| | |
10.02.2011 20:05 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2372811
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Je to tak z výroby,akurát u starý se to vyklá do vech stran a u nový se tím dá jen těko pootočit
Je to tak z výroby,akurát u starý se to vyklá do vech stran a u nový se tím dá jen těko pootočit
|
|
04.04.2011 19:01 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2382554
|
|
tomix
|
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |
|
|
pro vsechny 1.6 ky ahdi
Ač to příli ve zvyku nemáme, zájemci o Citroën C5 tentokrát doporučíme spíe vznětové motory common-rail (s nimi má koncern PSA bohaté zkuenosti), zvlátě pak kompaktní 1,6 HDI v kombinaci se standardním podvozkem Hydractive3 (nikoli Sport). I přes svůj zdánlivě směný objem nabízí vozu dostatečnou dynamiku, tichý chod, nízkou spotřebu i velmi slunou spolehlivost. S turbínami potíe na rozdíl od konkurence problémy nebývají, zlobit ale mohou obvyklá past na motoristy v podobě dvouhmotového setrvačníku nebo solenoidových vstřikovačů, nicméně právě tyto vstřikovače Bosch lze ji nyní poměrně levně repasovat.
(Paradoxně více potíí se týká větích dvoulitrů HDi, kde setrvačník odchází jetě častěji, navíc se lze
_______________
těit na stávkující ventil EGR pro částečné přepoutění výfukových zplodin nebo podávací palivové čerpad)
to jen mezi reci aby se neco delo
reklama
10. 3. 2011
Test ojetiny: Citroën C5 1,6 HDI levný luxus
pro vsechny 1.6 ky ahdi:palec
Ač to příli ve zvyku nemáme, zájemci o Citroën C5 tentokrát doporučíme spíe vznětové motory common-rail (s nimi má koncern PSA bohaté zkuenosti), zvlátě pak kompaktní 1,6 HDI v kombinaci se standardním podvozkem Hydractive3 (nikoli Sport). I přes svůj zdánlivě směný objem nabízí vozu dostatečnou dynamiku, tichý chod, nízkou spotřebu i velmi slunou spolehlivost. S turbínami potíe na rozdíl od konkurence problémy nebývají, zlobit ale mohou obvyklá past na motoristy v podobě dvouhmotového setrvačníku nebo solenoidových vstřikovačů, nicméně právě tyto vstřikovače Bosch lze ji nyní poměrně levně repasovat.
(Paradoxně více potíí se týká větích dvoulitrů HDi, kde setrvačník odchází jetě častěji, navíc se lze
_______________
těit na stávkující ventil EGR pro částečné přepoutění výfukových zplodin nebo podávací palivové čerpad)
to jen mezi reci aby se neco delo
reklama
10. 3. 2011
Test ojetiny: Citroën C5 1,6 HDI levný luxus
|
|
04.04.2011 20:06 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2382563
|
|
jumep
|
|
|
ano, ten kto to pisal by som povedal ze skutocne nemal prehlad
ale teste sa
jo, cital som toto uz davnejsie ...
a nikoli sport zato ze su tam hadice ktore mozu zacat slzit ....
ano, ten kto to pisal by som povedal ze skutocne nemal prehlad :)
ale teste sa :)
jo, cital som toto uz davnejsie ...
a nikoli sport zato ze su tam hadice ktore mozu zacat slzit ....
|
|
04.04.2011 21:23 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2382590
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jojo, stranej motor. Nechápu, jak ho někdo můe kupovat....
The DV6 has a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbocharger (for example, Garrett GT1544V), and with Diesel particulate filter is Euro 5 compliant.
The engine must be run with a lowSAP oil because of the nature of the particulate filter and exhaust gas recirculation valve. Even short periods of running with incorrect oil can cause sludge to rapidly accumulate and block, in particular, turbo oil feed pipes which will then leave rapidly to turbo failure. As a result of this, manufacturers have issued detailed guidance on changing the oil of the DV6 [2].
Applications include:
2008present Peugeot 3081.6 HDi
2007present Suzuki SX4 1.6 DDiS, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2007present MINI Cooper D 1.6 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2007present Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2006present Citroën Berlingo 1.6 HDi, 7590 PS (7489 hp/5566 kW) and 127159 ftˇlbf (172215 Nˇm)
2005present Citroën C3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2004present Citroën C4 1.6 HDi, 90109 PS (89108 hp/6680 kW) and 159177 ftˇlbf (215240 Nˇm)
2004present Citroën C5 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2004present Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
20052010 Ford Fiesta 1.6 TDCi, 90 PS (88 hp/65 kW) and 148 ftˇlbf (200 Nˇm)
2010present Ford Fiesta 1.6 TDCi, 95 PS (94 hp/70 kW) and 156 ftˇlbf (212 Nˇm)
2005present Ford Fusion (European) 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2004present Ford Focus 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2004present Ford Focus 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2004present Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2003present Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2003present Peugeot 206 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2006present Peugeot 207 1.6 HDi, 90109 PS (89108 hp/6680 kW) and 159177 ftˇlbf (215240 Nˇm)
2005present Peugeot 307 1.6 HDi, 90109 PS (89108 hp/6680 kW) and 159177 ftˇlbf (215240 Nˇm)
2003present Peugeot 407 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2008present Mazda2 MZ-CD 1.6 , 90 PS (66 kW) and 212 Nˇm
2003present Mazda3 MZ-CD 1.6, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2004present Volvo S40 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2004present Volvo V50 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
...nato v takovým mnoství 5000 vyrobených motorů denně ( .link. )
asi teda nemají přehled
Edit:
jetě k té [2]: .link.
aneb Jak měnit olej
V té diskuzi je dobrý návod, jak zjistit zanesení motoru - pod vývěvou je prý nějaké sítko, ve kterém se zachycují nečistoty a dá se podle toho odhadnout stav zbytku motoru... jestli je to teda pravda a rozumím tomu dobře
Jojo, stranej motor. Nechápu, jak ho někdo můe kupovat....
The DV6 has a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbocharger (for example, Garrett GT1544V), and with Diesel particulate filter is Euro 5 compliant.
The engine must be run with a lowSAP oil because of the nature of the particulate filter and exhaust gas recirculation valve. Even short periods of running with incorrect oil can cause sludge to rapidly accumulate and block, in particular, turbo oil feed pipes which will then leave rapidly to turbo failure. As a result of this, manufacturers have issued detailed guidance on changing the oil of the DV6 [2].
Applications include:
2008present Peugeot 3081.6 HDi
2007present Suzuki SX4 1.6 DDiS, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2007present MINI Cooper D 1.6 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2007present Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2006present Citroën Berlingo 1.6 HDi, 7590 PS (7489 hp/5566 kW) and 127159 ftˇlbf (172215 Nˇm)
2005present Citroën C3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2004present Citroën C4 1.6 HDi, 90109 PS (89108 hp/6680 kW) and 159177 ftˇlbf (215240 Nˇm)
2004present Citroën C5 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2004present Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
20052010 Ford Fiesta 1.6 TDCi, 90 PS (88 hp/65 kW) and 148 ftˇlbf (200 Nˇm)
2010present Ford Fiesta 1.6 TDCi, 95 PS (94 hp/70 kW) and 156 ftˇlbf (212 Nˇm)
2005present Ford Fusion (European) 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2004present Ford Focus 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2004present Ford Focus 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2004present Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ftˇlbf (215 Nˇm)
2003present Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2003present Peugeot 206 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2006present Peugeot 207 1.6 HDi, 90109 PS (89108 hp/6680 kW) and 159177 ftˇlbf (215240 Nˇm)
2005present Peugeot 307 1.6 HDi, 90109 PS (89108 hp/6680 kW) and 159177 ftˇlbf (215240 Nˇm)
2003present Peugeot 407 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2008present Mazda2 MZ-CD 1.6 , 90 PS (66 kW) and 212 Nˇm
2003present Mazda3 MZ-CD 1.6, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2004present Volvo S40 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
2004present Volvo V50 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ftˇlbf (240 Nˇm)
...nato v takovým mnoství 5000 vyrobených motorů denně ( http://www.psa-peugeot-citroen.com/document/presse_dossier/feuillets_magique_uk1045567497.pdf )
asi teda nemají přehled:-))))
Edit:
jetě k té [2]: http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.5.110
aneb Jak měnit olej:)
V té diskuzi je dobrý návod, jak zjistit zanesení motoru - pod vývěvou je prý nějaké sítko, ve kterém se zachycují nečistoty a dá se podle toho odhadnout stav zbytku motoru... jestli je to teda pravda a rozumím tomu dobře:)
|
|
11.04.2011 22:43 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383694
|
|
stejskli
|
|
|
Najel jsem s 1.6 uz skoro 4 tisice km a z rozpaku (s kterymi jsem pocital) se to posouva do mirne spokojenosti. Jen uz nejak nedokazu mit spotrebu 5,7 l z prvnich dvou nadrzi. Jezdim do kopce a z kopce, tak to asi lepsi nebude. V kolika otackach nejcasteji radite na vyssi stupen? Ja kolem 1800-2000, ale kdyz to zacne zabirat a otacky jsou jen kolem 1500, udela to malinko nehezkou vibraci a zvuk neprijemne namahy. Zda se vam to normalni? A s tim razenim poradte, ja jezdil doted cely zivot s benzinem.
Najel jsem s 1.6 uz skoro 4 tisice km a z rozpaku (s kterymi jsem pocital) se to posouva do mirne spokojenosti. Jen uz nejak nedokazu mit spotrebu 5,7 l z prvnich dvou nadrzi. Jezdim do kopce a z kopce, tak to asi lepsi nebude. V kolika otackach nejcasteji radite na vyssi stupen? Ja kolem 1800-2000, ale kdyz to zacne zabirat a otacky jsou jen kolem 1500, udela to malinko nehezkou vibraci a zvuk neprijemne namahy. Zda se vam to normalni? A s tim razenim poradte, ja jezdil doted cely zivot s benzinem.
|
|
11.04.2011 22:45 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383697
|
|
jumep
|
|
|
1.6 -> 2000+ otacok
1.6 -> 2000+ otacok
|
|
12.04.2011 01:37 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383731
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Do kopce tak, abys po přeřazení zůstal přes 1500 s roztočeným turbem (take z kadé rychlosti v trochu jiných otáčkách)
Po rovině bez nutné akcelerace se dá jet klidně i ní.
Těch 1500 (na 4ku akorát lehce přes 50) je u 1.6 takové divné - jakoby nějaká rezonance, na rovině mi na 1300 ten motor připadá klidnějí.
A s kopce samozřejmě (pokud není moc mírný) se zařazenou rychlostí za 0
Do kopce tak, abys po přeřazení zůstal přes 1500 s roztočeným turbem (take z kadé rychlosti v trochu jiných otáčkách)
Po rovině bez nutné akcelerace se dá jet klidně i ní.
Těch 1500 (na 4ku akorát lehce přes 50) je u 1.6 takové divné - jakoby nějaká rezonance, na rovině mi na 1300 ten motor připadá klidnějí.
A s kopce samozřejmě (pokud není moc mírný) se zařazenou rychlostí za 0 :-d
|
|
12.04.2011 12:33 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383823
|
|
Darja
|
|
|
To je právě ono... moc přifouknutý aby to s tím jelo.
Já bych si to nezvolila, za rok jsem viděla moc těhle motorů ve smrti. Ale ta spotřeba je opravdu úasná, to já si o ní můu nechat zdát
To je právě ono... moc přifouknutý aby to s tím jelo. :nevim
Já bych si to nezvolila, za rok jsem viděla moc těhle motorů ve smrti. Ale ta spotřeba je opravdu úasná, to já si o ní můu nechat zdát :)
|
|
12.04.2011 12:57 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383842
|
|
dedek
|
Město: Jeneč, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Bohuel s názory typu,e to nejede-nevydrí apod. NEMOHU a NECHCI souhlasit!!!
Motor 1,6 HDI 80KW je velni moderní a podařený agregát,který předčí 2,0HDI 8V-80KW.To jak se sbírá od spodu a má chu jít do otáček je obdivuhodné.Servisuji 40.vozů s touto motorizací a "SMRT" nikde...jsou ve stavu od 40.000Km-180.000Km spotřeby v C5-5,2 a 5,8l.Ve vozech Peugeot 307 SW 4,8-5,9l
Bohuel s názory typu,e to nejede-nevydrí apod. NEMOHU a NECHCI souhlasit!!!
Motor 1,6 HDI 80KW je velni moderní a podařený agregát,který předčí 2,0HDI 8V-80KW.To jak se sbírá od spodu a má chu jít do otáček je obdivuhodné.Servisuji 40.vozů s touto motorizací a "SMRT" nikde...jsou ve stavu od 40.000Km-180.000Km spotřeby v C5-5,2 a 5,8l.Ve vozech Peugeot 307 SW 4,8-5,9l:palec
|
|
12.04.2011 14:27 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383857
|
|
-Spyker-
|
Město: Radonice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Tak co se týče odezvy na citroën a 1.6 HDI ze ty motory nevydrzej a ze se ser*** tak ano mame totiz motory 1.6HDI 66 kw a 80 kw. 66 se ser** jak na bezícím pasu a do c5 je nastestí nedavají. ale ty motory jsou proste na tyto auta slaba a zalezí jak se s nimi zachazí. musím priznat ze mas pravdu ze predcí 2.0 HDI ale 1.6 je daleko nachylnejsí na peci nez ostatní 2.0 a 2.2 a uz jsem videl 1.6 se 160k km v krasnym stavu ale pokud porovna kolik jsem videl 1.6 kde odeslo turbo mazani nebo spoustu vecí co bych mohl jmenovat a kolik jsem videl 2.0 tak vítezí 2.0. ale musím uznat spotreba je krasna ale ja osobne bych nesel do zadneho HDI.
Tak co se týče odezvy na citroën a 1.6 HDI ze ty motory nevydrzej a ze se ser*** tak ano mame totiz motory 1.6HDI 66 kw a 80 kw. 66 se ser** jak na bezícím pasu a do c5 je nastestí nedavají. ale ty motory jsou proste na tyto auta slaba a zalezí jak se s nimi zachazí. musím priznat ze mas pravdu ze predcí 2.0 HDI ale 1.6 je daleko nachylnejsí na peci nez ostatní 2.0 a 2.2 a uz jsem videl 1.6 se 160k km v krasnym stavu ale pokud porovna kolik jsem videl 1.6 kde odeslo turbo mazani nebo spoustu vecí co bych mohl jmenovat a kolik jsem videl 2.0 tak vítezí 2.0. ale musím uznat spotreba je krasna ale ja osobne bych nesel do zadneho HDI.
|
|
12.04.2011 18:24 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383901
|
|
Darja
|
|
|
Kdybych měla rodinu a kombíka, koupím si 2,0 HDi, protoe budu předpokládat, e auto bude často naloené, nebo jen my eny dokáeme i v létě zabalit dětem dvoje oteplováky a vyuít kufr do posledního cntimetru čtverečního
Já ten motor neodsuzuju, jen odsuzuju umístění do C5 (a jetě více do těí C5 III).
P.S. a po P15 pojede línej modrej třílitr piánko, jsem to já, já asfalt netrhám
Kdybych měla rodinu a kombíka, koupím si 2,0 HDi, protoe budu předpokládat, e auto bude často naloené, nebo jen my eny dokáeme i v létě zabalit dětem dvoje oteplováky a vyuít kufr do posledního cntimetru čtverečního:-))))
Já ten motor neodsuzuju, jen odsuzuju umístění do C5 (a jetě více do těí C5 III).
P.S. a po P15 pojede línej modrej třílitr piánko, jsem to já, já asfalt netrhám :-))
|
|
12.04.2011 18:36 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383905
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Darja napsal(a): Kdybych měla rodinu a kombíka, koupím si 2,0 HDi, protoe budu předpokládat, e auto bude často naloené, nebo jen my eny dokáeme i v létě zabalit dětem dvoje oteplováky a vyuít kufr do posledního cntimetru čtverečního
Já ten motor neodsuzuju, jen odsuzuju umístění do C5 (a jetě více do těí C5 III).
P.S. a po P15 pojede línej modrej třílitr piánko, jsem to já, já asfalt netrhám
Lidi ty výkony zbytečně podceňujou, 80 kW je na 1,5 tuny a moc.
koda 105 měla na svých asi 900kg 37kW (snad se nepletu) a taky bez problémů jezdila - a to se tenkrát dalo jezdit rychleji ne dnes.
S C5 jsem jel loni v létě - s rodinou, naloenou a dvěma kolama na střee na Slovensko a zpět s nefunkčním turbem (take vlastně s 1.6 atmosférickým dieselem, výkon si nedovolím odhadnout) a taky to lo, jen ty táhlé kopce na D1 to na pětku nebralo
Lidi ty výkony zbytečně podceňujou, 80 kW je na 1,5 tuny a moc.
koda 105 měla na svých asi 900kg 37kW (snad se nepletu) a taky bez problémů jezdila - a to se tenkrát dalo jezdit rychleji ne dnes.
S C5 jsem jel loni v létě - s rodinou, naloenou a dvěma kolama na střee na Slovensko a zpět s nefunkčním turbem (take vlastně s 1.6 atmosférickým dieselem, výkon si nedovolím odhadnout) a taky to lo, jen ty táhlé kopce na D1 to na pětku nebralo :-d
|
|
12.04.2011 19:24 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383907
|
|
Mamlas
|
|
|
Nikdy jsem se s 1.6 nesvezl, ale taky mi přijde na tak velký auto dost malý. Nedovedu si představit, e bych za to zapřáhl vozejk nato plaák. Kdy jsem vybíral jaký motor tak se mi zdál slabý i 2.0hdi 80kW. Optimalní mi přijde 2.2hdi nebo benzin 3.0 a stejně bych si vybral i u C5 II i III.
Bohuel doba a móda sniování objemu kvůli pseudo ekologii si to ádá.
Jasně je to pouze můj názor a nechci nikoho přesvědčovat - kadý máme jiné priority.
Nikdy jsem se s 1.6 nesvezl, ale taky mi přijde na tak velký auto dost malý. Nedovedu si představit, e bych za to zapřáhl vozejk nato plaák. Kdy jsem vybíral jaký motor tak se mi zdál slabý i 2.0hdi 80kW. Optimalní mi přijde 2.2hdi nebo benzin 3.0 a stejně bych si vybral i u C5 II i III.
Bohuel doba a móda sniování objemu kvůli pseudo ekologii si to ádá. :-((((
Jasně je to pouze můj názor a nechci nikoho přesvědčovat - kadý máme jiné priority.;-)
|
|
12.04.2011 20:09 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383917
|
|
jumep
|
|
|
ked porovnam zvuk motora / km pri starej 2.0 a novej 1.6, celkovo som pocul snad dobre znejuce len 2 1.6, ostatne vsetko malo co to uz za sebou a podstatne menej km ako tie 2.0 ...
a davno som pisal 1.6 a 80kw mi nevadi, vadi mi konstrukcia a to ze ten motor je proste tlaceny na ukor vydrze
ale zasa som pisal, ked nabehas 10t rocne a kupujes to ako nove (nie z nejakej fy kde to behalo a nikomu na tom nezalezalo) tak potom sa da povedat ze ok ... ale aj milanz by vedel povedat, ze menit rozvody v 60t lebo su ohrdzavele a par inych drobnosti ...
a ked tu niekto vytahuje ze sa riesi 2.0
ano 2.0 ma o 4 roky viac a o 100t km viac ... pockajme si co bude za 2 roky
ked porovnam zvuk motora / km pri starej 2.0 a novej 1.6, celkovo som pocul snad dobre znejuce len 2 1.6, ostatne vsetko malo co to uz za sebou a podstatne menej km ako tie 2.0 ...
a davno som pisal 1.6 a 80kw mi nevadi, vadi mi konstrukcia a to ze ten motor je proste tlaceny na ukor vydrze
ale zasa som pisal, ked nabehas 10t rocne a kupujes to ako nove (nie z nejakej fy kde to behalo a nikomu na tom nezalezalo) tak potom sa da povedat ze ok ... ale aj milanz by vedel povedat, ze menit rozvody v 60t lebo su ohrdzavele a par inych drobnosti ...
a ked tu niekto vytahuje ze sa riesi 2.0
ano 2.0 ma o 4 roky viac a o 100t km viac ... pockajme si co bude za 2 roky
|
|
12.04.2011 20:11 -
Re: C5 1.6 HDi
|
2383919
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Mamlas napsal(a): ... Nedovedu si představit, e bych za to zapřáhl vozejk nato plaák.
Vozík do tuny celkem v pohodě, jasně e plaák s 2t je u moc. Taky na taným je psaných 1300kg.
Mimochodem, mě kdy klekl motor, tak mě do servisu táhla C3 1,4hdi 50Kw. Nevěřili byste, jak se ten motůrek chytal, na cca 3tunovou soupravu Větí kopce sice za 2, ale rovinky 80 A spotřeba 5,5...
Vechno je to o oleji. Jak je v odkazu výe - nepřetahovat intervaly, dávat předepsaný typ, kompletně vypoutět (neodsávat), občas zkontrolovat úsady...
... Nedovedu si představit, e bych za to zapřáhl vozejk nato plaák.
Vozík do tuny celkem v pohodě, jasně e plaák s 2t je u moc. Taky na taným je psaných 1300kg.
Mimochodem, mě kdy klekl motor, tak mě do servisu táhla C3 1,4hdi 50Kw. Nevěřili byste, jak se ten motůrek chytal, na cca 3tunovou soupravu:) Větí kopce sice za 2, ale rovinky 80:-)))) A spotřeba 5,5...
Vechno je to o oleji. Jak je v odkazu výe - nepřetahovat intervaly, dávat předepsaný typ, kompletně vypoutět (neodsávat), občas zkontrolovat úsady...
|
|
| |
|
|