| | |
22.11.2011 08:30 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2426635
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Keď si pozorne pozrie ten link čo som dával vyie vrátane foto, je tam aj link na eshop a popis iarovky. Konkrétne chlapík má odskúanú výmenu za:
.link.
High Power Led 5050 13 smd G4 Base
Voltage : 12V
Wattage : 2.6 W
Lumens : 220-240 Lm
Working Temperature : -40~+60 °C
Beam Angle : 360 degrees
Equivalent : 20-25 W
Dimensions : 10 mm x 30 mm
Protection Rate : IP20
Lifespan : 50,000 hours
Certificate : CE, RoHS
čie svietivos rovnaká, 360° rozptyl, teplota niekožkonásobne niia (mono to je dôvod odchádzania)
A čo som pozeral, nie je problém zohna aj na dealextreme...
Keď si pozorne pozrie ten link čo som dával vyie vrátane foto, je tam aj link na eshop a popis iarovky. Konkrétne chlapík má odskúanú výmenu za:
http://www.everled.co.uk/g4-13-smd-led-5050-high-power.html
High Power Led 5050 13 smd G4 Base
Voltage : 12V
Wattage : 2.6 W
Lumens : 220-240 Lm
Working Temperature : -40~+60 °C
Beam Angle : 360 degrees
Equivalent : 20-25 W
Dimensions : 10 mm x 30 mm
Protection Rate : IP20
Lifespan : 50,000 hours
Certificate : CE, RoHS
čie svietivos rovnaká, 360° rozptyl, teplota niekožkonásobne niia (mono to je dôvod odchádzania)
A čo som pozeral, nie je problém zohna aj na dealextreme...
|
|
22.11.2011 17:52 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2426692
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
To SGT. Technicky to lze ale prakticky je qhownu. Tenhle typ LED mam pouzity na parkovacky a jako nahrada za V5W to lze, ale jako nahrada za zarovku, ktera ma 24W to rozhodne nestaci. Adekvatne tak LED s prikonem kolem 6watt. Mam nejaky 10 watt diody, ktere by velikosti bez problemu prolezli otvorem, ale je potreba je chladit a jak tak tusim, chkadic by musel byt mimo korpus svetla, coz by taky slo, ale muselo by se to pochopitelne poradne utesnit.
To SGT. Technicky to lze ale prakticky je qhownu. Tenhle typ LED mam pouzity na parkovacky a jako nahrada za V5W to lze, ale jako nahrada za zarovku, ktera ma 24W to rozhodne nestaci. Adekvatne tak LED s prikonem kolem 6watt. Mam nejaky 10 watt diody, ktere by velikosti bez problemu prolezli otvorem, ale je potreba je chladit a jak tak tusim, chkadic by musel byt mimo korpus svetla, coz by taky slo, ale muselo by se to pochopitelne poradne utesnit.
|
|
23.11.2011 08:43 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2426883
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tak tieto budú ma určite svietivos nad 20W klasickej iarovky. Tento typ LED poznám (SMD 5050), mám 24 LED bodovku s príkonom 4,7W a svieti o niečo viac ako klasická 35W halogénová bodovka. Take toho sa vôbec neobávam. A čo sa týka teploty, to neviem posúdi kožko je tam miesta, ale na tej mojej 24 LED 4,7W bodovke v pohode udrím ruku, take teplota by nemala by problém.
Tak tieto budú ma určite svietivos nad 20W klasickej iarovky. Tento typ LED poznám (SMD 5050), mám 24 LED bodovku s príkonom 4,7W a svieti o niečo viac ako klasická 35W halogénová bodovka. Take toho sa vôbec neobávam. A čo sa týka teploty, to neviem posúdi kožko je tam miesta, ale na tej mojej 24 LED 4,7W bodovke v pohode udrím ruku, take teplota by nemala by problém.
|
|
23.11.2011 23:42 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2427231
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
mno... pokud to vyzkouí - dej vědět, ale já si stále myslim, e to nebude dostatečné. Nakonec - je to patrné u některých OII či Superbů II, kde si majitelé právě takovouhle výměnu lajzli a je to vidět na prd... na druhou stranu - nevím, co pouili za náhradu, ale jak jsem tak mohl okouknout tak nějaká slepenina z 5050 to rozhodně byla
mno... pokud to vyzkouí - dej vědět, ale já si stále myslim, e to nebude dostatečné. Nakonec - je to patrné u některých OII či Superbů II, kde si majitelé právě takovouhle výměnu lajzli a je to vidět na prd... na druhou stranu - nevím, co pouili za náhradu, ale jak jsem tak mohl okouknout tak nějaká slepenina z 5050 to rozhodně byla :-)
|
|
24.11.2011 08:30 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2427273
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
No dám vedie a to prestane svieti, a rovno objednám asi aj tie 18-LED pre istotu. Spravím porovnanie a uvidím či uvidiím
No dám vedie a to prestane svieti, a rovno objednám asi aj tie 18-LED pre istotu. Spravím porovnanie a uvidím či uvidiím :-))))
|
|
24.11.2011 16:13 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2427357
|
|
jumep
|
|
|
pozor na stabilizaciu napatia pri tych led, parkovackove led v C5 nic nevydrzia prave kvoli napatovym vykyvom sposobenych BHI atd.
pozor na stabilizaciu napatia pri tych led, parkovackove led v C5 nic nevydrzia prave kvoli napatovym vykyvom sposobenych BHI atd.
|
|
24.11.2011 16:27 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2427360
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
tak to me ani nenapadlo to resit bez stabilizace. LED jsou na prepeti velmi nachylne, ale je pravda, ze pokud ne v serii odpor, tak se prebytek napeti utopi prave v nem, jenze narust proudu pri prekrocenj jmenoviteho napeti na diode je velice prikry a odpory na takovyhlech vosich hnizdech z LED jsou prakticky na krev a mohlo by je to snadno odrovnat. Netvrdte mi ale, ze zmena palubnoho napeti je nejak enormni. pocitam, ze skokove muze oscilovat nekde mezi rekneme 11 s 15 volty. vic by by uz nebylo bezpecne i pro ostatni systemy.... btw - nejjednodussi ochrana LED je v tomto pripade 4ohm odpor a za nim cca nejaky vetsi elit, ale plnohodnotny DC/DC zdroj je pochopitelne zaruka...
tak to me ani nenapadlo to resit bez stabilizace. LED jsou na prepeti velmi nachylne, ale je pravda, ze pokud ne v serii odpor, tak se prebytek napeti utopi prave v nem, jenze narust proudu pri prekrocenj jmenoviteho napeti na diode je velice prikry a odpory na takovyhlech vosich hnizdech z LED jsou prakticky na krev a mohlo by je to snadno odrovnat. Netvrdte mi ale, ze zmena palubnoho napeti je nejak enormni. pocitam, ze skokove muze oscilovat nekde mezi rekneme 11 s 15 volty. vic by by uz nebylo bezpecne i pro ostatni systemy.... btw - nejjednodussi ochrana LED je v tomto pripade 4ohm odpor a za nim cca nejaky vetsi elit, ale plnohodnotny DC/DC zdroj je pochopitelne zaruka...
|
|
24.11.2011 16:42 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2427363
|
|
jumep
|
|
|
tie ledkove parkovacky prave maju odpor, vydrz je snad mensia ako pri H6W ...
digitalom to tak lahko nezmeras a analogom asi tie .. to by mozno osciloskop ukazal, inak pri H7 je pekne vidiet prebliknutie svetiel pri zopnuti / rozopnuti motora bhi
tie ledkove parkovacky prave maju odpor, vydrz je snad mensia ako pri H6W ...
digitalom to tak lahko nezmeras a analogom asi tie .. to by mozno osciloskop ukazal, inak pri H7 je pekne vidiet prebliknutie svetiel pri zopnuti / rozopnuti motora bhi
|
|
30.04.2012 00:15 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2473121
|
|
Haward
|
Město: Roztoky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Co tam mam tedy dat ? Tohle ? .link. Co s tim aby to hned neprasklo ? Díky za radu ...
Co tam mam tedy dat ? Tohle ? http://www.ledsvetluska.cz/led-smd-g4/led-prvky-smd-g4-35w-484.htm Co s tim aby to hned neprasklo ? Díky za radu ...
|
|
30.04.2012 13:08 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2473215
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Vdy, kdy někdo z prodejců srovnává Auto LED vs. árovka, tak atomaticky nastřelí účinnost/efektivnitu/ svítivost/ 8-10x vyí ve prospěch LED, ne je klacická árovka (co je vcelku pravda) rozměry, "jako origo árovka" čím na sebe uplete boudu v podobě dvou parametrů.
1. - i LED je třeba chladit a u v případě udávaného linku Hawardem je oněch 3,5W příkonu relativně dost na to, aby se LED v korpusu za horkých denních teplot přehřály a chcíply během několika týdnů - komu se pak bude chtít sundávat pokadý nárazník a měnit to?...
2. Ohnisko takovýhle "vosího hnízda" je někde v hajzlu a reflektor konstruovaný na vysloveně bodový zdoj, jím je vlákno árovky v případě pouití slepence LEDek vyzáří ádaným směrem výrazně méně světla, ne je třeba, take to celý svítí stejně na prdlačlu. - v ohnisku budou maximálně 4 LED a zbytek se poltluče a vyzáří kdovíkam.
z toho plyne, e se musí pouít jednochip LED - ideálně 5-10W a pořádně ji chladit a i tak bude výsledek hodně o laborování. Docela bych to zkusil, ale nemám bohuel poničenj reflektor s denním svícením z nějaký bouračky.
Vdy, kdy někdo z prodejců srovnává Auto LED vs. árovka, tak atomaticky nastřelí účinnost/efektivnitu/ svítivost/ 8-10x vyí ve prospěch LED, ne je klacická árovka (co je vcelku pravda) rozměry, "jako origo árovka" čím na sebe uplete boudu v podobě dvou parametrů.
1. - i LED je třeba chladit a u v případě udávaného linku Hawardem je oněch 3,5W příkonu relativně dost na to, aby se LED v korpusu za horkých denních teplot přehřály a chcíply během několika týdnů - komu se pak bude chtít sundávat pokadý nárazník a měnit to?...
2. Ohnisko takovýhle "vosího hnízda" je někde v hajzlu a reflektor konstruovaný na vysloveně bodový zdoj, jím je vlákno árovky v případě pouití slepence LEDek vyzáří ádaným směrem výrazně méně světla, ne je třeba, take to celý svítí stejně na prdlačlu. - v ohnisku budou maximálně 4 LED a zbytek se poltluče a vyzáří kdovíkam.
z toho plyne, e se musí pouít jednochip LED - ideálně 5-10W a pořádně ji chladit a i tak bude výsledek hodně o laborování. Docela bych to zkusil, ale nemám bohuel poničenj reflektor s denním svícením z nějaký bouračky.
|
|
06.05.2012 00:30 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2475230
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Tak mi taky odela tato árovka. Poskytuje na ní alespoň Citroen záruku 2 roky, kdy je tak drahá?
Tak mi taky odela tato árovka. Poskytuje na ní alespoň Citroen záruku 2 roky, kdy je tak drahá?
|
|
06.05.2012 10:53 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2475257
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Co sa tyka tych led parkovaciek je to viac menej uplny nezmysel a este k tomu to nieje ani homologovane. Ja pouzivam H6W, ked su zapnute nebucham kapotou, drzia. Momentalne mam Elta a drzia uz podozrivo dlho.
Co sa tyka chladenia led poviem len tolko, Moja kovova Baterka ma 10W Ledku(akumulatory 2x18650 3100mAh) a ci sa hreje nech si odpovie kazdy sam
Co sa tyka tych led parkovaciek je to viac menej uplny nezmysel a este k tomu to nieje ani homologovane. Ja pouzivam H6W, ked su zapnute nebucham kapotou, drzia. Momentalne mam Elta a drzia uz podozrivo dlho.
Co sa tyka chladenia led poviem len tolko, Moja kovova Baterka ma 10W Ledku(akumulatory 2x18650 3100mAh) a ci sa hreje:-)))) nech si odpovie kazdy sam
|
|
06.05.2012 21:22 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2475486
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Jo, ale to nesvítí trvale, navíc jejich příkon je podstatně mení a tudí s tolik nazahřívají.
Jo, ale to nesvítí trvale, navíc jejich příkon je podstatně mení a tudí s tolik nazahřívají.
|
|
12.05.2012 21:21 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2477551
|
|
Haward
|
Město: Roztoky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Tak jsem dnes vyměnil obě dvě árovky na denní svícení (jedna byla prasklá) za LED. Nechtělo se mi rozdělávat nárazník, take jsem to dělal ze zhora. Jde to blbě ale jde to. Pomocí klíče TORX 40 se otočí patice (viz. obrázek Patice Torx) a pak se malýma zahnutýma kletičkama vyndá. Odděláte původní árovku, dáte tam LED (viz. obrázek LED), nasunete zpět a opět utáhnete pomocí TORX 40. LED jsem dal tuhle: .link. , je to náhrada za 20W árovku (má spotřebu 2W) a svítí to velmi dobře - fakt jsem spokojený. Jen nevím jak to dlouho vydrí, protoe stabilizátor se tam nedá nikde dát. Dělal jsem to asi 2 hodiny, ale kdy máte trpělivost tak to jde ...
Tak jsem dnes vyměnil obě dvě árovky na denní svícení (jedna byla prasklá) za LED. Nechtělo se mi rozdělávat nárazník, take jsem to dělal ze zhora. Jde to blbě ale jde to. Pomocí klíče TORX 40 se otočí patice (viz. obrázek Patice Torx) a pak se malýma zahnutýma kletičkama vyndá. Odděláte původní árovku, dáte tam LED (viz. obrázek LED), nasunete zpět a opět utáhnete pomocí TORX 40. LED jsem dal tuhle: http://www.globallux.cz/led-zarovka-g4-13-led-smd-5050-2w-ww-tepla-bila-eanGXLZ053-skup7016.php , je to náhrada za 20W árovku (má spotřebu 2W) a svítí to velmi dobře - fakt jsem spokojený. Jen nevím jak to dlouho vydrí, protoe stabilizátor se tam nedá nikde dát. Dělal jsem to asi 2 hodiny, ale kdy máte trpělivost tak to jde ... :-))))
Přílohy: Patice torx.JPG ( 224214b ) - Patice Torx LED.JPG ( 252554b ) - LED |
|
23.05.2012 18:11 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2480451
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Nedovedu si to ze zhora představit, to se teda dobrej. Já jsem dnes byl v servisu, 1724 Kč, z toho cca 1200,- árovka, nárazník el dolů, hodina práce. Kdy ti to přestane svítít, tak dej sem vědět.
Nedovedu si to ze zhora představit, to se teda dobrej. Já jsem dnes byl v servisu, 1724 Kč, z toho cca 1200,- árovka, nárazník el dolů, hodina práce. Kdy ti to přestane svítít, tak dej sem vědět.
|
|
02.07.2012 10:56 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2489434
|
|
krok
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Tak jsem taky měnil árovky denního svícení za LED.
Levá strana celkem ula ale od pravé strany mám docela odřenou ruku. Pouil jsem stejné LED jako Howard ale mohlo by to svítit víc. Ono na těch původních árovkách je napsaný výkon 24W, ne 20. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrí.
Tak jsem taky měnil árovky denního svícení za LED.
Levá strana celkem ula ale od pravé strany mám docela odřenou ruku. Pouil jsem stejné LED jako Howard ale mohlo by to svítit víc. Ono na těch původních árovkách je napsaný výkon 24W, ne 20. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrí.
|
|
02.07.2012 13:17 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2489495
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Já Vám to nechci nijak rozmlouvat, ale - u jsem to tu moná někde rozváděl - ádný klasický reflektor určený pro normální árovku nebude odráet světlo z LED árovek korektně. Je spočítán pro ohnisko vlákna, co je vysloveně bodový zdroj světla umístěný na konkrétním místě v prostoru, zatímco tyhle vosí hnízda na bázi 5030 či 5050 čipů rozhodně v daném měřítku jako bodový zdroj nelze povaovat a to nemluvím o světelném výkonu, který bude sumárně rozhodně nií ne u klasické árovky, take to v porovnání s origo árovkou fakt bude svítit na prd. Za tímto účelem sem si sehnal světlomet z bouračky na experimentování a sluného výsledku - tím myslí porovnatelného s árovkou se dá docílit s 5W multichip led natočenou do paraboly a umístěnou do OHNISKA!!! paraboly. A bude čas tak to pořeim a zdokumentuju, ale zatim bych neměnil...
Nicméně - tím Vás od toho nechci odrazovat, jen, e holt přez den nebudete tak trochu vidět...
Já Vám to nechci nijak rozmlouvat, ale - u jsem to tu moná někde rozváděl - ádný klasický reflektor určený pro normální árovku nebude odráet světlo z LED árovek korektně. Je spočítán pro ohnisko vlákna, co je vysloveně bodový zdroj světla umístěný na konkrétním místě v prostoru, zatímco tyhle vosí hnízda na bázi 5030 či 5050 čipů rozhodně v daném měřítku jako bodový zdroj nelze povaovat a to nemluvím o světelném výkonu, který bude sumárně rozhodně nií ne u klasické árovky, take to v porovnání s origo árovkou fakt bude svítit na prd. Za tímto účelem sem si sehnal světlomet z bouračky na experimentování a sluného výsledku - tím myslí porovnatelného s árovkou se dá docílit s 5W multichip led natočenou do paraboly a umístěnou do OHNISKA!!! paraboly. A bude čas tak to pořeim a zdokumentuju, ale zatim bych neměnil...
Nicméně - tím Vás od toho nechci odrazovat, jen, e holt přez den nebudete tak trochu vidět... ;-)
|
|
02.07.2012 15:21 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
2489525
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
V tom případě bych doporučil přesunout příspěvky do vlákna "NEoriginální denní NEsvícení". A vem, kteří se takto zNEviditelní, bych dal naplácat na holou.
V tom případě bych doporučil přesunout příspěvky do vlákna "NEoriginální denní NEsvícení". A vem, kteří se takto zNEviditelní, bych dal naplácat na holou. :-(
|
|
| |
|
|