| | |
22.02.2013 20:38 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550602
|
|
Hanz 397
|
|
|
Zeptej se někoho,kdo má BMW,co to jsou přední příčná ramena a hned si budete mít hodinu o čem povídat. Kdy zvednu např X5 která má najeto 40000km+,tak se můu vsadit,e aspoň jedno bude mít vůli... a takových věcí,napříč vemi modelovými řadami řeíme dnes a denně spoustu a spoustu.
Jezdí k nám pán,který najezdí cca 10000 ročně,auto má od nova asi 6 let a od začátku kadé cca 3000 přijede s nějakou"prkotinou".
Tlumiče kmitů,zvlá na 2,0d čtyřválci děláme,jako na běícím páse.
A motor N63 (4,4 benzín biturbo)? K tomu si kadý můe informace o spolehlivosti dogooglit sám...
Já jezdím Citroeny u cca 13 let a za tu dobu jsem nedělal krom trubky na hydru a klapek (beru-li koule,jako levnějí ekvivalent konvenčních tlumičů) nic jiného,ne se se..e na jiných autech. Moná jsem měl těstí na kusy,ale to se mi nezdá moc pravděpodobné
Zeptej se někoho,kdo má BMW,co to jsou přední příčná ramena a hned si budete mít hodinu o čem povídat. Kdy zvednu např X5 která má najeto 40000km+,tak se můu vsadit,e aspoň jedno bude mít vůli... a takových věcí,napříč vemi modelovými řadami řeíme dnes a denně spoustu a spoustu.
Jezdí k nám pán,který najezdí cca 10000 ročně,auto má od nova asi 6 let a od začátku kadé cca 3000 přijede s nějakou"prkotinou".
Tlumiče kmitů,zvlá na 2,0d čtyřválci děláme,jako na běícím páse.
A motor N63 (4,4 benzín biturbo)? K tomu si kadý můe informace o spolehlivosti dogooglit sám...
Já jezdím Citroeny u cca 13 let a za tu dobu jsem nedělal krom trubky na hydru a klapek (beru-li koule,jako levnějí ekvivalent konvenčních tlumičů) nic jiného,ne se se..e na jiných autech. Moná jsem měl těstí na kusy,ale to se mi nezdá moc pravděpodobné :nevim
|
|
22.02.2013 20:51 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550612
|
|
C5stepan
|
|
|
Tak mně z Vaeho povídání vychází, e čím větí je "Exklusiv" za babku, tím je víc problémů. Čím větí je "Socka" za majlant, tím méně problémů. Mám Socku s automatem čtvrtý rok, nebyla z nejlevnějích. Ale spínač na brzdě, čudlík na rádiu, čep na levém př. kole a mymi rozkousaná hadička od Egru. Klepu si na čelo, ale to je ve! Rok výroby auta = 2005.
Tak mně z Vaeho povídání vychází, e čím větí je "Exklusiv" za babku, tím je víc problémů. Čím větí je "Socka" za majlant, tím méně problémů. Mám Socku s automatem čtvrtý rok, nebyla z nejlevnějích. Ale spínač na brzdě, čudlík na rádiu, čep na levém př. kole a mymi rozkousaná hadička od Egru. Klepu si na čelo, ale to je ve! Rok výroby auta = 2005.
|
|
22.02.2013 21:15 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550620
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Vela pravdy je v tom, e ako sa o to predolý majitež staral, tak to auto vyzerá. Predolé auto som kúpil, malo 200 000km s tým, e bolo na tom robené skoro vetko a ja som do toho auta a po 300 000 doslova lial len olej a benzín. Do teraz na to spomínam. Teraz mám túto unku, ktorú som kúpil tak ako bola lebo bola za pár korún a u som do nej nasypal 1400e a to si veci zoeniem sám a opravím si to sám. Veža je z toho spotrebák ale tie ma dáke somarinky serinkajú na tom aute. Netreba sa čudova, sú to vežké, autá za pár korún.
Vela pravdy je v tom, e ako sa o to predolý majitež staral, tak to auto vyzerá. Predolé auto som kúpil, malo 200 000km s tým, e bolo na tom robené skoro vetko a ja som do toho auta a po 300 000 doslova lial len olej a benzín. Do teraz na to spomínam. Teraz mám túto unku, ktorú som kúpil tak ako bola lebo bola za pár korún a u som do nej nasypal 1400e a to si veci zoeniem sám a opravím si to sám. Veža je z toho spotrebák ale tie ma dáke somarinky serinkajú na tom aute. Netreba sa čudova, sú to vežké, autá za pár korún.
|
|
22.02.2013 21:52 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550640
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Skoro jsem ve stresu co ve mě čeká za pohromy Ale jezdil jsem v BX,Xantii vdy celkem v pohodě.
Teď pár měsíců v C5 a zatím to jde, i kdy nějaké blbosti u proběhli...(čidlo turba,EGR - zruen,přetěsnění brzdového válce,1x park asistent, čidla tlaku pneu - odpojena,motorek ostřiku světel nejde a čidlo pořád hlásí e nemám vodu v nádrce na stříkaní ) To ve za prvních 7. měsíců co vlastním auto.Nevím jestli je to dost nebo málo
Taky by to moná chtělo u těch problémových aut napsat v jakém stavu, kde a od koho je současný majitel koupil...
Já v Německu, v TP byl 1. majitel a auto mělo najeto 125 000 km (ověřeno v Citroen a Jardou cena 5000.-euro 5900.-s dph)
Skoro jsem ve stresu co ve mě čeká za pohromy :-o Ale jezdil jsem v BX,Xantii vdy celkem v pohodě.
Teď pár měsíců v C5 a zatím to jde, i kdy nějaké blbosti u proběhli...(čidlo turba,EGR - zruen,přetěsnění brzdového válce,1x park asistent, čidla tlaku pneu - odpojena,motorek ostřiku světel nejde a čidlo pořád hlásí e nemám vodu v nádrce na stříkaní ) To ve za prvních 7. měsíců co vlastním auto.Nevím jestli je to dost nebo málo :nevim
Taky by to moná chtělo u těch problémových aut napsat v jakém stavu, kde a od koho je současný majitel koupil...
Já v Německu, v TP byl 1. majitel a auto mělo najeto 125 000 km (ověřeno v Citroen a Jardou:-)) cena 5000.-euro 5900.-s dph)
|
|
22.02.2013 23:23 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550673
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Tak jsem se schválně podíval do blbníku.
Auto jsem koupil od známého kdy mělo 75.683 km. Teď má 307.212 km. Nepočítám běný spotřební materiál (oleje, filtry, kapaliny, árovky, stěrače a podobně).
Take:
Podvozek:
3x brzdové destičky - komplet
1x brzdové kotouče - komplet
1x lanka ruční brzdy - obě
1x koule - vechny 4
1x obě kosti (a se oteplí je nutno jetě oba kuláky a čep řízení)
Motor:
Sací hadice z blatníku ke vzduchovému filtru (rozerána kunou?)
1x snímač vačky
1x váha vzduchu
1x havicí svíčky - 4ks
1x vstřiky - 4ks repas
1x rozvody - bez vodní pumpy (zeák ji zapomněl přivézt) - jak se mi podaří uvolnit dílnu budou se dělat podruhé
1x napínák drákového řemene
Elektrika:
1x ECU - pokozeno odborným zásahem servisu
1x pomocné relé ventilátoru (zelené)
1x řídící jednotka ventilátoru klimatizace
1x snímač teploty oleje
1x spínač brzdy
1x spínač spojky
Spojka:
1x lamela spojky
1x přítlačák - nemám dvouhmoák
Karoserie:
1x vnitřní klička
1x levé zpětné zrcátko - protijedoucí slečně nestačila 3metrová polovina vozovky
2x krytka ostřikovačů (někdo si je půjčil)
1x krytka odtahového roubu (někdo si ji půjčil)
1x plechový disk - přehlédl jsem dladičku u obrubníku
Rozpočítám - li náklady s ohledem na léta a ujeté km pak s přihlédnutím k pohodlí a bezpečnosti mi to připadá jako nízkonákladové vozidlo. A to patřím k lidem, kteří berou vozidlo jako uitkový předmět.
Tak jsem se schválně podíval do blbníku.
Auto jsem koupil od známého kdy mělo 75.683 km. Teď má 307.212 km. Nepočítám běný spotřební materiál (oleje, filtry, kapaliny, árovky, stěrače a podobně).
Take:
Podvozek:
3x brzdové destičky - komplet
1x brzdové kotouče - komplet
1x lanka ruční brzdy - obě
1x koule - vechny 4
1x obě kosti (a se oteplí je nutno jetě oba kuláky a čep řízení)
Motor:
Sací hadice z blatníku ke vzduchovému filtru (rozerána kunou?)
1x snímač vačky
1x váha vzduchu
1x havicí svíčky - 4ks
1x vstřiky - 4ks repas
1x rozvody - bez vodní pumpy (zeák ji zapomněl přivézt) - jak se mi podaří uvolnit dílnu budou se dělat podruhé
1x napínák drákového řemene
Elektrika:
1x ECU - pokozeno odborným zásahem servisu
1x pomocné relé ventilátoru (zelené)
1x řídící jednotka ventilátoru klimatizace
1x snímač teploty oleje
1x spínač brzdy
1x spínač spojky
Spojka:
1x lamela spojky
1x přítlačák - nemám dvouhmoák
Karoserie:
1x vnitřní klička
1x levé zpětné zrcátko - protijedoucí slečně nestačila 3metrová polovina vozovky
2x krytka ostřikovačů (někdo si je půjčil)
1x krytka odtahového roubu (někdo si ji půjčil)
1x plechový disk - přehlédl jsem dladičku u obrubníku
Rozpočítám - li náklady s ohledem na léta a ujeté km pak s přihlédnutím k pohodlí a bezpečnosti mi to připadá jako nízkonákladové vozidlo. A to patřím k lidem, kteří berou vozidlo jako uitkový předmět.
|
|
22.02.2013 23:34 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550684
|
|
jumep
|
|
|
s tou spojkou je nieco divne - kazde RHZ malo dvojhmotu, cize to bud niekto uz predtym vymenil alebo neviem, cize aj tie km mozu byt niekde inde
s tou spojkou je nieco divne - kazde RHZ malo dvojhmotu, cize to bud niekto uz predtym vymenil alebo neviem, cize aj tie km mozu byt niekde inde
|
|
23.02.2013 01:40 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550717
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
jumep napsal(a): s tou spojkou je nieco divne - kazde RHZ malo dvojhmotu, cize to bud niekto uz predtym vymenil alebo neviem, cize aj tie km mozu byt niekde inde
Auto znám od jeho pořízení, původní majitel je vzdálený příbuzný (nae kráva se napila z jejich loue), mimo to z těch 75.000km jsem já najel při různých příleitostech cca 15.000km. A co se týče spojky, při výměně jsem měl připravenou sadu s dvojhmotou, take jsem byl docela překvapen. Ale Frantíci mi na dotaz odpověděli e byla serie vozidel pro NL v provedení 2.0 RHZ s normálním setrvákem, pérování pouze H3 (4koule), ostřikovače halogenových reflektorů, nainstalovaným taným zařízením, zásuvkami na levém B-sloupku a v kufru vozidla a jetě nějaké dalí na které si ji nevzpomínám. (Musel bych najít dopis)
Auto znám od jeho pořízení, původní majitel je vzdálený příbuzný (nae kráva se napila z jejich loue), mimo to z těch 75.000km jsem já najel při různých příleitostech cca 15.000km. A co se týče spojky, při výměně jsem měl připravenou sadu s dvojhmotou, take jsem byl docela překvapen. Ale Frantíci mi na dotaz odpověděli e byla serie vozidel pro NL v provedení 2.0 RHZ s normálním setrvákem, pérování pouze H3 (4koule), ostřikovače halogenových reflektorů, nainstalovaným taným zařízením, zásuvkami na levém B-sloupku a v kufru vozidla a jetě nějaké dalí na které si ji nevzpomínám. (Musel bych najít dopis)
|
|
23.02.2013 19:43 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550869
|
|
DOUFAK
|
|
|
Zdravím. Mám dotaz - jakej je rozdíl mezi označením motorů C5 - DERHZB a DCRHZB ? Díky
Zdravím. Mám dotaz - jakej je rozdíl mezi označením motorů C5 - DERHZB a DCRHZB ? Díky
|
|
23.02.2013 20:00 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550878
|
|
jumep
|
|
|
DE / DC = kombi / sedan
DE / DC = kombi / sedan
|
|
23.02.2013 23:05 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550932
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To Jump: Doplnění: Vozidlo je z hromadné objednávky NL karavanklubu. Bylo objednáno 15 C5 2,2hdi a 12 C5 2.0hdi se specifickými úpravami.
To Jump: Doplnění: Vozidlo je z hromadné objednávky NL karavanklubu. Bylo objednáno 15 C5 2,2hdi a 12 C5 2.0hdi se specifickými úpravami.
|
|
23.02.2013 23:11 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550933
|
|
jumep
|
|
|
preto zjavne v service neni o tom ziadna zmienka, teda pokial to nemas RHY
preto zjavne v service neni o tom ziadna zmienka, teda pokial to nemas RHY
|
|
25.02.2013 23:55 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2551869
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ďalie "zaujímavé" zhodnotenie... .link.
Ďalie "zaujímavé" zhodnotenie... http://www.autoweb.cz/citroen-c5-vyroba-2000-2007/
|
|
26.02.2013 11:53 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2551929
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Proboha co to je za vást (myslím obsah toho linku)? Správné jsou komentáře u toho článku. Ten "redaktor" potřeboval něco napsat a nejspí C5 neviděl ani na foto. Na stejné úrovni já za 5 minut napíi posudek na jetý Rols Royce Silver Shadow nebo třeba na páření vorvaňů. O obou vím stejně = skoro nic = toté co ten redaktor o C5.
Proboha co to je za vást (myslím obsah toho linku)? Správné jsou komentáře u toho článku. Ten "redaktor" potřeboval něco napsat a nejspí C5 neviděl ani na foto. Na stejné úrovni já za 5 minut napíi posudek na jetý Rols Royce Silver Shadow nebo třeba na páření vorvaňů. O obou vím stejně = skoro nic = toté co ten redaktor o C5.
|
|
26.02.2013 17:29 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2551964
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Inu - taková recenze je jako kadý jiný canc jen s tim rozdílem, e na jejím resumé mnohdy potencionální klienti tvoří názor, zda dané auto koupit či nikoliv. Recenzent tak můe nevědomě, či spíe vědomě ovlivnit prodej a reputaci daného vozu - dá se tedy říci, e recenze jest s mírnou nadsázkou cosi, jako znalecký posudek a na něj musí být co? No razítko vy mejdi! Nebudeme asi chtít po renzentech razítka, ale dle kvality některých výplodů je i poadavek výučního listu cukráře nadlimitní úkol. proto existuje jediný filtr a to je vlastní rozum cit a zkuenosti. Nakonec - na vem patném je leccos dobrého a proto vlastně děkujme recenzentům za to, e kolem sebe vídáme nekonečné řady oktávek, fábií, passatů řízené jedinci, kteří četli f Blesku či MF či lépe viděli na Primě zaručeně objektivní reportá či recenzi o zupa noje uber city killer wagen Skoda Rapid, či nestárnoucí - v pravdě věkem zrající, rzí a kyksem oplývající Skhoda dabia jakékoliv generace. Řeknu to po Cimrmanovsku - kolikrát si myslíte e udělám čárku vdy, kdy mě mine cestou z práce nějaká C5... (jezdim denně 160 Km) ANI JEDNOU!!!... U Superbů a dalího FauWé bych potřeboval hrábě a čmárat na padák. a tím se ztrácí kouzlo jedinečnosti, čím se mimoděk potvrzuje, e větina C5kařů jsou individualisti...
Inu - taková recenze je jako kadý jiný canc jen s tim rozdílem, e na jejím resumé mnohdy potencionální klienti tvoří názor, zda dané auto koupit či nikoliv. Recenzent tak můe nevědomě, či spíe vědomě ovlivnit prodej a reputaci daného vozu - dá se tedy říci, e recenze jest s mírnou nadsázkou cosi, jako znalecký posudek a na něj musí být co? No razítko vy mejdi! Nebudeme asi chtít po renzentech razítka, ale dle kvality některých výplodů je i poadavek výučního listu cukráře nadlimitní úkol. proto existuje jediný filtr a to je vlastní rozum cit a zkuenosti. Nakonec - na vem patném je leccos dobrého a proto vlastně děkujme recenzentům za to, e kolem sebe vídáme nekonečné řady oktávek, fábií, passatů řízené jedinci, kteří četli f Blesku či MF či lépe viděli na Primě zaručeně objektivní reportá či recenzi o zupa noje uber city killer wagen Skoda Rapid, či nestárnoucí - v pravdě věkem zrající, rzí a kyksem oplývající Skhoda dabia jakékoliv generace. Řeknu to po Cimrmanovsku - kolikrát si myslíte e udělám čárku vdy, kdy mě mine cestou z práce nějaká C5... (jezdim denně 160 Km) ANI JEDNOU!!!... :-) U Superbů a dalího FauWé bych potřeboval hrábě a čmárat na padák. a tím se ztrácí kouzlo jedinečnosti, čím se mimoděk potvrzuje, e větina C5kařů jsou individualisti... :-)
|
|
26.02.2013 17:32 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2551965
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Roozena napsal(a): Inu - taková recenze je jako kadý jiný canc jen s tim rozdílem, e na jejím resumé mnohdy potencionální klienti tvoří názor, zda dané auto koupit či nikoliv. Recenzent tak můe nevědomě, či spíe vědomě ovlivnit prodej a reputaci daného vozu - dá se tedy říci, e recenze jest s mírnou nadsázkou cosi, jako znalecký posudek a na něj musí být co? No razítko vy mejdi! Nebudeme asi chtít po renzentech razítka, ale dle kvality některých výplodů je i poadavek výučního listu cukráře nadlimitní úkol. proto existuje jediný filtr a to je vlastní rozum cit a zkuenosti. Nakonec - na vem patném je leccos dobrého a proto vlastně děkujme recenzentům za to, e kolem sebe vídáme nekonečné řady oktávek, fábií, passatů řízené jedinci, kteří četli f Blesku či MF či lépe viděli na Primě zaručeně objektivní reportá či recenzi o zupa noje uber city killer wagen Skoda Rapid, či nestárnoucí - v pravdě věkem zrající, rzí a kyksem oplývající Skhoda dabia jakékoliv generace. Řeknu to po Cimrmanovsku - kolikrát si myslíte e udělám čárku vdy, kdy mě mine cestou z práce nějaká C5... (jezdim denně 160 Km) ANI JEDNOU!!!... U Superbů a dalího FauWé bych potřeboval hrábě a čmárat na padák. a tím se ztrácí kouzlo jedinečnosti, čím se mimoděk potvrzuje, e větina C5kařů jsou individualisti...
Má pravdu ten chlapec
Má pravdu ten chlapec :-)
|
|
26.02.2013 18:20 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2551968
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No já poslední dobou v Praze vídám docela dost C5. (III.moc ne) .Ale samozřejmě proti koda a VW minimálně.Ale moná to bude tím e jsem do nich blázen a vidím je i za rohem...
No já poslední dobou v Praze vídám docela dost C5. (III.moc ne) .Ale samozřejmě proti koda a VW minimálně.Ale moná to bude tím e jsem do nich blázen a vidím je i za rohem...:-)
|
|
05.03.2013 14:57 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2554096
|
|
MartinP
|
|
|
Musím s vámi souhlasit ohledně těch různejch testů a recenzí a jejich objektivity. Je něco jinýho najet za 4 roky s Porsche 45 tis. km a z C5 třeba 150 tis. km, to se určitě jinak projeví. A ten kdo má na Porsche, tak olej asi nemění sám v garái, apod.
Je to hlavně o komfortu a jízdních vlastnostech a velkolepém prostoru naich C5, co nám ádný Porsche nemůe nabídnout a ani ádná Oktávka. Celkovej dojem z C5 mám velmi velmi dobrej a je pravda, e někdy něco musíme opravit, ale vzhledem k najetým km je to úplně normální. Já auto mám skoro 4 roky a najel jsem s ním téměř 80 tis. km a dostal jsem s k hranici 200 tis. km. Za celou dobu jsem měnil jen náplně a filtry, co je úplně normální a jednou jsem měnil sadu destiček a komplet vechny kotouče (při 170 tis. km), jinak jsem na auto neáhnul a ve funguje jak má. Je jetě jedna věc kterou jsem měnil, musel jsem vyměnit autobaterii (před týdnem) za novou, ta původní tam byla 10 let, take u měla nárok
V práci máme Oktávky, Fábie, VW Transportéry, Renaulta Trafic, ale kdy jednou za čas s těmito někam jedu, tak je to tragédie, nepohodlný úzký sedačky, moc to drncá, no děs a běs. U se pak těím na mou C5, to tak
Musím s vámi souhlasit ohledně těch různejch testů a recenzí a jejich objektivity. Je něco jinýho najet za 4 roky s Porsche 45 tis. km a z C5 třeba 150 tis. km, to se určitě jinak projeví. A ten kdo má na Porsche, tak olej asi nemění sám v garái, apod.
Je to hlavně o komfortu a jízdních vlastnostech a velkolepém prostoru naich C5, co nám ádný Porsche nemůe nabídnout a ani ádná Oktávka. Celkovej dojem z C5 mám velmi velmi dobrej a je pravda, e někdy něco musíme opravit, ale vzhledem k najetým km je to úplně normální. Já auto mám skoro 4 roky a najel jsem s ním téměř 80 tis. km a dostal jsem s k hranici 200 tis. km. Za celou dobu jsem měnil jen náplně a filtry, co je úplně normální a jednou jsem měnil sadu destiček a komplet vechny kotouče (při 170 tis. km), jinak jsem na auto neáhnul a ve funguje jak má. Je jetě jedna věc kterou jsem měnil, musel jsem vyměnit autobaterii (před týdnem) za novou, ta původní tam byla 10 let, take u měla nárok :-)
V práci máme Oktávky, Fábie, VW Transportéry, Renaulta Trafic, ale kdy jednou za čas s těmito někam jedu, tak je to tragédie, nepohodlný úzký sedačky, moc to drncá, no děs a běs. U se pak těím na mou C5, to tak :-)
|
|
05.03.2013 20:13 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2554175
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No ono s tou spolehlivostí u německé konkurence to valný nebude, akorát se o tom nemluví a kdytak prostě "its not a bug, its a feature" klasika... a hlavně je to kus od kusu. Moje c5 se kupovala s 90tis. dovoz z Belgie jako 4 leté auto ve 150 tis. repas turba (resp. odelo nějaké čidlo v turbu, tak kdy u to bylo rozdělaný...) a do 180tis. se krom tohoto měnil jen olej, desky, filtry, prostě spotřební věci, který nelze vůbec povaovat za závadu. Ovem posledních 30 tisíc (aktuálně cca 213tis) je fakt radost (egr, P. poloosa, generálka přední nápravy, vstřiky, komplet spojka, skrat el.čerpadla hydactivu (stačilo vyčistit)- následkem toho vydřený zadní pístnice, padalo to na zadek, taky pár korun přetěsnění + nějaký prkotiny tohle tamto) , finančně dost na zblití, ale na druhou stranu v podstatě věci, který podléhají opotřebení a stejně je jednou člověk musí vyměnit na jakýmkoli autě, který má něco nalítáno. Fatálního nic, nedojel jsem jednou, kvuli EGR.. i z toho chorvatska bez podvozku to tenkrát lo a následky v zásadě ádný.... Jene jsou to věci který narozdíl od koncernových nadenců klidně přiznám. U nich se o tom nemluví, furt to akorát táhne vodspodu, jezdí to za 4 litry a nesere se to
No ono s tou spolehlivostí u německé konkurence to valný nebude, akorát se o tom nemluví a kdytak prostě "its not a bug, its a feature" klasika... a hlavně je to kus od kusu. Moje c5 se kupovala s 90tis. dovoz z Belgie jako 4 leté auto ve 150 tis. repas turba (resp. odelo nějaké čidlo v turbu, tak kdy u to bylo rozdělaný...) a do 180tis. se krom tohoto měnil jen olej, desky, filtry, prostě spotřební věci, který nelze vůbec povaovat za závadu. Ovem posledních 30 tisíc (aktuálně cca 213tis) je fakt radost (egr, P. poloosa, generálka přední nápravy, vstřiky, komplet spojka, skrat el.čerpadla hydactivu (stačilo vyčistit)- následkem toho vydřený zadní pístnice, padalo to na zadek, taky pár korun přetěsnění + nějaký prkotiny tohle tamto) , finančně dost na zblití, ale na druhou stranu v podstatě věci, který podléhají opotřebení a stejně je jednou člověk musí vyměnit na jakýmkoli autě, který má něco nalítáno. Fatálního nic, nedojel jsem jednou, kvuli EGR.. i z toho chorvatska bez podvozku to tenkrát lo a následky v zásadě ádný.... Jene jsou to věci který narozdíl od koncernových nadenců klidně přiznám. U nich se o tom nemluví, furt to akorát táhne vodspodu, jezdí to za 4 litry a nesere se to
|
|
04.04.2013 18:05 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2563276
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
.link.
http://www.autoweb.cz/citroen-c5-tourer-20-hdi-160-k/ :-p
|
|
| |
|
|