Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|< < 1 2 3 4 5 6 > >|
06.01.2013 15:45 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2537147
Jano
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 117
99 Poslat soukromou zprávu
Presne tak o auto sa treba stara potom ti bude slúži. Ak niečo zanedbas jedna chyba nadväzuje na ďalšiu a potom je ažko da to do poriadku.

06.02.2013 11:30 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2545063
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Nový test C5 tourer: .link.

06.02.2013 14:12 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2545087
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
No... co k tomu říct... Pro koho je smyslem auta převážení tun kafí, limonádiček a zmrzlinek, nech si honí triko ve voze pro tyto účely zařízeném. Ten, kdo rád mění volant vždy, když se opaká, a nebučí, že ho C5kový studí, ač vydrží v kondici nepoměrně déle. Kdo se nemůže smířit s o vteřinu delším časem na stovku, než má pašík, nech si koupí jej a užívá si báječného dunění jeho progresivního enginu - zvláště na delších cestách... Budem se patrně muset smířit s faktem, že C5 nebude nikdy pro "ty pravé a fundované" recenzenty auto, které by jim šlo po srsti a u kterého by bylo vhodné jedříve pochopit filosofii a posléze v jejím světle hodnotit. To bychom, ale asi chtěli přezpříliš... kdy už kurva někdo z tech novinářskejch tukanů pochopí základní princip, že v autě se má člověk především cítit dobře a spokojeně... že to neni o přihrádkách, zrychlení, megasportovních podvozcích... chjo...

06.02.2013 14:18 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2545090
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nooo. Ke komfortu a pohodlí schránky a přihrádky a držáky nápojů patří. Ty V C5 opravdu chybí. Ostatní je bez debat. Jen by mě zajímalo, jakej prostor pro řidiče je dostatečnej, když v C5 to není. Zmiňovanej Paššík ho určitě nemá větší.

06.02.2013 17:14 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2545107
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Tyhle testy... Osobně už nechci auto bez hydry i kdyby mělo klidně 20 přihrádek na kelímky. Stejně tak kamarádi s Passatem nebo Mondeem ani na vteřinu neuvažují o C5.

21.02.2013 19:07 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550207
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Já bych to TÜV zas tak neřešila
Když se koukám na značky, tak jen za naši firmu jsme 3x v první 30tce... a stejně se to s*re, a si TÜV říká co chce. A draze se to umí vykáknout... třeba diferáky, haldexy... to se točej prašulky...

A taková Avea, která na druhou pobočku jezdí jen na brzdy a olej a filtry je na 125. místě? Vždy to má 3,5 součástky

Asi jinej kraj jinej mraf

22.02.2013 07:15 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550394
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Je to krásné svezení! Ale po 4 letech zkušeností bohužel musím konstatovat, že kvalitou je to krám a kdyby bylo na trhu auto podobných vlastností, tak od C5 jdu klidně pryč. Neměl jsem smůlu na nějakou velkou ránu do peněženky ani v souhrnu jsem za údržbu nemusel dát neočekávanou částku a nikdy jsem nezůstal na cestě. Ale strašně mne prudí, že se sejří pořád něco. Všechna minulá auta se mi podařilo dát do stavu, že třeba 60 000 km (to je u mne 4 roky) se nic nedělo. To je tady nemožné. Proti tomu byl i žugulík nebo favorit zlaté auto. A neobstojí argument, že to byla auta jednodušší. Přední nápravu McPherson a zadní vlečnou mají všechna. Zámky dveří, rychloměr, řemenici na klice, 5. dveře...taky všechna. A je mi bohužel jasné, že když nechávám dávat nové a nové díly, tak mezitím uhnívají už ty vyměněné a stále dokola. I ty poslední vectry se mi dařilo dostat do stavu, že to léta nic nechtělo - tedy kromě výfuků.

22.02.2013 09:26 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550408
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
vilous: je vidět, že jsi člověk zkušený a víš, co se na C5 kazí, tak udělej řemenice na klice, spojka, komplet brzdy a nápravy, zrepasuj pohon klapek topení, nech vyrobit nové trubkohadice, vykuchej FAP, vyměn žhavičky, udělej rozvody, pogenerálkuj alternátor a startér a 100000km nemusíš na auto sáhnout, kromě výměn kapalin........ Všimni si, že to co jsem popsal, jsou běžné záležitosti, které se opravují i u jiných aut (kromě klapek topení). Mám 12leté auto, najeto nějakých 310000km a výfuk mám původní na rozdíl od Vectry A věř tomu, že nejsem žádnej ortodoxní cépětkař, ale mám auto 6let a stále se těším na svezení s ním, což jsem u žádného auta před C5 neměl. A neboj se, že jsem se s ním na začátku taky navztekal.

22.02.2013 10:57 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550415
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Mnoho z toho, co píšeš, mám dávno. Rozvody, brzdy..jsou samozřejmost. Ale jde o srovnání s jinými auty a u žádného jiného auta (jezdím přes 30 let soukromými i fremními) jsem nemusel sáhnout na nápravy na cokoli(!) (kromě očka držícího stabilizátor u vectry), nikdy jsem neřešil, že neukazuje rychloměr, nikde jsem se nesetkal s nefunčním zámkem dveří, nikde na mne nepadaly páté dveře (ani u žigula r.v. 1985!), ani žigul nepotřeboval generálkovat alternátor a startér, nikde nelehnul venkovní měřič teploty a že jsem ho měl dodělaný i u favotita, nikde počítače i při mírném podpětí nehlásily sérii nesmyslných chyb (a ty vectry počítače měly), nikde nelehalo čidlo hladiny ostřikovačů, nikde nechrastila řemenice na klice...

22.02.2013 11:22 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550418
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
Citroen má všeobecně velmi špatnou pověst. Je to tak a nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Mám již čtvrté hydro auto a témeř denně zažívám posměch, údivy a kroucení hlavou od kolegů, známých, přátel. A krása těch aut to nezachrání, to je pouze čistě subjektivní záležitost. Pro mě je citroen a asi ne jen pro mě srdce. Prostě si mě získal a já jsem rád. Bohužel ale, je to opice a pořádně hladová a pak papá banány, je to tak, je to realita. U trojky zkusilo PSA dát pružiny, neb chtělo prorazit v Germánii do firemních parků. Už to je znamení, že se snaží něco změnit. Ale kvalitou tedy rozhodně ne. Je mi jasné, že většina z nás kupujeme auta již ojetá, ale jak říkám, u citroena platí jen vztah. A pak diagnostika, elektrika, ložiska v ramenech a to vše co se probírá zde na webu.

22.02.2013 11:27 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550419
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous: píšeš, žes nemusel na žádným autě sahat na nápravy, tos musel mít docela kliku. Já na všech autech musel na nápravách něco měnit. Kuláky, svisláky, různé silentbloky, nebo i nějaké rameno. Na Š 100 mi taky neukazoval rychloměr dokud jsem nesehnal nový náhon, což v té době patřilo jako většina ostatních dílů k nesehnatelným položkám. Teď ježeneš skoro všechno, pravda, je to dost drahý. A navíc ceny některých součástek se pomalu přibližují k nynějším hodnotám našich veteránů.

22.02.2013 11:57 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550426
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Musím souhlasit s vilousem. Na Žigulu mi taky neodešel žádný počítač, ani trubkohadice, nebyly problémy ani s turbem, ani s FAPem. Prostě Sovětskaja mašína.
A není divu. Vždy ten odlitek vypadnul z vysoký pece i s oknama, sedačkama a gumama. Mělo to objem 1,2 l, 50 kW a spotřebu 9l. Dosáhnul jsem s tím i 140km/h a na dvoukilometrový tříproudovce se dal předjet i traktor. Při velkým vedru jsem si zatočil kličkama na všech oknech, namotal šálu na krk a jak to krásně klimatizovalo. Ani rádio to nerušilo, protože tam žádný nebylo. Po dojetí na slovač jsem první den dovolený trávil na lůžku a rovnal záda. A to se vyplatí.
Nejvíc mě dělal radost v zimě. Když byl kufr plný železa a kamení, tak jsem klidně vyjel i k nám do kopce. Někdy i rodinka mohla zatlačit. Prostě rodinnej auák jak se sluší a patří. A jak mu v zimě chutnalo. Soudruh bral 11l snad i v klidu v garáži. To ta moje C5 je bestie anorektická a nebude pořádně žrát a nebude.

22.02.2013 14:07 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550453
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
To Mikra - dvakrát tam jasně píši, že srovnávám srovnatelné!! Tedy prvky, které jsou součástí každého auta!

To45acp - ano, asi jsem měl kliku. Ale na žádným jiným autě jsem neřešil aletrnátor, startér, nápravy...

Jistě - současné motory mají úžasný výkon při menší spotřebě, ale já si na motor (kromě řemenice klikovky) nestěžuji. A tu řemenici opravdu mají všechna auta. Navíc to je obecné konstatování namající nic společného se srovnáním s jinými výrobci aut. Kde sis rovnal záda po dojetí delší cesty nemá též s porovnáním poruchovosti Citroen kontra zbytek světa nic společného. Takže příspěvek zcela mimo.
No a ta bestie C5 žere pořádně, jen ne PHM, ale někde úplně jinde, a o tom je tu řeč.

Já tady nenadávám na auto jako takové, jak jsem psal na úvod - báječné svezení. Dobře píše Alien - věc srdce. Ale u mne spíše rozumu - jezdím hodně v 5 lidech a rozhodující byla šíře zadních sedadel a absence středového tunelu vzadu a hodí se i dorovnání výšky podle zatížení. Kdybych toto našel u jiného auta za podobné ceny, tak mi mohou být koule ukradené - ono se subjektivní pocit z jízdy v autech srovnatelné třídy a generace zase tak neliší (nemyslím oktávku). Šéf má třeba firmní C5 a soukromé Mondeo a jezdí raději tím druhým. Obdobně se podívejte na srovnávací test se superbem - C5 hlučnější na nerovné silnici a větší rány na příčném prahu.

22.02.2013 14:20 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550454
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
vilous: Tak trochu jinak. Pořizovací cena jetý C5 je v porovnání s jinýma značkama mnohem nižší. Komfort je v porovnání s jinýma značkama vyšší. Máme auta, který mají už od první verze nadstandartní výbavu v porovnání s jinýma značkama. No tak zas něco z toho množství serepetiček musíme občas oservisovat.
Mnohokrát se tu už rozebíralo, že v podstatě všechny auta v určitý kategorii jsou přibližně stejně poruchový.
Ono to ve výsledcích srovnávacích testů vypadá jako děsnej propad, když je některý auto např. na sedmý příčce a jiný na stosedmý, ale v částkách za opravy je to malej rozdíl.

22.02.2013 14:32 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550459
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
No nevim...já s c5 neměl zatim žádnej problém a kupoval jsem to s tim že to je půl mrtvý a za dobrý peníze.....zatim mne nic nezaskočilo a letos mam kolem 50 000km.......IIIřada je už pěkný auto, ale už má taky svojí cenu...když jsme u toho mondea....naši teď vybírají mezi mondeem a c5 a myslim že 407sw ....byl jsem s nima po bazarech...mondeo je pekný....motory podobný....ale když do něj sedneš a projedš se..tak je vidět že to je nic moc zpracovaný a to hlavně interiér.....407 je ve vnitř jak ponorka zase btw: superba nikdy....ty motory co tam sypou...to je tragédie....jedinej motor co stál v superbu za něco byla 1.9 a 2.8 v6......každopádně asi záleží na tom jak se o to staral ten člověk před tebou:=)já mam autop z rakouska po nějaký postarší pani.....a zvenku je to odrbany jako čert ale nic neuměla tak to dávala do servisu.....
jinak když už mluvíte o lásce k citroenu.....mne se nikdy moc nelíbily:=)vzledově..jedině snad c5,c8 a ds3....ale mam ho rád ochcávka stojí za prd....motorově.....kiu a podobný nesmysli bych si nekoupil....

22.02.2013 14:50 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550466
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Vilous píše, že o výbavě to není...
Ale:
tachometry: .link.
nápravy: .link.
startér, altík: .link.
vzpěry dveří: .link.
...
Takže nejenom z Citroenů jsou servisy živy
Co se týče spolehlivosti, tak podle mě když se něco podělá např. na VW, lidi řeknou, no co, bylo to opotřebený/to se stává... Ale u Citroenu (+v podstatě cokoliv mimo koncern) se řekne, no jo, Citroen.
Dnes jsem byl svědkem asi 30s startování Oktávky. Myslel jsem, že LPG...no a ne, nakonec podle zvuku TDI. Tak jsem si vzpomněl na téma Opravy teplých startů TDI. Taky je to závada, ale bere se spíš za vlastnost. Totéž vymačkané hlavy PD, takových příkladů je plno.

edit OT: Tady ještě zajímavá diskuze o spotřebě 1,2TSI ve Fabii .link.
Jasně, je to benzín v zimě po městě, ale 1,2 v malým autě aby jezdila za 10-11?

22.02.2013 15:03 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550475
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Jo tentokrát naprostý souhlas s Mikra - levné a komfortní. I ta cena oprav aspoň u mne přijatelná - viz můj prvotní příspěvek dnes 7:15.
Ale v tom prvotním příspěvku píšu hlavní téma - vadí mi, že se něco (by drobnějšího) sejří POŘÁD. Následující příspěvek od TomikM je z kategorie černého humoru - vyměnit preventivně kromě kastle (ta fakt drží-super) a bloku motoru vlastně všechno

22.02.2013 15:09 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550477
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Jo tentokrát naprostý souhlas s Mikra - levné a komfortní. I ta cena oprav aspoň u mne přijatelná - viz můj prvotní příspěvek dnes 7:15.
Ale v tom prvotním příspěvku píšu hlavní téma - vadí mi, že se něco (by drobnějšího) sejří POŘÁD. Následující příspěvek od TomikM je z kategorie černého humoru - vyměnit preventivně kromě kastle (ta fakt drží-super) a bloku motoru vlastně všechno


no vidíš....mne zase sejří spotřeba za 9 l dlouhodobá .....ale stejně jezdim furt:=)
btw: 1.2 TSI - bez komentu...za chvilku to budou povolovat od 15ti ....stejne vic jak 45 to nejede

22.02.2013 18:24 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550541
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Nikdy bych si nekoupila citroën, pokud bych neměla dvě podmínky...
1) nikdy nesplynout se šedým davem...
2) prdelka za jízdy jako f bavlnce...

22.02.2013 20:01 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2550569
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tiez nesuhlasim s tym ze citroen furt nieco sturam, ked som kupil auto, prdol tachometer, bola vydreta klapka - berem to ze sa to nemuselo stat, ale vieme o tom ze to je slabina tohoto auta a riesenie je fakt za par drobnych

capy pri nasich cestach a vahe auta berem ako klasicky spotrebny material a spravil som s tym autom 70t bez toho aby som sa ho chytil - ak pouzijes kvalitne capy tak ti to tiez vie vydrzat 200t km ako som tu mal jedno auto (lemforder ako cap ma skutocne vyznam, trw sklamalo - z coho vypliva ze si treba najst dobru znacku a potom to neriesis stale dokola)

alternator - je standartne stavany na 200t km +- v akomkolvek aute, toboz C5 ktora ma spotrebu elektriky ako sa patri - takze ak si ho neriesil bud si mal stastie alebo to nemalo nalietane tolko co tu

jo a ako pisal alien, je cista pravda ze ked je to vw group alebo bmw, tam to kazdy povie normalne, pri citroene, resp. PSA povie citroen ... a mam znameho co robi kadeco a ked niekto povie ford, tak sa ma opyta preco nadavam (ja sa to pytam tiez), ked niekto povie bmw tak sa ohradi sposobom len to nie a kvoli termostatu na nejakej super audine davat dole polku motora z rozvodmi myslim nestoji za komentar

ps. X7,C6/P407 ma vpredu tak spevnenu napravu ze nejake capy sa fakt ozvu cez 200t km

|< < 1 2 3 4 5 6 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator