| | |
13.04.2011 00:06 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383967
|
|
-Spyker-
|
Město: Radonice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Vechno je to o oleji. Jak je v odkazu výe - nepřetahovat intervaly, dávat předepsaný typ, kompletně vypoutět (neodsávat), občas zkontrolovat úsady...
ano toto je presne to co uz jsem pisal, motory to nejsou spatne az tak pro spotrebitele ale jsou mnohem citlivejsí na udrzbu, delal jsem v autorizaku a verte ze 1.6 HDI je nejporuchovejsí ale podotykam zatím. ty nove motory 1.8 tusim benzinove od BMW jeste hodne budou trapit, vzhledem k jejich poruchovosti a ze jsou to nove motory na trhu.
podle me jsou vubec nejlepsí motory 2.0 benzín EW10J4 jak z hlediska vykonosti tak z hlediska poruchovosti ale je jich malo tech horsích benzínu 2.0 je vice.
ano toto je presne to co uz jsem pisal, motory to nejsou spatne az tak pro spotrebitele ale jsou mnohem citlivejsí na udrzbu, delal jsem v autorizaku a verte ze 1.6 HDI je nejporuchovejsí ale podotykam zatím. ty nove motory 1.8 tusim benzinove od BMW jeste hodne budou trapit, vzhledem k jejich poruchovosti a ze jsou to nove motory na trhu.
podle me jsou vubec nejlepsí motory 2.0 benzín EW10J4 jak z hlediska vykonosti tak z hlediska poruchovosti ale je jich malo tech horsích benzínu 2.0 je vice.
|
|
14.04.2011 21:22 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2384312
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Hodnoty pro diagnostiku....
Hodnoty pro diagnostiku....
Přílohy: DV6TED4.pdf ( 59577b ) - |
|
14.04.2011 21:43 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2384319
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jetě kdyby to bylo nějakým normálním jazykem a ne jak kdy kvákaj áby
Ale pouitelné to je, strejda Gůgl kdy tak poradí.
Jetě kdyby to bylo nějakým normálním jazykem a ne jak kdy kvákaj áby :-d
Ale pouitelné to je, strejda Gůgl kdy tak poradí. :-)
|
|
23.05.2011 21:47 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2391934
|
|
stejskli
|
|
|
jumep napsal(a): ked porovnam zvuk motora / km pri starej 2.0 a novej 1.6, celkovo som pocul snad dobre znejuce len 2 1.6, ostatne vsetko malo co to uz za sebou a podstatne menej km ako tie 2.0 ... a davno som pisal 1.6 a 80kw mi nevadi, vadi mi konstrukcia a to ze ten motor je proste tlaceny na ukor vydrze ale zasa som pisal, ked nabehas 10t rocne a kupujes to ako nove (nie z nejakej fy kde to behalo a nikomu na tom nezalezalo) tak potom sa da povedat ze ok ... ale aj milanz by vedel povedat, ze menit rozvody v 60t lebo su ohrdzavele a par inych drobnosti ... a ked tu niekto vytahuje ze sa riesi 2.0 ano 2.0 ma o 4 roky viac a o 100t km viac ... pockajme si co bude za 2 roky
Ten zvuk u 1.6HDi mě pořád jetě drádí! Kdykoli jede kolem nějaké C4 Picasso, Peugeot 308 nebo Ford Focus, hned natahuju ui, a obvykle si spokojeně ulevím, e jim to zní stejně ryčivě jako moje obluda... Klapot a ryk, k tomu svist nějakého rozvodu (netuím čeho) - líp to popsat nedokáu. Jezdil jsem teď po Walesu s Peugeotem 308 1.6 benzín - a to bylo neuveřitelně krásný, silný, tichý, táhlo to odspodu jako kterýkoli diesel... achjo
ked porovnam zvuk motora / km pri starej 2.0 a novej 1.6, celkovo som pocul snad dobre znejuce len 2 1.6, ostatne vsetko malo co to uz za sebou a podstatne menej km ako tie 2.0 ... a davno som pisal 1.6 a 80kw mi nevadi, vadi mi konstrukcia a to ze ten motor je proste tlaceny na ukor vydrze ale zasa som pisal, ked nabehas 10t rocne a kupujes to ako nove (nie z nejakej fy kde to behalo a nikomu na tom nezalezalo) tak potom sa da povedat ze ok ... ale aj milanz by vedel povedat, ze menit rozvody v 60t lebo su ohrdzavele a par inych drobnosti ... a ked tu niekto vytahuje ze sa riesi 2.0 ano 2.0 ma o 4 roky viac a o 100t km viac ... pockajme si co bude za 2 roky
Ten zvuk u 1.6HDi mě pořád jetě drádí! Kdykoli jede kolem nějaké C4 Picasso, Peugeot 308 nebo Ford Focus, hned natahuju ui, a obvykle si spokojeně ulevím, e jim to zní stejně ryčivě jako moje obluda... Klapot a ryk, k tomu svist nějakého rozvodu (netuím čeho) - líp to popsat nedokáu. Jezdil jsem teď po Walesu s Peugeotem 308 1.6 benzín - a to bylo neuveřitelně krásný, silný, tichý, táhlo to odspodu jako kterýkoli diesel... achjo :-p
|
|
23.05.2011 21:52 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2391935
|
|
jumep
|
|
|
rozvody mali nejaku vadu a poniektore vedeli ohrdzaviet, odporucam vymenit
rozvody mali nejaku vadu a poniektore vedeli ohrdzaviet, odporucam vymenit
|
|
26.05.2011 13:33 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2392365
|
|
Tom+Klára
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Darja napsal(a): Kdybych měla rodinu a kombíka, koupím si 2,0 HDi, protoe budu předpokládat, e auto bude často naloené, nebo jen my eny dokáeme i v létě zabalit dětem dvoje oteplováky a vyuít kufr do posledního cntimetru čtverečního Já ten motor neodsuzuju, jen odsuzuju umístění do C5 (a jetě více do těí C5 III). P.S. a po P15 pojede línej modrej třílitr piánko, jsem to já, já asfalt netrhám
Jeliko jsem novým majitelem C5 III s 1,6hdi, tak na něj samoyřejmě musím pět pouze chválu Ale teď váně- ne jme nový auto vyzvedávali od výrobce, tak jsem měl té mení obavy, zda to nebude "slabý"? Zkuenosti po prvních 750 km jsou takové, e i s tak těkým autem, jako je C5 III tenhle motůrek jezdí nádherně. Síly má stále dostatek i na předjídění. Jeliko nejsem závodník, tak mě neláká vystřelit z křiovatky se hvízdajícíma gumama a vytreným asfaltem. Navíc, závodníci si určitě nebudou kupovat diesly Na takový to "domácí jedění" je to nejvhodnějí motorizace. A to jsem se nezmínil o spotřebe! Motor nemá natočeno ani 1000 km a průměrná spotřeba je 4,6!!!!! na dálnici ve 130 je okamitá 4,2. Co víc si přát????? Proč taky vichni blázní po výkonu? Dy na dálnici pojedeme vichni stejně rychle. Nezapomínejte toti, e těch 130 je rychlost maximální a ne minimální!!!!!
Kdybych měla rodinu a kombíka, koupím si 2,0 HDi, protoe budu předpokládat, e auto bude často naloené, nebo jen my eny dokáeme i v létě zabalit dětem dvoje oteplováky a vyuít kufr do posledního cntimetru čtverečního:-)))) Já ten motor neodsuzuju, jen odsuzuju umístění do C5 (a jetě více do těí C5 III). P.S. a po P15 pojede línej modrej třílitr piánko, jsem to já, já asfalt netrhám :-))
Jeliko jsem novým majitelem C5 III s 1,6hdi, tak na něj samoyřejmě musím pět pouze chválu:-d Ale teď váně- ne jme nový auto vyzvedávali od výrobce, tak jsem měl té mení obavy, zda to nebude "slabý"? Zkuenosti po prvních 750 km jsou takové, e i s tak těkým autem, jako je C5 III tenhle motůrek jezdí nádherně. Síly má stále dostatek i na předjídění. Jeliko nejsem závodník, tak mě neláká vystřelit z křiovatky se hvízdajícíma gumama a vytreným asfaltem. Navíc, závodníci si určitě nebudou kupovat diesly:-) Na takový to "domácí jedění" je to nejvhodnějí motorizace. A to jsem se nezmínil o spotřebe! Motor nemá natočeno ani 1000 km a průměrná spotřeba je 4,6!!!!! na dálnici ve 130 je okamitá 4,2. Co víc si přát????? Proč taky vichni blázní po výkonu? Dy na dálnici pojedeme vichni stejně rychle. Nezapomínejte toti, e těch 130 je rychlost maximální a ne minimální!!!!!
|
|
26.05.2011 20:37 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2392414
|
|
tomix
|
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |
|
|
Tom+Klára napsal(a): Darja napsal(a): Kdybych měla rodinu a kombíka, koupím si 2,0 HDi, protoe budu předpokládat, e auto bude často naloené, nebo jen my eny dokáeme i v létě zabalit dětem dvoje oteplováky a vyuít kufr do posledního cntimetru čtverečního Já ten motor neodsuzuju, jen odsuzuju umístění do C5 (a jetě více do těí C5 III). P.S. a po P15 pojede línej modrej třílitr piánko, jsem to já, já asfalt netrhám
Jeliko jsem novým majitelem C5 III s 1,6hdi, tak na něj samoyřejmě musím pět pouze chválu Ale teď váně- ne jme nový auto vyzvedávali od výrobce, tak jsem měl té mení obavy, zda to nebude "slabý"? Zkuenosti po prvních 750 km jsou takové, e i s tak těkým autem, jako je C5 III tenhle motůrek jezdí nádherně. Síly má stále dostatek i na předjídění. Jeliko nejsem závodník, tak mě neláká vystřelit z křiovatky se hvízdajícíma gumama a vytreným asfaltem. Navíc, závodníci si určitě nebudou kupovat diesly Na takový to "domácí jedění" je to nejvhodnějí motorizace. A to jsem se nezmínil o spotřebe! Motor nemá natočeno ani 1000 km a průměrná spotřeba je 4,6!!!!! na dálnici ve 130 je okamitá 4,2. Co víc si přát????? Proč taky vichni blázní po výkonu? Dy na dálnici pojedeme vichni stejně rychle. Nezapomínejte toti, e těch 130 je rychlost maximální a ne minimální!!!!!
:palec
|
|
26.05.2011 20:55 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2392419
|
|
Darja
|
|
|
Tom+Klára napsal(a): Co víc si přát????? Proč taky vichni blázní po výkonu? Dy na dálnici pojedeme vichni stejně rychle. Nezapomínejte toti, e těch 130 je rychlost maximální a ne minimální!!!!!
Vy si toti pletete pojmy. Ono vlastnit silné auto není o tom jet po dálnici 240 nebo křiovatku opoutět stylem trhání asfaltu. Je to o tom pocitu z jízdy Silné auto se nemusí točit, táhne pořád, kopec nekopec. Je mu jedno, jestli jedu sama nebo nabalená na tejden se 4ma lidma.
Komu přijde 3,0 v benzínu jako silnej motor asi nikdy nejel v silném autě. V takovém, kde hrabete i na 4° a do pěti sekund je svět rozmazaná mouha Take asi tak k tomu "siláctví".
1,6 Hdi je dobrej motor, ale líp se mi s ním jezdí třeba ve focusovi... ten je lehčí a líp to s ním hýbe
Vy si toti pletete pojmy. Ono vlastnit silné auto není o tom jet po dálnici 240 nebo křiovatku opoutět stylem trhání asfaltu. Je to o tom pocitu z jízdy :) Silné auto se nemusí točit, táhne pořád, kopec nekopec. Je mu jedno, jestli jedu sama nebo nabalená na tejden se 4ma lidma.
Komu přijde 3,0 v benzínu jako silnej motor asi nikdy nejel v silném autě. V takovém, kde hrabete i na 4° a do pěti sekund je svět rozmazaná mouha :) Take asi tak k tomu "siláctví".
1,6 Hdi je dobrej motor, ale líp se mi s ním jezdí třeba ve focusovi... ten je lehčí a líp to s ním hýbe :)
|
|
26.05.2011 20:57 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2392421
|
|
jumep
|
|
|
jo a pokial viem, nikdy sme tu nenapisali ze je slaby, teda ja som vzdy pisal len o jeho konstrukcnych neduhoch, je proste prilis hnany na ukor vydrze a zle servisovatelny
jo a pokial viem, nikdy sme tu nenapisali ze je slaby, teda ja som vzdy pisal len o jeho konstrukcnych neduhoch, je proste prilis hnany na ukor vydrze a zle servisovatelny
|
|
30.05.2011 20:03 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2393288
|
|
stejskli
|
|
|
Ano, ted je to tu pekne shrnuto - motor neni prilis slaby, spis je potiz udrzet ho v perfektni kondici a trvala zatez dana i normalnim provozem muze vic problemu, nez byva zvykem. Co to pro zacatecnika prakticky znamena? Staci menit olej podle predepsaneho intervalu (20 tis. km?), nebo je potreba pridavat nejaka aditiva do nafty, cistit nejake filtry casteji, nez to udela servis spolu s olejem? Vyzaduje turbo nejakou specialni peci?
Ano, ted je to tu pekne shrnuto - motor neni prilis slaby, spis je potiz udrzet ho v perfektni kondici a trvala zatez dana i normalnim provozem muze vic problemu, nez byva zvykem. Co to pro zacatecnika prakticky znamena? Staci menit olej podle predepsaneho intervalu (20 tis. km?), nebo je potreba pridavat nejaka aditiva do nafty, cistit nejake filtry casteji, nez to udela servis spolu s olejem? Vyzaduje turbo nejakou specialni peci?
|
|
30.05.2011 20:38 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2393317
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
stejskli napsal(a): Ano, ted je to tu pekne shrnuto - motor neni prilis slaby, spis je potiz udrzet ho v perfektni kondici a trvala zatez dana i normalnim provozem muze vic problemu, nez byva zvykem. Co to pro zacatecnika prakticky znamena? Staci menit olej podle predepsaneho intervalu (20 tis. km?), nebo je potreba pridavat nejaka aditiva do nafty, cistit nejake filtry casteji, nez to udela servis spolu s olejem? Vyzaduje turbo nejakou specialni peci?
Doporučeno je měnit olej u po 15 tis, ne po 20, samozřejmě s olej. filtrem.
Filtry obecně se nečistí ale mění (olejový, naftový, vzduchový). Někdo s olejovým preventivně mění i ostatní filtry, někdo to dělá kadou druhou nebo třetí výměnu (co přiblině odpovídá předepsanému intervalu výměny). Záleí i na místě kde jezdí a palivu. U vzuchového není problém ho vdy při výměně oleje zkontrolovat, jestli u není moc zaprasený.
Turbo nevyaduje spec. péči, ale jen etrné zacházení (ne e pojede nějakou dobu 180 po dálnici, zabočí k pumpě a hned chcípne motor). Ale zrovna turbo je na 1.6HDI snadno servisovatelný (vyměnitelný) díl, vymontovat ho zvládne i cvičená opice. Jinak já jsem při poslední výměně oleje měl venku olejovou přívodní trubku a kontroloval zda není zanesené vstupní filtrční sítko (bylo OK, ale stejně jsem ho raději preventivně vyhodil).
Doporučeno je měnit olej u po 15 tis, ne po 20, samozřejmě s olej. filtrem.
Filtry obecně se nečistí ale mění (olejový, naftový, vzduchový). Někdo s olejovým preventivně mění i ostatní filtry, někdo to dělá kadou druhou nebo třetí výměnu (co přiblině odpovídá předepsanému intervalu výměny). Záleí i na místě kde jezdí a palivu. U vzuchového není problém ho vdy při výměně oleje zkontrolovat, jestli u není moc zaprasený.
Turbo nevyaduje spec. péči, ale jen etrné zacházení (ne e pojede nějakou dobu 180 po dálnici, zabočí k pumpě a hned chcípne motor). Ale zrovna turbo je na 1.6HDI snadno servisovatelný (vyměnitelný) díl, vymontovat ho zvládne i cvičená opice. Jinak já jsem při poslední výměně oleje měl venku olejovou přívodní trubku a kontroloval zda není zanesené vstupní filtrční sítko (bylo OK, ale stejně jsem ho raději preventivně vyhodil).
|
|
30.05.2011 20:40 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2393318
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kvalitní olej předepsaný výrobcem a výměna častěji, ne předepisuje výrobce. 20 000km je strop. Klidně si to udělej i dřív. Olejový filtr se mění jen s olejem, dřív nemá smysl. A turbu nejlíp prospěje právě tím olejem. Jinak turbo nemá rádo vysoké otáčky se studeným oleje, take do zahřátí motoru nevytáčet a po dojetí nevypínat motor okamitě po zastavení, ale počkat co nejdýl na ochlazení turba rozpáleného výfukem. Někdy stačí pár vteřin, jindy po dlouhý rychlý jízdě klidně i minutu a víc. Turbo je rozpálené a olej v něm se upeče, kdy motor stojí a nehoní čerpadlo, tak proto.
Kvalitní olej předepsaný výrobcem a výměna častěji, ne předepisuje výrobce. 20 000km je strop. Klidně si to udělej i dřív. Olejový filtr se mění jen s olejem, dřív nemá smysl. A turbu nejlíp prospěje právě tím olejem. Jinak turbo nemá rádo vysoké otáčky se studeným oleje, take do zahřátí motoru nevytáčet a po dojetí nevypínat motor okamitě po zastavení, ale počkat co nejdýl na ochlazení turba rozpáleného výfukem. Někdy stačí pár vteřin, jindy po dlouhý rychlý jízdě klidně i minutu a víc. Turbo je rozpálené a olej v něm se upeče, kdy motor stojí a nehoní čerpadlo, tak proto.
|
|
30.05.2011 21:17 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2393342
|
|
jumep
|
|
|
1.6 menit urcite pri 15000
ja osobne, zasa sa len zopakujem - menim vsetky filtre pri servise - vychadza mi to tak raz za rok
v zasade, po kupe vymen vsetky filtre a sprav rozvody, nech realne vies na com si a potom podla najazdu, ak 15000 nabehas zhruba za rok, tak men vsetko
ak nabehas viac ako 15000 tak odporucam menit olej + filter + vzduchovy filter a len palivak kazdu druhu prehliadku, pelak raz do roka na jar
1.6 menit urcite pri 15000
ja osobne, zasa sa len zopakujem - menim vsetky filtre pri servise - vychadza mi to tak raz za rok
v zasade, po kupe vymen vsetky filtre a sprav rozvody, nech realne vies na com si a potom podla najazdu, ak 15000 nabehas zhruba za rok, tak men vsetko
ak nabehas viac ako 15000 tak odporucam menit olej + filter + vzduchovy filter a len palivak kazdu druhu prehliadku, pelak raz do roka na jar
|
|
02.07.2011 23:33 -
Zkusenost s C5 1,6 HDI
|
2400162
|
|
eger
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Dobry den, tak jsem si v roce 2005 koupil novou C5 1,6 HDI (5dveri). Dnes mam najeto 215000 Km. A zkusenost?
Po 5 tis vymena palivoveho cerpadla - hura, bylo to v zaruce
Od 10000 trvale, ale mirne vibrace ve volantu, neodstraneno doposud, kola vyvazuju na citlivost 1g
Dale uz jen vypis - dvakrat pretesnovane vstriky, FAP meen po 180000, Zadni loziska menena po 60000, po 190000 bylo nutno menit spojku, setrvacnik, udelal jsem rovnou i rozvody, kdyz to bylo rozhozene... celkem 45000 Kč, potom nasledovala vymena hadice k posilovaci rizeni, vymena ventilatoru chlazeni motoru (10000 Kč!!!). Dale, i kdyz mam po celou dobu nastavenou nejvetsi rozbihavost, neustale se mi sjizdi predni kola tak, ze vnejsky jsou sjete driv. prevodovka zacala hucet po 200000, takze nutna vymena sady lozisek prevodovky - 16000 Kč. Po vymene lozisek v prevodovce bude nutno odhalit, co zlusobuje jiny hukot, asi loziska prednich kol.
Podotykam jedno - z tech 215000 km je najezdeno min 170000 po dalnici olomouc - kaiserslautern a zpet, rychlost 130 v nemecku nekdy 150 km/h. Auto bylo vzdy ve znackovem servisu servisovano v intervalu predepsanem vyrobcem, pouzivam predepsany olej. Nejvice jsem se podivil, kdyz technik ocenil, ze mam jeste original turbo, ze tech 21500 je uz pres zivotnost a ze vymena je za dvermi.
Jeste navic se mi blokuje leve predni kolo, brzdovy trmen sam od sebe zacina brzdit, nutna vymena obou. A lanovody rucni brzdy jsou spatne, nekde jsou prodrene. A zadni brzdice jsou jaksi taky poskozene v dusledku soleni silnic....
A pocitac mi ukazuje spotrebu o litr mensi, nez ve skutecnosti je. A po 6000 km se pocitac sam zresetuje.
Vrzani plastu uvnitr neresim, posloucham Ozzyho, odlepeni calouneni stropu u patych dveri proste prehlizim...
Zaverem, verim, ze jsem si proste koupil spatny kus.... Mam pocit, ze kdybych nejezdil po dalnici ale po praze, po 100000 km by se to auto muselo rozpadnout.
Jake mate zkusenosti vy?
Dekuji za pozornost.
Dobry den, tak jsem si v roce 2005 koupil novou C5 1,6 HDI (5dveri). Dnes mam najeto 215000 Km. A zkusenost?
Po 5 tis vymena palivoveho cerpadla - hura, bylo to v zaruce
Od 10000 trvale, ale mirne vibrace ve volantu, neodstraneno doposud, kola vyvazuju na citlivost 1g
Dale uz jen vypis - dvakrat pretesnovane vstriky, FAP meen po 180000, Zadni loziska menena po 60000, po 190000 bylo nutno menit spojku, setrvacnik, udelal jsem rovnou i rozvody, kdyz to bylo rozhozene... celkem 45000 Kč, potom nasledovala vymena hadice k posilovaci rizeni, vymena ventilatoru chlazeni motoru (10000 Kč!!!). Dale, i kdyz mam po celou dobu nastavenou nejvetsi rozbihavost, neustale se mi sjizdi predni kola tak, ze vnejsky jsou sjete driv. prevodovka zacala hucet po 200000, takze nutna vymena sady lozisek prevodovky - 16000 Kč. Po vymene lozisek v prevodovce bude nutno odhalit, co zlusobuje jiny hukot, asi loziska prednich kol.
Podotykam jedno - z tech 215000 km je najezdeno min 170000 po dalnici olomouc - kaiserslautern a zpet, rychlost 130 v nemecku nekdy 150 km/h. Auto bylo vzdy ve znackovem servisu servisovano v intervalu predepsanem vyrobcem, pouzivam predepsany olej. Nejvice jsem se podivil, kdyz technik ocenil, ze mam jeste original turbo, ze tech 21500 je uz pres zivotnost a ze vymena je za dvermi.
Jeste navic se mi blokuje leve predni kolo, brzdovy trmen sam od sebe zacina brzdit, nutna vymena obou. A lanovody rucni brzdy jsou spatne, nekde jsou prodrene. A zadni brzdice jsou jaksi taky poskozene v dusledku soleni silnic....
A pocitac mi ukazuje spotrebu o litr mensi, nez ve skutecnosti je. A po 6000 km se pocitac sam zresetuje.
Vrzani plastu uvnitr neresim, posloucham Ozzyho, odlepeni calouneni stropu u patych dveri proste prehlizim...
Zaverem, verim, ze jsem si proste koupil spatny kus.... Mam pocit, ze kdybych nejezdil po dalnici ale po praze, po 100000 km by se to auto muselo rozpadnout.
Jake mate zkusenosti vy?
Dekuji za pozornost.
|
|
02.07.2011 23:57 -
Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI
|
2400163
|
|
jumep
|
|
|
vela s tych veci sa daju ako drobotiny rychlo odstranit
zaklad je ze 1.6 nie je auto na taku zataz ako dostava (bohuzial to ludia aj tak kupuju s tym ze vedia ze na tom nalietaju 30+t rocne)
ale tak v rychlosti
1.6 - trpia na turbo, kluku, spojku
FAP - mal by sa menit v 1.6 po 100000km pokial viem - tak je to v papieroch
zdane loziska - tazko urcit preco odchadzaju, niekde vydrzia 150t, niekde 60 ....
hadica bohuzial klasicka slabina (da sa dat repasnut, co je radovo v 100vkach korun)
sahara, bohuzial je tak skonstruovana ze sa musi menit ako celok, preco odisla je druha otazka
konstrukcia prednej napravy je mierne povedane nestastna,ale odporucam vymenit silenbloky ramena a pripadne capy - moze mat vplyv aj na to trasenie nakonec
znackovy servis - nemusi vobec znamenat kvalitny servis
pri 1.6 je servisny interval optimalne znizit na 15000km (namiesto 20000)
blokovanie laveho kola, strmenu nic nebude, kedtak mozno vycistit a opravit (cena do 1000 za pretesnovacie sady atd. + znalot problematiky co s tym)
lana rucnej, je potrebne menit aj lana aj trubky v ktorych su ... ale nemusia to byt lana (ani strmene, ale toto: .link. )
odporucam lana druhovytobu, trubky musia byt origo ... cena materialu do 2000
ukazatel spotreby - o tom sa tu dost preberalo, je to dost bezne ze ukazuje bohuzial menej ako real
jo a zadne strmene, je bezna vyrobna blbost a neznalost autorizovaneho / ineho servisu ked to nevedia pri prvej vymene platniciek spravit aby s tym nebol problem - bohuzial k tomuto som navod nepisal, ale je to tu x krat spomenute, je potrebne dat brzdice dole, ocistit a vypodlozit nejakym pripravkom, citroen ma v manuale pripravok typu FORMAJOINT ...
zhrnutie, nie vzdy znackovy servis = dobry servis (hlavne po uplynuti zaruky)
1.6 nie je vhodne auto na velku zataz
odporucam precitat a prehladat tu forum, kde sa lacno a lahko da odstranit vela veci / zajst niekam inam ako do znackoveho servisu (najst si tu odporucania .... www.ccca.cz )
vela s tych veci sa daju ako drobotiny rychlo odstranit
zaklad je ze 1.6 nie je auto na taku zataz ako dostava (bohuzial to ludia aj tak kupuju s tym ze vedia ze na tom nalietaju 30+t rocne)
ale tak v rychlosti
1.6 - trpia na turbo, kluku, spojku
FAP - mal by sa menit v 1.6 po 100000km pokial viem - tak je to v papieroch
zdane loziska - tazko urcit preco odchadzaju, niekde vydrzia 150t, niekde 60 ....
hadica bohuzial klasicka slabina (da sa dat repasnut, co je radovo v 100vkach korun)
sahara, bohuzial je tak skonstruovana ze sa musi menit ako celok, preco odisla je druha otazka
konstrukcia prednej napravy je mierne povedane nestastna,ale odporucam vymenit silenbloky ramena a pripadne capy - moze mat vplyv aj na to trasenie nakonec
znackovy servis - nemusi vobec znamenat kvalitny servis
pri 1.6 je servisny interval optimalne znizit na 15000km (namiesto 20000)
blokovanie laveho kola, strmenu nic nebude, kedtak mozno vycistit a opravit (cena do 1000 za pretesnovacie sady atd. + znalot problematiky co s tym)
lana rucnej, je potrebne menit aj lana aj trubky v ktorych su ... ale nemusia to byt lana (ani strmene, ale toto: http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/oprava-pridretej-rucnej )
odporucam lana druhovytobu, trubky musia byt origo ... cena materialu do 2000
ukazatel spotreby - o tom sa tu dost preberalo, je to dost bezne ze ukazuje bohuzial menej ako real
jo a zadne strmene, je bezna vyrobna blbost a neznalost autorizovaneho / ineho servisu ked to nevedia pri prvej vymene platniciek spravit aby s tym nebol problem - bohuzial k tomuto som navod nepisal, ale je to tu x krat spomenute, je potrebne dat brzdice dole, ocistit a vypodlozit nejakym pripravkom, citroen ma v manuale pripravok typu FORMAJOINT ...
zhrnutie, nie vzdy znackovy servis = dobry servis (hlavne po uplynuti zaruky)
1.6 nie je vhodne auto na velku zataz
odporucam precitat a prehladat tu forum, kde sa lacno a lahko da odstranit vela veci / zajst niekam inam ako do znackoveho servisu (najst si tu odporucania .... www.ccca.cz )
|
|
03.07.2011 00:06 -
Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI
|
2400164
|
|
eger
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 27 |
|
|
dik za odpoved, cepy i silenbloky jsem menil beru to jako normalni vec, tak jsem to nezminoval. To same i se zarovkama, predni menim kazdych 20000 km...
dik za odpoved, cepy i silenbloky jsem menil beru to jako normalni vec, tak jsem to nezminoval. To same i se zarovkama, predni menim kazdych 20000 km...
|
|
03.07.2011 00:11 -
Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI
|
2400165
|
|
eger
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 27 |
|
|
a jeste mam otazku, nejsem zbehly v oblasti motoru... pises, ze 1,6 trpi na turbo, kliku a spojku - je tam v tom motoru jeste neco jineho, krom techto tri veci?? Je v tom motoru neco, na co netrpi?
a nemyslim, si, ze by naftovemu motoru mela vadit 9-ti hodinova jizda na petku rychlosti 130 km/h, coz je myslim min,nez 3000 ot/min. Myslim, ze to je pro ten motor nejsetrnejsi rezim.
a jeste mam otazku, nejsem zbehly v oblasti motoru... pises, ze 1,6 trpi na turbo, kliku a spojku - je tam v tom motoru jeste neco jineho, krom techto tri veci?? Je v tom motoru neco, na co netrpi?
a nemyslim, si, ze by naftovemu motoru mela vadit 9-ti hodinova jizda na petku rychlosti 130 km/h, coz je myslim min,nez 3000 ot/min. Myslim, ze to je pro ten motor nejsetrnejsi rezim.
|
|
03.07.2011 00:12 -
Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI
|
2400166
|
|
jumep
|
|
|
ziarovky su dan za
1. ziarovky a ich vyrobu - lacno a lacno - draho predat
2. hydrocerpadlo, ktore vyraba napatove spice pri zopnuti a vypnuti
ako som uz pisal, hladat vo fore / navstivit niekoho kto to ma skor ako konicek / ma rad tieto auta, potom dokaze vela veci opravit a nie vymenit a tym celkove naklady rapidne klesaju a auto sa zacina podobat na auto a na to co si od neho predstavujem
ziarovky su dan za
1. ziarovky a ich vyrobu - lacno a lacno - draho predat
2. hydrocerpadlo, ktore vyraba napatove spice pri zopnuti a vypnuti
ako som uz pisal, hladat vo fore / navstivit niekoho kto to ma skor ako konicek / ma rad tieto auta, potom dokaze vela veci opravit a nie vymenit a tym celkove naklady rapidne klesaju a auto sa zacina podobat na auto a na to co si od neho predstavujem
|
|
03.07.2011 00:20 -
Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI
|
2400167
|
|
jumep
|
|
|
1.6 je hnany do vykonu, cize tam kde bezne poviem 2.0, 2.2 ide s rezervou, 1.6 ide na hrane
preto ze sa s tym jazdilo takto mas este povodne turbo a preto si mal povodnu spojku a fap ta nevytrestal pri 120t km (nakolko je fakt pisane ze filter menit pri 100t km)
1.6 je hnany do vykonu, cize tam kde bezne poviem 2.0, 2.2 ide s rezervou, 1.6 ide na hrane
preto ze sa s tym jazdilo takto mas este povodne turbo a preto si mal povodnu spojku a fap ta nevytrestal pri 120t km (nakolko je fakt pisane ze filter menit pri 100t km)
|
|
03.07.2011 09:34 -
Re: Zkusenost s C5 1,6 HDI
|
2400171
|
|
DOUFAK
|
|
|
eger - to je úplná poprava,a tě lituju za takového zmetka,kterého jsi koupil Nového.Tohle, kdy si přečte někdo koupě-chtivý C5 zaručeně musí utéct,nebo se nám smát,jací,e jsme tuntové.Za ty peníze u je to dost patné.Jediná malá útěcha je,e to bývá někdy i u jiných značek,ne u Citroenu.Osobně jsem ji zail (u kolegů)u Fordu Mondeo a kody Octávia - takté Nové,ale vraky.Proto jsem se nikdy do 1.6HDi nehnal a mám o ní své mínění.Také se říká i píe,e obsah nenahradí ani nedohoní a e to je zkrátka základ motoru. Ale Tvé story u je myslím celkově o voze a ne o motoru.Jen jsem se divil,e jsi tam nepsal nic o klimatizaci.Já sám jsem koupil před lety té Novou,ale dodnes 253000 km ádné potíe větího rázu,jen prkotiny a to jen občas.Ve origo.Mám ale 2.0 HDi...
eger :-o - to je úplná poprava,a tě lituju za takového zmetka,kterého jsi koupil Nového.Tohle, kdy si přečte někdo koupě-chtivý C5 zaručeně musí utéct,nebo se nám smát,jací,e jsme tuntové.Za ty peníze u je to dost patné.Jediná malá útěcha je,e to bývá někdy i u jiných značek,ne u Citroenu.Osobně jsem ji zail (u kolegů)u Fordu Mondeo a kody Octávia - takté Nové,ale vraky.Proto jsem se nikdy do 1.6HDi nehnal a mám o ní své mínění.Také se říká i píe,e obsah nenahradí ani nedohoní a e to je zkrátka základ motoru. Ale Tvé story u je myslím celkově o voze a ne o motoru.Jen jsem se divil,e jsi tam nepsal nic o klimatizaci.Já sám jsem koupil před lety té Novou,ale dodnes 253000 km ádné potíe větího rázu,jen prkotiny a to jen občas.Ve origo.Mám ale 2.0 HDi... ;-)
|
|
| |
|
|