| | |
06.01.2013 15:45 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537147
|
|
Jano
|
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 117 |
|
|
Presne tak o auto sa treba stara potom ti bude slúi. Ak niečo zanedbas jedna chyba nadväzuje na ďaliu a potom je ako da to do poriadku.
Presne tak o auto sa treba stara potom ti bude slúi. Ak niečo zanedbas jedna chyba nadväzuje na ďaliu a potom je ako da to do poriadku.
|
|
06.02.2013 11:30 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2545063
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Nový test C5 tourer: .link.
Nový test C5 tourer: http://www.auto.cz/test-citroen-c5-tourer-2-0-hdi-at-kombik-pohodar-72757
|
|
06.02.2013 14:12 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2545087
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
No... co k tomu říct... Pro koho je smyslem auta převáení tun kafí, limonádiček a zmrzlinek, nech si honí triko ve voze pro tyto účely zařízeném. Ten, kdo rád mění volant vdy, kdy se opaká, a nebučí, e ho C5kový studí, ač vydrí v kondici nepoměrně déle. Kdo se nemůe smířit s o vteřinu delím časem na stovku, ne má paík, nech si koupí jej a uívá si báječného dunění jeho progresivního enginu - zvlátě na delích cestách... Budem se patrně muset smířit s faktem, e C5 nebude nikdy pro "ty pravé a fundované" recenzenty auto, které by jim lo po srsti a u kterého by bylo vhodné jedříve pochopit filosofii a posléze v jejím světle hodnotit. To bychom, ale asi chtěli přezpříli... kdy u kurva někdo z tech novinářskejch tukanů pochopí základní princip, e v autě se má člověk předevím cítit dobře a spokojeně... e to neni o přihrádkách, zrychlení, megasportovních podvozcích... chjo...
No... co k tomu říct... Pro koho je smyslem auta převáení tun kafí, limonádiček a zmrzlinek, nech si honí triko ve voze pro tyto účely zařízeném. Ten, kdo rád mění volant vdy, kdy se opaká, a nebučí, e ho C5kový studí, ač vydrí v kondici nepoměrně déle. Kdo se nemůe smířit s o vteřinu delím časem na stovku, ne má paík, nech si koupí jej a uívá si báječného dunění jeho progresivního enginu - zvlátě na delích cestách... Budem se patrně muset smířit s faktem, e C5 nebude nikdy pro "ty pravé a fundované" recenzenty auto, které by jim lo po srsti a u kterého by bylo vhodné jedříve pochopit filosofii a posléze v jejím světle hodnotit. To bychom, ale asi chtěli přezpříli... kdy u kurva někdo z tech novinářskejch tukanů pochopí základní princip, e v autě se má člověk předevím cítit dobře a spokojeně... e to neni o přihrádkách, zrychlení, megasportovních podvozcích... chjo...
|
|
06.02.2013 14:18 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2545090
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nooo. Ke komfortu a pohodlí schránky a přihrádky a dráky nápojů patří. Ty V C5 opravdu chybí. Ostatní je bez debat. Jen by mě zajímalo, jakej prostor pro řidiče je dostatečnej, kdy v C5 to není. Zmiňovanej Paík ho určitě nemá větí.
Nooo. Ke komfortu a pohodlí schránky a přihrádky a dráky nápojů patří. Ty V C5 opravdu chybí. Ostatní je bez debat. Jen by mě zajímalo, jakej prostor pro řidiče je dostatečnej, kdy v C5 to není. Zmiňovanej Paík ho určitě nemá větí.
|
|
06.02.2013 17:14 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2545107
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tyhle testy... Osobně u nechci auto bez hydry i kdyby mělo klidně 20 přihrádek na kelímky. Stejně tak kamarádi s Passatem nebo Mondeem ani na vteřinu neuvaují o C5.
Tyhle testy... Osobně u nechci auto bez hydry i kdyby mělo klidně 20 přihrádek na kelímky. Stejně tak kamarádi s Passatem nebo Mondeem ani na vteřinu neuvaují o C5.
|
|
21.02.2013 19:07 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550207
|
|
Darja
|
|
|
Já bych to TÜV zas tak neřeila
Kdy se koukám na značky, tak jen za nai firmu jsme 3x v první 30tce... a stejně se to s*re, a si TÜV říká co chce. A draze se to umí vykáknout... třeba diferáky, haldexy... to se točej praulky...
A taková Avea, která na druhou pobočku jezdí jen na brzdy a olej a filtry je na 125. místě? Vdy to má 3,5 součástky
Asi jinej kraj jinej mraf
Já bych to TÜV zas tak neřeila :-)
Kdy se koukám na značky, tak jen za nai firmu jsme 3x v první 30tce... a stejně se to s*re, a si TÜV říká co chce. A draze se to umí vykáknout... třeba diferáky, haldexy... to se točej praulky...
A taková Avea, která na druhou pobočku jezdí jen na brzdy a olej a filtry je na 125. místě? Vdy to má 3,5 součástky :-o
Asi jinej kraj jinej mraf :nevim
|
|
22.02.2013 07:15 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550394
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Je to krásné svezení! Ale po 4 letech zkueností bohuel musím konstatovat, e kvalitou je to krám a kdyby bylo na trhu auto podobných vlastností, tak od C5 jdu klidně pryč. Neměl jsem smůlu na nějakou velkou ránu do peněenky ani v souhrnu jsem za údrbu nemusel dát neočekávanou částku a nikdy jsem nezůstal na cestě. Ale straně mne prudí, e se sejří pořád něco. Vechna minulá auta se mi podařilo dát do stavu, e třeba 60 000 km (to je u mne 4 roky) se nic nedělo. To je tady nemoné. Proti tomu byl i ugulík nebo favorit zlaté auto. A neobstojí argument, e to byla auta jednoduí. Přední nápravu McPherson a zadní vlečnou mají vechna. Zámky dveří, rychloměr, řemenici na klice, 5. dveře...taky vechna. A je mi bohuel jasné, e kdy nechávám dávat nové a nové díly, tak mezitím uhnívají u ty vyměněné a stále dokola. I ty poslední vectry se mi dařilo dostat do stavu, e to léta nic nechtělo - tedy kromě výfuků.
Je to krásné svezení! Ale po 4 letech zkueností bohuel musím konstatovat, e kvalitou je to krám a kdyby bylo na trhu auto podobných vlastností, tak od C5 jdu klidně pryč. Neměl jsem smůlu na nějakou velkou ránu do peněenky ani v souhrnu jsem za údrbu nemusel dát neočekávanou částku a nikdy jsem nezůstal na cestě. Ale straně mne prudí, e se sejří pořád něco. Vechna minulá auta se mi podařilo dát do stavu, e třeba 60 000 km (to je u mne 4 roky) se nic nedělo. To je tady nemoné. Proti tomu byl i ugulík nebo favorit zlaté auto. A neobstojí argument, e to byla auta jednoduí. Přední nápravu McPherson a zadní vlečnou mají vechna. Zámky dveří, rychloměr, řemenici na klice, 5. dveře...taky vechna. A je mi bohuel jasné, e kdy nechávám dávat nové a nové díly, tak mezitím uhnívají u ty vyměněné a stále dokola. I ty poslední vectry se mi dařilo dostat do stavu, e to léta nic nechtělo - tedy kromě výfuků.
|
|
22.02.2013 09:26 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550408
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
vilous: je vidět, e jsi člověk zkuený a ví, co se na C5 kazí, tak udělej řemenice na klice, spojka, komplet brzdy a nápravy, zrepasuj pohon klapek topení, nech vyrobit nové trubkohadice, vykuchej FAP, vyměn havičky, udělej rozvody, pogenerálkuj alternátor a startér a 100000km nemusí na auto sáhnout, kromě výměn kapalin........ Vimni si, e to co jsem popsal, jsou běné záleitosti, které se opravují i u jiných aut (kromě klapek topení). Mám 12leté auto, najeto nějakých 310000km a výfuk mám původní na rozdíl od Vectry A věř tomu, e nejsem ádnej ortodoxní cépětkař, ale mám auto 6let a stále se těím na svezení s ním, co jsem u ádného auta před C5 neměl. A neboj se, e jsem se s ním na začátku taky navztekal.
vilous: je vidět, e jsi člověk zkuený a ví, co se na C5 kazí, tak udělej řemenice na klice, spojka, komplet brzdy a nápravy, zrepasuj pohon klapek topení, nech vyrobit nové trubkohadice, vykuchej FAP, vyměn havičky, udělej rozvody, pogenerálkuj alternátor a startér a 100000km nemusí na auto sáhnout, kromě výměn kapalin........ Vimni si, e to co jsem popsal, jsou běné záleitosti, které se opravují i u jiných aut (kromě klapek topení). Mám 12leté auto, najeto nějakých 310000km a výfuk mám původní na rozdíl od Vectry:-)))) A věř tomu, e nejsem ádnej ortodoxní cépětkař, ale mám auto 6let a stále se těím na svezení s ním, co jsem u ádného auta před C5 neměl. A neboj se, e jsem se s ním na začátku taky navztekal.
|
|
22.02.2013 10:57 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550415
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Mnoho z toho, co píe, mám dávno. Rozvody, brzdy..jsou samozřejmost. Ale jde o srovnání s jinými auty a u ádného jiného auta (jezdím přes 30 let soukromými i fremními) jsem nemusel sáhnout na nápravy na cokoli(!) (kromě očka drícího stabilizátor u vectry), nikdy jsem neřeil, e neukazuje rychloměr, nikde jsem se nesetkal s nefunčním zámkem dveří, nikde na mne nepadaly páté dveře (ani u igula r.v. 1985!), ani igul nepotřeboval generálkovat alternátor a startér, nikde nelehnul venkovní měřič teploty a e jsem ho měl dodělaný i u favotita, nikde počítače i při mírném podpětí nehlásily sérii nesmyslných chyb (a ty vectry počítače měly), nikde nelehalo čidlo hladiny ostřikovačů, nikde nechrastila řemenice na klice...
Mnoho z toho, co píe, mám dávno. Rozvody, brzdy..jsou samozřejmost. Ale jde o srovnání s jinými auty a u ádného jiného auta (jezdím přes 30 let soukromými i fremními) jsem nemusel sáhnout na nápravy na cokoli(!) (kromě očka drícího stabilizátor u vectry), nikdy jsem neřeil, e neukazuje rychloměr, nikde jsem se nesetkal s nefunčním zámkem dveří, nikde na mne nepadaly páté dveře (ani u igula r.v. 1985!), ani igul nepotřeboval generálkovat alternátor a startér, nikde nelehnul venkovní měřič teploty a e jsem ho měl dodělaný i u favotita, nikde počítače i při mírném podpětí nehlásily sérii nesmyslných chyb (a ty vectry počítače měly), nikde nelehalo čidlo hladiny ostřikovačů, nikde nechrastila řemenice na klice...
|
|
22.02.2013 11:22 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550418
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Citroen má veobecně velmi patnou pověst. Je to tak a nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Mám ji čtvrté hydro auto a témeř denně zaívám posměch, údivy a kroucení hlavou od kolegů, známých, přátel. A krása těch aut to nezachrání, to je pouze čistě subjektivní záleitost. Pro mě je citroen a asi ne jen pro mě srdce. Prostě si mě získal a já jsem rád. Bohuel ale, je to opice a pořádně hladová a pak papá banány, je to tak, je to realita. U trojky zkusilo PSA dát pruiny, neb chtělo prorazit v Germánii do firemních parků. U to je znamení, e se snaí něco změnit. Ale kvalitou tedy rozhodně ne. Je mi jasné, e větina z nás kupujeme auta ji ojetá, ale jak říkám, u citroena platí jen vztah. A pak diagnostika, elektrika, loiska v ramenech a to ve co se probírá zde na webu.
Citroen má veobecně velmi patnou pověst. Je to tak a nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Mám ji čtvrté hydro auto a témeř denně zaívám posměch, údivy a kroucení hlavou od kolegů, známých, přátel. A krása těch aut to nezachrání, to je pouze čistě subjektivní záleitost. Pro mě je citroen a asi ne jen pro mě srdce. Prostě si mě získal a já jsem rád. Bohuel ale, je to opice a pořádně hladová a pak papá banány, je to tak, je to realita. U trojky zkusilo PSA dát pruiny, neb chtělo prorazit v Germánii do firemních parků. U to je znamení, e se snaí něco změnit. Ale kvalitou tedy rozhodně ne. Je mi jasné, e větina z nás kupujeme auta ji ojetá, ale jak říkám, u citroena platí jen vztah. A pak diagnostika, elektrika, loiska v ramenech a to ve co se probírá zde na webu.
|
|
22.02.2013 11:27 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550419
|
|
.45acp
|
|
|
vilous: píe, es nemusel na ádným autě sahat na nápravy, tos musel mít docela kliku. Já na vech autech musel na nápravách něco měnit. Kuláky, svisláky, různé silentbloky, nebo i nějaké rameno. Na 100 mi taky neukazoval rychloměr dokud jsem nesehnal nový náhon, co v té době patřilo jako větina ostatních dílů k nesehnatelným polokám. Teď jeene skoro vechno, pravda, je to dost drahý. A navíc ceny některých součástek se pomalu přibliují k nynějím hodnotám naich veteránů.
vilous: píe, es nemusel na ádným autě sahat na nápravy, tos musel mít docela kliku. Já na vech autech musel na nápravách něco měnit. Kuláky, svisláky, různé silentbloky, nebo i nějaké rameno. Na 100 mi taky neukazoval rychloměr dokud jsem nesehnal nový náhon, co v té době patřilo jako větina ostatních dílů k nesehnatelným polokám. Teď jeene skoro vechno, pravda, je to dost drahý. A navíc ceny některých součástek se pomalu přibliují k nynějím hodnotám naich veteránů.
|
|
22.02.2013 11:57 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550426
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Musím souhlasit s vilousem. Na igulu mi taky neodeel ádný počítač, ani trubkohadice, nebyly problémy ani s turbem, ani s FAPem. Prostě Sovětskaja maína.
A není divu. Vdy ten odlitek vypadnul z vysoký pece i s oknama, sedačkama a gumama. Mělo to objem 1,2 l, 50 kW a spotřebu 9l. Dosáhnul jsem s tím i 140km/h a na dvoukilometrový tříproudovce se dal předjet i traktor. Při velkým vedru jsem si zatočil kličkama na vech oknech, namotal álu na krk a jak to krásně klimatizovalo. Ani rádio to neruilo, protoe tam ádný nebylo. Po dojetí na slovač jsem první den dovolený trávil na lůku a rovnal záda. A to se vyplatí.
Nejvíc mě dělal radost v zimě. Kdy byl kufr plný eleza a kamení, tak jsem klidně vyjel i k nám do kopce. Někdy i rodinka mohla zatlačit. Prostě rodinnej auák jak se sluí a patří. A jak mu v zimě chutnalo. Soudruh bral 11l snad i v klidu v garái. To ta moje C5 je bestie anorektická a nebude pořádně rát a nebude.
Musím souhlasit s vilousem. Na igulu mi taky neodeel ádný počítač, ani trubkohadice, nebyly problémy ani s turbem, ani s FAPem. Prostě Sovětskaja maína. :-))))
A není divu. Vdy ten odlitek vypadnul z vysoký pece i s oknama, sedačkama a gumama. Mělo to objem 1,2 l, 50 kW a spotřebu 9l. Dosáhnul jsem s tím i 140km/h a na dvoukilometrový tříproudovce se dal předjet i traktor. Při velkým vedru jsem si zatočil kličkama na vech oknech, namotal álu na krk a jak to krásně klimatizovalo. Ani rádio to neruilo, protoe tam ádný nebylo. Po dojetí na slovač jsem první den dovolený trávil na lůku a rovnal záda. A to se vyplatí. :palec
Nejvíc mě dělal radost v zimě. Kdy byl kufr plný eleza a kamení, tak jsem klidně vyjel i k nám do kopce. Někdy i rodinka mohla zatlačit. Prostě rodinnej auák jak se sluí a patří. A jak mu v zimě chutnalo. Soudruh bral 11l snad i v klidu v garái. To ta moje C5 je bestie anorektická a nebude pořádně rát a nebude. :-d
|
|
22.02.2013 14:07 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550453
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To Mikra - dvakrát tam jasně píi, e srovnávám srovnatelné!! Tedy prvky, které jsou součástí kadého auta!
To45acp - ano, asi jsem měl kliku. Ale na ádným jiným autě jsem neřeil aletrnátor, startér, nápravy...
Jistě - současné motory mají úasný výkon při mení spotřebě, ale já si na motor (kromě řemenice klikovky) nestěuji. A tu řemenici opravdu mají vechna auta. Navíc to je obecné konstatování namající nic společného se srovnáním s jinými výrobci aut. Kde sis rovnal záda po dojetí delí cesty nemá té s porovnáním poruchovosti Citroen kontra zbytek světa nic společného. Take příspěvek zcela mimo.
No a ta bestie C5 ere pořádně, jen ne PHM, ale někde úplně jinde, a o tom je tu řeč.
Já tady nenadávám na auto jako takové, jak jsem psal na úvod - báječné svezení. Dobře píe Alien - věc srdce. Ale u mne spíe rozumu - jezdím hodně v 5 lidech a rozhodující byla íře zadních sedadel a absence středového tunelu vzadu a hodí se i dorovnání výky podle zatíení. Kdybych toto nael u jiného auta za podobné ceny, tak mi mohou být koule ukradené - ono se subjektivní pocit z jízdy v autech srovnatelné třídy a generace zase tak nelií (nemyslím oktávku). éf má třeba firmní C5 a soukromé Mondeo a jezdí raději tím druhým. Obdobně se podívejte na srovnávací test se superbem - C5 hlučnějí na nerovné silnici a větí rány na příčném prahu.
To Mikra - dvakrát tam jasně píi, e srovnávám srovnatelné!! Tedy prvky, které jsou součástí kadého auta!
To45acp - ano, asi jsem měl kliku. Ale na ádným jiným autě jsem neřeil aletrnátor, startér, nápravy...
Jistě - současné motory mají úasný výkon při mení spotřebě, ale já si na motor (kromě řemenice klikovky) nestěuji. A tu řemenici opravdu mají vechna auta. Navíc to je obecné konstatování namající nic společného se srovnáním s jinými výrobci aut. Kde sis rovnal záda po dojetí delí cesty nemá té s porovnáním poruchovosti Citroen kontra zbytek světa nic společného. Take příspěvek zcela mimo.
No a ta bestie C5 ere pořádně, jen ne PHM, ale někde úplně jinde, a o tom je tu řeč.
Já tady nenadávám na auto jako takové, jak jsem psal na úvod - báječné svezení. Dobře píe Alien - věc srdce. Ale u mne spíe rozumu - jezdím hodně v 5 lidech a rozhodující byla íře zadních sedadel a absence středového tunelu vzadu a hodí se i dorovnání výky podle zatíení. Kdybych toto nael u jiného auta za podobné ceny, tak mi mohou být koule ukradené - ono se subjektivní pocit z jízdy v autech srovnatelné třídy a generace zase tak nelií (nemyslím oktávku). éf má třeba firmní C5 a soukromé Mondeo a jezdí raději tím druhým. Obdobně se podívejte na srovnávací test se superbem - C5 hlučnějí na nerovné silnici a větí rány na příčném prahu.
|
|
22.02.2013 14:20 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550454
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
vilous: Tak trochu jinak. Pořizovací cena jetý C5 je v porovnání s jinýma značkama mnohem nií. Komfort je v porovnání s jinýma značkama vyí. Máme auta, který mají u od první verze nadstandartní výbavu v porovnání s jinýma značkama. No tak zas něco z toho mnoství serepetiček musíme občas oservisovat.
Mnohokrát se tu u rozebíralo, e v podstatě vechny auta v určitý kategorii jsou přiblině stejně poruchový.
Ono to ve výsledcích srovnávacích testů vypadá jako děsnej propad, kdy je některý auto např. na sedmý příčce a jiný na stosedmý, ale v částkách za opravy je to malej rozdíl.
vilous: Tak trochu jinak. Pořizovací cena jetý C5 je v porovnání s jinýma značkama mnohem nií. Komfort je v porovnání s jinýma značkama vyí. Máme auta, který mají u od první verze nadstandartní výbavu v porovnání s jinýma značkama. No tak zas něco z toho mnoství serepetiček musíme občas oservisovat.
Mnohokrát se tu u rozebíralo, e v podstatě vechny auta v určitý kategorii jsou přiblině stejně poruchový.
Ono to ve výsledcích srovnávacích testů vypadá jako děsnej propad, kdy je některý auto např. na sedmý příčce a jiný na stosedmý, ale v částkách za opravy je to malej rozdíl.
|
|
22.02.2013 14:32 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550459
|
|
DrMarvin
|
|
|
No nevim...já s c5 neměl zatim ádnej problém a kupoval jsem to s tim e to je půl mrtvý a za dobrý peníze.....zatim mne nic nezaskočilo a letos mam kolem 50 000km.......IIIřada je u pěkný auto, ale u má taky svojí cenu...kdy jsme u toho mondea....nai teď vybírají mezi mondeem a c5 a myslim e 407sw ....byl jsem s nima po bazarech...mondeo je pekný....motory podobný....ale kdy do něj sedne a projed se..tak je vidět e to je nic moc zpracovaný a to hlavně interiér.....407 je ve vnitř jak ponorka zase btw: superba nikdy....ty motory co tam sypou...to je tragédie....jedinej motor co stál v superbu za něco byla 1.9 a 2.8 v6......kadopádně asi záleí na tom jak se o to staral ten člověk před tebou:=)já mam autop z rakouska po nějaký postarí pani.....a zvenku je to odrbany jako čert ale nic neuměla tak to dávala do servisu.....
jinak kdy u mluvíte o lásce k citroenu.....mne se nikdy moc nelíbily:=)vzledově..jedině snad c5,c8 a ds3....ale mam ho rád ochcávka stojí za prd....motorově.....kiu a podobný nesmysli bych si nekoupil....
No nevim...já s c5 neměl zatim ádnej problém a kupoval jsem to s tim e to je půl mrtvý a za dobrý peníze.....zatim mne nic nezaskočilo a letos mam kolem 50 000km.......IIIřada je u pěkný auto, ale u má taky svojí cenu...kdy jsme u toho mondea....nai teď vybírají mezi mondeem a c5 a myslim e 407sw ....byl jsem s nima po bazarech...mondeo je pekný....motory podobný....ale kdy do něj sedne a projed se..tak je vidět e to je nic moc zpracovaný a to hlavně interiér.....407 je ve vnitř jak ponorka zase:-) btw: superba nikdy....ty motory co tam sypou...to je tragédie....jedinej motor co stál v superbu za něco byla 1.9 a 2.8 v6......kadopádně asi záleí na tom jak se o to staral ten člověk před tebou:=)já mam autop z rakouska po nějaký postarí pani.....a zvenku je to odrbany jako čert ale nic neuměla tak to dávala do servisu.....
jinak kdy u mluvíte o lásce k citroenu.....mne se nikdy moc nelíbily:=)vzledově..jedině snad c5,c8 a ds3....ale mam ho rád:-) ochcávka stojí za prd....motorově.....kiu a podobný nesmysli bych si nekoupil....
|
|
22.02.2013 14:50 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550466
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Vilous píe, e o výbavě to není...
Ale:
tachometry: .link.
nápravy: .link.
startér, altík: .link.
vzpěry dveří: .link.
...
Take nejenom z Citroenů jsou servisy ivy
Co se týče spolehlivosti, tak podle mě kdy se něco podělá např. na VW, lidi řeknou, no co, bylo to opotřebený/to se stává... Ale u Citroenu (+v podstatě cokoliv mimo koncern) se řekne, no jo, Citroen.
Dnes jsem byl svědkem asi 30s startování Oktávky. Myslel jsem, e LPG...no a ne, nakonec podle zvuku TDI. Tak jsem si vzpomněl na téma Opravy teplých startů TDI. Taky je to závada, ale bere se spí za vlastnost. Toté vymačkané hlavy PD, takových příkladů je plno.
edit OT: Tady jetě zajímavá diskuze o spotřebě 1,2TSI ve Fabii .link.
Jasně, je to benzín v zimě po městě, ale 1,2 v malým autě aby jezdila za 10-11?
Vilous píe, e o výbavě to není...
Ale:
tachometry: http://www.tachometry.eu/opravy.php
nápravy: http://www.tipcars.com/magazin-volkswagen-passat-rv-2002-moznosti-renovace-predni-napravy-5083.html
startér, altík: http://www.autoklima.cz/alternatory.html
vzpěry dveří: http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=16633&view=previous
...
Take nejenom z Citroenů jsou servisy ivy;-)
Co se týče spolehlivosti, tak podle mě kdy se něco podělá např. na VW, lidi řeknou, no co, bylo to opotřebený/to se stává... Ale u Citroenu (+v podstatě cokoliv mimo koncern) se řekne, no jo, Citroen.
Dnes jsem byl svědkem asi 30s startování Oktávky. Myslel jsem, e LPG...no a ne, nakonec podle zvuku TDI. Tak jsem si vzpomněl na téma Opravy teplých startů TDI. Taky je to závada, ale bere se spí za vlastnost. Toté vymačkané hlavy PD, takových příkladů je plno.
edit OT: Tady jetě zajímavá diskuze o spotřebě 1,2TSI ve Fabii http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=810&t=1186648&st=0&sk=t&sd=a
Jasně, je to benzín v zimě po městě, ale 1,2 v malým autě aby jezdila za 10-11?
|
|
22.02.2013 15:03 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550475
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jo tentokrát naprostý souhlas s Mikra - levné a komfortní. I ta cena oprav aspoň u mne přijatelná - viz můj prvotní příspěvek dnes 7:15.
Ale v tom prvotním příspěvku píu hlavní téma - vadí mi, e se něco (by drobnějího) sejří POŘÁD. Následující příspěvek od TomikM je z kategorie černého humoru - vyměnit preventivně kromě kastle (ta fakt drí-super) a bloku motoru vlastně vechno
Jo tentokrát naprostý souhlas s Mikra - levné a komfortní. I ta cena oprav aspoň u mne přijatelná - viz můj prvotní příspěvek dnes 7:15.
Ale v tom prvotním příspěvku píu hlavní téma - vadí mi, e se něco (by drobnějího) sejří POŘÁD. Následující příspěvek od TomikM je z kategorie černého humoru - vyměnit preventivně kromě kastle (ta fakt drí-super) a bloku motoru vlastně vechno :-)
|
|
22.02.2013 18:24 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550541
|
|
Darja
|
|
|
Nikdy bych si nekoupila citroën, pokud bych neměla dvě podmínky...
1) nikdy nesplynout se edým davem...
2) prdelka za jízdy jako f bavlnce...
Nikdy bych si nekoupila citroën, pokud bych neměla dvě podmínky...
1) nikdy nesplynout se edým davem...
2) prdelka za jízdy jako f bavlnce...
|
|
22.02.2013 20:01 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2550569
|
|
jumep
|
|
|
tiez nesuhlasim s tym ze citroen furt nieco sturam, ked som kupil auto, prdol tachometer, bola vydreta klapka - berem to ze sa to nemuselo stat, ale vieme o tom ze to je slabina tohoto auta a riesenie je fakt za par drobnych
capy pri nasich cestach a vahe auta berem ako klasicky spotrebny material a spravil som s tym autom 70t bez toho aby som sa ho chytil - ak pouzijes kvalitne capy tak ti to tiez vie vydrzat 200t km ako som tu mal jedno auto (lemforder ako cap ma skutocne vyznam, trw sklamalo - z coho vypliva ze si treba najst dobru znacku a potom to neriesis stale dokola)
alternator - je standartne stavany na 200t km +- v akomkolvek aute, toboz C5 ktora ma spotrebu elektriky ako sa patri - takze ak si ho neriesil bud si mal stastie alebo to nemalo nalietane tolko co tu
jo a ako pisal alien, je cista pravda ze ked je to vw group alebo bmw, tam to kazdy povie normalne, pri citroene, resp. PSA povie citroen ... a mam znameho co robi kadeco a ked niekto povie ford, tak sa ma opyta preco nadavam (ja sa to pytam tiez), ked niekto povie bmw tak sa ohradi sposobom len to nie a kvoli termostatu na nejakej super audine davat dole polku motora z rozvodmi myslim nestoji za komentar
ps. X7,C6/P407 ma vpredu tak spevnenu napravu ze nejake capy sa fakt ozvu cez 200t km
tiez nesuhlasim s tym ze citroen furt nieco sturam, ked som kupil auto, prdol tachometer, bola vydreta klapka - berem to ze sa to nemuselo stat, ale vieme o tom ze to je slabina tohoto auta a riesenie je fakt za par drobnych
capy pri nasich cestach a vahe auta berem ako klasicky spotrebny material a spravil som s tym autom 70t bez toho aby som sa ho chytil - ak pouzijes kvalitne capy tak ti to tiez vie vydrzat 200t km ako som tu mal jedno auto (lemforder ako cap ma skutocne vyznam, trw sklamalo - z coho vypliva ze si treba najst dobru znacku a potom to neriesis stale dokola)
alternator - je standartne stavany na 200t km +- v akomkolvek aute, toboz C5 ktora ma spotrebu elektriky ako sa patri - takze ak si ho neriesil bud si mal stastie alebo to nemalo nalietane tolko co tu
jo a ako pisal alien, je cista pravda ze ked je to vw group alebo bmw, tam to kazdy povie normalne, pri citroene, resp. PSA povie citroen ... a mam znameho co robi kadeco a ked niekto povie ford, tak sa ma opyta preco nadavam (ja sa to pytam tiez), ked niekto povie bmw tak sa ohradi sposobom len to nie a kvoli termostatu na nejakej super audine davat dole polku motora z rozvodmi myslim nestoji za komentar
ps. X7,C6/P407 ma vpredu tak spevnenu napravu ze nejake capy sa fakt ozvu cez 200t km
|
|
| |
|
|