jsou takove vselijake.
ja by som tam tie ledky na tvojom mieste skusil, ak to nebude dobe vratis sa k ziarovkam,
a co je to za zazracnu ziarovku? co ebay?
ja by som tam tie ledky na tvojom mieste skusil, ak to nebude dobe vratis sa k ziarovkam,
a co je to za zazracnu ziarovku? co ebay?
|
|
14.06.2014 09:50 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2705522
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Dealextreme z evropskeho skladu, tak snad to nebude mesic trvat. .link.
Doporucuju se kouknout na tuhle stranku .link.
Jedine ceho se "bojim" je sundavani narazniku. U stare C5 jsem to delal nekolikrat a vedel jsem uz presne co kde odsroubovat a demontaz byla tak na 10 minut max.
Dealextreme z evropskeho skladu, tak snad to nebude mesic trvat. http://www.dx.com/p/g4-5w-v-12v-5w-300lm-6500k-g4-white-light-led-clearance-lamp-bead-silver-yellow-2-pcs-246930?tc=CZK&gclid=CImX4tnv-L4CFYXMtAodf2oABw#.U5v9p_lDV8E
Doporucuju se kouknout na tuhle stranku http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=3&t=36838&p=292308&hilit=daytime+running+lights#p292308
Jedine ceho se "bojim" je sundavani narazniku. U stare C5 jsem to delal nekolikrat a vedel jsem uz presne co kde odsroubovat a demontaz byla tak na 10 minut max.
|
|
14.06.2014 10:46 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2705534
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Myslím e jruze tu spomínal, e na X7 stačí uvožni nárazník na krajoch a trocha odtlači a je celkom dobrý prístup ku iarovkám denného svietenia.
BTW, tá originál iarovka stojí cca 22 (cca 600 Kč) - priamo v Citroene a vydrí cca 40-60tkm, tak by som to moc nerieil nejakými náhradami, čo buď svietia menej alebo ti upečú päticu ako sa u pár žuďom stalo.
Myslím e jruze tu spomínal, e na X7 stačí uvožni nárazník na krajoch a trocha odtlači a je celkom dobrý prístup ku iarovkám denného svietenia.
BTW, tá originál iarovka stojí cca 22 (cca 600 Kč) - priamo v Citroene a vydrí cca 40-60tkm, tak by som to moc nerieil nejakými náhradami, čo buď svietia menej alebo ti upečú päticu ako sa u pár žuďom stalo.
|
|
14.06.2014 12:37 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2705540
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Me rekli v Citrosu 1200, tak nevim.
Me rekli v Citrosu 1200, tak nevim.
|
|
| |
|
|