Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Nabídky autobazarů v ČR/SR
|< < 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 59 > >|
25.10.2013 12:31 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630032
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ale zase kdo by nechtěl auto co se vyrobí až za 897 let.

25.10.2013 14:10 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630035
TycoonX
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4Počet příspěvků: 155
99 Poslat soukromou zprávu
to znamená že na prvú stk a ek musí až v roku 2914..čo je celkom výhoda

25.10.2013 15:40 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630042
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
No divím se, že jsou lidi ochotní dát takové peníze za ojetinu. Dalších 100tisíc padne do oprav jen to fikne-vstřiky, spojka, nápravy... A jste na 370, stejně nevíte, jestli po 5000km nebude potřeba repasovat alternátor nebo řízení, to auto má prostě svoje za sebou a odejít může cokoliv. K tomu připočtěte klasický spotřebák - opotřebená baterka, ojeté pneumatiky, Micheliny v tomhle rozměru budou za takových 15.

Přitom aktuálně nová C5 120kW Tourer s Hydractivem je za 540. Se zárukou, nebouraná, najeto bezpečně 0km

25.10.2013 16:16 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630044
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
No proč lidi asi kupují ojetiny?
Protože mezi 270 a 540 je pro naprostou většinu našinců setsakra velký rozdíl. No a ty náklady na opravy nemusejí nastat všechny a hlavně jsou rozložené do delšího času, kdy se zase něco vydělá. No a počítat spotřebák je přece stejné u nového nebo starého. U starého jsou výměnné díly potřeba dříve (málokdo je tam cpe před prodejem), ale z dlouhodobého hlediska je to +- šumák.

Takže místo aby průměrný čecháček vozil rodinu 25 let ve favoritu a celý život šetřil na nové luxusnější, tak si to luxusnější koupí mnohem dříve, což je zejména pro jeho bezpečí a pohodlí zásadní přínos. a takhle celý život.
Nevím, co je na tom tak k divení se.

25.10.2013 17:11 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630048
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Nemám nic proti ojetinám jako takovým, spíš proti jejich cenám Ojetinu za 100 chápu, tam prostě nějaký tisíc vrazíš, aby byla provozuschopná a jakš takš spolehlivá. Nové auto v té ceně neseženeš. Ale mít 270, tak se dívám po novým, vždy za to dnes jde koupit nižší střední...
A ty náklady na opravy 100% nastanou, zvl᚝ teda z dlouhodobého hlediska, pokud ten kupec hodlá najet aspoň 50tisíc km. Možná se teda rozloží v čase - spojka před dovolenou, altík na dovolené a vzpěry kufru po dovolené
Ale ty prachy tam zahučí tak jak tak. Takže to není 270 vs. 540, ale 370-400 vs. 540. K tomu připočti práci se sháněním oprav, x dní bez auta. Nakonec do takové ojetiny nasypeš během roku těch 400, dejme tomu že všechno povyměňuješ, ale pořád budeš mít o 3 roky starší auto, než kdybys koupil nový.
Spotřebák jsem počítal proto, že u nového auta ho kupovat nemusíš. Baterka, pneu, gumičky stěračů, brzdové destičky, všechno je nové. U ojetiny musíš počítat, že něco (většinu) z těchto věcí bude potřeba koupit.
Ceny ojetin prostě absolutně neodpovídají stavu a investicím, které budou vyžadovat, přinejmenším tady u takových aut kolem 3 let stáří a čtvrt milionu km na hrbu... Nehledě na zmíněnou utajenou bouračku, to pak mᚠpo roce lítání a opravování a po vyhozených 400tisících svařeninu z x aut...

25.10.2013 17:12 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630049
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
No proč lidi asi kupují ojetiny?
Protože mezi 270 a 540 je pro naprostou většinu našinců setsakra velký rozdíl. No a ty náklady na opravy nemusejí nastat všechny a hlavně jsou rozložené do delšího času, kdy se zase něco vydělá. No a počítat spotřebák je přece stejné u nového nebo starého. U starého jsou výměnné díly potřeba dříve (málokdo je tam cpe před prodejem), ale z dlouhodobého hlediska je to +- šumák.

Takže místo aby průměrný čecháček vozil rodinu 25 let ve favoritu a celý život šetřil na nové luxusnější, tak si to luxusnější koupí mnohem dříve, což je zejména pro jeho bezpečí a pohodlí zásadní přínos. a takhle celý život.
Nevím, co je na tom tak k divení se.


No na tom o ktetém píši byly fungl př.kotouče a desky ,zadní tuším jen kotouče a nové př.světla - sice ne xenony co ta patřily. A je to tuším stejný bazar jako tvé ale tohle je Belgičan - tvůj Ital.

25.10.2013 17:43 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630051
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov - OK, chápu co chceš říci a souhlas. Ale ceny čehokoli v kapitalismu neurčuje užitná hodnota ale ochota kupujícího. Takže i ceny ojetin jsou dány poptávkou po nich.

Ale tvrzení, že kdo má 270 měl by koupit novou nižší třídu - no tak to je absolutně subjektivní. Já jsem 1995 dojížděl favorita a lidmi s podobným názorem jako C5vyskov jsem byl tlačen do nové felicie. Kvůli rozrůstání rodiny jsem risknul hódně jetou vectru a bylo to přistání do jiného světa. Od té doby jsem nikdy koupě ojetiny, na kterou novou bych neměl, nelitoval.

Již jsem tu dávno psal, že nejbohatší člověk je ten, kdo dá čtvrt mega za novou fábii. Kdo jiný než bohatý člověk si může dovolit dát takovou sumu za takovou protihodnotu.

Mám takového kolegu v práci, tak jsem ho předminulý týden posadil k sobě a projeli jsme se (a to jen po městě!). Když jsem na konci vypnul motor, tak slepě zíral před sebe a nemohl promluvit. No a i proto si to přece kupujeme - převádět se v krásném autě

No a nové auto = klídek? Zásadní omyl. Graf poruchovosti jakékoli techniky má tvar vany a tedy nejvíce kiksů je na počátku. Pokryje to záruka, ale čas a nervy... Navíc tvůrčí invence konstruktérů je nekonečná a vždy tam dají několik zoufalostí. U ojetiny je to již vychytáno, popsáno na podobných fórech, chytli se třetí výrobci a tedy v principu jde vývoj kiksů zhruba očekávat. Naše tři firemní C5 III 2009 vyjely nové z autoservisu přes ulici k pumpě a ani jedno už nešlo nastartovat. Musel se poladit SW.

25.10.2013 18:40 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630066
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
c5vyskov - OK, chápu co chceš říci a souhlas. Ale ceny čehokoli v kapitalismu neurčuje užitná hodnota ale ochota kupujícího. Takže i ceny ojetin jsou dány poptávkou po nich.

Ale tvrzení, že kdo má 270 měl by koupit novou nižší třídu - no tak to je absolutně subjektivní. Já jsem 1995 dojížděl favorita a lidmi s podobným názorem jako C5vyskov jsem byl tlačen do nové felicie. Kvůli rozrůstání rodiny jsem risknul hódně jetou vectru a bylo to přistání do jiného světa. Od té doby jsem nikdy koupě ojetiny, na kterou novou bych neměl, nelitoval.

Již jsem tu dávno psal, že nejbohatší člověk je ten, kdo dá čtvrt mega za novou fábii. Kdo jiný než bohatý člověk si může dovolit dát takovou sumu za takovou protihodnotu.

Mám takového kolegu v práci, tak jsem ho předminulý týden posadil k sobě a projeli jsme se (a to jen po městě!). Když jsem na konci vypnul motor, tak slepě zíral před sebe a nemohl promluvit. No a i proto si to přece kupujeme - převádět se v krásném autě

No a nové auto = klídek? Zásadní omyl. Graf poruchovosti jakékoli techniky má tvar vany a tedy nejvíce kiksů je na počátku. Pokryje to záruka, ale čas a nervy... Navíc tvůrčí invence konstruktérů je nekonečná a vždy tam dají několik zoufalostí. U ojetiny je to již vychytáno, popsáno na podobných fórech, chytli se třetí výrobci a tedy v principu jde vývoj kiksů zhruba očekávat. Naše tři firemní C5 III 2009 vyjely nové z autoservisu přes ulici k pumpě a ani jedno už nešlo nastartovat. Musel se poladit SW.


S tím souhlasím,ale ve 270. je C5 III před velkým servisem a ten je narozdíl od C5 II sakra dražší a v mnou uvedeném případě by se měla cena pohybovat tak o 100. níže.(sám jsem trochu uvažoval o jedné - byla kleplá,neopravená,v lepší výbavě,stejně stará a předpokládám nestočená, s menším nájezdem a měla xenony(cena lamp je 70000,-) oprava tak 30000,- bez práce cena byla 120. - to bych pochopil.

25.10.2013 19:12 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630075
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Přesně, za 150-170 by se o tom autě dalo uvažovat, být teda nebourané.
Plno lidí žije v minulosti, v tom, že motor dal 500tisíc jako nic, vyměňoval se akorát spotřebák, elektronika veškerá žádná, konstrukce seriózní, jednoduchá. Opravy se daly pořídit za pár korun. To jsou ty doby tebou uváděné vectry... Když felicia stála v základu čtvrt milionu, tak ta vecrta rozhodně smysl měla (a je to auto o 2 třídy výš).
Dnes je za těch 300 podstatně lepší výběr, nehledě na to, že 300tisíc před 10 lety a dnes je úplně jiná hodnota. Kolem 300 pořídíš novou C4 HDI, Golfa, Megana, což jsou auta "jenom" o třídu níž než C5.

Jenom pro zajímavost jsem se teď díval na cenu elektrické ruční brzdy na C5 III: 24000Kč. To už nejsou lanovody po tisícovce jako u C5 I...

25.10.2013 21:32 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630105
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak to si už asi nikdy nic novějšího nebudu moct pořídit. A abych si svého veterána hleděl ještě více, aby mi vydržel né deset, ale dvacet let.

25.10.2013 22:22 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630112
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Přesně, za 150-170 by se o tom autě dalo uvažovat, být teda nebourané.
Plno lidí žije v minulosti, v tom, že motor dal 500tisíc jako nic, vyměňoval se akorát spotřebák, elektronika veškerá žádná, konstrukce seriózní, jednoduchá. Opravy se daly pořídit za pár korun. To jsou ty doby tebou uváděné vectry... Když felicia stála v základu čtvrt milionu, tak ta vecrta rozhodně smysl měla (a je to auto o 2 třídy výš).
Dnes je za těch 300 podstatně lepší výběr, nehledě na to, že 300tisíc před 10 lety a dnes je úplně jiná hodnota. Kolem 300 pořídíš novou C4 HDI, Golfa, Megana, což jsou auta "jenom" o třídu níž než C5.

Jenom pro zajímavost jsem se teď díval na cenu elektrické ruční brzdy na C5 III: 24000Kč. To už nejsou lanovody po tisícovce jako u C5 I...

No pro mě cokoli co nemá hydru je minimálně o tři třídy níž...A jestli to s tou novou C5 je tak mizerný co se týká údržby,tak to musím ještě koupit jednu stejnou II.co mám a někam ji zahrabat do sena abych v důchodu měl v čem jezdit...

26.10.2013 00:51 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630121
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
No divím se, že jsou lidi ochotní dát takové peníze za ojetinu. Dalších 100tisíc padne do oprav jen to fikne-vstřiky, spojka, nápravy... A jste na 370, stejně nevíte, jestli po 5000km nebude potřeba repasovat alternátor nebo řízení, to auto má prostě svoje za sebou a odejít může cokoliv. K tomu připočtěte klasický spotřebák - opotřebená baterka, ojeté pneumatiky, Micheliny v tomhle rozměru budou za takových 15.

Přitom aktuálně nová C5 120kW Tourer s Hydractivem je za 540. Se zárukou, nebouraná, najeto bezpečně 0km


Neviem kam na tie ceny chodis ale ja neviem z konfiguratora pri zadani vybavy mojho terajsieho auta .link. dostat nizsiu cenu ako 36700 € .link. Mat tie peniaze tak zacinam novy zivot Moje auto malo pri kupe poctivych 169 tis km 2,5 roka a stalo ma 9,5 tis €, takze nahrubo vyratane mam 27 tis € na jeho opravy co samozrejme nemozem minut. Hlavne ked viem ze som na moju staru C5I minul za obdobie 6 rokov a 95 tis km najazdu, na servis, nahradne diely a spotrebak 7600 €. V tej hodnote su zahrnute vysoke polozky ako nove gule, oprava vstrekov, rozvody, vymena synchronu v prevodovke, cela pristrojka a airbagy. A to som kupil to auto uz ako 5 rocne s najazdom 265 tis km. Takze ak pridam k nadobudacej cene predpokladane naklady a zohladnim vyssie ceny dielov na C5III tak nech nezerem, dal som resp. este len dam za auto 20 tis €. Takze som cca na cene tej novej C5 co tu spominas ale myslim ze ta ani zdaleka nema tu vybavu co moja, to znamena ze by som s tym autom nebol tak spokojny ako s mojim a urcite by som ho nekupil.

26.10.2013 06:41 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630125
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
No to jsem moc rád, že se někdo ozval. Mně se těch 570 000 Kč od c5vyskov zdálo nějaké ujeté. Nesleduji ale ceníky, tak jsem do toho nechtěl vrtat.
Prolezl jsem ale desítky recenzí na X7 z celé doby výroby a moji konfiguraci jsem všude viděl kolem 900 000. Chápu, že se na to vrhnou nějaké slevy prodejců...no řekněme 800 000. To se mi proti 570 000 zdá sakra jiný výpočet!!!

Na lepší si člověk zvykne rychle, takže já jdu vždy po exklusive. Většinou je mnohem levnější koupit vyšší výbavu pravděpodobně více jetou než základ s ověřeným původem a pak se to snažit vylepšit. U více jeté vyšší výbavy mne čeká dřívější výměna rutinních věcí. Ale dotazů, zda do auta mohu následně dodělat lepší výbavu - těch je tady spousta. A vždy to vede k ohromným nákladům s nejistým výsledkem, často je to dokonce nemožné. Hokej často bývá kolem kabeláže a elektroniky.

26.10.2013 08:17 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630130
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Kdyby 570000, ale dokonce 540: .link.
Pomalu se blížíme komunismu, a to je před volbama, po volbách si bude moct každý pracující zadarmo vzít, co potřebuje
Jasně že rozdíl je ve výbavě, ale pro mě i ten základ je úplně dostačující. Hlavně tam ta výbava je a je funkční, nemusím řešit po roce děravej chladič klimy atd. (mě se to teda bohužel netýká, ale případný kupec s 22000E v kapse.
A důležitá věc je, jak píše Vilous, ceny "z té doby". Jo, kdysi i moje 1,6 stála 800, tehdy mělo smysl ji koupit jetou za necelých 200, za čtvrtinu. Ale je jiná doba, ta C5 jruzeho za 270 je přesně za 1/2 ceny nového, to už je sakra hodně, vzhledem ke stavu a najetým km.

26.10.2013 08:32 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630131
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Kdyby 570000, ale dokonce 540: .link.
Pomalu se blížíme komunismu, a to je před volbama, po volbách si bude moct každý pracující zadarmo vzít, co potřebuje
Jasně že rozdíl je ve výbavě, ale pro mě i ten základ je úplně dostačující. Hlavně tam ta výbava je a je funkční, nemusím řešit po roce děravej chladič klimy atd. (mě se to teda bohužel netýká, ale případný kupec s 22000E v kapse.
A důležitá věc je, jak píše Vilous, ceny "z té doby". Jo, kdysi i moje 1,6 stála 800, tehdy mělo smysl ji koupit jetou za necelých 200, za čtvrtinu. Ale je jiná doba, ta C5 jruzeho za 270 je přesně za 1/2 ceny nového, to už je sakra hodně, vzhledem ke stavu a najetým km.


Je zajímavé že příplatky jsou cenově za 1/2 až 1/3 než co prodávají když si to u nich objednᚠ- třeba u navi (komplet)za jejich příplatek nekoupíš od nich ani displej

26.10.2013 09:47 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630136
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Kdyby 570000, ale dokonce 540: .link.
Pomalu se blížíme komunismu, a to je před volbama, po volbách si bude moct každý pracující zadarmo vzít, co potřebuje
Jasně že rozdíl je ve výbavě, ale pro mě i ten základ je úplně dostačující. Hlavně tam ta výbava je a je funkční, nemusím řešit po roce děravej chladič klimy atd. (mě se to teda bohužel netýká, ale případný kupec s 22000E v kapse.
A důležitá věc je, jak píše Vilous, ceny "z té doby". Jo, kdysi i moje 1,6 stála 800, tehdy mělo smysl ji koupit jetou za necelých 200, za čtvrtinu. Ale je jiná doba, ta C5 jruzeho za 270 je přesně za 1/2 ceny nového, to už je sakra hodně, vzhledem ke stavu a najetým km.


Tak som si podla toho akcioveho letaku pokusil vystavat moje auto, take ktore by mi splnilo moje neskromne poziadavky. Vyslo mi to na 822 900 Kč co je priblizne 32 tis €. Takze opravujem, mam na servis a opravy nie 27 tis ale "len 22 tis €"

26.10.2013 10:44 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630139
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
igok napsal(a):
Tak som si podla toho akcioveho letaku pokusil vystavat moje auto, take ktore by mi splnilo moje neskromne poziadavky. Vyslo mi to na 822 900 Kč co je priblizne 32 tis €. Takze opravujem, mam na servis a opravy nie 27 tis ale "len 22 tis €"


Mám biturbo C5II za 72000,-(najeto teď 73000Km) - práci a materiál na opravu nepočítám (většinu jsem měl) nejsem puntičkář,účel a pohodlí +- stejné,výbava dobrá, náklady na udržování a opravy o 70% menší a protože jsem ve věku kdy nepotřebuji někde honit parádu(ani opačné pohlaví) mně toto stačí (pro peníze které mám mám jiné uplatnění) kdybych někdy zbohatnul (hodně zbohatnul) šel bych do 9. - má vše co bych potřeboval jako požadavek na Citroen. To se nikdy nestane takže budu mít to co mám max. C5 III (až jí seženu v dobré výbavě a za podobné peníze za které já kupuji auta. Je rozdíl co se líbí a na co člověk má (včetně následných provozních a servisních nákladů)

Já jsem zainvestoval do pořízení 5. aut ( 45,12,60,72. tisíc) - kdybych je prodal za běžnou cenu tak bych za ně dovedl pořídit DS (za mou nákupní cenu 350,- to DS 4. 120Kw bylo v max výbava,najeto 20t Km,nebourané v plné záruce) a potom bych si drbal hlavu při každé opravě tak proč?

26.10.2013 12:18 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630165
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
K cenám nových aut. Jezdím kolem Citroenu v Jablonci a tam u krámu stojí (předpokládám) nová C5III a na okně má 380000 kč. To bude nejspíš úplná socka na pérech a možná i bez motoru. Z blízka jsem to neprohlížel, takže o výbavě nic nevím.
A ceny náhradních dílů jsou opravdu úžasné. Výše zmiňovaná el. ruční brzda za 24tis. a jiné. Kolik by asi stálo teoreticky (jen materiál) postavení celého auta z nových náhradních dílů? To by byl asi pěknej ranec! Kdysi se dalo doma postavit z dílů Škodovku a vycházelo to údajně podstatně levněji než nová v Mototechně. Jen bylo potřeba vědět, který díl pořídit jako komplet a co poskládat po šroubkách.

26.10.2013 14:41 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630198
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
to .45acp: Jezdím kolem taky . Jinak se stačí kouknout do inzerce a r.v. 2012 a výš je v salonech dost

26.10.2013 18:23 - Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR 2630233
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Je zajímavé že příplatky jsou cenově za 1/2 až 1/3 než co prodávají když si to u nich objednᚠ- třeba u navi (komplet)za jejich příplatek nekoupíš od nich ani displej

No a pak si vem, že se ti cokoliv podělá a musíš to platit... I kosmetické věci, různé okrasné lišty, čalounění, to všechno stojí tisíce. A u auta za 300 tisíc by mi vadil kdejaký škrábaneček, chtěl bych ho prostě mít pěkné. Osobně mám auto po 100tis. vzhledově ve stejném stavu, jak jsem ho koupil. Což určitě neplatilo u předchozího majitele - prostě plno lidí bere auto jako spotřebák, zvl᚝ ti, co ho prodávají po 3 letech. Určitě se dá najít i vzhledově nedotčené auto, ale pak k ceně ojetiny připočtěte čas a nervy se sháněním...
K tomu poskládání auta z ND jsem četl, že blbá oktávka by vyšla asi na milion nebo dva, v základu Koncernisti mají aspoň výhodu, že plno dílů můžou koupit v druhovýrobě, i různé ty kosmetické záležitosti. U Citroenu tohle nehrozí.

|< < 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 59 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator