| | |
26.06.2011 14:25 -
Výbava C5 break
|
2399098
|
|
karneval
|
|
|
Ahoj,
obzeram sa po C5 na internete uz dlhsiu dobu a nasiel som krasne zachovaly kusok za dobru cenu - je to verzia Break 2.0 HDi rok vyroby 2002, s full Citroen servisom, dohladatelnou historiou a 180,000 realnymi kilometrami.
Problem je ale vybava. Stravil som vela casu hladanim auta od 1. majitela, kupovane v SR, s uplnou historiou, a ked som po mnohych inzeratoch od poctivych bazaristov, ktori predavaju 8 rocne C5 Exclusive so 120,000 km za 3000 konecne narazil na auto ponukane sukromnikom a splnajuce moje kriteria, dost som klesol na duchu.
Auto ma iba 2x el. okna, radio s MC, iba jednozonova manualna klimatizacia, nema tempomat, ani svetelne, dazdove, cuvacie senzory. Doteraz som si myslel, ze vybava X, resp. SX je zakladna, a ta uz obsahuje Radio s CD menicom aj zadne el. okna.
Zarazilo ma, ze po vsetkych tych dobre vybavenych autach som narazil na takuto Social Edition. C5 sa mi paci prave preto, lebo je to pohodlne a dobre vybavene auto za rozumny peniaz, oproti nemeckym autam.
Mam ist do toho, alebo ma potom bude mrziet, ze pri takom aute mam len Fabia vybavu?
Ahoj,
obzeram sa po C5 na internete uz dlhsiu dobu a nasiel som krasne zachovaly kusok za dobru cenu - je to verzia Break 2.0 HDi rok vyroby 2002, s full Citroen servisom, dohladatelnou historiou a 180,000 realnymi kilometrami.
Problem je ale vybava. Stravil som vela casu hladanim auta od 1. majitela, kupovane v SR, s uplnou historiou, a ked som po mnohych inzeratoch od poctivych bazaristov, ktori predavaju 8 rocne C5 Exclusive so 120,000 km za 3000 :-d konecne narazil na auto ponukane sukromnikom a splnajuce moje kriteria, dost som klesol na duchu.
Auto ma iba 2x el. okna, radio s MC, iba jednozonova manualna klimatizacia, nema tempomat, ani svetelne, dazdove, cuvacie senzory. Doteraz som si myslel, ze vybava X, resp. SX je zakladna, a ta uz obsahuje Radio s CD menicom aj zadne el. okna.
Zarazilo ma, ze po vsetkych tych dobre vybavenych autach som narazil na takuto Social Edition. C5 sa mi paci prave preto, lebo je to pohodlne a dobre vybavene auto za rozumny peniaz, oproti nemeckym autam.
Mam ist do toho, alebo ma potom bude mrziet, ze pri takom aute mam len Fabia vybavu?
|
|
26.06.2011 15:53 -
Re: Výbava C5 break
|
2399107
|
|
JaMat
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 115 |
|
|
Jestli tu výbavu oelí či nikoliv si musí rozhodnout sám, ale kvalitní ojetina bez výbavy je vdycky lepí ne zalátaný vrak s nálepkou Exclusive.
Za základní atributy C5 povauju:
- hydropneumatický podvozek
- vysokou úroveň pasivní bezpečnosti
- i v případě základních verzí dostatečnou výbavu (2x el. okna, manuální klima) - passat nemusí mít ani jedno
- nízkou cenu v porovnání s německou konkurencí
Kdy to zjednoduíme, tak před faceliftem existovaly 3 úrovně výbavy:
X - 2x el. okna, manuální klima ("sporák"), příprava pro rádio, černé vnějí lity, bez loketek, bez aut. stěračů, bez aut. světel atd.
SX - 4x el. okna, 2zonová digiklima, lakované vnějí lity, aut. stěrače, aut. světla atd.
Exclusive - 16" alu kola, kůe nebo alcantara, jako jediná můe mít loketní i bederní opěrku
Sloení výbav se v průběhu času (nebo na různých trzích) mohlo mírně liit a za spoustu věcí se dalo připlatit. Např. moje SX je lépe vybavená ne některé Exclusive. Dále pak mohly na různých trzích a v průběhu času existovat různé dalí výbavy - VTR, Pack, Crystal apod.
Jestli tu výbavu oelí či nikoliv si musí rozhodnout sám, ale kvalitní ojetina bez výbavy je vdycky lepí ne zalátaný vrak s nálepkou Exclusive.
Za základní atributy C5 povauju:
- hydropneumatický podvozek
- vysokou úroveň pasivní bezpečnosti
- i v případě základních verzí dostatečnou výbavu (2x el. okna, manuální klima) - passat nemusí mít ani jedno
- nízkou cenu v porovnání s německou konkurencí
Kdy to zjednoduíme, tak před faceliftem existovaly 3 úrovně výbavy:
X - 2x el. okna, manuální klima ("sporák"), příprava pro rádio, černé vnějí lity, bez loketek, bez aut. stěračů, bez aut. světel atd.
SX - 4x el. okna, 2zonová digiklima, lakované vnějí lity, aut. stěrače, aut. světla atd.
Exclusive - 16" alu kola, kůe nebo alcantara, jako jediná můe mít loketní i bederní opěrku
Sloení výbav se v průběhu času (nebo na různých trzích) mohlo mírně liit a za spoustu věcí se dalo připlatit. Např. moje SX je lépe vybavená ne některé Exclusive. Dále pak mohly na různých trzích a v průběhu času existovat různé dalí výbavy - VTR, Pack, Crystal apod.
|
|
26.06.2011 16:46 -
Re: Výbava C5 break
|
2399118
|
|
karneval
|
|
|
Tak podobne rozmyslam aj ja, zaklad je technicky stav vozidla. Vsetko ukazuje na to, ze auto je vo vybave X.
Radio na MC by mi moc nevadilo, v meste ho nepocuvam, pustam ho len na dlhsich cestach, ale mat v aute svoju vlastnu hudbu prispieva ku komfortu a pohode pri jazde. Tak ci onak, som ochotny CD menic ozeliet.
Zadne okna taktiez nemusia byt v elektrike, tie sa az tak casto nepouzivaju - som ochotny ozeliet.
Svetelne sezory mi aj tak nepomozu kedze svietime cely rok.
Parkovacie senzory nepotrebujem, s autom cuvat viem, ale ako prvok preventivnej ochrany vozidla pred poskodenim je to uzitocna vec, nie vzdy parkujeme za idealnych podmienok. Ja osobne nerad cuvam za tmy. Aj tak som ochotny ozeliet.
Dazdovy senzor je velmi uzitocna vec, mam ho v sucasnosti na Peugeote 406, absencia laktovych opierok vadi iba pri dlhsich cestach.
Jedine co by som fakt, ale vazne fakt chcel je automaticka klima a tempomat, jednak kvoli spotrebe a jednak ako prevencia pred pokutami.
Mam teda otazku: ktore z tychto veci a za akych podmienok sa daju do auta doplnit/vymenit za predpokladu, ze by som si ich pozhanal z havarii/vrakacov/kamaratov a pod?
Tak podobne rozmyslam aj ja, zaklad je technicky stav vozidla. Vsetko ukazuje na to, ze auto je vo vybave X.
Radio na MC by mi moc nevadilo, v meste ho nepocuvam, pustam ho len na dlhsich cestach, ale mat v aute svoju vlastnu hudbu prispieva ku komfortu a pohode pri jazde. Tak ci onak, som ochotny CD menic ozeliet.
Zadne okna taktiez nemusia byt v elektrike, tie sa az tak casto nepouzivaju - som ochotny ozeliet.
Svetelne sezory mi aj tak nepomozu kedze svietime cely rok.
Parkovacie senzory nepotrebujem, s autom cuvat viem, ale ako prvok preventivnej ochrany vozidla pred poskodenim je to uzitocna vec, nie vzdy parkujeme za idealnych podmienok. Ja osobne nerad cuvam za tmy. Aj tak som ochotny ozeliet.
Dazdovy senzor je velmi uzitocna vec, mam ho v sucasnosti na Peugeote 406, absencia laktovych opierok vadi iba pri dlhsich cestach.
Jedine co by som fakt, ale vazne fakt chcel je automaticka klima a tempomat, jednak kvoli spotrebe a jednak ako prevencia pred pokutami.
Mam teda otazku: ktore z tychto veci a za akych podmienok sa daju do auta doplnit/vymenit za predpokladu, ze by som si ich pozhanal z havarii/vrakacov/kamaratov a pod?
|
|
26.06.2011 19:05 -
Re: Výbava C5 break
|
2399151
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No ono toho verze Exclusive garantuje poněkud více, ne zadní dveře v elektrice. Třeba 8x airbag u pár lidí bylo nuceno ocenit. Xenonová světla první generace sice nebyla zázrak, ale proti halogenu je to skok. Naopak bych nediskutoval o rádiu, to jsem vyhodil první týden, to je nezajímavá poloka.
No ono toho verze Exclusive garantuje poněkud více, ne zadní dveře v elektrice. Třeba 8x airbag u pár lidí bylo nuceno ocenit. Xenonová světla první generace sice nebyla zázrak, ale proti halogenu je to skok. Naopak bych nediskutoval o rádiu, to jsem vyhodil první týden, to je nezajímavá poloka.
|
|
26.06.2011 19:10 -
Re: Výbava C5 break
|
2399163
|
|
Darja
|
|
|
Dodělání těh věcí tě bude stát randál a nervy.
Upřímně, C5 se dováí tři prdele, udělat si vejletík s diagnostikou po prodávajících a pokoukat po něčem, co má lepí výbavu je jednoduí.
PA bych neoelela ani náhodou, je to moc ikovná věc. A to parkovat umím (na enskou ) Ale dobastlit se dá celkem jednodue.
Digi klimu bych taky nedala z ruky. Je to věc, co mi zvyuje komfort, vechno si to samo hlídá a já si jen nastavím, kolik v autě chci (dobastlení decetně sloitějí).
Světelný senzor ten se váe k digi klimě.
Absence loketních opěrek mě sere po 10ti metrech. Dneska jsem jela na sever čech v BMW 318 (ten novej) a drtila mě ta jedna opěrka.. nedá se to nastavit nic! V C5 mám svoji a dle svých potřeb nastavenou. (dobastlení jedině koupí sedaček).
MC rádio vymění za jakékoli jiné (téměř ádné bastlení).
A nemít zadní okna v elektrice ve vyí střední je vtip soudurhů z Francie asi...
Dodělání těh věcí tě bude stát randál a nervy.
Upřímně, C5 se dováí tři prdele, udělat si vejletík s diagnostikou po prodávajících a pokoukat po něčem, co má lepí výbavu je jednoduí.
PA bych neoelela ani náhodou, je to moc ikovná věc. A to parkovat umím (na enskou:-)) ) Ale dobastlit se dá celkem jednodue.
Digi klimu bych taky nedala z ruky. Je to věc, co mi zvyuje komfort, vechno si to samo hlídá a já si jen nastavím, kolik v autě chci (dobastlení decetně sloitějí).
Světelný senzor ten se váe k digi klimě.
Absence loketních opěrek mě sere po 10ti metrech. Dneska jsem jela na sever čech v BMW 318 (ten novej) a drtila mě ta jedna opěrka.. nedá se to nastavit nic! V C5 mám svoji a dle svých potřeb nastavenou. (dobastlení jedině koupí sedaček).
MC rádio vymění za jakékoli jiné (téměř ádné bastlení).
A nemít zadní okna v elektrice ve vyí střední je vtip soudurhů z Francie asi...
|
|
26.06.2011 19:29 -
Re: Výbava C5 break
|
2399179
|
|
jumep
|
|
|
Dorobenie veci neni taky problem, ked ale clovek vie co a ako
klimu ti viem doplnit, otazka je co si za to ochotny dat
PA rovnako (cely sa da zohnat origo za slusny peniaz)
stahovanie zadnych okien - tu neviem ako je to o kabelazi, ale treba aj ine tapacirungy a modul dveri atd. je toho viac potrebneho, ale vsetko riesitelne
tempomat je o packe a spinaci (68+10E)
do radia ... CD menic je v dnesnej dobe blbost podla mna a radsej dokupit a nahodit xcarlink, kde si hodis mp3 a vsetko funguje, vratane packy pod volantom
svetelny senzor je nutny kvoli klimatizacii (ostatne je len doplnkova funkcia)
airbagy maju vsetky C5 rovnako standartne, az X7 ma nejake priplatkove (tj. 6-8x C5 1; 7-9x C5 2 - podla toho ci ten jeden dlhy bocny bereme ako 2ks ako ich uvadzaju alebo 1ks ako fyzicky je)
Dorobenie veci neni taky problem, ked ale clovek vie co a ako
klimu ti viem doplnit, otazka je co si za to ochotny dat
PA rovnako (cely sa da zohnat origo za slusny peniaz)
stahovanie zadnych okien - tu neviem ako je to o kabelazi, ale treba aj ine tapacirungy a modul dveri atd. je toho viac potrebneho, ale vsetko riesitelne
tempomat je o packe a spinaci (68+10E)
do radia ... CD menic je v dnesnej dobe blbost podla mna a radsej dokupit a nahodit xcarlink, kde si hodis mp3 a vsetko funguje, vratane packy pod volantom
svetelny senzor je nutny kvoli klimatizacii (ostatne je len doplnkova funkcia)
airbagy maju vsetky C5 rovnako standartne, az X7 ma nejake priplatkove (tj. 6-8x C5 1; 7-9x C5 2 - podla toho ci ten jeden dlhy bocny bereme ako 2ks ako ich uvadzaju alebo 1ks ako fyzicky je)
|
|
26.06.2011 19:30 -
Re: Výbava C5 break
|
2399181
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
Sice nemám Breaka, ale liftbacka, mám X ale zas tak X to není, senzor dete, ve v elektrice, klima sice manual ale lepí ne nic . 8 bagu, loketku sice nemám, ale obejdu se, sem zvyklý bez. Jezdím větinou město tak vetinu času řadím, rádio jsem si dal vlastní, bylo tam MC. jinak dobastlení do tzv. vyí výbave není zrovna finančné lehké, sám na tom dělám. Digi klimu sem měl v plánu, ale jak mi jumep řekl kolik by za to chtěl tak mi zůstala manuálka
Mít vzadu vihadla je vtip FR.. bohuel, ale i někdo chce na takovém autě uetřit, mít Limousku v luxusní social vezri je ....
Sice nemám Breaka, ale liftbacka, mám X ale zas tak X to není, senzor dete, ve v elektrice, klima sice manual ale lepí ne nic :-)))). 8 bagu, loketku sice nemám, ale obejdu se, sem zvyklý bez. Jezdím větinou město tak vetinu času řadím, rádio jsem si dal vlastní, bylo tam MC. jinak dobastlení do tzv. vyí výbave není zrovna finančné lehké, sám na tom dělám. Digi klimu sem měl v plánu, ale jak mi jumep řekl kolik by za to chtěl tak mi zůstala manuálka ;-)
Mít vzadu vihadla je vtip FR.. bohuel, ale i někdo chce na takovém autě uetřit, mít Limousku v luxusní social vezri je ....:nevim
|
|
26.06.2011 19:52 -
Re: Výbava C5 break
|
2399198
|
|
karneval
|
|
|
@Darja:
Ono je jedna vec mat nieco, byt na to zvyknuty a potom o to prist, ako to nemat vobec - potom to nie je taky problem. U teba su to laktove opierky (ktore v P406 nie su), u mna je to senzor dazda (ktory v P406 mam a som zvyknuty). Ono ta diagnostika je sice fajn vec, ale 100% transparentny povod a servis vozidla je na nezaplatenie.
@jumep:
Ako som pisal, vsetky veci by som ozelel, okrem tempomatu a klimy. Ak je tempomat naozaj zalezitostou do 100 tak by som si dal namontovat aj 3. Ak vies poriesit klimu, skus mi dat nejaky navrh na cenu a potrebne suciastky (kludne aj do posty).
O parkovacom asistente uz viem ze sa da domontovat extra. S elektrikou vzadu by som sa nepiplal - ludi nevozim kazdy den a pravdupovediac malokto malokedy spusta okna vzadu.
@Darja:
Ono je jedna vec mat nieco, byt na to zvyknuty a potom o to prist, ako to nemat vobec - potom to nie je taky problem. U teba su to laktove opierky (ktore v P406 nie su), u mna je to senzor dazda (ktory v P406 mam a som zvyknuty). Ono ta diagnostika je sice fajn vec, ale 100% transparentny povod a servis vozidla je na nezaplatenie.
@jumep:
Ako som pisal, vsetky veci by som ozelel, okrem tempomatu a klimy. Ak je tempomat naozaj zalezitostou do 100 tak by som si dal namontovat aj 3. Ak vies poriesit klimu, skus mi dat nejaky navrh na cenu a potrebne suciastky (kludne aj do posty).
O parkovacom asistente uz viem ze sa da domontovat extra. S elektrikou vzadu by som sa nepiplal - ludi nevozim kazdy den a pravdupovediac malokto malokedy spusta okna vzadu.
|
|
26.06.2011 19:57 -
Re: Výbava C5 break
|
2399200
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
karneval napsal(a): @jumep: Ako som pisal, vsetky veci by som ozelel, okrem tempomatu a klimy. Ak je tempomat naozaj zalezitostou do 100 tak by som si dal namontovat aj 3. Ak vies poriesit klimu, skus mi dat nejaky navrh na cenu a potrebne suciastky (kludne aj do posty).
jumep má automat klimu, ale není to ani zaleitost 100- 200 ale viac... ale to ti povie jumep sam
@jumep: Ako som pisal, vsetky veci by som ozelel, okrem tempomatu a klimy. Ak je tempomat naozaj zalezitostou do 100 tak by som si dal namontovat aj 3. Ak vies poriesit klimu, skus mi dat nejaky navrh na cenu a potrebne suciastky (kludne aj do posty).
jumep má automat klimu, ale není to ani zaleitost 100- 200 ale viac... ale to ti povie jumep sam
|
|
27.06.2011 19:08 -
Re: Výbava C5 break
|
2399362
|
|
Darja
|
|
|
karneval napsal(a): @Darja:
Ono je jedna vec mat nieco, byt na to zvyknuty a potom o to prist, ako to nemat vobec - potom to nie je taky problem. U teba su to laktove opierky (ktore v P406 nie su), u mna je to senzor dazda (ktory v P406 mam a som zvyknuty). Ono ta diagnostika je sice fajn vec, ale 100% transparentny povod a servis vozidla je na nezaplatenie.
Hele, kdy chce socku, kup si kodovku. Doporučuju fóbie junior.
Francouzi excelují kombinací výbavy a pohodlí.
Proč si nedopřát trochu luxusu, kdy je to za pár lupek, e? Sakra!
A na diagnostiku si vem i ten tvou sociální voňafku.
Neveř nikdy nikdy a nikdy, prověřuj.
NEJEL SI VECH TĚCH "180TISÍC" V TOM AUTĚ A NEVÍ, JAK S TÍM TEN ČLOVĚK JEZDIL.
A auto se vdy prodává skoro vdy PŘED servisem, ne po něm, take investice tak jako tak bude mít. Minimálně náplně, pro jistotu i rozvody (přeci jenom je to 9 let starej pekáč) a filtry. A to je minimum, co bude muset udělat u jakéhokoli vozu. Take tě to nemine.
Hele, kdy chce socku, kup si kodovku. Doporučuju fóbie junior.
Francouzi excelují kombinací výbavy a pohodlí.
Proč si nedopřát trochu luxusu, kdy je to za pár lupek, e? Sakra! :-))))
A na diagnostiku si vem i ten tvou sociální voňafku.
Neveř nikdy nikdy a nikdy, prověřuj.
NEJEL SI VECH TĚCH "180TISÍC" V TOM AUTĚ A NEVÍ, JAK S TÍM TEN ČLOVĚK JEZDIL.
A auto se vdy prodává skoro vdy PŘED servisem, ne po něm, take investice tak jako tak bude mít. Minimálně náplně, pro jistotu i rozvody (přeci jenom je to 9 let starej pekáč) a filtry. A to je minimum, co bude muset udělat u jakéhokoli vozu. Take tě to nemine.
|
|
28.06.2011 17:27 -
Re: Výbava C5 break
|
2399491
|
|
JaMat
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 115 |
|
|
Darja napsal(a): A nemít zadní okna v elektrice ve vyí střední je vtip soudurhů z Francie asi...
Vyí střední je Peugeot 607, Toyota Camry, Nissan Maxima, Honda Legend apod. C5 patří do střední třídy (Passat, Mondeo, Peugeot 406/407, Toyota Avensis, Nissan Primera, Honda Accord), kde jsou kličky vzadu poměrně běné...
jumep napsal(a): tempomat je o packe a spinaci (68+10E)
Tempomat je takhle easy? Tak to mrkám...
Darja napsal(a): Neveř nikdy nikdy a nikdy, prověřuj.
A auto se vdy prodává skoro vdy PŘED servisem, ne po něm, take investice tak jako tak bude mít.
Prověřuj důkladně, protoe nemálo aut se prodává naopak těsně po "velkém servisu": .link.
karneval napsal(a): Ono je jedna vec mat nieco, byt na to zvyknuty a potom o to prist, ako to nemat vobec - potom to nie je taky problem.
Naprostý souhlas - kadé dalí auto by vdy mělo být lepí, ne to předchozí
Jene dobrá auta se tak těko shánějí...
Darja napsal(a): Hele, kdy chce socku, kup si kodovku. Doporučuju fóbie junior.
Na socky jsou v tuto chvíli přeborníci u Hondy .link.
Borci prodávaj auto za 600 tisíc bez klimy... (úplně bez klimy)
Na socky jsou v tuto chvíli přeborníci u Hondy http://auto.honda.cz/modely/cr-v/cenik-ke-stazeni.html
Borci prodávaj auto za 600 tisíc bez klimy... (úplně bez klimy)
|
|
29.06.2011 01:16 -
Re: Výbava C5 break
|
2399569
|
|
karneval
|
|
|
Darja napsal(a): Neveř nikdy nikdy a nikdy, prověřuj.
NEJEL SI VECH TĚCH "180TISÍC" V TOM AUTĚ A NEVÍ, JAK S TÍM TEN ČLOVĚK JEZDIL.
Neboj, neverim, preverujem. zatial iba prostrednictvom telefonatov a VIN, ale ak pojdem nejake auto omrknut, tak diag. beriem na 100%. Ak by som veril kazdemu vsetko, tak by som neodpisal 95% inzeratov uz len po prejdeni pohladom a bezal kupit hned prve auto v okrese po starom panovi ktory toho moc nenajazdil.
P.S. Tie telefonaty su tiez niekedy zaujimave. Jeden flegma typek mi na otazku o pocte majitelov nevedel povedat presne, a ked som sa ho opytal na servis a servisnu knizku tak povedal "No, nejaky servis tam urcite bol... neviem ci ma auto servisku, ale zajtra ked pojdem do prace tak sa mrknem ci sa niekde v aute nevala." No skoda tych dvoch minut mojho casu
Asi sa podvedome s tym autickom nechce rozlucit... ale to mu nemozem mat za zle
Neboj, neverim, preverujem. zatial iba prostrednictvom telefonatov a VIN, ale ak pojdem nejake auto omrknut, tak diag. beriem na 100%. Ak by som veril kazdemu vsetko, tak by som neodpisal 95% inzeratov uz len po prejdeni pohladom a bezal kupit hned prve auto v okrese po starom panovi ktory toho moc nenajazdil. :-))))
P.S. Tie telefonaty su tiez niekedy zaujimave. Jeden flegma typek mi na otazku o pocte majitelov nevedel povedat presne, a ked som sa ho opytal na servis a servisnu knizku tak povedal "No, nejaky servis tam urcite bol... neviem ci ma auto servisku, ale zajtra ked pojdem do prace tak sa mrknem ci sa niekde v aute nevala." No skoda tych dvoch minut mojho casu :-d
Asi sa podvedome s tym autickom nechce rozlucit... ale to mu nemozem mat za zle ;-)
|
|
29.06.2011 01:29 -
Re: Výbava C5 break
|
2399570
|
|
karneval
|
|
|
JaMat napsal(a): Vyí střední je Peugeot 607, Toyota Camry, Nissan Maxima, Honda Legend apod. C5 patří do střední třídy (Passat, Mondeo, Peugeot 406/407, Toyota Avensis, Nissan Primera, Honda Accord), kde jsou kličky vzadu poměrně běné...
O P607 som uvazoval tiez, montuju sa tam niektore rovnake motory (2.2 HDi, 3.0 V6) a je to krasne a reprezentativne auto, ale upustil som od toho, hlavne zo vzhladu na obstaravacie a prevadzkove naklady a servis, ktore su u 607my ako vlajkovej lode Peugeotu dost vysoke (nie zeby origo citroen servis bol lacny spas).
A video je take "bittersweet" - aj som sa zasmial, aj zaplakal nad tymi praktikami. Ale hold, trh je trh a ludia si o take vraky pytaju sami.
O P607 som uvazoval tiez, montuju sa tam niektore rovnake motory (2.2 HDi, 3.0 V6) a je to krasne a reprezentativne auto, ale upustil som od toho, hlavne zo vzhladu na obstaravacie a prevadzkove naklady a servis, ktore su u 607my ako vlajkovej lode Peugeotu dost vysoke (nie zeby origo citroen servis bol lacny spas).
A video je take "bittersweet" - aj som sa zasmial, aj zaplakal nad tymi praktikami. Ale hold, trh je trh a ludia si o take vraky pytaju sami.
|
|
29.06.2011 23:18 -
Re: Výbava C5 break
|
2399716
|
|
Darja
|
|
|
karneval napsal(a): Neboj, neverim, preverujem. zatial iba prostrednictvom telefonatov a VIN, ale ak pojdem nejake auto omrknut, tak diag. beriem na 100%. Ak by som veril kazdemu vsetko, tak by som neodpisal 95% inzeratov uz len po prejdeni pohladom a bezal kupit hned prve auto v okrese po starom panovi ktory toho moc nenajazdil.
Přesně Ona je otázka času, kdy ty nae dva národy ačnou být opatrnějí, pak méčkaři nebudou mít takovou reji. Kdyby lidi nebyli naivní, tak by se podvodníkům nedařilo...
Přesně :-) Ona je otázka času, kdy ty nae dva národy ačnou být opatrnějí, pak méčkaři nebudou mít takovou reji. Kdyby lidi nebyli naivní, tak by se podvodníkům nedařilo...
|
|
02.07.2011 20:00 -
Re: Výbava C5 break
|
2400130
|
|
JaMat
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 115 |
|
|
Souhlasím - kdy se bude dret při zemi a vyhne se V6 HDi, tak budou provozní náklady velmi podobné jako u C5.
Po 607 jsem taky koukal - dalí XM jsem nechtěl, ale na C6 nemám... Jene C5 je pro mne lepí auto, ne 607. S kufrem bych se smířil (stejnak tam vozim akorát bordel), ale:
1) Výbava a počet aut na trhu - estsetsedmiček je na trhu asi 5x míň ne C5. Chtěl jsem látku/alcantaru a manuál, větina 607 je koených a/nebo automatických. Take se z nich asi desetkrát hůř vybírá...
2) Bezpečnost - je znát, e C5 je postavená na novějí platformě, kterou později vyuili i pro C6 a P407, zatímco P607 podědila jetě starou platformu po P605 a XM
.link. .link.
3) Pohodlí - 607 je sice pohodlnej kočár, ale charakteristice hydrauliky se přibliují a verze s AMVARem... A ty jsou estiválcové, příli nové a drahé na provoz i pořízení.
4) cena - za málo jetou C5 2,2 HDi Exclusive po prvním majiteli z ČR a s doloenou servisní histrorií z let 2003/4 zaplatí asi 150 tisíc, za podobnou 607 kolem dvou set...\"
Souhlasím - kdy se bude dret při zemi a vyhne se V6 HDi, tak budou provozní náklady velmi podobné jako u C5.
Po 607 jsem taky koukal - dalí XM jsem nechtěl, ale na C6 nemám... Jene C5 je pro mne lepí auto, ne 607. S kufrem bych se smířil (stejnak tam vozim akorát bordel), ale:
1) Výbava a počet aut na trhu - estsetsedmiček je na trhu asi 5x míň ne C5. Chtěl jsem látku/alcantaru a manuál, větina 607 je koených a/nebo automatických. Take se z nich asi desetkrát hůř vybírá...
2) Bezpečnost - je znát, e C5 je postavená na novějí platformě, kterou později vyuili i pro C6 a P407, zatímco P607 podědila jetě starou platformu po P605 a XM
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c5_2001/101.aspx http://www.euroncap.com/tests/peugeot_607_2002/119.aspx
3) Pohodlí - 607 je sice pohodlnej kočár, ale charakteristice hydrauliky se přibliují a verze s AMVARem... A ty jsou estiválcové, příli nové a drahé na provoz i pořízení.
4) cena - za málo jetou C5 2,2 HDi Exclusive po prvním majiteli z ČR a s doloenou servisní histrorií z let 2003/4 zaplatí asi 150 tisíc, za podobnou 607 kolem dvou set...\"
|
|
| |
|
|