Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 > >|
22.02.2013 20:38 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550602
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zeptej se někoho,kdo má BMW,co to jsou přední příčná ramena a hned si budete mít hodinu o čem povídat. Když zvednu např X5 která má najeto 40000km+,tak se můžu vsadit,že aspoň jedno bude mít vůli... a takových věcí,napříč všemi modelovými řadami řešíme dnes a denně spoustu a spoustu.
Jezdí k nám pán,který najezdí cca 10000 ročně,auto má od nova asi 6 let a od začátku každé cca 3000 přijede s nějakou"prkotinou".
Tlumiče kmitů,zvl᚝ na 2,0d čtyřválci děláme,jako na běžícím páse.
A motor N63 (4,4 benzín biturbo)? K tomu si každý může informace o spolehlivosti dogooglit sám...
Já jezdím Citroeny už cca 13 let a za tu dobu jsem nedělal krom trubky na hydru a klapek (beru-li koule,jako levnější ekvivalent konvenčních tlumičů) nic jiného,než se se..e na jiných autech. Možná jsem měl štěstí na kusy,ale to se mi nezdá moc pravděpodobné

22.02.2013 20:51 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550612
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Tak mně z Vašeho povídání vychází, že čím větší je "Exklusiv" za babku, tím je víc problémů. Čím větší je "Socka" za majlant, tím méně problémů. Mám Socku s automatem čtvrtý rok, nebyla z nejlevnějších. Ale spínač na brzdě, čudlík na rádiu, čep na levém př. kole a myšmi rozkousaná hadička od Egru. Klepu si na čelo, ale to je vše! Rok výroby auta = 2005.

22.02.2013 21:15 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550620
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vela pravdy je v tom, že ako sa o to predošlý majitež staral, tak to auto vyzerá. Predošlé auto som kúpil, malo 200 000km s tým, že bolo na tom robené skoro všetko a ja som do toho auta až po 300 000 doslova lial len olej a benzín. Do teraz na to spomínam. Teraz mám túto šunku, ktorú som kúpil tak ako bola lebo bola za pár korún a už som do nej nasypal 1400e a to si veci zoženiem sám a opravím si to sám. Veža je z toho spotrebák ale tiež ma dáke somarinky serinkajú na tom aute. Netreba sa čudova, sú to vežké, autá za pár korún.

22.02.2013 21:52 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550640
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Skoro jsem ve stresu co vše mě čeká za pohromy Ale jezdil jsem v BX,Xantii vždy celkem v pohodě.
Teď pár měsíců v C5 a zatím to jde, i když nějaké blbosti už proběhli...(čidlo turba,EGR - zrušen,přetěsnění brzdového válce,1x park asistent, čidla tlaku pneu - odpojena,motorek ostřiku světel nejde a čidlo pořád hlásí že nemám vodu v nádržce na stříkaní ) To vše za prvních 7. měsíců co vlastním auto.Nevím jestli je to dost nebo málo
Taky by to možná chtělo u těch problémových aut napsat v jakém stavu, kde a od koho je současný majitel koupil...
Já v Německu, v TP byl 1. majitel a auto mělo najeto 125 000 km (ověřeno v Citroen a Jardou cena 5000.-euro 5900.-s dph)

22.02.2013 23:23 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550673
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem se schválně podíval do blbníku.
Auto jsem koupil od známého když mělo 75.683 km. Teď má 307.212 km. Nepočítám běžný spotřební materiál (oleje, filtry, kapaliny, žárovky, stěrače a podobně).
Takže:
Podvozek:
3x brzdové destičky - komplet
1x brzdové kotouče - komplet
1x lanka ruční brzdy - obě
1x koule - všechny 4
1x obě kosti (až se oteplí je nutno ještě oba kuláky a čep řízení)
Motor:
Sací hadice z blatníku ke vzduchovému filtru (rozežrána kunou?)
1x snímač vačky
1x váha vzduchu
1x žhavicí svíčky - 4ks
1x vstřiky - 4ks repas
1x rozvody - bez vodní pumpy (zeák ji zapomněl přivézt) - jak se mi podaří uvolnit dílnu budou se dělat podruhé
1x napínák drážkového řemene
Elektrika:
1x ECU - poškozeno odborným zásahem servisu
1x pomocné relé ventilátoru (zelené)
1x řídící jednotka ventilátoru klimatizace
1x snímač teploty oleje
1x spínač brzdy
1x spínač spojky
Spojka:
1x lamela spojky
1x přítlačák - nemám dvouhmoák
Karoserie:
1x vnitřní klička
1x levé zpětné zrcátko - protijedoucí slečně nestačila 3metrová polovina vozovky
2x krytka ostřikovačů (někdo si je půjčil)
1x krytka odtahového šroubu (někdo si ji půjčil)
1x plechový disk - přehlédl jsem dlaždičku u obrubníku
Rozpočítám - li náklady s ohledem na léta a ujeté km pak s přihlédnutím k pohodlí a bezpečnosti mi to připadá jako nízkonákladové vozidlo. A to patřím k lidem, kteří berou vozidlo jako užitkový předmět.

22.02.2013 23:34 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550684
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
s tou spojkou je nieco divne - kazde RHZ malo dvojhmotu, cize to bud niekto uz predtym vymenil alebo neviem, cize aj tie km mozu byt niekde inde

23.02.2013 01:40 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550717
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
s tou spojkou je nieco divne - kazde RHZ malo dvojhmotu, cize to bud niekto uz predtym vymenil alebo neviem, cize aj tie km mozu byt niekde inde

Auto znám od jeho pořízení, původní majitel je vzdálený příbuzný (naše kráva se napila z jejich louže), mimo to z těch 75.000km jsem já najel při různých příležitostech cca 15.000km. A co se týče spojky, při výměně jsem měl připravenou sadu s dvojhmotou, takže jsem byl docela překvapen. Ale Frantíci mi na dotaz odpověděli že byla serie vozidel pro NL v provedení 2.0 RHZ s normálním setrvákem, pérování pouze H3 (4koule), ostřikovače halogenových reflektorů, nainstalovaným tažným zařízením, zásuvkami na levém B-sloupku a v kufru vozidla a ještě nějaké další na které si již nevzpomínám. (Musel bych najít dopis)

23.02.2013 19:43 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550869
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím. Mám dotaz - jakej je rozdíl mezi označením motorů C5 - DERHZB a DCRHZB ? Díky

23.02.2013 20:00 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550878
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
DE / DC = kombi / sedan

23.02.2013 23:05 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550932
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
To Jump: Doplnění: Vozidlo je z hromadné objednávky NL karavanklubu. Bylo objednáno 15 C5 2,2hdi a 12 C5 2.0hdi se specifickými úpravami.

23.02.2013 23:11 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550933
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
preto zjavne v service neni o tom ziadna zmienka, teda pokial to nemas RHY

23.02.2013 23:34 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550936
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
preto zjavne v service neni o tom ziadna zmienka, teda pokial to nemas RHY

Je to skutečně RHZ, ale v požedavku byla pro 2.0hdi klasická spojka. Patrně Holanďani nevěřily že dvouhmota vydrží ty jejich pojízdný katedrály. Ovšem nejlepší je že ten můj vživotě žádný karavan netáhl - byl koupen pro velmi výhodnou cenu. Holt Holanďani - jak se říká "Co skot zahodí, holanďan zvedne".

25.02.2013 23:55 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2551869
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ďalšie "zaujímavé" zhodnotenie... .link.

26.02.2013 11:53 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2551929
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Proboha co to je za žvást (myslím obsah toho linku)? Správné jsou komentáře u toho článku. Ten "redaktor" potřeboval něco napsat a nejspíš C5 neviděl ani na foto. Na stejné úrovni já za 5 minut napíši posudek na jetý Rols Royce Silver Shadow nebo třeba na páření vorvaňů. O obou vím stejně = skoro nic = totéž co ten redaktor o C5.

26.02.2013 17:29 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2551964
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Inu - taková recenze je jako každý jiný canc jen s tim rozdílem, že na jejím resumé mnohdy potencionální klienti tvoří názor, zda dané auto koupit či nikoliv. Recenzent tak může nevědomě, či spíše vědomě ovlivnit prodej a reputaci daného vozu - dá se tedy říci, že recenze jest s mírnou nadsázkou cosi, jako znalecký posudek a na něj musí být co? No razítko vy šmejdi! Nebudeme asi chtít po renzentech razítka, ale dle kvality některých výplodů je i požadavek výučního listu cukráře nadlimitní úkol. proto existuje jediný filtr a to je vlastní rozum cit a zkušenosti. Nakonec - na všem špatném je leccos dobrého a proto vlastně děkujme recenzentům za to, že kolem sebe vídáme nekonečné řady oktávek, fábií, passatů řízené jedinci, kteří četli f Blesku či MF či lépe viděli na Primě zaručeně objektivní reportហči recenzi o zupa noje uber city killer wagen Skoda Rapid, či nestárnoucí - v pravdě věkem zrající, rzí a kyksem oplývající Skhoda dabia jakékoliv generace. Řeknu to po Cimrmanovsku - kolikrát si myslíte že udělám čárku vždy, když mě mine cestou z práce nějaká C5... (jezdim denně 160 Km) ANI JEDNOU!!!... U Superbů a dalšího FauWé bych potřeboval hrábě a čmárat na padák. a tím se ztrácí kouzlo jedinečnosti, čímž se mimoděk potvrzuje, že většina C5kařů jsou individualisti...

26.02.2013 17:32 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2551965
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Roozena napsal(a):
Inu - taková recenze je jako každý jiný canc jen s tim rozdílem, že na jejím resumé mnohdy potencionální klienti tvoří názor, zda dané auto koupit či nikoliv. Recenzent tak může nevědomě, či spíše vědomě ovlivnit prodej a reputaci daného vozu - dá se tedy říci, že recenze jest s mírnou nadsázkou cosi, jako znalecký posudek a na něj musí být co? No razítko vy šmejdi! Nebudeme asi chtít po renzentech razítka, ale dle kvality některých výplodů je i požadavek výučního listu cukráře nadlimitní úkol. proto existuje jediný filtr a to je vlastní rozum cit a zkušenosti. Nakonec - na všem špatném je leccos dobrého a proto vlastně děkujme recenzentům za to, že kolem sebe vídáme nekonečné řady oktávek, fábií, passatů řízené jedinci, kteří četli f Blesku či MF či lépe viděli na Primě zaručeně objektivní reportហči recenzi o zupa noje uber city killer wagen Skoda Rapid, či nestárnoucí - v pravdě věkem zrající, rzí a kyksem oplývající Skhoda dabia jakékoliv generace. Řeknu to po Cimrmanovsku - kolikrát si myslíte že udělám čárku vždy, když mě mine cestou z práce nějaká C5... (jezdim denně 160 Km) ANI JEDNOU!!!... U Superbů a dalšího FauWé bych potřeboval hrábě a čmárat na padák. a tím se ztrácí kouzlo jedinečnosti, čímž se mimoděk potvrzuje, že většina C5kařů jsou individualisti...


Má pravdu ten chlapec

26.02.2013 18:20 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2551968
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No já poslední dobou v Praze vídám docela dost C5. (III.moc ne) .Ale samozřejmě proti Škoda a VW minimálně.Ale možná to bude tím že jsem do nich blázen a vidím je i za rohem...

05.03.2013 14:57 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2554096
MartinP
Město: Mikulášovice (okr.Děčín), Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 25

99 Poslat soukromou zprávu
Musím s vámi souhlasit ohledně těch různejch testů a recenzí a jejich objektivity. Je něco jinýho najet za 4 roky s Porsche 45 tis. km a z C5 třeba 150 tis. km, to se určitě jinak projeví. A ten kdo má na Porsche, tak olej asi nemění sám v garáži, apod.
Je to hlavně o komfortu a jízdních vlastnostech a velkolepém prostoru našich C5, což nám žádný Porsche nemůže nabídnout a ani žádná Oktávka. Celkovej dojem z C5 mám velmi velmi dobrej a je pravda, že někdy něco musíme opravit, ale vzhledem k najetým km je to úplně normální. Já auto mám skoro 4 roky a najel jsem s ním téměř 80 tis. km a dostal jsem s k hranici 200 tis. km. Za celou dobu jsem měnil jen náplně a filtry, což je úplně normální a jednou jsem měnil sadu destiček a komplet všechny kotouče (při 170 tis. km), jinak jsem na auto nešáhnul a vše funguje jak má. Je ještě jedna věc kterou jsem měnil, musel jsem vyměnit autobaterii (před týdnem) za novou, ta původní tam byla 10 let, takže už měla nárok
V práci máme Oktávky, Fábie, VW Transportéry, Renaulta Trafic, ale když jednou za čas s těmito někam jedu, tak je to tragédie, nepohodlný úzký sedačky, moc to drncá, no děs a běs. Už se pak těším na mou C5, tož tak

05.03.2013 20:13 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2554175
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
No ono s tou spolehlivostí u německé konkurence to valný nebude, akorát se o tom nemluví a kdyžtak prostě "its not a bug, its a feature" klasika... a hlavně je to kus od kusu. Moje c5 se kupovala s 90tis. dovoz z Belgie jako 4 leté auto ve 150 tis. repas turba (resp. odešlo nějaké čidlo v turbu, tak když už to bylo rozdělaný...) a do 180tis. se krom tohoto měnil jen olej, desky, filtry, prostě spotřební věci, který nelze vůbec považovat za závadu. Ovšem posledních 30 tisíc (aktuálně cca 213tis) je fakt radost (egr, P. poloosa, generálka přední nápravy, vstřiky, komplet spojka, skrat el.čerpadla hydactivu (stačilo vyčistit)- následkem toho vydřený zadní pístnice, padalo to na zadek, taky pár korun přetěsnění + nějaký prkotiny tohle tamto) , finančně dost na zblití, ale na druhou stranu v podstatě věci, který podléhají opotřebení a stejně je jednou člověk musí vyměnit na jakýmkoli autě, který má něco nalítáno. Fatálního nic, nedojel jsem jednou, kvuli EGR.. i z toho chorvatska bez podvozku to tenkrát šlo a následky v zásadě žádný.... Jenže jsou to věci který narozdíl od koncernových nadšenců klidně přiznám. U nich se o tom nemluví, furt to akorát táhne vodspodu, jezdí to za 4 litry a nesere se to

04.04.2013 18:05 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2563276
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
.link.

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator