| | |
14.01.2012 15:43 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2440328
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Mikra napsal(a): Jse si jistej, e je to pravda? Má nějaký důkaz, e jsou pečlivějí a pracovitějí? Já mám důkazy opačné. V naí firmě máme vyí výkony, ne v německé pobočce. Němec by v ivotě tak nedřel jako čech. Má svou normu a nepřekročí ji ani za nic. A ta je nezřídka poloviční ne u nás. A proč pro ně pracujeme? Protoe jsme levnějí a kvalitnějí. S některýma výrobkama si u nich vůbec neporadí a u nás je děláme precizně. Myslím, e na trhu není moc skutečně německých pičkových výrobků. A dělnický práce na linkách, zejména automobilek, taky moc němců neprovádí. Take já bych na německou pracovitost a kvalitu zas tolik nevsázel. na toto musím reagovat=je pravda e němec pracuje do výe svého platu ale německá preciznost je známá...stačí se podívat do historie po válce bylo 70%německa zcela zdemolováno+dolo k rozdělení srn+ddr,pak dolo ke sloučení dvou států a kde jsou němci dnes a kde jsme mi???myslím si e asi něco umí pokud jsou o 30let jinde stejně jako japonci(ale tam je jiná mentalita v zemi vycházejícího slunce)
Jse si jistej, e je to pravda? Má nějaký důkaz, e jsou pečlivějí a pracovitějí? Já mám důkazy opačné. V naí firmě máme vyí výkony, ne v německé pobočce. Němec by v ivotě tak nedřel jako čech. Má svou normu a nepřekročí ji ani za nic. A ta je nezřídka poloviční ne u nás. A proč pro ně pracujeme? Protoe jsme levnějí a kvalitnějí. S některýma výrobkama si u nich vůbec neporadí a u nás je děláme precizně. Myslím, e na trhu není moc skutečně německých pičkových výrobků. A dělnický práce na linkách, zejména automobilek, taky moc němců neprovádí. Take já bych na německou pracovitost a kvalitu zas tolik nevsázel. na toto musím reagovat=je pravda e němec pracuje do výe svého platu ale německá preciznost je známá...stačí se podívat do historie po válce bylo 70%německa zcela zdemolováno+dolo k rozdělení srn+ddr,pak dolo ke sloučení dvou států a kde jsou němci dnes a kde jsme mi???myslím si e asi něco umí pokud jsou o 30let jinde stejně jako japonci(ale tam je jiná mentalita v zemi vycházejícího slunce):palec
|
|
14.01.2012 16:03 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2440333
|
|
C5stepan
|
|
|
Ale i soudruzi z DDR občas někde udělali chybu!
Ale i soudruzi z DDR občas někde udělali chybu:-))))!
|
|
14.01.2012 16:14 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2440335
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pablik1 napsal(a): na toto musím reagovat=je pravda e němec pracuje do výe svého platu ale německá preciznost je známá...stačí se podívat do historie po válce bylo 70%německa zcela zdemolováno+dolo k rozdělení srn+ddr,pak dolo ke sloučení dvou států a kde jsou němci dnes a kde jsme mi???myslím si e asi něco umí pokud jsou o 30let jinde stejně jako japonci(ale tam je jiná mentalita v zemi vycházejícího slunce)
Německá preciznost je fáma a ne "známá". Nekoukej do historie, ale na současnost. Za první republiky jsme taky byli před němcema. Ale to je zapomenutá minulost. Kadej národ má něco, na co můe být pyný a za co se můe stydět. U nás je to buranství a u němců povýenectví. Ale co se týče vědy, tam jim dáváme na frak, co se týče techniky, tam taky a i ty jejich poválečný VW byly vlastně kodovky. Vechno co je u nich dobrý, okopčili nebo ukradli jako rusáci a číňani. Jejich pracovitost je pracovitost zahraničních dělníků. Jejich pořádek je asi příkladný, stejně jako organizace práce. Ale bohuel práce otroků, dnes gastarbaitrů.
A jetě k preciznosti německých automobilek. Myslím, e jejich auta se nedoívají enormě vysokýho věku. Tak proč je v tomhle dávat za příklad?
Německá preciznost je fáma a ne "známá". Nekoukej do historie, ale na současnost. Za první republiky jsme taky byli před němcema. Ale to je zapomenutá minulost. Kadej národ má něco, na co můe být pyný a za co se můe stydět. U nás je to buranství a u němců povýenectví. Ale co se týče vědy, tam jim dáváme na frak, co se týče techniky, tam taky a i ty jejich poválečný VW byly vlastně kodovky. Vechno co je u nich dobrý, okopčili nebo ukradli jako rusáci a číňani. Jejich pracovitost je pracovitost zahraničních dělníků. Jejich pořádek je asi příkladný, stejně jako organizace práce. Ale bohuel práce otroků, dnes gastarbaitrů.
A jetě k preciznosti německých automobilek. Myslím, e jejich auta se nedoívají enormě vysokýho věku. Tak proč je v tomhle dávat za příklad?
|
|
14.01.2012 16:42 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2440358
|
|
Henry
|
|
|
U si pamatuje kulový Trábo měl volnoběku jenom na 4.
P.S. Porovnávat C5 s koncernovýma trakařema je nedůstojné.
U si pamatuje kulový :-)))) Trábo měl volnoběku jenom na 4.
P.S. Porovnávat C5 s koncernovýma trakařema je nedůstojné.
|
|
14.01.2012 17:00 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2440361
|
|
C5stepan
|
|
|
Kvalitě C5 v automatu by podle mne volnoběka prospěla. Kdy vynechám "staré trakaře", tak např. současní amíci ji mají.
Kvalitě C5 v automatu by podle mne volnoběka prospěla. Kdy vynechám "staré trakaře", tak např. současní amíci ji mají;-).
|
|
14.01.2012 19:49 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2440401
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Já bych k té kvalitě řekl asi tohle. Citroen je z těch francouzských aut asi to nejspolehlivějí. Zeptejte se lidí co vlastnili peoty 307,407,607 a majitelé novějích meganů a especů a jiných...jak mají rádi francouzská auta...Jestli vás nepratí přes hlavu tyčí nebo neplivnou tak jsou ti tastnějí co jim ta auta celkem sluně odváděla slubu. K té německcě preciznosti a důslednosti tak to je prostě pravda, kdy děláme nějaký projekt tak je celkem rozdíl jetli je to pro němce,čechy nebo frantíky. Prostě ti Němci jsou náročnějí a důslednějsí a peskujou nás za kadou maličkost. A nemají rádi takové to české dobastlení... Doknce je zajimvé e kdy odevzdáváme data vw/audi nebo kodě tak němci jsou přísnějí a důslednějí . A to jeden koncern... Jinak nemějte obavy dneska vechny auta konstrujují s co nejmeními nákladami tak na těch 150tkm. Pak se to můe klído sypat. To u automobilku nezajímá, je to spotřební zboí...
Já bych k té kvalitě řekl asi tohle. Citroen je z těch francouzských aut asi to nejspolehlivějí. Zeptejte se lidí co vlastnili peoty 307,407,607 a majitelé novějích meganů a especů a jiných...jak mají rádi francouzská auta...Jestli vás nepratí přes hlavu tyčí nebo neplivnou tak jsou ti tastnějí co jim ta auta celkem sluně odváděla slubu. K té německcě preciznosti a důslednosti tak to je prostě pravda, kdy děláme nějaký projekt tak je celkem rozdíl jetli je to pro němce,čechy nebo frantíky. Prostě ti Němci jsou náročnějí a důslednějsí a peskujou nás za kadou maličkost. A nemají rádi takové to české dobastlení... Doknce je zajimvé e kdy odevzdáváme data vw/audi nebo kodě tak němci jsou přísnějí a důslednějí . A to jeden koncern... Jinak nemějte obavy dneska vechny auta konstrujují s co nejmeními nákladami tak na těch 150tkm. Pak se to můe klído sypat. To u automobilku nezajímá, je to spotřební zboí...
|
|
14.01.2012 20:30 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2440408
|
|
C5stepan
|
|
|
Klokan:
Jinak si myslím, e řada lidí nepřemýlí, co chce. Koupí auto a pak začne kolotoč nářků ... béé v práci se to kolegům nelíbí ... béé, nemá to červený Ïčko na prdeli .... béé, má to nějakej malej výkon .... béé, je to moc veelky .... a tak dále. (nemyslím nikoho konkrétního !!!! platí to obecně na vechny značky).
Nejdřív si musím sepsat co vůbec od auta chci, a pak podle toho vybírat.
Vidí ?Jsme na stejné vlně-viz vlákno Koupě Citroenu -jaká motorizace? 26.12.2011....
Klokan:
Jinak si myslím, e řada lidí nepřemýlí, co chce. Koupí auto a pak začne kolotoč nářků ... béé v práci se to kolegům nelíbí ... béé, nemá to červený Ïčko na prdeli .... béé, má to nějakej malej výkon .... béé, je to moc veelky .... a tak dále. (nemyslím nikoho konkrétního !!!! platí to obecně na vechny značky).
Nejdřív si musím sepsat co vůbec od auta chci, a pak podle toho vybírat.
Vidí :-o?Jsme na stejné vlně-viz vlákno Koupě Citroenu -jaká motorizace? 26.12.2011....:palec
|
|
14.01.2012 23:43 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2440479
|
|
jruze
|
|
|
Tak malej přízpěvek i já.Známej jezdí z A8 za 3,5 miliónu a během dvou let vymějnili půl auta,na letiti v Praze jezdí pasáty B6 - neustále s tím byli v servisech,u hotelů měli mercedesy - neustále v servisech - to mluvím o autech od novejch s daleko míň KM . Nám se dostávají větinou do ruky auta s víc KM a spousta z nich nemá tolik problémů jako ty jejich jen se tu o těch jejich závadách neví nebo nepíe. Sere se vechno.A německá prciznost ano,ale také si ji pěkně zaplatí a nebo si koupí levné a je to větí unt ne koupí u nás.Dnes u ádný výrobce nemá zájem abys měl výrobek na celej ivot - vem stačí aby to přeilo záruku-oni potřebují prodávat.
Tak malej přízpěvek i já.Známej jezdí z A8 za 3,5 miliónu a během dvou let vymějnili půl auta,na letiti v Praze jezdí pasáty B6 - neustále s tím byli v servisech,u hotelů měli mercedesy - neustále v servisech - to mluvím o autech od novejch s daleko míň KM . Nám se dostávají větinou do ruky auta s víc KM a spousta z nich nemá tolik problémů jako ty jejich jen se tu o těch jejich závadách neví nebo nepíe. Sere se vechno.A německá prciznost ano,ale také si ji pěkně zaplatí a nebo si koupí levné a je to větí unt ne koupí u nás.Dnes u ádný výrobce nemá zájem abys měl výrobek na celej ivot - vem stačí aby to přeilo záruku-oni potřebují prodávat.
|
|
05.01.2013 04:50 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2536914
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Včera v MFD zase výsledky TUV. Nemíním tady zase začít diskusi, jakou mají vypovídací schopnost. Nové a skoro nové C5 totálně na chvostu. Ale sranda je, e se stářím prudce stoupají a 10 leté auto (moje) je ji v první čtvrtině stejně starých aut. Take kdo má první verzi - neprodávat - za 10 let to budou nejspolehlivějí veterání
Včera v MFD zase výsledky TUV. Nemíním tady zase začít diskusi, jakou mají vypovídací schopnost. Nové a skoro nové C5 totálně na chvostu. Ale sranda je, e se stářím prudce stoupají a 10 leté auto (moje) je ji v první čtvrtině stejně starých aut. Take kdo má první verzi - neprodávat - za 10 let to budou nejspolehlivějí veterání :-)
|
|
05.01.2013 17:05 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537002
|
|
JaMat
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 115 |
|
|
Docela pěkné zamylení napsal Miro Mihálik
.link.
Ohledně C5 je jeden z faktorů jasný - nejrozířenějí motory v desetiletých C5 jsou RHZ a RHS, zatímco teď je to 1.6 HDi.
Docela pěkné zamylení napsal Miro Mihálik
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report-2013-toyotu-sesazuje-vw/
Ohledně C5 je jeden z faktorů jasný - nejrozířenějí motory v desetiletých C5 jsou RHZ a RHS, zatímco teď je to 1.6 HDi.
|
|
05.01.2013 18:08 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537030
|
|
.45acp
|
|
|
Tady na těch výsledkách mě zaráí počty průměrně najetých km. I u 11 let starých aut to mení moc přez 100tis. To by odpovídalo mým 10 tis km ročně, spí ne nějakým 30 - 50 tis. km odhadovaným při nákupu jetého auta z němec. Jasně, jsou to průměry a jednotlivci se můou liit. Ale i dolu..
Tady na těch výsledkách mě zaráí počty průměrně najetých km. I u 11 let starých aut to mení moc přez 100tis. To by odpovídalo mým 10 tis km ročně, spí ne nějakým 30 - 50 tis. km odhadovaným při nákupu jetého auta z němec. Jasně, jsou to průměry a jednotlivci se můou liit. Ale i dolu.;-).
|
|
06.01.2013 10:42 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537101
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Pánové... já si o těch testech myslim svoje... Německá kvalita, česká kvalita, francouzká kvalita... O čem vlastně vypovídá tento pojem? Za jak dlouho se něco za specifických podmínek na autě rozbije?...dalo by se říci, jene pojem "auto" se nesestává bohudík jen z těchto veličin. Je to o jeho charizma, řeči těla, designu, pocitu za volantem... Opakuju to po několikáté - sednětě si na pár dní do superba, nebo paíka a pak se vrae do C5 a těch pár bodíků o které je C5 pozadu vám rázem přijde nicotných. Kadý rozumný člověk vesměs chápe, e neni základ mít passata, nebo Oktu ze který budou zouzedi odvařený a já v tom budu jezdit f teplákách a postávat na parkoviti před Tescem s partou stejtě polodementních majitelů a debatovat o tom, e to PéDéČko má woe takovej zátah vocpoda, e se mi z toho utahujou kánčky na ádách a tomu ústečákovi na světlech sem fákt zhusta natřel, ale - musím mít z auta pocit, e mám něco, co jsem si vybral auto, který budu mít rád pro jeho celkové vlastnosti a pocit a to ádný TUV nemůe zohlednit - btw - za 3 roky uíváná Superba sem do něj nalil na opravách něco přes 80litrů. Do C5 zatim jen za oleje a filtry - jinak neni potřeba nic... S tohle skutečností miTUV můe políbit pr*el...
Pánové... já si o těch testech myslim svoje... Německá kvalita, česká kvalita, francouzká kvalita... O čem vlastně vypovídá tento pojem? Za jak dlouho se něco za specifických podmínek na autě rozbije?...dalo by se říci, jene pojem "auto" se nesestává bohudík jen z těchto veličin. Je to o jeho charizma, řeči těla, designu, pocitu za volantem... Opakuju to po několikáté - sednětě si na pár dní do superba, nebo paíka a pak se vrae do C5 a těch pár bodíků o které je C5 pozadu vám rázem přijde nicotných. Kadý rozumný člověk vesměs chápe, e neni základ mít passata, nebo Oktu ze který budou zouzedi odvařený a já v tom budu jezdit f teplákách a postávat na parkoviti před Tescem s partou stejtě polodementních majitelů a debatovat o tom, e to PéDéČko má woe takovej zátah vocpoda, e se mi z toho utahujou kánčky na ádách a tomu ústečákovi na světlech sem fákt zhusta natřel, ale - musím mít z auta pocit, e mám něco, co jsem si vybral auto, který budu mít rád pro jeho celkové vlastnosti a pocit a to ádný TUV nemůe zohlednit - btw - za 3 roky uíváná Superba sem do něj nalil na opravách něco přes 80litrů. Do C5 zatim jen za oleje a filtry - jinak neni potřeba nic... S tohle skutečností miTUV můe políbit pr*el...
|
|
06.01.2013 11:21 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537105
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
Roozena napsal(a): Pánové... já si o těch testech myslim svoje... Německá kvalita, česká kvalita, francouzká kvalita... O čem vlastně vypovídá tento pojem? Za jak dlouho se něco za specifických podmínek na autě rozbije?...dalo by se říci, jene pojem "auto" se nesestává bohudík jen z těchto veličin. Je to o jeho charizma, řeči těla, designu, pocitu za volantem... Opakuju to po několikáté - sednětě si na pár dní do superba, nebo paíka a pak se vrae do C5 a těch pár bodíků o které je C5 pozadu vám rázem přijde nicotných. Kadý rozumný člověk vesměs chápe, e neni základ mít passata, nebo Oktu ze který budou zouzedi odvařený a já v tom budu jezdit f teplákách a postávat na parkoviti před Tescem s partou stejtě polodementních majitelů a debatovat o tom, e to PéDéČko má woe takovej zátah vocpoda, e se mi z toho utahujou kánčky na ádách a tomu ústečákovi na světlech sem fákt zhusta natřel, ale - musím mít z auta pocit, e mám něco, co jsem si vybral auto, který budu mít rád pro jeho celkové vlastnosti a pocit a to ádný TUV nemůe zohlednit...
AMEN!
AMEN!
|
|
06.01.2013 12:15 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537108
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jakej pán - takovej krám - té - AMEN !
Jakej pán - takovej krám - té - AMEN !:palec
|
|
06.01.2013 12:40 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537111
|
|
Jano
|
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 117 |
|
|
C5 podža mňa nie je pozadu v ničom od koncern modelov dokonca by som povedal e je popredí hlavne čo sa týka pruzenia.
C5 podža mňa nie je pozadu v ničom od koncern modelov dokonca by som povedal e je popredí hlavne čo sa týka pruzenia.
|
|
06.01.2013 13:00 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537114
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jak píe Roozena- to podepisuji.
Ale je to také o té objektivitě jak někde vý píe Zico...
Stejně by mě zajímalo jak se stane e člověk takhle "onemocní"
Ale to u je do rubriky jak a proč C5...
Jak píe Roozena- to podepisuji. :palec
Ale je to také o té objektivitě jak někde vý píe Zico...
Stejně by mě zajímalo jak se stane e člověk takhle "onemocní":-))))
Ale to u je do rubriky jak a proč C5...
|
|
06.01.2013 13:03 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2537115
|
|
jruze
|
|
|
No pokud chcete bezúdrbové auto nasměrujte se do armádních zdrojů-stačí se podívat na válečné filmy co ty auta vydrely(jelo to na vechno a vude) - pokud chcete komfort tak tomu také musíte něco dát a to e jedno nebo druhé něco vydrí to je od kusu a né od značky a samo o péči o to.Mnoho aut jezdí dlouho bez áhnutí,ale potom to u nikdo nedá dohromady a nebo za ranec.(teď jsem měnil jednomu AP - na poloose loisko nikde(doslova),spodní silent nikde(horní takté),čepy s brzdičů vypálit(byly natvrdo) a tak bych mohl pokračovat(to ale s výměnou AP nesouvisí) ale bez toho to to skládat snad ani nejde.Takové auto jezdí dlouho a je to drák a do doby ne se něco po..re a potom to z dílny dostane a po GO veho.
No pokud chcete bezúdrbové auto nasměrujte se do armádních zdrojů-stačí se podívat na válečné filmy co ty auta vydrely(jelo to na vechno a vude) - pokud chcete komfort tak tomu také musíte něco dát a to e jedno nebo druhé něco vydrí to je od kusu a né od značky a samo o péči o to.Mnoho aut jezdí dlouho bez áhnutí,ale potom to u nikdo nedá dohromady a nebo za ranec.(teď jsem měnil jednomu AP - na poloose loisko nikde(doslova),spodní silent nikde(horní takté),čepy s brzdičů vypálit(byly natvrdo) a tak bych mohl pokračovat(to ale s výměnou AP nesouvisí) ale bez toho to to skládat snad ani nejde.Takové auto jezdí dlouho a je to drák a do doby ne se něco po..re a potom to z dílny dostane a po GO veho.
|
|
| |
|
|