Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / C5 1.6 HDi
|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 8 > >|
03.07.2011 13:11 - Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI 2400178
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Když to takhle sepíšeš, tak se to zdá hrozné. Na druhou stranu to auto má najetých přes 200 tisíc km.

-Co jsem vyčetl, tak FAP má vydržet 160tisíc, v Citroenu říkali 140tisíc. Jestli tobě vydržel 180, tak už přesluhoval.
-Totéž spojka+setrvačník, 190tisíc km mi nepřipadá jako zrovna málo. Rozvody po 190tisících - u jiného motoru už bys je tou dobou měnil podruhé.
-Přetěsnění vstřiků - to jsou podložky za cca 100Kč+práce?
-Turbo seženeš za 8000.
-Přibržďování kola - u kterého auta vydrží ruční brzda 6 let/200tisíc km bez údržby? Lanovody pořídíš za 2000, já jsem dal za originální v Citroenu i s prací cca 5000 a v tom byla myslím i výměna gufera u poloosy.
-Zadní brzdiče jestli jsou na tom už joo špatně, tak prohodíš levý za pravý a vypodložíš jak psal Jumep. Náklady max. 350Kč za nové šrouby.
-Odchylka spotřeby PP: asi by to chtělo kontrolu vstřiků nebo neřešit, jestli s motorem nejsou problémy, jede normálně a nemá divný zvuk.
-Přední náprava - zkontrolovat uložení a geometrii, podle mě to všechno souvisí - vibrace, nerovnoměrně sjeté gumy, velká rozbíhavost, ložiska ko (i když v těch 200tisíc km mají na výměnu nárok tak jak tak)
-Ty ostatní věci se prostě stanou. Na autorevue řešil pán prasklou převodovku v Octavii staré něco málo přes 2 roky, těsně po záruce. Stálo ho to 50tisíc...

Co mám já zkušenosti z doslechu, třeba na Alfě byla z výroby vadná poloosa - tj. dohadování se servisem, nechtěli to uznat...pak opravy (prkotin) katastrofální, servis neschopný. VW Passat, neskutečný držák najeto 300tisíc, ale každých 90 nové rozvody, x-krát měněná přední náprava, poloosy, kabelový svazek..a to je jenom co mi majitel řekl, taky nemohl prozradit všechno, aby neutrpěla pověst Das Auta

03.07.2011 13:50 - Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI 2400181
standacer
Město: , Auto: Počet příspěvků: 100
99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Na autorevue řešil pán prasklou převodovku v Octavii staré něco málo přes 2 roky, těsně po záruce. Stálo ho to 50tisíc...


Přesně tohle řešil bývalý kolega - kdoví jestli to v autorevue nebyl on, protože to chtěl hnát i přes media.
Jenomže tam byl problém v tom, že manželka se s tím autem vyhrabávala ven z bahna na jedničku/zpátečku, plný kotel a plný rejd a pěkně dlouho. Dle vyjádření škodovky se poškodila převodovka, začala téct náplň a protože si ničeho nevšiml tak jezdil až do úplného zadření - museli ho odtáhnout.. A oprava měla stát 75000,- usmlouval to na těch 50000,-.

By mě zajímalo, jestli je to možné takhle zlikvidovat převodovku i u jiného auta, ale je jasné že plný plyn na plný rejd autu moc neprospívá..

03.07.2011 14:43 - Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI 2400182
Šepleta
Město: Liptovský MIkuláš, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi ExclusivePočet příspěvků: 75

99 Poslat soukromou zprávu
vie niekto prečo tie turbá tak skoro odchádzajú? mne hovoril známy že v turbe je nejaké sito, kde sa napája trubka na mazanie a že to sitko sa zakarbónuje a prestane maza

03.07.2011 15:02 - Re: C5 1.6 HDi 2400183
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
Řekl bych, že na 90% je to řidičem. Spousta lidí jezdí s TD nebo HDi motorem jako se starou Škodivkou. To znamená, že dojede na místo určení a okamžitě chcípne motor bez toho, aby ho nechali chvilku "doběhnout". Zkušenost: U Octávie II dvě turba vadné, každé po 70 tis. km.

03.07.2011 17:35 - Re: C5 1.6 HDi 2400191
eger
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 27
99 Poslat soukromou zprávu
Doufak - netusil jsem, ze se tu rozbehne okolo meho prispevku takova diskuse. Jinak samozrejme mas pravdu, klima je docela zvlastni pripad, v lete nemam problem, ale v zime jo. nekdy se stane, ze panel ventilace nema ani jedno funkcni tlacitko, nejde regulovat ventilator, zvysovat teplotu, menit jestli chces ofukovat okno nebo nohy atd. Ale ja na to prisel. Staci jen proste auto vypnout, zajit si na kafe a po dvaceti min zase vse funguje. nekecam, stava se to dvakrat za zimu...
Dale - motor samozrejme pri akceleraci huli jak Melnik 3.
a na karoserii, s podivem i na krytu kapoty se mi objevuji bublny na laku, ktere vypadaji jako by to pod nimi rezlo. docela zajimave, ja myslel, ze kapota je hlinikova a ten nerezavi, jen se na nem vytvari vrstva oxidu hliniteho. Neresim to, ze nekdy blbne zavirani oken...
zaverem bych jen dodal, ze se o to auto staram, davam ho do servisu znackoveho proto, protoze neznam zadneho machra, ktery by se o vse postaral. A beru to tak, ze kdyz to dam do autor servisu, nestane se mi, abych zustal nekde v polovine me tisicikilometrove (skoro) trasy s porouchanym vozidelm u krajnice.
Vetsinou jezdim sam, nepretizeny, motor si jen bubla. Jezdim to se spotrebou 6,2. Ted jsem si jeste vzpomnel, kdyz jsem menil setrvak, prolinal olej snad vsude, kde mohl.
Ten motor ma jednu pozitivni vec, nezere olej. Nikdy jsem nemusel dolivat olej v intervalu 20000km, po ujeti 20000 km je olej v polovine mezi ryskami max a min. to chvalim.
ale muj prispevek neni o motoru, je to postreh o celem aute. proste celkove s tim nejsem spokojen, cenikova cena auta byla asi 750000, coz je dost. prodejce mi pri koupi rikal, ze na nem nalitam 400000km v pohode... dnes bych rekl, ze po 200000 musis udelat generalku vseho a po dalsich 100000 to bude asi definitivni konec. Jsem si jist, ze konktŕetne me auto nema sanci najet vic, nez 300000. coz je velmi smutne. mel jsem si koupit trebaKiu magentis a po trech letech ji vymenit za novou, vyslo by me to stejne financne a mel bych klid. ale nemel bych hydrauliku, tu mam rad. kofort v C5 se neda nahradit, ale s temi vibracemi to zas takova pecka neni...
hezkou nedeli vsem

03.07.2011 17:43 - Re: C5 1.6 HDi 2400192
eger
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 27
99 Poslat soukromou zprávu
ted jsem si vsiml, ze je v diskusi i zminka o oleji. Mam kolegu francouze, je to technik, jezdi s peugeotem 308 a 5008, vzdy motor 1,6 hdi a rikal mi, ze ve francii hodne lidi pouziva olej 0W-40.
tak pouzivam Mobil 1 0W-40 i ja a je mozne, ze proto mam stale puvodni turbo....
nechtel jsem ten olej pouzivat, ale presveecil me. tak jsem to zkusil a je to OK.

03.07.2011 19:21 - Re: C5 1.6 HDi 2400198
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
na panel klimatizacie bola zvolavacka / info rapid - myslim ze sa ta to malo tykat
Ovládací panel klimatizace nefunguje.Směšovací klapka není ovládána.Z výstupů větracího systému nevychází teplý vzduch

1. PÙVOD
Špatné řízení klapek rozdělování proudu vzduchu počítačem klimatizace.
Vývojová změna elektroniky počítače klimatizace v sériové výroběOd čísla OPR 10431.
Vývojová změna funkcí týkajících se klimatizaceOd programu BSI 7.03Od čísla OPR 10555.
2. OPRAVA V ZÁRUÈNÍ DOBÌ
Vyměnit ovládací panel klimatizace.
Nahrát do jednotky BSI program verze 7.03, který je k dispozici na serveru pro přeprogramovávání v poprodejním servisu.
Je-li třeba,Viz Info Diag č. 253.
Označení programu po přeprogramování bude: 9661891080.
Zóna identifikace jednotky BSI po přeprogramování ukazuje tyto údaje :

dodavatel 2C
Systém B0
Aplikace FF
Verze 01
Vydání (edice) 0703

----
k turbu a dymu (je to tiez informacia citroen):
Nedostatečný výkon - Rozsvícení diagnostické kontrolky motoru - Hlučné turbodmychadlo - Hustý kouř z výfuku
1. PÙVOD
turbodmychadlo.
----
bubliny na karoserii - mozu byt vylupnute od kamienkov a potom tam zateka voda a lak odmrza

olej tieto auta nezeru snad len s vynimkou 1.8i - co je kapitola sama o sebe
----
predajca to bral podla stareho modelu, kde to skutocne nemalo problem prezit xy km (2001 auto, 2.2HDi, 470t km - jazdi dalej, menil sa mu akurat hydroblok) ... ale dost veci mas smolnych, ale tiez je pravda ze proste 1.6 bol stavany celkovo na mensiu zataz a v skutku len malo neznicenych som tu mal

03.07.2011 20:13 - Re: C5 1.6 HDi 2400213
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Nechci malovat čerta na zeď, ale jestli PP ukazuje o litr menší spotřebu a motor hulí, tak to nebude turbem - spíš ty vstřiky.
Asi mᚠsmůlu na kus, ještě s tím lakem a elektrikou, to už je fakt moc...

Řekl bych že turba odchází na všem stejně. Dnes by auto s 2,2l motorem a výkonem 80kW neprošlo - není dost eko. Musel se zmenšit objem, zvednout plnící tlaky. Takový motor měl ale velkou turboprodlevu, turbo se muselo zmenšit a zároveň mu zvýšit otáčky. Aby mělo účinnost od volnoběhu po maximum bez kopanců, tak se ještě přidaly naklápěcí lopatky... Neprospívá mu ani vypalování FAPU, to taky dřív nebylo. Je to jedno s druhým.

OT k té octavii: Přece při rejdu nemůže z převodovky vytéct olej. Kudy? Jedině kolem poloos a ty jsou na rejd stavěné. Podle mě Škodovka jenom hledala záminku, proč za to může uživatel a ne fabrika.

03.07.2011 20:32 - Re: C5 1.6 HDi 2400246
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
eger napsal(a):
ted jsem si vsiml, ze je v diskusi i zminka o oleji. Mam kolegu francouze, je to technik, jezdi s peugeotem 308 a 5008, vzdy motor 1,6 hdi a rikal mi, ze ve francii hodne lidi pouziva olej 0W-40.
tak pouzivam Mobil 1 0W-40 i ja a je mozne, ze proto mam stale puvodni turbo....
nechtel jsem ten olej pouzivat, ale presveecil me. tak jsem to zkusil a je to OK.

Klidně používej olej 5W-40 ale sniž interval výměny na max.15000 km.Motoru to poslouží-prodlouží existenci a finančně snad tak neutrpíš.Předpokládám mot.olej Qartz 9000 - 5W-40. Po 5008 Peugeot už dlouho čučím...

03.07.2011 21:56 - Re: C5 1.6 HDi 2400278
Radwy
Město: Roznov pod Radhostem, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 105
99 Poslat soukromou zprávu
Mamlas napsal(a):
Nikdy jsem se s 1.6 nesvezl, ale taky mi přijde na tak velký auto dost malý. Nedovedu si představit, že bych za to zapřáhl vozejk natož plaák. Když jsem vybíral jaký motor tak se mi zdál slabý i 2.0hdi 80kW. Optimalní mi přijde 2.2hdi nebo benzin 3.0 a stejně bych si vybral i u C5 II i III.
Bohužel doba a móda snižování objemu kvůli pseudo ekologii si to žádá.
Jasně je to pouze můj názor a nechci nikoho přesvědčovat - každý máme jiné priority.

Samozrejme kazdy meme sve predstavy ale fascinujeme ze človek s ktery stim autem nejal ma taky nazor otec ma 1,6 135 000 nalitanych a spokojen rikal ze to neni zavodnicka a na jezdeni to uplne staci co vic mam 2,0hdi a kolikrat mi dava na prdel. kazde auto je dobre kdyz je o ne postarane

03.07.2011 22:34 - Re: C5 1.6 HDi 2400286
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
1.6 nejede nejhůř ani v C5 - na vozejk to asi není - pokud plánuješ že za autem budeš něco tahat jdi do 2.0L a víc.

04.07.2011 07:29 - Re: C5 1.6 HDi 2400301
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Spis to beru tak, ze pokud z nizsiho objemu dostanu stejny vykon jako vyssiho musi byt ten motor o nizsim objemu o dost vic namahany, aby se z nej dostal pozadovany vykon. Navic kdyz se k nemu pridaji jeste ekologicke pozadavky na emise. V autech s mensi vahou jako C4 a niz bude ten motor vyborny, ale pokud ma jezdit v C5 (treba i mondeo), ktera je 0,5t tezsi, tak mi z toho vychazi, ze ten motor asi nebude pro C5 to pravy.

04.07.2011 08:01 - Re: C5 1.6 HDi 2400303
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mamlas napsal(a):
Spis to beru tak, ze pokud z nizsiho objemu dostanu stejny vykon jako vyssiho musi byt ten motor o nizsim objemu o dost vic namahany, aby se z nej dostal pozadovany vykon. Navic kdyz se k nemu pridaji jeste ekologicke pozadavky na emise. V autech s mensi vahou jako C4 a niz bude ten motor vyborny, ale pokud ma jezdit v C5 (treba i mondeo), ktera je 0,5t tezsi, tak mi z toho vychazi, ze ten motor asi nebude pro C5 to pravy.


K tomu by se spíš mněli vyjádřit lidé kteří tato auta mají např. ,,Lulina" TAXI a mám za to že spokojenost a jiní . (všeobecně známo že na TAXI auta trpí daleko víc než běžně používaná)

04.07.2011 11:52 - Čerstvé zkušenosti z C5 III. 1.6 HDi 2400351
luki2001
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Milí kolegové "citroenáři", dovolte mi, abych se s Vámi podělil o čerstvé zkušenosti s C5 III, 1.6 HDi break,r.v. 08, 120000km. Jezdím s ním měsíc, koupil jsem ho jako nebouraný, pouze promáčklé dveře na levé straně. Celkově zatím po 2500km hodnotím auto velmi kladně. Samozřejmě na všem se dají nalézt mušky, ale záleží na úhlu pohledu každého z nás. Začnu body, které by mohly ve srovnání s předchozími modely C5 I a C5 II skalním C-5 -kařům vadit (ale po svezení s novým modelem jen trochu nebo pak i vůbec). Moje auto je tuším nejprostší varianta této modelové řady. Ve výbavě srovnatelné asi z předchozí "SX", takže mi tam nic nechybí, výbava je oproti konkurentům i tak bohatá,navíc tam je vestavěné hands free napojené na originál audio soustavu s velmi čistým poslechem. Po čem se mi trochu stýská je hydraulika. Na běžné svezení jsem zjistil, že to jen předsudek, který jsem si vytvořil po ježdění s pěti Xantiemi a pěti C5. Ježdění po městě a po drobných nerovnostech zvládá možná klidněji a tišeji než hydraulika, rozdíl cítim při jízdě po dálnici - není tak plavná, ale ne nepohodlná a díky perfektním sedačkám to není špatné, ale hydraulika je hydraulika.
Druhá věc, která mi maličko vadí je menší zavazadelník. Ale kdo neplní kufr každý den až po střechu, tak si s tímto objemem bohatě vystačí, přirovnal bych ho ke Xantii, ale u C5 se dá pár drobností narovnat k rezervě.
Třetí negativum jsou náhradní díly. Těchto aut u nás ještě moc není proto vrakoviště ještě nejsou zásobeny a to co tu je, tak je drahé, např. přední dveře (jen holý plech)za 5000 a byl jsem rád. Taže kdo by si chtěl si chtěl opravit nějakou větší levnou bouračku, tak se nashání, protože moc dílů s předchozím modelem není shodných, něco málo je s Peug. 407.
Dále je třeba si zvyknout na světlou výšku a dávat si pozor na obrubníky a nespoláhat, že si auto moho přizvednout.
To vše mi připadá jen jako maličkosti.
Jízdní vlastnosti jsem částečně nakousl, celkově chování hodnotím jako jisté a zároveń velmi pohodlné.
Ovládání auta přesné, řazení taktéž.
Motor 1.6 mám poprvé, před tím jsem u C5 měl všechny možné naftové dvoulitry i jeden 2.2
. Přikláním se k pozitivnějším zkušenostem z předchozích diskuzí o tomto motoru, je totiž stejný . Nejsem závodník, jezdím klidně, +- předpisově a dynamika mi bohatě postačuje, jen při plné zátěži je potřeba při rychlém předjíždění včas podřadit. jinak jsem velmi mile překvapen, že na vůz této váhy a rozměrů není žádná brzda provozu a to při super spotřebě. Dálku zvládám hravě i pod 5l/100km, průměr mám 5,5l/100km.
Interiér je velice povedený - francouzsky útulný a německy precizní, žádné pazvuky, pevný střed volantu mi vůbec nevadí, rychle jsem si zvykl, spousty ovládacích tlačítek si užívám při delší cestě.
Osvětlení mám klasiku, ale součástí hlavních světel jsou i denní světla a statické osvětlování zatáček. Automatické přepínání přes senzor pracuje spolehlivě.
Tažné zařízení je krásně schované pod nárazníkem a spouští se jedním zatáhnutím za pojistnou páčku.
Osvětlení kufru slouží zároveň jako přenosná kapesní svítilna -velmi praktické.

To je asi vše co mě napadá, zatím jsem a doufám, že i nadále budu spokojen jako s předchozími C5.

04.07.2011 19:44 - Re: C5 1.6 HDi 2400441
eger
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 27
99 Poslat soukromou zprávu
luki 2001 - nezbyva, nez gratulovat a drzet ti palce, at to bude drzet i nadale....

05.07.2011 22:13 - Re: C5 1.6 HDi 2400656
Lulina
Město: Karlovy Vary, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 104

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
K tomu by se spíš mněli vyjádřit lidé kteří tato auta mají např. ,,Lulina" TAXI a mám za to že spokojenost a jiní . (všeobecně známo že na TAXI auta trpí daleko víc než běžně používaná)

Tak já tedy, velmi opatrně, všeobecně, neškodně, k věci a pokoušeje se nikoho ani pírkem nedotknout, abych opět neskončil v najkově stoupě, vstupuji do diskuze.
1,6 mám déle než dva roky, najel s ní cca 70000 km, převážně ve městě s příšernými ulicemi. Můj Fanyn má teď odhadem něco kolem 240t km (tachometrově 189t). Před pár dny měněny spojka, setrvák, rozvody, řemenice a nějaké drobnosti, vše bylo ještě originál. Loni jsem měnil tyčky řízení (už se mi tam zase něco ozývá), průběžně spousty žárovek a ještě nějaké ptákoviny, které jsou na každém autě (např. nyní baterku, byla rovněž ještě originál). Stát jsem zůstal pouze jednou, když se v palivovém filtru deformoval jakýsi bazmek a Fanyn odmítl jet dál, největší fušku dalo na to přijít, ale jinak lapálie.
Spotřebu mám dle počítače momentálně 5,3, v reálu to je cca 5,8.
Jako taxikáři mi nejvíc lezl na nervy "economy mode" a pískání nezapnutých pásů, oboje vyřešeno k všeobecné spokojenosti. Já jsem celkově s tímhle autem, potažmo motorem spokojen, plní to, co jsem od něj očekával (především relativně nízké provozní náklady a ticho uvnitř auta). Výkon a chování motoru mi vyhovuje, nejsem totiž žádný "střelec" a vyznávám klidnou a bezpečnou jízdu. Pokud mám porovnat tenhle motor s mými předchozími, tak jeho spolehlivost není zatím ani lepší , ani horší než u např. 3,0L benzínu (Nissan Maxima) nebo 2,5L TDI (Audi A6) i když pokud bych měl vsázet, který z nich dojede nejdál, bude to Nissánek. Každý motor má nějaké mouchy a časy nesmrtelných Mercedesů 124 jsou bohužel nenávratně pryč. Rovněž přiznávám, že v některých situacích mi chybí výkon mých předchozích vozů, ale
není to nic zásadního.
Závěrem bych chtěl vyjádřit souhlas s názorem Jumepa, že tenhle motor není stavěný na velkou nálož a nikdo od něj nemůže čekat půl mega km bez poruchy. Jako ideálního majitele vidím muže, staršího 60-ti let, emeritního úředníka nosícího klobouk, jenž vyjíždí každou sobotu do Kauflandu.
Já, přestože jsem s ním spokojen a obdivuji jeho výdrž, už do něj podruhé nepůjdu a pokud zůstanu věrný
značce i povolání, bude můj příští citronek mít jinou motorizaci.

12.07.2011 23:32 - Re: C5 1.6 HDi 2401448
eger
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 27
99 Poslat soukromou zprávu
hmmm, no tak mam zpravu ze servisu, jak na tom muj milacek je. Prevodovka je opravena, loziska byla evidentne "jeta", jejich vymena je za 18000 Kč. Navic je nutno vymenit jeste loziska na prednich kolech..., to bude asi za 6000 Kč. Takze celkem je to ranec.
Je to hrozne hlavne proto, ze Citroen C5 byllo me vysnene auto a ja jsem si tento sen splnil. Bohuzel vsak musim po 6 letech setrneho!!! provozu a najeti 215000 km konstatovat, ze je asi pravda to, ze clovek by si nemel kupovat auta zacinajici na F. At to beru jak to beru, ze sna se nakonec stala nocni mura a i kdyz se to tady asi nepise casto, nemuzu rict nic jine, nez ze to auto je smejd. Podotykam, ze nejsem zadnej blb, ktery by si sem sel vylit srdicko a hanit citroeny. Jak rikam, touzil jsem po nove C5 a koupil jsem si ji, ale nakonec vidim, ze me ocekavani nebylo naplneno.... A to me v nejblizsi budoucnosti ceka vymena turba nebo vstriku nebo obojiho. To si uz ani nedokazu predstavit, kolik za tyto veci muzu ze sve kapsy vysypat. Ale bude to urcite ranec...

12.07.2011 23:39 - Re: C5 1.6 HDi 2401449
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ako som uz X krat povedal, neni to ani F ani neviem co ...
je to velke ocakavanie od 1.6hdi, ktore sa stavalo poviem ze "socka" a hodne sa na nom setrilo (ze si ho kupil za ine peniaze je ina vec ...)

skutocne ale co som mal v rukach tie 1.6 tak proste len malo z nich stalo za nieco

13.07.2011 06:35 - Re: C5 1.6 HDi 2401464
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ono najetych 215000km neni zas tak malo. Pokud se nemylim, tak vyrobce auta bere jako zivotnost nejakych 200000km. Veskery dily jsou dimenzovany prave na zivotnost auta. Uz to nejsou poctive naddimenzovane mechanicke dily jako driv. Podle me toto neni problem jen francouzskych aut, ale i nemecka auta uz nejsou co byvala. Staci se podivat na testy (ted nevim kdo je dela), u kterych po najetych 100tkm auta rozeberou do sroubku a zkoumaji opotrebeni dilu a clovek se pak docela divi. Nektera sotva preziji zaruku a nektera sotva jen tu hranici zivotnosti.

13.07.2011 08:14 - Re: C5 1.6 HDi 2401465
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Jako auto je spotřební zboží, to je už trend posledních let ve všem. Ale když vezmu, že jsou tady C5 co maj 300 i 400 tisíc... Asi to F nebude tak špatný

|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 8 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator