| | |
25.10.2013 12:31 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630032
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Ale zase kdo by nechtěl auto co se vyrobí a za 897 let.
Ale zase kdo by nechtěl auto co se vyrobí a za 897 let.:-))))
|
|
25.10.2013 14:10 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630035
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
to znamená e na prvú stk a ek musí a v roku 2914..čo je celkom výhoda
to znamená e na prvú stk a ek musí a v roku 2914..čo je celkom výhoda :-))))
|
|
25.10.2013 15:40 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630042
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No divím se, e jsou lidi ochotní dát takové peníze za ojetinu. Dalích 100tisíc padne do oprav jen to fikne-vstřiky, spojka, nápravy... A jste na 370, stejně nevíte, jestli po 5000km nebude potřeba repasovat alternátor nebo řízení, to auto má prostě svoje za sebou a odejít můe cokoliv. K tomu připočtěte klasický spotřebák - opotřebená baterka, ojeté pneumatiky, Micheliny v tomhle rozměru budou za takových 15.
Přitom aktuálně nová C5 120kW Tourer s Hydractivem je za 540. Se zárukou, nebouraná, najeto bezpečně 0km
No divím se, e jsou lidi ochotní dát takové peníze za ojetinu. Dalích 100tisíc padne do oprav jen to fikne-vstřiky, spojka, nápravy... A jste na 370, stejně nevíte, jestli po 5000km nebude potřeba repasovat alternátor nebo řízení, to auto má prostě svoje za sebou a odejít můe cokoliv. K tomu připočtěte klasický spotřebák - opotřebená baterka, ojeté pneumatiky, Micheliny v tomhle rozměru budou za takových 15.
Přitom aktuálně nová C5 120kW Tourer s Hydractivem je za 540. Se zárukou, nebouraná, najeto bezpečně 0km:nevim
|
|
25.10.2013 16:16 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630044
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No proč lidi asi kupují ojetiny?
Protoe mezi 270 a 540 je pro naprostou větinu nainců setsakra velký rozdíl. No a ty náklady na opravy nemusejí nastat vechny a hlavně jsou rozloené do delího času, kdy se zase něco vydělá. No a počítat spotřebák je přece stejné u nového nebo starého. U starého jsou výměnné díly potřeba dříve (málokdo je tam cpe před prodejem), ale z dlouhodobého hlediska je to +- umák.
Take místo aby průměrný čecháček vozil rodinu 25 let ve favoritu a celý ivot etřil na nové luxusnějí, tak si to luxusnějí koupí mnohem dříve, co je zejména pro jeho bezpečí a pohodlí zásadní přínos. a takhle celý ivot.
Nevím, co je na tom tak k divení se.
No proč lidi asi kupují ojetiny?
Protoe mezi 270 a 540 je pro naprostou větinu nainců setsakra velký rozdíl. No a ty náklady na opravy nemusejí nastat vechny a hlavně jsou rozloené do delího času, kdy se zase něco vydělá. No a počítat spotřebák je přece stejné u nového nebo starého. U starého jsou výměnné díly potřeba dříve (málokdo je tam cpe před prodejem), ale z dlouhodobého hlediska je to +- umák.
Take místo aby průměrný čecháček vozil rodinu 25 let ve favoritu a celý ivot etřil na nové luxusnějí, tak si to luxusnějí koupí mnohem dříve, co je zejména pro jeho bezpečí a pohodlí zásadní přínos. a takhle celý ivot.
Nevím, co je na tom tak k divení se.
|
|
25.10.2013 17:11 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630048
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nemám nic proti ojetinám jako takovým, spí proti jejich cenám Ojetinu za 100 chápu, tam prostě nějaký tisíc vrazí, aby byla provozuschopná a jak tak spolehlivá. Nové auto v té ceně neseene. Ale mít 270, tak se dívám po novým, vdy za to dnes jde koupit nií střední...
A ty náklady na opravy 100% nastanou, zvlá teda z dlouhodobého hlediska, pokud ten kupec hodlá najet aspoň 50tisíc km. Moná se teda rozloí v čase - spojka před dovolenou, altík na dovolené a vzpěry kufru po dovolené
Ale ty prachy tam zahučí tak jak tak. Take to není 270 vs. 540, ale 370-400 vs. 540. K tomu připočti práci se sháněním oprav, x dní bez auta. Nakonec do takové ojetiny nasype během roku těch 400, dejme tomu e vechno povyměňuje, ale pořád bude mít o 3 roky starí auto, ne kdybys koupil nový.
Spotřebák jsem počítal proto, e u nového auta ho kupovat nemusí. Baterka, pneu, gumičky stěračů, brzdové destičky, vechno je nové. U ojetiny musí počítat, e něco (větinu) z těchto věcí bude potřeba koupit.
Ceny ojetin prostě absolutně neodpovídají stavu a investicím, které budou vyadovat, přinejmením tady u takových aut kolem 3 let stáří a čtvrt milionu km na hrbu... Nehledě na zmíněnou utajenou bouračku, to pak má po roce lítání a opravování a po vyhozených 400tisících svařeninu z x aut...
Nemám nic proti ojetinám jako takovým, spí proti jejich cenám:) Ojetinu za 100 chápu, tam prostě nějaký tisíc vrazí, aby byla provozuschopná a jak tak spolehlivá. Nové auto v té ceně neseene. Ale mít 270, tak se dívám po novým, vdy za to dnes jde koupit nií střední...
A ty náklady na opravy 100% nastanou, zvlá teda z dlouhodobého hlediska, pokud ten kupec hodlá najet aspoň 50tisíc km. Moná se teda rozloí v čase - spojka před dovolenou, altík na dovolené a vzpěry kufru po dovolené:)
Ale ty prachy tam zahučí tak jak tak. Take to není 270 vs. 540, ale 370-400 vs. 540. K tomu připočti práci se sháněním oprav, x dní bez auta. Nakonec do takové ojetiny nasype během roku těch 400, dejme tomu e vechno povyměňuje, ale pořád bude mít o 3 roky starí auto, ne kdybys koupil nový.
Spotřebák jsem počítal proto, e u nového auta ho kupovat nemusí. Baterka, pneu, gumičky stěračů, brzdové destičky, vechno je nové. U ojetiny musí počítat, e něco (větinu) z těchto věcí bude potřeba koupit.
Ceny ojetin prostě absolutně neodpovídají stavu a investicím, které budou vyadovat, přinejmením tady u takových aut kolem 3 let stáří a čtvrt milionu km na hrbu... Nehledě na zmíněnou utajenou bouračku, to pak má po roce lítání a opravování a po vyhozených 400tisících svařeninu z x aut...
|
|
25.10.2013 17:43 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630051
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
c5vyskov - OK, chápu co chce říci a souhlas. Ale ceny čehokoli v kapitalismu neurčuje uitná hodnota ale ochota kupujícího. Take i ceny ojetin jsou dány poptávkou po nich.
Ale tvrzení, e kdo má 270 měl by koupit novou nií třídu - no tak to je absolutně subjektivní. Já jsem 1995 dojíděl favorita a lidmi s podobným názorem jako C5vyskov jsem byl tlačen do nové felicie. Kvůli rozrůstání rodiny jsem risknul hódně jetou vectru a bylo to přistání do jiného světa. Od té doby jsem nikdy koupě ojetiny, na kterou novou bych neměl, nelitoval.
Ji jsem tu dávno psal, e nejbohatí člověk je ten, kdo dá čtvrt mega za novou fábii. Kdo jiný ne bohatý člověk si můe dovolit dát takovou sumu za takovou protihodnotu.
Mám takového kolegu v práci, tak jsem ho předminulý týden posadil k sobě a projeli jsme se (a to jen po městě!). Kdy jsem na konci vypnul motor, tak slepě zíral před sebe a nemohl promluvit. No a i proto si to přece kupujeme - převádět se v krásném autě
No a nové auto = klídek? Zásadní omyl. Graf poruchovosti jakékoli techniky má tvar vany a tedy nejvíce kiksů je na počátku. Pokryje to záruka, ale čas a nervy... Navíc tvůrčí invence konstruktérů je nekonečná a vdy tam dají několik zoufalostí. U ojetiny je to ji vychytáno, popsáno na podobných fórech, chytli se třetí výrobci a tedy v principu jde vývoj kiksů zhruba očekávat. Nae tři firemní C5 III 2009 vyjely nové z autoservisu přes ulici k pumpě a ani jedno u nelo nastartovat. Musel se poladit SW.
c5vyskov - OK, chápu co chce říci a souhlas. Ale ceny čehokoli v kapitalismu neurčuje uitná hodnota ale ochota kupujícího. Take i ceny ojetin jsou dány poptávkou po nich.
Ale tvrzení, e kdo má 270 měl by koupit novou nií třídu - no tak to je absolutně subjektivní. Já jsem 1995 dojíděl favorita a lidmi s podobným názorem jako C5vyskov jsem byl tlačen do nové felicie. Kvůli rozrůstání rodiny jsem risknul hódně jetou vectru a bylo to přistání do jiného světa. Od té doby jsem nikdy koupě ojetiny, na kterou novou bych neměl, nelitoval.
Ji jsem tu dávno psal, e nejbohatí člověk je ten, kdo dá čtvrt mega za novou fábii. Kdo jiný ne bohatý člověk si můe dovolit dát takovou sumu za takovou protihodnotu.
Mám takového kolegu v práci, tak jsem ho předminulý týden posadil k sobě a projeli jsme se (a to jen po městě!). Kdy jsem na konci vypnul motor, tak slepě zíral před sebe a nemohl promluvit. No a i proto si to přece kupujeme - převádět se v krásném autě :-)
No a nové auto = klídek? Zásadní omyl. Graf poruchovosti jakékoli techniky má tvar vany a tedy nejvíce kiksů je na počátku. Pokryje to záruka, ale čas a nervy... Navíc tvůrčí invence konstruktérů je nekonečná a vdy tam dají několik zoufalostí. U ojetiny je to ji vychytáno, popsáno na podobných fórech, chytli se třetí výrobci a tedy v principu jde vývoj kiksů zhruba očekávat. Nae tři firemní C5 III 2009 vyjely nové z autoservisu přes ulici k pumpě a ani jedno u nelo nastartovat. Musel se poladit SW.
|
|
25.10.2013 18:40 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630066
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): c5vyskov - OK, chápu co chce říci a souhlas. Ale ceny čehokoli v kapitalismu neurčuje uitná hodnota ale ochota kupujícího. Take i ceny ojetin jsou dány poptávkou po nich.
Ale tvrzení, e kdo má 270 měl by koupit novou nií třídu - no tak to je absolutně subjektivní. Já jsem 1995 dojíděl favorita a lidmi s podobným názorem jako C5vyskov jsem byl tlačen do nové felicie. Kvůli rozrůstání rodiny jsem risknul hódně jetou vectru a bylo to přistání do jiného světa. Od té doby jsem nikdy koupě ojetiny, na kterou novou bych neměl, nelitoval.
Ji jsem tu dávno psal, e nejbohatí člověk je ten, kdo dá čtvrt mega za novou fábii. Kdo jiný ne bohatý člověk si můe dovolit dát takovou sumu za takovou protihodnotu.
Mám takového kolegu v práci, tak jsem ho předminulý týden posadil k sobě a projeli jsme se (a to jen po městě!). Kdy jsem na konci vypnul motor, tak slepě zíral před sebe a nemohl promluvit. No a i proto si to přece kupujeme - převádět se v krásném autě
No a nové auto = klídek? Zásadní omyl. Graf poruchovosti jakékoli techniky má tvar vany a tedy nejvíce kiksů je na počátku. Pokryje to záruka, ale čas a nervy... Navíc tvůrčí invence konstruktérů je nekonečná a vdy tam dají několik zoufalostí. U ojetiny je to ji vychytáno, popsáno na podobných fórech, chytli se třetí výrobci a tedy v principu jde vývoj kiksů zhruba očekávat. Nae tři firemní C5 III 2009 vyjely nové z autoservisu přes ulici k pumpě a ani jedno u nelo nastartovat. Musel se poladit SW.
S tím souhlasím,ale ve 270. je C5 III před velkým servisem a ten je narozdíl od C5 II sakra draí a v mnou uvedeném případě by se měla cena pohybovat tak o 100. níe.(sám jsem trochu uvaoval o jedné - byla kleplá,neopravená,v lepí výbavě,stejně stará a předpokládám nestočená, s mením nájezdem a měla xenony(cena lamp je 70000,-) oprava tak 30000,- bez práce cena byla 120. - to bych pochopil.
S tím souhlasím,ale ve 270. je C5 III před velkým servisem a ten je narozdíl od C5 II sakra draí a v mnou uvedeném případě by se měla cena pohybovat tak o 100. níe.(sám jsem trochu uvaoval o jedné - byla kleplá,neopravená,v lepí výbavě,stejně stará a předpokládám nestočená, s mením nájezdem a měla xenony(cena lamp je 70000,-) oprava tak 30000,- bez práce cena byla 120. - to bych pochopil.;-)
|
|
25.10.2013 19:12 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630075
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Přesně, za 150-170 by se o tom autě dalo uvaovat, být teda nebourané.
Plno lidí ije v minulosti, v tom, e motor dal 500tisíc jako nic, vyměňoval se akorát spotřebák, elektronika vekerá ádná, konstrukce seriózní, jednoduchá. Opravy se daly pořídit za pár korun. To jsou ty doby tebou uváděné vectry... Kdy felicia stála v základu čtvrt milionu, tak ta vecrta rozhodně smysl měla (a je to auto o 2 třídy vý).
Dnes je za těch 300 podstatně lepí výběr, nehledě na to, e 300tisíc před 10 lety a dnes je úplně jiná hodnota. Kolem 300 pořídí novou C4 HDI, Golfa, Megana, co jsou auta "jenom" o třídu ní ne C5.
Jenom pro zajímavost jsem se teď díval na cenu elektrické ruční brzdy na C5 III: 24000Kč. To u nejsou lanovody po tisícovce jako u C5 I...
Přesně, za 150-170 by se o tom autě dalo uvaovat, být teda nebourané.
Plno lidí ije v minulosti, v tom, e motor dal 500tisíc jako nic, vyměňoval se akorát spotřebák, elektronika vekerá ádná, konstrukce seriózní, jednoduchá. Opravy se daly pořídit za pár korun. To jsou ty doby tebou uváděné vectry... Kdy felicia stála v základu čtvrt milionu, tak ta vecrta rozhodně smysl měla (a je to auto o 2 třídy vý).
Dnes je za těch 300 podstatně lepí výběr, nehledě na to, e 300tisíc před 10 lety a dnes je úplně jiná hodnota. Kolem 300 pořídí novou C4 HDI, Golfa, Megana, co jsou auta "jenom" o třídu ní ne C5.
Jenom pro zajímavost jsem se teď díval na cenu elektrické ruční brzdy na C5 III: 24000Kč. To u nejsou lanovody po tisícovce jako u C5 I...
|
|
25.10.2013 21:32 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630105
|
|
.45acp
|
|
|
Tak to si u asi nikdy nic novějího nebudu moct pořídit. A abych si svého veterána hleděl jetě více, aby mi vydrel né deset, ale dvacet let.
Tak to si u asi nikdy nic novějího nebudu moct pořídit. A abych si svého veterána hleděl jetě více, aby mi vydrel né deset, ale dvacet let;-).
|
|
25.10.2013 22:22 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630112
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Přesně, za 150-170 by se o tom autě dalo uvaovat, být teda nebourané.
Plno lidí ije v minulosti, v tom, e motor dal 500tisíc jako nic, vyměňoval se akorát spotřebák, elektronika vekerá ádná, konstrukce seriózní, jednoduchá. Opravy se daly pořídit za pár korun. To jsou ty doby tebou uváděné vectry... Kdy felicia stála v základu čtvrt milionu, tak ta vecrta rozhodně smysl měla (a je to auto o 2 třídy vý).
Dnes je za těch 300 podstatně lepí výběr, nehledě na to, e 300tisíc před 10 lety a dnes je úplně jiná hodnota. Kolem 300 pořídí novou C4 HDI, Golfa, Megana, co jsou auta "jenom" o třídu ní ne C5.
Jenom pro zajímavost jsem se teď díval na cenu elektrické ruční brzdy na C5 III: 24000Kč. To u nejsou lanovody po tisícovce jako u C5 I...
No pro mě cokoli co nemá hydru je minimálně o tři třídy ní...A jestli to s tou novou C5 je tak mizerný co se týká údrby,tak to musím jetě koupit jednu stejnou II.co mám a někam ji zahrabat do sena abych v důchodu měl v čem jezdit...
No pro mě cokoli co nemá hydru je minimálně o tři třídy ní...A jestli to s tou novou C5 je tak mizerný co se týká údrby,tak to musím jetě koupit jednu stejnou II.co mám a někam ji zahrabat do sena abych v důchodu měl v čem jezdit...:-))))
|
|
26.10.2013 00:51 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630121
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
c5vyskov napsal(a): No divím se, e jsou lidi ochotní dát takové peníze za ojetinu. Dalích 100tisíc padne do oprav jen to fikne-vstřiky, spojka, nápravy... A jste na 370, stejně nevíte, jestli po 5000km nebude potřeba repasovat alternátor nebo řízení, to auto má prostě svoje za sebou a odejít můe cokoliv. K tomu připočtěte klasický spotřebák - opotřebená baterka, ojeté pneumatiky, Micheliny v tomhle rozměru budou za takových 15.
Přitom aktuálně nová C5 120kW Tourer s Hydractivem je za 540. Se zárukou, nebouraná, najeto bezpečně 0km
Neviem kam na tie ceny chodis ale ja neviem z konfiguratora pri zadani vybavy mojho terajsieho auta .link. dostat nizsiu cenu ako 36700 .link. Mat tie peniaze tak zacinam novy zivot Moje auto malo pri kupe poctivych 169 tis km 2,5 roka a stalo ma 9,5 tis , takze nahrubo vyratane mam 27 tis na jeho opravy co samozrejme nemozem minut. Hlavne ked viem ze som na moju staru C5I minul za obdobie 6 rokov a 95 tis km najazdu, na servis, nahradne diely a spotrebak 7600 . V tej hodnote su zahrnute vysoke polozky ako nove gule, oprava vstrekov, rozvody, vymena synchronu v prevodovke, cela pristrojka a airbagy. A to som kupil to auto uz ako 5 rocne s najazdom 265 tis km. Takze ak pridam k nadobudacej cene predpokladane naklady a zohladnim vyssie ceny dielov na C5III tak nech nezerem, dal som resp. este len dam za auto 20 tis . Takze som cca na cene tej novej C5 co tu spominas ale myslim ze ta ani zdaleka nema tu vybavu co moja, to znamena ze by som s tym autom nebol tak spokojny ako s mojim a urcite by som ho nekupil.
Neviem kam na tie ceny chodis ale ja neviem z konfiguratora pri zadani vybavy mojho terajsieho auta http://www.c5club.cz/profiles/igok.html#.UmrsLBD-qrE dostat nizsiu cenu ako 36700 http://konfigurator.citroen.sk/C5/Kombi#?step=4&Grades=AC000012&Engines=M0000099&Transmission=M&Version=1CX7C5SBBM04A0C0&Color=0M#1#0MP00NWP&Features=0P#0#0PZ00RFC&Wheels=_SL30#4#0032&Wheels=ZH#3#ZH07&MulticityConnect=0&Options0=OK#3#OK01&Options1=UN#3#UN01&Options2=RC#3#RCT6&Options3=J2BD#6#J2BD&Options4=J03R#6#J03R. Mat tie peniaze tak zacinam novy zivot :-p Moje auto malo pri kupe poctivych 169 tis km 2,5 roka a stalo ma 9,5 tis , takze nahrubo vyratane mam 27 tis na jeho opravy :-o co samozrejme nemozem minut. Hlavne ked viem ze som na moju staru C5I minul za obdobie 6 rokov a 95 tis km najazdu, na servis, nahradne diely a spotrebak 7600 . V tej hodnote su zahrnute vysoke polozky ako nove gule, oprava vstrekov, rozvody, vymena synchronu v prevodovke, cela pristrojka a airbagy. A to som kupil to auto uz ako 5 rocne s najazdom 265 tis km. Takze ak pridam k nadobudacej cene predpokladane naklady a zohladnim vyssie ceny dielov na C5III tak nech nezerem, dal som resp. este len dam za auto 20 tis . Takze som cca na cene tej novej C5 co tu spominas ale myslim ze ta ani zdaleka nema tu vybavu co moja, to znamena ze by som s tym autom nebol tak spokojny ako s mojim a urcite by som ho nekupil.
|
|
26.10.2013 06:41 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630125
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No to jsem moc rád, e se někdo ozval. Mně se těch 570 000 Kč od c5vyskov zdálo nějaké ujeté. Nesleduji ale ceníky, tak jsem do toho nechtěl vrtat.
Prolezl jsem ale desítky recenzí na X7 z celé doby výroby a moji konfiguraci jsem vude viděl kolem 900 000. Chápu, e se na to vrhnou nějaké slevy prodejců...no řekněme 800 000. To se mi proti 570 000 zdá sakra jiný výpočet!!!
Na lepí si člověk zvykne rychle, take já jdu vdy po exklusive. Větinou je mnohem levnějí koupit vyí výbavu pravděpodobně více jetou ne základ s ověřeným původem a pak se to snait vylepit. U více jeté vyí výbavy mne čeká dřívějí výměna rutinních věcí. Ale dotazů, zda do auta mohu následně dodělat lepí výbavu - těch je tady spousta. A vdy to vede k ohromným nákladům s nejistým výsledkem, často je to dokonce nemoné. Hokej často bývá kolem kabeláe a elektroniky.
No to jsem moc rád, e se někdo ozval. Mně se těch 570 000 Kč od c5vyskov zdálo nějaké ujeté. Nesleduji ale ceníky, tak jsem do toho nechtěl vrtat.
Prolezl jsem ale desítky recenzí na X7 z celé doby výroby a moji konfiguraci jsem vude viděl kolem 900 000. Chápu, e se na to vrhnou nějaké slevy prodejců...no řekněme 800 000. To se mi proti 570 000 zdá sakra jiný výpočet!!!
Na lepí si člověk zvykne rychle, take já jdu vdy po exklusive. Větinou je mnohem levnějí koupit vyí výbavu pravděpodobně více jetou ne základ s ověřeným původem a pak se to snait vylepit. U více jeté vyí výbavy mne čeká dřívějí výměna rutinních věcí. Ale dotazů, zda do auta mohu následně dodělat lepí výbavu - těch je tady spousta. A vdy to vede k ohromným nákladům s nejistým výsledkem, často je to dokonce nemoné. Hokej často bývá kolem kabeláe a elektroniky.
|
|
26.10.2013 08:17 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630130
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Kdyby 570000, ale dokonce 540: .link.
Pomalu se blííme komunismu, a to je před volbama, po volbách si bude moct kadý pracující zadarmo vzít, co potřebuje
Jasně e rozdíl je ve výbavě, ale pro mě i ten základ je úplně dostačující. Hlavně tam ta výbava je a je funkční, nemusím řeit po roce děravej chladič klimy atd. (mě se to teda bohuel netýká, ale případný kupec s 22000E v kapse.
A důleitá věc je, jak píe Vilous, ceny "z té doby". Jo, kdysi i moje 1,6 stála 800, tehdy mělo smysl ji koupit jetou za necelých 200, za čtvrtinu. Ale je jiná doba, ta C5 jruzeho za 270 je přesně za 1/2 ceny nového, to u je sakra hodně, vzhledem ke stavu a najetým km.
Kdyby 570000, ale dokonce 540: http://www.citroen.cz/Resources/Content/CZ/07_PDF_gallery/09_cenik_VP/Cenik_Citroen_C5_Tourer.pdf
Pomalu se blííme komunismu, a to je před volbama, po volbách si bude moct kadý pracující zadarmo vzít, co potřebuje:)
Jasně e rozdíl je ve výbavě, ale pro mě i ten základ je úplně dostačující. Hlavně tam ta výbava je a je funkční, nemusím řeit po roce děravej chladič klimy atd. (mě se to teda bohuel netýká, ale případný kupec s 22000E v kapse:)).
A důleitá věc je, jak píe Vilous, ceny "z té doby". Jo, kdysi i moje 1,6 stála 800, tehdy mělo smysl ji koupit jetou za necelých 200, za čtvrtinu. Ale je jiná doba, ta C5 jruzeho za 270 je přesně za 1/2 ceny nového, to u je sakra hodně, vzhledem ke stavu a najetým km.
|
|
26.10.2013 08:32 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630131
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Kdyby 570000, ale dokonce 540: .link.
Pomalu se blííme komunismu, a to je před volbama, po volbách si bude moct kadý pracující zadarmo vzít, co potřebuje
Jasně e rozdíl je ve výbavě, ale pro mě i ten základ je úplně dostačující. Hlavně tam ta výbava je a je funkční, nemusím řeit po roce děravej chladič klimy atd. (mě se to teda bohuel netýká, ale případný kupec s 22000E v kapse .
A důleitá věc je, jak píe Vilous, ceny "z té doby". Jo, kdysi i moje 1,6 stála 800, tehdy mělo smysl ji koupit jetou za necelých 200, za čtvrtinu. Ale je jiná doba, ta C5 jruzeho za 270 je přesně za 1/2 ceny nového, to u je sakra hodně, vzhledem ke stavu a najetým km.
Je zajímavé e příplatky jsou cenově za 1/2 a 1/3 ne co prodávají kdy si to u nich objedná - třeba u navi (komplet)za jejich příplatek nekoupí od nich ani displej
Je zajímavé e příplatky jsou cenově za 1/2 a 1/3 ne co prodávají kdy si to u nich objedná - třeba u navi (komplet)za jejich příplatek nekoupí od nich ani displej:-))))
|
|
26.10.2013 09:47 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630136
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Kdyby 570000, ale dokonce 540: .link.
Pomalu se blííme komunismu, a to je před volbama, po volbách si bude moct kadý pracující zadarmo vzít, co potřebuje
Jasně e rozdíl je ve výbavě, ale pro mě i ten základ je úplně dostačující. Hlavně tam ta výbava je a je funkční, nemusím řeit po roce děravej chladič klimy atd. (mě se to teda bohuel netýká, ale případný kupec s 22000E v kapse .
A důleitá věc je, jak píe Vilous, ceny "z té doby". Jo, kdysi i moje 1,6 stála 800, tehdy mělo smysl ji koupit jetou za necelých 200, za čtvrtinu. Ale je jiná doba, ta C5 jruzeho za 270 je přesně za 1/2 ceny nového, to u je sakra hodně, vzhledem ke stavu a najetým km.
Tak som si podla toho akcioveho letaku pokusil vystavat moje auto, take ktore by mi splnilo moje neskromne poziadavky. Vyslo mi to na 822 900 Kč co je priblizne 32 tis . Takze opravujem, mam na servis a opravy nie 27 tis ale "len 22 tis "
Tak som si podla toho akcioveho letaku pokusil vystavat moje auto, take ktore by mi splnilo moje neskromne poziadavky:-o. Vyslo mi to na 822 900 Kč co je priblizne 32 tis . Takze opravujem, mam na servis a opravy nie 27 tis ale "len 22 tis " :-p
|
|
26.10.2013 10:44 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630139
|
|
jruze
|
|
|
igok napsal(a): Tak som si podla toho akcioveho letaku pokusil vystavat moje auto, take ktore by mi splnilo moje neskromne poziadavky . Vyslo mi to na 822 900 Kč co je priblizne 32 tis . Takze opravujem, mam na servis a opravy nie 27 tis ale "len 22 tis "
Mám biturbo C5II za 72000,-(najeto teď 73000Km) - práci a materiál na opravu nepočítám (větinu jsem měl) nejsem puntičkář,účel a pohodlí +- stejné,výbava dobrá, náklady na udrování a opravy o 70% mení a protoe jsem ve věku kdy nepotřebuji někde honit parádu(ani opačné pohlaví) mně toto stačí (pro peníze které mám mám jiné uplatnění) kdybych někdy zbohatnul (hodně zbohatnul) el bych do 9. - má ve co bych potřeboval jako poadavek na Citroen. To se nikdy nestane take budu mít to co mám max. C5 III (a jí seenu v dobré výbavě a za podobné peníze za které já kupuji auta. Je rozdíl co se líbí a na co člověk má (včetně následných provozních a servisních nákladů)
Já jsem zainvestoval do pořízení 5. aut ( 45,12,60,72. tisíc) - kdybych je prodal za běnou cenu tak bych za ně dovedl pořídit DS (za mou nákupní cenu 350,- to DS 4. 120Kw bylo v max výbava,najeto 20t Km,nebourané v plné záruce) a potom bych si drbal hlavu při kadé opravě tak proč?
Mám biturbo C5II za 72000,-(najeto teď 73000Km) - práci a materiál na opravu nepočítám (větinu jsem měl) nejsem puntičkář,účel a pohodlí +- stejné,výbava dobrá, náklady na udrování a opravy o 70% mení a protoe jsem ve věku kdy nepotřebuji někde honit parádu(ani opačné pohlaví) mně toto stačí (pro peníze které mám mám jiné uplatnění) kdybych někdy zbohatnul (hodně zbohatnul) el bych do 9. - má ve co bych potřeboval jako poadavek na Citroen. To se nikdy nestane take budu mít to co mám max. C5 III (a jí seenu v dobré výbavě a za podobné peníze za které já kupuji auta.;-) Je rozdíl co se líbí a na co člověk má (včetně následných provozních a servisních nákladů):palec
Já jsem zainvestoval do pořízení 5. aut ( 45,12,60,72. tisíc) - kdybych je prodal za běnou cenu tak bych za ně dovedl pořídit DS (za mou nákupní cenu 350,- to DS 4. 120Kw bylo v max výbava,najeto 20t Km,nebourané v plné záruce) a potom bych si drbal hlavu při kadé opravě tak proč?
|
|
26.10.2013 12:18 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630165
|
|
.45acp
|
|
|
K cenám nových aut. Jezdím kolem Citroenu v Jablonci a tam u krámu stojí (předpokládám) nová C5III a na okně má 380000 kč. To bude nejspí úplná socka na pérech a moná i bez motoru. Z blízka jsem to neprohlíel, take o výbavě nic nevím.
A ceny náhradních dílů jsou opravdu úasné. Výe zmiňovaná el. ruční brzda za 24tis. a jiné. Kolik by asi stálo teoreticky (jen materiál) postavení celého auta z nových náhradních dílů? To by byl asi pěknej ranec! Kdysi se dalo doma postavit z dílů kodovku a vycházelo to údajně podstatně levněji ne nová v Mototechně. Jen bylo potřeba vědět, který díl pořídit jako komplet a co poskládat po roubkách.
K cenám nových aut. Jezdím kolem Citroenu v Jablonci a tam u krámu stojí (předpokládám) nová C5III a na okně má 380000 kč. To bude nejspí úplná socka na pérech a moná i bez motoru. Z blízka jsem to neprohlíel, take o výbavě nic nevím.
A ceny náhradních dílů jsou opravdu úasné. Výe zmiňovaná el. ruční brzda za 24tis. a jiné. Kolik by asi stálo teoreticky (jen materiál) postavení celého auta z nových náhradních dílů? To by byl asi pěknej ranec! Kdysi se dalo doma postavit z dílů kodovku a vycházelo to údajně podstatně levněji ne nová v Mototechně. Jen bylo potřeba vědět, který díl pořídit jako komplet a co poskládat po roubkách.
|
|
26.10.2013 14:41 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630198
|
|
ivanivan
|
|
|
to .45acp: Jezdím kolem taky . Jinak se stačí kouknout do inzerce a r.v. 2012 a vý je v salonech dost
to .45acp: Jezdím kolem taky :-d . Jinak se stačí kouknout do inzerce a r.v. 2012 a vý je v salonech dost :palec
|
|
26.10.2013 18:23 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2630233
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
jruze napsal(a): Je zajímavé e příplatky jsou cenově za 1/2 a 1/3 ne co prodávají kdy si to u nich objedná - třeba u navi (komplet)za jejich příplatek nekoupí od nich ani displej
No a pak si vem, e se ti cokoliv podělá a musí to platit... I kosmetické věci, různé okrasné lity, čalounění, to vechno stojí tisíce. A u auta za 300 tisíc by mi vadil kdejaký krábaneček, chtěl bych ho prostě mít pěkné. Osobně mám auto po 100tis. vzhledově ve stejném stavu, jak jsem ho koupil. Co určitě neplatilo u předchozího majitele - prostě plno lidí bere auto jako spotřebák, zvlá ti, co ho prodávají po 3 letech. Určitě se dá najít i vzhledově nedotčené auto, ale pak k ceně ojetiny připočtěte čas a nervy se sháněním...
K tomu poskládání auta z ND jsem četl, e blbá oktávka by vyla asi na milion nebo dva, v základu Koncernisti mají aspoň výhodu, e plno dílů můou koupit v druhovýrobě, i různé ty kosmetické záleitosti. U Citroenu tohle nehrozí.
Je zajímavé e příplatky jsou cenově za 1/2 a 1/3 ne co prodávají kdy si to u nich objedná - třeba u navi (komplet)za jejich příplatek nekoupí od nich ani displej:-))))
No a pak si vem, e se ti cokoliv podělá a musí to platit... I kosmetické věci, různé okrasné lity, čalounění, to vechno stojí tisíce. A u auta za 300 tisíc by mi vadil kdejaký krábaneček, chtěl bych ho prostě mít pěkné. Osobně mám auto po 100tis. vzhledově ve stejném stavu, jak jsem ho koupil. Co určitě neplatilo u předchozího majitele - prostě plno lidí bere auto jako spotřebák, zvlá ti, co ho prodávají po 3 letech. Určitě se dá najít i vzhledově nedotčené auto, ale pak k ceně ojetiny připočtěte čas a nervy se sháněním...
K tomu poskládání auta z ND jsem četl, e blbá oktávka by vyla asi na milion nebo dva, v základu:) Koncernisti mají aspoň výhodu, e plno dílů můou koupit v druhovýrobě, i různé ty kosmetické záleitosti. U Citroenu tohle nehrozí.
|
|
| |
|
|