| | |
23.03.2011 09:19 -
Tlacitko SPORT
|
2379974
|
|
Devilian
|
|
|
Zdravim
Som tu novy, a zatial (zial) nemam Citroen C5, ale citroen xsara. C5 ma ale fascinuje, a tak sa uz zacinam po nejakom pozerat. Uplne najviac sa mi dizajnovo paci C5 I kombi, ale ak nebude v dobrom stave, pojdem aj do C5 II. Mam ale dilemu, co sa tyka motora. Mam v hladaciku 2.0 benzin a 2.0 HDI, popripade 2.2 HDI. Chcel by som ale citroena so sportovym nastavenim. Vie mi niekto povedat, ktore motorizacie ho maju v C5 I a v C5 II? Jedine, co som zatial zistil je, ze ho mali v ponuke s C5 I 2.0 benzin a 2.2 HDI a C5 II 2.0 hdi. C5 II benzin ho teda nema?
Zdravim
Som tu novy, a zatial (zial) nemam Citroen C5, ale citroen xsara. C5 ma ale fascinuje, a tak sa uz zacinam po nejakom pozerat. Uplne najviac sa mi dizajnovo paci C5 I kombi, ale ak nebude v dobrom stave, pojdem aj do C5 II. Mam ale dilemu, co sa tyka motora. Mam v hladaciku 2.0 benzin a 2.0 HDI, popripade 2.2 HDI. Chcel by som ale citroena so sportovym nastavenim. Vie mi niekto povedat, ktore motorizacie ho maju v C5 I a v C5 II? Jedine, co som zatial zistil je, ze ho mali v ponuke s C5 I 2.0 benzin a 2.2 HDI a C5 II 2.0 hdi. C5 II benzin ho teda nema?
|
|
23.03.2011 09:21 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379975
|
|
tief
|
|
|
V6 urcite, 1.8 ne a u 2.0 benzin vecsinou neni ale uz sem ho tam videl ...
V6 urcite, 1.8 ne a u 2.0 benzin vecsinou neni ale uz sem ho tam videl ...
|
|
23.03.2011 09:22 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379976
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
jj já myslím e to záleí na výbavě vozu koukni tady a ví jak to funguje
.link.
jj já myslím e to záleí na výbavě vozu koukni tady a ví jak to funguje
http://www.youtube.com/watch?v=gv75ZY1afJM
|
|
23.03.2011 10:07 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379980
|
|
jumep
|
|
|
uz som to niekde pisal
C5 1:
H3+ (sport) - 3.0V6, 2.0i, 2.2HDi
H3 (bez sport) - vsetko ostatne
C5 2:
H3+ (sport) - 3.0V6, 2.2HDi a 2.0HDi s AP
H3 (bez sport) - vsetko ostatne vratane 2.0HDi s manualnou prevodovkou
uz som to niekde pisal
C5 1:
H3+ (sport) - 3.0V6, 2.0i, 2.2HDi
H3 (bez sport) - vsetko ostatne
C5 2:
H3+ (sport) - 3.0V6, 2.2HDi a 2.0HDi s AP
H3 (bez sport) - vsetko ostatne vratane 2.0HDi s manualnou prevodovkou
|
|
23.03.2011 10:19 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379982
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
já mám 2,0i s tlačítkem Sport, a kdy to zapnu tak stejně nepoznám rozdíl, take být tebou si to rozmyslím jeslti je "Sport" to důleité co na autě potřebuje.
dalí věc e bude v budoucnu pravděpodobně muset měnit 6 koulí místo 4
já mám 2,0i s tlačítkem Sport, a kdy to zapnu tak stejně nepoznám rozdíl, take být tebou si to rozmyslím jeslti je "Sport" to důleité co na autě potřebuje.
dalí věc e bude v budoucnu pravděpodobně muset měnit 6 koulí místo 4 :-(
|
|
23.03.2011 10:35 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379983
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
mam tlacitko sport a poznam kdyz ho zapnu auto ztvrdne ale ze by se z toho stal sportak to ne , spis se snizi a trosku lepe drzi v zatacce ale C5 neni delana na to aby rezala zatacky ani s tl. SPORT , navic co se tyce v C5 I ty sedacky nemaji nijak extra bocni vedeni.... mozna vyhodou pri 2.2 motoru je zakladni vybava je vetsi, takovy tempomat ocenim mnohem vice nez SPORT...
mam tlacitko sport a poznam kdyz ho zapnu auto ztvrdne ale ze by se z toho stal sportak to ne , spis se snizi a trosku lepe drzi v zatacce ale C5 neni delana na to aby rezala zatacky ani s tl. SPORT , navic co se tyce v C5 I ty sedacky nemaji nijak extra bocni vedeni.... mozna vyhodou pri 2.2 motoru je zakladni vybava je vetsi, takovy tempomat ocenim mnohem vice nez SPORT...
|
|
23.03.2011 10:36 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379984
|
|
Krtek
|
Město: Seč Blovice, Auto: Citroen GSA 1984, Citroen C6 2008, SAAB 9-3 Cabrio 2.0t 2005 | Počet příspěvků: 125 |
|
|
Je to určitě podle výbavy protoe kdy jsme kupovali c5 v roce 2007 tak jedině výbava X neměla tlačítko SPORT a SXa Exclusive ho měli a vůbec nezáleelo na motoru
Je to určitě podle výbavy protoe kdy jsme kupovali c5 v roce 2007 tak jedině výbava X neměla tlačítko SPORT a SXa Exclusive ho měli a vůbec nezáleelo na motoru
|
|
23.03.2011 13:01 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379993
|
|
jumep
|
|
|
6 guli je kvoli vahe auta
ak niekto najdete 1.6 zo sportom dajte vediet
ak najdete 2.0hdi zo sportom (bez automatu) dajte vediet, prehodnotim svoje myslenie
je to dane vahou auta - zatial vsetky auta co som videl to bolo takto
drobec ma c5 2 - 2.0hdi exclusive bez automatu a nema sport
lubco ma c5 2 - 2.0hdi exclusive s automatom, ma sport
zatial sa to vzdy takto potvrdilo, vybava s tym skutocne nemala co do cinenia
@tezkac: ak ti nereaguje sport
1. mas zle regulatorove gule a teda nerozoznas rozdiel
2. najlepsie to rozoznat na ceste kde jazdis casto a nejake hrby nevnimas, po zapnuti sportu ich postrehnes
3. mas bhi ktora nevie ovladat regulatory (tj. ze ju niekto menil za nespravnu)
6 guli je kvoli vahe auta
ak niekto najdete 1.6 zo sportom dajte vediet
ak najdete 2.0hdi zo sportom (bez automatu) dajte vediet, prehodnotim svoje myslenie
je to dane vahou auta - zatial vsetky auta co som videl to bolo takto
drobec ma c5 2 - 2.0hdi exclusive bez automatu a nema sport
lubco ma c5 2 - 2.0hdi exclusive s automatom, ma sport
zatial sa to vzdy takto potvrdilo, vybava s tym skutocne nemala co do cinenia
@tezkac: ak ti nereaguje sport
1. mas zle regulatorove gule a teda nerozoznas rozdiel
2. najlepsie to rozoznat na ceste kde jazdis casto a nejake hrby nevnimas, po zapnuti sportu ich postrehnes
3. mas bhi ktora nevie ovladat regulatory (tj. ze ju niekto menil za nespravnu)
|
|
23.03.2011 13:35 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379997
|
|
tief
|
|
|
Ak sport funguje spravne tak na dobrej rovnej ceste ho clovek neciti. Ked je sport vypnuty tak auto automaticky meni charakter pruzenia na zaklade cidiel, naklonu, rychlosti atd, pri prepnuti na sport sa tieto kriteria menia ale na rovnej kvalitnej ceste sa auto bude spravat rovnako.
Ak sport funguje spravne tak na dobrej rovnej ceste ho clovek neciti. Ked je sport vypnuty tak auto automaticky meni charakter pruzenia na zaklade cidiel, naklonu, rychlosti atd, pri prepnuti na sport sa tieto kriteria menia ale na rovnej kvalitnej ceste sa auto bude spravat rovnako.
|
|
23.03.2011 13:39 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2379999
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano, já to cítím přesně tak. Na rovině to neztvrdne, ale v zatáčkách se to míň naklání. Není to ale rozdíl jako mezi Passatem a Moskvičem. Je to znát spí jistotou v sedačce ne e by auto bylo přilepený k asfaltu. Při řezání serpentin je to výborná věc a i psi vzadu to oceňují.
Ano, já to cítím přesně tak. Na rovině to neztvrdne, ale v zatáčkách se to míň naklání. Není to ale rozdíl jako mezi Passatem a Moskvičem. Je to znát spí jistotou v sedačce ne e by auto bylo přilepený k asfaltu. Při řezání serpentin je to výborná věc a i psi vzadu to oceňují. :-d
|
|
23.03.2011 13:41 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2380000
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
Kdy se kouknete na to video je to tam celkem jasně řečeno a česky !!!!!!!
Kdy se kouknete na to video je to tam celkem jasně řečeno a česky !!!!!!!
|
|
23.03.2011 13:43 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2380001
|
|
jumep
|
|
|
no ja tu mam jeden kopcek cez ktory chodim a tak som minule isiel cezen a divil som sa co sa mi stalo z autom / podvozkom, ze kde sa tam nabrali tie hrby atd. az potom som si vsimol zapateho sportu, takze ten rozdiel teoretciky je markantny, aj ked ako tief pisal na rovnej ceste isto nezbadas (ak neni hrbolata )
no ja tu mam jeden kopcek cez ktory chodim a tak som minule isiel cezen a divil som sa co sa mi stalo z autom / podvozkom, ze kde sa tam nabrali tie hrby atd. az potom som si vsimol zapateho sportu, takze ten rozdiel teoretciky je markantny, aj ked ako tief pisal na rovnej ceste isto nezbadas (ak neni hrbolata :) )
|
|
23.03.2011 13:48 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2380002
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
jumep napsal(a): 6 guli je kvoli vahe auta
ak niekto najdete 1.6 zo sportom dajte vediet
ak najdete 2.0hdi zo sportom (bez automatu) dajte vediet, prehodnotim svoje myslenie
je to dane vahou auta - zatial vsetky auta co som videl to bolo takto
drobec ma c5 2 - 2.0hdi exclusive bez automatu a nema sport
lubco ma c5 2 - 2.0hdi exclusive s automatom, ma sport
zatial sa to vzdy takto potvrdilo, vybava s tym skutocne nemala co do cinenia
Váhou auta to nebude. 4 koule by stačily vem, stejně z těch 6 můou být 2 pořád odpojené.
Jedno porovnání celkové váhy C5 II dvou motorizací za vechny:
1.6HDI Break - 2056kg
2.2HDI BVM Berline - 2055kg
Je to spí politika automobilky.
Váhou auta to nebude. 4 koule by stačily vem, stejně z těch 6 můou být 2 pořád odpojené.
Jedno porovnání celkové váhy C5 II dvou motorizací za vechny:
1.6HDI Break - 2056kg
2.2HDI BVM Berline - 2055kg
Je to spí politika automobilky.
|
|
23.03.2011 14:00 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2380003
|
|
jumep
|
|
|
tiez moze byt ... skratka ale je to v tej motorizacii tak ako som to pisal, inak som to nevidel ...
aj v dokumentoch je to nejako takto pisane
tiez moze byt ... skratka ale je to v tej motorizacii tak ako som to pisal, inak som to nevidel ...
aj v dokumentoch je to nejako takto pisane
|
|
24.03.2011 11:05 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2380122
|
|
Devilian
|
|
|
Vravite teda, ze to nie je nejaky velky rozdiel? Kolko stoji vymena 1 gule na tom podvozku? Pozeral som na tomto fore, ale nenasiel som to. O kolko je servis sport verzie drahsi? Vyzera, ze tie dve gule navyse sa budu vymienat tazsie (podla miesta, kde su ulozene, len dedukcia)
Vravite teda, ze to nie je nejaky velky rozdiel? Kolko stoji vymena 1 gule na tom podvozku? Pozeral som na tomto fore, ale nenasiel som to. O kolko je servis sport verzie drahsi? Vyzera, ze tie dve gule navyse sa budu vymienat tazsie (podla miesta, kde su ulozene, len dedukcia)
|
|
24.03.2011 11:59 -
Re: Tlacitko SPORT
|
2380127
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Projdi si tohle téma .link.
Jinak ve stručnosti:
- koule IFHS, cena cca 1500, ivotnost cca 50-100 tisíc
- koule originál, cena cca 2500-3000, ivotnost min. 5let/200 tisíc
A podle počtu koulí auto nevybírej, spíe si vyber pro sebe vhodný motor a poadovanou výbavu.
Projdi si tohle téma http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/169190-hydraulicke-koule-perovani-c5/
Jinak ve stručnosti:
- koule IFHS, cena cca 1500, ivotnost cca 50-100 tisíc
- koule originál, cena cca 2500-3000, ivotnost min. 5let/200 tisíc
A podle počtu koulí auto nevybírej, spíe si vyber pro sebe vhodný motor a poadovanou výbavu.
|
|
| |
|
|